Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čaute chlapi potřebuju radu dneska sem jezdil na moji babetě 210 a když ždycky přidám plyn tak se mi to začně asi na 2 sekundy dusit a pak už to chtí tah díky za odpověd :
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 19:54
 hele kamosovi to delala 207 taky ¨tak sem mu poradil at si koupi novy kohoutek a jezdi to jak drak
Datum: 22. října 2008 19:54
 jj dík moc to bude spíš si myslím tou bohatosti protože karbec sem čistil před 14 dní a to sem vubec nejezdil
Datum: 22. října 2008 19:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nazdar tipane to je jasny - bohata smes nebo zaneseny trysky...rozmontuj karbec, vycisti trysky (staci profouknout nebo chlup ze smetaku zadny draty ani vrtak), namontuj zpatky a pokud jeset porad bude delat tak tu jehlu v karbecu dej o jeden zarez niz
Datum: 21. října 2008 21:22
 zdarec, je možný, že když dám na fichtla dozadu místo žárovky 3 supersvítivý diody (průměr 5 mm) tak že mi to ušetří štávu, a bude mi předek svítit víc? esli jo, tak bude to vůbec aspon trochu poznat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 21:33
 já mám 30W..
Datum: 22. října 2008 21:33
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 no tak myslim že se to moc nevyplatí pač se s tím budeš crcat aspon půl hodinky a eště to potom (jak už to tu psali) nebude z určitého úhlu ani vidět že svítíš a to přední světlo ti o moc víc svítit nebude když si pořídíš 30W zápalko a dobře to zapojíš uděláš líp
Datum: 22. října 2008 19:17
 No, takhle se zeptám, mám koupený 3 diody super svítivý, a chci si je dát vedle sebe (do série) a dát místo zadní žárovky, aby mi to šetřilo energii na přední svělo, vyplatí se to?
Datum: 22. října 2008 13:55
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hele, problém je jinde... supersvítivé LED jsou úzce směrové.. nejvýše jsem viděl v čechách prodávat 60st úhlu kužele světla. Což je ve skutečnosti ale málo, bo také součástí krytky je tzv. Fresnelova čočka a ta je naladěná na žárovku s vláknem v určitém ohnisku.. Tedy praktické zkušenosti (viz. jenikovomisto.cz či tak nějak - doporučuju pročíst) se ukázala že žárovku nahradí pouze veliká sada LED (v našem případě zapojené seriovo-paralelně aby se ušetřil proud a ztrátové teplo stabilizátoru). Ale úspora pak vychází poměrně malá, pokud nechceš slevit z bezpečnosti.. tedy pokud se nebojíš že za tmy tě někdo přehlédne a smete ze silnice tak si tam pár těch supersvítivejch bludiček dej aby jsi viděl lépe dopředu... Jinak minim,álně bez odporu bych to nedoporučoval na stopro je odděláte... Jinak chci upozornit že na pionýrovi je střídavý rozvod, tedy LED budou svítit jen v jedné půlvlně a protože magneto má tři cívky budou blikat s frekvencí cca 50 - 300Hz v závislosti na otáčkách.. bohužel v pohybu je stroboskopický jev patrný, takže ten zadek vám bude podivně blikat
Datum: 22. října 2008 12:17
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Já mám rozpojený cívky v zapalování a na zadek kde mám 3x 6V 5W žárovky a na předek 2 žárovky (1x 6V25W) a (1x 3V 0,1 A) a nikdy mě neschořely , ani ta 3 voltová aj když to vytočím na max na stojanu . A když je zapnu všechny tak svítěj uplně nádherně a když dám ve předu dálkový a k tomu mám že se zapne obrysovka ta 3V tak by řidič do protivky oslepl . Fakt super. Zapojování eletriky mě baví furt si to nějak předělávám , je to nejlechčí nechapu jak na to někdo potřebuje to schéma(nechodim na žádnou školu s eletrikým zaměřením).
