Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj mam simsona s51 70ccm kit jednoho krásného dne jsem se byl projet a projížďka byla krásná ale v jedné vesnici jsem jel 50km/h a zdyž jsem vyjížděl z vesnice tak mi tam vjel traktor tak jsem zašlápl zadní brzdu a zastavil jsem a chcipl jsem motor. Když jsem ho znovu nastartoval na první našlápnutí tak jsem jako vždy zařadil 1 kvalt a že se rozjedu ale jelo to jenom na volnoběžné otáčky tak jsem takto dojel asi 2km do vesnice kde bydlím. Je zajímavé že motor chytá na našlápnutí před tím než jsem simsona dovezl tak mi bývalí majitel říkal že to přidřel, Ale zdálo se mi že je to vpořádku tak jsem jenom začal trošku víc mazat ale o to nejde. Od té doby mě ten simson jede jenom na volnoběh nevím co stím mam dělat poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 21:13
 Kdyby to bylo přetržene lanko tak by se to nedusilo po přidání plného plynu
Datum: 17. prosince 2013 21:13
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 klinek na simu jsem videl a zkusenosti se strihlym klinkem mam jen takovy bud to nastartuju nebo ne kdyz jo tak to jde i za plynem a ne jen na volnobeh
Datum: 14. prosince 2013 13:50
 Nemohlo by to bejt tím že se píst otáčí ? jak běhá ve válci nahoru a dolu tak se mě píst taky pootáčí jak je vychozená ojnice
Datum: 14. prosince 2013 13:24
 ta spuchřelá guma se může opravdu projevit během pár jízd, párkrát se zasitičuje a najednou si sedne o setinku jinak než je otlačená a netěsní, nepsal bych to kdybych s tím neměl zkušenost, jinak se simsonem je v čechách obecnej problém, a to ten že nesnese pro česko tak typický kutilství, sice ndr ale přesto němci, a pokud nejsme odborníci, nemá se na nic šahat, a vše po čištění složit tak jak jsme to rozebrali, pionýr má výhodu že je stavěnej na sovětskej styl, tim pádem tak nějak jede vždycky, simson bud jede dobře a nebo vůbec...
Datum: 13. prosince 2013 23:03
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
  Klínek na rotoru,nevím jestli jsi ho na simsonu viděl,se dá střihnout velice snadno... Prudce zabrzdil,chcíplo mu to a znovu ho nášlápnul... Mě se klínek střihnul právě při nášlapu,stejně jako několika mým kamarádům a pak to dělalo tuhle neplechu... Jinak souhlas,guma trysky... Blbost... Je to něco jako ''Měnil jsem spojkové lanko,a od té doby to nehází jiskru a utíká mi přední kolo''
Datum: 13. prosince 2013 22:37
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 ja nepochopim ze jednoho krasnyho dne jse najednou zniceho nic prehazely trysky spuchrela guma rostrepilo lanko strihnul klinek rotoru atd atd kdyz kujda popisuje ze se to stalo po prudkem brzdeni
Datum: 13. prosince 2013 22:12
 může být spuchřelá guma co dotěsňuje pístek sytiče  a jde ti tam supr boháč, stalo se mi to
Datum: 13. prosince 2013 16:37
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 jen taková blbost, neroztrhlo se ti lanko plynu?
Datum: 13. prosince 2013 15:19
Jméno: kotekond
IP: uživatel16546
 Koukni na pero,co drzi rotor... Muze byt strihle nebo vycochtane a rozhodi to predstih.
Datum: 13. prosince 2013 11:13
 Karburátor je v pohodě nemuže to být třeba vůlí na klice?
