Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj scháním paprsky a matice na zapletení jawa 550 ročník 1958 kde je seženu.Dííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 17:24
 to budes mit mensi zavit nez M3 pokud ano pisni mam je
Datum: 15. listopadu 2008 17:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 matice ma tady myslim Sesa a ty paprsky prodaval negdo na inzerci na sesa-moto.cz, zkus se tam podivat mely by tam jeste bejt
Datum: 15. listopadu 2008 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 myslim ze na montyjawa.cz a na motoren.sk ale chtej za to ranec
Datum: 15. listopadu 2008 17:05
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Čau hoši,chtěl bych si na mustanga udělat sportovní filtr sání.A to tak,že bych vzal normální vzduchový filtr a z jedné strany bych ho zacpal a pak bych udělal nějakou objímku a navlékl na karbec,máte někdo tady s tímto zkušenosti?Je to vůbec k něčemu?Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 20:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 si myslim ze ten novej filtr v airboxu dela hodne...kamos si ho taky vymenil a po prvni projizdce prijel a zacal mluvit o dable v airboxu, ze to taha az to hezky neni...jinak s origo fitrem potazmo celym airboxem sem nigdy nemel ani bych nerek ze to tahlo jinak nez bez neho gdyz sem to svlikl...akorat ten randal byl znat
Datum: 16. listopadu 2008 20:18
Jméno: Standa
IP: uživatel2633
 kup si primej vzduchac na skutra nebo na simsona(ten stoji jen 200,-)...je to dobry,neni to tak uskrceny....samotnej primej filtr ti extra vykon neprida,ale origo airbox ti výkon ubirá(skrti saní)......a vtipna prihoda ze zivota  kamarad,vecne se mu to dusilo,a cistil tak dlouho trysku malejma nuzkama na nehty az ji prevrtal asi na 75-78(nevim?) a s origo airboxem to proste nejelo...tak sme to poresili novym filtrem a do toho airboxu sem mu navrtal jeste dve diry navíc o prumeru 1cm a letí mu to jako hovado...nechapu to...motor mel naposledy kartery od sebe v povazske bystrici a litá 80 furt....krásnej exponát...ty vase puncochy mi nikdy moc dobre nefungovali...
Datum: 16. listopadu 2008 15:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 krepsilonka bezkonkurencni, skoda musel sem se ji vzdat gdyz sem renovoval na origo ale jinak o tom primym sani uz sem taky slysel, pry to pojede o trosku lip (zalezi jak moc ucpanej byl ten minulej)
Datum: 15. listopadu 2008 17:20
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 MNO TO JA KDYZ SEM DAL SPORTOVNI FILTR TAK SEM VIKUCHAL TEN PUVODNI VZAL SEM Z TOHO TEN ZLUZEJ FILTR DO JEDNY STRANY SEM STRCIL KOUSEK NEJAKY HADICE (ZE SKOCKY) ZANDAL SEM TO DO FILTRU VOBLEPIL SILIKONEM A NA DRUHOU STRANU SEM DAL TO ZELEZNI VICKO CO JE NA TOM PUVODNIM FLITRU A TEM PERKAMA CO TAM SOU SEM TO PRIDELAL K FILTRU A PAK SEM TO NASADIL NA KRABEC A STAHNUL STAHOVAKEM VIPADALO TO CELEKM DOBRE A UCINKY TO MELO ASI STEJNY JAK U ORIGINALNE RESENYHO FILTRU ALE CELKEM TO STIJI ZA TO
Datum: 15. listopadu 2008 15:39
 Dělá se to. Přínos musíš posoudit...
Datum: 15. listopadu 2008 15:03
 no ono je to teoreticky možné ale složité. stokrát jednoduší je když si koupíš sportovní filtr na skůtra co má takový průměr a by se to dalo připevnit na karbec. já sem se na to nakonec vykašlal a mám tam dvě vrstvy silonky -> spokojenost největší
Datum: 15. listopadu 2008 15:03
Jméno: vaško
IP: uživatel1318
 čus borci.. chtěl bych zvíšit vykon u fíka... a mám doma 68trysku... dala by se doma navrtat vrtákem nebo tak...??ale bo jím se že by to zas nejelo.. tak se ptám... dík za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 23:19
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 klud!! chlapec chcel vediet čo ma spravit aby mu isiel lepsie pionier... a nie to či bude mat kompresiu 1: 9,5 alebo inu... prvom rade, zvečit prefuky na valci... ale to je taka vec ze to nespravis v sobotu na kolene pri telke... takze odpada... potom je piest... mas moznost ho nahradit za kovany... toje drahe... potom je tam karburator... ak mas 05 tak tam daj karbec z 21 alebo mustanga... malo by to ist omalo viac... a takto je veeela uprav čo ti zdvihnu vykon ale su dost naročne na presnost a peniažky... ja som to vyriešil tak ze som si kupil silnejsiu motorku a uz nemam nutkanie zvečovat na mojej originalnej 05 vykon... a poviem vam ked mate naprd naladu a idete sa previezt na 46 ročnom originale a 3/4 cesty idete na plny kotol tak oproti neakemu fychtlu čo ide 80 a toči hadam 12000 rpm je to na nezaplatenie pocit.... takze na upravy sa vykasli a kup si neaku 175... len sa natom nezabi
Datum: 02. prosince 2008 23:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to cumim jednou sem mel i pravdu...k ty laditelny trysce, ona se nesmi pouzivat? jinak ten mustaf, je to u neho dost mozny ze mel tu 72, newim jak tady ten kapotovanej vyvoz (jo tendlec mel kompresi 1: 9,5 , dokonce by to tam melo byt i v nejaky tabulce, gdysi sem to uz videl) tak posledni nase verze tu 72 trysky mely...jinka myslim ze Standa tu povidal ze videl i 70, neni to nic nepochopitelnyho, zapadlo by to do ty rady 68, 70 ,72...jo tak tendlec mel fakt kompres 1: 9,5 , dynamo 20W a nase serie se uvadi 1: 9,2, negde sem videl i ze nekere nase meli kompres 1: 9,5 ale to je vice mene nepodlozene...jo a ty ses ten pan FK Racing?
