Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj nevite nekdo kde bych mohl sehnat spinaci skrinku na jawa 250? muzu na tomto vebu? vubec nevim kde hledat pomuze nekdo? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 14:36
 jo presne tu myslim ale je to vona? muzu ji pouzit?
Datum: 06. listopadu 2008 14:36
Datum: 05. listopadu 2008 21:56
 jo nevim co to je bosak a s ampermetrem nechci ja potrebuju jenom holou spinaci skrinku a to mi staci motor mam 353 vic nevim
Datum: 05. listopadu 2008 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel4496
 bošák koupis tady a pokud je to ta s ampermetrem tak tu sezenes nekde na inzerci...
Datum: 05. listopadu 2008 17:11
Jméno: vyspu
IP: uživatel4494
 jaká 250 to je? nebo jakou spínačku scháníš?
Datum: 05. listopadu 2008 16:18
Jméno: wajgl
IP: uživatel1450
 jakej je rozdil mezi tim jestli mám na stadionovi s11 indučku nebo ne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 21:04
 stadak mel v originale indukcku v zapalovani,ta se ale obcas rozbila,takze vytahli ze zapalka draty a indukcku pouzily z pionyra a umistili ji treba pod nadrz
Datum: 04. listopadu 2008 21:04
 Já tomu moc nerozumim, ale myslim si, že rozdíl je velkej, protože bez indučky budeš mnohem častěji při jízdě využívat šlapky.
Datum: 04. listopadu 2008 20:57
 chlapci,  v čem je lepší jehlový ložiško hore na pístní čep??? já ho tam mám na 555  predchozi majitel rozdelal klikovku dal ijnici z 21.... tak proto  v čem je teda lepší:
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel4496
Datum: 05. listopadu 2008 17:16
 Ty vole Hlada a jeho neustálý machrování s dobře sedlou 555......už mi to příjde trapný...  MI UŽ VŠICHNI VÍME ŽE TI TO RVE I NA DVOJÁKA ASFALT...!!!!
Datum: 05. listopadu 2008 13:18
 jo  ale on řikal že když to měnil, tak že tam už dal i to jehlovy ložisko  a ještě je tam spojka z 21  a taky hlava.... lítá jak drak a kámoš, co má 21 dávám jak nic
Datum: 04. listopadu 2008 17:38
Jméno: brisK
IP: uživatel4486
 že nepotřebuje tolik mazat - ale když tam je z 21 tak to neznamená že je tam jehlový ložisko
Datum: 04. listopadu 2008 17:35
Jméno: Deda
IP: uživatel556
 Nenici se ti cep a lip se ti to maze takze je to dobra vec toto.
Datum: 04. listopadu 2008 17:34
 Zdarte,nevite cim by mohlo byt toto??Kdyz normalne preplavim karburator na fichtlovy (mam novej karbec) tak to normalne nakopnu na prvni slapnuti.Necham to trochu rozehrat,aby to nekuckalo a ono mi to chcipne.Tak trosku tuknu na karburator a snazim se nakopnout,nejde to,vubec,at delam co delam.Tak to rozlacim a jak tak to roztlacim,tak to chyta stylem jak kdybych mel velkej predstih.(to znate,roztlacite "pul hodiny" a pak to pomalicku zacne chytat).Kdyz jsem zajizdel tak jsem pouzival tuhletu svicku.A pri zajizdeni me to zaclo delat toto.Tak jsem dal novou svicku a nikdy to neblblo dokud jsem do nej nedal tuhletu svicku.Ale tohleto dava smysl a vyresil by to i laik.V nedeli jsem si udelal novou elektriku (novy dratky) vecer jsem dal novou svicku (zajetou asi 20-30km) a preplavil jsem to jako normalne.Neslo to totalne nakopnout.Tak jsem to rozjizdel a neslo to vubec chtynout.Tak jsem to dotahl domu a vyndal svicku.Byla mokra.Tak jsem prinesl dalsi dve (jednu tu se kterou prave jezdim) ani s jednou to nechtelo chytnout,jako predtim.Fajfka jiskru hazela a na pertimaxu byla taky videt jak to funguje.A dens kdyz jsem to preplavil,tak to chytlo na prvni slapnuti.A jak jsem tomu nechaval volnobeh,tak to chvilkama vypadavalo (jak u stary skodovky).A jak jsem tak jezdil,tak jsem to nechal chvilku odpocinout a zase to delalo.Kdyz jsemv nedeli dal tu zajetou svicku,tak az to nakonec chytlo.  A ja se vas ptam:co to mohlo delat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 19:28
