Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 Čus lidi mam probléém kdiš nakopnu fíky a mam tam volnoběh tak to nehorazně cinkááá a kdyš to vezmu do otáček tak to přestane cim to je?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 19:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a tak toho muze bejt vic...treba retez od spojky, bronzovy futro, ty krouzky, klikovka...
Datum: 16. října 2008 19:13
Jméno: motor
IP: uživatel680
 nebo třeba kroužky ne?
Datum: 16. října 2008 10:26
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 je možný že máš povolenou svíčku .... ale spíš budeš mít povolenou nějakou matičku a podložku a ta podložka tam bude cinkat ... ale mně tady tohle dělá svíčka
Datum: 16. října 2008 8:09
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 fíka
Datum: 16. října 2008 7:11
 Čus všem,neví někdo jakou má životnost omezovač napětí ( 6V ) ???Páč na mí Babettě typ 207/200 1-rychlostní se utavil asi tak za cca 6týdnů používání a je tam zase hurá 8-12V a žárovky jsou z toho úplně na větvi (hlavně ta zadní - sulfitka  .Zatím tam cpu 12V žárovky a je to zatím O.K.,ale při volnoběhu to svítí jak v posledním tažení...nešlo by s tou eletrikou něco udělat???Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 20:10
Jméno: viktor
IP: uživatel4972
 Ahoj měl jsem tento omezovač a povědět můžu to že je to velice slabé a má to malou životnost ... Taktéž se mi to spálilo a jsou tam jen 4 součástky z toho 2 z.diody.
Datum: 02. února 2009 20:10
Jméno: driver
IP: uživatel17
 To Chong  ík za info.Jedná se o omezovač napětí 6V,je i v tomhle fichtl krámku,jinak elektronika je originálně zakrytovaná a žádné jiné mimotovární úpravy jsem nedělal.Jinak stačí cca 1/3 maximálních otáček a už to jede na 8-12V-převážně 8-9V
Datum: 16. října 2008 20:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Neznám sice babeťáckej omezovač napětí, ale předpokládám že se jedná o typ se ztrátovou stabilizací zenerovou diodou. Problém je že jakákoli ztráta se mění hlavně na teplo.. tedy jestli jsi elektroniku utavil (tranzistor) může to být ze dvou důvodů, buď se jí nedaří se uchladit, páč jsi sám zakryl chladič, nebo je tvé magneto natolik silné že tím jak to furt držíš v nehorázných otáčkách, tak ztrátový výkon chladiče nestačí přebytečné teplo odvést. Doporučuji použít regulaci se spínaným zdrojem, ty obvykle mají poměrně velikou účinnost a proto je není třeba tolik chladit. Mám zrealizovaný regulátor na principu nábojové pumpy, několik let provozu a naprostá spokojenost. Pošlu ti to na mail...
Datum: 16. října 2008 10:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Fichtl co ma porad O. vybrus a ma nalitano kolem 3500 km, nebyl prakticky nigdy tocenej az na vrchol muze mit uz vylitanej valec co potrebuje vybrus? a kolik ma vybrus asi km zivotnost? diky za jakykoliv nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 19:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 kouknu na tachec a vidim...gdyz nigdy nebyl menenej a a tachcec fungoval snad pokazdy tak se to da odvodit kolik asi ma
Datum: 16. října 2008 19:17
 To je pravda že se můžou i vícekrát vyměnit ty kroužky ale pak je rychlejc vylítanej válec takže optimální je jednou je vyměnit mam to vyzkoušený. Tak tet když jsi tyhle věci vyměnil tak výbrus nemusíš. Myslím že jsi to poviměnoval všechno dost brzo ale tím se nic nezkazí jestli jsi to udělal pořádně.
Datum: 16. října 2008 19:14
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 jak vis ze ma 3500 km?
Datum: 16. října 2008 18:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no sem vymenil pist, krouzky a futro...takze radsi zadnej vybrus nebo uz je to jedno?
