Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec možu mět na jawě 21 revmaplechy ? Co mě možou řict policajti co znaj jawy a uvidí v techničáku JAwa 21 a bude vypadat jak 20 ? Nejspíž nic ale radši se zeptám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 22:49
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 dobře dík
Datum: 12. října 2008 22:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to jako 05...se taky delala s plechama i bez nich
Datum: 12. října 2008 22:26
 nechci ze sebe dělat přehnaně chytrýho, ale to je snad úplně jedno ne? já mám zase 20, ale ty plechy tam nemam, protože sem je k tomu nedostal...myslim si že je to úplně jedno...jo jinak kdybyste někdo věděl kde je koupit, dejte vědět
Datum: 12. října 2008 21:56
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 a kdybych jim řekl že je to Jawa 21 ale že sem si tam ty plechy prostě dal ? Něco jak když má někdo jinej spojler ma autě nebo jinej tuning co ?
Datum: 12. října 2008 20:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zaskrtly to bejt nemusi...je to univerzal karticka jen se musi schodovat cisla sejo no a v novym se to teda uz pise tam by to poznali...
Datum: 12. října 2008 19:50
 mno hele jestli maas normalane velkej a malej tak tam jr jasne psano jawa 50/21 a v knizecce je psano lahky motocykel jawa 50 typ 20, 21, a 23 a jedno je zaškrtlý (podle typu, takže když máš 21 tak maš zaškrtly 21
Datum: 12. října 2008 19:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jaha nereknou ti nic pac tam v technicaku neni vyslovne stanoveno co je to za typ...neco mezi 20,21,23
Datum: 12. října 2008 19:24
 cuuus...potřebuju pomoc......je mi teprv 14 let a nevím si rady se zapalováním...do svíčky mi nejde proud vůbec nevím jak je to možný....nevím jestli je to kondenzorem nebo cívkou...prostě nevímm tak bych chtěl poprosit jestli by mi někdo neporadil....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 20:54
Jméno: plechy
IP: uživatel2324
 A koukni se jestli nemas vytazenej kabel z indučky!
Datum: 12. října 2008 20:54
 zevšeho nejdřív se podiv jestli máš všechno správně zapojený( cívku fajfku a v motoru na magnetu...
Datum: 12. října 2008 19:47
 zdr draci,mám jawetu standart s orig. kartičkou (i čísla sedí).A viděl jsem Jawetu Sport a měla i TP.Potřebuju to kté Standartce taky,nebo mi stačí jen ta kartička.thx za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 ono v podstate nepotrebujes ani tu karticku,ale s tou kartickou se pak snaze vyrizuje povinne ruceni...
Datum: 13. října 2008 16:46
 Čus lidi mam takovy dotaz mam babettu po vybrusu (1-2) a nevym kolik mam dat oleje do benzinu jaky pomer a jestli staci olej shell advance sx 2t a kolik km mam ujet nez se vybrus zajede
dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 20:39
Jméno: marek
IP: uživatel3705
 no zabehne se ti to tak za 500 km a pak se ti to bude jeste trosku zahrivat ale ne moc ale dej si tam n15 svicku ta se moc nezahriva a je dobra pro zabehani
Datum: 13. října 2008 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 mam pocit ze kdosi tu rikal,ze ten olej od shellu je mineral na bazi polosyntetiky a je to snad nejlepsi co muzes dat do tech starejch strojů...snad 110 za litr ....M2T ne e e e ...
Datum: 13. října 2008 16:48
Jméno: Babetter
IP: uživatel924
 1:25 a 500 az 800km
Datum: 13. října 2008 14:03
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 a jakej pomer oleje a benzinu
Datum: 12. října 2008 19:08
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 ten olej je mineralni
Datum: 12. října 2008 19:01
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 jo a ten olej je plná syntetika??? jestly jo tak to bych ta mnelil dej tam radši M2T ... ono se to zaběhne rychlejš
Datum: 12. října 2008 18:52
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 zajede se po 1500 km .... ale po 400 km už s tím můžeš řádit jak chceš
Datum: 12. října 2008 18:51
 zdar draci jak poznam ze ten tuningovej pist co je na fichtlkramku pasuje na muj valec kdyz je po vybrusu na valcu ma napsany A
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 18:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 A, B, C je tesnost valce neboli presnot...A netesnejsi, C nejvolnejsi...vybrus je I, II, III, IV..IIX...starsi pist ymeli taky tesnot pomoci tech A, B, C ale rikam ze dneska se na to uz nehraje...