 ne,Stando.Ja mam predstih maximalne 1,7 vic ne.Odtrh je na pohodu.No kladivka se chystam dat z 30W zapalka.jsou orig.a jak novy,skoro nepouzity,takze jak jsi psal,taky bych to typoval na ten spinac na masce,ale zase.Driv to nedelalo.Mel jsem to zapalko na 05-ce a nedelalo to.muze byt zasranej pertimax,mozna.A jinak zdar a silu
Datum: 04. listopadu 2008 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel4490
 mas to nejak spatne porychtovany. musis vsechno udelat poradne a pak to prestane zlobit. vsechno poradne seridit,dotahnout,vycistit ...hodne delaj kontakty v prepinaci na masce,ruzny dotyky dratů a nebo spatna kostra....ale u tebe bych to typoval na spatny kladivka a predstih nebo odtrh....
Datum: 04. listopadu 2008 17:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no mozna se ti povoluje predstih, pokud to delalo po vymene svicky tak bud svicka nebo kabel se negde ukostruje (treba ve fajvce jak se s ni manipuluje...) ted me jinak nic jinyho nenapada...
Datum: 04. listopadu 2008 16:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zdar draci! jak se pozna ze inducka je stara? vynechava?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 17:37
Jméno: brisK
IP: uživatel4486
 tak jednoduše zkus jinou
Datum: 04. listopadu 2008 17:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jo jenze mam na ni podezreni estli ho opravdu indukuje nebo estli je chyba jinde coz asi nebude
Datum: 04. listopadu 2008 16:38
 To je jedno,jestly je stara.hlavne ze indukuje proud
Datum: 04. listopadu 2008 16:26
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
jakej je vas nazor na jednou krouzkovej pist do fichlta??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 13:20
 Weaponmane....  L kroužek máš na cca 500km....jeho přítlak na stěnu je tak vysokej že se rychle sjíždí. Výkon sice odebereš větší ale krátkodobě. Navíc nemá rád "brždění motorem" takže se může stát že umylem podřadíš o chvilku dřív a tradá....hlavně ať za tebou nikdo nejede...  Pak je to jak kulka...
Datum: 05. listopadu 2008 13:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nene je to znat ale radsi bych to smenil zpatky za ten 3krouzkovej pac nepotrebuju ho tyrat pres otacky to je mi ho lita gdyz mi kopce daval za tri a na mirnym kopci mi jeste zrychloval...ted s dvoukrouzkovym mi do takovyho strmyho zacal jeste v pulce na trojku akcelerovat az to hezky nebylo a az navrcholu sem ho musel podradit to letel jak urvanej z retezu
Datum: 04. listopadu 2008 22:20
 Nvim jak vy jezdíte na fichtlovi, ale já mam furt 3 a plnej, jen když je nějakej větší kopec tak mam 2 a plnej...  mustang 23> jestli to máš na sériovku tak to pojede pořád stejně (jasně bude ti to připadat že to strašně tahá ale to je placebo efekt) a to že to de rychlejc do otáček je pravda ale jen když to točíš na neutrál....
Datum: 04. listopadu 2008 21:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 1 krouzek je dosti zivej zazil sem to gdyz se mi na dvoukrouzku sprcnul jeden (neda se to porovnat s origo 1krouzkem ale jen tak okrajove se to tomu podobalo) a tak to litalo a po rovince za chvilu za tri a na plnej kotel za to do kopce do stalo o nervy bud jet na jednicku dvacitkou nebo ji vzdycky vytocit, chvilu tam vrazit trojku nez spadla a pak zas na jednicku, dostaval stasnej kotel...jinak 2 krouzkovej je fakt dobrej a 3 krouzkac to vytahne kazdej kopec na vyssi stupen za to je omezena maximalka a o poznani min se toci a necha se min vytacet...
