Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Prisím vás potřeboval bych poradit jak na fichtla dát blinkry! děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 8:58
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Teoreticky mít ani baterku nemusíš. Pokud seženeš 6V bimetalovej přerušovač tak jemu střídavý rozvod napětí vůbec nevadí.. jenže... Často je třeba blikat, když někde přibržďuješ, nebo dokonce běží motor na volnoběh... a protože v tu chvíli sotva svítí přední světlo, tak pochybuju že to bude blikat... No a pokud tě láká varianta od Frikulina, že budeš každou chvíli mít pionýra na dobíječce, jen aby ti šli blikny.. to si musíš rozhodnout sám
Datum: 18. listopadu 2008 8:58
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 na to je rele...stoji par stovek
Datum: 17. listopadu 2008 22:43
 A jak se udělá spouštěč blinkrů???To už je nějak v ceně?
Datum: 17. listopadu 2008 21:55
 Nemusíš předělat elektriku....!  Ale baterku mít musíš...  Jestli chceš jen blinkry dej baterku a zapoj blinkry....! Pokud ji chceš dobíjet musí předělat zapalování...
Datum: 17. listopadu 2008 17:05
 Musíš předělat elektriku abys mohl zapojit baterku.
Datum: 17. listopadu 2008 16:51
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar jsem z Kroměříže, kde mi nejblíž udělají výbrus na pincka???
Jo a dostanu k tomu i pístní čep,píst a takový věci???
A poslední prosba máte někdo šablonu nebo tak něco na 3 chladící kanal do válce???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 21:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no on treti prefuk je sam o sobe skoro jen o chlazeni valce cerstvou smesi a na vykon nema az tak velky vliv jako prave to chlazeni tak estli nemyslel to
Datum: 18. listopadu 2008 21:42
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 asi naka haluz
Datum: 18. listopadu 2008 14:57
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Ne fakt už jsem o něm kdesi četl slouží pouze k chlazení válce.
Datum: 17. listopadu 2008 19:08
 Chladici kanal? To si nech patentovat pac si myslim ze ses 1. na svete kdo to vymyslel (aspon u fichtla  )
Datum: 17. listopadu 2008 16:46
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 zdrawim,hele jak poznám u fíka že už je zajeetý když nemám tachometr??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 22:23
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 50,-
Datum: 17. listopadu 2008 22:23
Jméno: Martys
IP: uživatel4186
 Takže musim jezdit klidně nez se to zcne uvolnovat!?A jetse neco pls nevite kolik stoji prepis barvy v TP?diky
Datum: 17. listopadu 2008 21:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 do 500 gdyz to chces mit dobre zajety...to musis vedet gdy treba uz vic pritlacit, gdy se zacina vybrus povolovat, gdy ho jeste nehonit...
Datum: 17. listopadu 2008 19:29
 jj 1500 je fakt hafo podle me to bude takovejch 250-350km vic ne...
Datum: 17. listopadu 2008 16:48
 1500 km je strašně moc...! Hodně záleží na tom jak těsný je výbrus...! Např. výbrus s vůlí 0,05mm je zajetej za 50km opravdu šetrný jízdy na klavitnější olej....! Aspoň podle mejch zkušeností...! Klasickýmu výbrusu stačí tak 200km....
Datum: 17. listopadu 2008 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel4585
Datum: 17. listopadu 2008 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel4585
Datum: 17. listopadu 2008 15:25
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Piš si motorkářský deník s hrubým denním odhadem kilometrů, průběžně to sčítej a až budeš mít tak cca 1500km tak máš zajeto...
Datum: 17. listopadu 2008 14:34
Jméno: honza
IP: uživatel4584
 Zdar kluci, jak se stahuje buben spojky na babetě 207 - jednorychlotní? Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 17:19
Jméno: vfjr
IP: uživatel4503
 ne není tam variator.Povol matku a z kuželu ho stahuj stahovákem-buď speceálním na Babety viz nabídka tady v nářadí na e-shopu nebo normálním velkým universálním ale ten je s cenou někde jinde.Ač se to nemá tak to jde někdy i tak že řachneš do hřídele a on seskočí.Ale jak říkám-nemá se to.
