Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mmjj
IP: uživatel1828
 ČAAAAU mě by zajimalo jakto ze na hodne strejch fotkach a nebo na internetovejch inzercich je treba JAWA 21 a ma baltnik z mustanga to uz bylo tak z vyroby nebo se kupovaly zvlašt ,protožě kdyby se to bralo z normalnich mustangu tak v tyhle dobe by nemel zadnej mustang orig. blatnik  Jenom by me to zajimalo!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 20:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 montovali co se vyrabelo a co bylo zrovna poruce...takze pustaf a 21 maji ve stejny rok vyroby stejnou dilenskou zakladnu (meli nekere dily stejne jak psal 221)
Datum: 19. října 2008 20:54
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 no ja mam doma 221.100 z roku 1977 a blatnik je tam stejny jako u 05,20,21,220.100 na vlastni oci sem 221 s must. blatnikem jeste nevidel ale v te nove knizce jawa 50 pionyr pisou ze pry se to tak vyrabelo (ne vsak dlouho) no a pak mam mustanga z roku 1976 par vesi se u techto fichtlu shoduje a to: vyfuk, zadni vydlice,zadni svetlo s lupou, elektrika se vede po riditkach a ne vnich, predni tlumice nemaji manzety, kryt retezu, navarene zadni stupacky na vydlici, motor ma 2 pist krouzky....... neni to tim ze by tam v povazske bystrici montovali veci z mustafa jako tuning ale je to vyvojem kdyz se podivam na moji 05, 20, nebo 21 tak zadni vydlice jeuplne jina zadniplech je jiny, stupacky jsou kulate a ne plohe a spousty dalsich veci a kdyz se podivam na moji 555 nebo 550 tak to tu radsi nebudu rozepisovat no proste vyvoj!!!!
Datum: 19. října 2008 20:12
Jméno: Lukes
IP: uživatel2179
 No co vím já,tak se přední blatníky z mustanga dávali na jawy 21 sport.Takových jaw se ale moc nevyrobylo,ale sám takovou
jawu mám od novoty a ja tam taky mám blatník z mustanga.
Datum: 19. října 2008 19:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak treba na jedenadcvacitky se po roce 1975 davalo hafo dilu z mustafa (nebo na mustafa dily v novejsim kabatu z 21) treba: kryt retezu nebyl zakulaceny ale serizly, vyfuk byl taky klasicky serizly atd...sou to vecinou malickosti...jo a k tomu blatniku: vim ze spousta kluku je ma bud si je tam dala zamern pac sou lehci a nejsou tak velky nebo to sou proste prekopavky a dily kery se negde vyhrabali a tak se tam dali...pochybuju zeby je tam montovali uz z vyroby
Datum: 19. října 2008 18:57
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 nevm jak ostatní ale otec siho koupil úplně novej,jako nd na mustanga
Datum: 19. října 2008 18:45
Jméno: honza
IP: uživatel4359
 zdrawim je pravda že od roku 09 chtejí posunout oprávněni na 125ccm 11kw az na 18 let???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 19:01
Jméno: MATY
IP: uživatel3028
 je to blbost bude se měnit akorát to omezenív 18ti z 25 kw na 35 kw a rozšíření na neomezenou pujde už ve dvaceti. A1 zůstává pořád stejně
Datum: 20. října 2008 19:01
Jméno: radim
IP: uživatel1071
 no existují třeba i celkem solidní endura 50ccm a rychlost 45 km/h....derbi senda..spolužák ji má,udělal menší úpravy jako je přetryskování a ejhle z padesátky ktera jela sotva padesát je motorka se srovnatelným výkonem jako některé nejmenované čtyřtaktní sračky a musím říct že až na to ,že to má krátké kvalty -časté řezení jezdí výborně, za dobrou spotřebu a nekazí se!!
Datum: 20. října 2008 16:29
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 jj sůhlas skůtr mě nesmí do baráku - je to něco strašného nechápu kdo to mohl vymyslet leda tam nejaký japonec  malinké kolečka, sedíš na tom jak kretén, vetšinou s automat. spojkou a chcou za to 30000 - fakt hrozná kombinace
Datum: 20. října 2008 16:23
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 já vim, já bych ji bral, akorát by mi to nedalo a furt bych to šlechtil a bylo by to rozebraný a stejně bych nakonec jezdil autobusem, jinak skůtr mi nesmí do domu!! leda tak sněžnej....
Datum: 20. října 2008 12:51
 co blbneš?  dyť 555 jezdi uplně dobře a lip nez vetsina skutru!
Datum: 19. října 2008 21:33
 to fuj je dyštak na toho skůtra, ne na tu 555!!!
Datum: 19. října 2008 20:21
 tak na to ať rovnou zapomenou, nechci shánět nějakou 555 abych měl na čem jezdit do školy, a zároveň nechci jezdit na nějakym skůtru... fuj!
