Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: horyd
IP: uživatel2971
 zdarec nemate nekdo animaci nebo neco jak gunguje spojka na jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:57
 jo a pak to cely zkape
Datum: 18. října 2008 22:57
 No myslím že nejlíp to zjistíš, když se v tom pošťouráš
Datum: 18. října 2008 21:16
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 nevystaví, ale vypne. a vypne tak že ta blbost co je v pravém dekl tlačí na tyčku a ta odtláči přítlačák od lamel.
Datum: 18. října 2008 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel4347
 zmacknes spojku a ona vystaví
Datum: 18. října 2008 17:16
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 pls lidi můžu dát jinej olej než m2t když sem na něj najel 600km po vybrusu??a co byste doporučily za olej????předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 17:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 hlava, pist a igdyz uz budes v tom cisteni tak vycisti karbec a vypal vyfuk a muzes pak jezdit na cokoliv...jo este vypust zbytek staryho v nadrzi
Datum: 18. října 2008 17:47
 No já jezdim už kolik měsíců na olej Wurth. Je to ve sprejia není to olej do motoru, ale na různý ozubený kolečka, a různý věci. Leju to tam dost dlouho, a suprově to jezdí... Ještě líp než s M2T... Vůbec no nečoudí, neplyve to olej z výfuku ... prostě nic...
Datum: 18. října 2008 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel4347
 vycisti hlavne pist a hlavu od karbonu a pak si jezdi na co chces
Datum: 18. října 2008 17:17
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 No ono se to nedoporučuje rika se na co zabehnes na to uz pak jezdi takže buď bych presel na syntetiku a nebo zustal u m2t kazdopadne uz bych nedaval dalsi jinej mineral jko je m2t
Datum: 18. října 2008 17:01
 chtěl bych se zeptat jestli nekdo nemáte nákres vypínače světel na mustafa dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 16:14
Jméno: mmjj
IP: uživatel1828
Posl.aktualizace: 18. října 2008 17:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prevodovka jedine za behu na miste se mi to povedlo jen jednou zaradit vsechny kvalty i s neutralama jinak v knizce je dokonce psany ze pri razeni 1(pac ostatni se budou radit uz pochopitelne za jizdy) se musi trosku potlacit dokud tam neskoci...jinak to lanko je od spojky a to nema zadny vliv dokud neni nastartovanej motor
Datum: 18. října 2008 17:50
 jestli to zkoušíš na vypnutym motoru tak se nediv, převodovka se musí otáčet aby fungovala správně, nebo to tlač a při tom zařaď, když to ani tak nepude tak je někde nějakej problém
Datum: 18. října 2008 17:23
 hoši mám problém z fichtlem normálně mi to jelo až jednou mi to nechtělo chytit a od té doby mi to už nejede. skoušel jsem snad všechno . jiskru to házi, ale nespaluje to. Benzin tam taky jde pls poraďte!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 klidne i pod primarkem, netesnost v klikovce atd...
Datum: 18. října 2008 22:49
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 spatny gufero pod zapalkem
Datum: 18. října 2008 20:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no me dneska odesla svicka to byl zazitek jak to obcas bouchne ve valci...jinak ze hazi venku neznamena ze pujde vne pod tlakem to ony nekery obcas delaj...ale tu svicku bych byt tebou urcite vymenil minimalne ti to nebude jen tak vynechavat a ma to i trosku vetsi vykon
Datum: 18. října 2008 17:46
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 zkus vyndat svicku ukostrit a prošlapnout je bude hazet tak byto mela byt svicka nekdy pod tlakem neda a jesi ne tak zkus ještě sudat faju a doutnikac dej tesne k valci jesi prekoci jiskra jesi ne jdi dal ke kondiku a zkontroluj to od nejlevnejsiho po nejdrazsi
Datum: 18. října 2008 17:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak prvne vymen svicku, pokud nepomuze tak se mrkni na inducku, kondik a kabely a pokud ani to ne tak odrth a predstih...
