Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nosic_mustang.html Měl bych dotaz na sesu skrz tenhle nosič, chtěl bych se zeptat jak je to zaháknuto na rámu přes ty háčky ? nebo jak ? a za co? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2013 22:20
 Ten popis u toho nevidíš ?
Datum: 19. prosince 2013 22:20
Jméno: jawamustang
IP: uživatel8065
 Hoj chci se zeptat. Mám Jawu 350/639 a chtěl bych ji přezout na jiné pneu. A učitě tam nechci dávat nějaké MITASKY ,které tam ted' mám (A to 3.50 předek a zadek 4.0  nechápu jak s tím mohla motorka projít technickou) a se ,kterýma nejsem spokojený. A v TP mám napsané ,že mám mít 3.25 na 18 kola a pak je zatím údaj 2,15B x 18 co to je? Mám mít obě kola 3.25 na 18 nebo jen to přední 3.25? Porad'te prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 18:01
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Celý rok jsem jezdil na Barumkách (vyrobeno ještě v Československu) a ujelo mi to jen jednou na mokru, takže nová Mitaska + Sava je pro mě naprosto vyhovující.
Datum: 20. prosince 2013 18:01
 estli si dobře pamatuju co mám v techničáku, tak předek má bejt 3,25 a zadek 3,50. Jezdil sem jednu sezonu Sava MC7, mizely rychle, ale neklouzaly. Včera sem koupil Metzeler ME22, jelikož sehnat MC7 ve velikosti 3,25 bylo do tejdne nemožný, nikdo neuměl rychlejc, než v prvních cca 14-ti dnech přístího roku.
Datum: 20. prosince 2013 17:28
Jméno: pepa
IP: uživatel16570
 co metzeler me 22 ...jinak napsad do jawy panu kraftovy a do jiste míry se nechají skombynovat ruzné tůlouštky máš to tak za 700
Datum: 19. prosince 2013 18:37
 Odpovím jen částečně. 2,15Bx18 je rozměr samotného ráfku a taky označení sklonu drátů. Jinak v čem přesně ti Mitasky nevyhovují?
Datum: 19. prosince 2013 18:29
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Zdravim mam problem se simson s51 enduro menil jsem civku tyristor fajfku,kabel ke svicce za studena nastartuju ale jenom se syticem a jedu ale po zahrati ho uz nenastartuju můžete mi někdo pomoc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2013 16:28
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 dneska jsem nato prisel udelal jsem znova predstih a dal jsem novy trysky v karburatoru a hura uz to zase konecne jezdi
Datum: 22. prosince 2013 16:28
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 simsony taky dost často trápí vylítávající gufero na klice u zapalování . ..
Datum: 21. prosince 2013 19:56
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 jsechno jsem udelal a simson uz vůbec nestaruje
Datum: 21. prosince 2013 12:48
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 dik skusim
Datum: 20. prosince 2013 14:07
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Moc vysoká hladina, ucpaný vzduchový filtr nebo bohatá směs.
Datum: 20. prosince 2013 10:02
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 a ještě jsem menil tesneni po valcem.A mezi hlavou a valcem je cca1-2mm mezara muze to byt tim
Datum: 19. prosince 2013 17:39
Jméno: Romel
IP: uživatel16106
 Nazdárek, renovuji Jawu 50/555 - mám takový dotaz - benzínová nádrž (cca 2l) ve spodní rovné části díra velikosti mexického dolaru. vyřízl jsem menší obdelník z nádrže (s tou dírou) a nahradil neděravým plechem - zavařil mosazí. Předtím udělal revizi s malou žárovkou vevnitř - neradostý pohled . Tam kde byla zřejmě voda ( přítomna jako obvykle na každém čerpadle) bylo několik nahlodaných míst korozí. Můj dotaz - neexistuje nějaká vodo/benzínová hmota kterou bych vehnal do nádrže a po jejím utuhnutí bych prodloužil životnost nádrže do dalšího desetiletí? Díky za odpověď. Tomáš renovátor
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2013 21:43
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 dokud je to ve velikosti mexického dolaru tak je to dobrý ale pokud v americkém tak to je průser!!!!!
Datum: 21. prosince 2013 21:43
 Dokonale odmastit, odrezit a pak vylít dvousložkovou epoxidovou barvou. Nebude to reznout a bude to i dobře těsnit.