Datum: 21. října 2008 22:10
 odpor to chce vyzkouset tak aby to pri vysokym napeti neshorelo a pri nizkym svitilo. jinak dioda prezije daleko vic V , akorat pak sviti oranzove (nehlede na puvodni barvu svitu) a musi to byt pres proudovy regulator (>diodu odpali vysoky proud ne napeti...) jinak coz o to energii ti mozna usetrej ale diody nejsou moc videt ze strany takze to je o tvoji bezpecnost... radsi si sezen dobry civky silny magneto a 25W zarovku dopredu a bdue ti to svitit v pohode a nemusis nic vymejslet
Datum: 21. října 2008 21:15
Datum: 21. října 2008 20:57
 budu je dávat za sebe (do série) takže bez odporu, shořet by neměli, páč sem dřív si hrál s diodama, a nespálilo ju ani 4,5V (svítili třeba 3 min, prostě dokud sem je nezhasl)    a dejme tomu, když by mi ten fík dal třeba 9V, takže do jedný pude asi 3 V, takže se nespálej, jenže to sem eště nevyděl  aby to dávalo 9 a víc voltů, jako neřikám že to nejni možný, ale tet jezdim dost potmě, tak bych potřeboval, aby mi to přední světlo trochu svítilo... tak co, myslíte že mi to štávu ušetí? někde sem čet, že diody šetřej energii, tak neim, a odpor neim jak tam dát, když tam jde každou chvíli jiný napětí...
Datum: 21. října 2008 20:57
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no když je dáš seriove tak ti tam neprasknou když tam dá š 3 by už nemeli but si to vypočítej nebo proste odskoušej dej 3 do serie !! a uvidíš
Datum: 21. října 2008 20:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nato zapomen akorat vyhozeny peniza za leddiody ti stejne schorej. radsi kup naky dily na fekala
Datum: 21. října 2008 20:47
Jméno: Tomas
IP: uživatel4282
 PODLA TOHO CI ICH DAS PARALELNE ABO SERIOVO A BUDES POTREBOVAT ODPOR
Datum: 21. října 2008 20:45
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
 zdarec mate nekdo skusenosti s tou novou patici plastovou jak je prave v novinkach ja jsem si to koupil na kejvacku a vubec me to tam nesedi zarovka je uplne opacne a vubec to tam nedrzi jaky s tim mate zkusenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 19:52
 Čau mám dotaz když jedu na fichtloj na plnej plyn tak mi to začne ubírat rychle plyn a chcípne to a svíčka hází jiskru prosím poradte.Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 11:21
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 do je karbos,nebo neni dostatek paliva,ale i spatny filtr nebo je spatny kondenzator
Datum: 22. října 2008 11:21
Jméno: geroj
IP: uživatel2349
 zdravim nedavno jsem dostal jawu 50 typ 20 mam ji zadarmo s tim ze nejede a ma uraženy pístní kroužky (určitě proto nejede) nemam s jawou jeste moc zkušeností a proto se ptal jestli je lepsi sehnat novej novej pist nebo jen ty kroužky a jak bych je tam nasadil?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 20:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pravda pravda jinak pist radsi nekupuj pokud neni moc porusenej...ale pokud je na zacatku valce (asi tak 2mm od hrany) takovej schudek tak je lepsi dat to na vybrus...pokud si myslis ze dobry a nemas s nasazovanim krouzku zkusenosti tak kup pocet krouzku kolik tam ma bejt (3, na novym pistu 2) + jeden navic...ten si jen tak zkus jestli ti tam pude a pokud ti praskne tak se nic nedeje, das ho do drazky a pres nej v pohode pretahnes zdravej krouzky do drazky posledni atd az budes mit ve vsech novy krouzky...pohoda ne?