Datum: 12. října 2008 18:42
Jméno: dejv
IP: uživatel4022
 tak A znamena prvni vybrus ne?
Datum: 12. října 2008 18:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 v prvni rade na to musis mit ten jednokrouzkovej pist....jinak na A, B, C se dneska uz nehraje...musis vedet jaky ma vybrus a podle toho koupit pist + krouzek...
Datum: 12. října 2008 18:29
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 4us kamoš složil motor a de všechno jede snad i líp ale když tam dá 3jku tak mu to začne chcípat i když se jede na plnej kotel na 2jku z kopce a dá se tam 3jka tak to gebne .... co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 15:35
 a na 1 a 2 to de do plnejch v pohodě jo ?
Datum: 13. října 2008 15:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 profouknou trysky, seridit plovakovku aby mela spravnou vysku hladiny, gdyby nedotykal tak vycistit ventilek a kohoutek + to sitko
Datum: 12. října 2008 19:27
 čau chlapci, tak sem byl na helfštýně... nic moc... minulej rok jich tam bylo vic ale aj tak se dalo na co koukat  příští rok tam pojedu i já se svým fíkem... cestou tam sm byl naštvane jak cip, páč mi to vubec nejelo, cestou zpatky, kdyby se kámošovi nepokazil zase rychlopal na 21 tak bych ani nepřišel na to  že mám povoleny kolínko na karbci  pak to jelo v pohodě a aj sem mu stihal... ale beztak to někde fouka, přez zimu to necham dat na vybrus + necham zarovnat hlavu a valec páč je to tam nějak čudné... jinak kupil sem si zapalko na 555 a musim řict, že ten magnet, co v tom byl, má drážku.... a v té drážce je vačka do teď sem tu vačku musel pořádně dotahovat aby se nehebala... jinak to magneto má v sobě dvě díry, to co mám namontovany, má v sobě 4 kolíčky, a je nejakej rozdil mezi magnete z 550, 550, 05, 20, 21, 23??? a když teda ta vačka bude držet na ty zarážce, tak se mi to bude i líp štelovat??? (doteď se mi povolovala vačka, takže to bylo blby na dolaďování) THX
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 18:27
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
 Nejlepsi co na zapalovani muze byt je starej tetrachlorovej hasicak(myslim ze uz se to nevyrabi)...Sice to smrdi jak zmoklej pes ale ucinek je perfektni!!!Do minuty se to vsechno vypari a zapalko zustane jako novy...
Datum: 12. října 2008 18:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak rozdil mezi nima jistej je...jinak vetsinou u ty vacky zadnej kolicek neni, je tam prave kvuli tomu aby se nehejbala ale jinak je tam naprd...treba gdyz ti nevychazi porad predstih a vic do ty strany uz to magneto nemuzes zatocit tak se prenastavuje vacka, ttochu se sibne a je to...
Datum: 12. října 2008 18:23
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 no většinu věcí na motorce čisti benzínem , ten se mně několikrát osvědčil!! akorát je blbý že ti může nechtic chytnout ... ale když benzínem otřeš nějaký místo tak do minuty je to suchý
Datum: 12. října 2008 17:59
 a dalsi vec, když je to zapalko zašpiněný jak jettel, čím ho očistit? nejakym odmaštovadelm to staci?
