Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fíla
IP: uživatel2818
 Zdarec mám problém s babetou 210.Když jí chci rozjet tak to jenom chvilku jede ale jakmile to překrocí určitou rychlost nebo esi se tam dá druhá rychlost tak to chcipne a pak už to nejde ani roztlačit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 10:59
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 vadna spojka tak hle se mi to taky stalo
Datum: 18. října 2008 10:59
 me to delal bordel vtryskach ale bejt to tim nrmusi me by zajimalo ca tam ma bejt zazarovky ze mi schorely??
Datum: 17. října 2008 17:48
 zdarec fichtlari nema nekdo motor na fichtla blizko Trutnova??? funkcni mam sice 4 motory ale vsechny jsem mel rozebrany ukazdyho neco nefungovalo a tetka nak netesnej schanim urychlene na pionyra motor nebo popripade vymenim za jiny veci na fika
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:30
 já bych ho viměnil za rám z paříska to by šlo ne??
Datum: 20. října 2008 14:30
Jméno: pelli
IP: uživatel1864
 zalezi co beres za blizko. do 50 km?
Datum: 17. října 2008 21:30
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 nejni lepsi slozit jeden motor poradne nez vyhodit prachy no kdyz nejsou zlaty cesky rucicky tak to nejde
Datum: 17. října 2008 21:01
Jméno: duša
IP: uživatel1089
 prosim vás jak u tohohle videa je ta písnička nevíte od koho je a jak se jmeneje díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 12:36
Jméno: duša
IP: uživatel1089
 a kolik alb má tahle skupina
Datum: 18. října 2008 12:36
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 jo..Cocotte minute-Generace polosmradů
Datum: 17. října 2008 16:59
Jméno: duša
IP: uživatel1089
 http://www.youtube.com/watch?v=h7ME63yPcks&feature=related
Datum: 17. října 2008 16:47
Jméno: verus
IP: uživatel4341
 potřebuju radu nestartu je mi 23 jiskru to hází ,karburator vyčistěnej kompresi to má ,benzín taky dobrej a všechno těsní ale furt nic,,,, poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 11:02
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 jak muzes sestelovat magneto na to se muzes jen divat stelujese predstih a odtrh predstich otacenim statoru a odtrh na kladivkach
Datum: 18. října 2008 11:02
Jméno: pavel
IP: uživatel4167
 to je magneto sesteluj ho
Datum: 17. října 2008 19:57
Jméno: docelatypek
IP: uživatel455
 vymen svicku a sesteluj predstih a odtrh ja jsem to taky mel
Datum: 17. října 2008 19:31
 seřid sei předstih a odtrh
Datum: 17. října 2008 17:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zjakyho duvodu nechyta zniceho nic prestal jezdit a nebo si ho mel rozebranej??
Datum: 17. října 2008 17:21
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 pro frikulin hej a delal jsi to v tom programu co j ena jawa-50.cz jestli jo hej napsal by jsi mi co tam zadat kdyz to chcu uplne na obic pekaca
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 16:58
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 jo...
Datum: 17. října 2008 16:58
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Datum: 17. října 2008 16:46
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 sice nejsem Vláďa-Frikulín,ale v tom se to myslím nedělá,já ybch řek že v CADU,nebo ve VARICADU
Datum: 17. října 2008 16:42
 cafte lide sem ze slovenska a newim si rady s mojim kozym dechem dal sem ho na vybrus komplet go a nahodim motor a fechtl nejede vubec nedava iskru ma tlaky jak hovado ale nema iskru uz sem sa nevozil 2 mesice pls pomoste vsecko je zapojene a nejde len jak mam zapojit draty newite?z motora a tak svetla tam nemam len tu motorovu cast treba spravne zapojit tak pls pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 pistolniku vis vubec ze kozi dech v originalu indukcni civku nema a jako ind.civka funguje zapalovací pol??? inducka se na kozla pridava az kdyz je slaby magneto a nebo zapalovaci pol....jinak tam nema co delat..