Datum: 21. října 2008 20:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 zalezi hlavne na valci jestli vnem nejsou rejhy a pokud ne tak by stacili krouzky pokud pist neni poskozenej a ty krouzky tam normalne nasunes zepredu ruko ale moc to nerozevyrej jinak prasknou musis jen napist
Datum: 21. října 2008 20:10
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar jak mám seřídit předstih mám jawu 250 boužel nevým který typ nejspíš panelku ale nevím to na 100% má jednu koncovku
a má zapalování z fichtla dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 20:00
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Vypadá že je to typ 250/455
Datum: 21. října 2008 20:00
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 cau lidi pozadam vas o pomoc hledam nebo jestli doma nemate ram na motokaru na motor jawa 250. diky moc.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 18:24
Jméno: gutang
IP: uživatel3300
 Zdar, mam mustanga a koupil sem si na nej tady na fichtl krámku 13zubý sekundáro, ale moc tam nepasuje jenom na kraj a násilím, nevíte čim to je?Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 18:14
Jméno: mara
IP: uživatel426
 to se stane proste koukni kde to vadi a trochu to upiluj ale nejdriv skus jestli by nestacilo ho pootocit
Datum: 21. října 2008 18:14
 mozna v ty vyrobne to ty zarezy malo omlely
Datum: 21. října 2008 18:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau.....chci se zeptat, jak donutit čz 125 aby dobíjela i při niských otáčkách? ted mi naplno dobijí až fakt dost vysoko, tak pls jak toho docílit......
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 12:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Bohužel je řešením VAPE. Sice v nízkých otáčkách také nicmoc, ale rozhodně lépe než klasické dynamo, plus výkonový přebytek už ve středních otáčkách...
Datum: 22. října 2008 12:22
Jméno: standa
IP: uživatel4381
Datum: 21. října 2008 18:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak je tam nově dělaná el. a nové relé(krabicové)
Datum: 21. října 2008 17:08
 zdar draci chtel jsem se zeptat jestli by jste nekdo neprodal primy filtr na jawa 21 za rozumnou cenu jestli mate tak my poslete na e-mail foto diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 17:06
 Jeste jednou zdarte,mam novy karburator a nove lanko(rychlopal),volnobeh se spis blizi ke chcipnuti a presto kdyz chci zaradit tak uberu uplne plyn,zapnu spojku a trochu to rve,ale ne jak normalne,ale trochu vic.Jen nekdy to nedela.Ďikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 19:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 utahni trichu spojku(pokud to dela pri zarazeny rychlosti) pokud ne tak mas bordel v prevodovce a ten ti to brzdi
Datum: 21. října 2008 19:23
 zdarte,budu si delat Go na 05 a ona ma o 500 otac./min. min nez 20,21,23,tak jestli by slo,ze bych tam dal prevody z 20 a jestli by to melo taky 6500otac./min.slo by to nebo bych musel jeste vymenit klikovku,nebo neco jinyho??a jeste me na ty 05 vypadava trojka,slysel jsem ze to dela vydlicka razeni,ja nevim jestli to neni bud ty zuby v tom automatu co radi nebo takovej ten plech co dava prevody dolu a nahoru.co to z nich je ta vidlicka??a jak poznam ze je dobra??a kdybych dal mezi motor obycejnej bilej nebo pruhlednej silikon do +120C dak by to vydrzelo??Ďikes moc predem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 o karburatoru vim,i saci koleno ma uzsi vnitrni prumer,ale ten valec??? no nevim...mno... mel jsem tu na jare 05 na oziveni ...ktera v zivote nemela rozebranej motor,tak sem preventivne sundal valec abych zjistil jestli bude vse OK a nevsiml jsem si ve valci jedinyho rozdilu oproti 20(kanaly,prefuky mno vsechno stejny a uzsi mi neprisli) ...byl to rok vyroby 63 ...melo to jeste karbec jako 22 stadion ....mno pokud je to tak,tak to chci videt,protoze tomu neverim ...
