Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Zdar,kolik bych mohl max. dostat za říditka z 550 pařízka?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 dle stavu a chromu...pokud budou jak nový a nebodou ohle tak je strelis i za litr,pokud budou zrzavy jak liska tak je mozna tak nekomu darujes
Datum: 18. listopadu 2008 18:21
 velke diky nebo 100 Kč na točený
Datum: 18. listopadu 2008 18:14
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Čau hoši,naco je v mustangovském předním světle pod velkou žárovkou ta druhá menší díra?Pionýry to nemají.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel4598
 ja bych tam tu zarovku nedaval...bez baterky parkovacka nema zadnej vyznam a pri rozsvicenejch svetlech ti bude akorat ubirat štávu pro hlavni svetlo...
Datum: 19. listopadu 2008 18:01
Jméno: Standais
IP: uživatel3091
 je to obrysovka jak už tu bylo zmíněno. vůbec si s tim nelámej hlavu. stejný světla se používaly i na devadesátky, takže proto. samozřejmě tam jde zapojit žárovka, ale u fíka mi to příjde zbytečný
Datum: 18. listopadu 2008 19:36
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4543
 to je obrysovka ne ? Já to světlo mám na 21čce , už tam bylo a když zapnu dálková tak se mě zapne aj tota žárovka svítí to víc
Datum: 18. listopadu 2008 17:59
 OMLUVTE DOCASNE VYPADKY FICHTL kramku,,, JE PROBLEM S WEB HOSTINGEM  JESTE JEDEN DEN TO ASI BUDE DELAT NEPLECHU
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 17:46
Jméno: jawa5
IP: uživatel4589
 cawers draci pioniera nakopnem na prvi krat a neham slabat a pridam na plni ta vinehava a zdochne predstih som nastavil na 1,5mm a otrh na 0,45mm.a pozrem sviecku a je celkom mokra karburator je nastaveni a iskru dava .prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 10:16
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 sorac, spatne sem si to precetl ten predstih
Datum: 19. listopadu 2008 10:16
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 predstih ma byt 1,5 az 1,7 a ne 5 mm
Datum: 19. listopadu 2008 10:14
Jméno: kelso
IP: uživatel4036
 nazdar drak. Ja mam mustanga a tiez vinechaval, ale hned som to spravil.
Takze nastavena ma byt asi takto:
Ked piest vo valci je uplne hore tak vtedy ma byt kladivko otvorene tych cca 0,4mm. tak skus to tak nastavit a malo by to slapat. A skus aj sviecku dat druhu. tak nech sa dari...
Datum: 18. listopadu 2008 18:18
 zkusis si jeste pohrat s predstihem..  nebo se ti to nekde ukostruje podivej se na inducku nebo i projdi cely zapalovani  at se zadari
Datum: 18. listopadu 2008 14:58
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Čau! TRYSK M2T (výrobce: PARAMO) Jaký na to máte názor? Dá se s tím kvalitně zajet výbrus při mázání 0,25 l oleje na 5 l benzinu (cca 1:23 - 24) Díky a šťastnou cestu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 18:54
 Jasně že bych to u motorky neudělal, to je jasný že bych to nejdřiv dekarbonoval, ale tohle je služební fichtl a potřeboval sem jezdit a jinej olej sem něměl, ale už je dekarbonizovanej a v pohodě jezdí
Datum: 20. listopadu 2008 18:54
 Trysk je značka jako třeba Mogul nebo Madit. M2t je dobrej olej, jen trochu zastaralej.
Datum: 20. listopadu 2008 17:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no on gdyz se rozpusti karbon tak pusobi jako brusna pasta takze vydira gde se da...jinak gdyz je ho tam malo tak se to da prezit ale vzdy gdyz prechazite na polosyntetiku z mineralu (syntetika uz je spise zbytecnost a mezi mineralem a jinym mineralem je to jedno) tak ocistit od karbonu hlavu, hlavu pistu a sude jinde gde se snadno uklada (vejfuk nemusite ten neni soucasti valce ale gdyz uz budete cistit tak dekarbonizovat vyfuk taky neni k zahozeni)
Datum: 19. listopadu 2008 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel4596
 karbon nerozpoustet polosyntetikou...! karbon odstranit....!! Takle sem vycistil od karbonu peraka a moc se mu to nelibilo  ale prezil to...uf
Datum: 19. listopadu 2008 16:44
Jméno: Vyspu
IP: uživatel4597
 viz Steve, m2t strašně zasírá motor, mažu motulem 510 a ten dokonce účině karbon po m2t rozpouští....