Datum: 16. října 2008 18:00
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 souhlasim s Plisou tech 15 000 kikometru vydrzi a ty krouzky se muzou vymenit i vicekrat
Datum: 16. října 2008 14:44
Jméno: Plisa
IP: uživatel155
 Zdravím 3500Km nic není vždyť válec je zajetej na 1500Km. Takovýhle válec by měl vydržet aspoň 15000Km s jednou výměnou pístních kroužků ale při normálním ježdění a nepřetáčení motoru. A jestli je to všechno originál tak na to nesahej takový motory jezděj nejlíp dokud se do toho nesáhne.
Datum: 16. října 2008 11:41
 Záleží kdo a jak s tím jezdil,já mám Babetu typ 207 1-rychlostní a příští rok jí bude 30LET a motor je pořád původní a i když jednou za uhera jí proženu do maxima,tak každý mi chválí motor jak je klidný a tichý.Jestli to nevydává něaké cinkavé zvuky tak to nech být jak to je
Datum: 15. října 2008 22:55
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 uz je pozde no.....tak to asi radsi rovnou dej na vybrus a to bude asi nejlepsi ...
Datum: 15. října 2008 22:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak bylo to treba zasahnout - to bronzovy futo melo uz svy za sebou a ten podrapanej pist taky asi zazil sve ale dal sem s nim 50 skutra na maximalku a to sme na fichtlovi jeli dva (on jen sam) a prokluzovala spojka jak hovado...to kamos si privez domu fichtla a povidal jak mu to tahlo do kopce jak zadnej jinej...rozebrali sme to a jenom cumeli jak to mohlo vubec jezdit...
Datum: 15. října 2008 22:37
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 pokud hučí a moc nezvoní tak bych na to nesahal...vetsinou to taha vic jak po GO ,,,jinak vylitanej valec poznas podle toho jestli uz ma schudek nebo ne ....pocet najetejch kilaků nehraje az takovou roli ....znam fichtly co jezdej dodnes s motorem v origo stavu bez zasahu a do kopce si mne daj a to mam motor po GO,dobre zajetej,dobre sestelovanej a to bez diskuze .....
Datum: 15. října 2008 22:28
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 je tu nekdo kdo se este nevysekal na motorce????tim myslim ani nepolozil!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 15:11
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4335
 Kdo nepadá nejezdív na hranici svých možností!!! Akorát mám Hondu 125 CRM tam je to trochu jiný než u fichtla
Datum: 16. října 2008 15:11
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já se snažim nepadat oravy sou potom moc drahý  jinak ny fichtlu jsem taky párkrát spadnul jednou jsem jel z kopce 60-70 a když se mi seklo přední kolo tak jsem se
divil jak dlouho tou drškou po tý zemi jedu
Datum: 16. října 2008 9:29
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 jo já to položil taky párkrát ... v lese- stupačkou se mzavadil o pařez , na zahradě .. do zatáčky sem naklopil otorku tak že sem drhnul o stupačku ... jo a náholdou! nás fichtl u táhl 2 já na simsonu to je tak 100 kG a kámoš na fichtlu ten mohl mít taky tak 100 kg a to do hafo prufkýho kopce ... bohužel nám to pak začlo hrabat a chcíplo to a tlačit to byla makačka
Datum: 16. října 2008 8:17
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 Vyspu: To znam ....jeli sme taky v 5 lidech na mustangu a kazdej neco delal  jeden nemel narok sam ridit .....ale teda jel jenom po rovine, z kopce a do velmi mirneho kopce,ale jinak 400-450 kg na hrbetu do kpce neutah  na to nemel patrony
Datum: 15. října 2008 22:55
 standa> my sme prostě vyhodily sedlo, dali tam prkno a najednou na fichtlu jelo 5 lidí  , a to bez úprav, jelo to docela dobře, ale řidič neobsluhoval řadičku a zadní brzdu  jinak sem se na fichtlu už párkrát vysekal ale na čz ještě ne a ani nechci