Datum: 19. prosince 2013 17:55
Jméno: slavák
IP: uživatel16568
 Zdravím draci...nemužu sehnat těsnění mezi kartery na peraka 250.....pude tam i z panelky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 21:39
 http://www.motokramek.cz/dily-sada-tesneni-jawa-250-perak-kyvacka/ tady
Datum: 18. prosince 2013 21:39
 na péráka je mezi kartery stejné jako na kývačku... panelka je jiná
Datum: 18. prosince 2013 20:38
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 20:24
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 ram mam zatim puvodní schanim dily až potom začnu upravovat
Datum: 18. prosince 2013 20:24
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar taky sem s kámošem stavel a hlavně nekopuj tyhle unyverzal kup račí znáké motorky starší pošli foto motorky a dohodim ti náky blatníky z náke inzerce za solidní cenu
Datum: 18. prosince 2013 20:14
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 čauec draci chci se zaptat ohledně kývyček - můžu dat zapalování z 350 na 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 18:23
 Ano. Pokud nebudeš odebírat více jak cca těch 50w, tak to vadit nebude...
Datum: 18. prosince 2013 18:23
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 a můžu mít relé z čz487(asi 75w) a zapalování 50w , když to bude zapojený na relé pod sedákem??
Datum: 18. prosince 2013 18:22
 Pepa: Z 350 na 250...tam by prakticky nic měnit nemusel...
Datum: 18. prosince 2013 17:47
Jméno: pepa
IP: uživatel16567
 dynama jsou sschodne jen se musí zaměnit desky s kladívky a namontovat na bok 2 kondenzátory.... pokud stavíš zapalko z dílu pozor at nedáš silný 75 w rotor a slabe 45 w rele...schoří... jinak veškere díly jdou prohazovat
Datum: 18. prosince 2013 17:41
 jo už jsem to taky viděl a funkuje to
Datum: 18. prosince 2013 17:16
 Ano, je to prakticky shodné.
Datum: 18. prosince 2013 16:36
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci jaký máte skušenosti z 80mm klikou dík za vaše názory a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2013 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel16569
 Já ti nevim,já měl 90mm kliku a nicmoc s mejma 90kg...se 100mm klikou jel motor líp...neřikam že víc,ale pocitově líp... teď do budoucna uvažuju dokonce o plný ještě těžší 100mm klice se zdvihem 46mm a k tomu simson 70 ve válci Jawa 50 ... výzva na příští rok ... Investice šílená.... S padesátkama chci pomalu končit...spíš už jen "seriovky"... takový to šmrdly šmrdly aby bylo co dělat o víkend na ranní
Datum: 19. prosince 2013 16:00
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Taky dost záleží kolik chceš točit a na spoustě dalších věcí, jinak 80mm už je fakt dost malá. Ono je taky 80mm klika a 80mm klika.
Datum: 19. prosince 2013 14:21
 Já osobně preferuju větší kliku.. je to hodně o stylu jízdy a taky záleží jaký tratě s tím chceš jezdit, co máš za převodovku atd atd..  za mě 90mm nebo 100mm
Datum: 18. prosince 2013 17:30
 Ahoj Draci,
nejdříve osvětlím situaci. Při půlení motoru pionýra 20ky se zlomila ojnice. Stalo se tak kvůli ponechání pístu ve válci z jedné poloviny. Důvod byl ten, že jsem měl zatuhlý píst ve válci a nechtěl jsem ho násilím vyndavat. Má otázka je, jaký je nejlehčí a nejlevnější způsob opravy? Mám 2 varianty, koupit klikovku s ojnicí a přendat píst původní nebo by bylo možné vyndat z jiného motoru celou klikovku i s pístem a přendat do mého fichtla? Zavařil jsem si a štve mě to, děkuji za jakoukoliv radu. Přeji krásný den. Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 22:01
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/1-1-Jawa/523-3-Motorove-dily/5/262-Sada-Jawa-50-valec-pist-klikovka
taky řešení
Datum: 25. prosince 2013 22:01
 nojo.. pár let předtím než ses narodil bys ji dostal i zadarmo jen aby nezavazela ve stodole.. dneska za to vyplázneš 200 tis
Datum: 18. prosince 2013 22:30
 to je pravda sam bych chtěl jawu 500 ohc snad ji seženu se sajdou
Datum: 18. prosince 2013 21:30
 milane neřid je vypatlanýma kamošema kteří jen honí triko na japoncích... příjde doba kdy ti budou veterány závidět.... sám už si dělám sbírku veteránu.. ono dneska se to ještě dá sehnat... ale za nějaké to desetiletí to bude problém.. a kdo bude mít doma tak bude vysmátej.... ono ty rejže co je maj kamarádi radši ani zdaleka nenajedou a nevydrží tolik co staré jawky a čz .. mysli na to ... až bude kamoš tlačit novou mašinu.. tak na veteránu šlápneš a jedeš
Datum: 18. prosince 2013 21:21
 ano, pomocí smirku jsem rozjel zadřenej křovinořez z nicasilem, ale že by to kloudně fungovalo u motorky kde potřebuješ výkon... smirkem nezaručíš ovalitu,vystředěnost prostě nic a když už dělat výbrus čímkoliv tak do toho i dát píst dle rozměrů válce...
