slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  198  199  200  201  202  203  204  205  206  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Nevíte někdo jaka velikost pistniho čepu na čz 125/476-1 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15932    
problem je v tom že se používali 2 velikosti a 2 uložení futro i jehli je třeba demontovat a podívat se popř změřit
 
 
Datum: 15. prosince 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: berdys      E-mail:      IP: uživatel16156    
Mam dotaz jestli nahodou neni stejna spojkova lamela z mosqita a stadionu . Díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ajo takhle.. nene určitě by neseděly ;-)
 
 
Datum: 15. prosince 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Ne spojka neklouže , jenom se me zdaj podobny.Delal jsem GO a lamely jsou dost sjety. Už jsem objednal novy .
 
 
Datum: 15. prosince 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to asi ne.. o co ti jde? máš našláplej motor a klouže?
 
 
Datum: 15. prosince 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: Jedla      IP: uživatel16552    
Zdravíčko fichtláci, chci se zeptat, který řidítka s hrazdou se dávali ještě na pincka bez úprav kromě těch origo???? (mám mustanga) a kdyžtak jestli nemáte nějaké foto k tomu. děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15932    
jakakoliv s pruměrem trubky 22.....hrazdáky byli stejne jak na motorku tak na fichtla ...prostě ti řidítka jsou stejne na všem nebyli hrazdáky na fichtla byli stejne s 350...proto měla 21 vždy rychlopal hrazdaky nemaj dražku na krutikrk....
 
 
Datum: 15. prosince 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte někdo kolik oleje má být v předních vidlicích Mosquito??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
JA sem si popletl forum . Ten UŠ je na motorkaři.cz , hledej v sekci mosqito .
 
 
Datum: 17. prosince 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Zkus napsat uživateli s nickem UŠ kupoval jsem od nej mosqito , ktery generalkoval podle fotek . Tak ti třeba poradi , nebo mam na něj telefon .
 
 
Datum: 17. prosince 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: Šnek      E-mail:      IP: uživatel15666    
Zdar draci, Můj fichtl sic jede ale jak tam dám dvojku a dostanu to do otáček motor po chvíli ůplně zvadne po následném podřazení na jedníčku drmžim tak půl plynu a jede bezvadně ale jak se zase přidá plnej plyn zvadne to. Prosím poraďte.rnPS: jehlu jsem nastavoval na všechny zářezy a bez výsledku, kondenzátor a kladívka jsou v poho. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 9:25
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Úplně to samé mi dělala přicpaná tryska/karburátor. Jednou jsem jel a najednou uplně ztratil tah a šlo jet jen na jedničku třičtvrtě plynu a na dvojku tak půl plynu, jinak chcípal .. řádně jsem profoukal trysky, plovákovku a zase šlapal, asi nějaký smítko .. nebo ještě blbě seřízené zapalko, odtrh ..
 
 
Datum: 15. prosince 2013 9:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dodávka paliva?
 
 
Datum: 15. prosince 2013 8:09
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělalo taky, byla to vysoká hladina v karburátoru
 
 
Datum: 14. prosince 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
pardon to mělo být o jeden dotaz níž
 
 
Datum: 14. prosince 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
díky ale mě už šoupě vejš nejde dát já ho mám na max a když ho dám dolu tak je to ještě horší
 
 
Datum: 14. prosince 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel16483    
moc vzduchu málo vzduchu
 
 
Datum: 14. prosince 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: tremat@seznam.cz      E-mail:      IP: uživatel14753    
Zdar draci nemohu najít nálepky JAWA na nádrž mojí babetty 207 nevíte kde to tady je nebo jestli nedej bůh sésoj došli :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz nejsou,ale mam jeden par podpultovku a tka napis do vzkazu,, ja pridam,,jinak vyrobce je zatim neudelal
 
 
Datum: 17. prosince 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
dik
 
 
Datum: 15. prosince 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15932    
skus motodíly votice napiš tam mail vyděl jsem je tam 3 týdny na kramě
 