Datum: 19. listopadu 2008 16:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak zaprvy za komaru se tam daval olej do normalnich 4taktu myslim ze to byl M6A cili to nejhorsi prakticky co muze byt (olej na dvouktakt a 4takt je vlastne protipol) takze by si clovek mohl rict: M2T je lepsi...jenze on to je omyl - v jistych pripadech je kvalitou srovnatelny jak to M6A, zajet se s tim da, dokonce rychlejc nez je normal a taky nez je zdravo pro motor...jim mazat jedine 1:33 (gdyz min tak zadrez, gdyz vic tak zase s tim ma problem motor to zapalit, vic to dymy to jasny), maze sice dobre ale taky se blbe spaluje, nechava tam dost karbonu, vejfuk zadelanej (jednou sem musel dekarbonizovat po dvou tejdnech jezdeni a to je fakt sila po tak kratky dobe) no a svicka to taky nenese dobre, krouzky se muzou pict...jinak to od Parama je praktciky uplne to samy jako M2T pac M2T vyrabi mam pocit i ta sama firma no akorat to ma jinaci nazev s jinym vobrazkem...takhle na klasicky jezdeni to prakticky staci ovsem gdyz mu slapnete za krk tak to sou pak jedny problemy za druhejma s tim...taky sem se za nej pral az sem zistil ze sou i jiny oleje za stejny prachy a s mnohem lepsima vlastnostma, pak mi zacal M2T vadit a podle me je to podprumerny olej...zalezi jak mu verite a jak jezdite, doporucuju to samy jako Standa cili TSF nebo od Motula 510, ta je vyborna ale taky za 2x cenu...takze shrnuti: da se s nim, na klidnou jizdu staci, jinak je zbytecnej to tam davat pokud od fichtla cekate vykon jaky ma v technicke tabulce a taky jestli s nim jezdite jak drak tak sou s tim problemy...
Datum: 18. listopadu 2008 22:00
 Ja si myslym ze se da dobre zajet i na M2T. Proč bi se na to nemelo jezdit kdyz se s tim jezdilo 30 let.... Proste zajizdejte pomalu nebo rychle. to co ted napisu se vam asi nebude libit. J azajiždel i ve dvou lidech hned od zacatku jak sem to dal do kupi. A to mi to jezdilo slušně
Datum: 18. listopadu 2008 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 a k podstate dotazu...zaject se da na vse...! otazkou je zda kvalitne...! Plati zasada cim horsi olej tim driv se to osoupe(zajede)...
Datum: 18. listopadu 2008 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 uz tu jednou o trysk m2t byla rec ...je to pry obycejne M2T od parama...akorat je tam predtim napsano TRYSK aby to vypadalo ze je to neco lepsiho  Pokud chces jezdit na slusnej vyskousenej olej,za slusnou cenu tak jdi do TSF...cena skoro stejna jako za to vase M2T...!
Datum: 18. listopadu 2008 17:44
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 18. listopadu 2008 17:11
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 18. listopadu 2008 17:10
 jenom detail.......... 0,25l oleje na 5l benzinu je poměr 1:20
Datum: 18. listopadu 2008 15:34
 vyrobce jeste za komouse doporucil davat na zabeh M2Tecko 1:12 az 1:50,ale ja sam ti nedoporucuju davat M2Tecko 1:50pac,na fichtla to staci,ale 1:50 je fakt malo.Ja davam(spis tak dojizdim)1:40,ale kdybych to melo najety,tak litr kilaku najety tak 1:33
Datum: 18. listopadu 2008 15:33
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 Jo zajed to tim jezdim na to od ty doby co mam motorku a je to dobrej olej i když nekdo na nej ma spadeni že jo stando
Datum: 18. listopadu 2008 15:29
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 V klidu s tím zaběhneš to je vcelku dobrej olej a bohatě stačí.Dřív se na to normálě jezdilo já s ním také zabíhal a žádné problémy záběh 1 25 a potom 1 33.
Datum: 18. listopadu 2008 15:29
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 Pokud chces subjektivní názor(skusenost),tak ja bych s tim namazal maximalne retez...!!!
Datum: 18. listopadu 2008 15:24
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 13:28
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Jasný ale taky musím být schopen poznat že se povedl.
Datum: 19. listopadu 2008 13:28
Jméno: standa
IP: uživatel4595
 tak si sezen nekde na srotaku dva,tri valce navic a ten co se povede dej na vybrus a jezdi ho...
Datum: 19. listopadu 2008 12:32
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Chtěl bych se totiž pustit do uprav válce a nerad bych jej zničil.
Datum: 19. listopadu 2008 11:17
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Dík moc měl bych jěště pár takových blbých dotazů ale nechci tady tím plnit web nedá se na netu sehnat zdarma nějaká dobrá
knížka kde se tyto věci probírají???
