slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2022  2023  2024  2025  2026  2027  2028  2029  2030  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fíla      IP: uživatel2818    
Zdarec mám problém s babetou 210.Když jí chci rozjet tak to jenom chvilku jede ale jakmile to překrocí určitou rychlost nebo esi se tam dá druhá rychlost tak to chcipne a pak už to nejde ani roztlačit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 10:59
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
vadna spojka tak hle se mi to taky stalo
 
 
Datum: 18. října 2008 10:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
me to delal bordel vtryskach ale bejt to tim nrmusi me by zajimalo ca tam ma bejt zazarovky ze mi schorely??
 
 
Datum: 17. října 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
zdarec fichtlari nema nekdo motor na fichtla blizko Trutnova??? funkcni mam sice 4 motory ale vsechny jsem mel rozebrany ukazdyho neco nefungovalo a tetka nak netesnej schanim urychlene na pionyra motor nebo popripade vymenim za jiny veci na fika odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel3264    
já bych ho viměnil za rám z paříska to by šlo ne??
 
 
Datum: 20. října 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: pelli      IP: uživatel1864    
zalezi co beres za blizko. do 50 km?
 
 
Datum: 17. října 2008 21:30
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
nejni lepsi slozit jeden motor poradne nez vyhodit prachy no kdyz nejsou zlaty cesky rucicky tak to nejde
 
 
Datum: 17. října 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: duša      IP: uživatel1089    
prosim vás jak u tohohle videa je ta písnička nevíte od koho je a jak se jmeneje díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 12:36
 
 
 
 
Jméno: duša      IP: uživatel1089    
a kolik alb má tahle skupina
 
 
Datum: 18. října 2008 12:36
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
jo..Cocotte minute-Generace polosmradů
 
 
Datum: 17. října 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: duša      IP: uživatel1089    
http://www.youtube.com/watch?v=h7ME63yPcks&feature=related
 
 
Datum: 17. října 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: verus      IP: uživatel4341    
potřebuju radu nestartu je mi 23 jiskru to hází ,karburator vyčistěnej kompresi to má ,benzín taky dobrej a všechno těsní ale furt nic,,,, poradte dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
jak muzes sestelovat magneto na to se muzes jen divat stelujese predstih a odtrh predstich otacenim statoru a odtrh na kladivkach
 
 
Datum: 18. října 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel4167    
to je magneto sesteluj ho
 
 
Datum: 17. října 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: docelatypek      IP: uživatel455    
vymen svicku a sesteluj predstih a odtrh ja jsem to taky mel
 
 
Datum: 17. října 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřid sei předstih a odtrh
 
 
Datum: 17. října 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zjakyho duvodu nechyta zniceho nic prestal jezdit a nebo si ho mel rozebranej??
 
 
Datum: 17. října 2008 17:21
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
pro frikulin hej a delal jsi to v tom programu co j ena jawa-50.cz jestli jo hej napsal by jsi mi co tam zadat kdyz to chcu uplne na obic pekaca odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
jo...
 
 
Datum: 17. října 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
myslis tohle http://www.instaluj.cz/cz/katalog/podnikani-kancelar/cad-systemy/varicad/ je to sic na 30 dnu ale good cena orig software
 
 
Datum: 17. října 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
sice nejsem Vláďa-Frikulín,ale v tom se to myslím nedělá,já ybch řek že v CADU,nebo ve VARICADU
 
 
Datum: 17. října 2008 16:42
 
 
 
 
Jméno: omino      E-mail:      IP: uživatel4340    
cafte lide sem ze slovenska a newim si rady s mojim kozym dechem dal sem ho na vybrus komplet go a nahodim motor a fechtl nejede vubec nedava iskru ma tlaky jak hovado ale nema iskru uz sem sa nevozil 2 mesice pls pomoste vsecko je zapojene a nejde len jak mam zapojit draty newite?z motora a tak svetla tam nemam len tu motorovu cast treba spravne zapojit tak pls pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4338    
pistolniku vis vubec ze kozi dech v originalu indukcni civku nema a jako ind.civka funguje zapalovací pol??? inducka se na kozla pridava az kdyz je slaby magneto a nebo zapalovaci pol....jinak tam nema co delat..
 
