slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2007  2008  2009  2010  2011  2012  2013  2014  2015  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: sedlo      IP: uživatel4448    
ahoj chlapji hele mam mustanga a zy studena mi na poprvý nastartuje ale dyž je pak po jízdě teplej tak nakopávačkou nejde našlápnout ?? nevíte co stím dky?? ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a tak gdyz ji nakopnes pod plynem tak to mas dobry a je to vlastne logicky jinac jelikoz on se roztahne pist ve valci tak jinak nakopnout nez s plynem nejde...a to je klasicka nemoc fichtliku ze nejdou za tepla nakopnout vlastne vubec...
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: Motor-      IP: uživatel1524    
Moje Jawa 21 dělá to samé. Jde o to že když je to zahřáte, tak ji musíš startovat s plynem.
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo pokud mas motor po vybrusu nebo novy krouzky nebo pist tak to zajed a pak ti to delat uz nebude :-)
 
 
Datum: 29. října 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
dalsi z mala nemoci fichtlu...taky mi to dela, bud prej studenou svicku, nebo briskn15c, nejlepsi je PALka, muze ti to delat odtrh, zkus sklepnout kontakt na svicce, zkus kompresi atd atd...nekerym to zas dela naopak:-)
 
 
Datum: 29. října 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
to fichtli delaj no me to taky delal:-D a taky jsem to nevyřešil ale kámoš má fichtla do kterýho sehnal ješte úplne novej motor z výroby ješte zabelenej a tak no jde za studena na poprvý a tepla třeba na 5 ale chytne takež to skus pořádne natavit a třeba to taky pude
 
 
Datum: 29. října 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Bud si na to zvykni nebo si nekde sezen PALku ikdyz je ten motor fakt teplej tak to taky nepomuze
 
 
Datum: 29. října 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
to je rada nad zlato :-D to dělá asi u každého pincka já sem to vyřešil tak : dal svíčku N14C dycky za tepla dám skoro plný plyn a tak na 2-3 našlápnutí se rozjede
 
 
Datum: 29. října 2008 12:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4447    
zvykni si na to :-D
 
 
Datum: 29. října 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: voéjta      E-mail:      IP: uživatel3452    
hoši, kdo jste z moravsko slezskýho kraje tak můžu doporučit motoobchod v krnově u p. Finstrleho, dobrej chlap mužete tamm přinýst motor z jawy, babety, mz simsona a on vám udělá komplet generálku za celkem rozumnou cenu.dělá taky výbrusy, opravy klikových hřídelí a plno jiných věcí, ma taky plno věcí na kozidechy fichtly atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 11:16
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
Draci, máte zkušenosti s válcem na pincka s tím 40mm výbrus, co to obnáší jak to jede, měl sem ho na pincku ale nikdy nejel pořádně a dal sem tam obyč válec s druhym výnbrusem a jede jaKO STŘELA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
Díky stando za radu
 
 
Datum: 29. října 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4447    
mel si valec z te blbe várky a nedopiloval jsi ty kanaly ....tot vse ...
 
 
Datum: 29. října 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel360    
http://www.youtube.com/watch?v=lS5J1TsOHVQ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel4454    
fakt trapas a jinak bezva kamera
 
 
Datum: 29. října 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale jo dobry kluci...no ta kamera ale na ty nesejde...jo a vy tri tecky co tu nadavate bezte se vycpat!
 
 
Datum: 29. října 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
* podklouznout
 
 
Datum: 29. října 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Tak zas takova skoda to neni ... kdyby to byly 555 tak nereknu ale .. no to je fuk.... celkem zajimava trat ale v ty zatacce to podlouznout a prask ho do stromu :-)
 
 
Datum: 29. října 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
*celkem :-D
 
 
Datum: 29. října 2008 12:29
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kvalitní kameru ste na to měli ,,,,ale jinak celek dobrý :-)
 
 
Datum: 29. října 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to seš frajer když nadáváš a nejsi schopnej napsat ani jméno, nebo aspoň přezdívku... HRDINO!!!!
 