Datum: 12. října 2008 17:56
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
 Ahoj mam cz 175/477 -kdyz jsem byl jezdit tak najednou prestala jet a kdyz jsem ji zkousel roztlacet tak chytla ale jenom bez plynu a sla jakoby na volnobeh,ale porad jsem ji musel tlacit jinak chcípla,karburator byl cistej ale potom jsem skousel jestli to hazi-tak to hazelo ale slabe a nakonec vubec ale nevim proc protoze vsechno je odiuolovane a dobre zapojene.(nevim jestli to nemuze byt vybita baterka) dik za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 15:40
 hele to mě dělalo taky tyhle 477 sou na to hrozný  , jednoduše mě to tolik nedobíjelo může to bejt cokoliv jesi je to vybitou baterkou .. blbě seštelovaný rele, uhliky, špatný magneto - to sem měl já ,a nebo už blba baterka :..
Datum: 13. října 2008 15:40
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 mozna svicka mozna ti dosel benzin a nebo pricpany kohoutek... a nebo treba uhliky
Datum: 12. října 2008 17:26
Jméno: mirda
IP: uživatel1828
Posl.aktualizace: 13. října 2008 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 gufera na klice nebo tesneni mezi karterama ....proste lapa falesnej luft...
Datum: 13. října 2008 16:51
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
 asi simmering
Datum: 12. října 2008 17:17
 cus nevite kde bych nasel elektroinstalacni knizku na simsona s51???? specha dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 21:07
 na internrte ked dáš do google simson elektrická schéma vihodí zopár strnok apotom už iba pohladaj ani ja si to už až tak nepämetám ale tiež som zháňal
Datum: 05. listopadu 2008 21:07
 někde na smeťáku
Datum: 12. října 2008 17:37
 Cau seso prosimte prodawas tady i srouby do napinaku retezu diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 20:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já z vác nemůžu........tonemáš doma dva šestky šrouby a 4 matky?
Datum: 13. října 2008 20:01
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 dej si tam normální šrouby .. já to tak mám taky .. žádný speciální to nejsou!
Datum: 12. října 2008 17:04
 normálně je koupíš v každym krámě se šroubama, rozměry najdeš v katalogu ND
Datum: 12. října 2008 17:00
 woe ja sem utrhle jden sroub a jeden ma na houby zavid
Datum: 12. října 2008 15:42
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 co mas zas za problem sak je mas dobre
Datum: 12. října 2008 15:37
 Zdarec....nejedná se o inzerát. Jen bych se chtěl zeptat kdo by měl zájem o vějířovou hlavu dělanou mnou za cenu 1150Kč (hlava-spalovák dle domluvy + 4 matice) jde mi o to jestli má pro mě smysl do toho dále investovat peníze....  Pokud možno ozvěte se jen ti kteří máte opravdu vážný zájem. Díkes.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 20:02
 jen tak se ptam... mohl bys mi pak poslat foto nejaky foto modelu nebo hotovyho vyrobku dik
Datum: 12. října 2008 20:02
 Nejsem....proč bych měl být....?
Datum: 12. října 2008 19:41
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 cau mam takovej odtaz,,, ses vyučenej modelař ? nebo znas aspon zaklady modelařství
Datum: 12. října 2008 17:28
 taky tu hlavu sháním, psal jsem azmarkovi, ale odpovědi sem sa nedočkál, případné nabídky na emajla
Datum: 12. října 2008 17:00
 TAK JEŠTĚ LEHCE JINAK....KDO BY MĚL ZÁJEM NECHŤ NAPÍŠE MEJL AŤ TO TADY NENI JAK NA TRŽNICI...