 
Datum: 17. října 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ze zapalovaciho polu jo spis z inducky ne! jeste jeden kabel s kladivek jde na in.civku
 
 
Datum: 17. října 2008 15:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4338    
ze zapalovaciho polu jde kabel na kladivka,samozrejmne na kladivka jde i kondenzator. ze zapalovaciho polu jde VN kabel na svicku ....to je cele ..
 
 
Datum: 17. října 2008 14:38
 
 
 
 
Jméno: milanje      IP: uživatel1353    
Ahoj, ctěl bych dát na fichtla baterku s dobíjením. Nemáte někdo návod nebo odkaz jak to udělat? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4338    
momentalne rozjizdime s chongem zrovna tenhle projekt obohacenej tyristorovym zapalovanim...na stole uz to funguje,ale co ukaze praxe??? Urcite mistr Chong by ti pomohl,neznam zkusenejsiho mazaka v oboru elektroniky na ty nase pekace :-D
 
 
Datum: 17. října 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: pajo      IP: uživatel1318    
čus borci mám probléém z mojí jawou 05 nastartuju ji ale když přidám tak se dusí..nevíte čím by to mohlo být...??? za rady moc díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel4343    
zdar, měl sem stejnej problém, nakonec to celou dobu dělal ucpanej kohout,,,jinak by to mohlo byt ucpanyma tryskama nebo necistotama v karburatoru
 
 
Datum: 17. října 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
bud mas spatny gufero pod zapalkem jestli to je jeste puvodni a nebylo nekdy nedavno meneni a nebo jestli si mel rozebrany motor tak muze foukat a jestli to dela zniceho nic a nehrabal ses vmotoru tak se moch i ucpat vejfuk nebo neco velektryce
 
 
Datum: 17. října 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: jawetkaa      E-mail:      IP: uživatel3802    
Čus draci chci se zeptat jestli by mi někdo nedal buď startovací paku a nebo nadrž v dobrém stavu jestli má někdo doma navíc ať se ozve cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2008 15:17
 
 
 
 
Jméno: S      IP: uživatel1524    
Já mám nádrž ne tu velkou ale pod sedadlem mám takvou nádržku od ředidla. Když ji naleju plnou vydrží mi to celý den a ještě něco zbyde.
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 15:17
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel4242    
dneska není nic zadarmo:-D
 
 
Datum: 19. října 2008 15:37
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
ZDRAVIM Sháním KARBURÁTOR z JAWY 90 nevíte o nejakém? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Koukej na Aukro.cz, motoinzerce.cz nebo automotoaukce.cz. Obcas se tam karbec vyskytne...
 
 
Datum: 17. října 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja mam 2 ale nekompletni mozna bych ale z toho dokazal udelat 1 kompletni
 
 
Datum: 17. října 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4338    
Take bych potreboval karbec z jawy 90,kompletní...
 
 
Datum: 17. října 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4338    
neco o 2T olejich,clanek pochazi ze simson iglu,ale je pravdivý... http://www.simsonviglu.cz/?sekce=obecne_rozumy&clanek=4 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neni obecně rozumný článek to je rozumě debilní článek,na co jinýho než na m2t se dřív jezdilo...já zatěžuju svůj motor řekl bych dostatečně a mažu m2t 1:50 a NIKDY jsem nepřidřel ani nezadřel,hold rozmazlenec je ten co to napsal
 
 
Datum: 09. listopadu 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se k tomu nevyjádří nějaký odborník v tribotechnice, nemá smysl se o tom dohadovat.
 
 
Datum: 18. října 2008 8:17
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kamarád maže lehce upravenej motor (točí asi o 1000ot. víc) M2T a nemá problémy s tim že by se mu i na delší trase přidíral, já neleju do fichtla M2T protože mě nebaví čistit pořád vejfuk...
 