 
Datum: 15. prosince 2013 18:04
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Zdar draci mam takovej malinkej problemek mam fichtla 20w zapalko roztlačím ho a on budto nechitne jenom střílí nebo chitne ale hned chcípne co s tím? díky já už si něco myslím jenom co vy jestli s tím nemáte zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
díky bylo to předstihem měl jsem tam 2,4 ted tam mám 1,7 a jede jak víno díky
 
 
Datum: 15. prosince 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: jedla      IP: uživatel16552    
mě tohle dělal předstih :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: tremat@seznam.cz      IP: uživatel14753    
zkoušel jsemvišistit seštelovat karbec viměnit svíčku kondik vyčistit kladívka a fajfku jsem viměnil
 
 
Datum: 15. prosince 2013 11:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co jsi už zkoušel?
 
 
Datum: 15. prosince 2013 8:12
 
 
 
 
Jméno: Šnek      IP: uživatel15666    
Já bych nastavil nově předstih.
 
 
Datum: 14. prosince 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak poznat magneto 20W od 30W ? BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
sory
 
 
Datum: 16. prosince 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podivej se na origo schema namalovane v knižce, tma je to dost jasně
 
 
Datum: 16. prosince 2013 16:37
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pio: až se naučíš číst ve schématech, tak sem potom piš, že je zapojení jinak, protože ve schéma je to namalováno dobře. Malá cívka napájí zadní světlo a velká napájí přední světlo a klakson. V tom schéma je přepínač v prostřední poloze, kdy světla nesvítí a proto může troubit klakson, ale když se podíváš, jak se změní zapojení ve vypínači po otočení na pravou stranu, tak zjistíš, že je klakson připojenej do stejné větve, ze které je napájené přední světlo... ;-)
 
 
Datum: 15. prosince 2013 14:38
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pio: http://media0.wgz.cz/images/media0:50ffd05eacad5.png/1.gif ty si slepej nebo blbej ?! Na tom schématu je JASNĚ vidět že malá cívka jde jen a pouze na zadní světlo - 5w sufitka. Do vypínače vede pouze pro vypínání/zapínání/odkostření na třetí poloze spínačky. Jen abych to uvedl na pravou míru: Zapalování 20W = levá horní tlustší cívka se používá pro klakson + světla, pravá horní malá cívka se používá pro zadní světlo, pravá spodní větší cívka je pro zapalovací okruh. Na statoru a rotoru je napsáno první dvojčíslí 05-..... žárovky jsou použity vepředu 1x 6V/15/15w, vzadu 1x 6V/5W Zapalování 30W = levá horní větší cívka je na zapalovací okruh, pravá horní velká a pravá dolní velká cívka jsou propojeny(série) a složí k přednímu světlu, zadnímu světlu a pro klakson. Na statoru a rotoru napsáno dvojčíslí 20-....... na toto zapalování bývaly odlity na pravém karteru a víku 2 výstupky tak aby tam ty dvě světelné cívky v pohodě vlezly. Žárovky jsou vepředu 6V/25/25W, vzadu 6V/5W. Tyto zapalování se montovaly až kolem roku 75 na novější fichtly a na téměř všechny Mustangy. Pro oboje zapalování jsou samozřejmě i jiné schémata zapojení elektroinstalace. Hotovo nazdar
 
 
Datum: 15. prosince 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak nauč se číst ve schematech ;-) ... narozdíl od tebe mám na to školu ak to umím ;-) .. ty vidíš že z levé cívky vede kabel na spinačku a z toho rovnou na klakson.. ano .. ale když spinačku přšsuneš do polohy zapnutí světel tak se stane co? tak se ta svorka ze které je napájen klakson propojí se svorkou pro přední světlo .. a je to to celé napájené z velké 15W cívky ...
 
 
Datum: 15. prosince 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pio: koukám na schema na tom webu a je to tak jak píšu... malá cívka napájí zadní světlo.. klakson je naájený ze spínačky ze svorky která je společná pro přední světlo
 
 
Datum: 15. prosince 2013 14:00
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
dej sem jedinej odkaz ze mala civka je jen na zadní svetlo u 20W zapalovaní
 
 
Datum: 15. prosince 2013 12:37
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html
 
 
Datum: 15. prosince 2013 12:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pio: Zdravim. Rád bych Tě upozornil, že ta stránka není zrovna vhodný argument. Jenom tak zběžně jsem to prolétl, a hned jsem si všiml několika píčovin a nesrovnalostí, mimo jiné i té chybné informace ohledně 5w cívky. Takže důvěřuj, ale prověřuj...Dneska pouští informace na internet kde kdo, a bohužel to tak dopadá.
 
 
Datum: 15. prosince 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
http://jawa.maweb.eu/elektrika-jawa-50/
 
 
Datum: 15. prosince 2013 11:47
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak: je to marný, je to marný, je to marný... Nechápu proč si lidi pořád myslí, že je malá cívka u 20W na klakson...??? Asi neumí číst ve schématech ;-)
 
 
Datum: 14. prosince 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pio: jsi na hlavu nebo co? malá cívka NENI!!! na klakson!!! malá cívka je pro zadní světlo!!!
 
 
Datum: 14. prosince 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
20w cívka nahoře vlevo klakson civka nahore vpravo svetla civka dole vpravo start. 30w civka nahore vlevo start civka nahore vpravo a dole vpravo jsou propojeny pro svetla i klakson výstupni je vpravo nahore pro jawa 15+5 je 20
 
 
Datum: 14. prosince 2013 20:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NE NEFUNGOVALO BY TO TAK!!! .. světelná cívka má 15W ... přední žárovka má taky 15W ... čím by se teda krmila zadní žárovka která má 5W ? ... krmí se tou malou cívkou která má výkon 5W ....
 
 
Datum: 14. prosince 2013 17:35
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Aha, já jsem to psal z hlavy, ne podle schématu.. Ale ono by to fungovalo i tak..
 
 
Datum: 14. prosince 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
F .. první část máš správně.. druhou část máš nahovno!!!!! malá cívka NENI na klakson!!!!! malá cívka je pro zadní světlo!!! to jste všichni takový tupci že to ani z toho blbého schematu nepochopíte???!!!
 
 
Datum: 14. prosince 2013 16:56
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Na rotoru je tuším u 20W vyražené 05 a na rotoru 30W je vyraženo číslo 20. Stator 30W má všechny cívky vysoké a jsou tam dvě sériově spojené světelné cívky. A jedna je na zapalování. U 20W statoru máš jednu nízkou cívku na klakson, jednu na světla a jednu na zapalování, zapalovací má víc závitů a menší průřez drátu...
 
 
Datum: 14. prosince 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: Desperado ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawa.maweb.eu/elektrika-jawa-50/
 
 
Datum: 14. prosince 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel16549    
Dobrý den. Mám problém s Jawou 175. Byla udělána go motoru,vystelovane zapalovani. Asi 2x v pohode vyjela a na potreti zdechla a od te doby nic. Elektrika znovu zkontrolovana,vymenen kondenzator,civka,svičky. Před tím střílela. Neví někdo co s tím? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16549    
Tak dnes jsem vyměnil baterku za novou,vyměnil indukční cívku i s fajfkou,svíčku (jiskru hází),jiny karburátor,kondenzátor,uhlíky v pohodě,a trochu zmenšil odtrh kladivka. Výsledek je že občas střelí do výfuku a z karburátoru.Nenapadá vás ještě něco?
 
