Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 chlapci  koupil jsem 555.. za 1000 kč modrou no a ten chlap tam ma nejaky veci z 21 ale valec je puvodni! jen je jina hlava myslim ze i ojnice kdyz nam k tomu daval pist s 14 cepem a taky spojka... nakopavacka se sice nevraci ale! takovou rakteu sem doma jeste nemel  ... ted to dám do kupy... prehodim plechy z cervenyho na modryho (puvodni barva slonova kost- de to videt na ramu) vymenim stitek no a na púrevodovce to necham bejt to cislo... jen tam dam nejakou pruzinu... nic tam neni rozhrkany nic se tam nevykle.... kdezto u toho mojeho cervenyho jew vsechno povoleny a hybe se  ... takze zitra me ceka fest praca... už se těším jak malej Jarda  ... tak ať vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel4437
Datum: 28. října 2008 17:28
 jj rad poslu ale az zitra udelam foto  ... jiank o lítá jak kráva! (sorry  )
Datum: 27. října 2008 22:07
 pošli mi fotky aj toho cervenyho na mail i toho modriho ja sem tez zastancem 555tek rad se kouknu dík na mail lukawe555@azet.sk
Datum: 27. října 2008 21:10
Jméno: Miquel
IP: uživatel4024
 čest draci,dneska sem jezdil na sve jawa 21 jedu si to po rovince najednou to začne brzdit...a po chfili to chcipne uplně 
tak sem všesko vyčistil trysky karbec svičku atd...a pořad nic tak sem se mrknul na předstih!!a najednou koukam zapalovani je plne železnych pilin...a mrknu na magnet a vněm byla uplna ryha....  jak se to mohlo stat??vubec nechapu jedu po rovince a najednou tohle...diky za komentaře a odpovědi  mějte se čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 21:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a ten s pertinax krouzkama to samy...
Datum: 27. října 2008 21:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na odtrh? tak ten gdyby vypad tak mu jen tezko muze jet dal...to by chciplo pac by se mu povolil a rozladil odtrh (pokud ten kontakt tam nema prilepenej  )
Datum: 27. října 2008 21:01
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 nebo ten sroubek co drzi kladivka...
Datum: 27. října 2008 20:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 stane se spatne utazeny magneto...zkontroluj jestli tam mas oba sroubky a ty troj. podlozky, pokud ti neco z toho chybi tak se ta soucastka uvolnila a jelikoz je zelezna tak ti vlitla do magnetu a soutruzila...
Datum: 27. října 2008 19:39
 špatně utažené magneto asi
Datum: 27. října 2008 18:53
 možná se ti povolila cívka (světelná nebo zapalovací vydřela ti tam tu rejhu)
Datum: 27. října 2008 17:59
Jméno: vajgl69
IP: uživatel4428
 tam ti musel spadnout nějakej šroubek nebo jiný těleso jiak nevíím...?
Datum: 27. října 2008 17:29
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 Ahoj draci pls stačí na jawu mosquito papíry na 50-tku? je to 50-tka ale někdo píše že je to od 16-ti i když 50-tka je od 15-ti takže jak to je díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 18:32
Jméno: mike585
IP: uživatel1448
 Zdar ,na mosquitu od 16 . v tech zapsáno : 3,8 kw
konstru. rychlost 75 km/h
Datum: 06. prosince 2008 18:32
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 No ale tak i takovy stadion jede víc jak 45 km/h a můžu na něm od 15. Jako nevím pravě kolik ma mosquito napsane v papirach a ma vykon myslim
2.8KW
Datum: 28. října 2008 12:06
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Ty podemnou se teda dost pleteš,protože všechny co znám mají u mosquita kontrukční rychlost 45 km/h což znamená že se
dá jezdit od 15 let.
Datum: 27. října 2008 19:06
 na mosquitu od 16 let!!
Datum: 27. října 2008 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 v 15 smis jezdit s motocyklem do objemu 50ccm a maximalni rychlosti neprevysujici 45km/h o KW ani o konich tam nic nepisou ....pise se tam pouze o vmax !!!
Datum: 27. října 2008 17:37
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Od 15-ti je řidíčák do 50 ccm a do konstrukční rychlosti 45 km/h a od 16-ti do 125ccm a 11 kw.