Datum: 13. prosince 2013 7:24
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 ale dokud ten karburator znovu nerozeberes tak se tady o tom muzem bavit tydny
Datum: 12. prosince 2013 23:06
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 ale kujda pise ze se mu to stalo pri rychlem brzdeni tak jsi myslim ze tam max. spadnul bordel a ne ze se prehazely trysky
Datum: 12. prosince 2013 23:02
 evidentně ale karburátor,já když sem jednomu z vesnice spravoval simsona tak měl ten problém že měl zpřeházený trysky, volnoběžnou, sytičovou a hlavní všelijak vzájemně zpřeházené, tak kouknout na to,z boku jsou nannich hodnoty
Datum: 12. prosince 2013 21:08
 právě že to na sitič za studena chcipne a za tepla to nereaguje
Datum: 12. prosince 2013 19:04
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 na 100% je to znečištěná hlavní tryska ještě zkus za studena podržet sytic a když to pojede tak je to ta hl. tryska
Datum: 12. prosince 2013 17:50
 Karburátor jsem celej přetěsnil tak si myslím že to karbecem nebude
Datum: 12. prosince 2013 16:38
 Taky, trysky, nebo jestli teče do karbecu dost benálu, atd... musíš zkoušet...
Datum: 12. prosince 2013 9:30
 Na Simáku nevím, u chrchla to dělá ucpaná tryska.
Datum: 12. prosince 2013 7:24
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 20:35
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No a jaké napětí jsi jako měřil? Osdobně bych začal tím že bych vypojil svíčku z motoru a dal jí do fajfky a přikostřil a kondenzátor, který je zapojený před indučkou připojil místo na vývod 15 indučky na zem... zkratoval bych vývod ze snímače polohy kliky (vinutí vybraného relé) a na neuzeměný vývod kondenzátoru bych připojil ručkový voltmetr s nastaveným rozsahem větším než 150V. Pak bych prošlápnul startpáku a sledoval jak vysoko vyšplhá napětí měřené voltmetrem... Pokud přeleze přes 150V, tak je alespoň splněná podmínka pro zážeh. Pak bych odstranil zkrat na snímací cívce a kondenzátor připojil k indučce a o věřil si že vývod indučky č.1 je připojený ke kostře. Blokovací odpor snímací cívky bych nahradil trimrem třeba 1k a nastavil ho na zkrat a malinko povolil aby měl malý odpor... prošlápnul bych.. pokud nehodí jiskru, zase bych pootočil trimrem (zvětšil hodnotu odporu) a tak postupoval až se ukáže jiskra na svíčce. V případě že by to s jiskrou bylo špatný přehodil bych vývody na jedné straně transformátoru a znovu se pokusil najít pracovní bod snímací cívky. Základ je aby byla snímací cívka co nejvíc zatlumená (pokud nevíš co to znamená tak je to blbý) aby byla co nejvíce odolná rušení od rotoru při vysokých otáčkách... jakmile získáš jiskru při našlapávání změříš odpor trimru a nahradíš ho co nejbližší hodnotou odporu a pak už zbývá jen seřídit předstih...
Datum: 11. prosince 2013 20:35
Jméno: stepan
IP: uživatel16539
 jaký typ svíčky do jednorychlostní babety 207?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 21:10
 podle mě je do babety nejlepší ta 17, je teplejší, atušim že i předepsaná od výrobce, taky jí v bábbě používám
Datum: 12. prosince 2013 21:10
Jméno: nic
IP: uživatel9389
 klasická N17C
Datum: 11. prosince 2013 20:40
 normální, taková jako do všechno jinýho... Brisk 15
Datum: 11. prosince 2013 20:17
 Zduř. Neviete niektoo poradiť aky olej by pasoval do zadných tlmičov na pioniera? ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2013 12:59
Jméno: vojta
IP: uživatel12635
 ja jsem mel problemy s tlumičama na mustangovy (netesnily) tak misto oleje jsem tam narval vazelinu .... nemuzu rict presne mnozstvo to nevim ani ja . ale neteče to a jsou tvrde (pro me dobře)
Datum: 22. prosince 2013 12:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16545
 ju prostě motorák ...
