Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar tady karel pojede mi to s 15 zubem rychle to jo ale vyjede mi to kopce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:21
Jméno: standa
IP: uživatel4547
 karle samotna rozeta ti rychlost neprida,mozna z dlouhyho kopce ...
Datum: 11. listopadu 2008 21:21
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 noo vypadá to ž elidi si tě zafixují jako " to je ten leštič kanálků"
Datum: 11. listopadu 2008 21:03
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 To ses ty ten lestic kanalku? Tak s tim ti to pojede jeste pomalejs...nedostanes to do otacek.Mozna z kopce
Datum: 11. listopadu 2008 19:01
Jméno: Kimi
IP: uživatel3943
 Cau lidi. Mam ttakovej problem. fichtl mi na volnobeh vetsinou nedrzi otacky, obcas se sice chytne ale jen na chvili..kdyz se rozjedu tak to jede uplne normalne a zadnej problem..nevte cim by to mohlo bejt? vymenil sem soupatko,trysky sou cisty, nemeli byste prosiiim nejake napady? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2008 17:50
Jméno: Kimi
IP: uživatel3943
 No,jiskra to snad nebude,zkousel jsem tam dat novou svicku a vysledek uplne stejnej..diky ale za tip,na to lanko se zkusim podivat,predstih sem este nikdy nesteloval,ale vsechno je jednou poprve  tak se na nej mrknu s tatou treba,dik za rady hosi
Datum: 12. listopadu 2008 17:50
Jméno: standa
IP: uživatel4547
 me to delala slaba jiskra a nebo dost casto to zpusobje spatnej predstih
Datum: 11. listopadu 2008 21:23
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Mrkni se na plynovy lanko...vymontuj ho, podivej se jestli neni zlomeny nebo zmacknuty a pak s nim skus zahejbat jestli jde lehce
Datum: 11. listopadu 2008 19:27
 čau borci to su ja karel co jsem psal o těch úpravách ale mohli bi ste mě napsat ještě něco co upravit nějaký návod co mi ještě přidá sílu a rychlost dik moc zdare chorobi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 18:47
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Cau. Nevíte někdo kde mám sehnat sadu trysek tak od 72-88 na orig. karburátor na fika a za kolik asi? A ještě co je to antidetonační štěrbina...díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:54
 podivej se tady na fichtl krámek tam máš trysky
Datum: 11. listopadu 2008 21:54
 Dobrý den.
Co ma špatně naladění předstih za nasledek(jawa 350)??
Muže třeba spusobit že nejde do otaček,když dam nad pul plynu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel4547
 kde tys vzal 4 hvezdicky  to co popisujes vypada bud na spatne serizeny zapalovani a nebo se ti to hltí.
Datum: 11. listopadu 2008 21:28
 Von mi hlavně jde benzín na druhou stranu,při více plynu,,jde mi do vzduchovího filtru
Datum: 11. listopadu 2008 19:04
 A jaký jsou prosimtě ty rozměry,na seštelování,,ja to nemohu nikde najít
Datum: 11. listopadu 2008 19:03
 spravit se to neda,ale da se sestelovat predstih,presnost je zaklad,poradne udelej predstihy a pak to pojede
Datum: 11. listopadu 2008 18:43
 Jak se da spravit to sání??
Datum: 11. listopadu 2008 18:37
 je tam vic priznaku,bud nenastartuje,nebo jenom na roztlaceni,nebo ma tezkej chod,muze strilet do vejfuku nebo sani,a taky to muze delat to co rikas,ale to bych skoro spis typoval na karbec
Datum: 11. listopadu 2008 18:35
Jméno: jawa5
IP: uživatel1490
 caw draco fichtl ked je studeni tak dimi ale ak sa zohrej aj za studena trochu vinehava. karburator cisti a sviecka nova.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 18:34
 na zimu si dej svicku N17C
Datum: 11. listopadu 2008 18:34
Jméno: 555
IP: uživatel1337
 vycisti trisky
Datum: 11. listopadu 2008 18:09
 cau kdo ma zvas skusenosti s tmelem paulinem nevite kolik tak max stim utesnim potrebuju utesnit domecek ke klikove skrini mam tam dve vrstvy klingeritu a potrebujuto necim zalepit a mystama tam ma tak 3mm fuku nevim jestly by to slo silikonem jestly to na nej neni moc tak me napadl ten paulin dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 18:19
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4542
 Hej paulin je nejlepší u nás sem ho koupil na zkoušku pač byl ve slevě a utěsnil sem tým celej motor , vždycky na každou stranu karteru a ještě mě trocha zbylo a to sem nijak nešetřil. Po nanešení je celkem vysoká vrstva a když to necháš přes noc tak zustane strašně malá ale pěkně tvrdá. Já si na něho nemožu stěžovat.