 
Datum: 29. října 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Si trapnej ty debilku. A takhle zk**vit motorky to sem jeste nevidel
 
 
Datum: 29. října 2008 11:10
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šikovní
 
 
Datum: 29. října 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
čest hoši, jaký lejete benál do svýho fíka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vojta: běž si užívat dovolenou za cizí prachy ty blbečku! IP je sviňa, ale je spravedlivá
 
 
Datum: 29. října 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Special...Driv se tam lil special kvuli nejakym specialnim prisadam, dneska uz tam ty prisady nejsou, takze je jedno jestli special nebo natural V-power atp... leju to tam jen proto ze to driv jezdilo na special a me to nic neudela kdyz sahnu o 20 cm vedle naturalu.
 
 
Datum: 29. října 2008 11:16
 
 
 
 
Jméno: Kalaka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
natural 95 je to uplne jedno
 
 
Datum: 29. října 2008 10:31
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
cau draci, prosim nema nekdo z vas schema elektorinstalace na cz 175/501/05 ja ho vubec nemuzu najit, kdyztak se podivejte a posletemi ho pls diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 9:47
 
 
 
 
Jméno: tommy      IP: uživatel4445    
potřebuju radu ,mám nadrž a mam v ní malou díru asi prorezlou jak by t ošlo opravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: Nádrž      IP: uživatel1524    
Propláchnout není dobrý nápad protože i když to necháš přes noc na nějakém horkém topení... tak ještě ráno tam budeš mít vodu uvnitř nádrže. Sám jsem to udělal protože po povodni byla celá zablácená a já to propláchl vodou a ránoé jsem to tam pořád měl. Leda že bys to nechal na vařiči, jak jsem to udělal já. A bouchnout ti to nemůže když bys letoval. Já měl děravý kohoutek a normálně jsem to letoval bez problému. Já jsem to toriž postupně chladil.
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
proč by bouchala když by byla prázdná a propláchl to vodou
 
 
Datum: 29. října 2008 14:41
 
 
 
 
Jméno: tommy      IP: uživatel4449    
asi z jawy 90
 
 
Datum: 29. října 2008 13:08
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
zavařit to je moc nebezpečné může ti to bouchnout bacha na to a z čeho to je nádrž?
 
 
Datum: 29. října 2008 12:13
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavařit, zalepit, zaletovat.....
 
 
Datum: 29. října 2008 11:09
 
 
 
 
Jméno: grack      IP: uživatel2971    
zdarec bratrancuv kamos maju na skole mistra a ten pry sbira veterany a ma prej pionyra 4 kvalt ktery se vyrabel v jawe ze je ji prej treba enom 10 ks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nebylo jich 1000? mam ten pocit ze to byl typ 555 s 4 kvaltnim motorem...
 
 
Datum: 29. října 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
bylo jich 100kusů
 
 
Datum: 29. října 2008 9:07
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel3680    
Zdar čím je nejlepší vyčistit nadrž a sítko na fechtlovi?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 8:59
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus se zeptat políčka ,,hledej´´
 
 
Datum: 29. října 2008 8:59
 
 
 
 
Jméno: ruda      IP: uživatel3705    
muzete mi nekdo vysvetlit co je to bezkontaktni zapalovani jako to mam vymenit za kladivko atd nebo jak?\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 9:10
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
jo to vymenis misto toho zaplovani co tam mas bezkontaktni se tomu rika protoze tam nemas zadne kontakty jako na kladivku tudis nemusis nic serizovat nastavis to jednou a pak ani nevis ze tam nejake zapalovani mas.
 
 
Datum: 29. října 2008 9:10
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
Servis, fíkaři, jakej je viditelnej rozdíl motoru z j550 a j555, mam ho doma a newim z čeho je protože to je komplet přestavba z pařeza a jednozyca. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4447    
550 ma mensi saci kanal a jeho vyusteni dovnitr je kulate a ne srdcite jako je u 555
 
 
Datum: 29. října 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
jediny rozdily co vim jsou... v lamele 550 na kulickovy lozisko, ve valci 550 ma saci kanal srdsovityko tvaru a v karburaturu
 
 
Datum: 29. října 2008 11:22
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
for:axo :a jak se to pozná, ten válec
 
 
Datum: 29. října 2008 10:12
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor se lišíl vnitřkem válce a jiným karburátorem, záleží na rv.
 
