Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: sedlo
IP: uživatel4448
 ahoj chlapji hele mam mustanga a zy studena mi na poprvý nastartuje ale dyž je pak po jízdě teplej tak nakopávačkou nejde našlápnout ?? nevíte co stím dky??
!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 20:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a tak gdyz ji nakopnes pod plynem tak to mas dobry a je to vlastne logicky jinac jelikoz on se roztahne pist ve valci tak jinak nakopnout nez s plynem nejde...a to je klasicka nemoc fichtliku ze nejdou za tepla nakopnout vlastne vubec...
Datum: 02. listopadu 2008 20:48
Jméno: Motor-
IP: uživatel1524
 Moje Jawa 21 dělá to samé. Jde o to že když je to zahřáte, tak ji musíš startovat s plynem.
Datum: 01. listopadu 2008 15:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo pokud mas motor po vybrusu nebo novy krouzky nebo pist tak to zajed a pak ti to delat uz nebude
Datum: 29. října 2008 15:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dalsi z mala nemoci fichtlu...taky mi to dela, bud prej studenou svicku, nebo briskn15c, nejlepsi je PALka, muze ti to delat odtrh, zkus sklepnout kontakt na svicce, zkus kompresi atd atd...nekerym to zas dela naopak
Datum: 29. října 2008 15:50
Jméno: motor
IP: uživatel680
 to fichtli delaj no me to taky delal  a taky jsem to nevyřešil ale kámoš má fichtla do kterýho sehnal ješte úplne novej motor z výroby ješte zabelenej a tak no jde za
studena na poprvý a tepla třeba na 5 ale chytne takež to skus pořádne natavit a třeba to taky pude
Datum: 29. října 2008 13:16
 Bud si na to zvykni nebo si nekde sezen PALku ikdyz je ten motor fakt teplej tak to taky nepomuze
Datum: 29. října 2008 12:50
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 to je rada nad zlato  to dělá asi u každého pincka já sem to vyřešil tak : dal svíčku N14C dycky za tepla dám skoro plný plyn a tak na 2-3 našlápnutí se rozjede
Datum: 29. října 2008 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel4447
 zvykni si na to
Datum: 29. října 2008 11:40
 hoši, kdo jste z moravsko slezskýho kraje tak můžu doporučit motoobchod v krnově u p. Finstrleho, dobrej chlap mužete tamm přinýst motor z jawy, babety, mz simsona a on vám udělá komplet generálku za celkem rozumnou cenu.dělá taky výbrusy, opravy klikových hřídelí a plno jiných věcí, ma taky plno věcí na kozidechy fichtly atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 11:16
 Draci, máte zkušenosti s válcem na pincka s tím 40mm výbrus, co to obnáší jak to jede, měl sem ho na pincku ale nikdy nejel pořádně a dal sem tam obyč válec s druhym výnbrusem a jede jaKO STŘELA
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 12:15
 Díky stando za radu
Datum: 29. října 2008 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel4447
 mel si valec z te blbe várky a nedopiloval jsi ty kanaly ....tot vse ...
Datum: 29. října 2008 11:29
Jméno: já
IP: uživatel360
 http://www.youtube.com/watch?v=lS5J1TsOHVQ
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 21:58
Jméno: lukawe555
IP: uživatel4454
 fakt trapas a jinak bezva kamera
Datum: 29. října 2008 21:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale jo dobry kluci...no ta kamera ale na ty nesejde...jo a vy tri tecky co tu nadavate bezte se vycpat!
Datum: 29. října 2008 15:57
 * podklouznout
Datum: 29. října 2008 13:04
 Tak zas takova skoda to neni ... kdyby to byly 555 tak nereknu ale .. no to je fuk.... celkem zajimava trat ale v ty zatacce to podlouznout a prask ho do stromu
Datum: 29. října 2008 13:04
 *celkem
Datum: 29. října 2008 12:29
 kvalitní kameru ste na to měli ,,,,ale jinak celek dobrý
Datum: 29. října 2008 12:28
 to seš frajer když nadáváš a nejsi schopnej napsat ani jméno, nebo aspoň přezdívku... HRDINO!!!!