Datum: 04. listopadu 2008 20:18
 rychle jde do otacek,mensi komprese,tudiz si musis koupit aspon novy este 2 pistni krouzky,abys je mehl po nakym case vymenin,pac je to na jeden velka namaha.2 pistni krouzky,to uz je lepsi ale 3 uz jsou na taznost
Datum: 04. listopadu 2008 19:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je to dobra vychcaninka ale pokud to je na seriovym motoru tak to strasne malo drzi kompresi, je dobry ji pak nahonit pres snizenou hlavu...ale rikam na seriovku se to moc nehodi, to spis pro ty naslapanejsi motory...
Datum: 04. listopadu 2008 16:20
Jméno: deda
IP: uživatel556
 No je to vo neco lepsi ale je problem si ho nechat virobyt a pak si nechat udelat krouzek to neni tak hrozny.
Datum: 04. listopadu 2008 16:19
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 bral bych pist na fichtla s L krouzkem
Datum: 04. listopadu 2008 15:55
Jméno: pajo
IP: uživatel1318
 zdarééc borci.. mam jawu 20 hazí jiskru teče benal vše čisty ale nejede nevíte čím by to mohlo být..???za rady moc dííky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 15:57
 předstih,odtrh,skus vyčistit vejfuk a dát nový těsnění mohlo by to sát vzduch,skus popsat co to dělá a co to nedělá
Datum: 04. listopadu 2008 15:57
Jméno: raptor
IP: uživatel4491
 jakej má být předstih na jawě 250 kejvačce??dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 9:53
Jméno: patrik
IP: uživatel2245
 brisk al ezaleži i na tom co má z atip, neni to jen o obsahu. prostě 250/353 má 3,2mm
Datum: 05. listopadu 2008 9:53
Jméno: brisK
IP: uživatel4486
Datum: 04. listopadu 2008 20:05
Jméno: brisK
IP: uživatel4486
 tak ted su dopletený já pač v manuale k 175 z roku 58 a je tam napsané 4mm před HU k 250ce sice manual nemam ale vychazel sem z jedné stránky (mosel by sem hledat) - tak ted nwm jak to dopravdy je
Datum: 04. listopadu 2008 19:32
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 brisk neplět ho, já co mám 175/477 tak je 2,9 pře hů, neno to tak že čím větší obsah tím větší předstih. u 250/353 ja 3 až 3,2 mm je to i v manuálů a navíc mám kývačku 250/353 doma ještě v původním stavu a tak je předstih 3mm a chtne n ašlápnutí a valí dobře.
Datum: 04. listopadu 2008 17:58
Jméno: brisK
IP: uživatel4486
 3,2 mm před HU je malo na 175ce je 4mm to vim jistě ale na 250 tušim že to bylo 4-4,5mm
Datum: 04. listopadu 2008 17:45
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 na "kejvačce" nevim, ale na kývačce je asi 3mm před hů, nebo 3,2 mm.
Datum: 04. listopadu 2008 15:40
Jméno: Jirka
IP: uživatel4489
 Zdravím.Nevíte, prosím jestli tato pneu bude pasovat na klasický ráfek 20-tky-Barum C 23 Junior ultra cross 90/100-16. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 16:00
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 16" to je, takže jí na ráfek dáš, ale nevím jestli se ti vejde do kyvky...
Datum: 04. listopadu 2008 16:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panove pro vas to bude hracka tak pls poradte a to v tomhlec - ve valci sou rejhy, gdyz po nem prejedu prstem tak nejsou vubec citit ale gdyz se do valce kouknu po svetlu tak sou videt a taky mam zacatek pistu podrapanej...co muzu cekat od takovyho motoru navzdory tomu ze lita jako drak ovsem do kopce se mu moc nechce (ma 2krouzkovy pist a ten prvni krouzek je sprcly v drazce diky tomu podrapani, neco jako gdyby byl zapecen proto neudrzi kompresi) a nebo je to uplne obycejny problem kery neresite?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 22:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo lozisko na klice to je v poho ani se nemele
Datum: 04. listopadu 2008 22:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 loziska i gufera memeny o prazkach, to bronzovy futro taky, mam tam jak vzdichovej filtr tak i sitko v nadrzi...newim co by to mohlo podrapat...jinak pist sem vytah, ten krouzek sem vyndal, zamek trochu zbrousil at tam muze volne zas sedet (blbej tam zasprclej diky tem rejham)
Datum: 04. listopadu 2008 22:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mas tam filtr vzduchovej?? mozna mas vysimany lozisko na klice to se stalo kamosoj pak jsem nemoch an idostat pist zvalce a byli vnem zapichany ty jehli zloziska v pistu
Datum: 04. listopadu 2008 20:48
Jméno: standa
IP: uživatel4490
 udelej vybrus...vyjde to lip nez se porad trapit s timhle...
Datum: 04. listopadu 2008 10:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4264
 jaha mam taky takovej pocit
Datum: 04. listopadu 2008 10:47
Jméno: standa
IP: uživatel4490
 ja si myslim ze si to uz přidřel...
Datum: 04. listopadu 2008 10:15
 podle me je hloupost kupovat jenom novej pist s krouzkama,ja preferuju vybrus(uz jenom kvuli tomu ze mam kvalitni vybrus se vsim vsudy za 330kc(a to bez jakekoli slevy nebo znamosti),valec a pist se vzajemne uspusobujou a kdyz das do vylitanyho valce novej pist tak to tesnit nebude
Datum: 03. listopadu 2008 23:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 o vybrusu uz sem uvazoval estli dam novej pist s krouzkama nebo to poslu na vybrus ale byly money jenom na to prvni reseni a rek bych ze se zezacatku vyplatilo pac lita to s tim krasne, jinak minulej pist byl poskrabanej zas na tech bocich a taky to byla s nim raketa spis mi neje do hlavy od kud se to dostalo gdyz na karbci mam filtr a v nadrzi taky a byly nedavno cisteni...
Datum: 03. listopadu 2008 22:22
 mno rejhy ve valci nic dobryho rozhodne delat nebudou,poskrabanej vrsek pistu taky ne.bylo by dobry rozhejbat te krouzek,samozrejme nejlepsi by byl vybrus,ale jestli to lita jako drak tak bych jenom uvolnil ten krouzek a zatim to nechal
Datum: 03. listopadu 2008 22:19
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 cau draci jak sundavate primarni kolecko? nemuzu ho sundat a stahovak nemam poradite mi prosim dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 21:23
 já než sem měl stahovák, tak sem si vzal kus plocháče, vyvrtal 2 díry a hle měl sem stahovák
Datum: 04. listopadu 2008 21:23
 ja jsem zaklinil klikovku,vzal jsem tupej majzl a tukl jsem to primarniho kolecka a to povolilo
Datum: 04. listopadu 2008 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel4490
 nez jsem sehnal stahovak tak sem to delaval 17" klicem kterej sem mel nastavenej trubkou a pak stacilo klepnout na kliku a ono to odskocilo...
Datum: 04. listopadu 2008 14:59
 No vidiš....  A já zvládám páčit i ťukat v jednom...  Já k tomu druhýho nepotřebuju...  (ani nikoho po ruce nemám...)
Datum: 04. listopadu 2008 9:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 uz sem to videl jeden zapacil a druhy tukal pres hlinik az povolila ovsem nejlepsi je si udelat vlastni stahovak pokud mas negde kus zeleza, vrtacku a 2 srouby s matkama tak se to da udelat, podrobny navod je na jawa-50.cz
Datum: 03. listopadu 2008 22:15
 Dvě monpáky.....zapáčit podržet a ťuknout přez měď do kliky....
Datum: 03. listopadu 2008 21:50
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 5:43
 Oba... Jsou propojený, a výkon se sčítá... Světelnej konektor napojíš na jeden z nich, a svítíme...
Datum: 04. listopadu 2008 5:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau nevite nekdo adresu stranky kde je kit na 6.5k?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 13:21
 Motor vydrží tolik jak se k němu chová majitel...  (mě třeba přez 1000 km ne...  ) Ale jnak je to o ložiskách oleji směsy guferech výfuku zapalování....pořád stejná kazety s písničkama dokola....! (přiznejte se kdo má ještě kazetu Dády Patrasový...!!!!  )
Datum: 05. listopadu 2008 13:21
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 tenhle od tk moto vydrzi hodne akorat jsou tam dvakanaly navic 8koni otoho necekej ani 10000otacek
Datum: 04. listopadu 2008 15:49
 ja bych spis resil kolik takovej motor vydrzi????
Datum: 04. listopadu 2008 15:19
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 kolik to pak tak žere ? po té úpravě válce , kliky a hlavy ?
Datum: 04. listopadu 2008 14:59
 dej na seznamu tkmoto
Datum: 03. listopadu 2008 21:22
 Čau mám jawu 150ccm kývačku a nehází jiskru!špatná cívka!chci se zeptat jestli někdo nemáte cívku?bo jestli by tam nešla z nějaké jiné motorky?dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 8:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nahraď zapalovací pól světelným a připoj jej standardně (jako na pionýru) k indukční cívce... Není to tak hezké jak originál, ale aspoň se projedeš  . Cívku si nech převinout na původním jádru...
Datum: 04. listopadu 2008 8:22
 Čus hoši , chtěl jsem se zeptat , jestli jde válec na jawa 21 vybrousit více než 8. výbrus .....se seriovou vložkou , nebo jak udělat vrtání 41,25 díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 9:55
 Pařezácký se brousej na 70ccm....to jest 45mm vrtání. Jenže sériová vložka má vnější průměr 47 a udělat do ní 45 vrtání máš milimetr stěnu....  Dělá se to tam že se dělá komplet nová vložka do hliníku....vnější průměr 50 a 45 vrtání a i tak je vložka dost slabá. (pro představu abych měl jistotu že se mi opravdu zatížená vložka nebude kroutit jezdim stěnu 5,5mm) Nešel bych na sériový vložce pod těch 2,5mm takže 41,25 se dá jet. Já sem ale nikdy nebyl příznivce broušení na max rozměry. Je to zbytečný ten přínos výkonu je dost malej v porovnáním s tim že zničíš dobrej válec....(protože jak si porozný fichtlař všímá každej válec je jinej a najít dobrou sériovou vložku dá chvilku hledání...pak to ovšem stojí za to....! )
Datum: 04. listopadu 2008 9:55
 a válec z 555 se dá asi vybrousit na více jak 40 mm ne ? chce to nekoho kdo tomu rozumí , kazdej to ví jen tak napůl
Datum: 03. listopadu 2008 21:09
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 před chvilkou sem koukal na písty pro fíka na 14. výbrus, tak nevim  asi pro ty upravený pařezácký válce
Datum: 03. listopadu 2008 21:03
 tak na co tu má sesa ty písty na fichtla s vrtáním 41,25 ??
Datum: 03. listopadu 2008 20:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak to si tam dej slapky at to alspon trochu jede to chces brousit do hliniku?? to by moc nejelo
Datum: 03. listopadu 2008 20:55
 teoretick yby to jit melo s pouzity pistu napr z babetty ale budes mit slabou stenu vlozk a tak pist z babetty je celkove kratsi takze by se ti neuzaviral saci kanal mozna by to nejak vyslo nevim neskousel jsem to to by ti vyresila kalpka do kliky
Datum: 03. listopadu 2008 20:55
 čus mam doma plnou garaž motocyklu ktery nemaj tp potreboval bych vědet jesli se to dá jakoukoliv možností prihlásit nevim co to je veteránská značka jesi je na to potreba tp nebo jak to je prosím poradte dík ddk
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 18:49
Jméno: standa
IP: uživatel4496
 a s kolika testakama si mluvil?? u nas to delaj za 3500,- a nemusis byt clenem klubu....
Datum: 05. listopadu 2008 18:49
 Ptal jsem se na to členů klubu a prý musím být členem abych to mohl dát na veterána. Ale taky se přikláním k verzi zakoupení nových dokladů
Datum: 05. listopadu 2008 17:29
Jméno: standa
IP: uživatel4490
 ukaz foto... nepovazuju se za odbornika,ale nejaky cas jsem se v tehle kruzich pohyboval a tak nejak vim co a jak...
Datum: 04. listopadu 2008 17:07
 ja wam jawu 550 bude po renovaci tak to je snad kraska ne?
Datum: 04. listopadu 2008 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel4490
 nemusis byt clenem klubu!! ale je to pak drasi. jako clen klubu zaplatis za testacu v radu stovek a jako neclen v radu tisic  Jinak pokud chces davat fichtly na Véčka tak na to rovnou zapomen  ....pokud nemas nejakou krásku z predvalecnyho a nebo tesne povalecnyho obdobi tak nema cenu resit zelený znacky...radsi si kup nekde za 1500,- jinej technicak a je to
Datum: 04. listopadu 2008 10:24
 Když bys to chtěl přihlásit na veterána tak musíš být členem veteránklubu a to moto musí být uplně v původním stavu i všechny šrouby musí být origo a pak to jde před nějákou komisi která to buď schválí nebo ne. A to všechno stojí dost peněz. Výhodnější by pro tebe bylo koupit doklady. Já měl taky mustanga bez dokladú a koupil jsem doklady a normálně to přihlásil.
Datum: 04. listopadu 2008 8:33
 Cus mam prozbu potrebuju sundat dynamo na moji ČZ 150 a nemam stahovak a nechce se mi ho kvoli jednomu sundan idynama kupovat prosim je nekdo ochoten mi ho pujčit jsem z Plzně
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel4490
 bohuzel....bez toho stahovaku a nebo toho pripravku co se tam nasroubuje to proste nesundas....
Datum: 04. listopadu 2008 15:02
 zdar draci ma nekdo ten novy valec od SESI?? a jestli jo tak jezdi vam to normalne?? us si nevim rady co sfichtlem us jsem vsechno menil a prozmenu to dla tohle ze se spatne vyplachuje valec asi kuli tem malim kanalum ale mozna se pletu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 10:57
Jméno: standa
IP: uživatel4490
Datum: 04. listopadu 2008 10:57
 Fojtoslave to co si provedl je tam maximálně na škodu...! Protože když sis podložil válec tak sis ho přečasoval. Tohle se řeší úpravou hlavy. Tak jako tak sériová hlava má dost malou kompresy....  Ale co....ať si každej dělá co chce..!
Datum: 04. listopadu 2008 10:00
 nemyslis nahodou 8.vybrus??tak ten me jezdil normalne,jen nejdriv jsem si hodil z krabice 2 tesneni mezi valec a motor a tesneni mezi hlavu a valec.narazelo to sice do hlavy,ale jezdilo to.pak jsem zkusil obycejnou hlavu a ona tam pasla jak brambory do pytle.pokud myslis tohleto,tak se mi ozvy a ja ti prodam tu hlavu
Datum: 03. listopadu 2008 21:21
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 a jak si došel na to že špatně vyplachuje??
Datum: 03. listopadu 2008 21:05
Jméno: raptor
IP: uživatel992
 Čus draci. Jaký je číslo jawácký červený barvy na 250????
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 20:22
Jméno: brisK
IP: uživatel4486
 asi o 5 dotazů níž máš napsaný že 8850
Datum: 03. listopadu 2008 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel4484
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 18:26
 no jo to sem chtel ja, tak diki moc, vazne mi to pomohlo
Datum: 11. listopadu 2008 18:26
|



|