Datum: 18. listopadu 2008 21:33
 Je to úplně v pohodě. Jen jsem ti chtěl říct, že vím jak se chová větší tryska, právě proto jsem -už je to dost dlouho - používal laditelnou trysku. Měl jsem s tím pěkný úspěchy, než mi na to přišli ... kdyby si slyšel ty jejich komentáře: on tam pořád na něco šahá, jedu vedle něj do mírnýho kopce, najednou mu to začne měnit zvuk a tak šíleně mu to zrychluje, to není možný.
A k tomu vývoznímu mustangu, kterej měl (údajně) větší trysku, jestli to třeba nebyl tento mustang http://www.jawamoped.com/html/mustang_road_test.html který měl (údajně) větší kompresní poměr.
Datum: 18. listopadu 2008 0:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nejake dotazy nebo sem neco napsal blbe?
Datum: 17. listopadu 2008 12:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak me se proste neveri  tak to teda zkusim jeste jednou vysvetlit: to Mildecz: tak zaprvy mas vetsi difusor cili tam musi byt zakonite i vetsi tryska a predpokladam ze 19 difusor asi nebude na seriovym motoru cili ten tvuj bude asi upravovanej takze tam je potreba vic smesi ve stejnym pomeru (u 17 difusoru cili u Jikovu 2917 coz je klasickej fichtlackej karbec tak tam je smes benal se vzduchem kupr. 1: 22 a jestli chces i u 19 difusoru mit ten samej pomer aby to jelo tak se musi na vetsi mnostvi vzduchu pouzit i vice benalu, proto ta 104 tryska ale to ty vis sejo...proto se pri vetsim difusoru musi davat optimalni tryska proto se to vzdycky ladi a ladi se to kvuli tomu aby byl spravnej pomer vzduchu s benalem protoze jen pri spravnym pomeru to jede nejlip sejo, vetsim karbcem docilis vice smesi pak v klikovce potazmo ve valci atd atd ale to sem odbocil od tematu trosku) a za druhy - ne ze by ta tryska nemela vliv na bohatost, ona ma pac cim vetsi tryska tim vic benalu ve smesi tim bohatsi smes, neni to zas tak markantni jak u jehly pac tam rozhoduje jak moc to privre ten privod z trysky a prece jenom tryska je v radu 0,68mm treba nebo 0,95 napriklad takze pri zmene trysky se ta bohatost az tolik neprojevi jako pri jinem zarezu na jehle jelikoz jehla reguluje privod benalu do vzduchu............... to FK: tryska je pri nejvetsim otevreni soupatka, je to od 3/4 myslim, ted to newim, dulezity je ze od vyssiho zvednuti az po to nejvyssi to rozhoduje tryska pac soupe je nahore, v tom pripade i jehla a tak zalezi uz jen na trysce kolik toho da...no a jehla tak to je myslim od 2/4 do 3/4 taky to newim presne tak to ber s rezervou dulezity zase je ze je to negde v polovine pac nezavisi ani tak na hlavni trysce jako na jehle na soupatku kera to skrti a samozrejme taky na soupatku kerej zase skrti ten proud namichany smesi s benalem...je toho plnej net, ma to gdejakej blog muzes se podivat...jinak k tem dvou tryskam 72 a 68 - ne ze by 72 tahla spatne od spodu to ne ale s porovnanim s 68 tahne o trochu min, je to i znat ale pozna to jen ten gdo to opravdu zkousel...pokud treba "cistis" trysku dratem, tim ji zvetsis prumer a pak ti tam bude jednak spatne rozprasovat a zadruhy tim tam pude mnoho benalu tak se ti to pri nizkych otackach udusi to je jasny...jinak pokud ses FK racing cili ta jedna z legend ta kse s tebou hadat nebudu jen davam svuj nazor pac ty mas mnohem vic zkusenosti...ale pokud ses fichtlar jako s podobnejma zkusenostma tak si to tu muzem vyrikat gdo ma v cem pravdu...jian k se muzu i mylit ovsem z my praxe toto vypliva
Datum: 16. listopadu 2008 20:58
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Karburator Jikov 17 co se pouziva na pionyru ma dve trysky volnobeznou a hlavni.Ta volnobezna,pokud se nepletu pracuje od volnobehu asi az do otoceni plynove rukojeti o 1/3.A ta hlavni tryska zatim nema na obohaceni smesi zadnej vliv.Pridame li plyn jeste vice takpak nastupuje hlavni tryska.Jinak na svim upravenym fikovi mam Karburator Dellorto 19 a volnobeznou trisku 45 a hlavni 105 a vubec to vod spodku nejde hur.Platilo by to v pripade ze bych rozjel jednicku pak tam narval za tri a dal plnej plyn.Pak by se to ulejvalo.