 
Datum: 18. prosince 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16554    
Spadly kladívka,překontroluj odtrh. A nebo špatný rele. Dává to vůbec jiskru? Na svíčce! To mě taky kdysi udělala a bylo to způsobený rozhašenym rele...napřed dobrý,pak za jízdy chcípla a pak na nakopávání jen občas vystřelila a pak zdechla úplně... Na jednopólu (rele) jsem měl špatně seřízený přechody jazýčků nazpátek do klidový výchozí polohy. A občas mi tohle dělá slabá baterka...ale na roztlačení chytne hned... Tak uvidíš...
 
 
Datum: 15. prosince 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14454    
Dvě možnosti, buď není čím zapálit nebo co zapálit.zkontroluj karburaci
 
 
Datum: 14. prosince 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co indukčka? Svíčka je mokrá? Předstih v pohodě? Zkusil si cáknout pod svíčku nebo do sání skrz karbec trochu benzínu na zkoušku?
 
 
Datum: 14. prosince 2013 8:37
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16549    
Na kladívku občas zajiskří.
 
 
Datum: 13. prosince 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jak je možné, že mi spojka jde jak kámen? S ostatními Pionýry je radost jezdi, ale na mém mě po druhém zmáčknutí spojky šíleně bolí ruka. Lanko jsem dal nové, promazal jsem to, ale bez jakéhokoliv výsledku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2020 9:36
 
 
 
 
Jméno: agregatos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle měl kámoš a dělalo to lanko. Ze jde spojka mačkat zlehka zjistil až když mu prasklo lanko a dal tam nové.
 
 
Datum: 07. dubna 2020 9:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jen připíšu že můžeš mít nějaký dobrý pružiny na spojce který ještě nejsou unavený a nebo tam mohl někdo dát třeba tvrdší delší pružiny
 
 
Datum: 15. prosince 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký je to pinc?
 
 
Datum: 15. prosince 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
feroda sem nenasazoval a ani nebudu packa spojky hejbe s ptitlacnym plechem takze kdyz to slozis jak rikas ty ze to namlatis tak bud bude spojka klouzat a nebo nebude vystavovat
 
 
Datum: 14. prosince 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal: asi jsi ještě nedával ferodo lamely že? Ty totiž mají menší vnitřní průměr než je průměr spojkového koše a když je bez úprav narazíš na koš, tak potom drhnou a páčka jde mačkat ztěžka. To samé platí, když se dají opačně lamely, tak potom nemusí jít páčka vůbec zmáčknout, protože se lamely nemají kam roztáhnout!!! Samotný mechanizmus spojky většinou bývá v pořádku... ;-)
 
 
Datum: 14. prosince 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nenasadil jsi náhodou lamely opačně? jak mají ozubení vyhnuté na jednu stranu tak tím vyhnutým musí jít k sobě
 
 
Datum: 14. prosince 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
predpokladam ze packa a lanko jdou volne, co vypinaci packa ve viku? skriple lanko? podlozky pod pruzinama spojky? to jak jde lamela na kos s tim nema co delat lamela se na kosiku nehejbe tak aby mela vliv na tvrdost packy videl bych to na tu vypinaci packu nebo neoriginalni pruzinypopripade moc podlozek jednou se mi stalo ze predchozi majitel dal podlozky do mysticek pro pruziny a ja pridal este jednu pod segrovku a taky to neslo moc mackat
 
 
Datum: 14. prosince 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když máš nové lamely, tak když jsi je nasazoval, šli na spojkový koš nasadit volně? V případě ferodo lamel, je potřeba vnitřní kroužek lamel trochu vzít pilníkem, aby lamely chodily volně a taky mě napadá, jestli jsi ty lamely nenasadil obráceně? Musí se nasazovat vždy tenším korkem k sobě...
 
 
Datum: 14. prosince 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel16544    
tak když máš novou spojku a děla to furt tak už jedině dlouhá tyčka která ti tlačí na spojku vyměnil bych tu tyčku a nezapomeň tam dat tu kuličky mam zato že u fichtla byla jenom jedna na straně od lanka
 
 
Datum: 14. prosince 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám všechna lanká nová, lamely a mezilamelu taky.
 