Datum: 18. prosince 2013 21:18
 to je pravda ale dneska je to úplně to sami fichtli se dneska taky házej do šrotu ale kdo z mladých generaci za dvacet let bude toužit po fichtlu vono vůbec tak obecně to za par let budou mít jenom ty starší kteří na tom tehdy začinali mě je 17 mam cz 125 rok výroby 1969 a a kamarádi v mé věkové hranici ji pohrdají že je příliš stará dneska se najdou jedinci kteří ještě začínají na fichtlu nebo na nake 50 kdo vi co bude
Datum: 18. prosince 2013 21:01
 je ot jen fichtl? .... před 20ti lety se péráky házely do šrotu protože to byl "jen" pérák... denska by ti za něj urvaly ruce.. uvažuj dopředu trubko
Datum: 18. prosince 2013 20:42
 halete ja se už nebudu radši vyjadřovávat u mého fichtla to fungovalo to co sem tady popsal a pane bože je to jenom fichtl a jenom 2t děláte z komára velblouda
Datum: 18. prosince 2013 20:20
 A ještě jeden dotaz, neni možný, že jsem podělal ještě něco? Protože když jsem pak točil s tou klikovkou tak kladívko startéru odskakovalo dost daleko, tak 0,4 cm, ale když jsem sundal stator a točil klikovkou tak se zdála v pohodě, nešlo by jen přelisovat a dát novou ojnici? Děkuji
Datum: 18. prosince 2013 19:59
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
Datum: 18. prosince 2013 19:46
 nepleteš si to s honěním?
Datum: 18. prosince 2013 19:42
 no on to není vybrus je to spíš něco na způsob toho honovaní krouživým pohybem kroužím ve vlošce válce táta jednoho kamaráda mu to takhle dělal i na mz 150 tak jsem to na fichtlu skusil taky na čize sem to tedy netestoval a ani testovat nebudu ale fungovalo jim to zlepšilo jim to o trošku kompresi když ji měřili a ještě dali noví kroužky
Datum: 18. prosince 2013 19:33
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Díky za radu, asi to udělám prostě tak, že všechno koupím nové a je to  Chci to udělat pořádně, abych po tom co se to složí to zase nemusel lámat znovu  Díky chlapi
Datum: 18. prosince 2013 19:29
 tak popiš proces zhotovení výbrusu ty smirku...
Datum: 18. prosince 2013 18:54
  tu klikovku jsem dělal jednou a byla to stará klika kterou jsem rozebral a složil a povedlo se mi je to sice prasárna ja vím ale klika mi nehaže aniž bych ji vyvažoval a to stým smirkem zas není taková blbost ano ptal jsem se tam na základy ja vím
Datum: 18. prosince 2013 18:51
 kobe ty jsi olan a ty milane jsi olan na druhou....
Datum: 18. prosince 2013 18:47
 Nemam důvod se Ti vysmívat. Jenom mě pobavilo, že na motorkářích ses ptal na relativně základní věci, a teď už repasuješ klikovky...
Datum: 18. prosince 2013 18:30
Jméno: Milan
IP: uživatel16544
 no zdála se mi ta přezdívka naka povědoma z motorkařu.cz ano mam čz 175 ale klidně se mi vysmějte za to co tady píšu ale ja si to nevymyslel
Datum: 18. prosince 2013 18:20
 Tak mě napadlo...že ty jsi z Kladna a máš čízu 175, že...