Datum: 19. října 2008 20:21
 no a vidite  nakonec bude AM nejrozsirenejsi skupina pac A1 bude az od 18 ne a cekat bych nechtel?  ale esi to tak bude tak se teda zblaznim
Datum: 19. října 2008 20:02
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no je to taková skupina na ho.....to chce mít prachy na pořádnou 125 jinak to nemá cenu
Datum: 19. října 2008 19:25
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 to byla skoda ja cekam do 18 ze udelam A A1 je zbytecny
Datum: 19. října 2008 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 to byl pouze navrh v parlamentu,dokud to nevyjde v platnost,tak to neplati
Datum: 19. října 2008 17:38
 zdar fichtlaři jezdím už dost dlouho na fehctlách ale todle se mi ještě nestalo zastavyl jsem a nechal jsem ho bježet asi tak po deseti fteřinách že se rozjedu a fechtl couval docela mně to zarazilo ale funguje to jak u verolexu rostlačím dopředu jede a rostlačím pospátku tak to couve předstich tam je nastavenej stejně nijak sem ho nešteloval
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 1:01
 to bude tim že nemažeš plsť u vačky, takže se ti zbrousil pertinax na kladívku a tím se změnil předstih, kamarád na 555 když dal malinkej odtrh tak jela krásně pospátku, jednou sem na tom zajížděl do garáže, nějak mi to nedalo tak sem s kvaltem pustil spojku a okamžitě ji zmáčknul a díky dobrý konstalaci hvězd se mi to podařilo, vycouval sem ven a chtěl sem to stejným způsobem přehodit zase na normální chod, ale to už se mi nepovedlo a chcíplo to..
Datum: 20. října 2008 1:01
Jméno: barwis
IP: uživatel1121
 to ja taky mel nak vyteplene nastaveny ze sem to roztlacil dozadu a valilo to pak sem nabral rychlos okolo 20km/h a nak sem to uz nevyvazil tak sem sebou dobre lisknul
Datum: 20. října 2008 0:28
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jo jasný přesne ten motor se musel zastavit a když byl psít nahoře tak to bouchlo a roztožiloho to na druhou stranu ale musela to bejt dobrá náhoda
Datum: 19. října 2008 19:27
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 Rasty: není to blbost, viděl jsem na vlastní oči jak se klika na fichlu přestala točit, kompresí se zhoupla zpět a běželo to pozpátku, byla to schoda neseřízenýho volnoběhu, přidání plynu v pravej čas a podivně nastavenýho zapalování.
Datum: 19. října 2008 18:16
 To je apsolutni nesmisl,kokud ten motor celou dobu bezel,tak jak se mohl zacit tocit obracene????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? to je uplna blbost.
Datum: 19. října 2008 17:10
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 pokud mas dobre nastavenej predstih tak nema sanci chytit obracene ...bud kecas a nebo mas blbe serizeny zapalovani ...jezdival sem motokarou pospatku,musel jsem vdyzky pretocit zapalovani dopredu aby to slo...
Datum: 19. října 2008 17:06
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 http://www.stream.cz/video/11/34650-fichtl-race-2007 všichni co souhlasite že kurvení fichtlů je škoda tak písněte
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 16:53
Jméno: maresuk
IP: uživatel5936
 když si uvědomím jak mají fichtli blbě řešený vidlice a pružiny tak s takovouhle rychle dojezdí. Pokud to nemají udělaný nějak jinak
Datum: 09. května 2009 16:53
Jméno: Venca
IP: uživatel4799
 Tak to jsou hovada tem bych nepucil ani svyho mustafa.tem ani kolo to at raci chodi pekšky.
Datum: 02. ledna 2009 13:34
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 To u mě tihle klucí skončili. Takovýhle kraviny se neosvědčili (to bylo bolístek). Jinak mam fichtla sice barva trochu (fakt trochu) obouchaná ale lítal 80 na rovině teď sou kroužky v loji tak musim koupit nový. Navíc je komplet v origo stavu a má nalítáno k dnešnímu dni 5500km (z toho 2000 sem najezdil já) za tu dobu co ho mam tak žádná vážná porucha nebyla. Foto zde: http://img57.imageshack.us/my.php?image=sa402095jk4.jpg
Datum: 17. prosince 2008 21:35
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 To u mě tihle klucí skončili. Takovýhle kraviny se neosvědčili (to bylo bolístek). Jinak mam fichtla sice barva trochu (fakt trochu) obouchaná ale lítal 80 na rovině teď sou kroužky v loji tak musim koupit nový. Navíc je komplet v origo stavu a má nalítáno k dnešnímu dni 5500km (z toho 2000 sem najezdil já) za tu dobu co ho mam tak žádná vážná porucha nebyla. Foto zde: http://img57.imageshack.us/my.php?image=sa402095jk4.jpg
Datum: 17. prosince 2008 21:33
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 dát jim přez hubu a byl by pokoj mě je 14 a takovýhle kraviny s fichtlem nedělám já mam fichtla naleštěnýho a běda jak by se na něj někdo křivě podíval nebo by řek že je to sráč fichtl je prostě super stroj
Datum: 17. prosince 2008 16:37
 tým hajzlom bych nepučil ani kolo natoštak fichtla!! to si ani nezaslouzijuu!! smradi jedni rozmazlení
Datum: 30. listopadu 2008 7:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak 555 mel oproti pozdejsim verzim mensi maximalku za to disponoval silou a to hlavne v kopcich...jinak souhlasim s Hladou nemam to srdce mu ublizovat...chovam se k fichtlovi tak jak se pak bude chovat on ke me...gdyz sem na nem radil tak vykon nic extra za to gdyz sem ho zrepasoval tak on se mi odmenil 75 po rovince...chapu ze se na tom uci a ze je to nejlevnejsi varianta na nauceni ale kopat do nej to je proste rozmazlenost nic jinyho
Datum: 19. října 2008 20:57
 jo a 555 neni slaba! nahodou je to silnej stroj (kdyz se dobre zajede atd...) dyt se mnou a s tatou (tak 140 kg) to jezdivalo do kopca za dva vysoky otacky! ke konci kopci na tri... ted jedu ja sam (55 kg) ten samej kopec celej kopec za dva plny otacky ke konci stezi za tri! proste sme to blbe zajeli a ted toho lituju prez zimu ale de navybruzs
Datum: 19. října 2008 20:00
 já bych to udělal takhle... toho HAJ:LA bych nejdriv povesil za kule do pruvanu (esi nejaky ma!) pak bych ho nechal sundat ze by ho nekdo z kopnul no a jak by skucel na zemi, vzal bych si fichtla vjel si na tu spinu a zacal na nem delat kousky takovy, jako s nim delal on! jestli by se muá to libilo! pro me má fichtl dusi! neni to jen stroj je to proste kus me!
