Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 24. října 2008 18:34
Datum: 24. října 2008 18:34
 heeeey škoda....zrovna před 2 dny sem ti chtěl napsat, že bych měl zájem...pak sem to řek tátovi a mámě ale bohužel, takhle na zimu nechtěj...
Datum: 24. října 2008 17:13
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 a k čemu ti bude vape?
Datum: 24. října 2008 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel4400
Datum: 24. října 2008 16:51
Jméno: pouchaz
IP: uživatel4378
Posl.aktualizace: 23. října 2008 22:26
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 červená signální vs. bílá krémová ....teda myslim
Datum: 23. října 2008 22:26
 cau prosimvas nevite nekdo jestly davaly na mustangy trisky 70 vim ze klasikam je 68 a slysel jsem ze na mustangy davaly 72 ale ja jsem sehnal mustanga a je na trisce vyrazeno 70 dikas
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2008 14:37
Jméno: standa
IP: uživatel4400
 to musis vyzkouset
Datum: 24. října 2008 14:37
Jméno: mjj
IP: uživatel1828
 a jede to stejne nebo lip taky mam posledni typ mustanga je to sice rok 1978 ale je stejnej jak ten posledni typ a tak se ptam ze bych si mohl koupit takovou trysku třeba to lip pojede ale taky mozna ne jestly stim mate naky zkusedosti DIK
Datum: 24. října 2008 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 oni nejcastejsi sou 68 ....70 sem videl zatim jenom jednu a pak sem videl asi deset tech 72....vzdy na poslednim mustangu ...
Datum: 23. října 2008 22:25
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 jn zapadá mezi 68 a 72 ale nikdy sem nevidel ani neslyšel.
Datum: 23. října 2008 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 jasny...videl sem 70 jenom jednu...ale fakt ...byly 68,70,72
Datum: 23. října 2008 21:55
 caute hoši....mam moznosť kúpť Jawu 250 s TP+SPZ, za 7000,- .....taka ponuka sa nenaskytuje kazdy den nie?  takze berem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2008 19:00
 ne ja bych chtěl 250 353 aspon tp ktery dou přehlásit protože mám 250 doma ale papiry sou na mrtviho
Datum: 24. října 2008 19:00
Jméno: JohnyTypek
IP: uživatel4353
 ja bych ti prodal jawu 350 tp+spz skoro zanovni stav za 8tis.
Datum: 24. října 2008 18:42
 to je hodně dobrá cena já sháním papíry na jawa250 353 a nemužu sehnat nejlevnější 353 s papirama asi těch 7000 kdyb ste někdo věděli jak sehnat papiry nebo by ste měli na prodej tak pisněte ale aby šli přepsat já mam ty papiry ale sou na mrtvýho kterej je už 20 let pod drnem
Datum: 23. října 2008 21:24
Jméno: Bohous
IP: uživatel2669
 nechci ti do toho kecat ale neni to uplne nejlepsi cena spis normalni
Datum: 23. října 2008 19:51
 tož draci bude mit nejakej význam u 55 to, že budu mít otevřeny prsíčka?? (mohlo by to lip chladit (mozna))
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 19:14
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 ne žádnej význam to mít nebude
Datum: 23. října 2008 19:14
 omg wtf lol omfg... samozřejme u 555
Datum: 23. října 2008 19:07
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec koupil jsem si pro zkoušku na motor tmel Paulin , v navodu pišou že se mam dat asi 3mm nechat zaschnout a spojit kartery , ale když dám 3mm tak po zaschnutí to má tak 0,5mm  . To mám na to dat další vrstvy nebo jak to děláte vy ? Dám mezi to ještě papírový těsnění ale aby to totym neprotikalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 19:55
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 no ten kdo to měl předemnou to asi majzlikem rozdělava bohužel.
Datum: 23. října 2008 19:55
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 hh lol to si delas pr*el tak ono nestaci 0,5mm na zarovnani der? To jsi to rozdělával majzlíkem? Ty ''nerovnosti' jsou strasne mali a pokud mas ty nerovnosti 0,5mm vetsi kdyz ti to nestaci tak ten karter muzes vyhodit...