Datum: 15. října 2008 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 ja nikdy sadru nemel,sem nerozbitnej  ale jednou sem nehejbal mesic rukou  a to nebyla prdel,protoze se blbe jezdilo v aute
Datum: 15. října 2008 22:36
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 heh bohužel se mě toten dotaz netýká , byla i sádra a byl i pláč... taky se tomu občas pěkně zasměju
Datum: 15. října 2008 22:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to me pripomina jak sme s kamosem na chalupe jeli jednou 4 na fichtlovi, jeli sme z kopce a on nam az v pulce toho sesupu rek ze nedotahl lanka u brzd...takovej vysek v zite asi nigdo z vas nezazil...dodneska se tomu smeju jak malej harant
Datum: 15. října 2008 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 vzdycky sem mel par hezkejch fichtlů na normalni jezdeni a par zmetku na hardstyle driving,pole,lesy,louky i jezdeni po vsích...taky sem jednou skonstruoval fichtla se sedlem pro 3 lidi aby nas pekne uvez ....vzadu rozeta z hnojáku navarena na normalni ...ja nemuzu mluvit....bejval to u nas hardcore
Datum: 15. října 2008 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 kdo nelezel,nezna silu fichtla  nemuzu mluvit ....od 10 let sem lezel aspon stokrat
Datum: 15. října 2008 22:09
 jáá  akorád sem to jednou postavil nechtěně na zadní když sem na tom seděl ale to sem to chytil těsně nad zemí když padal na bok
Datum: 15. října 2008 22:07
 ja sice jsem mel tolikrat na male ale jeste nikdy a polozit motorku jednou jak jsem delal spojku a nechtel se mi vylivat olej
Datum: 15. října 2008 21:56
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec když přindu k fikovy a nakopnu tak chytne na podruhé na potřetí , ale jak na něho sednu tak nemože jet jakoby . Musim snim utikat např. po ulici a asi 50m a pak už mě to aspon uveze a po dalších 50 metrech už to fičí normálně . Vyřeší to teplá svíčka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 18:40
 Mě takovouhle paseku delalo to, že mi tam šlo málo směsi a nakonec to byl kohoutek tak jsem vyčistil Kohoutek i karbec a jede jako drak!!!!!
Datum: 16. října 2008 18:40
Jméno: dejv
IP: uživatel4022
 je to 100 pro predstih
Datum: 16. října 2008 15:46
Jméno: dejv
IP: uživatel4022
 je to 100 pro predstih
Datum: 16. října 2008 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 jak to ctu tak vidim,ze mas svicku po smrti ....me tohle delal fichtl asi rok...casem sem si na to zvyk protoze vzdycky nakonec chytil a sel 80 bez prdele  casem ta svicka klekla...dal sem jinou a zacal chytat a prestal za studena vynechavat
Datum: 15. října 2008 22:46
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Mysliš že předstih jo ? Asi 3 dny zpatky sem si s ním pěkně pohrál , fichtl mě vubec nechtěl jet na 3ku a ladil sem a ladil a jede 65km/h , tak budu muset hold znova at aj startuje.
Datum: 15. října 2008 22:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panove to je jasny to je predstih jak stehno...predstih + odtrh a pak vam to bude chytat napoprvy...jinak karbec vycistit seridit, vyfuk dekarbonizovat, svicka atd...
Datum: 15. října 2008 22:14
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 Mně to dělá to samé, už si nevím rady
Datum: 15. října 2008 22:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 normalne na prostrednim (u 4 zarezovyho bud druhy zdola nebo druhy zhora podle potreby fika) no a u zabehu uplne nejspodnejsi (i u 4 zarezovyho)
Datum: 15. října 2008 22:06
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 motor je nově poskladanej a přetěsněnej , na jakým zařezu má být jehla u normálního ježdění a u výbrusu díky
Datum: 15. října 2008 21:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a nebo ti to negde fouka a de ti tam malo benalu...taky mozna chuda smes
Datum: 15. října 2008 21:24
 Ano ...