Datum: 12. prosince 2013 19:19
 když psal pasoval, pochopil jsem to jako že hledá co z olejů v garáži by tam šlo  jinak samozřejmě tlumičovej a i ten má různé viskozity
Datum: 11. prosince 2013 20:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16540
 že by tlumičovej?? normalně je k dostání na větší pumpě či mototechně hustotu za tlumičovím sou motráky ...takže i třeba m2 t....na funkci tlumiču ma vliv i přesne mnoštví tak bud pečlivý
Datum: 11. prosince 2013 20:17
 já dal do simsonovejch předních vidlí 10w40 motorovej a šlapalo to parádně, byla to polosyntetika, nikde to neteklo, možná to bylo o setinku tužší než origoš ale skoro neznatelně
Datum: 11. prosince 2013 20:14
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdarvim mam tady simsona a při vyssich otáčkách strilí do vyfuku můžete mi někdo poradit?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2013 16:53
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 dneska jsem zjistil ze mi tam chybi ta vacka jak je klykovka u zapalovani VIZ:https://www.google.cz/search?q=simson&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Qi2rUrjoCuuk4ASAvIHQAQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1527&bih=868#q=simson+sn%C3%ADma%C4%8D+ot%C3%A1%C4%8Dek...&tbm=isch&undefined=undefined&facrc=_&imgdii=Sok6SeBsep7rMM%3A%3BeL5F8lPG20q0wM%3BSok6SeBsep7rMM%3A&imgrc=Sok6SeBsep7rMM%3A%3BUqu_vaa4c245wM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.baspalo.estranky.cz%252Fimg%252Fpicture%252F94%252FDSC02953.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.baspalo.estranky.cz%252Fclanky%252Fupravy_opravy%252Fsimson---magnet-a-snimac-otacek-.html%3B300%3B224
Datum: 13. prosince 2013 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel16542
 Jako první bych zkusil svíčku,fajfku a zkontroloval indučku,jestli třeba neni uvolněná a při vyšších otáčkách/vibracích si muže brnkat někde plusem o rám... A nebo snímač otáček...
Datum: 12. prosince 2013 15:57
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Když to střílí, tak je moc chudá směs.
Datum: 12. prosince 2013 15:23
 jestli ne předstih tak buď svíčka, nebo bohatá směs, ale nejsem doktor
Datum: 11. prosince 2013 20:16
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 a co třeba vadný typ svíčky? nejsou to samozápaly?
Datum: 11. prosince 2013 19:51
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 jo to jsem zkousel a porad to samy bud to nemá silu nebo to jede jak cert ale porad strily při vyssich otackach
Datum: 11. prosince 2013 17:00
 poštelovat předstih
Datum: 11. prosince 2013 16:55
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Chtěl bych se zeptat na co se sraží na soustruhu celo zaobleneho pistu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 11:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 U origo motoru k ničemu, dělá se to hlavně u válců, kde jsou kanály vedeny víc "kolmo". Minimálně o tom tak pojednává G. Bell.
Datum: 12. prosince 2013 11:16
 to sem neslyšel ale rozhodně se tim zmenší, pokud použiješ origo hlavu, komprese, takže jestli to někdo dělá tak s jinou hlavou, možná se líp rozloží síla směsi po ploše pístu, možná směs mín víří nebo se jinak líp chová, ale přijde mi to divný protože odlitek pístu je zevnitř taky zaoblený takže když ho zvrchu sjedeš do roviny tak ho na prostředku rapidně ztenčíš, rozhodně pokud to existuje tak mě se to nedotklo
Datum: 11. prosince 2013 20:23
Jméno: f
IP: uživatel16535
 Zdar draci, neví někdo kde se dá sehnat startovaci segment na čz 250/455 jednolauf? Z 250 kývačky tam nepasuje a s panelkovým to škrká a vůbec to jde špatně.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 12:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 najdi si čísla dle katalogů ND a máš jistotu... hledat ti to nebudu..
Datum: 12. prosince 2013 12:38
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Tak to je možné, takže je to stejné jako u čz 450? Buben spojky myslím pasuje z J175/356..
Datum: 11. prosince 2013 21:16
Jméno: pepa
IP: uživatel16540
 měl by bejt stejný se 125 175 ne? vždyt to je spodek ze 175 a převodovka se spojkou stejná..si skoušel všechny jine motorky neš tu pravou
Datum: 11. prosince 2013 20:20
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 Zdar není stejný jako na 175?