Datum: 19. listopadu 2008 11:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 newim treba hafák myslel ten vyfukovej nebo saci pac ty sou po jednom tak to napsal v jednotnym cisle
Datum: 18. listopadu 2008 21:45
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Opravil si to spravne, ale myslim ze od frikulina to "hafák" pochopi spis
Datum: 18. listopadu 2008 21:28
 Frikulín : otázka zněla kde je válci přefuk. Jednotné číslo. Pozor.
Toto provedení přefuku (jednotné číslo) existuje u příčného vyplachování + píst s deflektorem.
V takovém případě je přefuk PROTI výfuku(výfukům), takže Tvá odpověď je chybná !!!
Datum: 18. listopadu 2008 19:22
 Tam kde se děje něco jinýho než sání nebo výfuk...  Takže ti zbejvaj dva kanály a to sou ty co vidíš jako díry po sranách vložky když se koukáš zezadu do válce...a mají protiplochu na karterech...!
Datum: 18. listopadu 2008 10:33
Jméno: LaX
IP: uživatel4588
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, mám Robby 50 a měl bych zájem o kit 70cc, ale mám Robbíka rv. 2005, takže tam ještě není motor z Betky (TMEC) ale jakýsi HUAWEI 139 FMB viz muj profil http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=31323 - zajímalo by mě jestli na to můžu použít ten kit z fichtl krámku. Díky V.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 10:56
 je to stejne,,pasuje to tam
Datum: 18. listopadu 2008 10:56
 nejde mi zadní světlo na fichtlu,ale nevím čím to je žárovka dobrá,kably zapojený sou neíte čím to může bejt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 16:54
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 tak nepomohl ani šmirgl,ani nová žárovička
Datum: 19. listopadu 2008 16:54
 je to možný,a nebo skus jinou žárovku,tadle se muže zdát dobrá ale nemusí bejt.skus to a uvidíš
Datum: 17. listopadu 2008 22:28
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 ackoliv se zarovka vizualne jevi ze nema praskly vlakno,tak to primo neznamena ze musi svitit  mam doma takovych asi 5...
Datum: 17. listopadu 2008 22:27
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 to me ten fichtl stal 5 let v garazi tak spis jestli to nebude zasrany!
Datum: 17. listopadu 2008 22:25
 mohlo by to pomoct kdyby to bylo zanesený nakym bordelem nebo tak něco,kdyš sem koupil fichtla tak mi to nesvítilo protože ležel několik let pod kolnou kde na něj trochu pršelo a ty kontakty byli orezlý
Datum: 17. listopadu 2008 22:24
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 tak ty kabely jsem už projížděl 2 krát ,ale s tím šmirglem to schválně zkusím jestli to pomůže
Datum: 17. listopadu 2008 22:20
 skus se podívat jestli ty kabely nejsou někde přerušený nebo ty kontakty jak dáváš do světla tu žárovku tak vem šmirgl a trochu je obruš,ale spíš bych šel po těch kabelech
Datum: 17. listopadu 2008 22:15
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Zdár hoši nakopnu mustanga napoprvý hned na volnobeh ales gute a jakmile přidám na plej tak se trošku zvednou otáčky a má to upee jinej zvuk a směs začne lítat ven uplně mlha a pak po čase nekdy to vystřelí z karburatoru jak kdyz se otevře šampáňo nevíte čím to je? karbec je čistej motor po generálce a válec jak novej a delá to na oba válce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 9:05
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 kdepak hoši už sem to spravil byl to povypojenej kábl z indukčky a teĎ qičí jak hovado, ale ješte musism koupit píst kroužky a udelat vybrus na tom vylepúsenym válci.
Datum: 19. listopadu 2008 9:05
Jméno: nikdo
IP: uživatel4591
 skus seřidit karbec
Datum: 18. listopadu 2008 20:49
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 serid lepe předstih
Datum: 18. listopadu 2008 18:28
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 Mno tak střílení z karburátoru je daný moc velkym předstihem....spíš se divim že na volnoběh to jde a ve vyšších to blbne..kdo ví cos s tim dělal
Datum: 17. listopadu 2008 22:17
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 23:52
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4539
 heh
Datum: 17. listopadu 2008 23:52
Jméno: babeťak
IP: uživatel1073
 zdravim mam takovej dotaz mam valec po vybrusu new pist atd a zajizdim. kamos mi rek ze muzu ject 30-40 kmvh a na netu je zas napsano ze se nesmi vic jak 25 kmvh kdo ma pravdu a kolik km musim zaject nez to bude zajety? jezdim na olej shell advance sx 2t 1:30
dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 19:15
Jméno: jirka
IP: uživatel6127
 musíš jezdit sám a hlavně to nehnat do otáček.nejlepší je nějaká rovina kde dáš za 3 a na malí otáčky budeš jezdit........čím dýl tím lépe, protože čím lépe se to zajede tím to taky pak bude mít lepší víkon.