Datum: 18. října 2008 15:06
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 je v tahu svicka,nebo fajfka
Datum: 18. října 2008 14:55
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec , rozjedu se na motorce jednička táhne jak býk dvojka taky a na 40km/h se to prostě zastavý jak kdyby tam nešel benzín ale de tam aj když držím cupák a na trojku se to zastavý , jak kdyby to bylo udušený . Ale mám vypálenej výfuk.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 17:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 profoukni obe popr chlup ze smetaku
Datum: 18. října 2008 17:41
Jméno: 23 mustang
IP: uživatel1337
 vymen hlavni trysku
Datum: 18. října 2008 15:04
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 no na té to mám taky tak to dám na druhej zářez a uvidim.
Datum: 18. října 2008 12:58
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ja jezdim na jehlo na prvni zarez od spoda a litato na 2 50km
Datum: 18. října 2008 12:54
Jméno: pajo
IP: uživatel1318
 čus borci mám probléém z mojí jawou 05 nastartuju ji ale když přidám tak se dusí..nevíte čím by to mohlo být...??? za rady moc díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 19:58
Jméno: motor
IP: uživatel4167
 nejde do otáček a pak se dusí seštelovat magneto!!!!!!
Datum: 18. října 2008 19:58
 neseřízený karbec
Datum: 18. října 2008 13:43
 nazdar hoši chtěl bych si koupit hikona na mustanga. je tam 8. výbrus. chtěl bych vědět jaké máte s tímto výfukem zkušenosti, jestli byste doporučili nějaký jiný. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 20:12
Jméno: standais1
IP: uživatel3091
 mně se tam ale serie nevejde. mam to zvyšeny a nedostanu se tam přes kyvku. a serie se k tomu nehodí, je to stavba na kros.
Datum: 18. října 2008 20:12
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 tak to bych se hadal
Datum: 18. října 2008 19:20
Jméno: rhj
IP: uživatel3402
 nech si tam serii sice s hikone to ma vyssi otacky a tim rychlost ale nema to zadnej kroutici moment,se serii to de krasne od spoda
Datum: 18. října 2008 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel4347
 pokud ho pouze navaris na fichtlacky koleno tak je naprosto k hovnu
Datum: 18. října 2008 17:19
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ja ten vejfuk mam doma ale jenom tam lezi taky se chystam udelat horem ale nejni valec na kterej bych to udelal na miru
Datum: 18. října 2008 12:21
Jméno: standais
IP: uživatel3091
 typ výfuku 201-chci ho vést horem.
Datum: 18. října 2008 12:17
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Ahoj vespolek. Chtěl bych na moji jawu 23 zapojit baterku (to by nebyl problém) ale chtěl bych se zeptat, jak vyřešit její dobíjení. Jestli někdo víte jak, nebo máte nápad, tak prosím napište. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 20:41
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Klid Stando  , ten graetzův můstek je součástí té regulace, takže pokud se použije magneto 30W, pro které je to dělané, tak se k regulaci pouze přivedou dva dráty od doublepólu... Další graetz tam není potřeba... Něco jiného je to u 20W verze, tam se musí dát graetz na každý samostatný pól, tedy 4 dráty k regulaci a tam se ještě musí přidat 4ks usměrňovacích diod... No to ale znamená překopat tišťák..
Datum: 19. října 2008 20:41
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 jj. Tak diky...kdyby se to uplnou nahodou povedlo, tak někam na tu elektro instalaci dam napis Chong copyright
Datum: 18. října 2008 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel4347
 chong ma schemata na nabojovou pumpu,funguje to v podstate jako dobijeci rele ....budes ale muset odletovat kostreni civek a usmernit je pres nejaky graetzuv mustek ...neni to prdel ...pokud na to mas,tak se ozvi sem,poslu ti kdyztak schema...ale copyright na to ma chong!!! bacha na to !!! kdyz uz to takle budes prekopavat tak doporucuju udelat i tyristorovy zapalovani....chong ma taky jedno co primo pasuje k ty baterce a nabojovy pumpe ...taky na to ma copyright ...zeptam se ho jestli to muzu dal sirit...
Datum: 18. října 2008 17:25
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hm tak to by me hrozne bavilo  jasne že to jde ale neni to nic jednoduchýho
Datum: 18. října 2008 14:24
 těžko... můžeš dobíjet po každé jízdě
Datum: 18. října 2008 13:47
Jméno: mmjj
IP: uživatel1828
 co si myslite ze muze byt s čz 175/487 dovezli sme ju a nekdy tam de dat 1ka (jo vim ze uz to ma 1ku dolu) můze to byt lankem protoze je utrzeny na pinckovy mam de dat jednicka i bez lanka
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 10:55
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Zdar, chci se zeptat, myslel jsem že mám doma Jawu 250 ale když jsem se podival na štítek pod řidítkama tak je tam obsah v ccm3 185 a ted kdyz na netu zadam jawa 185 tak mi to nic nenajde. Nevíte jaký může byt přesný název? díky za všechny odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 12:26
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Tak změna chyba je u mne je to 248,5 ccm3 asi sem se špatně podíval
Datum: 18. října 2008 12:26
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Uvadeny obsah by mel byt vzdy o neco mensi, nez je uvadeny typ motorky, ale nikdy ne vetsi...
Datum: 18. října 2008 11:54
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 ten obsah neni nikdy přesný ,třeba já mám jawu 175/356 a na štítku je 172 ,třeba to bude taky jen odchylka
Datum: 18. října 2008 11:39
 jaky je to rok vyroby nevim ale nekde sem tusim videl napsany jawa 185 viliers bo tak neco
Datum: 18. října 2008 11:32
Jméno: motor
IP: uživatel680
 to je divný to bude 175 ne???
Datum: 18. října 2008 10:37
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 cau nebo nevte nahodou jakej by byl nejlevnejsi a nejsnazsi zbusob zprevodováni aby byla maximalka 40-48 na fichtloj myslim Děkan
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 9:15
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 s original rozetou to s 10z koleckem jede 55 s 11 60 s 12 65 13 70 14 75 15 80
Datum: 19. října 2008 9:15
Jméno: standa
IP: uživatel4347
 10 zubá sekundarni rozeta a zkratit retez tak o 2 clanky ...ale ja s temito malymi rozetami mam spatne skusenosti ...na jedny se mi za pul roku vylamala pulka zubů ....v parezu mam 50 let starou rozetku a je jak nová .... Dalsi dobra mozna uprava je ta sada od sesy....11 zuba primarni+retez primo na ni+matice....ale to jse hned cenove nekde jinde a tech 50 to taky pojede a este budes mit hezky kratsi kvalty do terenu....
Datum: 18. října 2008 17:34
 já mam 11 zubý a těch 50 dámstěží když je to vytočený takže by to mohlo stačit
Datum: 18. října 2008 16:02
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no tak ješte koupit novou vetší rozetu ale to už je trochu dražší je to asi nejjednodušší
Datum: 18. října 2008 15:58
 přesně 9 zubů na primáru a víc jak 40 s tim nedáš ani kdybys uctíval všechny bohy světa. mám to odskoušené
Datum: 18. října 2008 13:49
 zavařit řadící automat aby tam nešlo dát 3ku, s 11z. sekundárem jede 05ka na 3ku 55km/h tachometrovejch
Datum: 18. října 2008 11:33
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 9zubej primar
Datum: 18. října 2008 10:52
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 To si nemyslim, kdys s 12z ses schopnej jet okolo 70km/h... podle me stim pude pres 60
Datum: 18. října 2008 10:39
Jméno: motor
IP: uživatel680
 11 zubý sekundární kolečko cck 70 Kc
Datum: 18. října 2008 10:36
Jméno: lampan
IP: uživatel982
Posl.aktualizace: 18. října 2008 10:58
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 videl jsem i vetsi a nedrelo to davali jsme jina orig fichtla
Datum: 18. října 2008 10:58
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec jsou dobre vidlice s babety treba 210 na jawa 21 vydrzi nake polni cesty a jsiu vubec lepsi nez origo a jetse dotaz jake didle by tam bylly dobre
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 10:56
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ja tam ma z 175 nebo neceho takoviho dobry no ale babeta je stoj na cesty a mekky perovani
Datum: 18. října 2008 10:56
 když tam dáš vidle z takové 250ky tak se vezeš jak král
Datum: 18. října 2008 9:34
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 ze simsona
Datum: 17. října 2008 22:48
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec pomohla by dat na pekaca hlava s babety melo by to vetsi kompresy ????? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 10:53
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 kdyz newis jak je to na babety delany tak to proste neudelas
Datum: 18. října 2008 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 urcite!!!spolehni se....bude to mit kompresi aspon 15:1 jestli ne vic ....prida ti to asi 6 koni a roztrha to krotakem draty v kole !!!