 
Datum: 29. října 2008 9:32
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
Taky myslim že to je stejný, mam doma motory z 550 i 555. Sice sem je nepůlil, ale žádnej vizuální rozdíl mezi nima nejni.
 
 
Datum: 29. října 2008 8:47
 
 
 
 
Jméno: vasek      IP: uživatel4125    
cus hele podle me je motor stejny jen se lisi vzhled karoserie motociklu
 
 
Datum: 29. října 2008 8:09
 
 
 
 
Jméno: peater      IP: uživatel4430    
zdar,jak se pozná na jawe 350 co je to zad druh mam presne takovej motor co je na tehle strance http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/225785-350-632.html ale je tam napsany ze je to 632 a pri tom motorka na tote strane http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/224582-350-634.html je 634 a je uplne stejnej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel4532    
typ 632 je vlastně mezityp mezi 634 a 638: design 638, motor ze 634. 638 pak dostala motor s hliníkovými válci
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: peater      IP: uživatel4430    
ja to nechcu prodat chuc jen vedet jakej je v tom rozdíl
 
 
Datum: 31. října 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
a je to jedna z nich, nebo nejaká uplne jiná, taky to může bejt bizon, dej sem foto, kdyby to byl bizon, tak ho třebA KOUPIM
 
 
Datum: 29. října 2008 7:54
 
 
 
 
Jméno: jen pro SESU      IP: uživatel2969    
seso,sou to dost dobrý stránky ale pochybuju že by si někdo koupil třeba průchodku zapalování za 50Kč!!!to si rači veme silikon a omotá to malou vrstvou silikonu.nebo kondík za 50.to si ho rači veme ze starý škodovky.ale zase sou tu věci který se teško shání to zase jo,a nejlepší je pokec i kdyš poslední dobou to neni pokec ale spíš takový stránky kde si všichni nadávaj a tak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Viktor      IP: uživatel4972    
Ti jenž chtějí motorku jako originál bez vady a chybyčky a ti jenž mají práci vydělávají a je to jejich koníček ty peníze obětují,podívej se na tunery aut ti třeba do obyč 120 vrazí i přes 100tisíc.A 50 kč za průchodku :-D já už si jí koupil taky.Lidi v mém okolí mi siceříkají že jsem blázen když jsem už do pionýra vrazil přes 10 tisíc.Jenže prodat ho už neprodám ne beze strát a aby mi jen tak rezivěl v kůlně je ho škoda....
 
 
Datum: 30. ledna 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja vim,,je to jedinej vyrobce na svete,,ja to doprodam,,,a koncim,,,,me se taky prida predrazena,,ale kdyz to dela kazdy kus co kus rucne tak pak se nedivim,,
 
 
Datum: 29. října 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: ..      IP: uživatel2471    
kdo chce dokonale renovovat pionýra, nic jineho nez orig. veci ani koupit nemuze
 
 
Datum: 29. října 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: Opi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to s tou pruchodkou....hele pokud to chces mit vsechno kvalitni...ja napr. chci tak si ji klidne koupim protože pak se ti ta tvoje ,,pruchodka´´ rozpadne...a budes ji delat znova takhle mas aspon kvalitu a vydrzi to!
 
 
Datum: 29. října 2008 10:09
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych si tu průchodku klidně koupil, a souhlasim s tim, že se to tady mění ve veřejnou hádanici
 
 
Datum: 29. října 2008 9:01
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
Je fakt, že u nás v mototechně koupim většinu věcí co tu má Sesa za 2/3 ceny... Ale zas na druhou stranu Sesa tu má daleko víc věcí co se dost špatně scháněj... Prostě co nemaj v mototechně kupuju tady :-)
 
 
Datum: 29. října 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
si*
 
 
Datum: 29. října 2008 8:02
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
člověk kterej to chce mít pěkně udělanou motorku, tak di to radši koupí, než aby to bylo skoro zadarmo, ale hnusný...
 