Datum: 15. října 2008 21:22
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 lidi odpovezte mi prosim jeste nekdo kdo znate odpoved na tu otazku co jsem se ptal ohledne moji jawy 221 o (3 dotazy dolu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:17
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 sem ti rek ze to bude tim pistem sakra ....podobnejch blbosti uz jsem se nadelal
Datum: 15. října 2008 22:17
Jméno: Piškot
IP: uživatel3023
 Ahoj seso, jak tady máš ten startor 30W, tak jaky na to musí bejt magneto, s tim začátečním číslem 05, nebo 20 a indučka 6V ? A ještě u těch světelných cívek jak tady sou, tak na to je potřeba magneto 20 ? Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 ackoliv maj ty rotory znaceni 05 a nebo 20 tak sou naprosto stejny ....resili sme to uz s chongem ...kdosi tu kdysi prisel z tim ze sou ty rotory jiny a od ty doby vsichni plasej....jediny na cem zalezi je mg. sila magneta(rotoru) ....kdyz mas slaby magneto,tak je jedno jestli je na nem 05 nebo 20 a proste to bude budit v civkach malo
Datum: 15. října 2008 22:33
Jméno: Piškot
IP: uživatel3023
 Přesnější název toho startoru jak tady máš je " Stator komplet 30W "
Datum: 15. října 2008 20:50
 když si to otevřeš máš to tam napsaný.....
Datum: 15. října 2008 20:49
 no tak to jsi me dostal ale urcite 20 indukcka 8v
Datum: 15. října 2008 20:48
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 Zdarec lidi hele muze mi neco policajt kdys mě slisel i trochu vyděl na fikovi bez světků a bez dukazů a byl mimo sluzbu????? diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:48
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 te muze sfackovat a nebo ti polibit prdel
Datum: 15. října 2008 22:48
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 jn
Datum: 15. října 2008 21:11
 může tě naučit jak správně psát slyšel a viděl
Datum: 15. října 2008 20:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak mimo sluzbu nezmuze nic leda ze si tam na tebe pocka az bude ve sluzbe
Datum: 15. října 2008 20:17
 Čau draku potřeboval bych se zeptat te seso jak jsi měl v nabýdce pro pincka ten přepínač jak je před světlem a chcípání, bez proudu a s proudem s temi klíčky jak to stím prej nepojede tak on uš není v navídce jo? Ja mam o něj zájem a potřeboval bych ho nutne! Jestli bys ho měl jěstě tak my napiš. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 20:09
 to je porad tu v kramku sekce zapalovani
Datum: 15. října 2008 20:09
Jméno: asd
IP: uživatel1201
 potřeboval bych od někoho kupit motor ale spolehlivy za dobru cenu z moravskoslezského kraje,protože ho buddu na mistě rozdělavat abych věděl že to neni ojebavka..mate někdo nabidku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 15:59
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 to kdyby mě někdo udělal tak bych jel na tu adresu a vymlátil jim všechny okna. Viš co těšíš se na něco na co šetříš a pak ti přinde něco jinýho a v nejhorších případech v krabici nic .
Datum: 16. října 2008 15:59
 ja jo kamos si takhle na dobirku kupil motor pry vybrus a predelane prevody do krosu  rozbalil krabicu a kuk cumel na neho obrane kartery
Datum: 15. října 2008 22:02
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 omg, takového zmetka co by prodával ojebávku snad ani neznám.
Datum: 15. října 2008 20:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panstvo dotaz co uz tu asi padl: jak dlouho se zajizdej novy krouzky, novej pist a futro ve starym valci? vse je dokupy
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:19
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 zkus a poznas....pokud to poprvy nastartujes a uz bude zvonit,tak neni co resit...je to KO ...pokud nebude zvonit tak zajizdej ...pokud do 100km nezacne zvonit tak je to OK
Datum: 15. října 2008 22:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 schudek tam je ale ten valec ma nalitano kolem 3000 km...neni moc velkej vadi to?
Datum: 15. října 2008 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 pokud byl valec dobrej,tak 100 kilaku to srovna a krouzky se ojedou podle valce....pokud uz ma valec schudek tak nepomuze ani svecena voda a nezajede se to nikdy (bude od zacatku zvonit a bohuzel neprestane)
Datum: 15. října 2008 21:50
 Po 400km by to mělo byt dostatačně zajeté ...
Datum: 15. října 2008 21:23
 tak tohle by mě taky zajímalo, koupil sem si novej píst i kroužky, takže sem zvědavej, co sem kdo napíše
Datum: 15. října 2008 20:21
 Zdarec Fichtlaři....mám docela závažnej problém do fajfky mi proud de ale svíčka nehází jiskru...vyměnil sem:kondík,indučku,kladívko a svíčky sem koupil nový a nic........nevíte čím by to mohlo bejt??mám podezdření na kladívko něco je tam blbě ale nevím co..Prosím poradtě..Děkuji
PS:odtrch mám naštelovanej dobře ají přestich..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 17:18
Jméno: pavel
IP: uživatel3974
 ne normálně sem to měřil my máme takovou pičovinu tak když do toho de proud tak to svítí.