Datum: 19. října 2008 19:57
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 já s ničením fichtlů souhlasím akorát nesouhlasím s ničením 555 a níž ! páč ty 555 a níž byly celkem slabý a nemá podle mně cenu je dávat na cross... a sou takový hezčí ... fichtlů je přece jenom mraky a za litr seženete supr pojízdnýho fichtla bez papírů a s hroznýáma obouchanýma barvama ... jo a proč se tak kurvěj? protože většina lidí si je pořizuje když jim je okolo 12 a nemůžou na silnice .. kdyby ho koupily s papírama vyšlo by je to hafo draho a zachvilku by apíray propadly! tak si to radši každej upraví na ty polňačky a pak zjistí že ho baví cross , skákání atd... noa tak si to prostě upraví no .. co je na tom! horší je kazit jawy 150 C sem taky vyděl.... ale prostě fichtly sou tu od ježdění a a ostatní jawy od renovování! třeba takovou jawu 500OHC sem vyděl i za 356 tisíc!
Datum: 19. října 2008 19:41
 mám jednoho fichtla normálního a jednoho na zkurvení
Datum: 19. října 2008 19:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec at si sezene simala a kope si do neho fichtl uz ma roky a ma pravo na duchod...navic je to veteran takze je vyhodnejsi prekopat ho do originalu cimz mu stoupne cena a dale jeste stoupat urcite bude...
Datum: 19. října 2008 18:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 chapu kazdej na tom radil ale kopat do neho? to at si dela s trikolkou...
Datum: 19. října 2008 18:49
 ale kusujte,, normalni fichtlareni,,, porad je to nastroj k uceni a dospivani,,,, ja vim uz to tahne na veterana,,, ale nedelejte ramena,,, ja teda nemel na to kdysi vubec pomysleni,,,ale ? fichtl + puberta = dospivani,,, jako kdyby jste nikdy nebyi v puberte,,,, ,
Datum: 19. října 2008 18:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 maldi a rozmazleni...gdyz sem byl tak v jejich veku tak sem taky zkousel gde co preskocit a tyral sem ho jak to slo ale urcite bych do neho nigdy nekopal nebo zamerne neposkodil...gdyby to byly kusy ze sroty tak se to mozna trosku pochopit ze s tim skakaj gde co ale takovy vcelku zachovaly kusy a jeste do neho kopat to uz je dost silny kafe
Datum: 19. října 2008 18:33
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 dyt to neni kurvení,že do něj 5x kopnul.....tak kopnul,já bych do něj taky kopnul neš sem ho rozebral,opravil,nastříkal a zase složil,taky bych si sehnal fichtla na takový kravení jako měli oni,jenže dycky kdyš ho koupim tak nejezdí a jak to rozebíram tak uš to de se všim šudy a pak mi je škoda ho nak trápit
Datum: 19. října 2008 18:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 souhlasim se standou neni nad original...taky sem si ho nevazil dokud sem ho celej do sroubku rozebral, vopravil, prekopal na original a od ty doby bych ho za nic na svete nevymenil
Datum: 19. října 2008 18:27
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 si namlátí huby
Datum: 19. října 2008 18:21
 Vylízaný paka.......
Datum: 19. října 2008 17:29
 jo, sou to paka...
Datum: 19. října 2008 17:02
 souhlas, není nad originál, nebo když už přestavbu, tak aspoň pěkně udělanou s pomocí i jinýho nářadí než je kladivo....
Datum: 19. října 2008 16:55
Jméno: JohnyTypek
IP: uživatel4353
 neni
Datum: 19. října 2008 16:26
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel4358
 mohl by mi sem nekdo hodit navod na vyrobu klapkoveho sani na fichtla najakej s fotama...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 1:07
 fichtl se dá docela pěkně naladit i bez použití klapky, a nemusíš s tím ani tak moc bojovat, většinou to poznáš hned, buď to jede a můžeš to odladit, nebo to nejede a můžeš to zahodit  to sem samozřejmě trochu zjednodušil, ale chtěl sem ti říct že samotná klapka ti moc nepřidá a je s ní docela boj, já bych začal malou úpravou válce...
