Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 pro frikulin ale i pro ostatni chci se zeptat jestli by jsi mi poradil jak udaëlat takovy vyfuk jak mas ty
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 22:47
 Už sem ti to neznačil na chatu....to neni jednoduchý. Výfuk se navrhuje na zvolený řežim otáček. Nemůžu ti to vysvětlit obecně. Respektive můžu ale beztak to budou jen obecný poučky který se daj na netu najít. Nic jinýho navíc nevim. Pak už je to jen o tom to všechno vyzkoušet. Bohužel je to zdlouhavý hlavně je to zdlouhavý když nemáš možnost změření výkonu. Jen to odhaduješ....!
Datum: 16. října 2008 22:47
 Nazdar hoši, tady se pořád debatovalo jestli se může s pionýrem že když má v TP konstrukční rychlost větší než 45 km/h tak že je až od 16-ti let. Já jsem se v tom začal šťourat zjistil jsem že se sním může už od 15-ti, našel jsem na stránkách http://www.ridicske-prukazy.info kde je psáno "skupina Am - motocykl do konstrukční rychlosti 45km/h nebo obsahu 50 ccm" podstatné je to slovíčko NEBO a pionýr splňuje obsah 50 CCM. V pondělí jdu ještě na dopravní inspektorát a zeptam se na to důkladně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 23:14
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 v autoskole sem od 15 let uz byl 4x a ujistuju vas,ze slovicko NEBO tam nema co delat a dokonce posledni uprava vyhlasky omezila i skupinu A,kde z predsleho zneni je nynejsi zneni : S ridiskym opravnenim A (25kw) smi byt rizeny motocykly s vykonem neprevysujicim 25kw a zaroven neprevysuji pomer vykon:hmotnost 0.16kw na 1kg stroje ....tohle byla jediná vyjimka mezi jednotlivymi skupinami....tam bylo NEBO ....dnes uz je vsude A ZAROVEN !!! cili zapomente na fichtla od 15 let
Datum: 17. října 2008 23:14
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 většina autoškol to ani pořádně neví, a je to jen o konstrukční rychlosti 45km. obsah nehraje roli, když si vezmete ty auta (500ccm) který můžete řídit od 15, protože mají konstručku 45km... Bohužel je to takhle debilně udělaný nic s tim nenaděláme
Datum: 17. října 2008 14:41
 Tak přesně o tohle sem se hádal s hladou. Jeslti je tma nebo (a já myslim že je a doufam) tak je to paráda a neni nic řešit. ALekaždej řiká něco jinýho. Chtěl sem napsat na ministerstvo dopravy, ale eště sem se k tomu nedostal. Takže jestli zajdeš na ten inspektorát tak by to bylo fak supr. A ozvi se
Datum: 16. října 2008 22:05
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 http://www.abeceda-autoskoly.cz/Skupiny-RP/ Tady máš jasnou tabulku.
Datum: 16. října 2008 21:47
 neni to tak jednoznacne,na tyhle strance je slovicko NEBO,i kdyz vsude jinde je A,to same v ridicaku skupiny a1,na ty strance pisou Nebo a jinde je A,timto urcite nechci zpochybnovat tu stranku,ale je jedina na ktery se to pise
Datum: 16. října 2008 19:52
Jméno: jay.d
IP: uživatel3608
Posl.aktualizace: 17. října 2008 8:06
Jméno: mara
IP: uživatel426
 je to na MOFU je to starej nemeckej stroj neco jako babeta ale jednodusi mel jsem ho doma
Datum: 17. října 2008 8:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 indian ne...ty meli klasicky fichtlacky
Datum: 16. října 2008 22:35
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Je to bud ze staryho indiana, nebo z peugeota rv. tak 1960
Datum: 16. října 2008 21:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vypada to jak na pareza ale ma to zajmavy zebrovani a takovej kus trubky na koleno vyfuku...jinak: gdyby jenom vadne zebro...a za 400 to je celkem sila
Datum: 16. října 2008 20:22
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 To na pionýra nevypadá.
Datum: 16. října 2008 19:59
 ne,tohle na pionyra nebude
Datum: 16. října 2008 19:49
Jméno: DODO665
IP: uživatel4336
 prosim vas ako sa da spravit kompresor s tlakovov nadobov ked ho natlakuje na urciti tlak aby vypal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 14:19
 ma te to tu niekto spravene prosim vas viacej foto na moj mail
Datum: 17. října 2008 14:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Také není od věci před tlakovou nádobu dát zpětnej ventil... ulehčí rozběh kompresoru a tolik se neničí.
Datum: 17. října 2008 11:16
 jj,da se tam tlakovej spinac
Datum: 16. října 2008 19:32
 Musíš mit tlakovej ventil kterej při určitým tlaku vypíná
Datum: 16. října 2008 19:24
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 hej není to překlep? trska 72 stojí 54 Kč a 68 stojí 88Kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 19:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 v mototechne sem na to cumel to ona stoji vcelku dost...
Datum: 16. října 2008 19:12
 neni 72 je s taiwanu a 68 je cr,,, jde jen o to kde je to levnejsi
Datum: 16. října 2008 18:11
Posl.aktualizace: 16. října 2008 19:07
 http://www.hikone.cz/
Tady je stránka výrobce, prohledej typy a vyber si...
Datum: 16. října 2008 19:07
Posl.aktualizace: 17. října 2008 10:25
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 mazec
Datum: 17. října 2008 10:25
Posl.aktualizace: 16. října 2008 17:45
 Zdravím Všechny mám dotaz ohledně výfuku HIKONE někde jsem slyšel , že je jeden tip který pasuje jen je vyvedený na stranu kde je rozeta nemáte s ním nekdo skušenosti popř. který tip je asi tak nejlepší?
Předem děkuji Všem za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 20:37
Jméno: pepan
IP: uživatel2924
 tenhle vyfuk o kterym mluvis sem sehnal, ale nakonec sem ho kvuli tomu ze sel na strane rozety rozriznul a nasadil na puvodni koleno a utesnil a drzak vyrobil z tlustyho plechu. Jezdi to s nim docela dobre, ale kazdej fik je jinej, na jinym to treba bude lepsi na jinym to bude naprd, u myho je to fuk se seriovym jezdi stejne.
Datum: 16. října 2008 20:37
Jméno: Mustang
IP: uživatel2179
 Ahoj hoši.Měl bych dotaz.Můžu přepsat mustanga na jiného majitele když nemám udělanu STK?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2008 21:37
Jméno: gun
IP: uživatel4402
 jo muzes
Datum: 24. října 2008 21:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 klidne...bez STK to nesmi pouze na silnic jinak si s tim muzes delat co chces
Datum: 16. října 2008 19:09
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 muzes
Datum: 16. října 2008 19:06
Posl.aktualizace: 17. října 2008 12:29
Jméno: jirka
IP: uživatel2129
 Zdar maximální cena tohohle mustanga bude 1000kč nemá to papíry, neříkám že je to šrot ale já bych za to víc nedal já jsem koupil za 200kč za papírama a byl ve
stejnym stavu ja ktvůj mustang
Datum: 17. října 2008 12:29
 2500 bych za něj dal....shodou okolností shánim mustanga ale ne šrot...kdybys ho chtěl prodávat tak napiš
Datum: 16. října 2008 16:39
 Za ty prachy co říká Lukes ho nechám. Kdyby měl někdo zájem pište.
Datum: 16. října 2008 16:29
Jméno: Lukes
IP: uživatel2179
 Čau,je docela pěkný,akorát škoda že je bez TP.Cena se těchto motocyklů bez TP se pohybuje okolo 1500,- až 2000,-,ale ten tvůj je docela pěkný těch 2500,- až 3000,- by jsi mohl dostat,víc asi ne.
Datum: 16. října 2008 16:26
 Hoj Draci,problém sem tam mi vyzkakuje 3 dřiv me to udelalo treba 2 za 3 mesice a ted naraz 2krat behem 2km...neni to davno co sem mel rozdelany motor kvuli vemene klikovce a zrovna sem menil tu hridel na ktere je ozub a daval i nove lozisko...Cim myslite ze to muze bejt prej na trojku je bud spatny jedno z tech dvou kolecek nebo automat ale spis bych to typl na to kolecko,nebo tu hridel co sem meni pls o vsechny rady dik!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 17:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 koukni jestli mas navrchu dotahlej automat a jestli nemas moc utazenej retez
Datum: 16. října 2008 17:49
Posl.aktualizace: 20. října 2008 18:27
 Prosimvás co tady řešíte???? Proč by se nemohla svařovat benzínová nádrž???? My už sme rozřezali a svařili 4 nádrže. Stačí ji vypláchnout vodou. Tady někdo moc přemejšlel a kecá kraviny.
Datum: 20. října 2008 18:27
 nechtěl jsem to tu psát ale nedá mi to, nádrž s benzínem se svařovat dá ale ( to ale je hodně důležité) nádrž musí být plná po okraj a benzín musí být zapáleny, protože benzín sám osobě nehoří, hoří jeho výpary, (kdo to na vlastní oči neviděl tak neuvěří) nikomu nedoporučují to zkoušet, jen na vlastní nebezpečí starším 18 let, neberte to jako návod přenechte to někomu zkušenému kdo to již dělal ať vás nebo cokoliv jiného nemám na svědomí, možná tímto rozpoutám zajímavou debatu a nebo schytám kritiku
Datum: 16. října 2008 20:38
 řikal že tam musí bejt jedině voda
Datum: 16. října 2008 19:21
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 no vařit se nesmí když v ní je benzín !!!  , to je jasný ne ? Když je prázdná tak proč by se vařit nemohla ?
Datum: 16. října 2008 19:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ta nadrz pana Krejciho? tak to je jasna 21 otocena a upravena
Datum: 16. října 2008 17:57
 neví někdo z čeho je ta 3. nádrž odshora? jinak benzínová nádrž se svařovat dá, už to tu jednou bylo
Datum: 16. října 2008 17:42
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Otočená nádrž z Jawy 21...
Datum: 16. října 2008 16:05
 já sem tam dal blbej odkaz ale je to ta třetí fotka od zdola
Datum: 16. října 2008 15:59
 mě táta řikal že se prej benzinová nadrž se vařit nemůže že by to mohlo jinak bouchnout
Datum: 16. října 2008 15:53
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 vezmeš nadrž z klasickýho fichtla a otočíš ju , dole to musiš zavařit a udět diru na kohoutek a navrchu udělat diru na to aby se tam dal lit benzín. Ale to na tom obrázku asi neni z fichtla.
Datum: 16. října 2008 15:50
 a jsi si jistej že to je doma dělaný? mě ty plasty všechny připadaj z něčeho jinýho
Datum: 16. října 2008 15:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau hoši........chci se zeptat, jak je zkonstruovanej přerušovač blinkrů a proč by 12V nefungoval s 6V
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 21:58
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Jednoduše proto, že pracovní body, a to jak elektronických či bimetalových přerušovačů jsou optimálně nastaveny na určité, navržené napětí...
Datum: 16. října 2008 21:58
Datum: 16. října 2008 20:14
Jméno: Máchal
IP: uživatel650
 ZDRAVÍM,všecky,vím že to sem nepatří,ale nevíte(neznáte)někdo nějakej e-shop s molitanovejma sportovníma filtrama...?potřeboval bych na průměr 38...díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 15:30
 www.scootland.cz
Datum: 16. října 2008 15:30
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Cus hosi hlavne seso hele plís chci si koupit tenhle věnec http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2029.html a ty tam pises ze to bude drit o tlumice co s tim muzu udelat neco jednodusiho nez ladit tlumice myslite ze bych mohl tu rozetu vic priohnout k tomu kolua nebo to nejak podlozit ke strane kivky? a bude drit 65z a 75z kdyz to tam neni psáno? STREJDA DICKINSON
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 12:58
 hele ja nevim,, nikdo mi psal ze to prej dre,tak sem to tam radsi hodil..., ale ja to nezkusel,,,
Datum: 16. října 2008 12:58
Jméno: RobertN
IP: uživatel4333
 Ahoj, nějak mi blbne Staďák. Nastartuji ho, ale při nízkých otáčkách se dusí, nemá tah a při malé rychlosti chcípá. Při vyšších otáčkách je to dobré, ale na nedá se jet pořád na vyšší otáčky. Co to může dělat? Karburátor, předstih? Až bude čas, tak to všechno projdu. Zatím jsem alsepoň vyčistil karburátor, ale nepomohlo to. Nejde do hlavy proč karbec má v přírubě na hlavu takový malý kanálek, kudy saje falešný vzduch. Mám ještě jeden náhardní karburátor stejného typu a ten to tam nemá. Kdo ví něco k téma, tak budu rád, za každou radu. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 5:45
Jméno: RobertN
IP: uživatel4403
 Vyřešeno. Bylo špatně seřízeným předstihem a tím že vypadl klínek mezi statirem a rotorem, takže byl rotor natočen trošku jinak než by měl čímže byla natočená i vačka. Ufff. Ale alespoň jsem při hledání problému vyměnil všechna možná těsnění a seřídil karburátor, tak je to fajn.
Datum: 25. října 2008 5:45
Jméno: RobertN
IP: uživatel4377
 Doprčic, pořád to zlobí. Vyměnil jsem už i těsnění i pod válcem, protože měl podezření, že to tam netěsní. Pořád se to chová divně. Přidám plyn a dusí se to. Když se to dostane do otáček, tak dobrý. To by vypadalo na karbec, ale měnil jsem a měnil i výšku jehly a bez výsledku. V nízkých otáčkách to absolutně nemá výkon. Stačí zařaqdit rychlost a při zmáčknuté spojce to chcípne.  Zkusím ještě pořádně zkontrolovat odtrh a předstih. Ale neřekl bych, že jsem s tím hnul. No uvidíme.
Datum: 20. října 2008 21:32
Jméno: RobertN
IP: uživatel4351
 Díky za radu. Karbec jsem měl vyndaný, rozebral jsem a čistil. Zkoušel jsem i druhý náhradní a taky špatné. Zkontroloval jsem předstih, vyměnil těsnění pod hlavou a pod svíčkou, preventivně vyměnil dekompresor. Kompresy to má dobrou, tak to asi nebudou pístní kroužky. Ale mohlo by to být těsnění pod válcem. Je to fakt divné. Ve vysokých otáčkách dobré, v nízkých to chcípe při sebemenším zatížení.
Datum: 19. října 2008 5:59
 muj nazorje volnobezna trysky ale nejsem si jisty
Datum: 16. října 2008 17:07
Jméno: Plisa
IP: uživatel155
 Zdarec lidi Konečně už jsem udělal papíry na 350 konečně přesedlám na další z našich výbornejch strojů. Ale tři dny po závěrečkách jsem měl nehodu a jsem rád že jsem jel jen na simsonoj a né na mim fíkovi to bych asi nepřežil. No jen si tak jedu domů a byl docela hustej provoz a mlha no a už jsem byl před naším domem (bydlím u státovky) a zakoukal jsem se do naší zahrady a pak už sem jen vyděl že jedu na kamion kterej zabrzdil. Tak jsem se mu snažil vyhnout doprava na krajnici ale už mi to nedalo a kolenem jsem ho trefil takže mam naražený rameno a při následném pádu jsem si ještě udělal něco s ramenem. Vůbec nevím jak jsem letěl protože je na levé straně ubroušeá stupačka a rozbitej blinkr a na pravý straně zase rychlopal a to jsem jel blbejch 50 protože je to tady obce. Už mám řidičák 2 roky a nic podobnýho jse mi nestalo. Jen jsem vám chtěl tímto říct aby jste koukali před sebe a i když to místo znáte tak si dávejte pozor já si taky myslel jže když tady od malička žiju že to tady znám a že mě nic nepřekvapí a ono se mi to nevyplatilo a sem rád že to dopadlo aspoň takhle a není hůř. zatim čus draci a hodně Km bez nehod.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 22:20
 80% smrtelnejch nehod se stává v místech který člověk dobře zná a denně je projíždí....
Datum: 16. října 2008 22:20
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hej tam to to samý se mi přesne stalo zakoukal jsem se do krajiny a najednou auto předemnou zastavilo a já jsem to do nej napraj šel jsem smykem tak jsem to narval
smykem do zadní brzdy stálo me to 1200  blbá vteřina koukání do přírody  jo a jel jsem asi 40 taky me to překvapilo jak se to stalo rychle a jak je 40 velká rychlost
když se neco stane
Datum: 16. října 2008 13:39
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 jo jo ... já si dávám setsakamentskej majzl ... nedávno kamarád přejel zajíce a mohlo to dopadnou hůř .. spadněte a vrazíte si špičatej kamen do hlavy a ste tuzí .. i v malý rychlosti ... bez helmy...
Datum: 16. října 2008 12:57
Jméno: standa
IP: uživatel4332
 Zdarec ladiči. Planuju na zimu jeste nejaké pokusy s motorem. Chci se zeptat,mela by význam klapka na válci ??? Sání do kliky se mi nechce delat....videl jsem par foto..kdyz udelam sani do kliky zespoda motoru tak vim ze bych to nekde urazil  a vrskem bych musel predelavat uchyt na ramu a uriznout kust karteru a to se mi taky nechce  ...chci veskere upravy zatim provadet jen s valcem a pistem ktery muzu libovolne prehazovat mezi motory...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 20:32
Jméno: win
IP: uživatel803
 jo jo FK hodně mi radil se začátkama tunění válců tak mu všude dělám reklamu
HOUGH
Datum: 16. října 2008 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel4334
 rád bych se podíval ....kde? odkaz? To je FK racing?
Datum: 16. října 2008 14:56
Jméno: win
IP: uživatel803
 tak se koukni s čim jezdí FK taky má klapku do válce a jak mu to líta
Datum: 16. října 2008 14:20
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 Čus lidi mam probléém kdiš nakopnu fíky a mam tam volnoběh tak to nehorazně cinkááá a kdyš to vezmu do otáček tak to přestane cim to je?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 19:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a tak toho muze bejt vic...treba retez od spojky, bronzovy futro, ty krouzky, klikovka...
Datum: 16. října 2008 19:13
Jméno: motor
IP: uživatel680
 nebo třeba kroužky ne?
Datum: 16. října 2008 10:26
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 je možný že máš povolenou svíčku .... ale spíš budeš mít povolenou nějakou matičku a podložku a ta podložka tam bude cinkat ... ale mně tady tohle dělá svíčka
Datum: 16. října 2008 8:09
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 fíka
Datum: 16. října 2008 7:11
|



|