Datum: 23. října 2008 19:18
 pouzivej to jako kazdej jinej tmel,nanes,nech chvilicku zavadnout(ne zaschnout),pak dej druhej karter a srouby dotahni jenom tak decentne,az to bude zaschly(dej tomu tak den) tak to dotahni poradne
Datum: 23. října 2008 19:16
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 no ne toto funguje jinak , je to napasný aj na te tubě , že nanest nechat zaschnout a pak mechanicky spojit. Ale když dám 3mm tak se to jakoby zhutní a to by ani ty nerovnosti nezahladilo.Tak leda vic vrstev.
Datum: 23. října 2008 19:10
Jméno: Tomas
IP: uživatel4282
 NE...TO TAM MUSIS NANIES SPOJIT KARTRE A SLABUCKO DOTIAHNUT A KED TO VYSCHNE TAK POTOM DOTIAHNUT
Datum: 23. října 2008 17:33
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 čus co má za výhody to VAPE zapalování????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 11:48
 Tak myslim že výhody to má,, magnety v rotoru maji sílů, takže vám jen tak neslábnou,, stačí cvrnknout rukou do nakopávačky a jede se, svítí mi to teď víc než velká motorka,, no prostě myslim že je to dobrej kup...spolehlivost, jednoduchost a nádhera
Datum: 01. února 2009 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2182.html
Datum: 23. října 2008 22:28
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 to ti ted asi nikdo neřekne když to eště nikdo netestoval (nemá)
Datum: 23. října 2008 21:42
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 tak to dík že ste mi poradili..........já to kupovat za 1 nepotřebuju 2 nechi 1 na co bych to kupoval když mi to moje origo funguje už 3 rpky bez problémú a bez ladění......2 ke bych na to bral prachy na to co nepotřebuju jen sem se chtěl informovat jak to funguje
Datum: 23. října 2008 20:54
Jméno: win
IP: uživatel803
 vidíš asi máme podobné myšlení D-) já čekal otázky ,,vyplatí se?nebo to mám nechat když to funguje"
Datum: 23. října 2008 20:10
Datum: 23. října 2008 17:17
 čus sháním matky na s11 a to na řeťezové kolečko a na hřídel k připevnění magneta děkuji za odpovědi popřípadě nabídky daných matek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 15:31
 Cau seso chci se zeptat obednal sem si od tebe relatko s ukostrenim minusovym na jawu 250!!!Akorat nevim kde mam zapojit 51a5.Diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 17:36
 kazdej tu machruje ale aby poradil,,to ne,, me padla ja uz sem pryc,,podivam se za tejden na svou jawku jak to tam je,,, ja ted opravdu nevim,,sorac
Datum: 23. října 2008 17:36
Datum: 23. října 2008 17:13
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Hele jestli nerozumim absolutnim zakladou elektroniky, tak to nekomu dej na zapojeni kdo tomu aspon trochu rozumi a neotravuj s tim sesu, ma uz tak hodne prace... dik
Datum: 23. října 2008 17:11
 Cest admine ja k tomu navody mam akorat to tam neni napsano a stejne se v tim nikdo nevyzna tak diky moc
Datum: 23. října 2008 15:45
 draku sorac ale ja uz si to nepamatuji,,,mas k tomu schema,,je tu v kramku pod tim relatkem,,
Datum: 23. října 2008 15:21
 čus čz 125/473 je větší něž jiný čz 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 15:01
 Já si myslim že vyšší je....mám ji doma a ty 19" kola ji seknou. Sluší jí to...! Ale asi ji budu prodávat...nemám na to čas a nemám jí rád....!
Datum: 23. října 2008 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 pokud se nemylim tak 473 je sportka ...takze je na "19" kolech ....ty sportky od čz jsou uplne dokonaly ....zadny stary cesky 125 takle nejedou !!!!!
Datum: 23. října 2008 15:00
 Cuzzz... to novy zapalko se da namontovat rovnou nebo jsou nutne nejake upravy? Sry jestli se tu o tom psalo... ja to nenasel.. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2008 23:07
 jj vim ze staci precist ale kdyz sem se ptal tak to tam jeste nebylo jinak dik ... kdovi jak to s tim bude jezdit jenze 3.1 se mi za to dat nechce... kdyby to stalo max jednicku tak by to bylo napohodu...