 
Datum: 14. prosince 2013 14:41
 
 
 
 
Jméno: Fojtass ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej víko spojky, rozdělej spojku, vy hoď lamely, i z mezilamelou-zahoď je někde daleko..... a kup nový 2 lamely a jednu mezilamelu, budeš mít na staré mezilamele ostřepy, a proto se zasekává, a nejde zmáčkout.. zas taková investice to není... já kupoval Fichtla z tím že jsem hned vyměnil spojku a všechny lanka.... zpravovat to nemá cenu, stejně budou i vytahané zuby na lamelách...
 
 
Datum: 14. prosince 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kromě toho, že je tvrdá se chová úplně normálně a vevnitř není známka ničeho podezřelého.
 
 
Datum: 14. prosince 2013 13:12
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Když je hodně tvrdá, tak máš moc vysoké korky na lamelách.
 
 
Datum: 14. prosince 2013 10:54
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a koukal si dovnitř motoru nestal ten motor nakou dobu nepoužívaný a jak se chová za jízdy kromě toho že je tvrdá
 
 
Datum: 14. prosince 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel289    
http://www.youtube.com/watch?v=p9GVRpZl9OU jak by se tahle uprava projevila na motoru jawa 20 ? má to cenu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Slícování kanálů je základ...tim se dostaneš aspoň na tovární výkon...není to ani tak úprava, jako spíš oprava. Holt z výroby je to zfušovaný, tak je potřeba to doladit...
 
 
Datum: 13. prosince 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16547    
Zdravím, nevíte jestli má Dandyna 50 hliníková kola? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 13:39
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Jojo.. je to hliník :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2013 13:39
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando tak za kolik děláš ty výbrusy a klikovky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel16550    
Nechápu dotaz,já ti nic nenabízel a ani tu tyto služby volně nenabízím,to jen pokud si u mě někdo nechá upravit válec,tak mu umím obstarat kvalitní výbrus i repasi ojnice. Jinak samozřejmně mohu to zařídit - výbrus 250,- + cena pístu a kroužků (kupuju z FK) Klika 400,- + cena ojnice (FK CKR 535,- či tu levnější) .... vš je o domluvě.....standa
 
 
Datum: 14. prosince 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bedy to jsi takový touba nebo se jen děláš? několikrát tu standa spal že on výbrus ani kliky nedělá ;-) .. pouze to může nechat udělat u někoho kdo to normálně dělá...
 
 
Datum: 14. prosince 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
zdarec nemáte někdo nejaký nákres 9 zubého primárního kolečka? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel16544    
http://www.motoadsys.cz/detail/primarni-prrevod-9z-pro-jawu-50/?n=Prim%C3%A1rn%C3%AD+pr%C5%99evod+9z.+pro+jawu+50&t=5&i=1064677h8lfUYXpICrLtmJiDNV5ckE0ZUteAPmSXH8SF5hoIJ9c6TuJH napiš mu třeba ma výkres a jinak nákres zvládne kde jaký zámečník
 
 
Datum: 17. prosince 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
jo a ještě jedna věc motor za studena jde krasne ale pak se prehreje a nemá vůbec zadny vykon SIMSON odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 8:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je na tom k nepochopení?píst s kruhama se roztáhne tak že vytlačí olejový film ve válci
 
 
Datum: 15. prosince 2013 8:16
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
Proc by se mel Zadrit nejak nechapu
 
 
Datum: 14. prosince 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: Akamu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo pokud ot mělo bejt zahřeje, tak zjisti jesi nemáš ucpanej přívod benzínu, nestíhá pak dotejkat, pokud by tohle bylo ok tak se koukni na svíčky, když budou černý tak máš bohatou směs, zahřátej motor pak nechce jet
 
 
Datum: 14. prosince 2013 16:56
 
 
 