Datum: 20. října 2008 1:07
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 no a jakou klapku jste tam dali rozmerove je na netu?
Datum: 19. října 2008 20:00
Jméno: motor
IP: uživatel680
 je to boj no
Datum: 19. října 2008 19:32
 No...  Neni to sranda....  Jeden takovej válec teď testuju a je to neskutečnej boj...  A říct si udělám si klapkovýho pionýra....moc hezky to zní hůř se to provádí...!
Datum: 19. října 2008 18:01
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 prave s timhle moc zkusenosti nemam tak me zajimalo jak na to tak to pak nejak vymyslim ale vy co jste to delali muzete mi poslat odkaz jakou klapku jste tam dali nebo nejaky sortiment s nima... nechci to davat ke klice ale jakoby za karbec...
Datum: 19. října 2008 17:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 když se v tom nevyznáš tak bych to dal na válec na ne na klikovou skřín dát to tam nebude problém ale potom to odladit to bude horší
Datum: 19. října 2008 16:43
Jméno: mara
IP: uživatel426
 sedni k tomu a popremejslej neni to nic tezkyho poradim ze se to da pridelat 2 zpusoby bud nasroubovat nebo navarit
Datum: 19. října 2008 16:29
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel4358
 jo ale ja myslel odkaz jako jak to namontovat do valce u fichtla
Datum: 19. října 2008 15:37
Datum: 19. října 2008 15:30
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Jo a ještě se chci zeptat jestli plovák dojde špicou dolu nebo nahoru. Rozebral jsem ho a ani sem se nepodival jak tam byl
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 15:01
Jméno: beton
IP: uživatel3912
 špičkou nahoru
Datum: 26. října 2008 15:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 mas pravdu jinak to co sem popisoval je na ty novejsi karbce co se davali do 05 - 23
Datum: 19. října 2008 18:21
 Plovák jde špičkou nahoru aby zavřel přívod jakoby jehlovym způsobem...! (ve víčku je kuželová dirka....)
Datum: 19. října 2008 17:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no a sme u problemu...takovym tim vickem nahoru
Datum: 19. října 2008 14:20
 cus,chtel bych se zeptat jak se vytahuje magnet? uz sem vse t toho magnetu oddelal krome te podlozky a tu nevim jak dostat ven ...poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 19:27
 mno zavit tam je,a to ze je v hliniku je taky duvodem proc je u mnoha rotoru dojebanej
Datum: 23. října 2008 19:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Už jsem jich pár v ruce měl, ale závitu v hliníkové díře rotoru jsem si nevšimnul... Schválně se doma podívám, ale nezdá se mi že na vylisování z konusu stačí závit v měkkém hliníku
Datum: 21. října 2008 11:28
 to nic, Chong si jen spletl šroub M8 se šroubem M5, neberte mu jeho postup je správnej, ale trochu náročnější na čas, přitom stačí zašroubovat šroub M8 do rotoru a utahovat, většinou rotor odskočí poměrně lehce, ikdyž včera sem sundával rotor poprvé od roku 78 a vůbec se mu nechtělo dolů, samozřejmě je na to speciální přípravek, je to v podstatě šroub M8 kterej přejde na průměr zhruba 4mm ta část s průměrem 4mm projde závitem v klice a opře se o konec díry-tím se zajistí že se neporuší závit
Datum: 20. října 2008 1:20
 v rotoru je zavit M8,kdyz tam zasroubujes dostatecne dlouhej sroub tak se opre o cep klikovky a kdyz budes dotahovat tak rotor odskoci,takhle uz sem sundal snad 10 rotoru a zatim mi to vzdycky fungovalo,do zavitu v cepu klikovky se v tomhle pripade sundavani nic nesroubuje,je to jako kdyz sroubujes matku na sroub,v tomhle pripade je rotor jako matka ktera se posouva smerem od kliky,tim padem se stahne z cepu,snad je to i napsany v prirucce k fichtlovy,jestli se milim tak me prosim opravte
Datum: 19. října 2008 21:02
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 To Libor... Můj ověřený postup.. Do díry závitu našroubuju přiměřeně dlouhý imus aby moc nekoukal přes hranu rotoru a jeho střed mi tvoří osu opření pro tříramenný stahovák... S citem utahuju, vytvořím vůči ,,přilepenému,, kuželu přepětí a pak citlivě klepnu (ten grif je k nezaplacení) a rotor je dole. Žádný velký mlácení, hrozí ohnutí klikového čepu ojnice a zase moc neutahovat, páč stahovák s sebou bere i imbus a tím ho může dotáhnout moc fest... Místo imbusu by to chtělo nějaký přípravek, ale takhle to funguje taky dobře když člověk u práce myslí...