Datum: 17. října 2008 15:31
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ze zapalovaciho polu jo spis z inducky ne! jeste jeden kabel s kladivek jde na in.civku
Datum: 17. října 2008 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 ze zapalovaciho polu jde kabel na kladivka,samozrejmne na kladivka jde i kondenzator. ze zapalovaciho polu jde VN kabel na svicku ....to je cele ..
Datum: 17. října 2008 14:38
Jméno: milanje
IP: uživatel1353
 Ahoj, ctěl bych dát na fichtla baterku s dobíjením. Nemáte někdo návod nebo odkaz jak to udělat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 momentalne rozjizdime s chongem zrovna tenhle projekt obohacenej tyristorovym zapalovanim...na stole uz to funguje,ale co ukaze praxe??? Urcite mistr Chong by ti pomohl,neznam zkusenejsiho mazaka v oboru elektroniky na ty nase pekace
Datum: 17. října 2008 23:35
Jméno: pajo
IP: uživatel1318
 čus borci mám probléém z mojí jawou 05 nastartuju ji ale když přidám tak se dusí..nevíte čím by to mohlo být...??? za rady moc díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 18:40
Jméno: Lasty
IP: uživatel4343
 zdar, měl sem stejnej problém, nakonec to celou dobu dělal ucpanej kohout,,,jinak by to mohlo byt ucpanyma tryskama nebo necistotama v karburatoru
Datum: 17. října 2008 18:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 bud mas spatny gufero pod zapalkem jestli to je jeste puvodni a nebylo nekdy nedavno meneni a nebo jestli si mel rozebrany motor tak muze foukat a jestli to dela zniceho nic a nehrabal ses vmotoru tak se moch i ucpat vejfuk nebo neco velektryce
Datum: 17. října 2008 17:24
 Čus draci chci se zeptat jestli by mi někdo nedal buď startovací paku a nebo nadrž v dobrém stavu jestli má někdo doma navíc ať se ozve cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2008 15:17
Jméno: S
IP: uživatel1524
 Já mám nádrž ne tu velkou ale pod sedadlem mám takvou nádržku od ředidla. Když ji naleju plnou vydrží mi to celý den a ještě něco zbyde.
Datum: 01. listopadu 2008 15:17
Jméno: David
IP: uživatel4242
 dneska není nic zadarmo
Datum: 19. října 2008 15:37
 ZDRAVIM Sháním KARBURÁTOR z JAWY 90 nevíte o nejakém? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 19:17
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Koukej na Aukro.cz, motoinzerce.cz nebo automotoaukce.cz. Obcas se tam karbec vyskytne...
Datum: 17. října 2008 19:17
 ja mam 2 ale nekompletni mozna bych ale z toho dokazal udelat 1 kompletni
Datum: 17. října 2008 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 Take bych potreboval karbec z jawy 90,kompletní...
Datum: 17. října 2008 12:42
Jméno: standa
IP: uživatel4338
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 11:52
 to neni obecně rozumný článek to je rozumě debilní článek,na co jinýho než na m2t se dřív jezdilo...já zatěžuju svůj motor řekl bych dostatečně a mažu m2t 1:50 a NIKDY jsem nepřidřel ani nezadřel,hold rozmazlenec je ten co to napsal
Datum: 09. listopadu 2008 11:52
 Pokud se k tomu nevyjádří nějaký odborník v tribotechnice, nemá smysl se o tom dohadovat.
Datum: 18. října 2008 8:17
 Kamarád maže lehce upravenej motor (točí asi o 1000ot. víc) M2T a nemá problémy s tim že by se mu i na delší trase přidíral, já neleju do fichtla M2T protože mě nebaví čistit pořád vejfuk...
