Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,potřebuju dát píst do Jawy 125/355, ale nevim jak tam příjde.Je tam náká šipka ??Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 21:44
Jméno: kajabmw
IP: uživatel392
 na horním kroužku jak máš ten špalík na zajištění, tak ten má bejt směrem ke karburátoru
Datum: 07. listopadu 2008 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel4501
 125/355 je hlavne jawa a je lepsi nez ty čz motory v modelech 351-352...v 355 mas aspon 4 kvalty a poradny dynamobateriovy zapalovani
Datum: 06. listopadu 2008 17:08
 Koukám že tu nejsem sám kdo má 355
Datum: 06. listopadu 2008 16:27
 mela by tam bejt sipka,kdyz tam je,tak to pride sipkou smerem k vejfukovejm kanalum,kdyz tam sipka nebude,tak to pride zamkem prvniho(odshora) krouzku smerem k sacimu kanalu
Datum: 05. listopadu 2008 21:22
Jméno: drak
IP: uživatel1265
 zdarte draci jakej by ste zvolili difuzor a karbec na krossový tratě?díkes za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 16:35
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Keihin PWK 21 2350Kc ale musim na to vydelat
Datum: 06. listopadu 2008 16:35
 Záleží na tom jak dalece máš v motoru hrábnuto...Do krosu bych dal 19mm karburátor(mam 19mm dell orto).Má to lepší spodek.
Ale záleží na tobě...Ale taková hranice je asi 21mm větší bych tam opravdu necpal.
Datum: 06. listopadu 2008 15:26
Jméno: deda
IP: uživatel556
 Ja mam zkusenost s 17,5-19kou dellorto.
Datum: 05. listopadu 2008 21:05
 Vyuzivam jako prvni sekci TUNIG mistr,,k tomu abych upozornil na bezkontaktni zapalovani,,ktere je zejmena vhodne na zavodaky,,,, to co ted je v rezervacich,, bude doprodano,, teda jeste jsem nezacal jejich prodej ten zacne na zacatku roku ale to uz se pak nebude dale nabizet,,teda aspon si to myslim .-) ,,co vim je, ze tyto bezkontaktni zapalovani budou vymena za jinaci! bude to 12V s 60W na zarovky,, takze neni problem mit blinkry,halogen a pro tunery i autoradio  ,,,,,, ale bude mit usmernovac pro pripojeni mozne batere o tri draty vic,,, a bude stat o 400kc vice,,, jo a bude to zapalko mit jiny tvar,,bude to mit totiz venkovni rotor!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 8:03
 Sice sem už do fechtla vrazil asi pět tisíc, ale vypadá to že do něho další penízky vrazím  , myslím že takový zápalko bude bomba!
Datum: 06. listopadu 2008 8:03
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 No bylo by to fajn , potřeboval bych být vydělečně činnej abych si to mohl koupit  . No ale budou vanoce pak v lednu 18tiny tak to by se mohlo aspon přes 10 litru naschromáždit.
Datum: 05. listopadu 2008 21:51
Jméno: standa
IP: uživatel4496
 To je uplne nejvic super vecicka....co jsem se docetl tak u fichtla by mel bejt stejnej predstih az do 5tis a az od 5tisic by se mne zacit menit,takze pro beznej provoz supr.....pockej az se to docte chong....to bude neco pro nej
Datum: 05. listopadu 2008 21:32
 ja vim ze je to spica,,je to sice za cenu nejakych 3600,,jeste nevik kolik bude presne cena ale pro ty co chteji jezdit je to fakt bomba,,,, pujde od pareza az po mustanga
Datum: 05. listopadu 2008 21:30
 SESO?!!! Ty vado  ..., tak TO SE MOC TESIM!!!!! Bezpecnost predevsim! Slo by to na 555??? Takzte by na to sel zapojit i klakson jak je u auta??? špica! a svítilo by to jak drak! ty vado  a jeste baterka... no hmmm tak chlapče potěšil jsi me... jo a když tam bude baterka to znamená, že to bude sviti porad stejne at budu mit nulovy otacky a nebo budu mit vysoky??? pac u staryho zapalka bez baterky na volnobeh nic nevidiiiiiim
Datum: 05. listopadu 2008 21:24
 fajn, tak prosím o zrušení rezervace na tohle... Počkám si na ten 12V pokud bude v lednu - únoru je to OK
Datum: 05. listopadu 2008 21:21
 neboj i u toho 12 v se bude predtich menit ale u toho krosoveho se uz zacina krivka hejbat od 2500otacek u toho 12V bude od 5 tic
Datum: 05. listopadu 2008 21:12
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 sákra, já chci závodit i jezdit  na tomhle se mi líbí změna předstihu od vyšších otáček, ale na tamtom budou lepší světla... Sakra teď mam brouka v hlavě...
Datum: 05. listopadu 2008 21:12
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 sákra, já chci závodit i jezdit  na tomhle se mi líbí změna předstihu od vyšších otáček, ale na tamtom budou lepší světla... Sakra teď mam brouka v hlavě...
Datum: 05. listopadu 2008 21:05
 kazdopadne ta novejsi verze je proty co chteji jezdit ofic na silnici a rozhodne nebudou jen oprasovat j fichtla v garazi,,proto je zmena v zapalovani,,ale kdo chce zavodit,,tak nevahejte uz nebudou,,, kazdopadne nove 12V/60W bude leden unor,,tich bude vzdycky dost,,pac se budou prubezne delat,
Datum: 05. listopadu 2008 20:57
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Seso a kdy zhruba bude? Nevim teda jestli mam brát tohle nebo čekat na jiný! Na jaře bych to potřeboval.
Datum: 05. listopadu 2008 20:49
 hey seso, podle toho co píšeš to vypadá parádně takže sem zvědav a snad ještě počkám než koupim to origo...
Datum: 05. listopadu 2008 20:43
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Čau hoši,tak co na tohodle mustanga říkáte,je fakt super,sice mám v takovém stavu jednoho doma,ale tady ten je prý v původním stavu.Ale chtěl jsem se zeptat zdají se mi dívné ty nálepky na nádrži,to je taky originál a taky ty staré mustangy do 1972 (myslím) měly hranatý tachometr.Ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 18:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ano tento mustaf je origo...jinak je to naprosto zachovalej unikat, smekam a blahopreju stastnymu majiteli  jinak gdo mi neveri tak je popis vyvoje mustafu a jinych na jawa-50.cz
Datum: 06. listopadu 2008 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel4501
 jako bacha,tenhle mustang je opravdu origo!!! to byli prvni verze a ty jeste starsi meli hranatej tachac!! A jinak myslim tamtoho cervenyho co nemel zadni blatnik,nejaky slick kola a zvedlej zadek ...a nejakej filtr na skutra...no to byl tuning ze sem padal ze zidle...me se to proste nelibi...kdyz uz nejaky upravy,tak aby byli k necemu,treba na zavody....to sem v pavlikove videl voudou chlazenej 5-ti kvalt,ladenej vejfuk,nejaky dell orto,klapka,poradnej penovej filtr,vidle ze simsona,vzadu central,jinak plasty a banda z nejakyhy 80-ky krosky(vyjimal se tam ten chladic !!) ,vzadu poradnej sirsi drapak,75 rozeta,ve predu vetsi kolo s kotoucem....no tomu rikam tuning....to klobouk dolu...ten dedek byl frajer
Datum: 06. listopadu 2008 16:51
 to rozhodně, je krásnej takovejch už moc není.. původní holt není, ale za to vydařenej... Stando myslíš toho tuning červenýho mustanga?
Datum: 06. listopadu 2008 14:50
Jméno: standa
IP: uživatel4501
Datum: 06. listopadu 2008 14:28
 myslim že to určitě není originál, tenhle lak nevypadá že má za sebou přes 30 let, a ty nálepky taky nejsou origo, myslim že tam byl nápis -jawa- ne mustang, a na vrchu nádrže byla guma ne nastříkanej černej pruh.. Zadní tlumiče taky nejsou origo, neměli mustangi už odkrytý, až na goldeny? a hranatej kryt řetězu? zástěrky taky nebyli ve předu. Vršky vidlic taky nebyli lakovaný v barvě... čerpám podle tehdejších fotek, nevim jak se potom ladilo ale tenhle mustang není původní, nejspíš!
Datum: 05. listopadu 2008 21:33
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
Datum: 05. listopadu 2008 21:05
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 a jakýho?  možná myslim stejnýho jako já, takovej na inzerci oranžovej orig, byl pěknej a vypadá celkem věrohodně ale na stopro to nikdy nevíš... ty hranatý tacháče měli jen vývozní golden sporty, myslim
Datum: 05. listopadu 2008 21:01
Jméno: dave
IP: uživatel3552
 Čauec draci.. chci se zeptat musím mít když jedu na STK mít zaplaceny pivinny ruceni? bo to staci až potom??? dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 21:32
 kdyz jedes na silnici s motorovym vozidlem tak musis mit povinny v kazdym pripade,i kdyz jedes na stk,po ceste se muze stat naka blba nehoda a ty budes bez pojistky
Datum: 05. listopadu 2008 21:32
Jméno: tommy
IP: uživatel4495
 tak přesně se dáva ta podkova do toho motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel4501
 a z tvoji skusenosti....je to vubec k necemu??? taky jsem se o to kdysi zajimal...dejme tomu ze bych mel na valci klapku...pomuze mi ta podkova?? nekdo tu kdysi rikal ze s klapkou to ma mensi saci podtlak a musi se kvuli tomu o dost zvysovat hladina...
Datum: 06. listopadu 2008 14:31
 Normálně s klikou...  Někdo ji pojišťuje já ji dával jen na svornost materiálu....!
Datum: 06. listopadu 2008 14:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 co by delal fichtl kdybych pri jizde poustel propan butan do karburatoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 15:08
Jméno: fikus
IP: uživatel4930
 No to by byla pěkná prasárna...Jednou sem do toho zkusil nalejt Aceton (nebo tak něco) Jel pěkně na sprinty ideální jenomže háček je to vysoce agresivní látka(jako třeba úplně rozežere palivový hadičky) jo a ještě jeden detail nedá se smíchat s olejem  Dobrý na závody na krátkou vzdálenost
Datum: 05. ledna 2009 15:08
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 no řeknu ti to takhle dělal by bum a to jednou a taky naposledy
Datum: 18. listopadu 2008 22:13
 No zkusit můžeš všecko ale tohle neni škodárna abys do ni rval LPG no nwm.ale jinak zajímavý no.
Datum: 06. listopadu 2008 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel4501
Datum: 06. listopadu 2008 14:32
 Zdar hoši potřebuju radu nevite jak to bude o0d přištího roku se skupinou AM jestli bude ještě nebo ne ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 17:28
 To jo no ale ja nejezdím na fichtlu ale na babetě .A do přištiho roku se mi važně čekat nechce
Datum: 06. listopadu 2008 17:28
 Taky sem si chtěl dělat na pionýra už v 15-ti.Ale když sem se dozvěděl,že je to jen do 45km/h,tak sem se na to vysral a počkal si do 16.ti.Teď vim,že jsem udělal dobře.Pionýr mi po chvíli ježdění po silnici přestal stačit a koupil sem 125.Kdybych nepočkal do 16 tak sem nahranej a musel bych dávat dalších 5 000 za novej řidičák.Fakt si radši počkej.Je to lepší
Datum: 06. listopadu 2008 16:30
 tak to jo .jj to vím že na pionyra nemužu ale ja mam narozky v prosinci a čekat do přištiho roku na 16 roku se mi nechce .A ti policaiti už mě serou takže ja si to radši udělam
Datum: 05. listopadu 2008 20:33
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 proc by nebyl ale nevyplati se to na pionyra jezdit nemuzes se skupinou AM musis mit na fichtla A1
Datum: 05. listopadu 2008 19:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi vim ze je to blbej dotaz ale de vubec na fichtla udelat neco jako nitro uz sem to videl mockrat ale nikdy sem neprisel na jakym principu to u fichtla pracovalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 21:48
 já sem našel dokonce stránky, kde o tom píšou, ale teď koukám, že sou zablokovaný, tak nic, ale bylo tam, že do šroubku na štelování předstihu se vyvrtala v ose dírka a připojila se na to zvenčí hadička, ta byla spojená s částí šlehačkova, protože se do něj dá upnout bombička s N2O, prostě jako šlehačkovač, ale v podstatě jen ten vršek, aby si to tam moh pouštět (je to něco podobnýho jako se dřív dělal sifon s bombičkama CO2), byli i tam fotky, ale prej se to používalo jen třeba, když si chtěl jet vytočit rychle 3, ale nikdy se to tam prej nemá pouštět dlouho, jen pulzovat, aby se ti nerozlít motor, už sem o tom uvažoval, že bych si taky vyrobil, ale ňák mě to přešlo  , odkaz na ty stránky sem hodim, ale pochybuju, že ještě pujdou http://www.jawa50tuning-nd.estranky.cz/, tady o tom bylo víc
Datum: 05. listopadu 2008 21:48
Jméno: tommy
IP: uživatel4495
 jo asi jo ale nvm ,fungovalo by to že ny te nplyn byl napojenej na sání a nějakym ventile mbys to tam pouštěl
Datum: 05. listopadu 2008 19:30
Jméno: lovec
IP: uživatel4498
 zdarec, napište mi pls nějaký stránky, kde se dovim něco o ČZ 125 a sportkách... dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 20:42
 Jednu mám přijeť si pro ni a můžeš studovat jak chceš....
Datum: 05. listopadu 2008 20:42
Jméno: standa
IP: uživatel4496
 cezetmania.info
Datum: 05. listopadu 2008 19:13
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau draci-mam problem s mustangem-kdyz se po 3 km zahreje tak prestane tahnout a skoro nejede-kdyz je studenej tak vali v klidu 70 ale pak ztraci. zkousel jsem vse-motor pretesnenej,nova inducka , novej vysokonapetovej kabel,nova fajfka,nova svicka. i kdyz prijedu arychle vymenim svicku opet za studenou nez to zchladne tak stejne pak nejede-ale chytne na 1. slapnuti. jeste jsem nezkousel kondenzator a novy krouzky. jinak je udrzovanej a po go najeto tak 2,5 tis km. prosim poradte nekdo kdo tomu rozumi. uz jsem zoufalej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 8:54
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no je to po vybrusu- ale na nem jeto 3000 km bez problemu.
Datum: 07. listopadu 2008 8:54
Jméno: standa
IP: uživatel4501
 blbej dotaz. A neni to cerstve po vybrusu?? a neni ten vybrus moc tesnej?? pokud jo tak zkus lepsi olej....
Datum: 06. listopadu 2008 14:37
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 muze to byt za 1.krouzky az na doraz = pri zahrati se rozpinaj a zvysuje se tlak na valec a pak to nejede
2. moc velkej pist a to sami
me to delalo taky , vymenil sem krozky a upiloval z kazdyho kousek a je to ok
Datum: 05. listopadu 2008 19:32
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no a proc ne?
Datum: 05. listopadu 2008 19:27
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 Dobreho nepali  nebo kdyz uz mas ty pracky oprazene tak to neboli kdyz to udelas rychle
Datum: 05. listopadu 2008 19:16
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no a proc ne?
Datum: 05. listopadu 2008 19:12
 Ty povoluješ svíčku za tepla???
Datum: 05. listopadu 2008 19:08
 chci se zeptat co doporucujete na MZ za baterku?na MZ suchou nebo tu kam se lije ta destilovana voda?mam suchou a starou a casto se mi vybiji ta stou destiilkou vydrzi dyl ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 21:11
Jméno: Honza
IP: uživatel3648
 Tak si kup gelovku, ty jsou prej dobrý
Datum: 05. listopadu 2008 21:11
 TAK DRACI,,mame tu novou sekci TUNIG MISTR,, mistr je kazdy kdo neleni u telky ci v na diskocce,, a radsi kleci u svecho stroje a ladi motor dle sve moznosti atd,,,,je to gut:::?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 21:08
Jméno: deda
IP: uživatel556
 jo fakt dobry
Datum: 05. listopadu 2008 21:08
 hrubýýý
Datum: 05. listopadu 2008 19:09
 parada seso
Datum: 05. listopadu 2008 19:04
 na hore v pravo
Datum: 05. listopadu 2008 19:01
 Nehledej to ve zboži je to nahoře klika,převody,stk..... uplne posledni cernej rameček.
Datum: 05. listopadu 2008 19:00
 to moc nechapu  jako kde ta sekce je?
Datum: 05. listopadu 2008 18:57
 jakej vypínač by šel dát místo toho přepínače na světla a troubení na fechtlu?mam ho voddělanej a nevim jakej by tma šel jinej dát,nechce se mi kupovat novej
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 18:42
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Zdar chtel bych se optat jak tam patří ty spojkový tyčky a mezi ně ta kulička, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 18:44
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kratka tycka kulicka dlouha tycka a viko spackou a nastelujes sroubkem
Datum: 05. listopadu 2008 18:44
Jméno: Milda
IP: uživatel3277
 Čau draci v jaký poloze má byt ten plíšek v jehle u fechtla a začalo mi u fechtla delat že mi přetýká karbec a plíšek je ohlej dost a plovák se mele nevíte co s tim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 18:39
Jméno: shg
IP: uživatel1524
 to záleží na tobě. Musíš si ho nastvit podle sebe protože každý má jinak zničený plovák. Já jsem to taky hezkej pátek šteloval, ale došteloval jsem to.
Datum: 05. listopadu 2008 18:39
Jméno: jawa čz
IP: uživatel646
 čak kdo by mě poradil dalo by se dat do čz 175 zapalko z fichtla a magneto jak by to bylo se světli a baterkou a jinymy spotřebiči a zapojení ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 18:40
Jméno: standa
IP: uživatel4496
 vytrháš puvodni elektroinstalaci a zapojis vse jako na fichtlu...schema najde vsude..
Datum: 05. listopadu 2008 18:40
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no baterku by si musel vyndat bylo by to na střídavej proud 6V je to spíš na moto předelaný do krosu aby si se nemusel srát s baterkou
Datum: 05. listopadu 2008 18:36
Jméno: drak
IP: uživatel1265
 zdar draci nemáte někdo přírubu na karburátor bing?(simsonáckej)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 18:14
Jméno: Stanik
IP: uživatel4024
 Cau draci vadi hodne když mi drži hlavu jen 2 šroupy nahoře a 1 dole??Po připradě poradtě nakou radu diky moc čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 18:52
 mě to foukalo a to sem měl v pr...... pouze jeden šroub, takže to bude stopro vadit
Datum: 05. listopadu 2008 18:52
 Vadí to podle toho jestli to fouká kolem nebo ne. Ale každopádně by to bejt nemělo. A rada? Doporučuju tam ten šroub dát a na něj asi matku, že.....
Datum: 05. listopadu 2008 18:26
 može to tam foukat.... a ti mee ztratí komprese... poznas to tak, že to jako kdyby klape (aspon me to tak delalo) a taky tim ze kdyz tam das ruku tak to fakt fouka  a kdyz potom sundas hlavu, je v tom miste kde neni dotahla od benzinu nespalenyho
Datum: 05. listopadu 2008 18:14
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 čau hoši, mohl by mi někdo poradit-už si fakt nevím rady. dneska sem vytáhl fichtla a na po2 sem ho nakop se svíčkou pal 7- to byl v poho, pak sem jezdil a třeba sem jel na 2 a dal 1 na plný kotel tak to začalo chcípat a od té doby to dělá furt nevíte čím to může být dšlá to i na volnoběh-dám plný a to se začne dusit a teprve po 15 s se to rozdýchá
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 13:27
Jméno: mlejnis
IP: uživatel4605
 Podle mího má ta svíčka malou tepelnou hodnotu a uhřeje se. Mě se 7ička uhřála asi po 500m a v mirným kopci jsem musel jit na jedna.Zkus pal8 nebo9 = brisk15 nebo 14.
Datum: 20. listopadu 2008 13:27
 pistni krouzky jsi odkrouhl jinak by to jelo nemas dostatecnej tlak v motoru tak ti to ani nemuze chytat kup new a vybrus nebo spis cely valec sezenes na netu za par kacek
Datum: 10. listopadu 2008 22:36
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 no kdo se pta moc se dozvi ale skus vycistit karbec a dalsi veci co jse delaj kdyz to nejede
Datum: 06. listopadu 2008 16:44
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 jo to dělám asi 30-60s ale to začne až se to zahřeje
Datum: 05. listopadu 2008 20:44
Jméno: eskamoter
IP: uživatel1181
 skus to nechat chvily zahrat amater
Datum: 05. listopadu 2008 18:21
|



|