Datum: 12. října 2008 16:32
 Mohl by jsi mi prosím poslat na mail foto a parametry?(nejsem zájemce,ale jsem zvědavej)
Datum: 12. října 2008 15:59
 Já bych o tu hlavu zájem měl, kdyžtak se můžem dohodnout přes e-mail
Datum: 12. října 2008 15:46
 čus seso nemáš tachák na čz 125/476 ale já tam mám myslym ze 488 vypadá jak ze škody 120 ale když tam dám ze 120 tak se vždycky z tech vybrací zkurví pls porad
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 15:28
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 u 476 je stejný jako z 477, 487, 488 a u šade 120. a když ti to moc vibruje tak dej na go kliku a sežen se spoj na hlavu s rámem a dej n amotor selembloky
Datum: 12. října 2008 15:28
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 POTREBUJU RYCHLE PORADIT kdyz jedu na svy, mustangovi a kdyz tam mal 1,2 nebo 3 a zamcknu spojku pustim rychlopal tak to zecne uplne brutalne rvat a kdyz dam neutral tak taky nevim co stim. Rychlopal jsem vymenil lanko od plynuje je novy, soupatko,jehlu a plisek mam novej a furt to dela tak uz si nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 19:01
Jméno: motor
IP: uživatel680
 vyšší spíš níž ne? nebo ti třeba nasává falešnej vzduch
Datum: 12. října 2008 19:01
 dej si jehlu na vyšší zářez
Datum: 12. října 2008 17:39
Jméno: motor
IP: uživatel680
 a co třeba ten šroub co to ladí nemáš to úplne zatočený?  jo a ješte se mi stalo že mi netesnila jehla takže to bylo dole ale smes tam byla furt
Datum: 12. října 2008 17:14
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 nemáš povolenej karburátor od kolínka nebo kolínko od válce a nebo těsnění sou v háji
Datum: 12. října 2008 15:09
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 ne soupatko nezustava viset
Datum: 12. října 2008 14:38
 A nezůstane ti viset šoupě vořechu....?  Zkusil sem projet bez hadice filtru a když to řve podivat se do karburátoru...?
Datum: 12. října 2008 14:30
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Zdar draci. Chtěl bych přes zimu udělat GO rámu na Jawe 23...Myslel jsem že bych obrousil barvu, stříknul základovku a černou. Bude to proti reznutí stačit a bude to alespoň normálně vypadat? Ješte bych zkontroloval jestli není hnutej rám, popřípadě bych nahřál a srovnal-nebo radši ne? Co bych měl ještě udělat kromě rámu jako takovou zimní prohlídku a přípravu na sezónu?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 14:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ja se omlovam všem ale mě tyhle dotazy přijdou prostě k smíchu,,,,,je to fichtl(uvědomte si to) ......neřikam jako já mám rád když má někdo udrřovanýho nebo pěkně (kvalitně!)zrenovovanýho fíka, ale takoví ty dotazi jako zimní příprava,zazimování a tak mě rozesmívaj........(nemyslim to nějak zle
Datum: 12. října 2008 14:59
Jméno: buger
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 12. října 2008 14:24
 Speciálně tyhle Continentálky mám na dvou mustangách. Guma je to dobrá ALE je měkká za agresivní sezonu ji dokážeš oddělat. Takže dej si 530 Kč za měkkou gumu pojedeš zatáčkama jak král ale za dvě sezony (dejme tomu....) je pryč....! Nebo kup Mitas která je sice tvrdší (to se všeobecně ví) takže si hold musíš kilometr počkat než se ohřeje a pak funguje stejně.... a navíc poukazovat že sesa má držší gumu Mitas než je Contineltál na jinejch stránkách je paranoidní. Jak to píše standa.... Dvě značky televizí taky stojej jinak takovejhlech příkladů ti za hodinu najdu že nebudeš stíhat číst....! Něak si neuhodil hřebíček na hlavičku spíš si ze sebe udělal bl*a....
Datum: 12. října 2008 14:24
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 sou to uplne rozdilny pneumatiky ...proc LCD televize od SONY stoji 15 000,- a od LG jen 10 000,- kdyz maj obe uhlopricku "81" ....???
Datum: 12. října 2008 13:43
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Kazda pneumatika je jina, tak asi nebudoustejne drahe...ta drazsi zrejme bude kvalitnejsi a narozdil od te prvni neni celorocni, takze ve svem rocnim obdobi je daleko pred celorocni
Datum: 12. října 2008 13:41
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Zdarec jakej benzín je nejlepší lejt do jawy 555 a proč?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 17:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 i naftu bo naredenej olej sezere
Datum: 12. října 2008 17:10
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 A jakej je teda rozdíl mezi natural 95 a special 91?kromě tech oktanů!