Datum: 21. října 2008 21:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ma mensi prefuky a mensi prumer saciho kanalu pac karbec tam byl myslim 16 difuzor a ne 17 klasickej na 20-23
Datum: 21. října 2008 20:42
 to vypadávání dělaj omletý zuby, klasická nemoc převodovek od 550-05, a stando 05 má opravdu jinej válec a ještě karburátor
Datum: 21. října 2008 20:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 neni dvacitka je jina
Datum: 21. října 2008 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 mensi problem...do 05 nenacpes prevody z 21, motor 05 je uzsi asi o 3 cm  kliku z 21 tam taky nedas  trojka ti vypadava kvuli omletejm zubum na automatu a nebo slabymu peru na koniku na automatu ...a by the way...nepletete si valec z pareza a 05 ?? valec z 05 je naprosto stejnej jako z 21 akorat ta hlava ma vypouklej spalovaci prostor.
Datum: 21. října 2008 19:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to bys musel vymenit valec, hlavu, kliku atd coz rovnou si seze 20-23 motor...jo ty dva kanalky sou prefuky...jinak tam dej papir ale ty hrany musej bejt hladky jak detska prdelka pokud je mas jen malinko poniceny tak silikon motorovy ten je vybornej...
Datum: 21. října 2008 19:45
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 přefukové kanaly sou ty 2 na každém boku válce co pokračujou do klikové skříně ?
Datum: 21. října 2008 18:55
 1.) valec u jawy 05 ma menší přefukove kanaly tim padem i menší otáčky a ma jinou hlavu tzv. bez bříška doporučuju ti sehnat valec z jawy 20,21,23 a samozřejmě i hlavu a vyměnit (klikovku nech seriovou ale jestli to budeš pulit tak scentrovat!!! souosí čepu) 2.) a to že ti vypadavva 3ka muže byt bud automatem nebo ohlou vidličkou -většínou každy začatečnik do toho kope jak do balona a pak se divi že ma ohlou viličku nebo maš hold vykřapane zuby na koečku 3.)a pruhledny silikon nedoporučuju nemam -skušenost dobry je silikon na motory(červeny) nebo specialni lepidla nebo hold papirove těsnění ale to už nikdo vesměs nepoužívá PS: jestli budeš vyměňovat ten valec tak Fk na četu takovy valec shání tak se mu kdyštak ozvi
Datum: 21. října 2008 18:35
 to vypadávání můžou dělat omletý kolíčky a dírky v převodech, doporučuju zkontrolovat, popř. vyměnit, převody ti neovlivňujou otáčky, na to má vliv vvšechno, jenom ne převody
Datum: 21. října 2008 17:59
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Sezen si motor z 21/20/23 vykon ovlivnuje hodne veci, valec, komprese, karburator, vyfuk...
Datum: 21. října 2008 16:58
Jméno: Ondra
IP: uživatel3692
Posl.aktualizace: 22. října 2008 19:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to ma a vic brzdi ale ma byt naopak nemyslite?
Datum: 22. října 2008 19:01
 To slyším poprvé že má být přední pneumatika obráceně. Podle mě jsou na kolech ty směrový šipky z jednoho prostého důvodu protože tomu ten kdo to dělá rozumí líp a tak je ta pneumatika taky konstruovaná pro ten směr otáčení při jízdě. Protože pokud ji nasadíš obráceně tak podle mně hrozí zvýšená možnost smyku na mokré vozovce, ničíš pneu a nejspíš má ta pneu taky větší valivý odpor.
Datum: 22. října 2008 15:25
Jméno: mapro.
IP: uživatel1847
 predni pneumatika ma byt vzdy obracene!!
Datum: 22. října 2008 14:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo lital mi kolem 80 zapomnel sem dodat to gdyz mel svy svetly chvilky, zlaty casy to byly s nim...