Datum: 16. listopadu 2008 18:05
 Steve .... aby vic dokrmoval nahore ale hur to pujde ve spod .... Jak to může jít s větší tryskou hůř odspodu ?
Přemejšlíš někdy o tom co napíšeš !
Zkus co nejpodrobněji odpovědět na tuto otázku : V jakém rozsahu povytažení (zdvihu) šoupátka reguluje bohatost jehla, a v jakém hlavní tryska ?
Datum: 16. listopadu 2008 15:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pardon teda o neco vic dokrmoval nahore se 72 ale hur to pujde ve spod...jinak ne ze by daval vykon az na spici samozrejme dava po celou dobu ale lip dokrmuje vetsi otacky...sak pro to se na posledni mustafy davala 72 aby se tocil o nejakejch 200 bo kolik otacek vic a jeste se tam daval 2krouzkovej pist takze proto se i vic tocil tak aby se to krmilo...a ze pojede hur od spodu je dano tim ze tam pude vic benalu, cili jakby se dusil...takhle sem se chtel vyjadrit
Datum: 16. listopadu 2008 13:08
 Steve, přečti si cos napsal ... pokud chces aby se ti o neco malo dokrmoval i nahore tak kup 72 ale zase ti to pujde o malinko hur od spodu... Také tvrdíš že tryska dává výkon až na špici, tak jakto (podle tebe) že to pojede hůř od spodu ???? Nějaký divný, že ?! To snad není možný ....
Datum: 16. listopadu 2008 10:34
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 No ono to je trosku slozitejsi,pisu co mam odzkouseno.Vykon motoru stoupa s bohatosti paliva,ale jen do urcite miry.Mam vyzkousenou trysku 72,75,80.Seriovy motor je delanej na spotrebu a zasah o 10 procent zvetsit trisku nic nezkazi,pouze ti pujde nahoru spotreba.tTak o 0,5l.Dalsi vyhoda je ze vice paliva ti lepe ochladi pist,tudiz i ve stoupani muzes jezdit vice v tahu a motor nebude tolik vadnout.Vse co pise Steve je pravda.Jeste jedna vec,tryska 68 je zakladni a kdyz treba nemas funkcni orginalni filtr a mas motor po vybrusu tak ho pridres,protoze se ti ochudi smes a uz tam teoreticky nemas trysku 68 ale 61 protoze bez filtru se ti ocudi smes o 10 procent.
Datum: 15. listopadu 2008 18:29
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 povim ti jak zvednout vykon: napnes a namazes retez, vycentrujes kola, dofoukas je, das nova tesneni pokud ty stare uz dloslouzili, vse poutahujes, vycistis a pak uvidis jak ti lita dabel malej  jinak tryska dava vykon az na spici a cim vetsi tim to vic zere, neni to sranda vyzkouset tu nejlepsi trysku na karbec ale nejlepsi je asi ta 68, pokud chces aby se ti o neco malo dokrmoval i nahore tak kup 72 (je o neco levnejsi pac se privazi spis odnekud z ciny nebo z nejakyho kouta asie) ale zase ti to pujde o malinko hur od spodu...temito upravami dostanes zpatky 1 kone kerej se rad ztraci ale musi to udelat poradne! jo este vypal vyfuk a celou vyfukovou soustavu a pak ti bude litat jedna basen
Datum: 15. listopadu 2008 17:18
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4539
 No podle tvojeho dotazu se mě zdá že toho o pinckách ještě moc neviš. Výkon jen tak nezvedneš bez investic ! Pomocí vrtačky  s tým se smiř.
Datum: 15. listopadu 2008 15:26
 tím zvedneš spotřebu a ne výkon
Datum: 15. listopadu 2008 15:05
Jméno: jawa21svk
IP: uživatel4571
 caute draci nevite cim to je ze mi do valce nejde benzin??? jehla je na poslednim zarezu od spodu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 13:03
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jasne mela by tam bejt stala hladina benalu
Datum: 16. listopadu 2008 13:03
Jméno: afs
IP: uživatel1524
 Je v plovací komoře benzin ? Jestli není tak závada je vyřešena
Datum: 15. listopadu 2008 18:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak ti to asi fouka pod hlavou a valcem (u klikovky)...oac to nema kompresi cili to nenasava z klikovky a do ty se nic nedostane leda polospadem...jinak zkus estli nemas zanesenej filtr, ten karbec je obcas zakernej projdi hojeste jednou a pak uvidis
Datum: 15. listopadu 2008 17:14
Jméno: jawa21svk
IP: uživatel4571
 vsechno je ciste a furt to nejde
Datum: 15. listopadu 2008 16:12
 ucpaná tryska nebo ventil v plovákovce
Datum: 15. listopadu 2008 15:09
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 jo borci a jeste jak to tady tak ctu vasi prispevky..tak se mi zalibila jedna veta..."Pri mensi uprave casovani vyfukoveho kanalu a zkraceni pistu je schopnej motor tocit o dva tisice otacek vice"...poprosil bych o take mensi vysvetleni..ten vyfukovy kanal chapu ..ale to skraceni pistu jaksi e..jak se tomu prsne chape ..skraceni pistu diky moc chlopi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 9:08
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Kdyz odpilujes 0,5mm z valce smerem k hlave tak se ti zkrati draha stlacovani smesi.Ta draha rozhoduje o kompresi.
Datum: 17. listopadu 2008 9:08
 Vjetsinu sem uz cital co tu pises ale nevjedel sem o n asledne znizeni komprese..., a jaksi sem nedosel k zavjeru kery faktor ma nanu vliv ze sa zmensi tak estli mi rozumis cemu nerozumim  tak to pls popis..dik
Datum: 16. listopadu 2008 19:04
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 na to sem myslel jen sem nevedel esi to je toto -to na co sem myslel ...dik
Datum: 16. listopadu 2008 10:27
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Vyndas pist,na spodni strane ho zkratis pilkou nebo pilnikem o 1 az 2mm klidne na obou stranach jak smerem k sacimu kanalu,takk vyfukovemu kanalu.To bych ale udelal zaroven s upravou vyfukoveho kanalu.Prodlouzis dobu kdy se ti plni klikovka smesi a ten vyfukovy kanal te pusti do otacek.Kanal rozsiris 0 1 az 2mm a odpilujes 0,5mm smerem k hlave valce.Tim ale ziskas jinou charakteristiku motoru.Budes mit vetsi vykon v otackach,motor pujde za plinem jako motorova pila ale zkrati se ti draha kdy na pist tlaci horici smes a tim prijdes o cast tociveho momentu.Jeste ti klesne kompresni pomer,ktery je pro vykon motoru dost rozhodujici.Doporucuji snizit hlavu valce o 1mm.Bez snizeni hlavy to nema vyznam.
Datum: 16. listopadu 2008 10:27
 zkratí se zadni strana pistu smerem k sacimu kAnalu  ...změní se časování... tak o dva milimetry
Datum: 15. listopadu 2008 23:28
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 tomu vycemene chapu  ..ale s tym pistem neiwm newim ...proto se ptam
Datum: 15. listopadu 2008 23:18
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 myslim ze se tam nepsalo o vyfukovym,ale celkove o kanalech .... !
Datum: 15. listopadu 2008 17:23
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 zdar borci ..nemate negdo nake inormace o kompresoru na pincka ...je mi jedno jake proste secko kde se spomina kompresor a nejake stranky kde je o tom psane ..pac sem nasel same pi*oviny  diky moc borci úeace
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 1:08
 Sak s tym sa mosi pocitat dopredu, mno myslim ze ked uz nekdo robi taky experiment tak je ochotny zainvestovat aj do kvalitnych lozisk a ojnice...
Datum: 16. listopadu 2008 1:08
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
Datum: 16. listopadu 2008 0:08
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 diky borci
Datum: 15. listopadu 2008 23:18
Datum: 15. listopadu 2008 17:04
 Ja myslim ze to neni uplne bezvyznamne, predsa ked sa stavja klapkove sani cez klikovku tak je problem se spodni kompresi, takze estli by sa k temu pridal ten slavny kompresor tak by to mohla byt celkem prdel, len nfm jak to moze v domacich podminkach dopadnut  to skur sehnat nejaky komprsorek a akorat domaknut co to bude pohanat a myslim ze vysledek by nemosel byt k zahozeni, akorat potom ta spotreba by bila opravdu kvalitna  , estli sa mylim klidne mna opravte
Datum: 15. listopadu 2008 17:03
 asi tak dva roky zpátky sem o tom taky uvažoval... no myslim že na dvoutakt je to zbytečnost. nechtěl bych chodit každý měsíc na výbrus...
Datum: 15. listopadu 2008 15:11
 hmmm.....
Datum: 15. listopadu 2008 14:28
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 ja o tom jen uvazuju ..setl sem kdysi par vet o kompresoru na fichtla a na 2T motorky ...tak jen zadam nejake info ..a zatim se nechci stavet pevne na zem...lita se mi dobre 
a podle toho co se dozvim skusim zmaknout neco cemu se vzdalane rika kompresor,,ale to je ve hezdach
Datum: 15. listopadu 2008 14:22
 Ty chceš přeplňovat pionýra kompresorem...?  Postav se prosimtě zase pevně na zem a přestaň vymejšlet pi*oviny....
Datum: 15. listopadu 2008 14:14
 Ahoj vsichni prosim pomocte me mam cz 175/477 a nevim jak michat olej, v jakym pomeru. a vypadava mi 2 jak to mam oparavit? diky vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 no tu 2 opravis jenom kdyz rozeber motor a vymenis to co bude spatny(bud kolecko nebo vidlicka-poznas) a benzin mazat dle pouziteho oleje,navodu výrobce, a vyuziti motorky(bezne jezdeni -bezne mnozstvi/kross-vic mazat)....pokud budes mazat srackama jako je M2T tak maz minimalne 1:33(radsi 1:30) a pokud jezdis na aspon trochu kvalitni olej tak staci 1:35 a na lepsi olej 1:40 ...to je 1deci oleje na 4 litry benzinu.... a olej s benzinem se micha tak,ze koupis benzin,do nej nalejes urceny mnozstvi oleje a protrepes to....
Datum: 15. listopadu 2008 14:00
 jo a pošlete mi někdo pls. plánek el. na mustanga? nějakej třeba abych se v tom vyznal dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 12:42
Jméno: standa
IP: uživatel4570
Datum: 15. listopadu 2008 12:42
Jméno: Roman
IP: uživatel4563
 čaaaau! hele když si tu budu chtít něco objednat tak to bude stát tolik jak je to tam napsaný nebo se platí ještě něco navrh? dik za odpověd\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 17:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tez me to zajma a taky budu stasten za vysvetleni
Datum: 15. listopadu 2008 17:09
 Ze mě se stane neskutečně šťastnej člověk až mi někdo vysvětlí co to je to \r\n !!!!!!!!!!
Datum: 15. listopadu 2008 14:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 cena + postovny
Datum: 15. listopadu 2008 12:15
Jméno: Miquel
IP: uživatel4024
 draci vadi když mi pist jemně naraži do hlavy?? odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 10:46
 Mě to nevadí, a nevím proč by mi to mělo vadit. Ba naopak. Prodejci (jako sesa) také musí z něčeho žít ....
Datum: 16. listopadu 2008 10:46
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Vadi to, nejenom z duvodu poskozeni ojnice,jejiho futra a jehloveho loziska, ale take z duvodu horeni smesi ve valci.Bez antidetonacni sterbiny mezi hlavou a pistem 0,6 az 1,2mm nebude mit tvuj motor ten spravnej vykon.A to o MNOHO.
Datum: 15. listopadu 2008 14:20
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 ono ja bych to ani tak s tou hlavou a pistem nehrotil,to je hlinik,ten je mekkej a omlati se,ale horsi je ze nez se omlati tak se ti vysype klika,protoze ti to skurvi futra....
Datum: 15. listopadu 2008 12:44
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Sorry spletl jsem se ne válec ,ale hlavu.Čau.  )
Datum: 15. listopadu 2008 10:32
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Hej děláš si srandu a nebo si to dostatečně nepochopil?  Včera si tady dával ten stejný dotaz a asi ti 5 draků odpovědělo,že to
vadí,takže nechápu co ještě chceš slyšet.Pořád to samé,vadilo by ti kdyby ti pořád něco naráželo do hlavy??? 
A být tebou tak s tím něco dělám,než aby jsi musel dávat nový válec a nebo dokonce klikovku..Zdar.
Datum: 15. listopadu 2008 10:30
 Zdarec draci opravuju po dedovi darovanu babetu 210 a mam taky problem ze ked sem s ni vypustil olej tak vyteklo asi pul deci, tak nfm kolik tam spatky nalet, ve skriptach sem to nenasel tak sa ptam ci tu nekdo nefi, na fectlovi sa to da odskusat bocnim srubkem ale na babete nfm no nasel sem tam takeho nejakeho adepta ale vuec si nejsem isty tak kazda rozumna rada bude dobra.... diky moc borci
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 12:07
 kontrolni sroubek hlsidini oleje je u sekundarniho kolecka
Datum: 15. listopadu 2008 12:07
Jméno: dave
IP: uživatel3552
 Já myslím, že to nebude tak hroznej rozdíl  zkus to třeba to bude ještě lepší
Datum: 15. listopadu 2008 6:32
 no us sem to nasel, ale docital sem sa ze tam nemozi it len tak naky oil pise sa " V převodovce je olejová náplň asi 8 cm3 oleje M6A, nebo PP80. Na typu oleje zas tak mnoho nezáleží. Na viskozitě (hustotě-SAE30) však pro správnou funkci řazení ano." mam kupeny Midland super M5 ..SAE75W nebude to moc huste? diky
Datum: 15. listopadu 2008 0:54
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec hosi zkouseli jste zapúalovani s babety na pionyra (kdyz jsem se na to kukal tak by na to nemelo byt nic tezkyho jenom si sehnat komplet babetacky zapalkonejak uchytit stator a zbytek jsou uz jen drobnosti nebo je tam neco slozitejsiho?A jeste dotazik----Mohla by byt misto te 4V inducky,6Vinducka?dikyza odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 19:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 takze: gdo si chce postavit vlastni tak to je pro mlade a experimentujici, pro nadany, zkuseny, ty, co chcou spolehlivost, prakticnost a malo starosti s tim a dokazou si udelat takovy vychcaniny (taky je tu moznost pohrat si s tim zapalkem z babety ale to asi nebude mit valny vysledek),,, pro vydelecne cinne, pro flajnsmejkry a zadatele luxusu na fichtlovi (60W na svetla uz je poradny kus luxus) tu bude ta vychytavka od Sesy (a pro zavodne ladene co by jim mohl rizeny predstih prijit k duhu a udelaj pro svuj vykon fichtla prvni i posledni, cili i nejaka palka za tu vecicku je jen tak nerozhodi - samozerjme velmi dobre technicti si to dokazou mozna i vyrobit sami ale tech je az zalostne malo), taky je tu moznost nedelat vubec nic ale to je docela spatna varianta, za vysledek urcitych experimentu ty pokusy stoji...rozhodni se co budes delat
Datum: 16. listopadu 2008 19:51
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 ja se az tak detailne v babetach nevyznam,ale prej je to nejak omezeny...asi v ty elektronice...jinak urcite to tam pujde,ale myslim si ze to pojede stejne jak s tim origo akorat to bude mit bezkontakt kterej stejne pri nizkejch otackach dava malou jiskru a navic to bude tocit jenom 6000 ...neni lepsi si za 200,- postavit na zapalko tyristor????co myslis??
Datum: 15. listopadu 2008 17:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 proc nedokaze vic tocit? neni na to stevene nebo je omezene?
Datum: 15. listopadu 2008 17:12
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 ne,ono to zapalovani nejvic toci 6000 otacek ....uz jsem s nim chtel taky laborovat,ale rozmluvil mi to chong a dopadlo to jak nejlip mohlo
Datum: 15. listopadu 2008 13:16
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 jako i kdyz to spravne nastavim a uchytim tak mi to nebude tocit pres 6000ot/min?
Datum: 15. listopadu 2008 12:42
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 jde to tam,ale musis to zapojit jako na babete. A jinak ti to bude tocit jenom 6000 ot/min
Datum: 15. listopadu 2008 12:19
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 Kamoš to zkoušel a měl problemi s uchicenim a pak je tam malo místa na senzor (kdy to ma hodit jiskru)
Datum: 14. listopadu 2008 22:49
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 Zdarec lidi hele nikteří kluci mi říkaj že na klykovce vadí že tam mam krytý ložiska????????? Já osobně si myslim že je to jedno že to bude namazany furt??? CO VI NA TO??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 12:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 litali sme s odkrytejma uzavrenejma loziska rok nez se dostali do nasi mototochny a dalo se t os tim vydrzet ale stale je tam to riziko...jinak je to provizorium a pokud u vas nebo v blizkem ty origo 6303/c3 nemaj tak chvilu se to s nima da vydrzet ale musi pak zas rozdelavat motor a vymenovat...
Datum: 16. listopadu 2008 12:56
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 nechtel jsem nijak zasahovat,ale nedalo mi to....na kliku se davaj odkryty loziska s vuli C3 zaprvy z duvodu mazani a jeste jedna podstatna vec...kdyz se lozisko vic ohreje tak jako kazdej kov se roztahuje,proto ta vule C3...kdyz tam das zakryty lozisko,tak se zaprvi bude mazat dokud z nej nevytece rozehrata vazelina a jakmile se to lozisko vic ohreheje,tak se uz nebude mazat a zacne se roztahovat a protoze nema skoro vuli tak se zacne pridirat....blby co....ale je to tak...zakryty loziska se davaj do mist jako jsou stredy kola,rozet atd,kde se lozisko nezahrivá a kde nedochazi k tepelne roztaznosti a proto maji taky oproti C3 minimalni vuli....pokud muzes tak ty loziska co nejdriv vyhod...!
Datum: 15. listopadu 2008 17:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud uz mas doma s krytama a nemas na ty bez krytu tak vyloupni ty plisky, vyndej tu vazelini z toho (hadr + benal udela sve) pak to trosku mazni motorovym olejem a muzes to tam dat...neni to finalni reseni ale pokud to mas jako provizorium tak to staci
Datum: 15. listopadu 2008 17:10
 Samozřejmě ložiska bez krytů....!
Datum: 15. listopadu 2008 14:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pardon kryci plisky...ty musi ven...
Datum: 15. listopadu 2008 13:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 kline i kryty ale ty kryty plisky musis vyloupnout
Datum: 15. listopadu 2008 12:25
 no mel sem na klice krytý ložiska a když se to zadřelo tak to nebyl peknej pohled.....rozhodne je tam nedavej !
Datum: 15. listopadu 2008 9:51
 na kliku se bezpodminecne musi pouzit NEZAKRYTY loziska
Datum: 14. listopadu 2008 23:19
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 tak ja nevim čemu mam věřit????????