Datum: 27. října 2008 17:36
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Od 15 let je 50ccm s konstrukční rychlostí do 45km/h a od 16 let je 125ccc s maximálně 11kw.Pokud v techničaku u mosquita
bude napsáno kontrukční a nebo maximální rychlost 45 km/h můžeš jezdit od 15 let.Toť vše.Čaues.
Datum: 27. října 2008 17:35
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 cawec ted se uz kubatura nebere ted to je podle kilowat zalezi na nich ale presny cisla z hlavy newim by ses musel zeptat
Datum: 27. října 2008 17:29
Jméno: JAWISTA
IP: uživatel4427
 ZDRAVIM, neví někdo kde bych sehnal píst s jednim kroužkem?? ale jako origo s jednim!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 19:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 www.tkmoto.cz v e shopu od 1 vybrusu 38,25
Datum: 27. října 2008 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel4423
Datum: 27. října 2008 17:33
Jméno: JAWISTA
IP: uživatel4427
 ZDRAVIM, JAKÉ JSOU NEJVHODNĚJŠÍ TRYSKY DO MUSTANGA?? POTŘEBUJI ZVEDNOUT VÝKON NA ZÁVODY! DÍK JAWISTA
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 21:40
Jméno: fichtlař
IP: uživatel2969
 stando,nemáš pravdu,dá se jezdit ale musíš to umět,jestli máš zadní plášt sjetej tak to se jezdit nedá ale s páštěm kterej neni moc dokurvenej se jezdit nechá !!!!
Datum: 27. října 2008 21:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale jo dokrmis otacky...ovsem musi byt idealni a musi to s ni tahnout uz od spoda, to je pak ta prava trysky, kera je nejlepsi...soudruzi vedeli proc tam davat 68, ta umi od spoda lip jak ta 72 kera zas tocila o par (asi o 500) otacek vic...to se musi vyzkouset, tydlec plky sou jen tak aby se rec nevazla
Datum: 27. října 2008 19:58
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 vis tryskou vykon nezvednes
Datum: 27. října 2008 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 68,70,72 ....skus a uvidis na kterou ti to pojede lip ....do terenu hlavne sezen drapaky a vetsi venec rozety ...s normalni rozetou a kolama se neda jezdit ....jentak z hecu jsem si odjel na mim seriovym puvodnim fichtlu zavody v pavlikove a bez drapaku a vetsi rozety nemas sanci ...pak to chce lepsi tlumice dopredu i dozadu ...zbytek je pouze o skills ridice
Datum: 27. října 2008 17:41
 Zdarte,kolik metru kablu(jednozilovych vodicu)budu potrebovat na fichtla??Vsechno funguje,tak chci jen prohodit novy vodice za stary.A kolik tak barev??Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 15:21
 Zdarte,mam jedno prebytecny zapalko(30W),kdybych nedotahoval sroubky co drzi civky,tak tam jeste je ta orig.barva na oznaceni zaruky.Zkousel jsem ho a vali naprosto normalne.Muzu prihodit i magnet.Kdyz tak pisknete na meil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 19:16
 ja nevim,but kilo,nebo neco kdyz tak mi napis na icq:499037721
Datum: 27. října 2008 19:16
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 A co za něj?
Datum: 27. října 2008 15:21
 zdarte šeci, řešilo se to tu asi 100x ale já se zeptám jak mám přihlásit motorku borec od kterýho ji kupuju tak to odhlá sí na mý meno a dál?? jak postupovat při přihlášení. Joa a ještě něco musí čislo motoru v TP a na štítku sedět s čislem motoru ?? dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 14:40
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 čau..mustang mně přestal házet jiskru ,občas nějaká přeskočí ,ale ukrutně malá  předstih a odtrh mám správný ,zkoušel sem i kondík a furt nic ...předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 16:38
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 díky už to zase jezdí ,byla to ta cívka
Datum: 27. října 2008 16:38
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Tohle naprosto presne me delalo taky, koukni na zapalovaci civku, jesi nejsou jeji hole casti od vyvodu kabelu blizlo ukosteni, rekneme do 0,5 cm
Datum: 27. října 2008 15:23
 Zkus novou svicku,nebo ocisti pertimax na kladivku a kontaktu,mozna to muze delat inducka)mozna je vlhka)
Datum: 27. října 2008 15:09
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 cau draci mam babettu 210 a mam problem s razenim 1čky kdyz se chci rozjet tak tam je 2ka nebo 1cka ale jak popojedu tak cca2m tak to tam zaradi 2ku a zdechne prosim o pomoc diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 13:38
 cau,potrebuu poradit. mam vyfuk-je vycpany dratenkama,hadrama , a pod. nevim ale jestli tam sou ty spravne dily co tam maji byt . mate tam nekdo taky takovy kolecko a na nem takovy tycky jakoby? je to zhruba v pulce vyfuku a dlouhy tak 10 cm a pod tim uz je jen ta mriz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 19:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 stevem34@seznam.cz...posilej
Datum: 27. října 2008 19:06
 hej jak se tu dava fotka chci vam ukazat ten vyfuk co v nem mam, podpr uvedte e.mail a ja vam to poslu .predem dekuji.
Datum: 27. října 2008 15:10
 Neurážej a nekopíruj text Morčat!!!
Datum: 27. října 2008 14:14
Jméno: zdena
IP: uživatel4193
 PIČO, SI BLBÝ JAK PUMPA NA SAŇE
Datum: 27. října 2008 14:09
 steave jaky mas e-mai lti poslu to foto tych veci co mam ve vyfuku j?
Datum: 27. října 2008 14:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 mriz, dve takovy kolecka spojeny se 2 trubickama a koncovka s dalsima 2 trubickama...takhle vypadal en seriznutej co se daval na mustafy a 21 po roce 1975...
Datum: 27. října 2008 12:57
 zdreavim hoši, nemate někdo v kompu výkres s elektroinstalací a zapojením, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 13:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 27. října 2008 13:21
Jméno: smug
IP: uživatel2971
 zdarec hosi kolik ste nejvic vymackli ze svyho pekace ci mustose i s maximalnimi upravami reknete a napiste
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 8:54
Jméno: 250cross
IP: uživatel8049
 No mne sa podarilo na dvojke a 12z vyvodaku ist kusok cez 80, lenze potom som vyletel s cesty... nedalo mi to, a skusil som dat moto na stojan a zaradil som 3... pri cca polovici plynu bola rucicka tachometra naspat v 0 a ked to chytlo zub a plny plyn, tak sa cosi tachometri rozletelo  motor bol prestavany na rotacne supatko, 4k motor. vrtanie 41
Datum: 22. prosince 2009 8:54
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 To mě když sme to měřili s klukama tak 70 a to sem nejel na plnej (bál sem se o kšiltovku) ale když mu dávam (chudáček když takhle jedu tak mi to rve srdéčko) tak asi 80-85 (to beru podle toho jak mi tečou slzy  ). Motor po go + snížená hlava + 3. kroužkovej píst (0. výbrus) + otočený kolečka na 2. kvaltu (to proto aby sem mohl drtit kámošovo simsona v lese  )
Datum: 29. října 2008 11:21
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 no tak ja jsem ze svýho fechtla vymáčkl nejvíc 75, ale to bylo z mirného  kopce a 3 plný
Datum: 28. října 2008 23:08
 Tak já mám vepředu kotouč takže brzdy mi nevaděj....mám samozřejmě i komplet jiný tlumiče....
Datum: 28. října 2008 11:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 podvozek? no vycochtany predni vidlice jak svin dopredua dozadu a na ty silnici to krasne haze ale tech 70 vydrzi ma kraska bez problemu, vetsi rychlosti uz na me rve a gdyz jedu z kopce 80 tak to je jak manzelka, to je hroznej hukot....
Datum: 27. října 2008 19:09
 jawa 05 po rovině 65 km/h
Datum: 27. října 2008 17:43
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hoši a když vám to jede takle rychle co na to řiká podvozek to se musí kroutit jak debil máte nák upravený podvozky???no a o brzdách ani nemluvim
Datum: 27. října 2008 16:52
Jméno: standa
IP: uživatel4423
Datum: 27. října 2008 14:23
 z kopca nevim ale do kopca 145 km/h
Datum: 27. října 2008 14:15
 Mě po go motoru a výbrusu(Musel jsem Fíka celýho slozit pač byl rozebranej do šroubku)výbrus už zajetej a žene cca 75 - 80 z většího kopce.Sériovej motor bez úprav.