Datum: 18. prosince 2013 17:46
 halete ano vím co je to honovaní udělal se vybrus a pak se válec vyhonuje a nehledě nato můj fichtl jezdil i na naftu byl jsem svědkem toho že chlápek vypral štětce v ředidle a pak to ředidlo nalil do nádrže a fichtl jel ja si dělal kliku doma ve svěráku a funguje a ano vím že se honuje brusnýma kamenama ve fréze už sem to viděl a navíc sem radil jenom to co funguje aspoň tedy mě
Datum: 18. prosince 2013 17:28
 Milane, není to tak, že bychom to moc hrotili. To pouze ty to moc prasíš...Jako strojař bych z toho blil velebnosti. Kliky se srovnávaji na stojánku pomocí hodinek na pár stovek, a tobě na to stačí svěrák a šuplera...no moc rád bych to viděl!  K honování se raději nebudu moc vyjadřovat. Udělat kvalitní výbrus je trochu složitější než jenom šáhnout šmirglem do válce a říct "Je to jenom fichtl, ten vydrží hodně...".
Datum: 18. prosince 2013 16:34
 milane víš vůbec co to je to honování?  a k čemu slouží?
Datum: 18. prosince 2013 16:16
Jméno: Jarin
IP: uživatel16566
 Nevím jaké máš na to finance, ale já bych nechal udělat GO kliky a rovnou výbrus ( max 1500kč ). A pokud by jsi měl k tomu ještě nějakou kačku navíc, koupil bych rovnou ložiska, gufery, spojkový lamely a udělal to rovnou pořádně a máš na pár let klid. Nebo splašit celý motor nasadit a jezdit. Kupovat samotnou používanou kliku bych nedoporučoval stejně na 99.9% bude KO.rnPS: Milan! Svěrák a šupleru už mám a jak dál...?
Datum: 18. prosince 2013 16:09
Jméno: Milan
IP: uživatel16544
 no moment ja neříkal že to píšou v příručce tohle je z zkušenosti ostatních a opravit kliku není tak těžké ja si to udělal sám a motor běží jako hodinky a nehází a vyhonovat válec normálka smirek a točivým pohybem kroužíte nevím co je na tom divného a funguje to nesmíte to tolik hrotit je to jenom fichtl a ten výdrži hodně
Datum: 18. prosince 2013 16:04
 Kobe: Kup píst, kroužky a kliku a vyměň všechno.
Milan: Palec nahoru, tohle jsem ještě vživotě nečetl
Datum: 18. prosince 2013 15:02
 Milane dobrá rada, du si to taky udělat když je to za těch pár kaček
Datum: 17. prosince 2013 22:00
 Příručku jsem studoval docela dlouho...bohužel zmínku o tom, že výbrus se dělá šmirglem a že klika se centruje ve svěráku šuplerou jsem tam nenašel, na jaké je to straně?
Datum: 17. prosince 2013 21:37
 milane ty jsi teda borec  ... a jak sis ji centroval?
Datum: 17. prosince 2013 21:19
 klika se da zrepasovat doma v dílně stačí svěrák a šuplera je to prasarna ale za par kaček mam stým skušenosti na fiku jsem si ji taky repasoval sám a zvládl jsem to pokut možno při dalším kroku prostuduj příručku fichtl ma jednoduchý motor a investice do nej jsou minimální pokut nebudeš dělat vybrus tak aspoň vem jemní smirek opravdu jemňoučký a vyhonuj si válec děla se to tak že budeš jemně kroužit ve válci je to hračka a až to složíš tak nezapomeň víc mazat
Datum: 17. prosince 2013 21:06
 ty jsi zlomil ojku jo? kdyby jsi nechal zarostlej píst ve válci a válec na šteftech tak dřív vyrveš ty štefty z bloku nebo tu ojku max ohneš... kolik kg mělo to kladivo kterým jsi tu kliku valil ven? jinak osobně bych volil variantu kliku z jinýho motoru a píst podle výbrusu dodat, zatuhlej píst kterej jsi vybouchal ven nemá cenu pokoušet... nejlepší by bylo dát kliku na repas a válec na výbrus ale to už leze více do peněz
Datum: 17. prosince 2013 20:21
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Problém to byl, protože jsem nechtěl zničit píst a myslel jsem, že ta klikovka prostě půjde i s tím pístem a válcem. Je to moje první motorka, takže hnedka jsem to podělal, ale to už nevrátím a chci to vyřešit. Takže by to mělo jít v pohodě vyměnit celou klikovku i s pístem z jiného motoru a dát to do mého, nebude vadit že bude jiný píst než na jaký si válec "zvykl" ?