Datum: 16. října 2008 17:18
Jméno: Plisa
IP: uživatel155
 Jak jsi zkoušel že ti to hází ve fajfce ? Jen mě to zajímá protože mě něco napadlo. Pratože když zkusíš jiskru na fajfce tím že šlápneš bez svíčky a slišíš že přeskočí jiskra uvnitř fajfky. Tak máš skoro 100% jistotu že jsi právě probil indučku a tím ji zničil. Protože jiskra která se naindukuje v cívce nemá kam jít a probije ti izolaci vinutí v indukčce atd. zatím se měj a mnoho zdaru.
Datum: 16. října 2008 11:34
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 bud mas spatne uchyceny kladivko v pertinaxu a nekde se ti kostri anebo mas spatnej zapalovaci pól
Datum: 15. října 2008 21:52
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 a když to zkoušíš, máš tu svíčku přitom ukostřenou? jestli jo tak jedině svěcená voda nebo mozna upravit sklepnutim vzdalenost elktrod jestli je moc velka...
Datum: 15. října 2008 20:11
Jméno: Pepan
IP: uživatel373
 Vim že to sem nepatří,ale snad mi poradíte.Co znamená,když někdo řekne že jezdí "dvojkovou" třeba octávkou nebo golfem?Zajímá mě to dvojkovou.Dík moc,a sorry že to píšu sem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 9:32
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já už myslim že tet nekdy vyšla 6 řada jinak je to výrobní řada jak už tady zaznělo
Datum: 16. října 2008 9:32
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
 Vyrobní rada.Golfa mas uz i petkoveho.
Datum: 15. října 2008 21:07
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 je to jak sel vyvoj dvojkova je stara lepsi je ctyrkovej
Datum: 15. října 2008 20:57
 u oktávky to je taky generace
Datum: 15. října 2008 20:11
 u golfa to zrovna muze znamenat vyrobni radu,nebo spis generaci
Datum: 15. října 2008 19:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zeby dvoulitr?
Datum: 15. října 2008 19:49
 Čau kluci, chtěl bych se zeptat, jak je u vzduchovýho filtru na fíka, jestli jak je tam ten papír, tak jak je to tam dělaný, jako do harmoniky nebo je jeden kus papíru vedle druhýho a mezi nima mezera nebo jak a ještě jestli jsou v tom papíru ňáký dírky. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 21:45
 ty si myslíš, že má každej kousek od baráku mototechnu? já sem celkem zručnej, to si ho radši vyrobím s možnostma, jaký mám než abych za něj solil spoustu peněz, nehledě poštovní, popř. doprava
Datum: 16. října 2008 21:45
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 proc si ten filtr nekoupis za 50,- v mototechne ???
Datum: 15. října 2008 21:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 I na ponozku bo silonku se jezdivalo...ale musi se tam napevno pripevnit jinak ji to v cucne
Datum: 15. října 2008 21:14
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Ja kdyz jsem ho mel spatnej tak jsem ten papir zevnitř vystříhal a okolo filtru jsem namotal jednu vrstvu hadru na nádobí a bylo to jezdilo to dobře.To mi poradil tata.
Datum: 15. října 2008 20:31
 ok, tak fakt moc díky kluci, mějte se
Datum: 15. října 2008 20:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dnesni filtry se tak delaj ale je to jakoby takova pena...na zpusob molitanu...slo by ale nesmel by bejt moc tlustej pak by se zacal dusit a navic ma v sobe docela velky pory takze by o moc lepsi nebyl
Datum: 15. října 2008 19:52
 taky se to tak dá řešit a některý (většinou asijský) motorky to mívaj
Datum: 15. října 2008 19:49
 jj, v tom plechu okolo vim, ale teď mě ještě tak trklo, co dybych tam dal kolem dokola místo papíru molitan? to by mohlo šlapat, né?