Datum: 21. října 2008 21:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 me i se starym pistem lital a to byla obycejna seriova jedenadvacitka  ...jinak se ani nedivim ze mu to vic nejede gdyz ty pneus ma naruby tudis asi ani nevi jak se serizuje predstih, 6fuk bude asi taky nejspis odflaknuty bude to asi zivy pac je to 70 ale max je dost slaba...gdyby to sesteloval tak i tech 90 by se stestim mohl mackat
Datum: 21. října 2008 20:58
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja bych takovej srot nekoupil!! to kup ale zachvili to budes moct hodit dosrotu protoze motor tyhle upravy nevydrzi dlouho to je na jeden zavod a ta spotreba
Datum: 21. října 2008 20:40
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 pro me nepozitelny stoj na zavody na to nemuzes
Datum: 21. října 2008 20:09
Jméno: motor
IP: uživatel680
 má no  jinak 80 se mi taky zdá málo ny ty úpravy
Datum: 21. října 2008 20:09
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Neumi si ani spravne obout pneumatiky  ma j proti smeru otaceni o
Datum: 21. října 2008 19:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak bych bral kola, motor, mozna vyfuk a ostatni bych mu nechal za takovy prachy je to docela dost i gdyz tuning hooodne stoji ale gdyz uz do toho neco vrazil tak at si to necha a pak to bud nekomu venuje, rozebere na dily nebo prenecha synkovy pokud uz to nebude pod tunou prachu
Datum: 21. října 2008 19:48
 tak to zas vic potahne... a jak pise mara na technicky aj fizlum je do valce a toho kolem prd a dovnitr nevidej
Datum: 21. října 2008 19:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no tak flojdi to nepoznaj ze tam mas 70 ccm pod kapotou a supleru taky sebou nevozi aby se mrkli na prumer, tu halvu ukecas a vejfuk je jim taky negde u kadaku...a gdyz narazis na poho chlupaty tak ti jen mavnou rukou...
Datum: 21. října 2008 19:41
Jméno: Janec
IP: uživatel4310
 teda na ty upravy co tam pise a jen 80 nic moc..ten sesti kanal bude nic moc udelany beztak to vic bude zrat nez jet
Datum: 21. října 2008 19:17
Jméno: mara
IP: uživatel426
 neco podobnyho mam taky 70ccm ladak, 4 kanal, podkova, upravena ojnice s jehlama (ne ta tajwanska s jehlama co prodava sesa), klapka, dell orto 19, otevrenej filtr s technickou ci fizlama si hlavu nelamu pac na technicky jsem mel ladak a ten borec si ze me dal srandu, fizl neresil a to vostatni co jsem casem dodal neni videt a TK mi konci za 3 roky a to kdo vi jestli budu jeste ficek na papirech moc se toho bojíte
Datum: 21. října 2008 18:20
 by mě zajímalo, jak s tim prošel technickou, podle mě tam měl na technický origo válec a teď tam dal ten jinej, ale jestli ho teďka potkaj policajti - blbci, tak bude průser, za předpokladu že se podoba válce neshoduje s originálem
Datum: 21. října 2008 18:03
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 já bych ho možná i bral, ale vzal bych z něj jen ten motor, papíry a kola, jinak se mi vůbec nelíbí
Datum: 21. října 2008 17:37
Posl.aktualizace: 21. října 2008 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/226247-555.html
Datum: 21. října 2008 22:30
 hej! halo  odkud jsi  a je to 555 nebo 550? máš foto atd??? poslat a email diky
Datum: 21. října 2008 21:41
Jméno: standa
IP: uživatel4381
Datum: 21. října 2008 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 mam na motoinzerci pareza v puvodnim stavu bez prsicek a za 3500,- se ho nemuzu zbavit ...ta 05 nevypada spatne,ale taky nevypada moc dobre a za 7500,- je to neprodejny ...za 3500-4000,-,-bude jeste rad... moje 21 je v lepsim puvodnim stavu
Datum: 21. října 2008 20:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je o velmi zachovala 05 coz je uz velika vzacnost ale ta cena je mozna mirne nadrzena...treba by ale dal cenu pri rychlim jednani...nu ale za par let to bude mit uz slusnou cenu pac 05 pomalu vymiraji
Datum: 21. října 2008 19:50
 jo, neřeknu za 555 bych to dal klidne (teda pokud by byla dobra) ale za 555 se dá dát i víc  jinak za toto nee... ale jestl ije to origo nikdy nemeneny vsechno puvdoni dili tak rpoc ne
Datum: 21. října 2008 19:23
 A navíc je to Jawa 05 a těch je málo.... Takže cena možná krapet přehnaná bude, ale hodnotu má vyšší než oby 20 nebo 21...