 
Datum: 17. října 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4338    
zase jsem se spatne vyjadril a hned mi nekdo chyt za slovo :-D samozrejmne ze sem myslel ze to s M2T spatne maze kdyz je to studený a když je to rozpálený jako hovado(to sem chtel rict) ....jinak pracovni teplota vzduchem chlazenyho dvoutaktu by sem mela pohybovat okolo 120° (jsem cetl) ...nechame to radsi byt....nema to stejne vyznam
 
 
Datum: 17. října 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: U vzduchem chlazenýho motoru se teplota dost mění, takže se nadé moc mluvit o nějaký konkrétní provozní teplotě. Na prvním pístním kroužku jsou teploty přes 200°C. Takže podle tebe by se měl motor po krátkém chodu zadřít. Jak je tedy možné, že já pořád jezdím, ikdyř do benzínu leju jen M2t? Za nízkých teplot je špatně mazaný každý motor mazaný směsí, protože se benzín špatně odpařuje a tak je jim olej zředěn.
 
 
Datum: 17. října 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Mam take jiste zkusenosti, driv sem jezdil na m2t(mazal sem 1:40) motor mel za urcite teploty, rekneme minutu na volnobeh pak mel velky vykon, ten nahle prudce klesl kdys jsem motor hnal, proto jsem vyzkousel motul 510, z prvu to o tolik lepsi nebylo, ale po nejakem case byla ta zmena silne znatelna... doporucuji
 
 
Datum: 17. října 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4338    
nevim....uz sem takovej....pro me sou to sracky (kolecko tomu rika nejlevnejsi brusná pasta :-D ) a dost lidi tim zbytecne zlikviduje novej vybrus a pak tady naříká,víš? proto to píšu !!! driv bych se za M2T pral,protoze mi taky vsichni tvrdili ze je to olej do fichtlů a starejch dvoutaktů a ze je pro ne nejlepsi....ale neni to pravda....dokud tem kecum budes verit a nepreneses se pres ne a opravdu nevyzkusis neco "dražšího " o 20,- tak tomu taky neuveris ..... a jen k poznamce pana Js ...M2T nemaze pri studenym motoru a zaroven pri teplote vyssi nez je provozni teplota motoru(120°) ...od 120° se ti na M2T zacne pridirat valec ....a sme tu u toho znova...ta kvalita ...a proc se ten valec tolik rozpali??? proc se ty motory nejcastejs upecou na M2T?? protoze rostoucí tření(jak to blbe maze) se mění na vnitřní energii(teplo) ....je to zacarovanej kruh ...proste jak si rek ty....at si kazdej jezdi na co chce....aspon vi na co dojede:-D
 
 
Datum: 17. října 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      IP: uživatel2669    
je to pořád dokola nevim stando proč to furt resis mne to jezdi na m2t celej život a staci mi to je to na to delany to že ty s nim mas problem neznamena že je spatnej každej at si jezdi na co uzna za vhodny pro jeho stroj
 
 
Datum: 17. října 2008 15:22
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že M2t při vyšších teplotách nemáže, taková blbost se jentak nevidí. Zajímalo by mě jak pozná, jak kterej olej maže.
 
 
Datum: 17. října 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
ZDRAVIM DRACI:-D Mám dotaz ohledně výfuku HIKONE který je lepší jestli tip 200 nebo 209? Předem díky za reakce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ze je nemaj neznamena ze je mit nebudou :-D
 
 
Datum: 17. října 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Hikone....už nikdy více
 
 
Datum: 17. října 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
na to se ale zar neptal
 
 
Datum: 17. října 2008 16:57
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
jestli neumis cist tak 200 nemaj!!!
 
 
Datum: 17. října 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Jaký + má uprava toho že se dá karburátor nad klikovou skříň ? A jak to pak funguje díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Minimálně v tom, že když použiješ spádový karburátor (jako jawa 90), tak pomáhá proudění paliva difuzorem gravitace a tím se zlepší mísení paliva. Údajně se spádová karburace podílí až do 10% zvýšení výkonu. To mám ale vyčteně, takže tuto informaci ber jako informativní.
 
 
Datum: 17. října 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš použít klapku.....blbě se to ladí ale máš možnost udělání více přefuků přímo z klikové skříně...!
 