Datum: 12. října 2008 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 redidlo,toluen,dentakryl,nafta,diava,iron,francovka,slivovice,technickej benzin,aceton,benzin + primerene mnozstvi oleje
Datum: 12. října 2008 13:33
Jméno: asd
IP: uživatel1201
 ty vole to je debilni otazka.jasně že naturál 95.oktanové číslo je 95 a leje se do každého benzínového motoru.a nebo v power shell 100 oktanový drahý.
Datum: 12. října 2008 13:23
Jméno: jawa5
IP: uživatel1490
 cau draci mam problem idem normalne na pionieri neham ho slapat na volnobech a idem pridat tak sa dusi a vinehava vihuk cisti zapalovanie nastavene sviecky som skusal a nic trisky ciste. a trosku to zacalo dimit ked to je studene a ked je zohriaty a vitiahne sviecku tak s hlavi sa dimi .predem dakujem sa odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 17:16
Jméno: jawa5
IP: uživatel1490
 hej teraz som ho vivaril v octe a ideto ale ak je to studene tak to na plni nejde az ked sa to zohrejeje
Datum: 12. října 2008 17:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 I tak to bych protestoval...jednu dobu mi vyfuk vubec nekouril i gdyz sem ho hnal do otacek...a to se michal s m2t
Datum: 12. října 2008 17:06
Jméno: jawa5
IP: uživatel1490
 ze trisky som vicistil ako prvvve co so mislis ze som ko...
Datum: 12. října 2008 16:19
Jméno: mismas
IP: uživatel4301
 2t ti vyfuk určite nevynecha... to ze dimy je normalne moj pios dymi tak ze zmyznem v hmle... vyčistil si trisky na karburatore ? jasne z nie tak to vyčisti a pojde ti ok
Datum: 12. října 2008 14:03
 zdar draci nevite nekdo jestli ten tuningovej jedno krouzkovej pist co je na fichtlkramku je dobrej a jestli to jede lip?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 Já jo
Datum: 13. října 2008 16:53
 Je vidět pánové že ste na tom ani jeden nejeli a jestli jo tak to neumíte....  Samozřejmě že jednoukroužek je lepší. Komprese ti zůstává jeho přítlak na stěnu je menší tudíš nevydírá válec jen se musí vyměnit časteji než kdybys měl dva. Ale s dobrým olejem ti vydrží bez problému celou sezonu a výkonostně seš jinde (ale nečekej že o moc)
Datum: 12. října 2008 14:56
Datum: 12. října 2008 14:08
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
Datum: 12. října 2008 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 jooo bude to mit 6.5 kone a bude se to zvedat este na dvojku ,samozrejmne vmax tak 110 ....kdyz tam nedas vetsi sekundaro tak to bude na jednicku trhat asfalt ...
Datum: 12. října 2008 13:35
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Včera sem poskládal novej motor a dal ho na pincka . Seřidil sem ho a vyjel na 1 ku mě to strašně rychle vylítlo až na 25km/h a na 2ku někde k 45km/h a řvalo to a nedaval sem tomu a na trojku jako by spadly otáčky a nechtělo to vubec jet. Čím to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 20:43
 Už to tak bude. Tak hodně štěstí při rozebírání a znovuskládání.
Datum: 13. října 2008 20:43
Datum: 13. října 2008 20:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak mozna plovakovku seridit...gdyz jedes na 1 a 2 ve vysokejch tak ti tam treba v plovakovce uz nezbydce a proto ti ta 3 netahne...jinak vycistit trysky, ventilek, kohoutek...
Datum: 12. října 2008 17:08
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 ne ne to určitě ne , schvalně sem se dival jak to ma byt a dal to tam normalně. Silná 2ka je mě na prd.
Datum: 12. října 2008 15:16
 ze by spatne poskladana prevodovka?
Datum: 12. října 2008 14:10
|



|