Datum: 27. října 2008 14:12
Jméno: deda
IP: uživatel556
 Me jede zavodni 555 ale s motorem z 21ky 100-110.
Datum: 27. října 2008 14:03
Jméno: standais1
IP: uživatel3091
 jawa 05-serie 65km/h musel jsem zalehnout a drtit asi 2 kiláky po rovince ale dal jsem 65. chdinka už ale břečela v tak vysokých otáčkách
Datum: 27. října 2008 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel4423
Datum: 27. října 2008 13:47
Jméno: smug
IP: uživatel2971
 frikulin a kolik myslis ze by pridalo kdyby nekdo mel 70ccm klapku 3 presavaci kanal 16 sekunadarko a orig karbec
Datum: 27. října 2008 13:44
 Sériovka (pouze snížená hlava) po GO s 15 ti zubem cca 95km/h. Závodní mustang (tak to sníženou hlaovu pouze začíná....  ) 107km/h...
Datum: 27. října 2008 13:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na svy 21 s kamoskou do mirnyho kopce pri stalejch otackach neco pres 65...gdyz sem lital sam tak kolem 75 po rovince jezdival...je renovovanej, puvodni, udrzovanej a stale jeste umi!
Datum: 27. října 2008 12:50
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Já jsem z něho dal bez úprav a před renovací 65 km/h
Datum: 27. října 2008 12:44
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 s malima 90
Datum: 27. října 2008 12:42
Jméno: smug
IP: uživatel2971
 zdarec jak mam vylisovat vlozku z valce videl jsem nejaky nakres na nejake strance ale mohl by mi to nekdo lepsi popas
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 20:23
Jméno: Tomas
IP: uživatel4429
 nemam s tym skusenosti ale vybera sa takto :ocelovy trn sa da do mrazaku ,cely valec sa da nahriat (zvacsi objem)
potom sa vlozi ocelovy trn do valca trn odoberie teplo vlozke tak zmensi objem a vlozka sa vyklepe drevenym klatikom
Datum: 27. října 2008 20:23
Jméno: Libor
IP: uživatel4193
 NA VLOŽKU SE VYSER DEJ TAM TAMPÓN
Datum: 27. října 2008 14:16
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 chci se vas zeptat na kolik tak zhruba prijde rozeta z čz (nova) predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 14:17
Jméno: Libor
IP: uživatel4193
 nedavno jsem ji kupoval, stala 6229 Kc
Datum: 27. října 2008 14:17
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 a jakou čz myslis ??? typ? treba na motokros 513 stoji asi 1100,-
Datum: 27. října 2008 13:48
Jméno: francek
IP: uživatel1519
 Ahoj chtel bych se zeptat k cemu slouci Dekoventil u dvoutaktnich motoru,a kcemu je jeste dekompresni ventil.Dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 22:08
Jméno: Horst
IP: uživatel4455
 čau původní motor byl anglický a za války ho ukradli rusové a po úpravách ho šoupli do lokomotiv.Do motorky by to byl pěkný macík.Pro zajímavost motor 14D40 ,12 válců vrtání 230mm,zdvih 300mm,2x přeplňovaný,4 výfuk.ventily a ještě 2T.Přez dekompres.ventily se měřil kompresní tlak a nebo při startu.Tak čau
Datum: 29. října 2008 22:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jo tak gdyz to uz montovali z ponorek proc to rovnou nedavali do motorek?
Datum: 28. října 2008 17:22
Jméno: Horst
IP: uživatel4433
 Čau dekompresory má i ruská lokomotiva SERGEJ a to je ještě 2T motor z ponorky.Ale na to jste ještě malí rybízové.
Datum: 27. října 2008 21:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tusil sem co to je ale diky ze ste mi to napsali...jinak dekompres se hojne pouziva na mopedech, kamos ho ma treba na Herovi Gizmu a pravda je jen na chcipnuti...
Datum: 27. října 2008 19:04
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no nevim ale kámoš mel 600 a nešel mu dekompresor a skoro to ani nenakopnul jakou to má kompresy
Datum: 27. října 2008 16:56
 Ten deflektor (nebo jak se tomu nadava) nema to trabant? nekde na netu sem videl peknou animaci jak funguje motor respektive pist ve valci u 2T motoru... proste takovej zub na pistu proti kterymu byl ten saci kanal a kdyz sla smes benzinu a vzduchu do valce tak se jakoby ,,odrazila,, od toho vystupku (zubu) na pistu a sla do prostru valce kde byla stlacena pistem a booooooooom
Datum: 27. října 2008 16:18
 dekompresory e použivaj stále 1. kamoš husquarna fe410 r.v.2001 ma dekompresor 2. kamoš beta 525rr r.v. 2007 ma taky a 3.kamoš zase husquarna fe 610 r.v. 1995 a ma taky dekompresor takže dekompresory se hojně použivaj stále ale neni to kuli startování ale kuli chcipnutí
Datum: 27. října 2008 14:51
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 dekompresor i deflektor ma napriklad čz 175 standart z 30-40.let
Datum: 27. října 2008 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 meli blbe staveny motory(meli proti sobe prepusteci a vyfukovej kanal) a aby zamezili velkymu uniku smesi rovnou do vyfukovyho kanalu tak staveli pisty s deflektorem(melo to takovej zvlastni tvar,jak zub)....casem prisli na to ze kdyz prepousteci kanaly posunou o kousek dal nez je vyfukovej tak se castecne zamezi prefuku smesi rovnou do vyfuku a prestalo se uz delat pisty s deflektorem a volnej prostror se ubral a zacali postupne zvedat kompresni pomer ....takova vsuvka z historie
Datum: 27. října 2008 13:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a k cemu slouzil deflektor nebo na co byl urcen?
Datum: 27. října 2008 13:17
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 mate pravdu dekompresaky meli driv babety a stadaci ale ted sem to vydel jednovalcovejch 500 jako plochodrazni masiny
ktery maj velkej vykon aby sli naslapnout
Datum: 27. října 2008 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 to je myslim taky pravda ...hlavne jednovalce v 500 a nebo 450 ....dekompresor ma i stara multikara ....to je hukot kdyz startuje
Datum: 27. října 2008 11:00
 ja si teda myslim ze dekompresni ventil maji dneska jeste crossky aby si je vubec nadrapnul.....respektive proslapnul tu velkou kompresi co kolikrat maji....ale treba se mejlim
Datum: 27. října 2008 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 dekompresak se pouzival drive jako chcipak(stratilo to kompresi a zdechlo to) a u stabilnich motoru jako spoustec....napred museli roztocit motor s obrovskym setrvakem a pak pustli dekompresak a ono to chytlo... dnes se nepouziva ...obcas ho najdes v nejakem starsim mopedu jako je stadion a nebo italsky babety,slouzi tam ke snazsimu startovani a ke chcipaní ....je to takovy prezitek asi jako pist s deflektorem
Datum: 27. října 2008 10:39
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 hele slysel sem ze kdyz se motorka uklizi na zimu mnel by se odmontovat karburator myslite ze to ma nakej vyznam??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 17:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je blbost pac benal se z karbecu vypousti prave proto ze je tam olej kerej zanasi ty trysky...a benzin v dnesni dobe uz taky...
Datum: 28. října 2008 17:23
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 já sem čet v knížce o 250 a 350 že se motory nakonzervujou na zimu tj že se do nich dá olej,myslim do karbecu,nevm jestli je to pravda ale píšou tot am.kdybych tu knmížku měl u sebe přímo bych to opsal
Datum: 27. října 2008 22:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jasne nesmi ti to udelat boty...ale muj stal kolik let (ma vohnutej stojan takze vaha byla rozlozena na obe kola) a zadnou botu na nich nemam...to leda gdybys to tam mel hodne dlouho tak si je vymontuj a dej na spalky...
Datum: 27. října 2008 19:22
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no ješte k tomu kolu nesmí na tech kolech moto stát aby se jako nevotalčili a pak to neházelo ale když mšá fichtla kterej jezdí 50 tak to asi moc znát nebude
Datum: 27. října 2008 16:59
Jméno: Libor
IP: uživatel4193
 KARBEC VYTAHOVAT NEMUSIS, ALE HLAVNE NEZAPOMEN SUNDAT PREDNI KOLO, JE TO DOST DULEZITY
Datum: 27. října 2008 14:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 fichtl mi lezel u dedy nejakejch 20, stacilo vycistit karbec, hlavu, vejfuk a kohoutek, seridt a sel napoprvy...
Datum: 27. října 2008 12:39
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 to ja taky pritah pareza co se od 70-tych let valel na půdě....jen sem z nej vylil benzin,vycistil karbec,vymenil olej,nafouk kola,namazal retez a plst na vacku,dal novou svicku a sel na druhy kopnutí,bez problemu....no a tenkrát perák dokonce nastartoval na 3 roky starej benzin
Datum: 27. října 2008 10:50
Jméno: standa
IP: uživatel4423
Datum: 27. října 2008 10:45
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 Nepřehánějte dyt je to jenom na 2-3 měsíce  - toto sem nikdy neslyšel ale asi to význam nemá pač mám kývačku která ležela asi 20 let ve stodole (i s 20l starým běnálem olejem - vším) sem enom vyčistil karbec nastavil předstih nalél nový benzin a na asi 12 našlápnutí chytla tak si myslim že na ty 2 měsíce to fakt význam nemá
Datum: 27. října 2008 10:23
 Draci, co myslíte.....šlo by zapalko motoplat z čz 125/514(prostě kroska) na čízu 175/477??
děkuji za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:30
 urcite jo rozmerove neni moc velke tak by se tam melo vejit akorat budes muset predelat kuzel a uchiceni atd
Datum: 27. října 2008 9:30
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 cawec draci nevite cim se da nahradit tesneni mezi valec a hlavu to original mi schořelo a ja nemuzu sehnat novy predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 23:52
 Libor IP: uživatel4193 : Nákej vadnej ne ?
Datum: 27. října 2008 23:52
Jméno: pete
IP: uživatel4430
 silikon
Datum: 27. října 2008 20:43
Jméno: Libor
IP: uživatel4193
 SKUS SPERMA PREJ FAKT FUNGUJE
Datum: 27. října 2008 14:21
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 na pareza je tesneni z plechovky od piva ...na fichtly se nedava tesneni ....kdyz to mas uz odrapany tak se to obrusuje brusnou pastou,jak psali nize,ale ja to v zivote nedelal a nikdy mi to nefoukalo...staci to poradne vycistit benzinem a utrit
Datum: 27. října 2008 13:58
 já vim taky o tom zabrušování, ale nechce se mi kupovat tu brusnou pastu, ale ten nápad z plechovky od piva zní zajímavě, já sem uvažoval o alobalu a potřít ho vazelínou, ale alobal je asi moc slabej, co?
Datum: 27. října 2008 12:18
 Kup si hrubou a jemnou bbrusnou pastu.Nejdrive vem hrubou nanes ji na misto ktere chces zabrusovat priloz k tomu hlavu a s tou hlavou zacni to ci cca 1 min pak vem jemnou brusnou pastu a udelej to sami a neprofoukne ti to!!!
Datum: 27. října 2008 11:35
 pokud jde o pionyra tak tam podle me nema byt zadny tesneni....nebo ja aspon zadny nejezdim a funguje to...
Datum: 27. října 2008 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 vystrihni ho z plechovky od piva
Datum: 27. října 2008 9:34
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Potři to hermetikem.
Datum: 27. října 2008 9:21
Jméno: simi
IP: uživatel4422
 ja to tak mam a jezdim
Datum: 27. října 2008 9:09
Jméno: simi
IP: uživatel4422
 sezen si slabej hlinikovej plech na ystrihni so to tesneni
Datum: 27. října 2008 9:09
Jméno: klaba
IP: uživatel4421
 zdarec slysel sem zese da nahradit tesneni mezi valec a hlavu zavoskovanym pecicim papirem co to mu je pravdy poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 19:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to rovnou muzes vzit izolepu, omotat, nakopnout a poradne ho ohrat az se to tam zapece a utesni...na parezy se davaly vlastni medeny, negde i hlinikovy tesneni, podomacku se delaly medeny vyzinany krouzky ale na 05 a vys se nedavalo zhola nic...normalne to zabrousis brusnou pastou a mas klid po cela leta (pokud nedotahujes blbe hlavu...)
Datum: 27. října 2008 19:20
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Správně se tam má dávat staniol od Studentské pečeti
Datum: 27. října 2008 17:50
|



|