Datum: 11. prosince 2013 9:43
Datum: 11. prosince 2013 7:43
 Zdravím.. Chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenosti s odlehčením kývačkovské kliky (250) Případně na jaký průměr se může maximálně stočit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 22:14
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 cust draci nemůžu nastavit správnou hladinu u fechtla když to dám tak aby plíšek šel dolů milimetr je hladina pod ryskou plováku jednou jsem to zkusil dál plíšek o dost dolů a hladina byla správná ale jelo to nahouby musel jsem za jízdy čepovat jinak u minulého mustanga jsem to řešil tak že jsem plíšek koupil vždy novej když to nejelo vždy to toto vyřešilo při osazení šel dolů necelí milimetr (považoval jsem to za to že je to od výroby naštelovaný) teď jsem si koupil nový a plíšek se ani nehne a to mám karbec stejný jinak plovák je taky nový to samí filtr a hadičky a nádrž špinavá není. dikes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 17:01
 jestli hýbáním urveš tu pacičku tak jsi lofas, bo tak se hladina nešteluje, ty musíš přihýbat jen ten konec a tím určovat výšku plováku, tj. výšku hladiny, tou pacičkou maximálně ovlivníš chod ventylu
Datum: 11. prosince 2013 17:01
 Pokud se s plíškem často hýbe, tak se ulomit může, pak se musí koupit samozřejmě novej, to máš pravdu, ale většinou stačí hladinu jednou nastavit a pak se na ni dloooouho nemusí chytat  . Mrkni se na ten plovákový ventil a pokud máš starý, tak si je porovnej...
Datum: 11. prosince 2013 16:58
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 jo ventil je novej v podstatě celá palivová soustava přes ten 3 zářes to fakt nejde jo a na plíšku se co zkazit má pokud s ním budeš dlouho hýbat tak se ti urve taková malá pacička v blízkosti ventilu která drží zdvih plíšku
Datum: 11. prosince 2013 15:51
 Plovákový ventil máš starej nebo novej? Já jsem koupil novej a nemohl jsem hladinu seštelovat ani za boha, když jsem potom porovnal starej ventil a novej, tak ten novej má asi o 1mm delší tu tyčinku než má starej ventil. Mám tam teď danej opět ten starej ventil, ale zkusím upravit ten novej, tak snad to potom bude fungovat  , na plíšku se nemá co pokazit, takže pokud ho nestratíš, tak je zbytečný kupovat novej plíšek
Datum: 10. prosince 2013 22:00
 tak si dej 3 pohraj si s tím
Datum: 10. prosince 2013 20:55
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 je na 2 protože přes 3 mi to nikdy nejelo
Datum: 10. prosince 2013 20:35
 zkus jiné zářezy na jehle, já mám 2, s tím plíškem to už jsem to doladoval ale musíš si s tím vyhrát
Datum: 10. prosince 2013 20:26
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 Zdar draci stala se mi na pio taková šílená věc kterou neumím vysvětli no prostě jak je ten plíšek na štelování hladiny a je tam ten takovej zobáček jak se sním šteluje shyb tak se nějakým způsobem urval a píst to nasál nevím jak ale se shora směrem od sání (když oddělám karbec i s kolínkem) je asi 1cm. dlouhá rýha v pístu a směrem od výfuku je zespoda pístu od toho obouchané a stejný obrys je i v hlavě a při sejmutí hlavy ten kousek plíšu byl nějak bouchlí do pístu tak že jsem to musel páčit jehlou a pak vystřelil. V pístu to nechalo trochu dírku. Zjistil jsem to tak že my vyskakovala trojka a motor jsem rozdělával složi jsem ho zpátky zkusil projet a jel normálně tak jako před tím ale ve válci rýha nikde nebila akorád přesně jak byla rýha v pístu a měla docela ostré hrany tak bylo ve válci okem patrná obtištěná 1cm. dlouhá černá.... nedá se tomu říct rýha ale to stejný jako na pístu bylo ve válci v černé barvě ale škráblé to nebilo a pio jede jak před tím - výborně. jen mi vrtá hlavou jak se to mohlo dostat přes trysky a jehlu atd jinak vzducháč tam mám a filtr je nový- Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 15:56
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 ne ne kroužek je dobrý kliku na jehlách nemám bud ta jehla nebo ten plíšek bylo to takový mosaz a nebo bronz něco mezi jak se dělí ten plíšek a nebilo to ani mic hluboký necelí mm. ani to ne ale mělo to ostré hrany radši jsem to trohu zašmirgloval ale ded jede a nebil to celej plíček ale kousek z něj jo ?!