Datum: 29. října 2008 11:35
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Si trapnej ty debilku. A takhle zk**vit motorky to sem jeste nevidel
Datum: 29. října 2008 11:10
 šikovní
Datum: 29. října 2008 11:01
 čest hoši, jaký lejete benál do svýho fíka
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 11:36
 Vojta: běž si užívat dovolenou za cizí prachy ty blbečku! IP je sviňa, ale je spravedlivá
Datum: 29. října 2008 11:36
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Special...Driv se tam lil special kvuli nejakym specialnim prisadam, dneska uz tam ty prisady nejsou, takze je jedno jestli special nebo natural V-power atp... leju to tam jen proto ze to driv jezdilo na special a me to nic neudela kdyz sahnu o 20 cm vedle naturalu.
Datum: 29. října 2008 11:16
 natural 95 je to uplne jedno
Datum: 29. října 2008 10:31
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 cau draci, prosim nema nekdo z vas schema elektorinstalace na cz 175/501/05 ja ho vubec nemuzu najit, kdyztak se podivejte a posletemi ho pls diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 9:47
Jméno: tommy
IP: uživatel4445
 potřebuju radu ,mám nadrž a mam v ní malou díru asi prorezlou jak by t ošlo opravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2008 15:08
Jméno: Nádrž
IP: uživatel1524
 Propláchnout není dobrý nápad protože i když to necháš přes noc na nějakém horkém topení... tak ještě ráno tam budeš mít vodu uvnitř nádrže. Sám jsem to udělal protože po povodni byla celá zablácená a já to propláchl vodou a ránoé jsem to tam pořád měl. Leda že bys to nechal na vařiči, jak jsem to udělal já. A bouchnout ti to nemůže když bys letoval. Já měl děravý kohoutek a normálně jsem to letoval bez problému. Já jsem to toriž postupně chladil.
Datum: 01. listopadu 2008 15:08
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 proč by bouchala když by byla prázdná a propláchl to vodou
Datum: 29. října 2008 14:41
Jméno: tommy
IP: uživatel4449
 asi z jawy 90
Datum: 29. října 2008 13:08
 zavařit to je moc nebezpečné může ti to bouchnout bacha na to a z čeho to je nádrž?
Datum: 29. října 2008 12:13
 zavařit, zalepit, zaletovat.....
Datum: 29. října 2008 11:09
Jméno: grack
IP: uživatel2971
 zdarec bratrancuv kamos maju na skole mistra a ten pry sbira veterany a ma prej pionyra 4 kvalt ktery se vyrabel v jawe ze je ji prej treba enom 10 ks
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 16:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nebylo jich 1000? mam ten pocit ze to byl typ 555 s 4 kvaltnim motorem...
Datum: 29. října 2008 16:10
 bylo jich 100kusů
Datum: 29. října 2008 9:07
Jméno: Dejv
IP: uživatel3680
 Zdar čím je nejlepší vyčistit nadrž a sítko na fechtlovi?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 8:59
 zkus se zeptat políčka ,,hledej´´
Datum: 29. října 2008 8:59
Jméno: ruda
IP: uživatel3705
 muzete mi nekdo vysvetlit co je to bezkontaktni zapalovani jako to mam vymenit za kladivko atd nebo jak?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 9:10
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 jo to vymenis misto toho zaplovani co tam mas bezkontaktni se tomu rika protoze tam nemas zadne kontakty jako na kladivku tudis nemusis nic serizovat nastavis to jednou a pak ani nevis ze tam nejake zapalovani mas.