Datum: 19. října 2008 20:33
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Nevím jak je to u rotoru magneta u starších pionýrů, ale 20,21 a 23 rozhodně zašroubováním na doraz do závitu v hřídeli kliky rozhodně krom možnosti stržení závitu nic nesundáš. Platí pravidlo že vylisováním musí být splněna podmínka, že se odtlačuje jeden kus materiálu od druhého.. pokud sundáš vačku, tak šroub volně projde hliníkovým tělem rotoru a dál už je šroub pouze zapuštěnej v hřídeli klikovky.. tedy nikde se nic od sebe neodtlačuje... Šroub pak narazí na konec závitu a kdž budeš v utahování pokračovat dál, hrozí dvě věci.. jednak tržení závitu, takže pak už nepřitáhneš vačku bez opravy závitu, nebo zlomení šroubu v díře závitu.. Když už tady kubiCZku podruhé radíš takovou krávovinu, chtěl jsem se zeptat kolik rotorů magneta jsi tímto postupem už sundal?
Datum: 19. října 2008 20:28
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel4358
 v tom magnetu mas zavit tam zasroubujes 8 sroub a budes dotahovat a magneto seskoci....
Datum: 19. října 2008 15:12
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Zdarec, nevíte někdo jak oddělat zámek od sedla na čz 175 / 487 ? Ztratil jsem od něho klíč a nevím jak se tam dostat
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 19:37
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 hh, ale jako každého inteligentního člověka napadne ž ekdyž neni žádný klíč tak veme vrtačku, 6ku vrták a zámer odvrtá.
Datum: 19. října 2008 19:37
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 to by mohl říct každej  že stratil kliček.
Datum: 19. října 2008 16:14
 Zdravim. Hledam po netu díly na čz 175 / 487 a tyto strýnky jsou zatím jediné které na tuhle motorku aspon něco maj a jsem za to rád. Ale pozor! nikde nemužu sehnat výfuk na tuhle motorku. PLS poradte. zaslete me nejlépe odkaz. DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 18:45
Jméno: xxx
IP: uživatel1828
 http://aukro.cz/item462611542_vyfuk_na_jawa_cz.html tohle je na čz 175/487
Datum: 19. října 2008 18:45
Jméno: xxx
IP: uživatel1828
 tak ten odbornik co dal ten odkaz jsou na dvoulouf jawa čz ,čz ma uplne jinej ale myslim ze by se to tam taky mozna veslo ale nezkousel jsem to
Datum: 19. října 2008 18:37
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
Datum: 19. října 2008 16:11
Jméno: mrcin.m
IP: uživatel111
 a co na aukru ? tam najdeš všechno.
Datum: 19. října 2008 16:06
Jméno: DODO665
IP: uživatel4356
 prosim vas ked chcem na CZ175 487 z pioniera zapalovanie ten medzikus ako to vizera alebo kde to predavaju?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 21:42
Jméno: DODO665
IP: uživatel4365
 tak nejiki predlohu podla co ho to dam urobit
Datum: 19. října 2008 21:42
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 jestli myslis ten mezikroužek tak ten nikde neprodavaj ten si musis nechat udelat
Datum: 19. října 2008 21:05
 hele kolik stoji aspon priblizne reakce zadni brzdy,myslim takovej ten zachytnej srac....snad vite....nikde sem to tu nemohl najit.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 20:18
 libore myslim že seš furt vedle jak ta jedle  mezi bubnem a kostrou je totiž ještě jeden kus a až ten je záchyt reakce, takový ty malý čumprdlici na kostře a na bubnu sou jenom záchyty záchytu reakce  to sem to ale blbě popsal
Datum: 19. října 2008 20:18
 j aha ty myslis na BUBNU ?  aha tak to se da vymenit , ja ze myslis ten cudlik na kostre
Datum: 19. října 2008 14:20
Jméno: Libor
IP: uživatel4193
Datum: 19. října 2008 14:19
 já sem to kupoval za 65,-
Datum: 19. října 2008 14:11
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 čau...našel sem doma jeden píst který má nahoře uprostřed vyvrtanou malou dírku hlubokou asi 2mm ,má to na něco vliv ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 1:23
 jj myslim že maďarský písty maj dirku na upnutí do soustruhu
Datum: 20. října 2008 1:23
Jméno: jawer 350
IP: uživatel3402
 ta dirka tam je proto protoze po odliti pist je hruby a musi ho obrobit tak ta dirka tam je proto aby to uply mezi hroty a obrobili,na vykon to nema vliv casem se stejne mozna zakarbonuje
Datum: 19. října 2008 18:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a neni to prefuk pistem? uz sem o takovy blbovince slysel ale zeby takova duzna?
Datum: 19. října 2008 14:22
 TOZ KURVA ZE TO MA VLIV!  to nesmi byt ani stroskju skrably pak je uz pridrity a blbe tahne
Datum: 19. října 2008 14:22
Jméno: motor
IP: uživatel680
 spíš horší menší komprese asi o málo ale přeci
Datum: 19. října 2008 14:19
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 to nevim je to prostě dírka asi 2mmx2mm ,jezdit se s tím dá ,ale může to mít nějaký vliv na výkon ?
Datum: 19. října 2008 13:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 neni propalenej?
Datum: 19. října 2008 13:33
Posl.aktualizace: 19. října 2008 13:02
 čawes , chcem sa opytat ked na na muj mustang dam filtr z parezu (vypada skoro jako sítko) ...jake to bude ?? bude priemer otvoru sa aspon zhodovat ?? pojede to rychleji ?? prosim dajte info .Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 18:23
 ALE ZASE SEM SKUSAL UPLNE FILTR VYNECHAT PROSTE LEN HSUI KRK A AIRBOX BEZ FILTRU A JE TO NANIC ....CIM TO MUZE BYT ????