Datum: 11. prosince 2013 15:56
 Taky to může být ulomený kousek plíšku, co drží jehlu v šoupátku.
Datum: 11. prosince 2013 8:13
 Nemá kudy.. Jehla, nebo kroužek..
Datum: 11. prosince 2013 7:44
Jméno: Standa
IP: uživatel6645
 S naprostou jistotou ti mužu říct,že plíšek se z plovákové komory do válce nedostal,v žádném případě.
Datum: 10. prosince 2013 22:09
 bud jsi manták a neco ti tam spadlo a nebo se urval kus kroužku a nebo taky vylítla jehla z kliky
Datum: 10. prosince 2013 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 přesně tak , muselo tam spadnout něco jinýho..
Datum: 10. prosince 2013 21:34
 beztak ti tam spadl ten starej plíšek, dnepre....
Datum: 10. prosince 2013 20:55
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 sundávat karbec se mi moc nechce ale hlavu můžu někdy se do toho vrhnu tak do 3 dnů a ukážu ti to jinak nafotím i ten plíšek ale ten ulomenej kus už nemám
Datum: 10. prosince 2013 20:10
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Dokud neuvidím,tak je to pro mě blbost...
Datum: 10. prosince 2013 20:06
Jméno: desit
IP: uživatel15207
 čau draci,budu si dělat ŘP skupinu B ale chtěl bych si udělat ještě k tomu Ačko jak to bude s testama u závěreček? Budu dělat každej zvlášť nebo jak?  díík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 10:53
Jméno: Standa
IP: uživatel16536
 Dělal jsem řidičák v době,kdy ještě bylo všechno a byly všechny 4 odpovědi správný a ačkoliv na to lidi nadávali,myslim si,že to tak měli nechat,něco sice občas pokulhávalo,ale dalo se to naučit za 2 dny... když jsem poprví viděl nový testy,(6 let po tom,co jsem dělal AB) tak sem se tomu 5 minut smál ... brácha z učňáku,kterej se nikdy nic neučil,neumí se učit a nechce se učit to dával na netu do limitu aniž by se na to podival a u zkoušek taky napoprví a ještě navíc bez chyby ... já si to zkusil na netu a měl jsem snad jednu chybu a to ještě kvůli změně ve zdravovědě .... to je naprostej výsměch jak se to dnes dělá ... dřív se aspoň ty méně praktičtí jedinci donutili přečíst si co je v motorovym prostoru,že se do chladiče(expanzky) leje fridex,ten má mít nějakej bod tuhnutí,v motoru že se mění olej a že tam vůbec nějakej má bejt,kam se leje voda do ostřikovačů,co znamenaj kontrolky na palubce a hlavně co znamenaj ty červený,taky jak se mění rezerva (pro ženy a inženýry neřešitelná věc) ... třeba moje mladá je z týhle generace "řidičů" ,jezdí perfektně,to nemužu říct špatný slovo,ale jak se na ní něco rozsvítí a nebo se v autě něco divnýho děje,tak zvedá telefon a volá mi,se slovy typicky "Něco tady na mě svítí"- "mužu s tim jet " a ať to opravim,ať muže jezdit,že jí to nezajímá,že ona vaří a uklízí a já se mam starat o auta,čus... kdyby si měla dolejt vodu do ostřikovačů tak ji snad naleje do expanzky od chladiče  to by ti pak jeblo ... a to je furt málo....pak jsou opravdu mezi náma ti,kteří opravdu vše řeší servisem...i sebemenší závadu... absolutně nevědi která bije...a to sou třeba mladý lidi těsně po autoškole....většinou "inženýři"  no hotovo dneska.... to sem zvědavej,kdy se ještě jízdy začnou dělat na kompech !!