 
Jméno: Akamu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se přehřeje, tak je normální že nemá výkon... pak už zbejvá jenom zadřít
 
 
Datum: 14. prosince 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel13743    
cus draci nemuzu nastavit spravne hladinku mám ji trosku nad ryskou ale pres 3 to uplne nevitahne a musim vzdy pricepnout nohou zkousel jsem trysku 68-72 nic se nezmnenilo skousel sem zarez na jehle z 2 jsem dal na 3 to slo akorat o malinko lip do otacek ventil mam ten novej a tak jsem ho musel upilovat palivova soustava taky nova. prosim pporadte uz si nevim rady :-( diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15176    
Přidej na hladině a ucpi jednu díru na filtrboxu. Fichtlu zdar.
 
 
Datum: 19. prosince 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau chlapi nevite jestli jde dat zapalovani z pionyra do pařeza dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že pepa to vysvětlil dostatečně ;-)
 
 
Datum: 14. prosince 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16548    
ano jde tam dát ale jen na 2O W zapojení a jedna cívečka je polovic vysoka...ma vinutí z tenkeho dratu ..musí se shnad origo nove se neprodavají a s toudle cívkou se to pod dekl vejde ...je to zapalování z 05 některe měly pařezacke a některe již 20 w s tou minimalistickou cívkou....
 
 
Datum: 13. prosince 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Kraken --- prečo by nevešlo ??? Posledné 05 mali tiež kulatý pravý dekel a montovalo sa tam 20W presne také isté jak na 20-21-23
 
 
Datum: 13. prosince 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Ja jsem teda musle dat pryc koliky na statoru aby neskrtali o kartely jinak pohoda
 
 
Datum: 13. prosince 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasické třícívkové zapalování 20 nebo 30w se do pařeza kterej má kulatý víko od spojky nevejde, naopak to jde
 
 
Datum: 13. prosince 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Na mustangu jsem měl zapalování z 555, ale jestli to jde i naopak to nevím..
 
 
Datum: 12. prosince 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau sháním zadní kyvnou vidlici na ČZ 175/477nemohu ji nikde sehnat prosím pomocte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám za to, že je tu kdysi prodával Sesa. A pro hliníkovou kyvku jsou jiné rozpěrky, osa atd. Podobnou přestavbu už mám za sebou.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16545    
jedině sehnat starší i s celým rámem cca 500 kč a nebo již hliníkový odlitek ze 180 ae blbě se schání a počítej 1000
 
 
Datum: 12. prosince 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: Agyn      E-mail:      IP: uživatel15827    
Nazdar, mám dotaz ohledně ,,Vytahovač ramene vidlice" . Nějak nemužu přijít na to jak to usnadní práci. Pokud máte někdo dokumentaci (foto,video,návod) z demontáže vidlic za pomoci tohoto nářadí tak se pls podělte. Díky Agyn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16545    
měl si nekdy rozebrane přední šavle ?? je to na protáhnutí tzv nosne trubky do obou brejlí ..protože se jinak se hejbe nahoru a dolu a nejni to možný dostat do horních brílí a nasadit zadky na 32 klíč....popř na hranate zetce je tam jemná M14 zavit.... to tečko prostrčíš honíma brejlema a zatočíš do trubky a vytáhneš nahohu..jde to i kleštěma ale mužeš si najebat zavity na nedostaneš tam zatky
 
 
Datum: 12. prosince 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, jak poznám rotor 45W od 50W? Na jawách kývačka panelka? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin: něco sice víš ale né všechno... věděl bys totiž že statory jsou pro všechny verze zapalování uplně stějné ;-) ... watáž totiž leze z rotoru a proto jsou odlišné pro různé watáže... ale statory na watáž nemají vliv.. jsou jen a pouze pro utvoření magnetického pole ve kterém rotor rotuje... no a pokud jsi měl problém při použití rotoru ze sady 75W a statoru ze sady pro 45W tako bylo tím že v sadě pro 45W je na statoru ještě připojený odpor (protože v regulátoru není).. ono u sady pro 75W odpor na statoru není protože je v regulátoru.. a při použití statoru ze slabší sady se musí odpor odpojit....
 