Datum: 17. listopadu 2008 17:19
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Neni na babettě místo spojky variátor?
Datum: 17. listopadu 2008 15:30
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 cau kluci musej se nejak upravit prostor okolo řetezoveho kolecka když bych si tam dal 14 z nebo tam jde jako seriovy diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 13:18
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 diky
Datum: 17. listopadu 2008 13:18
 Prostor se musí upravit až pro 16 ti zub....14 a 15 se vejdou....!
Datum: 17. listopadu 2008 13:06
 zdarec, nevite jaky by byl nejlepsi karbec na pína? delam si krosku na fichtl cup a slysel jsem ze by bylo nejlepsi tam dat karbec z motorove pily, jenze je drahy a spatne se shani, ale co kdybych tam dal karbec ze simsona mate s tim nekdo nejake zkusenosti? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 16:00
 TAky sem jezdil.....a to na dost hráblym motoru.....24 difuzor....to je šílený no...  To je tak na klapku....a ještě na dobře vyladěnou....
Datum: 17. listopadu 2008 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 me jezdil jeden lehce hrablej motor na karbec z peraka(24mm) ale bylo to strasny....jelo to az tak ve vyssich otackach,melo to strasny prechody pri zrychlovani a jak se to roztocilo,tak sem myslel ze poleze na stromy a hlavne to jelo jeste chvili i se zavrenym soupetem  ....no hrůza...
Datum: 17. listopadu 2008 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 otazkou je kolik do toho chces investovat a co od toho ocekavas. Muzes si koupi karbec na cizu 150C s difuzorem 20mm za 200,-na burze a nebo Amal 19 nebo 21mm za 1300,- a nebo nejakej Bing nebo Dell Orto 19,21mm...za este víc ...
Datum: 17. listopadu 2008 14:56
 Divim se že až příští rok...  U nas na silničních závodech to platí okamžitě...  Karbec=speciál, vejfuk=speciál.....samozřejmě že se v sériovkák podvádí jak se může ale tak aby to nikdo nepoznal...
Datum: 17. listopadu 2008 13:12
 Čus slyšel sem že příští rok budou takové stroje s jinejma karbecama tlumičema vějířová hlava zařazeni do skupiny -special-.Tat to zvaž
Datum: 17. listopadu 2008 13:10
 Nejvděčnější karbec je Bing 21 snadno se ladí ale už se hůř schání....!
Datum: 17. listopadu 2008 13:06
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 sezen si nejaky dobry karbec (mikuni,dellorto,nebo treba aj jikov)19mm difuzor ..ale jenom s karbecem tto bude jen horsi ..musi upravit kanaly sani atd ...napis upravy jake tam mas a pak ti tu pomuzeme
Datum: 17. listopadu 2008 12:58
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 ahoj hosi,mám upravený válec a hlavu tak že mi jeden kámoš co dělá s hlinikem navařil na valec a hlavu kousky hliniku pro lepší chlazení,vypadá to pěkně,není to pro ostudu a je to lepší než vějířová hlava ,nebo spíš se jí to vyrovná,doporučuju ..tak ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 19:34
 Nepomáhá moc ani to pískování....každej materiál stárne...! Svářeč na mě dycky prská co to zase chci...! Takže to problém docela je....a když člověk nemá známý řeknou si za to i dost peněz....! Ale udělat se nechá všechno....!
Datum: 17. listopadu 2008 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 i kdyz ho opiskujes a odmastis??? ja myslel ze na tom stravis vic jak odpoledne
Datum: 17. listopadu 2008 15:32
Jméno: mara
IP: uživatel426
 standa -- problem je jen ten ze se na tak starej valec blbe vari stravis s tim dopoledne
Datum: 17. listopadu 2008 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 zrovna o navareni zeber sme se nedavno bavili na dilne a nevidim jedinej duvod,proc treba na mopedech prodavaj valec s navarenejma zebrama za +/-3000,- kdyz je na tom prd prace i prd materialu...staci prece jenom sehnat hlinikovej plech,nakrájet,naohybat,ocislovat,navarit hlinikem,hotovo ...pokud je v tom jeste nejaka zaludnost tak mi frikuline oprav....
Datum: 17. listopadu 2008 15:20
 Respektive válec se žebry njavařenými mám jeden....jinak sem to šroubil.....! S tim taky neni problém...
Datum: 17. listopadu 2008 13:08
 Navaření žeber na válec dělám jen pro sebe...(protože s tim je dost práce....) vějířovka když je tak za 1150 Kč.... Ale pokud bys ji chtěl musim si tě napsat...! Páč sem jich už pár slíbiul a pak pojedu systémem pořadníku...chceš máš ji.....nechceš jedu dál...až dojdou nemám šanci to nijak řešit...! Mám jich poze omezené množství...!
Datum: 17. listopadu 2008 13:08
 Frikuline a za kolik děláš ty tu hvězdicovku??? popř i navaření žeber na válec? dík...
Datum: 17. listopadu 2008 12:39
 Je pravda že i originální hlava se nechá přetransformovat prakticky do vějíře (včetně spalováku....) ale finančně to výjde skoro stejně jako novej vějíř a nová hlava je nová hlava a tak je ten spalovák úplně někde jinde....! Ale proč nee.....  A taky bych nesoushlasil s tim že to vypadá hezky..  Speciálně hlava když má vařený žebra vypadá hrozně....
Datum: 17. listopadu 2008 11:33
Jméno: mara
IP: uživatel426
 originalni hlava se ty vejirovy od frikulina nema sanci vyrovnat at na sebe vetsi zebra hlavni je tvar spalovaci komory!!
Datum: 17. listopadu 2008 10:38
Jméno: brisK
IP: uživatel4486
 dokud ale nepošleš nejaké foto tak je nam to k h***u - nejsme takový jasnovědci
Datum: 17. listopadu 2008 8:48
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 ne lepši,ale vyrovná se tomu,když si to převedu.
Datum: 17. listopadu 2008 8:03
 Hmmm tak to sem aspon nafot... Z ceho soudis ze je to lepsi nez vejirovka?
Datum: 16. listopadu 2008 23:03
 zdar borci budu mít od strejdy jawu 350 tak se chcu zeptat kolik tak jede km h
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 20:46
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 haldo je vidět že si na ničem jiném než na fektlovi nejel, třeb ajá konkrétně mezi mojí čízou 476 a kamošovou 634 v jízdě moc rozdíl nepocituju, akorát to má trochu rychlejší
Datum: 18. listopadu 2008 20:46
 jo jinak karle, mě to jede okolo 135, ale optimální rychlost je tak do 100, to ten motor jen tak přede, pak už sou moc velký vibrace a moc se to nedá vydržet
Datum: 17. listopadu 2008 16:28
 Hlada: ty haldíš, jel si někdy na 350, já mam 350 typ 632 a v zatáčkach neni problém brousit stupačkou a ta váha no má to s plnou 170kg, ale ze země to zvednu i já a to nejsem žádnej silák, spíš naopa
Datum: 17. listopadu 2008 16:26
 tož rychlot.. no to neni vsechno... jen bych se bal ty vetsi sily a hlavne!!! tý mega velký váhy! v zatackach pojedes rovne a na miste spadnes a mas po nochach bo to ani trocha nezvedneš!!!
Datum: 17. listopadu 2008 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 jede dost na to aby ses na ni ve 14-ti letech zabil .....!!!!
Datum: 17. listopadu 2008 15:33
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Jestli myslíš 638 tak jede tak kolem 140 km/h
Datum: 17. listopadu 2008 13:31
 já chci taky takovýho strejdu!