Datum: 11. prosince 2013 10:53
 řekl bych že jsou dva typy lidí, ti kteří se na testy učí a všechny ty fráze znají z knížky a ví co mají odpovědět a ti druzí se spíš neučí ale potřebují dostatečné IQ na to aby pochopily na co se básník vlastně ptá  techniku spíš chápu že jsi zrušili, jako jo rezerva, kapal. do ostřikovačů,stav oleje to by měl trošku vedět každej, ale když se tě zeptá někdo jak skontroluješ olej v motoru a ty mu řekneš že zajedeš do odbornýho servisu tak máš pravdu... na škole máme nějaký předměty jako Údržba vozidel atd. a tam když do testu napíšeš že závadu odstranuješ podle manuálu výrobce tak to máš dobře... a to i kdejaké blbosti, ale dnes to tak bohužel je
Datum: 10. prosince 2013 22:24
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 kolecko: ona ta technika stejně byla o hovně, kdo tomu rozumí, tak ví o co gou, kdo ne, tak se stejně jenom naučil pár nepochopenech vět který odvyprávěl a tradá... navíc u nás na A a B techniku vůbec nehrotil, holka mu nebyla ani schopná popsat připojení vozíku a udělala to, u T,C,E už teda něco chtěl, ale tam technika zůstala, takže bych v tom neviděl takovej problém ... spíš bych viděl problém v těch triviálních testech, který udělá kde jakej jouda, ale potom skoro nezná přednost zprava...
Datum: 10. prosince 2013 21:39
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 technika se opravdu nedělá,je to ale podle mě pěkná hloupost 3/4 lidí co udělají řidičák nebudou vědět ani kde je rezerva...
Datum: 10. prosince 2013 21:32
 technika se dělá už jen snad na C,T
Datum: 10. prosince 2013 19:59
 Technika se fakt už nedělá, jo? No to se teda ti zákonodárci fakt předvedli...to je komplet posranej zákon. Teď zase mění zákon o zbraních a střelivu...to jsem zvědav jestli vytvoří stejnej paskvil jako v tohmle případě...
Datum: 10. prosince 2013 19:31
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Technika se už nedělá, dělal sem řidičák před půl rokem a jenom testy a jízdy
Datum: 10. prosince 2013 19:20
 Jedny testy, dvě techniky, dvě jízdy...jestli se ještě technika dělá, nedivil bych se kdyby ji ti debilové zrušili.
Datum: 10. prosince 2013 19:06
Jméno: Hrubej
IP: uživatel13999
 Zdar draci. Mám ČZ 180/487 a mám problém, že je vymlácený čep zadní vidlice. Víte někdo kde koupit čep a pouzdro? Díki
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 16:04
Jméno: Honza
IP: uživatel16532
 Zdarec draci,
Mám fechtla 05 a vyskakuje mi trojka. V motoru jsem se zatím nehrabal. Dokážete poradit jak na ni?
Podobný problém mám u 250 kývačka. Tady mi pro změnu vyskakují všechny rychlosti když ji vezmu u huby.
Předem díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 23:15
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Koupil jsem zajíce v pytli a mám doma motor na 05ku, kdybys něco potřeboval ozvi se.
Datum: 10. prosince 2013 23:15
Jméno: Honza
IP: uživatel16534
 A co u té 250?, Tam by to mohl být stejný problém?
asi blbá otázka ale čemu se v tom motoru říká automat? To kolo na kterým je asi pět pružin po obvodu?
Datum: 10. prosince 2013 23:11
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Mě to dělalo u 21 tím že jsem měl v řadícím automatu sjetou takovou blbost jak vám posouvá řadící vidličku je na něm 5 vyřezaných zubu skus to vyměnit a určitě to pojede nebo skus to jak tady píše mikys ale udělal bych obě naráz máš jistotu ale samozdřejmě to může být i tou samotnou převodovkou.
Datum: 10. prosince 2013 20:01
 Ano, i to má vliv. 05 nemá zrovna dobře vyřešené uložení toho výstupu, takže pokud se našponuje řetěz, tak hlavní hřídel a výstup neběží uplně v ose a pak to může vyskakovat...
Datum: 10. prosince 2013 19:33
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Podle mě má i vliv jak je našponovaný řetěz když je přetahlý tak dle mého názoru skáče víc
Datum: 10. prosince 2013 19:29
 Podle mě ohoblované kameny na dvojkovém kolečku nebo ojebané hrany děr ve výstupní hřídeli. Myslim že nejrozumnější bude to rozebrat a podívat se, to bude jistota.