Datum: 21. října 2008 18:52
Jméno: lol
IP: uživatel1181
 lol jaky fleky od spreje to je orig barva kkte aspon kdyz krityzuje poradne se dive´j
Datum: 21. října 2008 18:16
 me se to zda taky moc,tak 3-max.4 klacky,vic ani tuk.a tam bude stejne naka chyba
Datum: 21. října 2008 16:42
 nevim, já bych za to nedal ani 6500....taky se mi moc nezdá že by to byl origo lak...je to přehnaný..sicě má doklady ale dal bych za něj max 4500-5000...viděl sem paárdního fíka renvovanýho, kterej měl aspoň eště baterku s blinkrama technickou, doklady, dvě zrcátka a go motoru
Datum: 21. října 2008 16:26
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 lol vidíte ty fleky od spreje?
Datum: 21. října 2008 16:07
 oprava: ne technická, ale doklady
Datum: 21. října 2008 15:42
 tak za to bych dal třeba i 6500, ale 7500 už je asi moc no... ale je to origo, perfekt lak, technická, v dobrym stavu, záleží na tom jak je na tom motorově
Datum: 21. října 2008 15:42
 Cau vsichni jaka velikost plaste by mela byt na zadku u fichtly? A KDYBY STE NEKDO MEL DRAPAK NA PRODEJ TAK SE HNED OZVETE NA MEJL!!! DIKES
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 20:07
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 2.75 je do krosu moc hubeny  aspon 3.00 a nebo radsi 3.25 at to trochu drži ...jinak 2.50 - 2.75 bude dobry dopredu do tisicovky je oba sezens....staci jen hledat
Datum: 21. října 2008 20:07
 2,75/16
Datum: 21. října 2008 15:40
Jméno: Archont
IP: uživatel3443
 čawec, nemam moz kušenností s úpravami, tak bych se rád zeptal, jak se nejlíp snižuje hlava. A jak jí pa zarovnat, aby nefoukala, když nemam soustruh. Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 21:41
Jméno: Horst
IP: uživatel4383
 To víš že nemá .Když ,,fouká ,,tak stačí trochu zarovnat ale jinak s ohledem na konstrukci motoru do fichtla je nadupaný až dost.Takže nějaké úpravy jsou spíše ke škodě a k životnosti.Nenechte se zblbnout ,,ladičema,,že mají fichtla který točí 12000 otáček a má 10 koní.
Datum: 21. října 2008 21:41
Jméno: Rider
IP: uživatel2703
 A má to snížení vůbec nějaký účinek??
Datum: 21. října 2008 21:23
Jméno: Horst
IP: uživatel4383
 Čau brusnou pastou budeš zabrušovat asi měsíc a ubereš tak 0,3mm.Dej 100kč soustružníkovi třeba v JZD a máš to za 5 minut.
Datum: 21. října 2008 21:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 bez soustruhu se to da jedine brusnou pastou...prvne zarovnas nebo snizis antidenotacni sterbinu (das si na stul smirgla jezdis az se to zarovna do pozadovany vysky cili nize) no a pak budes brousit hlavou na valci...je to ale fuska a na to je treba poridit si hrubou pastu na ventily a na jemny zabrouseni jemnou pastu na vent. ...