Datum: 11. listopadu 2008 18:19
 to nevichazi ja to mam docel dobre vyresene ale potrebuju to necim zalepit a uz se to nikdy neoddela domecek prijde az na to co tam chci nalepit asi 5mm duralovy pasek
Datum: 11. listopadu 2008 18:13
 si to zvenci odfrezuj do roviny ne?? jinak paulin je na nic kdyz uz dej tam radsi silikon
Datum: 11. listopadu 2008 18:10
Jméno: 555
IP: uživatel1337
 nazdarek.mam jawu 555 a shanim filtr.nevite kde bych ho mohl sehnat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel4547
 na aukru a na burze
Datum: 11. listopadu 2008 17:56
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 cau...opět mám problém s mou 555  sice už de do otáček ,ale v půlce plynu střelí do filtru a chcípne ,skoro všecko v elektrice je nové...indukčka,kondík,svíčka, předstih je taky OK štelovaný podle žárovky...poraďte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 18:26
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 předstih sem šteloval co nejpřesněj podle žárovky tak je určitě správně ,ale zkusím vyměnit kladívka ,jinak dík
Datum: 11. listopadu 2008 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel4547
 no ja bych rekl ze tohle dela predstih a nebo ti spadly kladivka...dalsi veci je ucpany vyfuk,ale aby to strilelo do sani to by musel bejt totalne zacpanej
Datum: 11. listopadu 2008 17:48
 predstih asi mas KO.. A ne OK
Datum: 11. listopadu 2008 17:48
Jméno: jawa
IP: uživatel1337
 ty vole to je předstihem na 100%\r\n
Datum: 11. listopadu 2008 17:24
Jméno: jawa
IP: uživatel1337
 ty vole to je předstihem na 100%\r\n
Datum: 11. listopadu 2008 17:23
 Zdravim mam na mojom pincli valec polini nikasil 6 kanal 65 ccm chcel by som tam nejaky novy karburator (difuzor okolo 20) neviete mi niekto poradit aky by bol vhodny? dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 19:53
 koukal jsem na nej ale radsi bych bral dell orto 21mm maj ho na scotertuningu je sice drazsi ale lepsi
Datum: 11. listopadu 2008 19:53
Datum: 11. listopadu 2008 19:17
 **patrej
Datum: 11. listopadu 2008 18:01
 dell orto bud 19mm nebo 21mm matrej k jednim z nejlepsim na trhu
Datum: 11. listopadu 2008 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel4547
 koukni na sifonkramek  moto-prodejna.cz ...karburatoru tam maji vice,nektere za slusny penize
Datum: 11. listopadu 2008 18:00
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Bing 21...?myslím že slušná volba,ale z vlastní zkušenosti mužu říct že je takřka k nesehnání v ČR,měl jsem jednu stránku kde byli,ale už je nemají.
Datum: 11. listopadu 2008 16:47
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Zajímalo by mě jak vyndám vynutí z obalu ten magnetický obvod u 05ky je to jako u 555. Odvrtal jsem takový dva nýty na stránách a nic už tam není vidět. Nelze to vytahnout, ani když s tím bouchnu o stůl aby to vyjelo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 19:10
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Dnes se dá sehnat pouze ten novější jako je u novějších 05, a 20,21,23
Datum: 11. listopadu 2008 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel4547
 teoreticky to musi jit rozebrat,ale ja bych spise volil jinou cestu....ja bych si asi koupil jinej stator
Datum: 11. listopadu 2008 17:50
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Jak vyndám vložku válce ? A jak ju tam podom dávate aby všechno sedělo na sobě ? I když ju tam dává zpátky rovně tak se musí potočit ne ?Nebo je tam nějáká drážka ? Možná lama dotaz ale fakt o totým moc nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 17:04
 S tym nahrivanim a chladenim bacha aby nepraskla vlozka
Datum: 14. listopadu 2008 17:04
Jméno: Horst
IP: uživatel4551
 Musíš si vyrobit vyrážecí trn. to je osazená kulatina,kterou dáš do mrazáku,pak nahřeješ válec tak na 250 až 280 stupňů celsia,do vložky strčíš ochlazený trn a na jednu až dvě rány vyrazíš.Obráceně dáš vložku do mrazáku,ohřeješ ten kus hliníku a strčíš tam tu vložku.Než se vložka ohřeje jde pootočit.Tovše musíš dělat rychle jinak se ti to ,,zatáhne,, amusíš ohřívat a chladit znovu.Hodně zdaru.