Datum: 17. října 2008 23:28
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 proc bych to neudelal
Datum: 17. října 2008 21:15
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 nepřemejšlej o čem co nikdy neudelas
Datum: 17. října 2008 20:41
Posl.aktualizace: 18. října 2008 12:51
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 tak tam dej jinou treba 175
Datum: 18. října 2008 12:51
 tak ji nech řádně někde tyden vyvetrat atd.
Datum: 18. října 2008 10:34
 to vim taky že to je z 21 ale nikdo mě ji nechce svařit
Datum: 18. října 2008 9:47
 no jak se to vezme... spis bych se zeptal, z ceho ty dily jsou a pak bych si je vyhledal treba na aukru... no ale ta nadrz je z 21 třeba  to vim aj já a to mám 555
Datum: 17. října 2008 21:26
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 tohle jsou veci ktery se prodavaj na aukru nebo na burze tu nadrz nesezenes
Datum: 17. října 2008 20:47
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 vidis je shopu ja ne pokud vim tak si zasktrnul pravidla tohle nejni inzerce ale pokec
Datum: 17. října 2008 20:45
Jméno: Jožan
IP: uživatel2597
 Zdarec! Nemáte někdo čtyřkvaltního fichtla? Zajimalo by mě jak vypadá ta převodovka...\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 23:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale jinak je to tipan prvniho kalibru, co sem mel za problem na fikovi tak poradil a na 100% vzdy vedel pricinu toho a onoho...
Datum: 18. října 2008 23:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 znam taky takovyho dedu...dali mu kus hliniku a on z tho udelal 5tikvalt motor s hydraulickou spojkou...helec nebylo on z Dačic?
Datum: 18. října 2008 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel4347
 dneska sem byl na zavodech a starej chlapek tam mel vodou chlazenyho 5-ti kvalta ....fakt husty...rikal ze kartery si odlíval sám a ze to dela uz 55 let
Datum: 18. října 2008 17:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo nemoh sem to zabalit
Datum: 18. října 2008 14:27
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 steve ty nemuzes spát?
Datum: 18. října 2008 9:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 byly 4kvaltni parezy 555 ale podle jednoho zdroje jen 1000 kusu vyrobenejch
Datum: 18. října 2008 0:34
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no jasný myslim že se to delá z převodovky z 175 ale sou to spíš pokusi nikdo to nedelá je to moc složitý doma v dílne to udelat si radši kup simsona
Datum: 17. října 2008 21:21
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 nevyrabi to nikdo musis to udelat sam a za velky prachy
Datum: 17. října 2008 21:16
 Tata mi řikal že byly nějaký vývozáci, kteří měly 4 kvalty a měli stejnej motor...jeden chlápek ve vsi ho zřejmě má, ještě sem pořádně nezkoumal, řikal ale že má 4 kvalty, se ho eště zeptam..
Datum: 17. října 2008 21:09
 Daj se někde sehnat?
Datum: 17. října 2008 21:00
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 nejsou stejny najdes to na jawa-50
Datum: 17. října 2008 20:58
 Fakt? kartery jso normální? Táta řikla že byly stejný...
Datum: 17. října 2008 20:55
 Fakt? kartery jso normální? Táta řikla že byly stejný...