Datum: 21. října 2008 20:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 bez soustruhu se to da jedine brusnou pastou...prvne zarovnas nebo snizis antidenotacni sterbinu (das si na stul smirgla jezdis az se to zarovna do pozadovany vysky cili nize) no a pak budes brousit hlavou na valci...je to ale fuska a na to je treba poridit si hrubou pastu na ventily a na jemny zabrouseni jemnou pastu na vent. ...
Datum: 21. října 2008 20:40
 snizit bez soustruhu asi nepujde ale zarovnat ji muzes brusnou pastou si myslim....kdyz to namatlas na ty dosedaci plochy nandas na valce a budes s tim kroutit....a pak to musis poradne ocistit.....
Datum: 21. října 2008 16:32
 ja si myslim ze bez soustruhu to neudelas!
Datum: 21. října 2008 15:41
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec mám doma 2 hlavy na pionýra . Když je otočím tak na jedné je takovej vystouplej kroužek asi pro lepší těsnení a druhá je rovná bez toho kroužku. Která je podle vás lepší (podle mě ta s tým výstupkem) a proč není aj na te druhé ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 18:07
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 no to nevim , našel sem ju v dilně , ale je to takový domlácený ale já sem s tym nic nedelal , a když sem ju nasadil tak se mě zdá když nakopávam jak kdyby to tam tudma foukalo.
Datum: 21. října 2008 18:07
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 Neni ta druhá snížená? Že už někdo obrousil ten schůdek...
Datum: 21. října 2008 17:11
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
Datum: 21. října 2008 16:31
 Ahojte draci! Potřeboval bych radu se zapalovánim.. Vzdycky kdyz vytahnu svicku ocistim vypalim atd... namontuju spatky nakopnu tak motor bezi cca 3 - 4 vteriny a pak to zdechne a pak to neroztlacim, nenakopnu nic.... Kdyz se pak mrknu na svicku je cela mokra... Asi neco se zapalovanim. Nemate nejakou radu pls? muzete i na email diky moc draci!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 15:50
Jméno: fanys
IP: uživatel4387
 jestli ocistujes zeleznym kartacem tak se nediv,protoze se ti to brousi a ty hoblinky napadaj k tomu jadru svicky a az to nastartujes tak se ti praskne jadro ve svicce potom to
fakt nenahodis.svychy se piskujou kdyz uz ale na ocisteni staci stetcem a redidlem trochu ocistit
Datum: 22. října 2008 15:50
Jméno: Tomas
IP: uživatel4282
 ak ti to ide plynule ze napr nestrela s vyfuku tak potom mas bohatu zmes nastav ihlu a hladinu ,ak nie tak nastav odtrh a predstich
Datum: 21. října 2008 14:32
Jméno: kankán
IP: uživatel982
 Custe draci chci se zeptat jak dlouho se musí zajíždět motor s cerstvim 8x vybrusem a vyfrezovanim kanalu A JAKYM ZPUSOBEM jestli to muzu honit a tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 21:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jasne budeme pict karamel ve valci
Datum: 21. října 2008 21:10
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli to chces kvalitne zajet tak si do nadrze dej cukr nejdriv ho dej doflasky zbenzinem a poradne proklep at se rozpusti pak to lip tesni kolem krouzku!!
Datum: 21. října 2008 21:03
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 maj pravdu...jinak vybrus by mel asi 1500 km pod malym tlakem samozrejme si to nedokazu predstavit jak to negdo vydrzi to dokazou jen velmi trpelivy masaci co to maj na obycejny jezdeni ale slusne kvalitni vykon...jinak zalezi na oleji sejo...staci driv radit aby moc nevylitl a ma silu takze to utahne no a na rovince za tri s malejma otackama a pojedes si jako kral
Datum: 21. října 2008 19:56
 Záleží na tobě,jestli máš trochu cit pro motor tak nemusíš jezdit jak šnek...zejména u závodních motorů si nedovedu představit zajíždět např.podle příručky.Určitě je to i o kvalitním oleji,jestli jedeš m2t tak to bych si netrouf honit.