 
Datum: 14. prosince 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
kotva 75 W je zezadu modrá, má výrazně silnější dráty a ty jsou do komutátoru zatlučené/zalisované. žádné relé nebude hořet, když ho nepřetížíš odběrem, i když bude 45W relé na 75w dynamu - relé reguluje jen napětí. jediné, s čím jsem měl problémy, byla neochota dát výkon při použití 75W kotvy a 45W statoru - tato kombinace mi nikdy nedala ani 35W.
 
 
Datum: 13. prosince 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16542    
V péráku jsem měl komplet dynamo asi z čízy 55W s dvoucívkovym rele na statoru,,,,anžto to bylo dost chromý,tak časem to dvoucívkový rele vyhořelo a jako totální amatér v tomhle oboru jsem celej stator zahodil,vyndal ze skříně stoletej stator origo z péráka včetně rotoru a krabičky relátek...z tří relátek jsem nějak poskládal jedno,domontoval na stator a chtěl jsem i vyměnit rotor,jenže je na klice tak zarostlej,že tam musel zustat ten z 55w dynama...a resume - neshledal jsem rozdíl mezi rotorem 45w z roku 53 a rotorem z 55W dynama z čízy... A tak tam zustal ten čízáckej...chvíli to blblo,ale po pár dnech jsem se naučil to relé poštelovat a chodí mi kombinace stator + rele 45w a rotor 50/55W a naprosto v poho (ač by to rele mělo hořet) ... Možná je to tim že mam ten odběr/příkon vcelku vyrovnanej a se světlama to skoro nic nedobiji...bez světel jezdim jen než se nabije baterka (to poznam tak že začne hezky troubit klakson - jako škoda š105;-) )... Časem bych tam chtě doroubovat ten rotor 75w a polovodičový rele protože žárovka 6v/25w hovno svítí a na 35w už zase dobijim jen v točkách... Teď spíš ale řešim problém že mi prdla pružina na startovacim segmentu a po 60 letech ta páka nechce z tisícihranu a já to nemužu rozebrat :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přesně... 75W jde s jistotou poznat dle silnějšího drátu...jinak mám uplně nové zapalování 50W a dráty jsou u komutátoru lisovaný a u všech 45W co mám jsou letovaný, takže to by mohl bejt jeden z rozlišovacích znaků (jestli stoprocentní nevim)
 
 
Datum: 12. prosince 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Kdysi jsem někde narazil na informaci že 45W měla u rotoru dráty letované ke komutátoru, u silnějších verzí (nevím zda se tím ale myslí 50W) byly spoje komutátoru na vinutí svařovány, či tlakově spojovány. Verze 75W bude mít rozhodně výrazně silnější dráty. Rozdíl mezi 45 a 50 bude nevýrazný...
 
 
Datum: 12. prosince 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Jen se přidám, a jak poznám 75w od 45w ??
 
 
Datum: 12. prosince 2013 9:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
není to tam napsané. rozdíl je v průměru drátu, rozdíl mezi 45 a 50 W je nepatrný. spíš jsou rozdíly v celkovém provedení - vložky z papíru, litá izolace, upevnění drátů ke komutátoru, barva spodku, izolace drátů, ....
 
 
Datum: 12. prosince 2013 7:55
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude to tam napsaný?
 
 
Datum: 12. prosince 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou tam rozdílné síly drátu.... čím vyžší watáž tím silnější drát na rotoru je.. a u z 45W je navíc rotor zalétý nějakým hnusem jako izolace nebo neco takové
 
 
Datum: 11. prosince 2013 23:01
 
<  198  199  200  201  202  203  204  205  206  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 11:08:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu