Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dobrý den, zakoupil jsem válec s nultým výbrusem 38. Musím pořizovat píst se stejným rozměrem? (poprvé generálkuju, sry za hloupé dotazy..)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 21:32
Datum: 25. prosince 2013 21:32
Jméno: marek
IP: uživatel13681
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 20:59
 mala by tam byt uz tryska na clonku,,to pojede draku,neboj,sesa
Datum: 25. prosince 2013 20:59
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 jede to normálně když sem to kupoval tak sem se ptal sesy jestly tam dát clonku psal že jo tak sem se chtěl jenom voptat
Datum: 25. prosince 2013 20:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nebylo by rychlejší se na tu trysku podívat?
Datum: 25. prosince 2013 20:20
Jméno: pepa
IP: uživatel16591
 ježiš to radej demontuj a podívej se?anebo pokud to jede tak to neřeš....
Datum: 25. prosince 2013 20:19
 Zdar Draci, chtěl bych se zeptat renovoval jste už někdo panelku nebo kejvačku? Na kolik vás přišlo lakování a chrom přibližně? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 23:20
Jméno: karl
IP: uživatel15063
 dík pánové poptám se
Datum: 25. prosince 2013 23:20
 polyuretan udela stejnou parádu jak akryl a stojí mnohem mín penez
Datum: 25. prosince 2013 23:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16604
 pokut to nevemeš moc u držky tak akrylatoví lak je krásný a i obyč lakírník ti s ním udělá krasné věci.....sintetika sice má hloubku ale akryl se leskne jak psí kulky .....tedy pokud chceš dát za barvu co za celou motorku ..ale na dení ježdění to moc dobrý nebude ..poptej se v autooopravnách v okolí a při praci pečlivě kontroluj a musí to být ok
Datum: 25. prosince 2013 22:19
 Pepo jde mi hlavně o ten lak a chrom zbytek si doma dokážu udělat sám a i to dělám... jen protě lakování je pro mě španělská vesnice
Datum: 25. prosince 2013 20:41
Jméno: pepa
IP: uživatel16601
 když to vemeš trošku svpomocí tak 5000 chrom nadrž 3 až 7000 laufy ... kola 5000 8000 go motoru lak je subjektivní .nedávno sme udělali 03 kejvu s rozpočtem cca 35 000 lak byl provedem v místní autolakovně za 2000 prace a 1500 akryl
Datum: 25. prosince 2013 20:34
 jasny.. ten profi lak je samozrejme akrylat+ prelakovani v profi lakovně.. proto takova cena..
Datum: 25. prosince 2013 20:33
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 tak to máš štěstí kdybych taky měl pěknej tak jen rozleštím a nechám ale ten můj je opravdu špatný už  dík cezetaku
Datum: 25. prosince 2013 20:28
 nerenovoval.. mam ji s origo peknym lakem  .. jinak kdysi se to na JM resilo a profi lak na kejvu vyjde kolem 20tis
Datum: 25. prosince 2013 20:20
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 20:39
Jméno: Honza
IP: uživatel16611
 Každopádně bych dal novou hřídel. Bylo by zajímavé změřit tu starou, zda nehází.
Datum: 28. prosince 2013 20:39
 ty máš zase zřejmě plno zkušeností, protože materiál ze kterého je převodová hřídel se ohýbá za trochu jiných podmínek než jaké nastávají při jízdě na pinckovi, na hřídely bud zuby jsou nebo ne, až uvidim hřídel tohodle průměru ohnutou tak si to půjdu rovnou hodit, ikdyž že se ohnou ty z novovýroby věřim
Datum: 28. prosince 2013 15:41
 dík
Datum: 28. prosince 2013 15:38
Jméno: Honza
IP: uživatel16611
 Krakene, asi jsi špičkový odborník na obrábění, měl bys to jít učit. Zřemě je ta hřídel ohnutá od toho jak se cosi dostalo mezi zuby.
Datum: 26. prosince 2013 21:54
 při obrábění to měl někdo naprd upnutý, měl počet zubů ale nevyšly mu dokola protože je udělal moc široký, proto to v jakoby normálnim místě nejde, tu šířku tam nahnal a pak se projevila tim že poslední zub je zas užší, kdyby je všechny udělal ještě o kus širší měl bys na tom o zub míň, v jawě to mrskali jako borci
Datum: 25. prosince 2013 23:37
 dík vyměnim
Datum: 25. prosince 2013 19:36
 no to kolečko má taky ojebané díry na kameny.. tuším i kolečko bude ko
Datum: 25. prosince 2013 19:30
 podle mě je to taky zmetek nějakej, vyměň obě hřídele
Datum: 25. prosince 2013 19:23
 Já bych té hřídeli moc nevěřil. Za mě teda vyměnit celou dvojici výstupní hřídel-předloha.
Datum: 25. prosince 2013 19:10
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdar seso máš prosímtě 41,00 mm chrom. pístní kruhy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 20:59
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ok a dík
Datum: 25. prosince 2013 20:59
 budou do 18 dnu na sklade
Datum: 25. prosince 2013 18:37
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 21:01
 to nepujde,,, ale muzu splasit primo vape delany na 513 jen je cena jinde,,,ale tohle tam nejde,sesa
Datum: 25. prosince 2013 21:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jj, fichtlí VAPE (se svět. cívkama se mi rozteklo), 2 roky šlapalo bez chlazení v motoru, co točil do 10 000ot/min. Pak přišel ostřejší válec, udělalo se chlazení, vyhodil boční dekl a VAPE ukáplo.
Datum: 25. prosince 2013 20:26
Jméno: pepa
IP: uživatel15970
 ja se bojím že klasickoe vpe fík motorka na zetce mužeš utočit povedlo se to na jwm maniji bakounovi na fichlu a par klukum na vlkých jawach se roztrh rotor..... chce to to líp vivážene a s lechkým rotorem maj ho na strankach za 3800 ..jen ten kužel se tam mustí namastit
Datum: 25. prosince 2013 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel14769
 Možná by tam mohlo jít Vape co je na fichtla,stator by se měl dát chytit nějak jako motoplat a rotor nějak dopasovat a nebo to co píše Pepa.
Datum: 25. prosince 2013 11:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16599
 nikoliv napiš přímo do vape...poradí ti ale myslím že delali univerzalní sadu bez vývodu bez světel do 10 000 ot. bohužel ta sada nemá v rotoru obroben kužel kliky ..je tto univerzal sada musí se doodrobit ..anebo napsat do vape a třeba si to vemou na triko a neco najdou..eště mám za to že tvoje čz měla 2 provedení čepu kliky ak poor at koupíš dobře
Datum: 25. prosince 2013 10:49
 Dobrý den všem.Mam takový menší problém.Mám pionýra 21 sport s revma plechama-startuje výborně,svítí dobře,jede dobře jen když je studený.Po zahřátí cca.50-100 metrů jízdy spadne výkon téměř na polovinu.Potřeboval bych poradit co s tím je.Pneu nafoukané,jiný válec s pístem,karburátor jiný,zapalování jiné,svíčka nová,kladívko nové,poskládaný druhý motor i třetí,dobrý sekundární řetěz,v každém poskládaném motoru nové gufera a ložiska,jiná fungující indučka.Válec s pístem,karburátor a zapalování použity z pionýra který jezdí v poho 60km/h. Nevým co s tím je už to řeším přes rok a je to stále stejné ať s tím udělá cokoli.Prosííím poraďte mi.S pozdravem Martin_an4
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 21:26
 přikláním se taktéž k porblému s benzínem
Datum: 25. prosince 2013 21:26
Jméno: pepa
IP: uživatel16591
 nedotejká ti benzín zasoba co se ti nahromadí povypnutí motoru se vyjede a jede to na chuj .schvalně kolik maš bordelu v nadrži a v hadici??hm
Datum: 25. prosince 2013 20:16
Jméno: jawass
IP: uživatel16252
 podle mě máš zakarbovaý výfuk
Datum: 25. prosince 2013 12:13
 Plovákovka je dobře nastavená ? to že tam dáš jinej karbec neznamená že je dobře naladěnej. A 21 Sport nemá revma plechy
Datum: 25. prosince 2013 10:00
 jedna taková do pranice, víc se mi líbí přední blatník z dvacítky ale mám nulapětku, je nějaká možnost si to obhájit? nenamrskali pár nulapětek s timhle novym blatníkem? dík moc za odpovědi  akorát mi nepište nic o bastlení pokud takovej mezityp nebyl  ještě jednou dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 21:39
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 mám doma 3 nulapětky a na té tvé má být opravdu ten starej blatník
Datum: 26. prosince 2013 21:39
 to moje je o5 výr číslo 549 xxx, podle techničáku registrovaná v listopadu roku 63 a má zámeček na prsou, starej karbec, (ted už ne), zlatý linky na kolech, pérákovský zrcátko, blatník starej (pozor neni to ten jako na pařezovi, je hodně podobnej) a dírku ke kohoutku mám oválnou, taky mám mazničky na předních vidlích, jenže ten origo blaták je zrezlej na sr**** , sehnal sem v jiný barvě, ale stejně se mi nelíbí, jo a taky mám starej druh stojánku z 12mm tlustejch trubiček a na držáku výfuku záchyt stojanu z ocelovýho plechu, frknu na to ten novej a bude, tamten už stjně neni origo a tenle je dle mýho hezčí
Datum: 25. prosince 2013 21:00
 blatník za pařeza se snad dával jen na 05 z roku 62... já mám 63rv a má normální 20 blatník...
Datum: 25. prosince 2013 19:25
 Přední blatník z 05tky jsou povetsinou shodné s dvacítkou a jednadvacítkou. Pouze první roky vyroby nulapet mely jiný blatník tedy roky 62 a začatek 63. Tkže ho tam mí mužeš, a nikdo pak nepozna, jakej to maš rok.
Datum: 25. prosince 2013 16:09
 dík, asi fakt jo, na jawa-50 sem našel exportní verzi co to taky měla  tak ho tam prdnu a bude
Datum: 25. prosince 2013 10:25
 Hej doluju z paměti jak to bylo s 05, ale myslím, že od půlky výroby už mohli montovat ty nové (pokud myslíš ten delší "prodloužený" ). Kamarád má 05, sice nemá plechy a je jako 05 sport, ale už má nové zapalování, novější přední blatník .. snad to někdo ještě upřesní ..
Datum: 25. prosince 2013 9:51
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 9:16
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel16118
 diky moc, ja o tom budu jeste premyslet
Datum: 25. prosince 2013 9:16
 Píše tam jednou 220ccm a jednou 250ccm, je to trochu zmatený  Jinak záleží na co to chceš. Jestli to chceš na pole tak to vem. V nejhoršim koupíš za litra jinej motor a poskládáš z těch dvou motorů jeden pojízdnej. Nějaké komplet GO spodku moc nevěř...to budou leda tak ty ložiska a gufera. Ale co klika, primár, spojka...? Pochybuju že by nasypal čtyřku do motoru, aby to obratem prodal za 1500...
Datum: 25. prosince 2013 9:12
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel16118
Datum: 25. prosince 2013 8:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16595
 jestli si od tábora tak pod peny u vlakáče v táboře bartunkovi votice ..ale čert ví co s tim je a kolik to bude s tát na díly dobrý ale abys nehodil valec do batohu a nepřišel na to že to je 125 ...ale zas 477 je docela dobrá na kros a za ty prachy jí neseženeš po d sílech..... každopadne bych počítal 5000 za celý stroj v kupě ..nejhu a se vším top stavu
Datum: 24. prosince 2013 23:56
 Blby nápad kupovať takeho vergla,budeš s tým mať iba robotu a dieru na peniaze a nikdy ti to doporiadku nepojde.Kup si niečo normálne.
Datum: 24. prosince 2013 21:10
 ale je to teda nějaký divný že to má tolik nových věcí a všechno možný a dává to za 1500
Datum: 24. prosince 2013 20:36
 ja si rikal diky moc ja mu napisu
Datum: 24. prosince 2013 20:34
 Tak změna...nevšiml jsem si že je to upravovaný, za to se omlouvam. Píše že je to převrtaný na 250ccm...a o tom bych si dovolil tvrdit, že je maličko píčovina. Napřed se teda musí zjistit z čeho tam dal píst a pak ho koupit...odhaduju že tam bude obsah 215ccm a píst z panelky asi...
Datum: 24. prosince 2013 20:30
Datum: 24. prosince 2013 20:25
 diky diky
Datum: 24. prosince 2013 20:19
Datum: 24. prosince 2013 20:17
 Nazdar chlapi! Neviete kde by som zohnal lamely do Jawy 250/599 automatic? Alebo aspoň niekto kto by ich vedel zrepasovať. Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 23:15
 pepo nauč se číst.. ptá se na lamely na automatic
Datum: 25. prosince 2013 23:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16605
 jinak pokud maš spojku z panelky je stejná s 634 ..myslím že korkove lameli maj zuby ven a kovove dovnitřr...doporučují i zaměnit přítlačný talíř hliníkovej ze 634 ...pozor aby ti tam někdo nedal spojku z peraka kejvy zuby dovnitř...starší provedení....ale díly na něj jsou běžně....
Datum: 25. prosince 2013 22:46
Jméno: pepa
IP: uživatel16604
 překorkovat koupit tu či poslad na renovaci kde ti asi nabídnou místo korku ferodo ....doporučuji ferodo škoda talín u jihočeskeho písku.....s lačinejšími replikami jsou problemi že tam toho občas je malo...z tálína dostaneš kvalitně opravený díl za cenu tavanske repliky a poštu.....cela spojka tě vijde na cca 300 korun...plus dobírka
Datum: 25. prosince 2013 22:32
 Myslel som 250/559
Datum: 24. prosince 2013 23:00
 Přeji všem co mi cely rok odpovidaj , a Sesovi vse nejlepsi po cely novy rok. Bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 1:21
 draci bedy dik,tobe tak rovnez vse nej,,at se ti pisty nakousnou a ojnice makaji na 100%
Datum: 25. prosince 2013 1:21
 bruska a náky ptákoviny sobě sem nadělil 3 fichtly 1 babetu a 1 motor z čz 150 a 2 z čz 125 B
Datum: 24. prosince 2013 19:40
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 taky kolečko -taky............mámě jsem koupil motorovou pilu a sobě 3 ti babetu ha ha......... a ta zbrojovka ta teda prdí.....
Datum: 24. prosince 2013 19:32
 I tobě přeji hezké Vánoce. Co jste dostali pod stromeček? Já jsem byl letos asi dostatečně hodnej a tak mi ježíšek přinesl pozdrav z brněnské zbrojovky http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Zbrane%2C_noze.../#PC220030.jpg . A samozřejmě ponožky, trenky, chlast, prachy, kosmetiku a patrony...  Na mašinu letos nic, ani jsem nic nechtěl.
Datum: 24. prosince 2013 19:26
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 Taky BEDY přeji vše nejlepší,ať se Ti točí kolečka a Sesovi jde krám a můžem kupovat.....
Datum: 24. prosince 2013 19:19
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Je to velký problém když se mi klika trochu hýbe v ložiskách? Jedná se o jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 14:59
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 A neroztaví sa to lepidlo ?
Datum: 26. prosince 2013 14:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16593
 jestli myslíč na čepech na zapalko a primár tak musííš osoudit zda jsou ko ložiska či čepy pokut ložiska tak rozpulit pokut se jen otřely čepy jde to skusit slepit loctidem.. a pokut vemeš za ojnici a nahmatáš vuli je klika ko
Datum: 24. prosince 2013 18:00
 To nechapu myslis axialne to jo jestli radialne tak to nesmi myslim
Datum: 24. prosince 2013 17:00
 Zdar draci , debilni otazky ode me  na spojce je matice na klič 14 gola ..je tam plisek ten sem narovnal a snazil se to povolit avsak gola i s nejvetsim silou mi vzdy preskoci protoze ta matice je debilni ma malou vysku 6hranu.. Tak nejakej trik ? Dik BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 15:01
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 taky sem s tim úplně stejně zápasil ze začátku, jak píše kolecko, trubkovej klíč nebo golu a oříšek co nemá skosení/náběh . . . .
Datum: 26. prosince 2013 15:01
 Dik vim co myslis zkusim to
Datum: 24. prosince 2013 16:32
 Neni na to trik...používat akorát ořechy bez zkosení...já to beru trubkovym klíčem a je klid
Datum: 24. prosince 2013 16:28
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Ahoj máte někdo zkušenosti se zapalkem z pincka nebo pařeza na 250 ? Už si stím dva víkendy hraju a porád to nejede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 17:06
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Dal sem jinej přerušovač, poladil a už to jede  konečně  i na nakopnutí sice za tepla to chce švih ale chytne
Datum: 26. prosince 2013 17:06
Jméno: combust
IP: uživatel16607
 no jestli tam máš magneto z 21ky tak bys měl použít indučku a vačku z 21ky, takhle to vypadá na slabou jiskru a nebo špatnou svíčku, kdy to přestalo dávat jiskru?
Datum: 26. prosince 2013 16:19
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Indučky sem nakonec otestoval na pařezu kterej je OK, ale ted je problím 250 mi se zapalovaním z 21, prestala dávat jisku mám tam bakelitovou inducku která na parezu jiskru dávala, nejakej proud z zapalovací cívky taky jde proti kostre to jiskři ale na svička ne a ne jiskra...
Datum: 26. prosince 2013 15:34
Jméno: combust
IP: uživatel15669
 nejjednodušší a nejspolehlivější je použít nějakej coiltester s nastavitelným jiskřištěm, ovšem pochybuju že to máš po ruce takže nejsnazší je jí zapojit na stroji kde je jistota že všechny zbejvající části zapalování fungujou jak maj a nastartovat
Datum: 26. prosince 2013 15:06
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Nevíte jak jednoduše otestovat indučku jestli je dobrá ?
Datum: 26. prosince 2013 8:07
Jméno: combust
IP: uživatel16600
 Ono to sice bude házet jiskru s libovolnou indukční cívkou ale decentní háček je v tom že to nebude ideální (prostě to bude dávat slabší jiskru buď v malejch nebo vysokejch otáčkách). A co se týče zkoušení tohodle zapalování s baterií tak na polaritě nezáleží.
Datum: 26. prosince 2013 0:40
Jméno: f
IP: uživatel15423
 + kostra - kladívko, nezapínej klíč..
Datum: 25. prosince 2013 22:39
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Konečně me to chytlo ale je spatnej predstih tak to musím doladit ale kdyz sem do zkousel naposlet tak z ničeho nic přestalo házet jiskru asi indučka odešla... , kdyz to budou zkouset pres baterku kam napojím + z baterky ?
Datum: 25. prosince 2013 22:10
Jméno: f
IP: uživatel15423
 No měřit indukčnost není třeba, to zapalování udělá jiskru i přes cívku z jakýhokoliv 6V motocyklu... Doporučuji vyzkoušet zapalování se zapojením baterie na kostru a kladívku. Nemusíš štuchat a na místě si vyzkoušíš jiskru i start...
Datum: 25. prosince 2013 21:43
Jméno: combust
IP: uživatel16600
 buď měřákem co to umí, nebo třeba přes měření střídavýho napětí a proudu v obvodu s rezistorem v sérii
Datum: 25. prosince 2013 18:49
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Jak změřím indukčnost ?
Datum: 25. prosince 2013 15:42
Jméno: combust
IP: uživatel16600
 malá, černá, indukčnost mezi 1 a 15 okolo 6.2mH, poměr mezi vinutími cca 1:50
Datum: 25. prosince 2013 14:42
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Jak poznám indučku z pařeza ?
Datum: 25. prosince 2013 11:40
Jméno: combust
IP: uživatel16594
 musí se použít vačka a indukční cívka z pařeza, poloha kladívka vůči statoru musí zůstat jako u pařeza (origo je to nastavený z fabriky, tzn stejně jako u pincka se musí při nastavování volnoběhu hejbat celým statorem), hodnoty odtrhu z pincka, předstihu z 250 a popravdě 250 potřebuje výkonější zápalko než je z pionýra takže nějak to pojede ale bude to horší než originál
Datum: 24. prosince 2013 22:43
 Jestli jde nastavit předstih v rozumnym rozsahu tak netřeba měnit vačku. Hodnoty pochopitelně nastavovat takové, jaké jsou předepsány pro 250.
Datum: 24. prosince 2013 22:05
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 NN protože to mám nastavený od oka, takže tam mám dát vačku z 250 a nastavit to pro 250 predstih a odtrh ?
Datum: 24. prosince 2013 21:11
Jméno: pepa
IP: uživatel16592
 ano jiný je zdroj proudu ale ovladaní jiskry musí být pro daný motro tj motorka.schválně dokážeš říct kolik maš předstih?
Datum: 24. prosince 2013 17:44
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Ani pri roztlačení neškytne z vejfuku teče benzín ale svícka ve válci směs ne a ne zapálit.
Datum: 24. prosince 2013 17:15
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Jiska jde ale nejde nastartovat a vacku jakou teda ? z 250 ?
Datum: 24. prosince 2013 17:04
Jméno: pepa
IP: uživatel16591
 ešte sem se setkal se zajímavým neduhem u jednoho pána byl zvyklí motrku nakopavat jen tak ledabile proste je kratce zabrat pákou aby nekopla...to mužeš delat u dynama ktere dava kvalitnejší jiskru z baterie ..u motrky s fíkem altíkem na to musíši skočit a pořadně našlapat ..motorka ma jiný poměr nakopavačky spíš do síly ...ale jen okrajově sem se setkal že duchotce si tak vždy mašinu ulil...
Datum: 24. prosince 2013 17:03
Jméno: pepa
IP: uživatel16591
 co ti nejde jiskra nebo nastartovat...a samohřejmně musíš zaměnit vačku z motorky ne to tam cpat s vačkou z pioníra..... nasavíš odtrh 04mm a donutíš kladívka otvírat 3mm před horní uvratí......
Datum: 24. prosince 2013 16:59
 Dobrý den trošku debilní otázka je nějaký trik jak oddělat od setrvačníku vačku a zapalování motor 23 . nechci to páčit šrouovákem a zkurvit to nebo něco odříd .děkuju blbec BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 9:32
Datum: 25. prosince 2013 9:32
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Proto jsou na magnetu z boku takovy vrtulky aby se chladilo. Zkus si nějakej malej magnet ohřat na víc jak 100 stupnu ohněm a uvidíš.
Datum: 25. prosince 2013 6:42
 berdys: opravdu ? :O já to teda nikdy nahřát nepotřeboval vždy to jde šroubem ale o tom magnetu a teplu jsem to nikdy neslyšel :-/ ten motor se hřeje sám od sebe tak ten magnet musí vydržet ne?
Datum: 24. prosince 2013 18:55
 Zapalovani sroubovak vacka sroub magnet 8 sroub dekuju vse ok
Datum: 24. prosince 2013 16:10
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 V žadnym připadě to neohřívej . Teplem ztrácí magnet vlastnosti
Datum: 24. prosince 2013 14:39
 Ten přípravek hlavně funguje tak, že má takový prodložení, kterym se opře až o dno díry co je v ní závit. To aby se neokundil kolec klikového čepu.
Datum: 24. prosince 2013 11:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16589
 on místo šroubu je na to přípravek ze 6 hranu na 17 klíč aby na to šlo nasadit paku na kola ze 120 škodovky golu apod...přípravek nejni jen stočen na soustruhu ale i tepelně kalen.....je to profi věc...dílensky stačí ten šroub..... pruser je jestli maš zavir v rotoru zkznděnej ...napioníry jde vypodložit rotor tvdým dřevem a aspon metrové montajzny autrhnout ho....montajzny opravdu velke kratkými špalky rozdrtíš a rotor nepovolí....
Datum: 24. prosince 2013 11:03
 když strhneš závit udělá se M10... a taky něco jako nahřátí k*revsky pomůže...
Datum: 24. prosince 2013 10:50
 Hlavně s tím utahováním opatrně! měl jsem doma motor, ze kterýho jsem rotor nestáhl ani stahovákem, 3 dny jsem vymejšlel nejrůznější způsoby. Nakonec jsem ho musel destruktivně sundat..  Ale to je jeden případ ze sta..
Datum: 24. prosince 2013 10:23
 a jaký trik na to chceš? dělá se to tka jak psal podemnou... velkýma kleštěma vytrhneš vačku.. a pak na místo vačky našrubuješ šroub M8 .. nějaký delší a utahováním odskočí rotor
Datum: 24. prosince 2013 9:22
 Nikdy sem to neresiil ale ted to nejde
Datum: 24. prosince 2013 0:24
 ale ale co to vidím.. odborník neví jak sundat rotor?
Datum: 24. prosince 2013 0:09
Jméno: pepa
IP: uživatel16588
 vačku chytit kleštěma tzv čapky...měla by tít dolu relativně dobře a rotor šroubem m8 nejraději tvrdší s číslama 8,8 108 atd
Datum: 23. prosince 2013 23:23
 Zduř.Na zapalovaní na tom staršom na jawe 05 je svorkovnica z dvomi vývodmy.Je to jedno ktorú dám na svetlo a ktoru na indučku????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2013 11:20
Jméno: pepa
IP: uživatel16589
 a čistě novoročně myslím že at to dáš kam chceš tak to pojede ..jeden vývod je na svetla a druhý k napajení zapalování..proto to možná ani čislované není..... prostě to navrč a vyzkoušej na jake vývod to víc svítí......jiskru budou davat oba
Datum: 24. prosince 2013 11:20
 na té svorkovnici musí být napsáno který vývod k čemu je určený ... musí tam být nějaké číselné označení
Datum: 23. prosince 2013 20:46
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec mám jawu 21 a kape mě z výfuku co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 0:36
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok díky
Datum: 25. prosince 2013 0:36
 je to nespálený olej.. u 2T naprosto normální jev... až po pořádném zahřátí se olej ve výfuku vypálí a přestae kapat
Datum: 23. prosince 2013 19:43
Jméno: Matej Štrba
IP: uživatel16586
 len treba jazdiť, zahriať motor aj výfuk a jazdiť. Na bebette mi tiež tiekol výfuk a jazdil som asi 2 hodiny v kuse a potom už netiekol
Datum: 23. prosince 2013 19:10
 Zdravím, odpověď na svou otázku asi už znám, ale přece jen se zeptám. jde udělat nový techničák pro Jawu 555 ? Doklady nemá vůbec žádný, jen starou SPZ, a nechal jsem si napsat kupní smlouvu, nic víc nemám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2013 19:54
 i to je možnost...
Datum: 23. prosince 2013 19:54
 a nebo ty doklady taky mužou jezdit na jiném pionýru
Datum: 23. prosince 2013 19:45
 Ale co chceš dohledávat ? Doklady, pokud toho fichla někdo prodel bez papírů, tak je s největší pravděpodobností majitel mrtvej, nebo doklady zrušený, nehledě na to, že na většině úřadů ti stejně nic moc o vozidle neřeknou, když neni psaný na tebe.
Datum: 23. prosince 2013 16:17
 kamarád taky takhle koupil a na úřadě kde byl registrován mu řekli že to dohledat jde
Datum: 23. prosince 2013 16:05
 za takovejhlech podmínek ne. Buďto musíš mít starej techničák od daný motorky s ustřiženym rohem, nebo záznamem o trvalym vyřazení z evidence. Potom jdou udělat veteránský papíry. Nebo koupit platný doklady z jinýho stroje.
Datum: 23. prosince 2013 15:57
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Ahoj. Dostal se mi do ruky válec, u kterého je vložka mírně zatlačena dozadu (asi někdo moc dorvával hlavu). Nemáte někdo zkušenosti, jak vložku posunout v domácích podmínkách? Děkuji. A zároveň přeji všem krásné Vánoce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2013 23:11
 to by jste se divili jak ta vložka tam může zalízt... buď bych dal jinej válec a nebo stočil dno pístu o hodnotu co zalezla vložka, sání by bylo lechce přečasovaný ale do té "lepší" podoby..., dopasovat hliník s vložkou samozřejmě
Datum: 24. prosince 2013 23:11
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 asi tak 50 vložek jsem z válců už vyndával a proto vim, že hliník se v dosedací ploše s vložkou zamáčkne. Neudělá to moc většinou tak 0,2-0,3mm, ale někdy se najde válec který to má i 0,5mm
Datum: 24. prosince 2013 12:01
Jméno: KARLOS
IP: uživatel14122
 ano nemůže,má osazení......
Datum: 24. prosince 2013 11:31
 tome.. opravdu nemůže  .. viděl jsi někdy vyndanou vložku z válce?
Datum: 24. prosince 2013 11:19
 Tak s tímhle jsem se v zivotě nesetkal.. teoreticky by se daly pod vložku vymezovací podložky. Prakticky bych ten válec zahodil a sehnal jinej..
Datum: 24. prosince 2013 10:25
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 ale může, protože je válec ze slitiny hliníku
Datum: 23. prosince 2013 23:27
 vložka nemuže zalézt více vo válce.. je na ní udělaný rantl který se opře o obal a víc dovnitř nepujde
Datum: 23. prosince 2013 21:53
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Pod válec dvě těsnění a většinou to stačí. Dělám to takhle skoto u každýho staršího motoru, jinak píst jde nad vložku
Datum: 23. prosince 2013 21:34
Jméno: pepa
IP: uživatel16587
 jedině vypodložit a ano pokud to nejni polskej valec tak original jde vilisovat vistříhnoud podložku a sestavit....ale riziko poškození tam je..... druhá možnost je vypodložit hlavu těsněním...í... aby nenarážel píst s tím že rozvod nebude idealní ...totěš by šlo s broušením spalováku ....
Datum: 23. prosince 2013 21:26
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 jak ji chceš pojistit aby ti nezajela zpátky?
Datum: 23. prosince 2013 20:57
Jméno: milan
IP: uživatel16544
 jedno jsem viděl ruské video jak to položili na kamna a nechali nahřát a pak až se nahřála tak ji jemně vyklepali bez použiti nasili skus to nahřát horkovzdušnou pistoli a pak přes dřevo naklepnout zpátky
Datum: 23. prosince 2013 16:27
 Nazdar draci! Chci vám všem popřát klidný a pohodový Vánoce, bohatýho Ježíška (Na Santu berte vidle  , Silvestra ukončenýho se všemi vzpomínkami a končetinami. A do novýho roku suchý čistý silnice a na nich co nejvíc kilometrů bez poruch! No a samozřejmě Sesovi sloní dávku energie a zdraví, aby zvládal ukočírovat jak svoji rodinu, tak krámek a našel si volnou chvíli i na sebe. K tomu patří poděkování za provoz fichtlpokecu, kde spousta z nás pravidelně nachází odpovědi na svoje záludné otázky, a to taky díky zkušeným drakům, kteří ještě neztratili nervy a vůli, a ty jim taky přeju, nebudu jmenovat, nerad bych někoho opomněl. Kdo dočetl až sem, tak se těším v roce 2014 na setkání někde na srazu a za odměnu http://www.youtube.com/watch?v=J_BKqEyLI50  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 1:24
 kulichu at tvoje ciza nikdy nevyhasne na plotynky  dik za prani a tobe rovnez vse nej,, at si nas zas za ro najdes
Datum: 25. prosince 2013 1:24
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 díky tobě taky to samé, písničkou si udělal radost, já ji objevil tak před měsícem aposlouchám ji teď každou chvíly
Datum: 23. prosince 2013 22:36
|



|