Datum: 29. října 2008 9:10
 Servis, fíkaři, jakej je viditelnej rozdíl motoru z j550 a j555, mam ho doma a newim z čeho je protože to je komplet přestavba z pařeza a jednozyca.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 11:23
Jméno: standa
IP: uživatel4447
 550 ma mensi saci kanal a jeho vyusteni dovnitr je kulate a ne srdcite jako je u 555
Datum: 29. října 2008 11:23
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 jediny rozdily co vim jsou... v lamele 550 na kulickovy lozisko, ve valci 550 ma saci kanal srdsovityko tvaru a v karburaturu
Datum: 29. října 2008 11:22
 for:axo :a jak se to pozná, ten válec
Datum: 29. října 2008 10:12
 motor se lišíl vnitřkem válce a jiným karburátorem, záleží na rv.
Datum: 29. října 2008 9:32
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 Taky myslim že to je stejný, mam doma motory z 550 i 555. Sice sem je nepůlil, ale žádnej vizuální rozdíl mezi nima nejni.
Datum: 29. října 2008 8:47
Jméno: vasek
IP: uživatel4125
 cus hele podle me je motor stejny jen se lisi vzhled karoserie motociklu
Datum: 29. října 2008 8:09
Jméno: peater
IP: uživatel4430
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 20:34
Jméno: míra
IP: uživatel4532
 typ 632 je vlastně mezityp mezi 634 a 638: design 638, motor ze 634. 638 pak dostala motor s hliníkovými válci
Datum: 10. listopadu 2008 20:34
Jméno: peater
IP: uživatel4430
 ja to nechcu prodat chuc jen vedet jakej je v tom rozdíl
Datum: 31. října 2008 20:26
 a je to jedna z nich, nebo nejaká uplne jiná, taky to může bejt bizon, dej sem foto, kdyby to byl bizon, tak ho třebA KOUPIM
Datum: 29. října 2008 7:54
Jméno: jen pro SESU
IP: uživatel2969
 seso,sou to dost dobrý stránky ale pochybuju že by si někdo koupil třeba průchodku zapalování za 50Kč!!!to si rači veme silikon a omotá to malou vrstvou silikonu.nebo kondík za 50.to si ho rači veme ze starý škodovky.ale zase sou tu věci který se teško shání to zase jo,a nejlepší je pokec i kdyš poslední dobou to neni pokec ale spíš takový stránky kde si všichni nadávaj a tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 16:36
Jméno: Viktor
IP: uživatel4972
 Ti jenž chtějí motorku jako originál bez vady a chybyčky a ti jenž mají práci vydělávají a je to jejich koníček ty peníze obětují,podívej se na tunery aut ti třeba do obyč 120 vrazí i přes 100tisíc.A 50 kč za průchodku  já už si jí koupil taky.Lidi v mém okolí mi siceříkají že jsem blázen když jsem už do pionýra vrazil přes 10 tisíc.Jenže prodat ho už neprodám ne beze strát a aby mi jen tak rezivěl v kůlně je ho škoda....
Datum: 30. ledna 2009 16:36
 ja vim,,je to jedinej vyrobce na svete,,ja to doprodam,,,a koncim,,,,me se taky prida predrazena,,ale kdyz to dela kazdy kus co kus rucne tak pak se nedivim,,
Datum: 29. října 2008 12:43
Jméno: ..
IP: uživatel2471
 kdo chce dokonale renovovat pionýra, nic jineho nez orig. veci ani koupit nemuze
Datum: 29. října 2008 11:23
 to s tou pruchodkou....hele pokud to chces mit vsechno kvalitni...ja napr. chci tak si ji klidne koupim protože pak se ti ta tvoje ,,pruchodka´´ rozpadne...a budes ji delat znova takhle mas aspon kvalitu a vydrzi to!
Datum: 29. října 2008 10:09
 já bych si tu průchodku klidně koupil, a souhlasim s tim, že se to tady mění ve veřejnou hádanici
Datum: 29. října 2008 9:01
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 Je fakt, že u nás v mototechně koupim většinu věcí co tu má Sesa za 2/3 ceny... Ale zas na druhou stranu Sesa tu má daleko víc věcí co se dost špatně scháněj... Prostě co nemaj v mototechně kupuju tady
Datum: 29. října 2008 8:46
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 si*
Datum: 29. října 2008 8:02
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 člověk kterej to chce mít pěkně udělanou motorku, tak di to radši koupí, než aby to bylo skoro zadarmo, ale hnusný...
Datum: 29. října 2008 8:01
Jméno: francek
IP: uživatel1519
 Cau potrebuju poradit s upravou valce na fika.Moc nechapu reseni pomocnych vyfukovych kanalku chapu jejich funkci ale nechapu kudy presne jde spalena smes.pomocne kanalky sou vyfrezovane jak ve vlozce tak i v tom hlinikovem valcia kde se setkaji vsechny spalene plyny ze dvou pomocnych vyfukovych kanalku a jednoho hlavniho.Nemate nekdo nejake fotky jak to tam je presne udelane ,nejak sikovne vyfocene.Dekuju predem za vsechny nazory a rady.Zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 9:08
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 www.adas.chytrak.cz
Datum: 29. října 2008 9:08
 zdarec.. Tak zase mám problém z fichtlem. Nějak mi nechce pořádně táhnout. (jo, tet zajíždím - už mám půl druhý nádrže vyjeto) do 5ti litrů dávám 120 ml voleje (stihl). No, takže dicky příduk fichtlu, na poprví nebo na podruhý šlápnutí chytne, chvíli ho zahřeju a jedu. Po necelejch 5ti minutách když jedu a pak to trochu vytočim (jen tak normálně) a jedu do kopečka tak slyším takový divný praskání z válce. A když dám plnej kotel tak se to začne jakoby přibrždovat, ani to nejede naplno, praská v tom a nechce to jet. Musim tomu dávat přesně tolik plynu, na kolik to má. Jakmile dám víc, začne to zase praskat a ztrácet výkon, pak dojedu na místo, po těch 5ti min, a nad válcem se uplně jaksi vlní vzduch, jak je vřelej. Pak asi tak za tři hodky jedu dom a zase chytne na poprví, ale po tý chvílí jízdy (necelejch 5ti min) v něm zase začne praskat, přestane mít silu a zase to dělá to samí, co sem psal na začátku..  nevíte někdo co s tím může bejt? Fakt mě to štve, krásně svítí, chytá, brzdí  , jen tohle mě jaksi hodně sere..(to nejdůležitější  ) Jinak bych byl spokojenej na 100 %. Dik za každou radu. Tak at to jezdí, zatím čau a diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel4450
 na 5L dej necele 2 deci a nebo rovnou 2 deci(tj 1:25)oleje ...az zajedes tak davej 1.5 deci(+neco malo navic) na 5L a to bude pomer zhruba mezi 1:35 a 1:40 .... fichtl je konstruovanej na 1:33 s M2T takze tomu asi tak odpovida 1:40 s tim tvym cervenym olejem....ale by the way,slysel sem ze ten cervenej stihl je mooooc dobrej
Datum: 29. října 2008 14:06
 tak kolik těch ml do těch 5ti l mám nelatj,. aby to prostě jelo dobře?
Datum: 29. října 2008 12:13
Jméno: standa
IP: uživatel4447
Datum: 29. října 2008 11:27
 servis, teď poslouchej, maž to normal 1:50, anic se ti s tym nestane!, protože kdysi se mazalo 1:33, protože byl(slabší olej!), a ať se daří
Datum: 29. října 2008 8:00
 To Hobit: já si taky myslim, 1:50 stačí, záleží jak se na tom jezdí, já sem spíš tet vopatrnější  já mazal dřív husquarnou, ale automechanik mi řikal, že ten volej je tak dobrej, že až na fíka dobrej nejni  že moc karbonizuje, a nespálí se to všechno, tak tet mažu stihlem..
Datum: 28. října 2008 23:39
 jo, ještě mě napadlo, jestli nemůžou bejt připečený kroužky? a ještě jak mi to nechce jít do votáček, teda že tomu musim dávat toho plynu jentolik na kolik to má, tak jestli to nemůže bejt třeba ucpaným vejfukem? jak se tam tet dává víc voleje, tak esli nemůže bejt zaplácanej bordelem, ale neměl by bejt no..
Datum: 28. října 2008 23:37
 1:50 staci.. ted asi reknu neco co se nikomu nebude libit. Ja jsem asi rok jezdil na fekaloj a mazal jsem 1:50 m2t. a nikdy se nezadrel nepridrel nebo neco takoveho
Datum: 28. října 2008 23:35
 jj, skusim to, ale když sem začal jezdit, tak sem dával 1:50 a jezdil pořád, a suprově, ale bylo na tom už hafo nalítáno, a uštípl se mi kroužk, nebo praskla závlačka, bylo voboje, ale asi praskla závlačka, a to uštíplo ten kroužek,tak sem to dal na vejbrus a tak ted tam dávám těch 120 ml, to je 1:40 ne? tak neim jak teda no.. skusím tam ještě trochu cvrknout, jen at to čudí
Datum: 28. října 2008 23:31
Jméno: standa
IP: uživatel4442
 skus vic mazat ....to mnozstvi oleje je malo i na beznej provoz ....ja taky od vybrusu jezdim na polosyntetiku a tenkrat jsem zajizdel jsem 1:30 i vic (i 2 deci na 5L) ....dnes jezdim 1:40 -1:35 (jak se to povede nalejt  ) ....podle me se to pridira ...zkus to namazat 1:25 a napis jestli byla zmena ????
Datum: 28. října 2008 23:05
Jméno: Ondra
IP: uživatel4441
 Zdravim draci,potřeboval bych poradit,jak mám udělat jednoduše chcípák?Dík za odpovědi a zatim čaj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 14:06
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Rada standy je OK, jen si musíš dát majzla a kontakt z dobře zaizolovat.. je na nich vysoké střídavé napětí a pěkně umí nakopnout...
Datum: 29. října 2008 14:06
Jméno: motor
IP: uživatel680
 nejjednudušší a nejlevnejší?? až budeš chtít chcípnout tak sundej fajfku
Datum: 29. října 2008 11:40
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 dela se to na bosak nebo misto klasksonu
Datum: 29. října 2008 9:10
Jméno: maro
IP: uživatel3705
Datum: 29. října 2008 8:27
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Takový problémy bych chtěl mít. Jinak já to mám na tom tlačítku místo dálkových světel ,je to při ruce a tak.
Datum: 29. října 2008 0:02
Jméno: Ondra
IP: uživatel4441
 No tak zatim dík
Datum: 28. října 2008 23:07
Jméno: standa
IP: uživatel4442
 udelej si vyvody z inducky(15;1) ktery tlacitkem spojis a chcipne to...simple
Datum: 28. října 2008 23:07
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 No ja to mam dost hulvatsky ale jak mas inducku tak tam mam takovej dratek kterej je z civky vedenej na kostru a ten mam protahlej do spinaci skrinky (kterou zde Sesa prodava) a nemuzu si stezovat ale pokud chces mit elektriku udelanou normalne a ne jako ja tak si najdi schema zapojeni....
Datum: 28. října 2008 23:02
 ahoj hoši chtěl bych se pozeptat zdali víte kolika zubatý  sekundární kolečko bych měl dát do mustanga ?? aby to dost jelo ale aby to mělo taky sílu něco vubec uvízt..?? díky mmoc za odpověď.. zatím zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 14:08
Jméno: standa
IP: uživatel4450
 pro vozeni dvou lidi tam dej tu 11
Datum: 29. října 2008 14:08
Jméno: sedlo
IP: uživatel4448
 tak díky chlapi!! já bych spiše chtěl prostě aby to jelo ale kdyyž na to sednou 2 aby to utáhlo! dík
Datum: 29. října 2008 11:23
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 to by musel tocit okolo 10000otacek cos na serovim nejde
Datum: 29. října 2008 9:06
 nevim no, 75km/h na 11zubym kolečku je fakt nějak moc, sériovej motor ti s tim dá max. 55 - 60km/h, a i tohle už je moc...
Datum: 29. října 2008 8:42
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 e sry jedennacti zub v te druhe vete
Datum: 29. října 2008 8:40
Jméno: rubicz
IP: uživatel4444
 Ideální je 12.
Datum: 29. října 2008 8:39
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 ja mam 12-zub v klidu 60 km za hod , silu to ma taky v klidu na 2 stupen do kopce ale jestli te nezajima rychlost ale spis sila tak 12 zub dej si tam vetsi rozetu na kros i drapak  atd atd
Datum: 29. října 2008 8:39
 mně to fakt jede těch 75 v pohodě,sílu to má taky dobrou,koupil sem toho mustanga zachovalího ale je bez TP
Datum: 29. října 2008 0:12
Jméno: standa
IP: uživatel4442
 jozef ma asi nejaky zavodni special,ale kdyz tam das 12-ti zub tak to pojede lehce pres 60 a bude mit slusnou silu do kopce ...nebo jeste 11-ti zub a pojede to k 55 a bude to mit uz opravdu velkou silu na bezny jezdeni...
Datum: 28. října 2008 23:28
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 já tam mm 11zub a vytahnu s tim tak 75 a sílu to má docela dobrou,záleží na stavu motoru,na spojce atd
Datum: 28. října 2008 23:00
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 cau draci mam babettu 210 a neradi mi jednicku ani pri rozjezdu nevite prosim Vas cim to muze byt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 22:28
 na 99% praskla volnobezka to znamena rozpulit vymenit a slozit nova stoji okolo 300kc
Datum: 28. října 2008 22:28
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 7:33
Jméno: čz
IP: uživatel934
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/224088-6405-tramp.htmlasi nák takto ale musíš si představit fíka
Datum: 11. listopadu 2008 7:33
 Zdárec mam dotaz asi trošku mimo ale svym způsobem to sem patří: Neví někdo jestli se Škoda 1000MB dělala i ve sportovní verzi, tzn. coupé (jako pozdější Rapidy)? Sme se o tom nedávno hádali v hospodě a neshodli sme se  Dík....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 23:10
Jméno: standa
IP: uživatel4442
 vyslovene coupé nebylo ale byli lehce silnejsi verze MBX a MBG s dvojitejma webberama (dva karburatory) ....
Datum: 28. října 2008 23:10
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 a podle mně je otřes psát bez háčků a čárek !!!!!
Datum: 28. října 2008 23:04
 Koukam pravopis je des co kluci? Nechci do nekoho rejpat... cestinu taky nak eXtra nemusim ale napr MYSLYM nebo TO BILO je podle me otres...
Datum: 28. října 2008 22:42
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 OK, díky moc....sem si to myslel správně....
Datum: 28. října 2008 22:23
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 zas mě nekdo předběhl  jo a oprava to že to není kupé má být k obum (MBX i 1100) a to že to není sport. verze a silnější motor má být k 1100MB
Datum: 28. října 2008 22:18
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
Datum: 28. října 2008 22:14
 ne nedelaly delaly se akorat skoda 1000mbx to bilo 2 dverový bez stredniho sloupky 2x karburator ale coupe to nebilo jeste delaly 1000mbg ale to nevim cim se lisila od seriový ale myslym ze to byla klasiocka 4 dverova s 2x karbec ael to nevim jiste ale coupe NE!!
Datum: 28. října 2008 22:12
|



|