Datum: 15. října 2008 19:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 propustnej papir klasika do filtru...je tenkej, lehkej a propustnej pro vzduch...jinak diry sou akorat v tom plechu okolo ty harmoniky pokud si jeste pamatuju
Datum: 15. října 2008 19:44
 já mám původní co tam byl, ale když sem ho čistil, tak sem ho rozmočil  , no zkusím něco vyrobit, jinak dík za odpovědi
Datum: 15. října 2008 19:40
 tak to fakt netušim co je to za papír, ale dá se to řešit tak, že si koupíš origo a rozpitváš ho... a když ti to nebude stačit (materiálově) tak si kup nějakej větší ze silnější mašiny
Datum: 15. října 2008 19:37
 aha, a to je ňákej speciální papír? nevíš? páč bych si chtěl postavit svůj vzduchovej filtr
Datum: 15. října 2008 19:33
 ten papír je asi nějak řídkej bo co ale co já vim tak tam díry nejsou páč to je potom jak kdyby tam ten filtr nebyl a bordel by tam lítal těma dírama
Datum: 15. října 2008 19:31
 a přesto to dokáže nasát vzduch?
Datum: 15. října 2008 19:29
 je to do harmoniky a dírky tam nejsou, dokonce by tam ani neměly být!
Datum: 15. října 2008 19:19
 ma nekdo zkusenosti s sroubama v plasti?chtel bych si v zime zajezdit na ledu.....nevi o tom nekdo neco???jak to udelat??thanks
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 9:36
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no táta na škodu 100 normálen provrtal plášte a dal tam M 10 šrouby dim směrem že matky utahoval zvenku (chápeš ne  ) melo to záber jako kokot a po selnici to dost
řvalo a ubejvalo myslim že když dáš na fichtla M8 nebo M 6n tak to bude dobrý
Datum: 16. října 2008 9:36
 vruty jo?nebyly by lepsi maticky a sroubky???fakt ten tvuj patent funguje???
Datum: 16. října 2008 7:28
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 taky jsem videl systematicky rozlozene eskapasky
Datum: 15. října 2008 21:58
Jméno: 555,05,21,23,220,221,
IP: uživatel2997
 nevim co je mysleno "v plasti ale ja sem si udelal pneumatiku s hroty, udelal jsem si to na moji krosku z fichtla kterou jsem si slozil z nahr. dilu ale bohuzel nebylo zatim kdy to vyskouset snad letos! no a jak to udelat no tak to je jednoduche vezmes nejakou starou sjetou(ale ne az na platno!!!!) pneumatiku udelas si z neceho kolik na roztazeni vnitrnich sten, koupis si hafo vrutu do dreva asi tak 1 cm dlouhe a z vnitrni strany (jak je duse) je buses montovat smerem ven ale chce to nejaky system! no a jak to mas vse zasroubovane tak je dobre hlavy vrutu tak 2x-3x prelepit izolepou at se tu o ne neskripne duse no a pak uz jen nazout na kolo a muze se jezdit na lede!!!!
Datum: 15. října 2008 21:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Kluci mam dotaz...sa studena fuchtliho krasne nakopnu, jedno nakopnuti a uz vrci ale za tepla vubec nejde...staci aby se trochu zahral a uz ho na paku nenakopnu...jinak plovakovka serizena, jehla asi taky, sroubek bohatosti na max dorazenej a mam novej pist s krouzkama a futrem zajetej tak cca 20km...jak ho pobidnout? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:23
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 jak se mi jednou ohreje tak uz nesmim spricovat....ma to neco spolecnyho s hladinou a bohatosti smesi za tepla ....kdyz je teplej tak bys ho mel naklonit na jednu stranu abys ochudil smes,ale uz nevim na kterou ....mam tam nevim jakou svicku,za studena chyta na prvni a za tepla na druhy-max treti slapnuti ....takze to neresim protoze to je normalni odjakziva
Datum: 15. října 2008 22:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak 14 se davaj gdyz se prihriva a 17 na studeny starty...15 je normal
Datum: 15. října 2008 20:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak mam tam 15 Briska, 14 gdysy ale to byly vyhozeny prachy...