Datum: 11. listopadu 2008 19:38
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to si musíš buďto nějak označit, ale lepší je to ,,zaklínkovat´´
Datum: 11. listopadu 2008 16:06
 v mynulím článku kdy jsem psal o těch úpravách tak se mi tu někdo ptal jak jsem je leštil-leštil jsem je jenom smirkovím plátnem to je takový úplně jemný šmirgl jako hadra a tím to vyleštíš úplně do krásnýho lesku
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 8:53
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 hele jeste ktomu clanku co jsi napsal dole 15z koleckem taky vytahnu 90 ale ono je to jak to udelas
Datum: 11. listopadu 2008 8:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panstvo naprosto primitivni dotaz: ta inducka 8V proc se dava na 6V zapalko? to prevadi z tech 6V na tech 8V nebo ty 2V navrch jako nejaka rezerva pri prepeti? to spis roste proud a napeti je stejny tak jak to funfuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 19:02
 cus kluci. Jednoduše sepnutým kladívkem jde proud(který vyrobí cívka statoru přivedená na kladívko) do primárního vinutí tím se jádro zmagnetuje a tím se do něj uloží energie. Když kladívko rozepne tak začne magnetismus jádra slábnout a v primárním a v sekundárním vinutí se indukuje napětí které vyústí přeskokem jiskry na svíčce. V sekundárním vinutí napětí potřebujeme ale v primárním né protože to zapaluje jiskru na kladívku(tzv. zpětně naindukované napětí) proto je na kladívko připojen kondenzátor který toto napětí pohltí.Jinak naindukované napětí závisí na době po kterou je kladívko sepnuto po dobu otáčky. tzn. úhel sepnutí kontaktu. Čím déle je kladívko sepnuto tím více se jádro nabije a tím je větší indukce= větší napětí až 25000V.
Datum: 11. listopadu 2008 19:02
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 JS - souhlas. V případě pionýra se sytí zapalovací pól.
Datum: 11. listopadu 2008 18:47
 Chongu u pionýra se sytí cívka na statoru magneta. Indukční cívka funguje jen jako pulzní trafo. Celé to pracuje takto: Magnet na rotoru indukuje v zapalovací cívce na statoru proud, který teče přes přerušovač. Po rozevření přerušovače má proud snahu téct dál a tak se zvedne napětí a indukční cívka tohle napětí transformuje na cca 15 kV.
Datum: 11. listopadu 2008 17:43
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 chongu zapoměl si dodat že indučka se nabíjí na rádově kilovolty, u auta na až 20 kilo volt tzn 20 000 votlů.
Datum: 11. listopadu 2008 16:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ajo dikes pomohs mi  koukam ze mam cest s opravdovym odbornikem...
Datum: 11. listopadu 2008 15:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Indučka funguje tak že se tzv. sytí (nalévá proudem) primárním vinutím a tím ukládá do svého jádra náboj. Zkratováním vývodu kterým byla původně sycena dojde k náhlému vybití primárního vinutí a zároveň k tranformaci napětí do sekundárního vinutí na jehož konci je svíčka a výbojem na jiskřišti následně proběhne výboj. To je princip klasického induktivního (snad se nepletu v názvu) zapalování, které vymyslel pan Bosch.
Datum: 11. listopadu 2008 11:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4264
 tak dejme tomu ze civka vyrabi pro inducku napeti 8V...ale na kolik pak ta inducka to napreti prevadi?
Datum: 11. listopadu 2008 11:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Když se podíváš na schema zapojení (tedy umíš-li v něm číst), tak zjistíš že světelná a zapalovací část jsou na sobě elektricky naprosto nezávislé okruhy, tedy jinými slovy jeden bez druhého dokáže pracovat. Takže je pak jedno jestli je světelnej okruh 6V, 12V, 24V nebo na 230V  .
Datum: 11. listopadu 2008 8:38
Jméno: ---
IP: uživatel934
 nevíte co mám dělat muj pincek semnou před 3 roky lítal jak šíp a tet se ani nerozjedu mám skoro 90kg co mám dělat aby měl pincek vetší sílu dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 11:51
Jméno: standa
IP: uživatel4547
Datum: 11. listopadu 2008 11:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Bohužel tu nejobtížnější úpravu - zhubnout!  PS vím o čem píšu, mám tentýž problém jen tedy v mém případě netrvá jen tři roky
Datum: 11. listopadu 2008 11:29
Jméno: ---
IP: uživatel934
 já tam skusim dát tu 12
Datum: 11. listopadu 2008 7:21
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 A nokonec dat 12ti zube sekundarni kolecko misto 13
Datum: 11. listopadu 2008 7:13
 vyčistit výfuk, hlavu, karburator, nádrž, kohoutek atd. namazat řetěz, rozhýbat brzdy a lanka...
Datum: 10. listopadu 2008 23:42
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 opravit ho a seridit ho
Datum: 10. listopadu 2008 22:39
Jméno: peater
IP: uživatel4430
 zdar mam jawu 21 a porad mi neco zvoni nebo cinka v motoru jenom pri nektrerych otackach je to ticho napr dvojka tak ctvrt plynu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 22:00
 no jak tu píšou já bych řekl jestli stomu hodně dal a pak to začalo tak to bude asi poškozený kroužek nebo píst ale jestli ti to začalo dělat před 1 rokem tak to muže bít opotřebený pístní čep kup si nový za 38 kč a povalí ti to
Datum: 11. listopadu 2008 22:00
Jméno: B0ss
IP: uživatel4546
 Nwm mozna uvolnena klikovka pist a nebo prasklej jeden pistni krouzek.
Datum: 10. listopadu 2008 22:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak muzou to byt pistni krouzky ale spis bronzovy futro (to se da spravit pomalu na ulici, vyndas valec, skouknes jak moc ma pist vuli dopredu a vzad a podle toho vymenis) pokud ani to ne tak vem za ojnici a zkus s ni dopredu a dozadu estli nema vuli, pokud jo tak cinka lozisko v klikovce a to znamena jedine pulit motor a repasovat klikovku
Datum: 10. listopadu 2008 22:18
 Cus potreboval byc poradit s predstihem vim ze mam sundat hlavu a merit to suplerou cca 1,6mm pred horni uvrati ale nevim okolik se muze kladivko nejvic otevrit od kovadlinky (kladivko kovadlinka nove koupene) kamos to ma ze se mu to otevre asi o 1cm a pak prihne...ja kdys to namerim jak mam tak je kladivko otevrene a nejde mi to nastavit aby se prihlo i kdys tocim s kosem(dinamem) nevim si rady.jestli tomu nekdo porozumel tak prosim at odpovi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 15:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sak se taky nebavime o predstihu ale hlavni tema je odtrh
Datum: 11. listopadu 2008 15:07
 Chlapci podle vás bych teda předstih nenastavil....
Datum: 11. listopadu 2008 12:27
 Odtrh (to je ta hodnota o kterou se nejvíc rozevře kladívko) se nastavuje při horní úvrati (když je píst úplně nahoře) a má mit hodnotu 0,35-0,4mm, pak teprv nastavuješ předstih na těch 1,6mm a potom zase zkontroluješ odtrh a předstih jestli to sedí..
Datum: 10. listopadu 2008 23:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jiskru hazi asi v roztazeni kadivek pri 0,05mm coz je velikost cigaretoveho papirku a nebo to je gdyz tocis vackou a prvni momnet gdyz se ti od sebe rozebnou (chce to ostrilene oko takze zustanem asi u toho papirku nebo si to serid pomoci zarovky, na jawa-50.cz je sqelej navod) a to ze ti cuka tak to muze bejt kladivkama ale spis je to tim odtrhem ze ho nemas serizeny, jo to bude tim
Datum: 10. listopadu 2008 22:55
Jméno: B0ss
IP: uživatel4546
 prosimte este jedna prosba to hodi jiskru kdys to ma tech 0,45mm nebo kdys je to u sebe spojeny?nevis teda proc mi to ve vsech kvaltech cuka teda v asik polovine otackach?