Datum: 19. října 2008 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 jak by to asi jelo.....jako kdyzby si u mustanga stahnul provazkem ten husi krk na airbox na prumer 14mm....bude to priduseny,nebude to tocit na plno a zaroven bude bohatsi smes,protoze tam pujde vzduchu min nez by melo... kdyz uz tak aspon filtr z 250 z otevreneho sani je lepsi
Datum: 19. října 2008 14:55
 hele zdar chlapi nevíte kolik zubů musí mít sekundární kolečko aby to jelo co nejrychleji?? a nevíte kolik tak chtějí přibližně za nový??? díky moc za odpovědi!! ZDAR\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:45
Jméno: michal
IP: uživatel4193
 ja jezdim jedine na 13z a na slebsi fichtly 12z je to tak nejlepsi pokut mate seriovej motor s 13z to jede slusne po rovinei do kopse ja si myslim ze ty 14 a 15 a 16 sou dost prehnany do vetsiho kopce nemate sanci na takovou tu rajtovacku je nej 12
Datum: 20. října 2008 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel4354
Datum: 19. října 2008 15:03
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hm to je spíš to jednou dát a z nákýho kopce to rozhulet třeba na 90 ale jinak nic a pak to zase vyndat  jinak rozdíl mezi 12 zub a 13 je ccelkem hodne znát
Datum: 19. října 2008 14:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo a to 16 kolecko je jenom pro upraveny motory pac na seriji se to dusi a dusi takze zadna slava...
Datum: 19. října 2008 12:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 kazdej fik tahne jinak ale 11 je supr pro jizdu ve dvou, pro jednoho to toci jako svin...12 a 13 sou na silnici (jakoukoliv i na polnacku) prakticky optimalni ale zase: na kazdyho fichtla je oprimalni kolecko jine
Datum: 19. října 2008 12:56
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 15zub jezdim kazdej kopec za 1 a na 2 jeste ok ale pak tri to je hruza ale jede to
Datum: 19. října 2008 12:39
Jméno: brisk
IP: uživatel4118
 zase mě někdo předběhl
Datum: 19. října 2008 12:29
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 Sesa tu má i 16zubé stačí se jen podívat - pojede to rychle (teda pokud se to vůbec rozjede  ) ale zato každý větší/delší kopec pojedeš na 1dničku ale zajímalo by mě když tam je org. třeba 12z. a dá se tam 13z. jak je tam ten jeden zub poznat (o kolik to víc jede a o kolik to mín táhne ??) zkoušel to někdo ??
Datum: 19. října 2008 12:28
 tady na fichtl kramku maj nevetsi kolecko 16 zubovi to bi melo mit nejvetsi rychlost ale zas pomale starty a nevhodne pro jizdu ve dvou. A taky myslim ze to snad ani motor neutahne a nevitoci se do visokych otacek a tak nepojedes rychlejc. http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2149.html
Datum: 19. října 2008 12:24
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Zdravim, chci se pustit do pilovani kanalu na pionyru, precetl jsem si knihu Pavel Husak - upravujeme motocykl pro zavodni ucely, byl by nekdo tak hodny a poradil me jak zacit? Valcu mam dostatek
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 12:36
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 teda 2tmot.zip
Datum: 19. října 2008 12:36
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 najdi si soubor 2mot.zip tam mas taky neco ale trochu vic
Datum: 19. října 2008 12:35
 čus nevíte někdo co mám z fichtlem když to roztlačuju na jedničku a tak po deseti metrech mě to chytne a ale nejde to ubec do otáček nevíte někdo?? už sem toho skusil mrtě ale pořád to nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 21:51
Jméno: motor
IP: uživatel4167
 seřid magneto
Datum: 26. října 2008 21:51
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 10 metrů?? tolik moc? mně zetka (476) chytne na drcnutí.
Datum: 19. října 2008 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 jak muze mit caue20 5 hvězdiček??? nechapu to!!! jinak k dotazu....chce to seridit,vsechno seridit !!
Datum: 19. října 2008 17:10
Jméno: Milda
IP: uživatel3277
 Čau draci potřebuju poradit jak je lepčí ladit volonobeh jestli tim šroubkem nebo vytáčet ten šroubek na tý matce u lanka od plynu a jestli je menší velký nebo menší předstih ? díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 13:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak klascky se to dela tim sroubkem s pruzinkou uprostred tech trysek (musis mi zvedly soupatko jinak si ho vysoustruzis) no ale estli je upne dotazenej a porad to nedrzi tak jedine napinat lanko tim sroubkem s matickou...a te predstih to je jako kerej je lepsi? no mensi je do rychlosti, rychlejc lita, vetsi do sily, lip tahne...