Datum: 10. prosince 2013 18:29
 Skuste pružinu v automatu dát tam novou nebo třeba z 21 ta je silnější
Datum: 10. prosince 2013 18:25
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Mám 05 vše v motoru mám v pořádku taky vyskakuje 3 ale nevím čím by to mohlo být už to považuji skoro za samozřejmost že jí držím nohou. Ten motor orig z r63 skáče hodně a co mám rezervní motor z r64 tak skáče podstatně míň že jsem ho tam chvíli měl když jsem dělal go orig motoru.
Datum: 10. prosince 2013 17:44
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Má tady někdo zkušenosti stěma hnědýma guferama? Vím že červené silikonové bych si na fíka nikdy nedal, ty stojej na prd..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 16:06
 jasne bakoun to rostrelil,,je to viton,, jsou to nejlepsi ceske gufera co dela rubena,,tkaze se nemusite vubec bat
Datum: 10. prosince 2013 16:06
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Dík za vysvětlení
Datum: 10. prosince 2013 14:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 10. prosince 2013 13:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kvalita a zpracování... v souvislosti s guferama mi to přijde celkem vtipný. Ta bude úplně to samá jako "obyčejná" NBR gufera. Pokud je výrobce Gufero ČR a jsou opravdu hnědá, tak by mělo jít o gufera z fluorkaučuku (označovaná také jako VITON) a ne silikonové, která mají u tohoto výrobce barvu červenou.
Datum: 10. prosince 2013 13:19
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Barva mě je jedno  , myslím ohledně zpracování, jestli to je to kvalitou a zpracovanim nějak (znatelně) lepší oproti obyč.
Datum: 10. prosince 2013 12:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Chtělo by to zjistit, co je to za materiál, barva je v celku nedůležitá...
Datum: 10. prosince 2013 10:50
Jméno: škoda 100
IP: uživatel4145
 Ahoj draci, vím že to sem moc nepatří, ale nevím kde se mám zeptat a na netu jsem nic nenašel. Chci se zaptat jakou cenu má pístní sada na škodu 100 je včřetně kroužků a čepů a spojka.Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 19:48
Jméno: garant
IP: uživatel10520
Datum: 10. prosince 2013 19:48
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 čau kolik zubů má originální řetezové kolečko na babette?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 22:25
 na babetě 207 mám 12 zubé
Datum: 10. prosince 2013 22:25
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Zdravím mám na svém fichtlu na šoupátku v karburátoru jakoby ručne udělanej ze spodu výřez, nevíte na to tam je nebo proč se tam ten výřez dělal? dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 16:33
 při jízdě asi ani ne, jen ti půjde hůře poladit volnoběžný otáčky, a kdyby to šoupě bylo celý vyběhaný tak to může přisávat faleš...
Datum: 10. prosince 2013 16:33
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 díky a může to mít nějaký vliv na jízdní vlastnosti?
Datum: 10. prosince 2013 16:10
 to je vymačkaný od šroubku na volnoběh
Datum: 09. prosince 2013 21:18
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, chtěl bych si koupit uzamykatelné víčko na nádrž, přesněji na Dakara když odšroubuji víčko nádrže vidím v hrdle přepážku, která je však po celém obvodu. Jestli jsem pochopil správný princip tak musím v určitém místě tu přepážku odříznout cca 1-2cm abych do toho místa zasunul "pojistku" kterou poté klíčkem otočím do jiné polohy ze které mi nevypadle. Možná jsem ten princip toho víčka špatně pochopil  . Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 21:08
Jméno: adolf
IP: uživatel4946
 Má někdo nějakej jednoduchej návod jak zapojit svetla spinase atd na jawe 21 ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 21:29
 na netu jsou 3 prdele zkopírovaných schemat a ty nemužeš najít ani jedno?
Datum: 09. prosince 2013 21:29
 Najdi si na netu schéma, ne?
Datum: 09. prosince 2013 21:10
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 Zdar draci čím to je že když nakopnu pionýra studeného tak musím furt čepovat dokud se motor neohřeje jinak bez čepování to po chvíli zdechne. Ale jakmile se to ohřeje tak jede super dikes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 20:26
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 dela to od nejake urcite doby napr. zasah do valce jiný filtr trysky ochlazení ovzdusí
Datum: 09. prosince 2013 20:26
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 protože když je motor studený , potřebuje více paliva
Datum: 09. prosince 2013 18:57
|



|