Datum: 17. prosince 2013 20:20
 to byl problém ten píst z válce prostě vymlátit ještě před půlením?
Datum: 17. prosince 2013 19:53
Jméno: Milan
IP: uživatel16544
 u tak asi není co řešitzatuhle píst jo no pěkný podle toho jaký investice do toho chceš vložit ja bych tam dal z jiného motoru bude to levnější a nebo koupit ojnici a vyměnit ji ale pokut máš náhradní z jiného motor
Datum: 17. prosince 2013 19:51
Posl.aktualizace: 19. prosince 2013 22:52
 Díky Kubo a hlavně stando. Sháněl jsem si nějaké info ještě po netu a tak a vypadá to, že klakson byl ten na baterky ale druhý typ (ne ten se štítkem pal. ale ten menší). Vzpěry na zadním blatníku by měly být už dvě vzpěry najpravděpodobněji. Ale může být i jedna, ta se ovšem snoubí s podsedlovými plechy se třemi prolisy. Jelikož mám už novější plechy s 6 prolisy, tak tam ten zadník se dvěma vzpěrami nechám...Ten uchýt u zadního blatníku měly opravdu ty poslední kousky z 58 roku, co jsem zatím tak zachytil, že snad ještě ani v tom 57 to nebylo normální aby tam byl. Tak jako pokud je to doskládáváno z dílů, tak nevadí, že je to takový bastl, když je to uděláno s citem. Je spíš naopak dobře, že s tím někdo zabývá a opraví to a někdy je opravdu lepší udělat nový díl, než za ně solit takový nekřestanský peníze...
Datum: 19. prosince 2013 22:52
Jméno: standa
IP: uživatel15176
 Klakson/bzučák na 100% na dvě plochý schovanej v prsíčkách. Na 100% levostraný karburátor. Na 100% sedlo s výklopem do boku a vlaštovky...Jehlu a táhlo nevim,ale rok 56 měl snad jen jednu vzpěru zadního blatníku (to si ale nejsem na 100% jist od kterýho roku se dávali už klasicky dvě)....měl jsem rok 1957 v dlouholeté úschově od kamaráda co se přestěhoval z vesnice do paneláku a jeho rok 1957 ještě měl prvky první verze,ale už to mělo na zadním blatníku dvě vzpěry,ale zas to ještě nemělo tu obroučku za kterou se to dávalo na stojan... Jinak to byl homemade originál,krásnej lak,krásný řidítka vzniklý zkříženim řidítek /částí z mustanga a střed stadion...válec j555 karbec ze starý čízy 125 s 16mm difusorem(navenek stejnej jako origo),karb pravostraný (chyba roku),koleno přeletovaný,vejfuk s dvěma trubičkama (aby zněl) a stojan dokonale vyrobenej z antikorovejch trubek čistě udělanej,nalakovanej....to když jsi dal na stojan tak si z toho moh česat třešně ... No byl to svym způsobem bastl,ale krásnej a vyladěnej....
Datum: 19. prosince 2013 16:29
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravim mám taky pařízka 550 po renovaci z téhož roku a mám tam taky pravostraný karburátor domnívám se že se montovali na jednou s levostranýma ale nejsem si jist. Co se týče bzučáků je tam ten na dvě plový baterky.
Datum: 18. prosince 2013 19:59
 Díky, mrknu (y)
Datum: 17. prosince 2013 23:57
Jméno: Milan
IP: uživatel16544
 http://www.motoveterandily.cz/index.php?category_id=13 tady ma jehly na oba dva koukni se a ma tam i ty klaksony
Datum: 17. prosince 2013 19:17
Jméno: jony
IP: uživatel16562
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 19:51
 bohuzel ,,,jedine ofic s postovnem,sorac sesa
Datum: 17. prosince 2013 19:51
Jméno: Termixnator
IP: uživatel13625
 Ahoj cca 4 roky zpet jsem si delal ridicak na auto + motorku v ridicaku mam datum u te A lehci. Tak jsem se chtel zeptat kolik muzu ridit KW ? vim ze kdyz jsem to delal mel jsem omezeni na max 25KW a kazdej rok to meni tak abych pri koupi motorky nekoukal na zbytecne slabe kousky  predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 19:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 standa: no na jaře jsem měnil ř.p. kvuli profesáku a mám zapsaný A2 bez jakýhokoliv harmonizačního kódu, takže A2 pro nás, co jsme měli Ačko do 25kW platí, a omezit ti skupinu, na kterou jsi dělal papíry nemůžou, takže je to tak jak píše kolečko...