Datum: 17. listopadu 2008 9:58
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jaky typ presne? Mas hodnyho strejdu
Datum: 17. listopadu 2008 8:14
Jméno: jawaman
IP: uživatel4451
 Kluci delam crosu z jawy 250 a budu davat zapalko z fichtla bo necem baterku a tak chapete proste aj dobijeni a ked bude mokro bude to v haji kdzy to tam dam rotor z pincka tam sedi bez uprav na klukovku ci treba nejaky kuzel tam a popripadne z ceho a zapalko ci velikost sedi prosim piste aj co vite co k temu nebude sedet chapete dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 15:30
Jméno: standa
IP: uživatel4585
Datum: 17. listopadu 2008 15:30
Jméno: jawaman
IP: uživatel4451
 Ja vim mate pravdu mnel sem Čz ale prevodovka zla?? hmm to sa mi nezda nom nervadi aspon mi poradte ajstak mne to zajima to zapalko myslim
Datum: 17. listopadu 2008 14:19
Jméno: itz
IP: uživatel3402
 z 250 jawy se na to motor moc nehodi velkej zdvih a maly vrtani mas lepsi spis nejakou Cz ale ty zas maj poruchovy prevodovky
Datum: 17. listopadu 2008 13:06
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jinak krozku z 250 seženeš docela levne tak bych jí spíš koupil ale jako sou to težký a hnusný stroje
Datum: 17. listopadu 2008 13:03
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ani na tu 250 nemysli, nech ji bejt zadny krosky, akorat zkurvis ram a motor, je to skoda to davat do takovejhlech sracu
Datum: 17. listopadu 2008 12:18
Jméno: motor
IP: uživatel680
 přesne a ani ten motor se na to nehodí jestli jí máš s techničákem tak už to určite nepředelávej
Datum: 17. listopadu 2008 8:41
 z jawy 250 krosku nedělej to je škoda tokový motorky nech si ju v normálním stavu je to veterán a bude to hodně drahá věc nech si ji a nenič ju na nějakou krosku
Datum: 16. listopadu 2008 22:20
 draciiiiiii  doporuceni svicky typ!!!dekuji napiste kdo co pouziva a proc diky mocka cauuu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 16:58
 Hoši já sem svíčku z moji jawky nevyndaval ani nepamatuju.Takže ani nevim jakou tam mam
Datum: 17. listopadu 2008 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 zasadne pouzivam stary svicky....ty novy odchazej....uplne nejlepsi mi prijdou ty stary PAL,ale tenkrat tu kdosi psal,ze jsou na prd ze spatne odvadeji teplo..tak nevim,ale ja sem s nima spokojenej
Datum: 17. listopadu 2008 15:03
Jméno: Bubák
IP: uživatel4582
 ve fochu Brisk N17C a v čz175 Pal Super N7
Datum: 17. listopadu 2008 11:49
 no ja používám do 05 14-7-R a do 21,20,23 ma bejt 14-8-R a do 555 14-5-R ja použivam jenom palky sice sou už stary ale ještě dobry lepší než ty nový
Datum: 17. listopadu 2008 9:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak Brisk N15C je dobra, mel sem i Brisk N14C ale ta zklamala...jinak bezpochyby bezkonkurencni a nejlepsi ze vsech je Pal Super...ty nemaj chybu a nigde opakuji nigde me nenechali a fakt je to s nima spice jak ve spolelivosti tak se to pozna i malinko na vykonu a nastartovat napoprvy gdykoliv...
Datum: 16. listopadu 2008 21:57
Jméno: tomas
IP: uživatel4537
 Briks n15c , no prestalo mi to chytat na nakop tak skusim tu n17ku co ma mrcin.m
Datum: 16. listopadu 2008 21:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel4516
 najlepsi su ty stare brisky n15y alebo n15yc ale ne ty nove ty stare pouzite tosu naj svick alebo stare pal
Datum: 16. listopadu 2008 21:46
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4539
Datum: 16. listopadu 2008 21:40
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 nikdo mu neodepisujte, stačí tady do vyhledávača napsat svíčka a kliknout na hledat a máš 1 000 005 dotazů ohledně svíček! Prostě to tu musí být po milion 6tý že !
Datum: 16. listopadu 2008 21:37
 zdar hoši.. mam problém... kde bych mohlo sehnat sadu trysek na Jikov 2914 Hz??? on je ale nikdo nedělá a já si to potřebuji tryskami vyladit... co stím??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 to asi nesezenes...chtelo by to zjistit jakej ma ta tryska zavit a stoupani a dylku zavitu a podle toho najit sadu trysek ktera by pasovala...nebo si sehnat treba navic jednu origo trysku na pareza a zacit ji rozsirovat dokud nebude vyhovovat...
Datum: 17. listopadu 2008 15:06
Datum: 17. listopadu 2008 12:28
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 tak si změř jakej je to závit a pak scháněj alternativu
Datum: 17. listopadu 2008 10:11
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Nevím jestli něco seženeš. Já sháním trysky na karbec z fíka a marne
Datum: 17. listopadu 2008 8:15
 hoj fichtlaři, hele, jeslti by někdo měl zájem zveřejnit náký svoje návody, rady, postupy atd. tak bych mu je moch zveřejnit na http://www.fog.euweb.cz aspon by se to tam trochu oživilo  kdyžtak mi napište na mail nebo na icq: 332-389-331, zatim zdarec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 15:14
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 koukal jsem na web...moc pekna ta modra 05 !!! chvalim ...ale ta sekce upravy  ale mel bych mlcet,zadnej web nemam
Datum: 17. listopadu 2008 15:14
 tak tak sem to určitě nemyslel  , samozřejmě to bude s uvedením autora popř i kontaktu
Datum: 17. listopadu 2008 10:23
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 nebo-li dejte mi svoje know-how a já i ho zveřejním na svém webu
Datum: 17. listopadu 2008 1:35
Jméno: gerac
IP: uživatel4579
 zdravim borci moc toho jeste o fichtlech nevim a tak se ptam jak nejlip nasadit valec přes pist (samozřejmě s kroužkama)na jawu 50 typ 20 a jestli na to nemate nejakou vychytavku?,moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 12:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 presne jak rikal Willi..hlavne to musis zevnitr valce maznout, bude to sice trochu vic po nakopnuti cudit ale lepsi nez si podrit valec...taky si davej pozor at blbe nenasadis valec, zni to smesne ale uz sem videl par takovejch co nasazovali valec vyfukovym kanalem nahoru...at jezdi
Datum: 17. listopadu 2008 12:43
 No ja sem to delal pouze jednou (nvm jestli dobre ale fichtl jede  ) nasadil sem si valec na zacatek pistu a 1 pistni krouzek sem zmacknul ( musi bejt v zamku) a valec sem pres nej pretahl... takhle opatrne i u 2. pokud mas i 3. krouzku.... dobry taky je nez by si to zacal delat lehce potrit valec (zevnitr) olejem kterej davas do benalu pak to de lip...
Datum: 16. listopadu 2008 23:11
 jde to dobře i bez jakýhokoliv přípravku, prostě je rukama stlačíš krouřky a opatrně na ně nasuneš válec. jinak se na to pouřívá takový "spona" jsou to z plechu vytobený dva půlkruhy který maj na jednom konci háček aby se zasadili do sebe a na druhym konci jsou protažený tak aby se to nasadilo na píst s kroužkama, stlačilo se to a pojistilo, pak se nasadí válec přes kroužky a pak tu "sponu" rozpůlíš a vyndáš.. ale je to zbytečný.. rukama to jde taky a je to rychlejší..
Datum: 16. listopadu 2008 20:38
 Dobrý večer draci....potřebuji poradit,kde mam sehnat hvězdicovou tuning hlavu na fíka?Nemohu to někde najít a má to každy 3 fík na závody co vidim...a kolik tak stojí?Předem dííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 11:36
 Dělám ale nejsou....! Snad po novym roce....! Slévárna stávkuje....
Datum: 17. listopadu 2008 11:36
 JJ Frikulin je dela myslim za nakejch 1250 vic ne a jeste nekdo odtud ale ted nevim.... Napis si mu do pokecu
Datum: 16. listopadu 2008 23:29
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 ta z chrudimi stoji za pekny ho...
Datum: 16. listopadu 2008 20:43
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 myslim ze frikulin se ti zabejva..a co sem cetl tak to bude kvalitka...napis jemu tady na sesa shopu
Datum: 16. listopadu 2008 20:43
 Zdar.Taky shanim tu hlavu  ls kdys najdes kde ji prodavaj tak pisni,kdys najdu ja tak dam taky vjedět.
Datum: 16. listopadu 2008 20:18
 má jí v chrudimi v moto havel a stojí asi 1700
Datum: 16. listopadu 2008 19:35
Jméno: drak 007
IP: uživatel3888
 zdar draci nemate nekdo krosackej bpred.blatnik chci si ho dat do predu na jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 21:06
Jméno: fichtlař
IP: uživatel3888
 ale nejakej alespon krossovej blatnk
Datum: 16. listopadu 2008 21:06
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 16. listopadu 2008 19:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/kross/index.html?s=6
Datum: 16. listopadu 2008 19:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/kross/index.html?s=6 stačí?
Datum: 16. listopadu 2008 19:11
Jméno: Monax
IP: uživatel467
 Kdyz je tu rec o tech pastach na chrom,kde se to da koupit?a jde to i pres net?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 18:31
Jméno: tomas
IP: uživatel4537
 NEOPLATI SA TO OBJEDNAVAT KED TO MAJU V KAZDYCH FARBOCH LAKOCH ABO V AUTOTECHNE
Datum: 16. listopadu 2008 18:31
Jméno: vlada
IP: uživatel2409
 Ahoj kluci prosím o radu. Mám jawu 250/559 přestavěnou na pěkné enduro, ale pořád mě nějak zlobí dobíjení. Tak bych se chtěl zeptat co obnáší instalace zapalování z Pionýra? Měl bych ho doma, stator i rotor jen než to začnu všechno rozdělávat, bych chtěl vědět, jestli vtom je někde problém nebo to tam nějak bude pasovat. Víte otom někdo něco prosím? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 16:59
Jméno: brisK
IP: uživatel4486
 jenom si mosiš vymyslet uchycení statoru (takova podložka) a potom pasovat bude
Datum: 16. listopadu 2008 16:59
 Upravit se dá patřičně všechno....! Chce to jen nápad....
Datum: 16. listopadu 2008 16:19
Jméno: fanda
IP: uživatel3888
 zdar hele newite cim to muze byt kdyz zmacknu spojku na jawe 23 tak me to skrčíí ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 10:23
Jméno: fanda
IP: uživatel3888
 ok díky
Datum: 17. listopadu 2008 10:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vypust olej, sundej levý víko motoru, opatrně sundej segrovky a pera, dotáhni spojkovej koš, přihni zajištovací plíšek a vše zase nandej (pod víko si rači kup nový těsnění)
Datum: 16. listopadu 2008 16:21
Jméno: fanda
IP: uživatel3888
 a trak co s tím mám dělat nebo co by jste me pordil ??
Datum: 16. listopadu 2008 16:14
Jméno: standa
IP: uživatel2633
 v podstate je to cela spojka,je nasazena a utazena na hlavni hrideli prevodovky,pod matici je zajistovaci podlozka ale ta se casem narovná a matice se povoli a kos se zacne vysouvat smerem od motoru k deklu a zacne ho vybrusovat a klepe to...saci spojku rozebrat,utahnout na hridel,slozit a zavrit,,,doporucuju si rovnou koupit novy tesneni pod dekl...jinak to vyresit nelze...a resit se to musi,jinak se ti ta spojka vymlati(vyrvou se tycinky s pruzinama  )...hodne zdaru
Datum: 16. listopadu 2008 15:31
Jméno: fanda
IP: uživatel3888
 co je to spojkový koš ????
Datum: 16. listopadu 2008 15:22
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Může být uvolněný spojkový koš.
Datum: 16. listopadu 2008 15:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ahoň panstvo potrebuju radu a budu rad a kazdej prispevek: mam origo zapalko z roku 1975 (30W na fichtlovi 21) a vepredu se mi stale pali ty 25W zarovky...mely by tam bejt spravne ony ale se tam proste pali tak sem tam kopl 35W a zatim dobry ale proc to dela? vzadu je samozrejme zapojena ta 5W sulfidka
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 16:32
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 máš to tam...
Datum: 16. listopadu 2008 16:32
 tak jestli bys byl od ty lasky a dobroty  stevem34@seznam.cz
Datum: 16. listopadu 2008 16:09
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Steve - šťastnej fichtlista a ještě si tu stěžuje  . Doporučuju zmíněněj regler. Žárovky lepší neseženeš, přepětí nevydrží ani staré dobré bolševické žárovky... když sem hodíš email pošlu ti k tomu článek ve wordu..
Datum: 16. listopadu 2008 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel2633
 mam doma mraky cajků na fichtly,ale vetsina je(byla) dost pouzivana....muj bracha mival mustanga a na nem praskala i 45W zarovka z trabanta  vyresila to az 6V/10W parkovacka a 12V/10W zadni zarovka...pak to svitilo fest a nepraskalo
Datum: 16. listopadu 2008 15:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vis co? pokud negde najdu jesste jedno takovydlec zapalko o takovem vykonu tak gdyztak vymenime tva nabidka je slusna
Datum: 16. listopadu 2008 15:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
  ne co mi budou dve gdyz potrebuju jeno a poradny  udelam to jednoduse - deda tu mel negde stary socialisticky zarovky tak kouknu jaky sou jinak ty jeho svicky se osvedcili a predehnali svou spolehlivosti i Brisky...je videt ze za komancu nekery veci sou snad nesmrtelny
Datum: 16. listopadu 2008 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel2633
 mas asi hodne dobry magneto a levný žárovky  Chong na to ma pripravek regulace napeti....taky na to trpel...ale pokud se s tim nechces sr..t tak staci sehnat slabsi magneto...by the way,pokud by ses chtel toho dobryho magneta zbavit,tak mi ho posli a ja ti za nej poslu dve slabsi  tech mam plnou dilnu a ani na jedno mi zarovky nehorely a svitili dost...
Datum: 16. listopadu 2008 14:59
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 zdarec, chtel bych vedet, jaka je nejlepsi pasta na lesteni chromu a kolik priblizne tak stoji. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 17:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak neoxid je na chrom lepsi to je pravda ale na hlinik (treba motor) je vybornej prave ten silichrom pac ma abrazivnejsi ucinky
Datum: 16. listopadu 2008 17:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 klasicky Tempo na laky nebo takova bila pasta na autolaky to je snad univerzal na secko...nalestil sem tim vejfuk, rafky, uplne krasne vylezly ty chromovany obroucky u svetel, max. spokojenost, ten vejfuk uz byl hodne skaredej takze ted se aspon leskne i trosku se v tom da pozna odraz a co mate treba na sobe za hadry ale jak ty obroucky to neni, ty sou jak zrcadlo...samozrejme jako kazda oprava i s timto je celkem prace(u tohodlec ani ne) ale vysledek je ohromujici
Datum: 16. listopadu 2008 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel2633
 vyslovene nejlepsi silichrom neni,ale kdyz chces treba vycistit stary chromovany kola nebo vejfuk tak je to idealni vecicka
Datum: 16. listopadu 2008 15:57
 Silichrom určitě ne, mě potom ten chrom vždycky zmatněl, používám neoxid a sem spokojenej
Datum: 16. listopadu 2008 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel2633
 Tempo-Silichrom 65,-
Datum: 16. listopadu 2008 15:00
|



|