Dobrý je to prvních pár km nehnat a pak postupně zrychlovat...pokud se to začne kousat tak zvolnit a nechat vychladnout.
Ale záleží na tobě co si vybereš.
Datum: 21. října 2008 15:27
Jméno: brisK
IP: uživatel4202
Datum: 21. října 2008 15:14
 Tak a teď to roseknu....  Záleží na tom kdo ti dělal výbrus a jakej jezdíš olej...  Já osobně si nemůžu dovolit zajíždět 600 Km (to je polovina životnosti motoru...  ) Takže dám příklad...pokud máš vůli výbrusu cca 0,05 a jedeš na plnou syntetiku stačí tomu dát 40 km na ovrnění...pak začít přidávat a sledovat co to dělá...! Všechno je jen o kvalitě oleji a teplotě. Pokud ti těsnej motor umaže olej neni co řešit. Kroužku se přez hrany zajedou prakticky okamžitě....(jinak by taky nastala destrukce...) Ale všechno je to na tobě a na tvých pěti buď pohromadě nebo ne...  Kvalitně zajetej motor je předpoklad stálýho a dostatečnýho výkonu....  (ale skoro mě bolí huba resp. ruce že to řikám resp. píšu zrovna já kterej běžně zajíždí motory tak ve 12 000 ot....  )
Datum: 21. října 2008 13:57
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 samozrejmne ze se to musi zajizdet,vsechno po vybrusu se musi zajizdet ...ne jak nekteri majstri co tvrdi ze tam daj plnou syntetiku a muzou ho tocit hned....to sou kecy ...proste tak 500 kilaku budes jezdit jako snek
Datum: 21. října 2008 13:56
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 nadaval na muj hiphop
Datum: 21. října 2008 13:54
 stando tyhle otazky mě taky vytáčej řešilo se to tady asi tak tisíckrát ale míchej tak 1:25 jehlu dej na 1 zařez z dola a lezdi tak na pul mlynu já sem zajížděl na tři mustangový nádrže asi 600 km
Datum: 21. října 2008 13:48
Jméno: standa
IP: uživatel4381
 rovnou ho toč a poradne na doraz ...staci mazat 1:100 a az zacne zvonit tak nemaz radsi vubec a drz ho...furt ho drz ...bez slitování
Datum: 21. října 2008 13:03
Jméno: KME
IP: uživatel1828
 Mam takovy dilema s mou čz 175/487 jestly muzu lít olej primo do nadrze nebo se to MUSI lejt do ty nadoby pod sedadlem?? kdyz je to ten OILMASTER ja si myslim ze to nevadi ale nejsem si tak jisteja co kdybych jak je sani karburatoru dal sani napr z jawa 250 takovy to sitko byude to necemu vadit??? DIK ZA ODPOVETI
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 21:58
 jestli to neumíš nastavit, nebo se o to neumíš starat, nebo si třeba jen myslíš že by si zapoměl dolejvat olej, tak celej komplet odmontuj a prodej to, je škoda aby to nědělalo to k čemu to bylo vyrobený, hlavně to čerpadlo nenech běžet bez oleje
Datum: 21. října 2008 21:58
 Pač se otot neuměly starat.... Když se o oilmaster staráš a jedno začas ho zrenovuješ, tak problém neni, to vše jsou keci.... Stát se to může, že to mazat přestane, ale spousta lidí říká, že pokud je údržba, tak to funguje naprosto dobře navíc je s oilmasterem motor lépe mazán...
Datum: 21. října 2008 18:55
Jméno: 477
IP: uživatel1181
 No jestli mas oilmaster pridelanej a funguje ti cerpadilko tak py to hadit nemnelo a mnelo by to valit ale proc si myslyz ze nasi predkove co ji mneli pred nam
to odpojovaly
Datum: 21. října 2008 18:22
|



|