Datum: 17. října 2008 20:52
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 jako ze 175 vypada
Datum: 17. října 2008 20:48
 čau draci poradtě mi ja dostat korky do lamel dostal sem dorky a zvlášt lamely a chci je dát do kupi ale nevim jak na to poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 14:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este takova poznamka - az je tam narves tak si dej na stul smirgl papir a jezdi s tim po nem az se to zabrousi...este si to necim tvrdym podloz at to mas sude presne srovnany
Datum: 18. října 2008 14:33
Jméno: Fíla
IP: uživatel2818
 Vyvař je narvi je tam nech vystydnout vysuš to a vysoustruž to!
Datum: 18. října 2008 11:34
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 naparit vlozit do lamely a nechat o soustruzit
Datum: 17. října 2008 20:59
Jméno: Jirka
IP: uživatel3884
 Zdravím, jak mam u babety sundat rotor zapalování-je na to potřeba nějaké nářadí? Předem dík, J.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 20:35
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Hele nevim jak Samton, ale já ten jeho způsob nějak neberu.. jednak se nemá o co ten šroub opřít, když volně prochází v ose rotoru a jde do závitové díry osy klikové hřídele, tak nevím jakým způsobem může způsobit stažení rotoru... Jedině tak ke stržení závitu, což je ale pak na výměnu kliky... Takže, jedině stahovák... nejlépe trojramenný. Protože se však osa stahováku nemá o co opřít, bo je hluboko pod hranou rotoru, používám tak akorát zkrácený imbus, dotažený do závitu a o střední imbus hlavy šroubu opřu závitovou špičku stahováku a jemně dotahuju.. pak klasické mazácké klepnutí, ne nějaké mlácení kladivem a rotor je venku...
Datum: 17. října 2008 20:35
 stačí ti kombinačky 13 klíč a osmička šroub a šroubovák stačí jen odstranit původpí malej šrou a do původní díry začít šroubovat ten osmičkovej šroub a dotohovat 13 a pak ten rotor spadne sám\r\n
Datum: 17. října 2008 20:16
 stačí ti kombinačky 13 klíč a osmička šroub a šroubovák stačí jen odstranit původpí malej šrou a do původní díry začít šroubovat ten osmičkovej šroub a dotohovat 13 a pak ten rotor spadne sám\r\n
Datum: 17. října 2008 20:16
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 zdravím...konečně mně jezdí mustang tak sem se jel projet ,jel vcelku dobře ale na 3 se mu moc nechce vždycky musím hodně vytočit 2 aby se tam 3 vubec udržela , víte někdo čím to může být ? ....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 9:38
 nerozdelaval si nahodou převodovku? tam když přehodíš ty vdě kolečka tak máš silnou dvojku
Datum: 18. října 2008 9:38
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 To mi delalo taky protahl jsem vyfuka vymenil gufera u kliky
Datum: 17. října 2008 22:45
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 asi to bude ta převodovka páč předstih sem dnes šteloval na 1,4
Datum: 17. října 2008 20:25
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Otaceni magnetem? mels na mysli stator a tim nastavit predstih, nebo ne?
Datum: 17. října 2008 20:05
Jméno: motor
IP: uživatel680
 záleží na tom jak velkej máš skok mezi 1-2 jestli malej a potom mezi 2-3 velkej tak to máš přehozenou tu převodovku a jinak jak řikaj s tim magnetem
Datum: 17. října 2008 20:02
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 motor sem dostal od kamaráda ,ale asi to bude ono ,dík
Datum: 17. října 2008 19:59
Jméno: prtrr
IP: uživatel4167
 magneto vysteluj me se to taky stalo nechtela jet 3 potočíš magnetem, a pak to deš zkusit a uvidís nakonec to pojede goood
Datum: 17. října 2008 19:55
Jméno: Jožo
IP: uživatel2597
 neprohodil si v převodovce ty dvě hejlbací kolečka?? Pak se musí hodně vytáčit 2 aby tam ta 3 šla pak by měla jet normálně
Datum: 17. října 2008 19:47
|



|