Datum: 17. října 2008 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 zase jsem se spatne vyjadril a hned mi nekdo chyt za slovo  samozrejmne ze sem myslel ze to s M2T spatne maze kdyz je to studený a když je to rozpálený jako hovado(to sem chtel rict) ....jinak pracovni teplota vzduchem chlazenyho dvoutaktu by sem mela pohybovat okolo 120° (jsem cetl) ...nechame to radsi byt....nema to stejne vyznam
Datum: 17. října 2008 17:31
 standa: U vzduchem chlazenýho motoru se teplota dost mění, takže se nadé moc mluvit o nějaký konkrétní provozní teplotě. Na prvním pístním kroužku jsou teploty přes 200°C. Takže podle tebe by se měl motor po krátkém chodu zadřít. Jak je tedy možné, že já pořád jezdím, ikdyř do benzínu leju jen M2t? Za nízkých teplot je špatně mazaný každý motor mazaný směsí, protože se benzín špatně odpařuje a tak je jim olej zředěn.
Datum: 17. října 2008 16:06
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Mam take jiste zkusenosti, driv sem jezdil na m2t(mazal sem 1:40) motor mel za urcite teploty, rekneme minutu na volnobeh pak mel velky vykon, ten nahle prudce klesl kdys jsem motor hnal, proto jsem vyzkousel motul 510, z prvu to o tolik lepsi nebylo, ale po nejakem case byla ta zmena silne znatelna... doporucuji
Datum: 17. října 2008 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 nevim....uz sem takovej....pro me sou to sracky (kolecko tomu rika nejlevnejsi brusná pasta  ) a dost lidi tim zbytecne zlikviduje novej vybrus a pak tady naříká,víš? proto to píšu !!! driv bych se za M2T pral,protoze mi taky vsichni tvrdili ze je to olej do fichtlů a starejch dvoutaktů a ze je pro ne nejlepsi....ale neni to pravda....dokud tem kecum budes verit a nepreneses se pres ne a opravdu nevyzkusis neco "dražšího " o 20,- tak tomu taky neuveris ..... a jen k poznamce pana Js ...M2T nemaze pri studenym motoru a zaroven pri teplote vyssi nez je provozni teplota motoru(120°) ...od 120° se ti na M2T zacne pridirat valec ....a sme tu u toho znova...ta kvalita ...a proc se ten valec tolik rozpali??? proc se ty motory nejcastejs upecou na M2T?? protoze rostoucí tření(jak to blbe maze) se mění na vnitřní energii(teplo) ....je to zacarovanej kruh ...proste jak si rek ty....at si kazdej jezdi na co chce....aspon vi na co dojede
Datum: 17. října 2008 15:43
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 je to pořád dokola nevim stando proč to furt resis mne to jezdi na m2t celej život a staci mi to je to na to delany to že ty s nim mas problem neznamena že je spatnej každej
at si jezdi na co uzna za vhodny pro jeho stroj
Datum: 17. října 2008 15:22
 Že M2t při vyšších teplotách nemáže, taková blbost se jentak nevidí. Zajímalo by mě jak pozná, jak kterej olej maže.
Datum: 17. října 2008 15:05
 ZDRAVIM DRACI  Mám dotaz ohledně výfuku HIKONE který je lepší jestli tip 200 nebo 209?
Předem díky za reakce
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 18:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ze je nemaj neznamena ze je mit nebudou
Datum: 17. října 2008 18:07
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Hikone....už nikdy více
Datum: 17. října 2008 17:04
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 na to se ale zar neptal
Datum: 17. října 2008 16:57
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 jestli neumis cist tak 200 nemaj!!!
Datum: 17. října 2008 13:31
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Jaký + má uprava toho že se dá karburátor nad klikovou skříň ? A jak to pak funguje díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 11:11
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Minimálně v tom, že když použiješ spádový karburátor (jako jawa 90), tak pomáhá proudění paliva difuzorem gravitace a tím se zlepší mísení paliva. Údajně se spádová karburace podílí až do 10% zvýšení výkonu. To mám ale vyčteně, takže tuto informaci ber jako informativní.
Datum: 17. října 2008 11:11
 Musíš použít klapku.....blbě se to ladí ale máš možnost udělání více přefuků přímo z klikové skříně...!
Datum: 17. října 2008 11:03
Jméno: centusak
IP: uživatel1436
Posl.aktualizace: 17. října 2008 13:30
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ja jsem to chtel udelat ale je to zbytecnost! moc prachu malo muziky kapis
Datum: 17. října 2008 13:30
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 Já vím, že to není použitelný to byl odkaz jenom pro názornost, protože hodně vodníků má sání přímo do klikové skříně. Kdežto tento válec má klapkové sání přímo na válci.