Datum: 14. listopadu 2008 22:47
 ježiškote dyť loužiska se namážou si normální
Datum: 14. listopadu 2008 22:05
 čau jeleni, sem už sbořil 2 šúty a teť musim jedzit na Simpsonu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 12:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Simpson  tak to je gol...
Datum: 16. listopadu 2008 12:57
Jméno: Phoenix
IP: uživatel2384
 přesně tak, nikoho to nezajímá a jestli sem to dobře pochopil, tak jezdíš na Homerovi se Simpsonů nebo co, páč jako napsat simPson, to je fakt vostrý, ty si fakt kůň
Datum: 15. listopadu 2008 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 klid,nebo se mi splasej kladiva  ....tvoje šuty nas nezajimaj a simpsona si strc vis kam...dle tvych odpovedi a dotazu predpokladam ze je ti 10 let a nebo ti je vic,ale jsi totalne tupy stvoření s IQ šimpanze....
Datum: 15. listopadu 2008 13:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ano Simala zbor ten za to stoji dyt je to stejne jen hromada nemeckejch soucastech co za nic nestoji...jen fichtlici dokazou obstat i po tolika letech a blbej Simal se s nima nedokaze ani rovnat...sezen fichtla a sprav ho za prachy prodanyho simala
Datum: 15. listopadu 2008 12:29
 Noa? dalsi 10ti letej kterej nevi co psat tak pise kraviny... omg
Datum: 15. listopadu 2008 11:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 mluv tady česky prosím, haťmatilku si nech pro někoho jinýho... díky
Datum: 15. listopadu 2008 10:34
 zdarec draci hele nejede mě fichtl. když ho chci rortlačit tak chytá a zdechá a to v krátkých intervalech. dneka mi začel z karbecu týct benzín. PROSÍM PORAĎTE. ZA ODPOVĚĎ DÍKY VŠEM!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 22:27
 Plovákovka a předstih
Datum: 14. listopadu 2008 22:27
 zdar hoši mam dotaz začatkem prosince mi bude 15 a chtěl bych si dělat papíry AM .a potřebuju radu jestli mužu udělat papíry aji přes zimu jestli třeba nemají aji autoškoly třeba nějake haly na jízdy jestli to prostě de díkk moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 14:05
Jméno: MATY
IP: uživatel3028
 není pravda že komisaři v zimě nejezděj, zase záleží jak kde, u nás pokud není náledí nebo sníh na silnici a je kolem nuly nebo víc tak tě vyzkouší klidně i v lednu. Ale taky bych spíš počkal na jaro...
Datum: 21. listopadu 2008 14:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak jako jo neni to spatny mit papiry uz v 15...taky sem se v 15 rozhodoval co dal a necham si to az na 18 cili to budu legalne litat uz za pul roku...usetreny prachy pujdou (vlastne uz sli  ) na dily na renovaci a ted budu mit taky moznost udelat si na vyssi kubatury a samozrejme na auto...me to treba nevadilo jezdit bez papiru pac to bylo vetsinou na poli, po prasnejch cestach nebo jinacich odlehlych mistech gde me jen tak negdo nestopne (za tu dobu jenom jednou me capli a to jeste jak vul sem jel v noci gdyz v sousedni dedine byla zabava ale dalo se to ukecat na to ze sem nemel u sebe zadny papiry, kamoska nemela helmu a ten ucinkujici fichtl v ty dobe byl zralej pomalu tak do srotu) samozrejme to je o stesti...a v neposledni rade taky o penezich, gdo na to ma tak si to udela a za rok treba na silnejsi kubaturu, nemusi se pak bat chlupatejch...u tebe je to vicemene jasny pac mas betku takze Am je vcelku dobra volba ale zase gdybys pockal rok tak mas noty na silnejsi kone...
Datum: 16. listopadu 2008 19:25
 no mě o ty peníze moc nejde mi de hlavně o to že budu moc jezdit aspon na babetě .Ja mam celkem dost dobrou a udržovanou babetu 210 a ještě nikdy mě nesklamala .Takže se sní nebojim nikde vyjet a jak budu mit papíry tak budu jezdit furt
Datum: 16. listopadu 2008 18:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Am to je hodne omezeny, je to gdybys jezdil na kole s motorkem...pocekj si rok a pak A1 je jasna volba, navic to stoji skoro stejne...