Datum: 10. listopadu 2008 22:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no nejvetsi otevreni kladivka 0,5mm, nejlepsi 0,45mm ale i tech 0,4mm se da...podotykam je to nejvetsi otevreni kladivek cili odtrh a vic jak 1cm to byt ani nemuze jinak to nelita spravne nebo vubec...
Datum: 10. listopadu 2008 22:20
 ale jemu to neztraci vubec me to sice jede na trojku i do kopce ale vzdycky me to tak v polovine otacek cuka u vsech rychlosti a kladivko mi skace na kovadlinku tak malo ze to ani nejde videt ze se rozevre moc u sebe to mam kdys to udelam jakkoliv jinak tak to ani nenakopnu podle netu mi to neslo...
Datum: 10. listopadu 2008 22:10
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 1cm je fakt nějak moc.... návod na seřízení i správné hodnoty máš v návodu k pionýrovi, pokud ho nemáš je toho plný internet, jen použít vyhledávač...
Datum: 10. listopadu 2008 21:53
 Dobrý den
Chtěl bych vas poprosit, jak se ladí předstih na jawa 350/634
Prosim kdo to hodně zná at mi to popíše podromě,(Prosim popište to jako pro amatera)
Budu vám moc vděčný.
(napište mi prosím jak to mam udělat ten předstih,když mi jde benzin na špatnou sranu,místo do motoru mi jde do vzduchovího filtru.) a plyn nejde víc než na pul plynu.
Moc děkuji
Prosím ale nepište mi at si to najdu na internetu,ja to od tamtud napochopil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 23:40
 tohle sem jen upravil z předchozího dotazu ale snad to pochopíš, Odtrh (to je ta hodnota o kterou se nejvíc rozevře kladívko) se nastavuje při horní úvrati (když je píst úplně nahoře) a má mit hodnotu 0,35-0,4mm, pak teprv nastavuješ předstih na těch 1,6mm (to je hodnota pro fichtla, pro 634 si to najdi v manuálu) a potom zase zkontroluješ odtrh a předstih jestli to sedí..na 350 se seřizuje nejdřiv ten válec na kterym se předstih seřizuje celou otočnou destičkou, a pak druhym kladívkam nastavíš předstih aby byl úplně stejně jako na druhym válci
Datum: 10. listopadu 2008 23:40
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Mozná to tu někdo vědět bude, ale co se týče jawa 350 tak bych se zkusil zeptat spis na jawamania.info tam se zabývají s větší kubatůrou než 50ccm
Datum: 10. listopadu 2008 22:34
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec hosi prosimvas kolik stoji prepsani pionyra a dale se chci zeptat jestli existuje depozito a jestli bych to tam mohl po prepsani dat a za jaky poplatek diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 14:48
Jméno: standa
IP: uživatel4547
 diky za opravu,clanek kterej sem cet nemluvil o vyjimkach  No pisu to protoze fichtl je dle rv. uz veteran....kdyz sem prehlasoval peraka tak sem platil za vse dohromady i s povinnym rucenim necely 2000,- .......myslim ze to bylo 300,-evidencka....200,-STK a 700,-odhlaseni na mne a 800,-povinny ruceni ...
Datum: 11. listopadu 2008 14:48
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 obcas cti vse ta novela se netyka motocyklu.A proc mi pises tohle ja se na to vubec neptal?
Datum: 11. listopadu 2008 14:37
Jméno: standa
IP: uživatel4547
 od roku 2009 se za prepsani veterana bude platit poplatek 10 000,-
Datum: 11. listopadu 2008 10:37
 Zdarec draci!
Nevíte jestli se daj sehnat futra do kyvky na Jawu 550 pařez?
Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 18:24
 podle me je tam bronz,silikon urcite ne,silon tezko,ve futrech predni vydlice je silon,myslim
Datum: 11. listopadu 2008 18:24
 silikon asi těžko, do předních vidlic se na 550 dával pertinax takže podle mne by mohl být i v zadní kyvce
Datum: 11. listopadu 2008 0:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tipuju silikon? mohl by byt
Datum: 10. listopadu 2008 22:55
 Jo to ne, to bude chtít mít origo kvůli tvaru, vim vnitřní průměr 18 mm +0,027 -0,000 po nalisování, ještě jsem je
nevylisoval. Nevíte z čeho jsou?
Datum: 10. listopadu 2008 21:59
 novy futra se nejspis nesezenou,ale pro sikovnyho soustruznika to problem nebude
Datum: 10. listopadu 2008 21:37
|



|