Datum: 17. října 2008 10:34
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 taky zdravím , ten válec má moc velkej objem a nešel by na fichtla ( i přes vypilování avyvaření karterů + kanálků) vodní chlazení na fichtla prostě jen tak asi neuděláš ... možná tak válec z jiné vodou chlazené ¨50tky ...j a co to znamená\r\n?? nejlepší bude když si navaříš delší žebra...
Datum: 17. října 2008 10:23
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 potřebuju pomoc.jak se vyvřuje ten karbec v tom octu?návod,prosim,potřebuju to rychle
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 18:21
Jméno: Tomas
IP: uživatel4282
 poviem vam prihodu.....ked som opravoval pioniera docital som sa ze sa to ma vyvarit v octe tak som dal karbec do cisteho octu a zacal varit ,asi po 20 minutach som sa bol na to pozriet zvrchu na hrmci bola taka cierno siva pena,a ja debil som sa z toho radovat ze kolko spiny mi to vycistilo  D(to som nevedel ze mi rozoziera hlinik  )moja radost pominula ked som vybral karbec po hodine z octu,zarazila ma ina farba karburatora a bol taky drsny .prisiel na rad brusny papier... ale karbec funguje dodnes  DDDD
Datum: 17. října 2008 18:21
 Upozorňuji, že ocet, žere i hliník. Proto bych to neriskoval.
Datum: 17. října 2008 15:09
Jméno: 00
IP: uživatel368
 jo ale dej fakt bacha na ten poměr protože jinak ti to vyžere celej karbec
Datum: 17. října 2008 11:04
Jméno: FoX
IP: uživatel2703
 Normál, vyšroubuješ všechny trysky a dáš vařit. Na 1L vody dej tak 100ml octa a vař aspoň tak 20 min.
Datum: 16. října 2008 22:32
Jméno: andy
IP: uživatel3011
 Ahoj mam na fekaloj v prdeli pouzdra ve vidli a chci je menit,ale nevim cim je mam vysoustruzit,kdyz nemam soustruh,poradte pls.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 21:35
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Jo, s trochou citu to pilníkem uděláš, potíž je v tom, že ta díra není souměrná jak by měla (bavíme se o setinách mm) a tudíž se trubka tlumiče ve skutečnosti opírá jen v málo místech, která se brzy opotřebí a pak má stejně vůli. Mě to takhle prvně vydrželo pouze rok a pak by mě s tím zase od STK vyhodili... Zkrátka, chceš-li něco dělat pořádně a k něčemu, tak je potřeba si minimálně dobré nářadí půjčit.. měl bych příměr... kombinačkama jdou šrouby také povolit, ale nebude to s klíčem lepší?
Datum: 17. října 2008 21:35
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 a šlo by to nějak bez výstružníku? třeba tim pilníkem jak píše kolega?
Datum: 17. října 2008 17:02
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 já to dělal asi tyden zpátky , v pouzdrách sem měl takový bouličky pilníkem sem je vypiloval a pak to do toho sedlo jak ulitý , vyndal sem starý a nabouchal nový a jezdím si jak pán.
Datum: 17. října 2008 12:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 0,2mm je strašně moc velikej krok! Ikdyž jde o plast, dal bych tak 0,05mm na krok. Při větším hrozí riziko zlomení stavitelné lamely lamely. A hlavně s ním netoč v opačném směru, hrozí stržení břitu do tupa! Také na zlomení je více náchylný stavitelný výstružník s kuličkou, tam obvzvlášť opatrně a nic silou!
Datum: 17. října 2008 11:14
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jinak ja to mel neco kolem 21mm
Datum: 16. října 2008 21:07
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Vystruznik na urcitej prumer je ti na nic... Musis si sehnat "Stavitelný výstružník" o velikosti min 19mm-??kolik chces??...pak musis nalisovat prvni pouzdra do vidlice (asi 15cm hluboko) a vystružovat. Musis opatrne, nejdriv si to vystruž jen tak aby to tim pouzdrem skoro samo projelo a pak po hodne malejch kouskach (po menších než půl milimetru- tak 0,2mm) porad pridavej dokud tím vidle neproleze.Pak uz jen pridavej tak, aby tam klouzala volne(namaz ji) a aby nemela vule. To samy udelej s pouzdrama krajnima...
Datum: 16. října 2008 21:07
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 nedela se to soustruhem, ale vystruznikem, vypafa to jak pilnik ale průměr sem zapomel.
Datum: 16. října 2008 20:57
 Dal by mi nekdo z vas ( nebo prodal za symbolickou cenu) SPZ na pincka? dik... vim ze to neni bazar ale potrebuju to rychle...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 19:42
 samolepku prave nechci a z plechu taky ne... pak me chytnou zjistej ze je to falsovany a budu v pici jeste s falesnou SPZ
Datum: 19. října 2008 19:42
Jméno: Filip
IP: uživatel4294
 Jesi chceš znám kluka kterej ti udělý samolepku tak za kilko..  A mužeš mít číslo jaký chces.. JEsi jo odpověz, dal bych ti na nej kontakt.. zdař
Datum: 17. října 2008 7:22
 neměl bys to rychlejší si ji vystřihnout ze silnějšího plechu?
Datum: 16. října 2008 20:47
Jméno: pepan
IP: uživatel2924
 zdar, mam problem pionyr mi ve vysich otackach vynechava (zacne kuckat) a nechce se poradne vytocit. Mohlo by to být nastavením plovákovky? Mohla by pomoct ta 72 tryska? diky za rady, a kdyztak mi prosim popiste jak nastavit ten plovák...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 20:53
Jméno: pepan
IP: uživatel2924
 ok diky, mrknu se na to... jak se serizuje plovak sem si uz nasel
Datum: 16. října 2008 20:53
 mohla by to zpusobovat nizka hladinaa v plovakovce,vetsi tryska tomu nepomuze
Datum: 16. října 2008 20:33
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 čauky lidi mám problém z karburátorem teče s něho benzín až moc ale ten plíšek zastavuje i plovák je dobrý vyměnil jsem karburátor a pořád to teče tak nechápu čím to je.plíšek co zastavuje je originál není ohnutý ani nic jiného....plíšek jsem zkoušel ohnout ale pořád to teklo a jak jsem to ohnul moc tak to zase málo přitékalo....potom to neteklo ale jak jsem parkrát startovací pakou prošlápnul tak z toho začlo zase lít jak prase takže maras no co říct na to je to začarované dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 20:24
Jméno: BoB
IP: uživatel4363
 Zkontroluj si privod benzinu jestli nemas nahodou pusteny hodne.
Datum: 19. října 2008 20:24
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 měnil jsem trysky jak říkám i celý karbec a pořád nic
Datum: 18. října 2008 11:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak mozna sou v haji trysky (cisteni kupr. dratem, nedokazi to rozprasit jak by mely)
Datum: 17. října 2008 16:48
Jméno: Pavel
IP: uživatel1260
 plovák je dobrý ani se nesaká a plíšek zkoušel jsem tam dávat 2 víčka jeden je originál a jeden sem ohnul já a stejně to teče
Datum: 17. října 2008 15:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ted je otazka jak je ohnutej? jestli tim briskem dolu nebo briskem nahoru
Datum: 16. října 2008 22:37
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 JJ. Buď ten plovak, nebo ten ventil co to propousti... Spis bych ale řek že je ten plíšek ohnutej tak, že se zasekává o ten limeček nahoře na plovaku a pouští si to benzín jak chce...
Datum: 16. října 2008 21:50
 a co plovák? není děravý nebo zaseknutý?
Datum: 16. října 2008 20:50
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Memáte někdo nějáké foto nebo video z výroby pionýra z Považských strojíren n.p.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 23:33
Jméno: standa
IP: uživatel4337
Datum: 16. října 2008 23:33
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 http://www.youtube.com/watch?v=NdAA5smEmfc
Datum: 16. října 2008 20:08
|



|