Datum: 15. října 2008 19:36
Jméno: fikus®
IP: uživatel1506
 mas svicku na studeny starty takze 14 nebo 15 ale doporucuju nechat 15. ta je nejlepsi 17 de spatne zastudena a 14. vlete chytne jen zastudena za tepla to ani nerostlacis
Datum: 15. října 2008 18:59
 čauky lidi mám problém z karburátorem teče s něho benzín až moc ale ten plíšek zastavuje i plovák je dobrý vyměnil jsem karburátor a pořád to teče tak nechápu čím to je.plíšek co zastavuje je originál není ohnutý ani nic jiného tak jsem z toho jelen dík za radu ..........
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 19:18
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 a trysky jsem zkoušel měnit a nepomohlo to i víčko co se dalo prostě pořád a jak zas to ohnu moc tak to má málo benzínu nejde to seštelovat no nevím
Datum: 16. října 2008 19:18
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 teče ti kolem toho víčka prostě to přebere v plovákovce a vyteče
Datum: 16. října 2008 19:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no pokud ti to chcije z plovakovky tak vohni ten plisek co pude, samozrejme nesmi prasknout a taky pak musi benal licovat s limeckem u plovaku ale pokud chcije z toho dulku u kolinka tak sou zniceny trysky a je treba koupit novy
Datum: 15. října 2008 22:04
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 tak ho prihni extremne dolu
Datum: 15. října 2008 21:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a teci te to z plovakovky bo tou vypusti na konci karbce? je to takovej malej dulek mezi karbcem a kolinkem
Datum: 15. října 2008 19:37
 zkoušel jsem měnit ten ventil i celé to víčko a celký karbec a nic porád to teče nechápu to prostě
Datum: 15. října 2008 18:57
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 To bude asi vysoká hladina v karbíku tak jestli neni špatnej ventil jak ho ovládá ten plíšek zkus tam namontovat nový.
Datum: 15. října 2008 18:44
 to nepomuže jak ho přihnu a nastartuju ho tak to začne zase lect všude po válci atd...prtě je to jak začarované sem z toho blbý
Datum: 15. října 2008 18:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak ho prihni k plovaku...a je to
Datum: 15. října 2008 18:27
Jméno: Milda
IP: uživatel3277
 Čao draci slyšel sem že ted někdy v nejbližší době budou v Počátkách závody fichtlů nevíte kdy přesně se to bud ekonat
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 19:40
Jméno: Milda
IP: uživatel3277
 No me to říkal kámoš a já bych se tam jel podívat ale nwm jestli závodit kdo o tom neco ví at sem napíše prosim
Datum: 15. října 2008 19:40
Jméno: 00
IP: uživatel368
 V Počátkách?? To mám za prdelí ví někdo nějaké info??
Datum: 15. října 2008 19:35
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 uš sem tu psal asi převčírem že sem dal nový lamely na spojku a nejde mi to seštelovat,tak sem to neska trochu sešteloval a najel 4km.po kolika kilákách si tak sednou aby se dali pořádně seštelovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 tak po 200  fakt to bude rukama a ne lamelama
Datum: 15. října 2008 22:02
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 tak jestli jsi daval korky tak to nevim ale ferodo ( doporucuju!! ) tak ty nahodis nastavis a uz to funguje jak fik a sjizdej se pomalu
Datum: 15. října 2008 19:47
 Zdárek panstvo... Kdysi tu byl odkaz na jisté stránky,kde se dalo vyridit vystaveni duplikátu dokladů od babety ...potreboval bych to pro kamarada,kdysi mu vykradli auto a vzali mu i tu knizecku od babetty ....ted by Bábu chtel prodat a koupit si na stary kolena (na pivo) a nema od ni doklad...budu vděčný za info ....babeťáků je tu určitě dost ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 ne
Datum: 15. října 2008 22:03
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 nevíte jestli existuje toto i na fekála?
Datum: 15. října 2008 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 diky honzule...ja vim ze je tu vyhledavac,ale nenapadlo mi to ... Jinak nemate s tim nekdo skusenosti ?? Neni v tom nejaky hacek??
Datum: 15. října 2008 18:10
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Datum: 15. října 2008 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 *chtel by si na stary kolena koupit fichtla
Datum: 15. října 2008 17:26
|



|