Datum: 19. října 2008 13:37
Jméno: JohnyTypek
IP: uživatel4353
Posl.aktualizace: 20. října 2008 22:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a je to skoda ze nevyrabi vlastni...pravda stalo by to hoooodne ale po case by si to udelalo jmeno...dyt si dycky delaly vlastni dily (obcas teda dovazeli ale to se vzdy zmenilo) a dokonce je i vyvazely jak ty motory byly slavny cimz si udelali znacku ve svete...a ted jim asi nezbejva nez kupovat a propujcovat jmeno aby na tom aspon trochu vydelali...coz chyba ale aspon se drzej nad vodou a az budou mit vetsi kapital tak snad zacnou vyrabet vlastni...treba se jednou dozijem i dne gdy nasi synove nebo i vnuci budou jezdit na retro fichtlach  ...jinak ty stary dobry vydrzely uz takovejch let a myslim ze i ty nas prezijou
Datum: 20. října 2008 22:16
 uvědomte si že ten motor co do toho dávaj (kopie hondy monkey, konstrukčně starej aspoň 30 let) se v číně vyrábí v milionovejch sériích, proto je cena tak nízká, kdyby měli dělat, byť v číně, motor i 2t co by vypadal jako z fichtla jen pro New pionýra tak to bude o hooodně dražší, a nakonec s new pionýrem nemá jawa nic společnýho, nebyl to jejich nápad, jen tomu, v rámci spolupráce s motoscootem (berou od nich motory pro50, 125 a 250) propůjčily ochranou známku jawa (aby se to ve světě prodávalo protože ve světě má jawa ještě docela dobrý jméno..), než něco napíšete tak se nad tim zamyslete, je to všechno o penězích, proto třeba jawa nemá vlastní motory
Datum: 19. října 2008 22:38
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Kdyby se to jmenovalo HATLAMAŤ a nemelo to nic spol. s jawou tak se s tim nezabejvam ale je pravda ze by ta jawa mohla udelat nejakyho normalniho fichtla 2t aby budouci generace az tyhle ty vsechny normal fichtly budou schnily na prach
Datum: 19. října 2008 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak odstupnovany to nei vubec spatne je to krivka a ne linearni cara pac se prodpokladalo ze to bude jezdit jak na poli(tedy spis po kamenite ceste - dyt to bylo staveny i pro armadu a v boji zadne pekne cesty nejsou) tak i na silnici...a newim jak vy ale tu dvojku si chvalim hlavne vcera se mi osvedcila gdyz sem jel po takovy ceste neceste co melo hrboly a prevyseni atd a jel sem celou dobu jen na tu dvojku ta se krasne osvedcila
Datum: 19. října 2008 15:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak tech chyb mel vic treba klasickou chmurou bylo profukovani pod hlavou ale to secko se da resit...tezko by negdo vrtal do new pionyra negde treba v garazi bo urychlene na ulici...jinak tu trojku ma vopravdu dost daleko - 1bere, dvojka dotahuje a trojka se dusi...pokud je ale ten fichtl ve vybornym stavu tak verte nebo ne ten rozdil tam neni skoro znat...me se treba povedlo jet na trojku ve 40 do kopce jako krava takovej 10% - 12% a zacal se dusit az tesne pred vrcholem nebo ve dvou do mirnyho kopce pres 65 pri stalejch otackach...ovsem gdyby byl 4kvalt tak trojka by byla mezi stavajici 2 a ctyrka negde za stavajici trojkou pac gdyz se fichtl po rovine rozjede tak i ta trojka se da vytocit do vysin a ta ctyrka tam proste chybi
Datum: 19. října 2008 15:36
 ty Weaponmane, já myslel 50 motor ne tu 140! napsal jsem to tam ale de to z toho blbe vycist  ... proste ja bych si to za ty prachy nekoupil... to už radši dvoutaktního skutra... a když je fichtl dobře sladěnej, po výbrusu dobře zajetej, má nové ložiska s malym odporem to samo s gumama, v pořádku stopu motocyklu tak by si dal toho "pionyra" lehko jak nic.... jedina nevyhoda co kdy u pincku byla je ta, ze nemá trojku kratsi a a ctverku jako trojku doposud.... prec simson se taky vyrabel 3Q a 4Q... maximalku tom elo stejnou ale akceleraci bych rek mel lepsi ten 4Q
Datum: 19. října 2008 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel4354
Datum: 19. října 2008 15:09
 Zkusil by si mi prosím Weaponmane říct co by mě strčilo do kapsy i s botama a na čem...? Myslíš že by NEW pionýr se 140ccm motorem a 25 koňmi předjel moji upravenou padesátku s tak 5,5 koňma....? Kdo by to byl řekl....?  Zde se hodí jen jedno...srovnávat jabka s hruškama je pěkná kravina a tvoje ubohá poznámka to naprosto splňuje....  Nebo jestli si to myslel jinak vysvětli mi to....
Datum: 19. října 2008 15:01
Jméno: motor
IP: uživatel680
 meli udelat 550 stim souhlasim
Datum: 19. října 2008 14:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na druhou stranu je hezky ze si na to aspon vzpomneli a mozna chteli vratit lesk fikum, prakticky se jim to nepovedlo
Datum: 19. října 2008 12:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 he gdyby to nazvali Cheng Chuj vozitko tak by to aspon nekazilo povest pinskum a nevedli by se o tom takovydlec debaty jakej je to vysmech Jawe
Datum: 19. října 2008 12:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vyspu> to je pravda ze je to levnejsi ale taky jak je to udelany? dyt uz predvalecna Jawa prosazovala: Jakost, Rychlost, Radost...to proste znamena ze to neni od Jawa (coz pravda neni) takze se to ani novej pionyr nazyvat neda...