 
Datum: 29. října 2008 8:01
 
 
 
 
Jméno: francek      IP: uživatel1519    
Cau potrebuju poradit s upravou valce na fika.Moc nechapu reseni pomocnych vyfukovych kanalku chapu jejich funkci ale nechapu kudy presne jde spalena smes.pomocne kanalky sou vyfrezovane jak ve vlozce tak i v tom hlinikovem valcia kde se setkaji vsechny spalene plyny ze dvou pomocnych vyfukovych kanalku a jednoho hlavniho.Nemate nekdo nejake fotky jak to tam je presne udelane ,nejak sikovne vyfocene.Dekuju predem za vsechny nazory a rady.Zdarec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
www.adas.chytrak.cz
 
 
Datum: 29. října 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec.. Tak zase mám problém z fichtlem. Nějak mi nechce pořádně táhnout. (jo, tet zajíždím - už mám půl druhý nádrže vyjeto) do 5ti litrů dávám 120 ml voleje (stihl). No, takže dicky příduk fichtlu, na poprví nebo na podruhý šlápnutí chytne, chvíli ho zahřeju a jedu. Po necelejch 5ti minutách když jedu a pak to trochu vytočim (jen tak normálně) a jedu do kopečka tak slyším takový divný praskání z válce. A když dám plnej kotel tak se to začne jakoby přibrždovat, ani to nejede naplno, praská v tom a nechce to jet. Musim tomu dávat přesně tolik plynu, na kolik to má. Jakmile dám víc, začne to zase praskat a ztrácet výkon, pak dojedu na místo, po těch 5ti min, a nad válcem se uplně jaksi vlní vzduch, jak je vřelej. Pak asi tak za tři hodky jedu dom a zase chytne na poprví, ale po tý chvílí jízdy (necelejch 5ti min) v něm zase začne praskat, přestane mít silu a zase to dělá to samí, co sem psal na začátku..:-( nevíte někdo co s tím může bejt? Fakt mě to štve, krásně svítí, chytá, brzdí:-D, jen tohle mě jaksi hodně sere..(to nejdůležitější:-D) Jinak bych byl spokojenej na 100 %. Dik za každou radu. Tak at to jezdí, zatím čau a diky..;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 14:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4450    
na 5L dej necele 2 deci a nebo rovnou 2 deci(tj 1:25)oleje ...az zajedes tak davej 1.5 deci(+neco malo navic) na 5L a to bude pomer zhruba mezi 1:35 a 1:40 .... fichtl je konstruovanej na 1:33 s M2T takze tomu asi tak odpovida 1:40 s tim tvym cervenym olejem....ale by the way,slysel sem ze ten cervenej stihl je mooooc dobrej :-)
 
 
Datum: 29. října 2008 14:06
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak kolik těch ml do těch 5ti l mám nelatj,. aby to prostě jelo dobře?:-D
 
 
Datum: 29. října 2008 12:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4447    
komu neni rady,tomu neni pomoci ....nejenom ze pri pomeru 1:50 se nedomazava valec a futro ale hlavne klika ktera ti za cas poda ruku a rozskoci se v ni ta klec mezi setrvakama ....delejte si co chcete.....pak tu akorat budete brecet proc vam to nejede a proc to klepe??? :-D:-D:-D a ja se vam akorat vysmeju :-D:-D
 
 
Datum: 29. října 2008 11:27
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
servis, teď poslouchej, maž to normal 1:50, anic se ti s tym nestane!, protože kdysi se mazalo 1:33, protože byl(slabší olej!), a ať se daří
 
 
Datum: 29. října 2008 8:00
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To Hobit: já si taky myslim, 1:50 stačí, záleží jak se na tom jezdí, já sem spíš tet vopatrnější:-D já mazal dřív husquarnou, ale automechanik mi řikal, že ten volej je tak dobrej, že až na fíka dobrej nejni:-D že moc karbonizuje, a nespálí se to všechno, tak tet mažu stihlem..
 
 
Datum: 28. října 2008 23:39
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, ještě mě napadlo, jestli nemůžou bejt připečený kroužky? a ještě jak mi to nechce jít do votáček, teda že tomu musim dávat toho plynu jentolik na kolik to má, tak jestli to nemůže bejt třeba ucpaným vejfukem? jak se tam tet dává víc voleje, tak esli nemůže bejt zaplácanej bordelem, ale neměl by bejt no..
 
 
Datum: 28. října 2008 23:37
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:50 staci.. ted asi reknu neco co se nikomu nebude libit. Ja jsem asi rok jezdil na fekaloj a mazal jsem 1:50 m2t. a nikdy se nezadrel nepridrel nebo neco takoveho
 
 
Datum: 28. října 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, skusim to, ale když sem začal jezdit, tak sem dával 1:50 a jezdil pořád, a suprově, ale bylo na tom už hafo nalítáno, a uštípl se mi kroužk, nebo praskla závlačka, bylo voboje, ale asi praskla závlačka, a to uštíplo ten kroužek,tak sem to dal na vejbrus a tak ted tam dávám těch 120 ml, to je 1:40 ne? tak neim jak teda no.. skusím tam ještě trochu cvrknout, jen at to čudí:-D
 
 
Datum: 28. října 2008 23:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4442    
skus vic mazat ....to mnozstvi oleje je malo i na beznej provoz ....ja taky od vybrusu jezdim na polosyntetiku a tenkrat jsem zajizdel jsem 1:30 i vic (i 2 deci na 5L) ....dnes jezdim 1:40 -1:35 (jak se to povede nalejt :-D) ....podle me se to pridira ...zkus to namazat 1:25 a napis jestli byla zmena ????
 
 
Datum: 28. října 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel4441    
Zdravim draci,potřeboval bych poradit,jak mám udělat jednoduše chcípák?Dík za odpovědi a zatim čaj. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 14:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Rada standy je OK, jen si musíš dát majzla a kontakt z dobře zaizolovat.. je na nich vysoké střídavé napětí a pěkně umí nakopnout...
 
 
Datum: 29. října 2008 14:06
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
nejjednudušší a nejlevnejší?? až budeš chtít chcípnout tak sundej fajfku :-D
 
 
Datum: 29. října 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
dela se to na bosak nebo misto klasksonu
 
 
Datum: 29. října 2008 9:10
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel3705    
no udešlej si vypinac na fajfce:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-DD:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 29. října 2008 8:27
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Takový problémy bych chtěl mít. Jinak já to mám na tom tlačítku místo dálkových světel ,je to při ruce a tak.
 
 
Datum: 29. října 2008 0:02
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel4441    
No tak zatim dík
 
 
Datum: 28. října 2008 23:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4442    
udelej si vyvody z inducky(15;1) ktery tlacitkem spojis a chcipne to...simple
 
 
Datum: 28. října 2008 23:07
 
 
 
 
Jméno: Willi      IP: uživatel1020    
No ja to mam dost hulvatsky ale jak mas inducku tak tam mam takovej dratek kterej je z civky vedenej na kostru a ten mam protahlej do spinaci skrinky (kterou zde Sesa prodava) a nemuzu si stezovat ale pokud chces mit elektriku udelanou normalne a ne jako ja tak si najdi schema zapojeni....
 
 
Datum: 28. října 2008 23:02
 
 
 
 
Jméno: sedloš      E-mail:      IP: uživatel4440    
ahoj hoši chtěl bych se pozeptat zdali víte kolika zubatý :-) sekundární kolečko bych měl dát do mustanga ?? aby to dost jelo ale aby to mělo taky sílu něco vubec uvízt..?? díky mmoc za odpověď.. zatím zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4450    
pro vozeni dvou lidi tam dej tu 11
 
 
Datum: 29. října 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: sedlo      IP: uživatel4448    
tak díky chlapi!! já bych spiše chtěl prostě aby to jelo ale kdyyž na to sednou 2 aby to utáhlo! dík
 
 
Datum: 29. října 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
to by musel tocit okolo 10000otacek cos na serovim nejde
 
 
Datum: 29. října 2008 9:06
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim no, 75km/h na 11zubym kolečku je fakt nějak moc, sériovej motor ti s tim dá max. 55 - 60km/h, a i tohle už je moc...
 
 
Datum: 29. října 2008 8:42
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel3705    
e sry jedennacti zub v te druhe vete
 
 
Datum: 29. října 2008 8:40
 
 
 
 
Jméno: rubicz      IP: uživatel4444    
Ideální je 12.
 
 
Datum: 29. října 2008 8:39
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel3705    
ja mam 12-zub v klidu 60 km za hod , silu to ma taky v klidu na 2 stupen do kopce ale jestli te nezajima rychlost ale spis sila tak 12 zub dej si tam vetsi rozetu na kros i drapak :-D atd atd
 
 
Datum: 29. října 2008 8:39
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mně to fakt jede těch 75 v pohodě,sílu to má taky dobrou,koupil sem toho mustanga zachovalího ale je bez TP
 
 
Datum: 29. října 2008 0:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4442    
jozef ma asi nejaky zavodni special,ale kdyz tam das 12-ti zub tak to pojede lehce pres 60 a bude mit slusnou silu do kopce ...nebo jeste 11-ti zub a pojede to k 55 a bude to mit uz opravdu velkou silu na bezny jezdeni...
 
 
Datum: 28. října 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
já tam mm 11zub a vytahnu s tim tak 75 a sílu to má docela dobrou,záleží na stavu motoru,na spojce atd
 
 
Datum: 28. října 2008 23:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2324    
cau draci mam babettu 210 a neradi mi jednicku ani pri rozjezdu nevite prosim Vas cim to muze byt?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 22:28
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 99% praskla volnobezka to znamena rozpulit vymenit a slozit nova stoji okolo 300kc
 
 
Datum: 28. října 2008 22:28
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus nekupaval ste si někdo někdo tyhle kryty rukojetí http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1958.html nemáte to nekdo vyfocený jak to vypadá na fichtloj? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 7:33
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/224088-6405-tramp.htmlasi nák takto ale musíš si představit fíka
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 7:33
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdárec mam dotaz asi trošku mimo ale svym způsobem to sem patří: Neví někdo jestli se Škoda 1000MB dělala i ve sportovní verzi, tzn. coupé (jako pozdější Rapidy)? Sme se o tom nedávno hádali v hospodě a neshodli sme se :-D Dík.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 23:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4442    
vyslovene coupé nebylo ale byli lehce silnejsi verze MBX a MBG s dvojitejma webberama (dva karburatory) ....
 
 
Datum: 28. října 2008 23:10
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
a podle mně je otřes psát bez háčků a čárek !!!!!
 
 
Datum: 28. října 2008 23:04
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Koukam pravopis je des co kluci? Nechci do nekoho rejpat... cestinu taky nak eXtra nemusim ale napr MYSLYM nebo TO BILO je podle me otres...
 
 
Datum: 28. října 2008 22:42
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
OK, díky moc....sem si to myslel správně.... :-)
 
 
Datum: 28. října 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
zas mě nekdo předběhl :-D jo a oprava to že to není kupé má být k obum (MBX i 1100) a to že to není sport. verze a silnější motor má být k 1100MB
 
 
Datum: 28. října 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
v seriové výrobě jedině Š 1000 MBX ( http://galerie.autorevue.cz/data/585/medium/koda_1000_MBX_01_.jpg ) a nebo 1100MB - ale to není kupé a ani moc sportovní verze jenom o něco málo výkonější motor
 
 
Datum: 28. října 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nedelaly delaly se akorat skoda 1000mbx to bilo 2 dverový bez stredniho sloupky 2x karburator ale coupe to nebilo jeste delaly 1000mbg ale to nevim cim se lisila od seriový ale myslym ze to byla klasiocka 4 dverova s 2x karbec ael to nevim jiste ale coupe NE!!
 
 
Datum: 28. října 2008 22:12
 
<  2007  2008  2009  2010  2011  2012  2013  2014  2015  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 2:08:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu