Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím. Nevíte někdo jaka velikost pistniho čepu na čz 125/476-1 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 17:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15932
 problem je v tom že se používali 2 velikosti a 2 uložení futro i jehli je třeba demontovat a podívat se popř změřit
Datum: 15. prosince 2013 17:50
 Mam dotaz jestli nahodou neni stejna spojkova lamela z mosqita a stadionu . Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 15:30
 ajo takhle.. nene určitě by neseděly
Datum: 15. prosince 2013 15:30
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Ne spojka neklouže , jenom se me zdaj podobny.Delal jsem GO a lamely jsou dost sjety. Už jsem objednal novy .
Datum: 15. prosince 2013 13:32
 to asi ne.. o co ti jde? máš našláplej motor a klouže?
Datum: 15. prosince 2013 13:17
Jméno: Jedla
IP: uživatel16552
 Zdravíčko fichtláci, chci se zeptat, který řidítka s hrazdou se dávali ještě na pincka bez úprav kromě těch origo???? (mám mustanga) a kdyžtak jestli nemáte nějaké foto k tomu. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 17:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15932
 jakakoliv s pruměrem trubky 22.....hrazdáky byli stejne jak na motorku tak na fichtla ...prostě ti řidítka jsou stejne na všem nebyli hrazdáky na fichtla byli stejne s 350...proto měla 21 vždy rychlopal hrazdaky nemaj dražku na krutikrk....
Datum: 15. prosince 2013 17:58
 Nevíte někdo kolik oleje má být v předních vidlicích Mosquito???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 16:50
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 JA sem si popletl forum . Ten UŠ je na motorkaři.cz , hledej v sekci mosqito .
Datum: 17. prosince 2013 16:50
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Zkus napsat uživateli s nickem UŠ kupoval jsem od nej mosqito , ktery generalkoval podle fotek . Tak ti třeba poradi , nebo mam na něj telefon .
Datum: 17. prosince 2013 16:38
 Zdar draci, Můj fichtl sic jede ale jak tam dám dvojku a dostanu to do otáček motor po chvíli ůplně zvadne po následném podřazení na jedníčku drmžim tak půl plynu a jede bezvadně ale jak se zase přidá plnej plyn zvadne to. Prosím poraďte.rnPS: jehlu jsem nastavoval na všechny zářezy a bez výsledku, kondenzátor a kladívka jsou v poho.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 9:25
 Úplně to samé mi dělala přicpaná tryska/karburátor. Jednou jsem jel a najednou uplně ztratil tah a šlo jet jen na jedničku třičtvrtě plynu a na dvojku tak půl plynu, jinak chcípal .. řádně jsem profoukal trysky, plovákovku a zase šlapal, asi nějaký smítko .. nebo ještě blbě seřízené zapalko, odtrh ..
Datum: 15. prosince 2013 9:25
 dodávka paliva?
Datum: 15. prosince 2013 8:09
 mě to dělalo taky, byla to vysoká hladina v karburátoru
Datum: 14. prosince 2013 22:16
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 pardon to mělo být o jeden dotaz níž
Datum: 14. prosince 2013 20:39
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 díky ale mě už šoupě vejš nejde dát já ho mám na max a když ho dám dolu tak je to ještě horší
Datum: 14. prosince 2013 20:38
Jméno: jindra
IP: uživatel16483
 moc vzduchu málo vzduchu
Datum: 14. prosince 2013 20:20
 Zdar draci nemohu najít nálepky JAWA na nádrž mojí babetty 207 nevíte kde to tady je nebo jestli nedej bůh sésoj došli
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 22:58
 uz nejsou,ale mam jeden par podpultovku a tka napis do vzkazu,, ja pridam,,jinak vyrobce je zatim neudelal
Datum: 17. prosince 2013 22:58
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 dik
Datum: 15. prosince 2013 20:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15932
 skus motodíly votice napiš tam mail vyděl jsem je tam 3 týdny na kramě
Datum: 15. prosince 2013 18:04
 Zdar draci mam takovej malinkej problemek mam fichtla 20w zapalko roztlačím ho a on budto nechitne jenom střílí nebo chitne ale hned chcípne co s tím? díky já už si něco myslím jenom co vy jestli s tím nemáte zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 20:43
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 díky bylo to předstihem měl jsem tam 2,4 ted tam mám 1,7 a jede jak víno díky
Datum: 15. prosince 2013 20:43
Jméno: jedla
IP: uživatel16552
 mě tohle dělal předstih
Datum: 15. prosince 2013 11:54
Jméno: tremat@seznam.cz
IP: uživatel14753
 zkoušel jsemvišistit seštelovat karbec viměnit svíčku kondik vyčistit kladívka a fajfku jsem viměnil
Datum: 15. prosince 2013 11:28
 co jsi už zkoušel?
Datum: 15. prosince 2013 8:12
Jméno: Šnek
IP: uživatel15666
 Já bych nastavil nově předstih.
Datum: 14. prosince 2013 20:05
 Jak poznat magneto 20W od 30W ? BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 20:10
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 sory
Datum: 16. prosince 2013 20:10
 podivej se na origo schema namalovane v knižce, tma je to dost jasně
Datum: 16. prosince 2013 16:37
 pio: až se naučíš číst ve schématech, tak sem potom piš, že je zapojení jinak, protože ve schéma je to namalováno dobře. Malá cívka napájí zadní světlo a velká napájí přední světlo a klakson. V tom schéma je přepínač v prostřední poloze, kdy světla nesvítí a proto může troubit klakson, ale když se podíváš, jak se změní zapojení ve vypínači po otočení na pravou stranu, tak zjistíš, že je klakson připojenej do stejné větve, ze které je napájené přední světlo...
Datum: 15. prosince 2013 14:38
 Pio: http://media0.wgz.cz/images/media0:50ffd05eacad5.png/1.gif ty si slepej nebo blbej ?! Na tom schématu je JASNĚ vidět že malá cívka jde jen a pouze na zadní světlo - 5w sufitka. Do vypínače vede pouze pro vypínání/zapínání/odkostření na třetí poloze spínačky. Jen abych to uvedl na pravou míru:
Zapalování 20W = levá horní tlustší cívka se používá pro klakson + světla, pravá horní malá cívka se používá pro zadní světlo, pravá spodní větší cívka je pro zapalovací okruh. Na statoru a rotoru je napsáno první dvojčíslí 05-..... žárovky jsou použity vepředu 1x 6V/15/15w, vzadu 1x 6V/5W
Zapalování 30W = levá horní větší cívka je na zapalovací okruh, pravá horní velká a pravá dolní velká cívka jsou propojeny(série) a složí k přednímu světlu, zadnímu světlu a pro klakson. Na statoru a rotoru napsáno dvojčíslí 20-....... na toto zapalování bývaly odlity na pravém karteru a víku 2 výstupky tak aby tam ty dvě světelné cívky v pohodě vlezly. Žárovky jsou vepředu 6V/25/25W, vzadu 6V/5W. Tyto zapalování se montovaly až kolem roku 75 na novější fichtly a na téměř všechny Mustangy. Pro oboje zapalování jsou samozřejmě i jiné schémata zapojení elektroinstalace. Hotovo nazdar
Datum: 15. prosince 2013 14:03
 jinak nauč se číst ve schematech  ... narozdíl od tebe mám na to školu ak to umím  .. ty vidíš že z levé cívky vede kabel na spinačku a z toho rovnou na klakson.. ano .. ale když spinačku přšsuneš do polohy zapnutí světel tak se stane co? tak se ta svorka ze které je napájen klakson propojí se svorkou pro přední světlo .. a je to to celé napájené z velké 15W cívky ...
Datum: 15. prosince 2013 14:02
 pio: koukám na schema na tom webu a je to tak jak píšu... malá cívka napájí zadní světlo.. klakson je naájený ze spínačky ze svorky která je společná pro přední světlo
Datum: 15. prosince 2013 14:00
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 dej sem jedinej odkaz ze mala civka je jen na zadní svetlo u 20W zapalovaní
Datum: 15. prosince 2013 12:37
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html
Datum: 15. prosince 2013 12:28
 pio: Zdravim. Rád bych Tě upozornil, že ta stránka není zrovna vhodný argument. Jenom tak zběžně jsem to prolétl, a hned jsem si všiml několika píčovin a nesrovnalostí, mimo jiné i té chybné informace ohledně 5w cívky. Takže důvěřuj, ale prověřuj...Dneska pouští informace na internet kde kdo, a bohužel to tak dopadá.
Datum: 15. prosince 2013 12:11
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 http://jawa.maweb.eu/elektrika-jawa-50/
Datum: 15. prosince 2013 11:47
 JAWA_ceZetak: je to marný, je to marný, je to marný... Nechápu proč si lidi pořád myslí, že je malá cívka u 20W na klakson...??? Asi neumí číst ve schématech
Datum: 14. prosince 2013 22:06
 pio: jsi na hlavu nebo co? malá cívka NENI!!! na klakson!!! malá cívka je pro zadní světlo!!!
Datum: 14. prosince 2013 21:39
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 20w cívka nahoře vlevo klakson civka nahore vpravo svetla civka dole vpravo start.
30w civka nahore vlevo start civka nahore vpravo a dole vpravo jsou propojeny pro svetla i klakson výstupni je vpravo nahore
pro jawa 15+5 je 20
Datum: 14. prosince 2013 20:31
 NE NEFUNGOVALO BY TO TAK!!! .. světelná cívka má 15W ... přední žárovka má taky 15W ... čím by se teda krmila zadní žárovka která má 5W ? ... krmí se tou malou cívkou která má výkon 5W ....
Datum: 14. prosince 2013 17:35
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Aha, já jsem to psal z hlavy, ne podle schématu.. Ale ono by to fungovalo i tak..
Datum: 14. prosince 2013 17:11
 F .. první část máš správně.. druhou část máš nahovno!!!!! malá cívka NENI na klakson!!!!! malá cívka je pro zadní světlo!!! to jste všichni takový tupci že to ani z toho blbého schematu nepochopíte???!!!
Datum: 14. prosince 2013 16:56
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Na rotoru je tuším u 20W vyražené 05 a na rotoru 30W je vyraženo číslo 20. Stator 30W má všechny cívky vysoké a jsou tam dvě sériově spojené světelné cívky. A jedna je na zapalování. U 20W statoru máš jednu nízkou cívku na klakson, jednu na světla a jednu na zapalování, zapalovací má víc závitů a menší průřez drátu...
Datum: 14. prosince 2013 16:48
 http://jawa.maweb.eu/elektrika-jawa-50/
Datum: 14. prosince 2013 10:40
 Dobrý den. Mám problém s Jawou 175. Byla udělána go motoru,vystelovane zapalovani. Asi 2x v pohode vyjela a na potreti zdechla a od te doby nic. Elektrika znovu zkontrolovana,vymenen kondenzator,civka,svičky. Před tím střílela. Neví někdo co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 14:09
Jméno: Adam
IP: uživatel16549
 Tak dnes jsem vyměnil baterku za novou,vyměnil indukční cívku i s fajfkou,svíčku (jiskru hází),jiny karburátor,kondenzátor,uhlíky v pohodě,a trochu zmenšil odtrh kladivka. Výsledek je že občas střelí do výfuku a z karburátoru.Nenapadá vás ještě něco?
Datum: 18. prosince 2013 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel16554
 Spadly kladívka,překontroluj odtrh. A nebo špatný rele. Dává to vůbec jiskru? Na svíčce! To mě taky kdysi udělala a bylo to způsobený rozhašenym rele...napřed dobrý,pak za jízdy chcípla a pak na nakopávání jen občas vystřelila a pak zdechla úplně... Na jednopólu (rele) jsem měl špatně seřízený přechody jazýčků nazpátek do klidový výchozí polohy. A občas mi tohle dělá slabá baterka...ale na roztlačení chytne hned... Tak uvidíš...
Datum: 15. prosince 2013 12:07
Jméno: filip
IP: uživatel14454
 Dvě možnosti, buď není čím zapálit nebo co zapálit.zkontroluj karburaci
Datum: 14. prosince 2013 10:02
 Co indukčka? Svíčka je mokrá? Předstih v pohodě? Zkusil si cáknout pod svíčku nebo do sání skrz karbec trochu benzínu na zkoušku?
Datum: 14. prosince 2013 8:37
Jméno: Adam
IP: uživatel16549
 Na kladívku občas zajiskří.
Datum: 13. prosince 2013 23:04
 Čau, jak je možné, že mi spojka jde jak kámen? S ostatními Pionýry je radost jezdi, ale na mém mě po druhém zmáčknutí spojky šíleně bolí ruka. Lanko jsem dal nové, promazal jsem to, ale bez jakéhokoliv výsledku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2020 9:36
 Tohle měl kámoš a dělalo to lanko. Ze jde spojka mačkat zlehka zjistil až když mu prasklo lanko a dal tam nové.
Datum: 07. dubna 2020 9:36
 já jen připíšu že můžeš mít nějaký dobrý pružiny na spojce který ještě nejsou unavený a nebo tam mohl někdo dát třeba tvrdší delší pružiny
Datum: 15. prosince 2013 21:27
 jaký je to pinc?
Datum: 15. prosince 2013 8:11
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 feroda sem nenasazoval a ani nebudu packa spojky hejbe s ptitlacnym plechem takze kdyz to slozis jak rikas ty ze to namlatis tak bud bude spojka klouzat a nebo nebude vystavovat
Datum: 14. prosince 2013 20:21
 michal: asi jsi ještě nedával ferodo lamely že? Ty totiž mají menší vnitřní průměr než je průměr spojkového koše a když je bez úprav narazíš na koš, tak potom drhnou a páčka jde mačkat ztěžka. To samé platí, když se dají opačně lamely, tak potom nemusí jít páčka vůbec zmáčknout, protože se lamely nemají kam roztáhnout!!! Samotný mechanizmus spojky většinou bývá v pořádku...
Datum: 14. prosince 2013 19:31
 nenasadil jsi náhodou lamely opačně? jak mají ozubení vyhnuté na jednu stranu tak tím vyhnutým musí jít k sobě
Datum: 14. prosince 2013 19:29
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 predpokladam ze packa a lanko jdou volne, co vypinaci packa ve viku? skriple lanko? podlozky pod pruzinama spojky? to jak jde lamela na kos s tim nema co delat lamela se na kosiku nehejbe tak aby mela vliv na tvrdost packy videl bych to na tu vypinaci packu nebo neoriginalni pruzinypopripade moc podlozek jednou se mi stalo ze predchozi majitel dal podlozky do mysticek pro pruziny a ja pridal este jednu pod segrovku a taky to neslo moc mackat
Datum: 14. prosince 2013 18:31
 Když máš nové lamely, tak když jsi je nasazoval, šli na spojkový koš nasadit volně? V případě ferodo lamel, je potřeba vnitřní kroužek lamel trochu vzít pilníkem, aby lamely chodily volně a taky mě napadá, jestli jsi ty lamely nenasadil obráceně? Musí se nasazovat vždy tenším korkem k sobě...
Datum: 14. prosince 2013 18:08
Jméno: milan
IP: uživatel16544
 tak když máš novou spojku a děla to furt tak už jedině dlouhá tyčka která ti tlačí na spojku vyměnil bych tu tyčku a nezapomeň tam dat tu kuličky mam zato že u fichtla byla jenom jedna na straně od lanka
Datum: 14. prosince 2013 17:18
 Já mám všechna lanká nová, lamely a mezilamelu taky.
Datum: 14. prosince 2013 14:41
 Sundej víko spojky, rozdělej spojku, vy hoď lamely, i z mezilamelou-zahoď je někde daleko..... a kup nový 2 lamely a jednu mezilamelu, budeš mít na staré mezilamele ostřepy, a proto se zasekává, a nejde zmáčkout.. zas taková investice to není... já kupoval Fichtla z tím že jsem hned vyměnil spojku a všechny lanka.... zpravovat to nemá cenu, stejně budou i vytahané zuby na lamelách...
Datum: 14. prosince 2013 13:24
 Kromě toho, že je tvrdá se chová úplně normálně a vevnitř není známka ničeho podezřelého.
Datum: 14. prosince 2013 13:12
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Když je hodně tvrdá, tak máš moc vysoké korky na lamelách.
Datum: 14. prosince 2013 10:54
 a koukal si dovnitř motoru nestal ten motor nakou dobu nepoužívaný a jak se chová za jízdy kromě toho že je tvrdá
Datum: 14. prosince 2013 9:36
Jméno: petr
IP: uživatel289
 http://www.youtube.com/watch?v=p9GVRpZl9OU jak by se tahle uprava projevila na motoru jawa 20 ? má to cenu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2013 20:19
 Slícování kanálů je základ...tim se dostaneš aspoň na tovární výkon...není to ani tak úprava, jako spíš oprava. Holt z výroby je to zfušovaný, tak je potřeba to doladit...
Datum: 13. prosince 2013 20:19
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16547
 Zdravím, nevíte jestli má Dandyna 50 hliníková kola? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 13:39
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Jojo.. je to hliník
Datum: 14. prosince 2013 13:39
 Stando tak za kolik děláš ty výbrusy a klikovky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 18:01
 Nechápu dotaz,já ti nic nenabízel a ani tu tyto služby volně nenabízím,to jen pokud si u mě někdo nechá upravit válec,tak mu umím obstarat kvalitní výbrus i repasi ojnice. Jinak samozřejmně mohu to zařídit - výbrus 250,- + cena pístu a kroužků (kupuju z FK) Klika 400,- + cena ojnice (FK CKR 535,- či tu levnější) .... vš je o domluvě.....standa
Datum: 14. prosince 2013 18:01
 Bedy to jsi takový touba nebo se jen děláš? několikrát tu standa spal že on výbrus ani kliky nedělá  .. pouze to může nechat udělat u někoho kdo to normálně dělá...
Datum: 14. prosince 2013 14:51
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdarec nemáte někdo nejaký nákres 9 zubého primárního kolečka?
dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 19:43
Jméno: Milan
IP: uživatel16544
 http://www.motoadsys.cz/detail/primarni-prrevod-9z-pro-jawu-50/?n=Prim%C3%A1rn%C3%AD+pr%C5%99evod+9z.+pro+jawu+50&t=5&i=1064677h8lfUYXpICrLtmJiDNV5ckE0ZUteAPmSXH8SF5hoIJ9c6TuJH napiš mu třeba ma výkres a jinak nákres zvládne kde jaký zámečník
Datum: 17. prosince 2013 19:43
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 jo a ještě jedna věc motor za studena jde krasne ale pak se prehreje a nemá vůbec zadny vykon SIMSON
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 8:16
 co je na tom k nepochopení?píst s kruhama se roztáhne tak že vytlačí olejový film ve válci
Datum: 15. prosince 2013 8:16
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Proc by se mel Zadrit nejak nechapu
Datum: 14. prosince 2013 18:08
 nebo pokud ot mělo bejt zahřeje, tak zjisti jesi nemáš ucpanej přívod benzínu, nestíhá pak dotejkat, pokud by tohle bylo ok tak se koukni na svíčky, když budou černý tak máš bohatou směs, zahřátej motor pak nechce jet
Datum: 14. prosince 2013 16:56
 pokud se přehřeje, tak je normální že nemá výkon... pak už zbejvá jenom zadřít
Datum: 14. prosince 2013 16:45
Jméno: jawa
IP: uživatel13743
 cus draci nemuzu nastavit spravne hladinku mám ji trosku nad ryskou ale pres 3 to uplne nevitahne a musim vzdy pricepnout nohou zkousel jsem trysku 68-72 nic se nezmnenilo skousel sem zarez na jehle z 2 jsem dal na 3 to slo akorat o malinko lip do otacek ventil mam ten novej a tak jsem ho musel upilovat palivova soustava taky nova. prosim pporadte uz si nevim rady  diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2013 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel15176
 Přidej na hladině a ucpi jednu díru na filtrboxu. Fichtlu zdar.
Datum: 19. prosince 2013 18:17
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau chlapi nevite jestli jde dat zapalovani z pionyra do pařeza dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 13:35
 myslím že pepa to vysvětlil dostatečně
Datum: 14. prosince 2013 13:35
Jméno: pepa
IP: uživatel16548
 ano jde tam dát ale jen na 2O W zapojení a jedna cívečka je polovic vysoka...ma vinutí z tenkeho dratu ..musí se shnad origo nove se neprodavají a s toudle cívkou se to pod dekl vejde ...je to zapalování z 05 některe měly pařezacke a některe již 20 w s tou minimalistickou cívkou....
Datum: 13. prosince 2013 22:58
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Kraken --- prečo by nevešlo ??? Posledné 05 mali tiež kulatý pravý dekel a montovalo sa tam 20W presne také isté jak na 20-21-23
Datum: 13. prosince 2013 21:24
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Ja jsem teda musle dat pryc koliky na statoru aby neskrtali o kartely jinak pohoda
Datum: 13. prosince 2013 19:42
 klasické třícívkové zapalování 20 nebo 30w se do pařeza kterej má kulatý víko od spojky nevejde, naopak to jde
Datum: 13. prosince 2013 16:35
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Na mustangu jsem měl zapalování z 555, ale jestli to jde i naopak to nevím..
Datum: 12. prosince 2013 19:01
 Ano.
Datum: 12. prosince 2013 18:02
 čau sháním zadní kyvnou vidlici na ČZ 175/477nemohu ji nikde sehnat prosím pomocte
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 21:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám za to, že je tu kdysi prodával Sesa. A pro hliníkovou kyvku jsou jiné rozpěrky, osa atd. Podobnou přestavbu už mám za sebou.
Datum: 12. prosince 2013 21:57
Jméno: pepa
IP: uživatel16545
 jedině sehnat starší i s celým rámem cca 500 kč a nebo již hliníkový odlitek ze 180 ae blbě se schání a počítej 1000
Datum: 12. prosince 2013 19:23
 Nazdar,
mám dotaz ohledně ,,Vytahovač ramene vidlice" . Nějak nemužu přijít na to jak to usnadní práci. Pokud máte někdo dokumentaci (foto,video,návod) z demontáže vidlic za pomoci tohoto nářadí tak se pls podělte. Díky Agyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 19:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16545
 měl si nekdy rozebrane přední šavle ?? je to na protáhnutí tzv nosne trubky do obou brejlí ..protože se jinak se hejbe nahoru a dolu a nejni to možný dostat do horních brílí a nasadit zadky na 32 klíč....popř na hranate zetce je tam jemná M14 zavit.... to tečko prostrčíš honíma brejlema a zatočíš do trubky a vytáhneš nahohu..jde to i kleštěma ale mužeš si najebat zavity na nedostaneš tam zatky
Datum: 12. prosince 2013 19:40
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, jak poznám rotor 45W od 50W? Na jawách kývačka panelka? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 14:57
 martin: něco sice víš ale né všechno... věděl bys totiž že statory jsou pro všechny verze zapalování uplně stějné  ... watáž totiž leze z rotoru a proto jsou odlišné pro různé watáže... ale statory na watáž nemají vliv.. jsou jen a pouze pro utvoření magnetického pole ve kterém rotor rotuje... no a pokud jsi měl problém při použití rotoru ze sady 75W a statoru ze sady pro 45W tako bylo tím že v sadě pro 45W je na statoru ještě připojený odpor (protože v regulátoru není).. ono u sady pro 75W odpor na statoru není protože je v regulátoru.. a při použití statoru ze slabší sady se musí odpor odpojit....
Datum: 14. prosince 2013 14:57
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 kotva 75 W je zezadu modrá, má výrazně silnější dráty a ty jsou do komutátoru zatlučené/zalisované. žádné relé nebude hořet, když ho nepřetížíš odběrem, i když bude 45W relé na 75w dynamu - relé reguluje jen napětí. jediné, s čím jsem měl problémy, byla neochota dát výkon při použití 75W kotvy a 45W statoru - tato kombinace mi nikdy nedala ani 35W.
Datum: 13. prosince 2013 8:11
Jméno: standa
IP: uživatel16542
 V péráku jsem měl komplet dynamo asi z čízy 55W s dvoucívkovym rele na statoru,,,,anžto to bylo dost chromý,tak časem to dvoucívkový rele vyhořelo a jako totální amatér v tomhle oboru jsem celej stator zahodil,vyndal ze skříně stoletej stator origo z péráka včetně rotoru a krabičky relátek...z tří relátek jsem nějak poskládal jedno,domontoval na stator a chtěl jsem i vyměnit rotor,jenže je na klice tak zarostlej,že tam musel zustat ten z 55w dynama...a resume - neshledal jsem rozdíl mezi rotorem 45w z roku 53 a rotorem z 55W dynama z čízy... A tak tam zustal ten čízáckej...chvíli to blblo,ale po pár dnech jsem se naučil to relé poštelovat a chodí mi kombinace stator + rele 45w a rotor 50/55W a naprosto v poho (ač by to rele mělo hořet) ... Možná je to tim že mam ten odběr/příkon vcelku vyrovnanej a se světlama to skoro nic nedobiji...bez světel jezdim jen než se nabije baterka (to poznam tak že začne hezky troubit klakson - jako škoda š105  )... Časem bych tam chtě doroubovat ten rotor 75w a polovodičový rele protože žárovka 6v/25w hovno svítí a na 35w už zase dobijim jen v točkách... Teď spíš ale řešim problém že mi prdla pružina na startovacim segmentu a po 60 letech ta páka nechce z tisícihranu a já to nemužu rozebrat
Datum: 12. prosince 2013 16:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přesně... 75W jde s jistotou poznat dle silnějšího drátu...jinak mám uplně nové zapalování 50W a dráty jsou u komutátoru lisovaný a u všech 45W co mám jsou letovaný, takže to by mohl bejt jeden z rozlišovacích znaků (jestli stoprocentní nevim)
Datum: 12. prosince 2013 12:35
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Kdysi jsem někde narazil na informaci že 45W měla u rotoru dráty letované ke komutátoru, u silnějších verzí (nevím zda se tím ale myslí 50W) byly spoje komutátoru na vinutí svařovány, či tlakově spojovány. Verze 75W bude mít rozhodně výrazně silnější dráty. Rozdíl mezi 45 a 50 bude nevýrazný...
Datum: 12. prosince 2013 12:26
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 Jen se přidám, a jak poznám 75w od 45w ??
Datum: 12. prosince 2013 9:42
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 není to tam napsané. rozdíl je v průměru drátu, rozdíl mezi 45 a 50 W je nepatrný. spíš jsou rozdíly v celkovém provedení - vložky z papíru, litá izolace, upevnění drátů ke komutátoru, barva spodku, izolace drátů, ....
Datum: 12. prosince 2013 7:55
 Bude to tam napsaný?
Datum: 12. prosince 2013 7:25
 jsou tam rozdílné síly drátu.... čím vyžší watáž tím silnější drát na rotoru je.. a u z 45W je navíc rotor zalétý nějakým hnusem jako izolace nebo neco takové
Datum: 11. prosince 2013 23:01
|



|