 
Datum: 17. října 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: centusak      IP: uživatel1436    
Zdravím všechny TMK (trapič malých kubatur )\r\nChtěl jsem se zeptat jestli už někdo řešil vodní chlazení na fichltla. Mám na mysli jestli existuje nějaká alternativa ( http://e-shop.adventure-biker.cz/index.php?l=cz&p=76_dily-motoru/975_valce-vse-kitove/977_valec-tuningovy-kitovy/3490_valec-malossi-248-53-h2o-honda-mbx-80-313738 ), která by se po úpravě karterů dala aplikovat.\r\nViděl jsem na závodech fichtl cross fichtla-vodníka.\r\nMá někdo nějaké reference ? Nebo fotografie či informace ?\r\nDík a nekamenujte mne :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja jsem to chtel udelat ale je to zbytecnost! moc prachu malo muziky kapis
 
 
Datum: 17. října 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: centus      IP: uživatel1436    
Já vím, že to není použitelný to byl odkaz jenom pro názornost, protože hodně vodníků má sání přímo do klikové skříně. Kdežto tento válec má klapkové sání přímo na válci.
 
 
Datum: 17. října 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
taky zdravím , ten válec má moc velkej objem a nešel by na fichtla ( i přes vypilování avyvaření karterů + kanálků) vodní chlazení na fichtla prostě jen tak asi neuděláš ... možná tak válec z jiné vodou chlazené ¨50tky ...j a co to znamená\r\n?? nejlepší bude když si navaříš delší žebra...
 
 
Datum: 17. října 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
potřebuju pomoc.jak se vyvřuje ten karbec v tom octu?návod,prosim,potřebuju to rychle odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel4282    
poviem vam prihodu.....ked som opravoval pioniera docital som sa ze sa to ma vyvarit v octe tak som dal karbec do cisteho octu a zacal varit ,asi po 20 minutach som sa bol na to pozriet zvrchu na hrmci bola taka cierno siva pena,a ja debil som sa z toho radovat ze kolko spiny mi to vycistilo :-DD(to som nevedel ze mi rozoziera hlinik :-D)moja radost pominula ked som vybral karbec po hodine z octu,zarazila ma ina farba karburatora a bol taky drsny .prisiel na rad brusny papier... ale karbec funguje dodnes :-DDDDD
 
 
Datum: 17. října 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Upozorňuji, že ocet, žere i hliník. Proto bych to neriskoval.
 
 
Datum: 17. října 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
jo ale dej fakt bacha na ten poměr protože jinak ti to vyžere celej karbec
 
 
Datum: 17. října 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: FoX      IP: uživatel2703    
Normál, vyšroubuješ všechny trysky a dáš vařit. Na 1L vody dej tak 100ml octa a vař aspoň tak 20 min.
 
 
Datum: 16. října 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: andy      IP: uživatel3011    
Ahoj mam na fekaloj v prdeli pouzdra ve vidli a chci je menit,ale nevim cim je mam vysoustruzit,kdyz nemam soustruh,poradte pls. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Jo, s trochou citu to pilníkem uděláš, potíž je v tom, že ta díra není souměrná jak by měla (bavíme se o setinách mm) a tudíž se trubka tlumiče ve skutečnosti opírá jen v málo místech, která se brzy opotřebí a pak má stejně vůli. Mě to takhle prvně vydrželo pouze rok a pak by mě s tím zase od STK vyhodili... Zkrátka, chceš-li něco dělat pořádně a k něčemu, tak je potřeba si minimálně dobré nářadí půjčit.. měl bych příměr... kombinačkama jdou šrouby také povolit, ale nebude to s klíčem lepší? :-D
 
 
Datum: 17. října 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
a šlo by to nějak bez výstružníku? třeba tim pilníkem jak píše kolega?
 
 
Datum: 17. října 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
já to dělal asi tyden zpátky , v pouzdrách sem měl takový bouličky pilníkem sem je vypiloval a pak to do toho sedlo jak ulitý , vyndal sem starý a nabouchal nový a jezdím si jak pán.
 
 
Datum: 17. října 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
0,2mm je strašně moc velikej krok! Ikdyž jde o plast, dal bych tak 0,05mm na krok. Při větším hrozí riziko zlomení stavitelné lamely lamely. A hlavně s ním netoč v opačném směru, hrozí stržení břitu do tupa! Také na zlomení je více náchylný stavitelný výstružník s kuličkou, tam obvzvlášť opatrně a nic silou!
 