Datum: 20. prosince 2013 19:21
Jméno: Termixnator
IP: uživatel13625
 Ja z toho byl taky vyplesklej kazdopadne prej ted spadame do skupiny A2 + vyhody ze skupiny co jsme meli predtim
Datum: 20. prosince 2013 10:33
Jméno: standa
IP: uživatel15176
 To mi ho vyndej,to znamená teda,že mužu jezdit skoro na každym hovnocucu (chopper) co má do 35kw (a to maj skoro všechny) ??? Tak to mi kurva uniklo... Dá se to někde oficiálně dohledat? V řidičáku v horní kolonce Áčka mam datum,nic víc... Žádný Ao ani A2 ...
Datum: 19. prosince 2013 19:10
Jméno: Jawař
IP: uživatel15770
 Termixnator: Žádný problémy s tím nejsou, tyhle motorky nejsou jakoby "škrcený" jak to je běžné u silničních. Tyto mají prostě z výroby 8 kW v TP a basta. Skutečnost je 38 kW a víc.
Datum: 17. prosince 2013 18:44
Jméno: Termixnator
IP: uživatel13625
 Sem premejslel ze bych si casem dokoupil i nejaky hladky gumy aby se to dalo pouzit jako endurko pro sobotni nakupy ve meste  Jinak na normalni jezdeni mam auto takze jako uplnou nahradu bych motorku asi nechtel protoze vetsina automobilistu nedava na motorkare pozor a uz jeden znamej nedopadl moc dobre a je ne vozejku
Datum: 17. prosince 2013 12:52
 Já bych na to taky asi kašlal, sám přemejšlim že si pořídim nějaký XTčko nebo DRko bez papírů na pole...
Datum: 17. prosince 2013 12:44
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 jestli to máš na voražení a sem tam enduro vyjížďky, tak bych se na TP vykašlal... pokud nebudeš jezdit vyloženě ve městě, tak PČR nemá šanci  .... taky když jsem chtěl krosku v 16ti, tak sem to chtěl s papírama,, koupil sem EXC a nakonec byly s papírama akorát problémy (TK, povinný ručení atd.), nehledně na to, že ta motorka byla vůči téměř stejnýmu SX podstatně dražší.... dneska, kdybych to chtěl k tomu samýmu účelu, tak koupim ostrou dvěpade 2T...
Datum: 17. prosince 2013 12:24
Jméno: Termixnator
IP: uživatel13625
 Ahoj taky solidni motka  Jinak predpokladam ze stim stazenim KW v TP bude asi taky problem ne ? vic papirovani + nejaka ta sada aby to proslo a dalsi finance ? ja se prave tomuhle chtel vyhnout i kdyz presne nevim jak to funguje jen koupit motku a jezdit  Kazdopadne chci napsat na motorkare co mi poradi akorat jsem zapomel nick u uctu takze musim cekat 3 dny takze dneska ve 2 tam hodim post a uvidi se co mi poradi. Cenove bych se chtel dostat na +-60 000,- kdyz to bude jen vejkendovka.
Datum: 17. prosince 2013 11:24
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Zdar já jezdím na Husabergu FE 400 E a v TP mám 8 kW!!!!! Ostatní ostrý endura to mají podobně, takže neměj strach!
Datum: 17. prosince 2013 11:19
Jméno: Termixnator
IP: uživatel13625
 No spis jsem se ted odhodlal a chci koupit nejakou crossku ale s papirama abych mohl alespon do druhe vesnice (mame dost casto policejni hlidky cihajici na zacatku a na konci vesnice... diky mistnim mladym ridicum co narvali auto do obecniho uradu...) Kazdopadne nejlepsi je Husqvarna naproti tomu Kawasaki ma hezci motorky s novejsim rokem s nizsi cenou ale bez papiru  nejvic se mi asi libi KTM akorat je prej draha udrzba a tyhle motky jsou stejne jako KTM vetsinou bez papiru  Kazdopadne ja ji chci jen na vyblbnuni/odfrknuti na vejkendy takze na ni nebudu rajtovat kazdej den tak doufam ze ten rocni servis nebude az tak nakladnej  Kazdopadne diky za tu radu ohledne KW hned mam lepsi den
Datum: 17. prosince 2013 11:06
 Ono je to trochu složitější. Ty to máš ve skutečnosti ještě lepší. Ty můžeš mít motorku se seškrceným výkonem 25kw, a je uplně jedno kolik měla před seškrcením, klidně mohla mít 100kw. K tomu se ti ještě přičte výhoda nové skupiny A2 - můžeš řídit motorku do 35kw, ale pozor, nesmí být seškrcena z více jak dvojnásobného výkonu! Jestli jsem to napsal nesrozumitelně nebo jestli řešíš nějaký konkrétní model motorky, tak napiš a pořešíme to.
Datum: 17. prosince 2013 10:59
Jméno: Termixnator
IP: uživatel13625
 Prave to mi bylo divny kdyz jsem hledal co muzu ridit tak uz byla jen skupina A2 ktera vlastne sedi na tu moji  akorat ja to delal na 25KW max a ted je tedy nove 35KW max ? tak to je super to jsem potesen  diky moc kluci
Datum: 17. prosince 2013 10:54
 Ahoj. Pokud si dělal skupinu Aom, tzn. max 25kw atd, tak nyní můžeš řídit i vozidla zařazená do nově vzniklé skupiny A2, tzn. do 35kw.
Datum: 17. prosince 2013 10:52
Jméno: Standa
IP: uživatel16563
 Tohle Áčko mam i já,mužeme řídit motocykl do výkonu 25kW
Datum: 17. prosince 2013 10:51
 čau, nevíte prosím, kde sehnat pozinkované špice na 555 pařeza? 3x190? ... na burze mi prodali na typ 550 a 18špic je krátkých... zde na krámku jsem je nenašel...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 15:29
 všiml jsem si tam jedné malé chyby místo těch 100 km tam má být spíš kg
Datum: 17. prosince 2013 15:29
Jméno: Marlboro
IP: uživatel15277
Datum: 17. prosince 2013 14:10
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 18:27
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 moc díky za odpověď do objednávky to napíšu
Datum: 18. prosince 2013 18:27
 zele uz mam,,staci napsat do vzkazu pod obj
Datum: 17. prosince 2013 22:59
 normale kup tyhle a presprejuj
Datum: 17. prosince 2013 12:47
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 17:53
Jméno: f
IP: uživatel15423
 No kliku která je nevyvážená, není vhodné ani centrovat, dost by házela. Takže kliku předej odborníkovy a řekni mu, že chceš kliku vyvážet a následně vycentrovat..
Datum: 20. prosince 2013 17:53
 díky chtěl jsem vědět vyvážení.. Ale když je to načnuté kolik sotjí vycentrování?
Datum: 17. prosince 2013 19:56
 Možná bych do toho vnesl pořádek tím, že je třeba odlišovat pojmy "vyvážení" a "vycentrování".
Datum: 16. prosince 2013 23:00
Jméno: standa
IP: uživatel16554
 Seriová klika se nevyvažuje,tak nějak je vyvážená už z výroby. Vyvážení odlehčené kliky v neslisovaném stavu do 500,- ... když jsem nechával vyvážit kliku,kterou už někdo utočil na 85mm a složil tak sem za to dával známýmu 7 nebo 8 stovek,protože ji musel zas znova rozlisovat,vyvážit(odvrtat) ,slisovat, a znova vycentrovat....zbytečná práce na hovno... To moje odpověd.
Datum: 16. prosince 2013 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 vyvážení? to bude max za 100,přelisování + vyvážení stojí 500
Datum: 16. prosince 2013 20:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16560
 cca 500
Datum: 16. prosince 2013 18:39
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 10:58
Jméno: Standa
IP: uživatel16563
 Člověče a jeden borec co jsem mu udělal 60ccm sadu si s tim vyhrál,měl ten zakrytovanej RMS filtr,a nakonec se mu to povedlo odladit,sral se s tim teda neskutečně dlouho,ale byl tvrdohlavej a nechtěl to zahodit,denně 2 maily proč to nejede,,,,už jsem z toho nemoh,,,,nakonec u 60ccm válce s tímto filtrem skončil u trysky 74 a šíleně laboroval se všim,protože hladina vs tryska vs jehla byly najednou děsně citliví na sebemenší změnu,ale měl trpělivost a povedlo se mu to asi po dvou týdnech ladění. Jednou jel okolo,tak přivez na plaťáku pincka abych se svez a byl jsem překvapenej...spodek to teda nemělo vůbec,ale od středních otáček nahoru docela fajn,,,nejvíc mi rozkopla trojka v kopci na půl plynu už skoro podtočená na podřazení,přidal jsem a ono to začlo zrychlovat  ....ale hrozně to bučí  Jinak to nemužu doporučit,jediný co to přinese tak problémy s naladěním a když budeš šikovnej,jak muj známej,tak to nakonec naladíš,aby to jelo jako s origo airboxem....
Datum: 17. prosince 2013 10:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Rada: Vím o tom hovno, tak nic neupravuju, ale nechám to co nejvíc v originálu, nejlepší knížka o "ladění" je v tomhle případě uživatelská příručka. Ale kolik "tunerů" ji četlo, že?
Datum: 16. prosince 2013 15:44
 marquee: ono je to pro děti těžké pochopit když je tam napsáno TUNING
Datum: 16. prosince 2013 15:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pomůže ti třeba k tomu, že ti to nepojede jak má, aby ti to jelo musel by jsi dát větší trysku a výsledek bude stejný výkon vyšší spotřeba. Už konečně pochopte že seriový motor u pionýra jede nejlíp se seriovými komponenty ( výfuk, filtr, box ...).
Datum: 16. prosince 2013 11:45
 čemu by to mělo pomoct?
Datum: 15. prosince 2013 22:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A proč ho tam cheš, když nevíš proč?
Datum: 15. prosince 2013 22:45
 cus daci jaké mate skusenosti s tema nalepovacíma zaltyma linkama .??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 23:04
Jméno: Kendy
IP: uživatel16561
 aj ja by som chcel vedieť Vaš názor, nevyblednu alebo nezlezu dole ked budem umývať moto ?
Datum: 16. prosince 2013 23:04
 Jestly chceš aby to trochu vypadalo tak asi určitě ne
Datum: 16. prosince 2013 6:16
 zdarec jakou mate zkušenost s vymenou te mosazne vlozky na ojnici v ktere klouže pistni čep za jehlovy ložisko? je to lepší?horší? dá se to sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 22:25
 tragos: ale dá se sehnat.. ale je to tak jak jsem to popisoval níže.. z jiné motorky a pouze na čep 10mm ... jenco to tak dělal
Datum: 16. prosince 2013 22:25
 Né zvětšit na soustruhu, ale po nalisování projet výstružníkem...Jsou určité strojařské postupy a je třeba je dodržovat...
Datum: 16. prosince 2013 18:53
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Je to bronz a sehnat se na to lozisko nedá, za 50kč můžeš zakoupit novou vložku ale je třeba jí zvětšit na soustruhu
Datum: 16. prosince 2013 16:12
 zajedno to neni mosaz ale bronz... a za další se u origo ojnice nahradit nedá... teda dá ale musí se sehnat ložisko z nejaké jiné motorky ale to je pro 10mm pístní čep... což je pro origo písty nepoužitelné....
Datum: 15. prosince 2013 20:10
 čau draci tet delam ridičák B a C a chci se zeptat zda mohu stimto jezit na pincku ? jestly s novím rokem nema prit nak zmena v zakone bo neco podobneho moc děkuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 10:07
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Děláš řidičák a ani nevíš na co ... Kam ten svět spěje?
Datum: 16. prosince 2013 10:07
 Nemůžeš...pokud teda nemá v TP zapsáno 45km/h. Ani podle současné legislativy...
Datum: 15. prosince 2013 18:46
Jméno: mira
IP: uživatel13988
 chtel bych se zeptat jestli se tu bude prodavat segment na startovani na jawa 555 dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 7:18
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=865&sName=Startovaci-segment-550-555
Datum: 16. prosince 2013 7:18
|



|