Datum: 24. října 2008 23:07
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2182.html staci si to precist ....pasuje
Datum: 23. října 2008 22:29
Jméno: mustik
IP: uživatel1828
 mam takovej blbej dotaz mohly by ste mi pls vyfotit hlavu valce z druhy strany sasa tu ma s ty druhy Ja mam 30w zapalovani 0.vybrus a jak jsem sundal hlavu tak je naka divna je tam otvor na svicku a pak je tam takovej vystupek zabyra pul hvavy a pist je celej černej a vevnitř hlavy je taky černa JO a mam 0 vybrus a mam na valci napsano "C" TAK DEKUJU A DOUBAM ZE TO POCHOPITE "
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 9:21
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 no nwm jestli je lepsi komprese bez schudku
Datum: 25. října 2008 9:21
Jméno: adam
IP: uživatel4398
 to je jasne ze je lepsi stim schudkem ,aby lepsi komprese byla bez schudku vubec nedavat ,proc myslite ,ze jeste nekteri snizujou hlavu
Datum: 23. října 2008 21:33
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 to je normální že je to černý a ten výstupek tam má být taky to je u všech hlav stejní akorát u 05kový tam není , výstupek je tam kvůli lepší kompresi.
Datum: 23. října 2008 17:38
 Máš to tady:
http://www.motozelvy.ic.cz/technika/hlava.htm
Datum: 23. října 2008 13:55
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Taky mam hlavu s takovým schudkem a ne pulkruh.nevim ktera bude lepsi, pulkulatou sem jeste nemel
Datum: 23. října 2008 13:14
 seso, k tomu zapalku... to má 20 watu tak, jak třeba 555? já tomu moc nerozumim... a dala by se na to zapojit baterka??? a další vec, ono to nemuze mit vic watu? ale to je spis otazka pro chonga-elektrikare
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 18:56
 tyyyyyy CHongu jeden  no já se sic v elektrice nejak nevyznám, ale stréc výborně moc dobře... bylo by zajimavý mít na 555 výkonější zapalko (páč se to hodi když to sviti) a ta jiskra by taky nebyla k zahozeni.....
Datum: 23. října 2008 18:56
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
Datum: 23. října 2008 17:15
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Seso vnímám to stejně jako Standa. Pro závoďáky co neřeší světla, nebo veteránisty co nepotřebují si komplikovat život s vyšeptalými magnety je to super. Ale pro mě, kterej když se odněkdu vrací večer domů a nevidí pomalu na silnici, protože protijedoucí auta mě tak oslní, že mi trvá se světelným výkonem pionýra řikrát tak déle než si oči zvyknou mě výsledek Vape absolutně nenadchne. Nebavíme se ani tak o baterce, ale o výkonu, který z toho ,,vyždímali,,. Chyba konstrukce už je že rotor magnetů má malý průměr a to je už prostě špatná idea, protože obvodová rychlost takového rotoru je horší než původního a tudíž se zhoršují i podmínky pro vinutí statoru. A jestli požaduje Vape o tisícovku větší náklady za usměrňovač (4ks diod) a regulaci dobíjení která bude ve výrobních nákladech tak za dva dolary... no nevím, je to pro mě ještě větší zklamání. A přitom stačilo tak málo... aspoň vyvést místo jedneho drátu od světelné cívky rovnou oba konce... tedy o žílu víc aby se s tím dalo i dál něco dělat... Jinak ke světlům, nevím proč by se měli uzemňovat, stačí je prostě nezapojit. Zkrat do vinutí funguje jako dynamoretardér sice o ztrátovém výkonu 20W, ale na druhou stranu přoč ten motor brzdit  Kvitoval bych kdyby Vape alespoň udělalo náhradu původního rotoru, když mají takové zkušenosti s výrobou permanentních magnetů. To by většině lidí bohatě stačilo... A taky mě zaráží další věc.. Vape vyrábí své alternátory bezmála 10let... jaktože si všimli tak velikého segmentu trhu jakým jsou pionýry po takové době? To jim nedělá také dobrou vizitku... Nechi ale kritizovat cenu 3100 mi přijde naprosto přiměřené výrobním nákladům za vývoj i výrobu.. jen kdyby ten výsledek stál za to
Datum: 23. října 2008 17:05
 je to bez moznosti napojit baterii,,pac pak by cena byla o 1tis drazsi,,,,,chong bud uzemnis svetla nebo je nechas svitit,,,, je to jinak super,,,, nemuze to byt uz epsi za tu cennu
Datum: 23. října 2008 15:18
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 chci se opmluvit za svuj negativni komentar...positivni je,ze to musi bejt suprova vecicka na zavodni specialy kde ti nejde o vykon svetla ale o vykon motoru!!! a ten je uzce spjaty se zapalovanim,predstihem a silnou jiskrou ....
Datum: 23. října 2008 15:09
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 Chongu taky sem doufal ze jestli jednou zacne delat VAPE bezkontakt na fichtla tak bude s baterkou a dobijenim...s moznosti pripojeni blinkrů a ruznych blbosti a o vykonu "alespon" 45W ne-li 110W ...myslel sem ze jen zmensi rozmerove SZ13 nebo SZ14 pro 250 aby se veslo do fichtla ...za ty prachy by to mohlo aspon vic svitit...20W je opravdu malo ....co sme si tak psali tak tvoje koncepce by mela mit na dynamu 60W a pro svetelny okruh a dobijeni by melo zbyt vice jak 50W ...coz uz je slusny ....este dodelat nejakou tu hallovu sondu nebo neco jinyho aby se mohli vyhodit kladivka.....mno nemuzu se dockat az to bude ve finalni podobe.... + navic : muj kamarad se pokousi vymyslet taky to rizeni predstihu...ale zatim to pokazdy skoncilo na Tarabovi ...nemame ten hexac na procesor....a asi ani jeden to nevymyslime z hlavy  Ten chlapek dal do amaterskyho radia kompletni schemata na to zapalovani ...bohuzel je to k nicemu,protoze k tomu nedal hexac na ten procesor ...žádal jsem ho po mailu a slusne mi poslal do prdele at si koupim za trojku zapalko od imsoftu a neotravuju ho uz s tim...docela smutny...nemel ten clanek do A-radia radeji vubec davat ...je jen pro zlost
Datum: 23. října 2008 14:56
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Také jak na to koukám tak tím že vyvedli společný vývod ,,země,, pro zapalko i světelný okruh, tak tím odsoudili tohle zapalování k tomu že nelze na něj účinně připojit akumulátor, protože nejde k obvodu zapojit graetsův můstek a jednocestným usměrněním lze získat pouze 50% výkonu...
Datum: 23. října 2008 14:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Netušil jsem že je řeč o novém zapalování od Vape pro pionýra... Pro mě je to novinka. No vzhledem k technologickým možnostem, které Vape má mi tahle záležitost přijde trochu zklamáním... Jedinou výhodou vidím jen bezkontaktní zapalování. Jenže to při troše šikovnosti navrhne i kterýlkoli elektronik na stávajícím zapalování. Ale 20W na světelný okruh je vlastně horší než dokázala Jawa v originále u posledního typu magneta, které má o 50% vyšší výkon než tohle Vape... Takže za 3100kč málo muziky za hodně peněz... Pokud někdo řeší slabé magnety, tak je rozhodně levnější hledat na burze a po stovce nakoupit víc rotorů a vybrat ten nejsilnější a dát všecko do kupy...
Datum: 23. října 2008 14:24
 presne stando,, uz je tam i montazni obrazek,,,
Datum: 23. října 2008 13:52
Jméno: standa
IP: uživatel4392
 jooo chong je frajer.... jinak co se tyce toho bezkontaktu od sesy....ja to pochopil asi tak ze stary zapalovani vyhodis,misto nej das tohle a to zapalko ti navic dava 20W na svetla ....coz odpovida 15w predek a 5w zadek ...
Datum: 23. října 2008 12:47
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Datum: 23. října 2008 11:58
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 S tím starším typem magneta nemám zkušenosti, ale předpokládám že tam je jen jedna cívka světelná a jedna zapalovací... Momentálně mám rozdělanej projekt CDI zapalování pro magneto mladčších typů pionýra. Je to z toho důvodu že základní idea byla využít i nečinné doby zapalovacího pólu do světelného okruhu. Za předpokladu že světelný i zapalovací pól mají shodných 20W (u typu 555), tak vyvíjené zapalování má při max. otáčkách 12.000ot/min (na to bylo navrhované) odbět 7,8W (pro zajímavost při délce jiskry 1cm), tak když ty póly sečteš, máš 40W, minus řekněme 7W zapalko a zbyde ti 33W, takže pokud dopředu dáš 15W a dozadu 5W, tak ti zbývá 13W a to je na účinné nabíjení akumulátoru až až.. takže pokud uděláš zásah do zapalování tak je možné i na 555ce spáchat akumulátor i s energetickou rezervou na účinné nabíjení. Tak to vychází mě... na typu 20,21 a 23 dokonce i 25W je reálných s nabíjením.. ale jak píšu teď na tom dělám, ale jen praktické zkoužky ukážou zda je můj předpoklad reálný...
Datum: 23. října 2008 11:53
 Čus tan výkon cívky je dán velikostí jejího jádra tak takže to neovlivníš bohužel.
Datum: 23. října 2008 9:42
 Sesa píše že tam je světelná cívka 20W, takže ano, je to jako na 555, na žárovku 15/15W a 5W. Myslim že baterka by se na to zapojit nedala, páč to asi nebude usměrněný, ale i kdyby náhodou bylo, tak potřebuješ regulátor. A počet watů, nevim, buď je to schválně jen 20 nebo je to daný poměrně malym magnetem...tomu až zas tak nerozumim   .
Datum: 23. října 2008 7:19
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar kolik je předstih u čz 250/455???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 12:51
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Takže 4 až 4,5 mm???
Datum: 23. října 2008 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel4391
 jako u jawy 250 / 353
Datum: 22. října 2008 23:04
Jméno: karlik
IP: uživatel4024
 Nazdar draci,mam takovy dotaz  mam jawu 21 mam tam 56z rozetu a 12 zubu na pastorku,kamoš ma taky jawu 21 a taky rozetu 56 a sekundaro 12z.a dali sme si zavod na rovince..a on mně na rychlost předjel jak je to možne a jeste něco oba mame 3.kroužkove pisty tak vubec nechapu jakto  diky za rady čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2008 16:01
Jméno: motor
IP: uživatel680
 standa...hezkej příspěvek
Datum: 24. října 2008 16:01
Jméno: standa
IP: uživatel4391
Datum: 22. října 2008 23:11
 ja tyhle zavody prohravam  ne kuli blbymu motoru ale kuli tomu, ze kdyz zaradim jedna vyotcim a chci zaradit dva nejde a potom tam skoci tri a to netahnbe pak zas jedna a pka uz musim zas citlive na dva
Datum: 22. října 2008 22:12
 nejen to, ale asi je taky kámoš lepší řidič...
Datum: 22. října 2008 22:06
 tak tady sehralo svoji roli nastaveni karburatoru a zapalka,celkovy stav motoru,a samozrejme taky takovy "blbosti" jako je napnuti retezu,nafoukani kol,namazani lozisek v kolech....
Datum: 22. října 2008 21:33
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Kamos je asi lehci, ma lepe nastavene zapalovani a celkove v lepsim stavu
Datum: 22. října 2008 21:33
 Nazdarek draci, mám takovou otázečku kolem elektriky na Romet 50, polská výroba, ten takovej malej ne klasicky velkej jako fichtl taková minibike dá se říct. Tak jestli to někdo znáte a věděli by jste o nějakým elektrckým schématuj a jak má bejt nastavenej předstich a jak se ladi, tak mi prosím napište sem internetovou adresu, nebo dejte vědet na meila uvedenej nahoře vedle nicku. Předem díky moc za odpovědi, rady a pomoci.
Hezkej den kucí, popřípadě večer  !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 22:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ajo tak to nic ale znam jednoho Filipa Neu. co se mu tak rika...
Datum: 22. října 2008 22:08
 Ale díky za pomoc
Datum: 22. října 2008 21:35
 No nafťák nejspíš asi nejsem, to bude někdo jiný...
Datum: 22. října 2008 21:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ma akorat usmerneny civky a baterie link:
neco na zpusob:
http://www.jawa50tuning.wbs.cz/Navodyobrazky_svicka_atd.html
Datum: 22. října 2008 21:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak predstih a odtrh stejnej jelikoz je to fichtl motor cili predstih 12-1.5 a odtrh 0.45...
Datum: 22. října 2008 21:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Naftaku ses to ty?
Datum: 22. října 2008 21:07
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 cau haldo prosimte napis mi sem to icq díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2008 21:21
 304218698 ale az zitra dnes nemam uz cas
Datum: 22. října 2008 21:21
 čus lidi nevíte kde by se daly sehnat laďáky na 350 a tachometr? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2008 16:04
Jméno: motor
IP: uživatel680
Datum: 24. října 2008 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel4391
 tachac tam jde ze skodovky a laufy koupis na aukru a nebo staci zadat jen do vyhledavace vyfuky jawa 350/typ ....
Datum: 22. října 2008 23:13
 Nazdar, mám dotaz, u pionýra se mi zničil závit na svíčku a mám dva dotazy: Musím dát mezi novou hlavu a válec nějaké těsnění? Kolikatku klíč musím použít na povolení těch 4 šroubů který drží hlavu s válcem dohromady? Je to ten klíč stejný jako je na napínání řetězu, na bowdenu u zadní brzdy, atd.? Vím, že má být trubkový. Prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 12:07
 sezen si v auto dilne ventilovou pastu a tzabrus to tesneni zadny nedavej
Datum: 25. října 2008 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 ta hlava z 05 neni spatna...budes mit trosku mensi kompresi....ale v poho.... jinak ja nikdy s hlavou nic nedelal...valec a hlavu sem ocistil benzinem a dotahnul a nikdy nic nefoukalo...nejaky vase pasty a tmely....k cemu??? jinak ten hlinikovej krouzek se tam muze dat a nemusi ....
Datum: 23. října 2008 22:18
 Dodatek. Co to placas ze se tam nikdy nedavalo ani nesmi!!! To neni pravda!!! daval se tam (myslim na 05 nebo na jakej stroj ) jak pise Plisa takovy hlinikovy kolecko ktery to utesnilo ale uz se tam nedava a ta pasticka se pouziva normalne!!§ to neni zadnej tmel proste brusna pasta ktera se setre a vycisti se to benzinem pak se to teprv smontuje dokupy... Mustaf: neco si o tom precti pokud nevis z praxe... tim ovsem nespochybnuji tvoje zkusenosti ale to co pises pravda neni...
Datum: 23. října 2008 13:12
 Takže už to vím 100%, mám hlavu na 05, může nastat problém? zvýší se nebo sníží výkon? Mohl by teda někdo říct co se používá na to zabrušování, jestli se tam vůbec něco dává, díky.
Datum: 23. října 2008 10:59
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Ja na zabrouseni hlavy pouzivam pastu pro zabrusovani ventilu. Hlava s kulatym spalovakem je na 05ku, 20, 21 a mustangy mely pulkulatej spalovak (antidetonacni sterbina) s vyssi kompresi. S tou by ti to melo jet "lip". JInak ten hlinikovej krouzek se na 05, 20,21 ani mustangy urcite nedaval, u tehle stroju je hlva naprimo s valcem... Parezy mely mit ten krouzek.
Datum: 23. října 2008 10:25
 Mustaf podívej se do katalogu náhradních dílů aže mezi hlavu a válec má přijít hliníkovej kroužek kterej se vymáčkne stažením hlavy a utěsní ten spoj.
Datum: 23. října 2008 9:46
 Zrovna jsemzjistil, že ta moje hlava má spalovací komoru půlkoulovou, SESA píše, že ta je na 05, bude mě tam sedět, pojede to líp, nebo hůř?
Datum: 23. října 2008 7:24
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 tupastičku tam vůůůbec nedávej!!! žádný těsnění se tam nikdy nesmí dáávat!
Datum: 23. října 2008 6:44
 Novou hlavu už mám doma, ale nepochopil jsem jak se ta červená pastička používá, nemohl by mi někdo říct, kde se dá koupit?
Datum: 22. října 2008 22:10
 Novou hlavu už mám doma, ale nepochopil jsem jak se ta červená pastička používá, nemohl by mi někdo říct, kde se dá koupit?
Datum: 22. října 2008 22:07
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 1. ne tesneni se nedava ale vetsinou se sunda i valec a (nvm kde se to da sehnat.. ja uz to doma nemam) takova brusna cervena pasticka do ktery kapnes doslova kapku oleje udelas z toho kasicku nakydas to mezi valec a hlavu a budes to protacet mezi rukama (doufam ze to z toho pochopis) a pokud to nemas tak se musis modlit aby ti nova hlava tesnila 2. staci 10. z gola sady + nastavec a mala racna 3. pokud si znicil zavit (jako ja) tak bud koupit hlavu novou nebo si dojit nekam kde opravujou motory (nvm kde) a rict jim aby ti to opravili (vetsinou to zalejou a znova udelaj zavit) ... BTW: jestli tam mam pravopisnou nebo jinou chybu tak sry
Datum: 22. října 2008 21:23
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 nebo si koupit tekutej kov potřít tím stěny našroubovat svíčku a pak povolit a necaht zaschnout .. ale nevim ...radši kup novou hlavu
Datum: 22. října 2008 21:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no pokud mas v haji zavit tak to je lepsi rovnou si sehnat jinou hlavu...mam takovej pocit ze se vybrousil na vetsi prumer zarezu pro svicku a ta se pak davala do redukce ale to uz se dneska asi nedela
Datum: 22. října 2008 21:15
 na ty 4 matky se používá nastrčkový klíč č.10 ale dnes jsou i malé ráčny kterýma se tam dostaneš a mezi novej válec a novou hlavu nemusíš dávat těsnění melo by to být na sebe zabroušené.
Datum: 22. října 2008 20:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 meskousel nekdo zvas co dela fichtl kdys se dokarburatoru do vzduchu pusti propan butan?? mohlo by to bejt dobry turbo
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2008 16:22
Jméno: motor
IP: uživatel680
 tak tam nekde namontujde turbo to by šlo...
Datum: 24. října 2008 16:22
Datum: 22. října 2008 21:32
Jméno: motor
IP: uživatel3980
 zrovna dneska sme se o tom bavili ve škole  podle nás by to spíš ani nejelo dit by tam potom nebyl ani vzduch když by si to dal do sání to radši to NO2
Datum: 22. října 2008 21:27
 já to zkoušel..přišel sem o ruku a o obočí taky...  ne kecam, ale mohlo by to bejt zajmavý
Datum: 22. října 2008 21:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak tu napis link zni to zajmave
Datum: 22. října 2008 21:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no newim ale benzinova smes je taky plyn - benzin rozpraseny ve vzduch...navic jestli by to vydrzel motor a estli by se potom este vic nedusil
Datum: 22. října 2008 21:04
 čau, s propan butanem nemám žádný zkušenosti, ale viděl sem motor z fichtla napojenej na dusík, byli tam malý bombičky s N2O jako sou do šlehačkovače a přívod přes hadičku do karbecu, do šroubku na volnoběh se navrtala do osy dírka a tudyma se to tam pouštělo, ale řeknu ti, hukot, ovšem nesmí se to tam pouštět dlouho, jinak se ti rozlítne motor, ale fakt paráda, stačí tam pustit trošku a motor vylítne do otáček jak nic, je to dobrý třeba, když si chceš rychle vytočit 3 a není to ani moc těžký na výrobu, jestli chceš můžu ti poslat odkaz
Datum: 22. října 2008 21:02
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 seš blbý, když by si propan pustil, začal by se měnit v plyn a těžko by ti tím karbecem protekl  .
Datum: 22. října 2008 19:57
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 zkoušet sem to nezkoušel - mohlo by to fungovat ale je otázka jak dlouho to vydrží motor
Datum: 22. října 2008 19:54
|



|