Datum: 19. října 2008 12:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak newim panove me to pripada ze to ma s parezem spolecny jenom jmeno a o tom by se taky dalo pochybovat cili to neni zadny retro ale proste cinska splacanina...navic retro na fichtla by znamenalo zacit vyrabet naprosto stejny fichtly pac fichtl to uz je pojem sam pro sebe a kazda zmena je prakticky vsechno jen ne fichtl...jenze to se nigdy znova nezacne vyrabet takze si musime vystacit s tim co mame a vubec to neni spatny...urcite mnohem lepsi nez ten novodobej kyc...
Datum: 19. října 2008 12:41
 standa> popřemejšlej o tom co si napsal, to co píšeš znamená vyvinout úplně novej motor, výfuk by musel bejt o mnoho větší už jenom kvůli utlumení aby plnil hlukový limity, dejme tomu že by 2t motor prošel , nehledě na to že to nevyrábí Jawa, idkyž to vzniklo v čechách v motoscootu, ale vyrábí se to v číně, protože to vyjde prostě levnějc, z hlediska ceny je to udělaný na šasi betky, kdyby měli vivynout celej novej stroj s 2t motorem a vyrábět ho v jawě tak by jich prodali tak 5 za rok, protože by to koupily jen největší nadšenci protože by to stálo tolik jako nová 125, nebo možná i jak 250....
Datum: 19. října 2008 12:35
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 radsi bych volil model 550,kdyz uz, to byl nejlepsi fichtl co jsme jako CSSR a CSFR vyrobily..555 bylo uz jen jeho rozšíření. Mel bych predstavu. Urco dvoutaktni motor,novy CDI zapalovani,baterku s poradnym dobijenim aby to melo aspon H4 45W halogenku , klapku do kliky(to je dnes samozrejme)+nejakej rozumnej karbec o prumeru tak 16mm aby to jelo,ale moc nezralo +vyfuk jako tam býval s nejakou lepsi vnitrni konstrukci ale zachovanym vzhledem ...jinak designove neni ten novej fichtl spatnej,ale lepsi by tam byl dvoutaktni motor ....mno
Datum: 19. října 2008 11:49
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 měli radči udělat normální 550ku jen s drobnými úpravami nebo i bez prostě org. a v česku né v číně
Datum: 19. října 2008 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 pokud chteli udelat retro k výročí vyroby tak tam rozhodne nemeli davat čtyřtaktní motor ...to svedci o tom,ze jawa uz neni jawa ....jak psal frikulin
Datum: 19. října 2008 11:20
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 vynevite to by strilo do kapsi frikulina i s botama
Datum: 19. října 2008 11:14
 a na to, že 555 jezdi v celku dobre kdyz se spravne zajede a jezdi skoro stejne jak nektery peugeoty (skutri) tak neni vov cem kecat
Datum: 19. října 2008 11:10
 no právě, kámoš má toho new pionyra 50 a já mám origo 555... ani nevite jak me s tim prudi.... sic já mu nereknu do oci, ze se mi to nelibi ale to je jedno,,, ted to ma nejaky posrany nemuze si to spravit ani doma sam... sem premyslel si kurna koupim valec z 21, prevrtam na co nejvic by to slo, dal bych pevnejsi vlozku, pridal nejakej ten kanal a nemel by sanci..... ale tyto stroje se nedaj porovavat... dyt je to 50 let vyvoje...
Datum: 19. října 2008 11:09
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 souhlasím s Dr.fík
Datum: 19. října 2008 11:02
 Mě se u toho líběj jenom ty holky.Jinak je to hrůza
Datum: 19. října 2008 10:47
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 no ten motor k tomu vubec neladí , a to sání z pařeza to je vrchol .
Datum: 19. října 2008 10:26
 Nevim jak ostatním ale mě tohle nic neřiká a podle mě NEW pionýr je urážka klasickýmu československýmu pionýru protože NEW pionýr je jen klasická twaivansko-čínsko-a já nevim cí všech replika....! Podle mě je to dost nepovedený retro...! Nehledě na to že zpracování (co vim) je neskutečně šílený....! Takže tohle jde mimo mě........  Zajímá mě co si myslí ostatní....!
Datum: 19. října 2008 10:22
Jméno: JohnyTypek
IP: uživatel4353
 http://www.aukce-moto.cz/motocykl-ex169_jawa-pionyr-140-black-death-dohc-4ventil.html
Datum: 19. října 2008 10:12
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar v kterým zářezu má být pojistka jehly (o špičky)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 13:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 individualne...pokud zajizdis tak ten nejspodnejsi cili treti od shora (u ctyrzarezovyho 4 od spoda), po zabehu druhej (u ctyrzaarezovyho vetsinou 3 od shora, ale taky 2.) samozrejme zalezi jak to bude zrat takze je to ndividualni gdyz bude moc bohata tak prizvednout o jeden zarez a naopak
Datum: 19. října 2008 13:40
|



|