 
Datum: 17. října 2008 11:14
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Jinak ja to mel neco kolem 21mm
 
 
Datum: 16. října 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Vystruznik na urcitej prumer je ti na nic... Musis si sehnat "Stavitelný výstružník" o velikosti min 19mm-??kolik chces??...pak musis nalisovat prvni pouzdra do vidlice (asi 15cm hluboko) a vystružovat. Musis opatrne, nejdriv si to vystruž jen tak aby to tim pouzdrem skoro samo projelo a pak po hodne malejch kouskach (po menších než půl milimetru- tak 0,2mm) porad pridavej dokud tím vidle neproleze.Pak uz jen pridavej tak, aby tam klouzala volne(namaz ji) a aby nemela vule. To samy udelej s pouzdrama krajnima...
 
 
Datum: 16. října 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
nedela se to soustruhem, ale vystruznikem, vypafa to jak pilnik ale průměr sem zapomel.
 
 
Datum: 16. října 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Dal by mi nekdo z vas ( nebo prodal za symbolickou cenu) SPZ na pincka? dik... vim ze to neni bazar ale potrebuju to rychle... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
samolepku prave nechci a z plechu taky ne... pak me chytnou zjistej ze je to falsovany a budu v pici jeste s falesnou SPZ :-)
 
 
Datum: 19. října 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel4294    
Jesi chceš znám kluka kterej ti udělý samolepku tak za kilko.. ;-) A mužeš mít číslo jaký chces.. JEsi jo odpověz, dal bych ti na nej kontakt.. zdař
 
 
Datum: 17. října 2008 7:22
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neměl bys to rychlejší si ji vystřihnout ze silnějšího plechu?
 
 
Datum: 16. října 2008 20:47
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel2924    
zdar, mam problem pionyr mi ve vysich otackach vynechava (zacne kuckat) a nechce se poradne vytocit. Mohlo by to být nastavením plovákovky? Mohla by pomoct ta 72 tryska? diky za rady, a kdyztak mi prosim popiste jak nastavit ten plovák... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel2924    
ok diky, mrknu se na to... jak se serizuje plovak sem si uz nasel
 
 
Datum: 16. října 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohla by to zpusobovat nizka hladinaa v plovakovce,vetsi tryska tomu nepomuze
 
 
Datum: 16. října 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1260    
čauky lidi mám problém z karburátorem teče s něho benzín až moc ale ten plíšek zastavuje i plovák je dobrý vyměnil jsem karburátor a pořád to teče tak nechápu čím to je.plíšek co zastavuje je originál není ohnutý ani nic jiného....plíšek jsem zkoušel ohnout ale pořád to teklo a jak jsem to ohnul moc tak to zase málo přitékalo....potom to neteklo ale jak jsem parkrát startovací pakou prošlápnul tak z toho začlo zase lít jak prase takže maras no co říct na to je to začarované dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: BoB      IP: uživatel4363    
Zkontroluj si privod benzinu jestli nemas nahodou pusteny hodne.
 
 
Datum: 19. října 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1260    
měnil jsem trysky jak říkám i celý karbec a pořád nic
 
 
Datum: 18. října 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak mozna sou v haji trysky (cisteni kupr. dratem, nedokazi to rozprasit jak by mely)
 
 
Datum: 17. října 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1260    
plovák je dobrý ani se nesaká a plíšek zkoušel jsem tam dávat 2 víčka jeden je originál a jeden sem ohnul já a stejně to teče
 
 
Datum: 17. října 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ted je otazka jak je ohnutej? jestli tim briskem dolu nebo briskem nahoru
 
 
Datum: 16. října 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
JJ. Buď ten plovak, nebo ten ventil co to propousti... Spis bych ale řek že je ten plíšek ohnutej tak, že se zasekává o ten limeček nahoře na plovaku a pouští si to benzín jak chce...
 
 
Datum: 16. října 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co plovák? není děravý nebo zaseknutý?
 
 
Datum: 16. října 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Memáte někdo nějáké foto nebo video z výroby pionýra z Považských strojíren n.p. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2008 23:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4337    
na http://www.jawagallery.net je video z vyroby 05 ...kratky ale hezky ..
 
 
Datum: 16. října 2008 23:33
 
 
 
 
Jméno: stanik      IP: uživatel1946    
http://www.youtube.com/watch?v=NdAA5smEmfc
 
 
Datum: 16. října 2008 20:08
 
<  2022  2023  2024  2025  2026  2027  2028  2029  2030  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 17:32:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu