Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 čus hoši nemáte doma někdo pásek na nádrž na mustanga já už ho dlouho sháním.napište dyžtak na sebe kontakt a domluvíme se na ceně
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 17:37
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 zrada, mail sem nedal jsem ho zobrazit  tak tedy jurasek.patrik@centrum.cz
Datum: 09. listopadu 2008 17:37
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 já ho mám a je mi k ničemu, když tak napiš na mail..... uvedený u jména
Datum: 09. listopadu 2008 11:10
 tak ten taky scháním, ale zatím bez úspěchu...
Datum: 08. listopadu 2008 20:23
 já ho mam ale neprodam,kámoš mi o něj řikal taky,scháněj se špatně.....
Datum: 08. listopadu 2008 17:26
Jméno: Yakub
IP: uživatel4150
 zdary hele chtěl bych se zeptat já mam jawu 50/23 mustang a mam v TP konstrukční rychlost 45km/h a jiní mají to samý ale 65km/h tak bych se chtěl zeptat jestli bych na tom mohl legálně jezdit s řidičákem od 15ti let. Protože to sice splňuje podmínky ale je to asi přepsaný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 19:30
Jméno: kos
IP: uživatel5377
 CO JE PSÁNO TO JE DÁNO !!!
Datum: 23. února 2009 19:30
 důležitý je to co máš v papírech a ne co máš za motorku takže kdybys měl ridičak na A s omezením tak bys stejně mohl jezdit na něcem co má 100 koní kdyby to mělo v papírech napsaný 25kw
Datum: 08. listopadu 2008 17:11
 ty rovná se štastnej človek!!! já mám 555 a mám AM a já jim na tech 5 KM kaslu at me treba zavrou... pac v tomhle deb.lnim state se za jakoukoliv cipovinu musi platit a na vsem nejvic vydelat!
Datum: 08. listopadu 2008 15:08
Jméno: TOMAS
IP: uživatel4504
 JJ MOZES
Datum: 08. listopadu 2008 14:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jsem nasr.. dal jsem vygeneralkovat motor za praci chtel 1500 a pritom vymenil jenom loziska a ojnicni sadu a dal novej pist. tak jsem to dal na fichtla naslapnu nic tak tlacim a jen to skyta tak jsem dal novou svicku chytloto a jelo to pak uz to neslo ani roztlacit tak jsem sundal motor a koukam ze to fouka mezi karterama z klikovy skrine tto me nasr.. kdyz chcete poctivou praci tak si to musite udelat sami!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 13:11
Jméno: mlejnis
IP: uživatel4605
 Jo, tak takovým mechanikům nasrat na ruce a zavřit vodu.\r\nPříště to raději dělej sám, to máš lepší.
Datum: 20. listopadu 2008 13:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak generalkovat jsem to nechal ve Dvore Kralove pod vlakovym nadrazim ale je to se sarukou takze mu to dam reklamovat nechce mi ani verit ze to fouka mezi karterama. Priste si to generalkuju sam!!! tyhle opravari delaj jen vsude reklami ze to delaj a pritom otom hovno vedi a prectich mi nastavil 3 mm a tlacil jsem to asi 10 m nez to chytilo a pak uz to nechytilo vubec a zespoda to je mokry jak od benzinu tak i od prevodaku
Datum: 08. listopadu 2008 17:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak generalkovat jsem to nechal ve Dvore Kralove pod vlakovym nadrazim ale je to se sarukou takze mu to dam reklamovat nechce mi ani verit ze to fouka mezi karterama. Priste si to generalkuju sam!!! tyhle opravari delaj jen vsude reklami ze to delaj a pritom otom hovno vedi a prectich mi nastavil 3 mm a tlacil jsem to asi 10 m nez to chytilo a pak uz to nechytilo vubec a zespoda to je mokry jak od benzinu tak i od prevodaku
Datum: 08. listopadu 2008 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 to by se ti u mne nestalo a za praci si beru jenom 500,- + cena dílů
Datum: 08. listopadu 2008 13:42
 tak kdyžtak napiš u koho si to měl, aby nenaletěl někdo další... a jak to tak čtu tak budeš půlit znova co......?
Datum: 08. listopadu 2008 13:30
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
jak muzu maximalne snizit hlavu aby to nijak neposkodilo motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 18:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ma to cenu pac negdo nema na hvezdicovku a ruzne jine duvody
Datum: 09. listopadu 2008 18:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 nema cenu snizovat na origo stroji lepsi si koupit hvezdicovku 5,5ml nebo kolik budes chtit
Datum: 08. listopadu 2008 20:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 kolem toho 1mm vic ne, snizuje se okolo0 0,75 ale jestli chces i pres 1mm tak jedine s jinou ojnici a vubec s upravovanym motorem co vic vydrzi...
Datum: 08. listopadu 2008 13:24
 no jakékoliv snížení hlavy už je pro ten motor záhul ale když už ho moc chceš tak rozhodně nepřekračovat 1mm, potom už by ti šla ojnice hodně rychle do kytek
Datum: 08. listopadu 2008 13:07
 Měl by jste někdo z vás zájem o doklady na Jawa 50/20 r.v. 1982 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 13:16
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 už jsi mi něco napsal?
Datum: 08. listopadu 2008 13:16
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 u4g5@centrum.cz
Datum: 08. listopadu 2008 12:56
 já bych ho vzal...muj email luky.kopr@centrum.cz a icq 340423885 .... a muj mobil 723711377 .... spise mi pis sms...predem dik za odpoved..
Datum: 08. listopadu 2008 12:55
 Fajn.pošli mi e-mail a dohodneme se .
Datum: 08. listopadu 2008 12:43
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 už je na mě přepisuj! dík! ICQ: 398-011-306 napiš, dohodnem se, díky
Datum: 08. listopadu 2008 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel4515
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 17:33
 pěkné, pěkné...
Datum: 08. listopadu 2008 17:33
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 to uz jsem take vyresil. Na fotce z jara je jeste rychlopal,kdyby ses podival na foto z letosniho podzimu tak si vsimnes ze uz je vse schovany a je tam origo rukojet....
Datum: 08. listopadu 2008 14:40
Jméno: win
IP: uživatel803
 Jediný co to tam vysloveně hyzdí jsou lanka od plynu a přední brzdy z vlastní skušenosti vim že jdou natáhnout tak že skoro nejsou vidět
Datum: 08. listopadu 2008 13:58
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 nevim na kterou foto jsi koukal,ale predni svetlo uz mám od jara původni. Jedina vec ktera neni puvodni je karbec z 354 a ten je dobre schovanej  Ta banda mi taky štve,protoze s ni budou problemy az jednou pujde na chrom
Datum: 08. listopadu 2008 13:45
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 až na tu Tuklou nádrž a jinou parabolu je celekem pěknej
Datum: 08. listopadu 2008 13:22
 pěkné....
Datum: 08. listopadu 2008 13:10
Jméno: standa
IP: uživatel4515
Datum: 08. listopadu 2008 12:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pekne pekne lepsi sem snad ani nevidel...pochvala
Datum: 08. listopadu 2008 12:37
Jméno: vojta
IP: uživatel3452
 To chcu vidět, 634 s perákem jo... a to měla obě kola píchlé ne.
Datum: 08. listopadu 2008 12:36
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 zdarec, chci se zeptat, proc mam na pionyrovi porad cernou svicku. vetsinou to je pry karburatorem, ja jsem ho menil a steloval komplet cely a nic, tak se chci zeptat jestli muze byt vadne zapalovani, ponevadz to jsem take nekolikrat serizoval, ale porad to je stejne. moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2008 19:43
 hodně oleje v benzinu
Datum: 13. listopadu 2008 19:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo presne tak bohata smes dej jehlu v plisku niz a melo by to byt ok kamosoj to delalo taky a chcipalomu to
Datum: 08. listopadu 2008 13:29
 moc bohatá směs
Datum: 08. listopadu 2008 13:10
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 to taky asi ne davam tam cerveny stihl, ale diky
Datum: 08. listopadu 2008 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 tak uz jedine ze mazes M2T v hodne velkym pomeru
Datum: 08. listopadu 2008 12:21
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 to ne, menil sem i gufero
Datum: 08. listopadu 2008 12:18
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 nemizi ti olej v prevodovce?
Datum: 08. listopadu 2008 12:15
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 cau hosi potrebuju vedet jak se pozna jestli mam panelku nebo kejvacku kdyz mam jen motor jeden chlapek se me ptal e by se mu hodil ten motor ale ja newi co mu mam rict jesti panel nebo kejva.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 13:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel4516
 najlepsi to spoznas hnet naprvi pohlet podla matic ktere drza kolenka k valcu,kyvacky maju z venkajsim zavitem take hvezdicove velke a panelky take mensi ktere sa srubuju donutra dovalcu,potom kyvacka ma mensi valec jak panelka,a us to vsecko napisali ti dva predemnu takze tak.
Datum: 08. listopadu 2008 13:56
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 je to vyrazeny na motoru,prvni tri cisla znaci typ!!!! Kejvacka je 250-353...atd ;350-354...atd,pak sou panelky 250-559,250-592,sportka 250-590, a 350 -360,sportka 350-361 a navazující calif 350-362 (je v podstate variantou sportky)....jinak 250 panelku poznas jednoznacne jak psal vyspu.
Datum: 08. listopadu 2008 12:03
 buď to poznáš podle čísla, u kývačky jsou první tři čísla 353 a u panelky 559 nebo 592(novější typ-motor je stejnej jen se tam montovali jiný vejfuky a jinej airbox-aby splnily hlukový normy), jinak to poznáš podle toho kam se přidělává karburátor, u 353 do karterů (hliníku) a u 559 do válce (litiny)
Datum: 08. listopadu 2008 11:44
Jméno: mjjj
IP: uživatel1828
 mohl by me naky dobry človek vyfotit dynamo a zapalovani u ČZ 175/487 aby to bylo zapojeno spravne a i ze svetlama DIKY MOC,
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 21:37
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Z fota nic nepoznáš.Z dynama vedou vodiče na regulátor napětí a na zapalovací cívku.Světla mají vodiče na přepínač,kontrolky a spínací skříňku.
Datum: 08. listopadu 2008 21:37
Jméno: martys
IP: uživatel4186
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 17:47
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jednocestný (jako dioda) lavinový spínací polovodič. Tedy představ si diodu (tedy proud vede jedním směrem), kterou lze budícím vstupem otevřít. Jeho vlastností však je že se bouřlivě otevře (vhodné pro spínání velkých proudů) ale nelze jej z vnějšku zavřít. Jeho ,,kontakty,, se rozpojí tím že mezi katodou a anodou klesne napětí na nulu. Oboucestný ,,tyristor,, se jmenuje triak
Datum: 09. listopadu 2008 17:47
 Ahoj seso....našel jsem v odražce JAWA 50 PIONÝR/Těsnění-tmely tmel paulin a zajímalo by mě kde ho všude mužu použít jako těsnění....Předem díky za odpověď.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 12:02
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 je to dobrej tmel
Datum: 08. listopadu 2008 12:02
 je dobrej na kartery, viku a nikdy u vyfuku,,ale sve vlastni zkusenosti necht ti napisou stamgasti,, na me nekoukej,,sem pekne natocenej ze sem nemel moznost to vyzkouset na vlastnim motoru pac na to nikdy nebyl cas,,to jsou same novinky, novinky a porad pavuciny v dilne
Datum: 08. listopadu 2008 9:37
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,mám Jawu 125/355 jak to tam je s baterkou + je jako kostra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 17:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jak píše vyspu... jak si dynamo nabudíš, tak to budeš mít...  . Nejjednodušší způsob nabuzení je že dáš nabitou baterku jak potřebuješ (tedy na kostru) a šroubovákem zkratuješ vývody ,,odpojovače,, regulačního relé... pár vteřin to tak podržíš a je hotovo.
Datum: 09. listopadu 2008 17:51
 záleží jak tam byla stará baterka, dynamo není problém nabudit opačně, já mam třeba na 175/450 ukostřenej "-" a dynamo je tam stejný jak na 355, nejlepší by bylo abys před montáží nový baterky znova nabudil dynamo, jak se to dělá najdeš na jawamanii.info v poradně pomocí vyhledávání
Datum: 08. listopadu 2008 11:55
 Zdar,taky mám 125/355 a mam ukostřenej +.Je to napsaný na statoru zapalka.Je tam takovej štítek a něm to je.
Datum: 08. listopadu 2008 10:07
 seso, vidím, že opravdu děláš tu svoji práci pro lidi.. jsem ti za to vděčnej  ... k tem rafkum... to budou rafky jako jen rafky nebo i se špicemi? páč já si na ježuru přeji komplet novy kola (krom středu no)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 22:27
 no jsou to samotne lux rafky,,, budou i komplet i kola snad ve kvalit komplet s normal rafkem a pak lux komplet kolo ale to pujde prez 2000 ale presne ceny nevim,,neptejte se me,,budu vse vedet po vanocich !!!!
Datum: 07. listopadu 2008 22:27
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Zdar seso mel by si nak zrychlit sesa-moto kdyz tam jdu tak vzdycky je to pomaly ale mozna to bude mim pripojenim wifi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 17:35
 taky mi tol de pomalu,někda to ani nenačte
Datum: 08. listopadu 2008 17:35
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 PRAVDA, TAKY MNĚ TO JDE POMALU.
Datum: 07. listopadu 2008 23:13
 ok,,, ja to osefnu,,sesa
Datum: 07. listopadu 2008 22:23
Jméno: standa
IP: uživatel4512
 nechci rejpat,ale bejvalo to rychlejsi...na fakulte mame docela luxusni sit (beha okolo 18MB/s) coz je dost husty a stranky se mi nacitaji hodne pomalu....
Datum: 07. listopadu 2008 22:18
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 taky někdy mívám problém s připojením, kolikrát se mi stránka ani nenačte a musim to zkusit dýl. Hlavně ve večerních hodinách kdy je tady každej fichtlař
Datum: 07. listopadu 2008 21:08
 JA VIM POTREBUJE T RYCHLEJ NET ABY TO LITALO,,UZ JE STRASNE VELKA A PREPLACENA,,,MUSIS SE PREDELAT
Datum: 07. listopadu 2008 20:48
 taky vám nejdou fotky na těch rezervacích?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 20:26
 FOTKY K RAFKU NEMAM,, A KDO CHCE K TOMU BEZKONTAKTU NECH MI NAPISE FOTKY POSLU
Datum: 07. listopadu 2008 20:26
 Ne nejdou.
Datum: 07. listopadu 2008 20:07
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id59938.html Tak vylepšení se nekonalo, původně měl bejt větší rozsah ale nebylo to moc zdárný, takže sem stavěl přímo ten ze stránek jawa-50. Sestavil sem to, spájel sem to, ale je tam něco špatně ve schématu, vypadá to že tam patří jiná zenerka než je v součástkách, páč je tam moc malý napětí, místo 5,6V to při 7V na vstupu dává jen něco kolem 4,8V..A při testu (stačí se dotknout prstem, ach ta indukce  ) se nerozsvěcovaly všechny ledky po sobě, jak to má bejt, ale svítila jen 1 kdesi uprostřed.....Známej se na to mrkne páč až zas tak tomu nerozumim....Ale na pohled to vypadá pěkně
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 18:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Předopokládám že je řeč o otáčkoměru s LM3915... k otáčkoměru.. no zdá se mi ten stabilizátor poněkud divnej... na PNP přechodu tranzistoru je úbytek napětí minimálně 0,7V i když je v saturaci, takže stabilizovat na 5,6V (podle zenerky) z 6V je utopie.. koneckonců, pokud napájíš otáčkoměr z 6V rozvodu není důvod proč to stabilizovat. 555ka i LMko vydrží i 15V, tak bych tam dal jen pořádný vyhlazovací kapacity aby to nebralo z napájení bordel, popř do serie na vstup napájení i nějakou indukci a stabilizátor bych vypustil - je k ničemu. Ani se mi nezdá připojení na kladívko... zřejmě to bylo původně navrhnuté pro bateriové indukční zapalování, což ale s průběhama co se dějí na kladívku magneta bude podstatnej rozdíl. Asi bych raději v tomto případě použil kapacitní spínání přímo z kabelu vysokého napětí. Tedy pár závitů silným měděným drátem okolo izolace VN kabelu. Pak tranzistor a teprve za ním ten kondenzátor spouštějící klopný obvod (NE555). Podívej se sem http://www.mujweb.cz/www/elektronic/ot_sch.GIF a až po vývod č. 2 integráče to opráskni... tohle spolehlivě chodí, jde jen o to vyladit vstupní signál počtem závitů okolo VN kabelu... Nevěř všemu co se válí na internetu neboo v časácích.. jsou plný nefunkčních krávovin  . Je dobrý tyhle věci vždycky konzultovat s někým kdo tomu hoví, jinnak jsi odsouzený k neúspěchu...
Datum: 09. listopadu 2008 18:14
Jméno: michal
IP: uživatel1196
 já sem to stavěl taky a taky to nechtělo chodit prvně svítila jen1 ledka a pak už si to dělalo co chtělo koukal sem na to osciloskopem a chodila jen ta snímací část(ne555) ale to zobrazování si dělalo co chtělo a to napětí kolem 4,8v je správný když se koukneš na schema tak je to tam napsaný u těch integráčů lm3914 a ty ledky mi dělaly to samý prvně svítila jen ta předposlední potom ta v prostředku a nakonec mi svítilo jen posledních 10 vypadá to jako když je chyba někde v zapojení prvního integráče
Datum: 07. listopadu 2008 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel4512
 zdarec. Seso pridal jsem dneska do galerie péráka a myho fichtla. Kdy se budou zobrazovat? nebo jsem to vlozil nejak blbe a mam to udelat znova? Hlasilo to dekujeme za vlozeni tak nevim.....nebo to tam uploadnes az ty az budes mit cas? Chtel jsem se pochlubit mim perakem....dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 21:16
 dej tomu tak týden..myslim že sesa to tam vkládá ručně
Datum: 07. listopadu 2008 21:16
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 www.sesa-moto.cz
Datum: 07. listopadu 2008 19:18
 a kde je tu ta galerie?
Datum: 07. listopadu 2008 18:16
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 cau nezkoušel jste někdo dávat na 487 měřič teploty ze š 120 ? potřeboval bych poradit se zapojením
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 19:32
 Na scootlandu nebo jak se to jmenuje je teploměr pro vzducháče jako podložka pod svíčku, to je docela dobrý umístění
Datum: 08. listopadu 2008 19:32
 protože to čidlo je dělaný na to aby bylo ponořený v kapalině, ale když to našroubuješ mezi žebra na vzduchem chlazenej motor tak tam se projevujou různý přechodový tepelný odpory a musíš ho dát někam kde nefouká vítr za jízdy na nejteplejší místo..., kam to čidlo dáš?
Datum: 08. listopadu 2008 17:15
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 motor jak to tam zadelat uz mam vymysleny
Datum: 08. listopadu 2008 15:54
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 vyspu proc myslis ze by to neukazovalo presne ? znam chlapa, kterej to ma na malotraktoru a beha mu to luxusne
Datum: 08. listopadu 2008 15:53
 karlos> je to zbytečný, stejně to nebude ukazovat přesně, ale zapojení je úplně jednoduchý, na budíku jsou 3 vstupy, + - a drát od čidla standa>myslim že by to moc nechodilo, musel by si dát do regulátoru slabší pružinu a do sání namontovat klapku aby to trochu chodilo podle mě..
Datum: 08. listopadu 2008 12:03
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jako nápad je to dobrej ale asi moc reálnej neni bylo by složitý too nák pořpešit
Datum: 08. listopadu 2008 9:47
Jméno: standa
IP: uživatel4512
 ma zas v hospode u piva napadlo jestli by neslo vyhrabnout z rozdelovace podtlakovej regulator predstihu a napasovat ho na fichtla   na zapalko,s tim ze podtlak si privedu z karbecu....
Datum: 07. listopadu 2008 17:35
 tož chalpi  neska porpve na fiku do škooly  ... jel sem s kaamošem (á skutra hondu z roku 1993 a celkem sem mu daval naprdel  ) no a preddtim, nez se sme dali sraz, mi ruplo lanko na predni brzdu.... potom v Olomouci sem stal na semafor, a kamos se zacal rechtat jak vul, prej kde máš zrcatko  ja sem se podival dolevo a zrcatko fuč... celou Olomouc sem probrzdil na zadni brzdu plus nohama, a to ta zadni jeste nebrzdi a taky kdyz chcete brzdit noha mi sjedet az skoro a beton.... pak sssm zajel do mototechny pro lanko.... no pak mi spadl řetaz no a pred barakem se mi vyvlíkl bovden ze zadni brzdy a ta packa mi spadla na zem a kouskla se do diry az fichtl nadskočil.... prostě zakon schvalnosti  ..... jo a jak sem se bal ze mi ho nekdo rozebere.. nerozebral
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 17:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak ano unava materialu, dyt ten muj ma este nekery dily 33 let stary tak se neni cemu divit...
Datum: 08. listopadu 2008 17:59
 a prd semi rozpada  . to byl prostě jen takovej moment... jo zapoměl jsem dodat, ze to zrcatko upadlo asi kvůli tomu, ze mi minulej tejden spadl (myslel sem, ze toho malyho zmetka bratranca zabiju!)... proste ese to vse nakupi najednou a cely se to rozkaka.... jinak jezdim ted bezporuch
Datum: 08. listopadu 2008 15:14
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 nidky se nevysype nic samo od sebe...Hlado a Steve znam to z dob kdy sem jeste varil z vody  jak se lidove rika
Datum: 08. listopadu 2008 13:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 souhlasim s tebou Hlado...i fichtly maji svy dny a i gdyz se o to fakt paradne staras tak se neco rozesype...taky nemam na vsechno novy a shanim dily gde se da trebas i po vrakovistich jeli to nutny a nemuzu si stezovat ze by se nejak sral ale jednou se proste secko nakupi na hromadu a pak se to rozpada jedna basen...ovsem jeden oziveny fichtl ze sberny srotu po mi renovaci pokazil az po dvou letech nepretrzityho jezdeni a jeste k tomu to byla jen svicka...
Datum: 08. listopadu 2008 12:21
Datum: 08. listopadu 2008 12:15
 to jako na mě??? tak laskavee!!! to neni o lenivosti nebo ze by se mi nechtelo! vis co ja se s tim natrapil??? cely dny sem u toho probdel! ja nemam finance, na to abych delal vse nove! lanko sem tam nechal puvodni nebylo duvod ho menit, pak to takhle dopadlo, se zrcatkem sem taky nic nedelal, jedine mi ho mohl nekdo povolit a vypadlo mi, pac sem ho mel v trubce riditek.... tak neddelej machra! když neumíš ani napsat svoje jmeno... jestli máš nějaký problem, rad si to s tebou z očí do očí vyríkam! takze ZALEZ!!! ty šmejde malej nevychovanej! tatiček ti koupi nejakou aprilku... tak ti preji at ti ji otevre! a ty se na ni rozsekáš! já se o svojeho fichtla staram dobre... jen toto byla nejaka souhra nahod
Datum: 07. listopadu 2008 22:00
Jméno: asd
IP: uživatel1201
 no jo tady se pozná kdo je pořádný ve fichtlu a opravování,ty si ale řááádný čuuuráák jak vidíím
Datum: 07. listopadu 2008 21:51
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ja jsem jezdil ale do kud mi nezacali brat vzduch z kol a benzin neni
Datum: 07. listopadu 2008 20:06
  ja za to nemužu
Datum: 07. listopadu 2008 17:55
 hlada a pojedes vice jak jednou do skol,,, .-)
Datum: 07. listopadu 2008 17:18
Jméno: standa
IP: uživatel4512
 ty ses kousek  hlavne zes to prezil
Datum: 07. listopadu 2008 17:02
 Zdárec. Zkoušel jste někdo stavět ten digitální otáčkoměr jak je na něj návod na http://www.jawa-50.cz? Já si nakoupil součásty, známej mi poradil pár vylepšení tak to jdu zkusit
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 18:19
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Enigma - Jednak to má nějaké mouchy co jsem rozepsal v jiné (mladší dotaz) odpovědi a druhak.. pionýr má rozvod střídavým, nestabilizovaným napětím.. takže nahulváta připojit na rozvod motorky to fakt nejde bo to ihned odpráskneš  . Sory za pozdní odpověď, všiml jsem si dotaz až teď...
Datum: 09. listopadu 2008 18:19
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 teda chongu tos mne dostal, ... ja se do elektriky moc resp. skoro vubec nerozumim ale mam brachu kery je elektrikar a cel sem mu to dat postavit ..., proc to neni teda pouzitelny ???? ...  diky
Datum: 07. listopadu 2008 18:32
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ovšem komentář že je tenhle otáčkoměr použitelný na kterékoli motorce mě tedy značně pobavil, protože zrovna na pionýru tak jak je použitelný není
Datum: 07. listopadu 2008 14:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Kdysi dávno pro jednoho známého, ale s obvody východoněmecké provenience tedy A277D  . Ale nevím co bych ti k tomu napsal... Nepovažuju to zrovna za vrchol bastlení. Také by mě zajímaly ty vylepšení.. netuším jak se to dá dolepšit
Datum: 07. listopadu 2008 14:24
Jméno: 00
IP: uživatel368
 Tak se s náma poděl o to vylepšení
Datum: 07. listopadu 2008 14:07
|



|