Datum: 16. listopadu 2008 12:52
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Monty má pravdu že komisaři dřív jezdit nechtěj a jestli budeš jezdit na fichtlu tak ti ani to AM stačit nebude a budeš si muset udělat A1 (AM je zbytečnost)
Datum: 16. listopadu 2008 10:08
 většinou se to dělá až na jaře ale někteří jezdí celý rok. problém je v tom že závěrečná jízda s komisí bude nejdřív v dubnu. ti dřív nejezdí
Datum: 15. listopadu 2008 15:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 okolo 1 mesice nebo dvou
Datum: 14. listopadu 2008 21:22
 jo tak to dík z odpověd aspon vím že už si mam pomalu začít hledat nějakou ddobrou tu autoškolu .A nevíte prosíma vas někdo jak dlouho trva dělat ty papíry na AM
Datum: 14. listopadu 2008 21:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to zalezi na autoskole a na tom gdo ji vede...u nas se da delat gdykoliv a zajakyhokoliv pocasi diky velke konkurenci (je jich tu asi 5 ma tu nasi malou prdel je to vic nez dost) jinak to zalezi myslim na domluve
Datum: 14. listopadu 2008 20:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ahoň panstvo prosim vas jakej se daval kondik do fekala?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 17:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 diky mas to u me
Datum: 15. listopadu 2008 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel4570
Datum: 15. listopadu 2008 12:24
 Čau hoši mám problém když se rozjedu na fichtu na plný plyn tak mi to samo začne ubírat až to ůplně chcípne a dneska jsem to ani nenastartoval.Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 20:42
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Todle mně fichtl jednou za čas taky udělá. U mně to vyřeší nová svíčka. Ale můžou to být i zanešený trisky, elektrika atd.
Datum: 14. listopadu 2008 20:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to muzou delat zaneseny trysky
Datum: 14. listopadu 2008 20:33
 Cuzzz.. Nevite nekdo jestli by nepomohlo treba u fichtla vyrobyt dvojkolinko na 2 karburatory? nevim jak by to bylo s plynovim lankem ale ono by se to vyresilo.... nebo napr karbec z trabanta nebo Jikov 2924?? co myslite?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 8:01
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Tak to dvojkolinko nema zadnej smysl,na normalniho fichtla je karburator jikov s prumerem difusoru 17mm az dost velkej. Pri mensi uprave casovani vyfukoveho kanalu a zkraceni pistu je schopnej motor tocit o dva tisice otacek vice.Pri vetsich upravavach pouzivam karburatop o prumeru difusoru 19 a 21mm.19mm pouzivam radsi,protoze motor jde lepe do otacek a toci s prehledem 10000 otacek.Dva karburatory je nesmysl,jak bys resil prirubu k valci a nebyl by tam zadny posuv smesi pres difusor
Datum: 15. listopadu 2008 8:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sla by ti tam smes ne jen benal...pravda bylo by to asi az moc bohata a jilikoz vstup do valce (do klikovky asi tezko leda ze mas klapku) je stejne velkej takze by to i plneni nemel o nic lepsi...napad je to hezkej, nejpravdepdobneji realnej je ale pouze vetsi karbec pro neseriovy motor...
Datum: 14. listopadu 2008 19:23
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 je to k ničemu, vůbec ti to nepojede, po větších upravách si můžeš dát karbec z čz 150, ale dva z trabant aje totální nesymsl. říkáš si čím víc benzínu tím líp to pojede, není to tak, bbude ho tam tak moc že se to ochlastá a vůbec neodpály, protože se tam kvůli tomu nedostane kysík, který je pro hoření hodn ědůležitý
Datum: 14. listopadu 2008 19:07
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 dva karburátory na jeden válec padesátky není blbost, ale tohle blbost je, sežeň jen jeden větší karbec a nějákej modernější! Jinak difuzor dle stupně úprav 19- 24 (24 je na motor kterej dokáže postavit málokdo, možná tak dva lidi z toho mnoha co se sem občas kouknou)
Datum: 14. listopadu 2008 19:06
 Ja nvm... nebo z Tatrana .... jen napad a mozna budouci experiment proto se ptam jestli ma vubec cenu neco zacinat...
Datum: 14. listopadu 2008 18:59
 Je to nesmysl,dva karburátory do jednoho válce??? a do padesátky??? Čemu by tohle mělo pomoct?
Datum: 14. listopadu 2008 18:56
 zdarec... tak sem zase projížděl 175 a tak sem to chcípnul, a před chcípnutím kontrolka tušim byla zhasnutá, a tak asi že to za 5 fteřin nakpnu, chytlo to hned, ale svítila kontrolka dobíjení, a čím víc sem dával plyn, tím víc se rožíhala, pak sem plynu dal hodně jako trochu víc, né jako maximum a žárovka praskla, tak sem to chcím, ale už nenakop, protože se vybila baterka... tak sem to nebyl, vyměnil sem žárovku, a udělám to samí, nakopnu, vytočim a praskne... jinak mi to docela i pěkně dobíjí, ale musim to zaklepat  ale je divný, že z ničeho nic to prostě začalo takhle blbnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 10:09
Jméno: esa
IP: uživatel1181
 asi to dobiji moc
Datum: 15. listopadu 2008 10:09
 Jo, ještě kdyby to šlo, nemoh by si mi napsat na icq ? 462-457-878... dik... (myslim frikulina, kdyby sem psal ještě někdo..  )
Datum: 14. listopadu 2008 20:30
Datum: 14. listopadu 2008 19:50
 Zůstal ti svařenej kontakt regulátoru....! Proto nereguluje dobíjecí napětí...
Datum: 14. listopadu 2008 18:49
|



|