Datum: 18. května 2009 19:15
Jméno: Horst
IP: uživatel4592
 Čau konečně nějaká fichtlařka.Máš pravdu Dobešová.Někteří si nepřečtou ani návod k použití.
Datum: 18. listopadu 2008 20:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 U nového stroje bylo napsáno: záběh do 1500km. Max. 1, stupeň 17 km, II.stupeň 33 km. III. stupeň 48 km.Do 600 km pouze jedna osoba.
Datum: 18. listopadu 2008 12:54
 zdar drakum mohly by se udelat tabulky se spotrebou jako byly nedavno tabulky jakej kdo pouziva olej co vi na to?? mozna by by bylo dobry kdyny kazdej napsal este kolikatej mate vybrus docela by me to zajimalo kolik to komu rere
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 17:28
 Jawa 20 2,7l/100km 0. výbrus, Jawa 634 výbrus a spotřebu nevim, mám teprve pár dní, olej M2t
Datum: 20. listopadu 2008 17:28
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jawa 05 Standard Special 91+M2T 1:33 při plném zatížení na silnici 4l/100km 8 výbrus
Datum: 18. listopadu 2008 15:33
Jméno: ySimiP
IP: uživatel4206
 JAWA 21 original 3.5L/ 100KM (někdy ji dost brutálně vytáčím)
Datum: 18. listopadu 2008 9:38
 jawa 23 Mustang 3/100(benzín s olejem) Zetor 6911 15/100(nafta) Praga V3S 35-45/100(nafta) zil 131 valník 90-100/100(benzín)
Datum: 18. listopadu 2008 9:26
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 jawa 21,vrtani 40mm ----3 na 100 (jezdim furt plnej) ....modrej parez 555---2 na 100....cervenej parez 550---5 na 100(ten letí  )...250 pérák----4 na 100 ....Citroen AX 1.4D---4.5/100...skoda 105M(buggy)---15/100....Piaggio Ciao 50---1.5/100
Datum: 17. listopadu 2008 22:33
 6. výbrus, okolo 8-mi litrů v plný střelbě....
Datum: 17. listopadu 2008 21:06
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4543
 Zdarec pro má muj klakson takovej divnej zvuk , prostě blum blum blum blum , nic společnýho s klaksonem to nemá  , dá se to nějak opravit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 17:38
Jméno: Maňťák
IP: uživatel2756
Datum: 06. února 2009 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 nektery klaksony stojej za prd a neseridis je  chce si sehnat vic kusu a skouset....ja mam na 21 treba "klakson" co sotva troubi ale nevyhodim ho protoze je jeste pekne chromovanej a je tam jeste z fabriky
Datum: 17. listopadu 2008 22:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 co mas za moto ze ma klakson?? jestli mas na mysli fichtla tak to je bzucak a da se stelovat tou matkou na bzucaku
Datum: 17. listopadu 2008 20:25
 Čau hoši nemáte nějaký stránky jak si udělat crossku z jawy 23 anebo jak zrenovovat jawu 23.Díky za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 20:12
 zdarec, mam krosku s motorem čz 175 487 a chci se zeptat jestli tam pude zapalování s fichtla a bude to fungovat protože nemam relé ani baterku a to zapalování mně příde levnějc nebo jestli se to dá zapojit na roztlačení díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 20:08
Jméno: hersi
IP: uživatel4497
 Ahoj já mam ČZ 175 v traktoru a mam tam zapalovaní z pařezu,a funguje to docela dobře akorád si musíš na soustruhu udelat vložku pro usazení,s tím jediným je problém..
Datum: 15. srpna 2009 20:08
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 22:07
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 zacatkem prosince jsou chotusice tak jeste chvili vydrzim...
Datum: 17. listopadu 2008 22:07
 ale co vi byste mě na to řekli je to jawa 350 typ 634 je teda dobrá?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 22:10
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 hlavne ji maz aspon TSF-kem(vyrobce ho doporucuje) jinak ji vylagrujes
Datum: 17. listopadu 2008 22:10
 jo,634 je dobra,poctiva masina,jede slusne,kdyz se o ni budes starat tak bude fachat porad
Datum: 17. listopadu 2008 19:56
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4539
 Je veklej rozdíl ve voltech na pinckovi , když se rozjíždím a když ho mám vytočenej na plno ? Nebo to je že když není vytočenej tak dělá třeba 4V a když to vytočím tak 6V ? Jak to tam je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 17:20
Jméno: vyspu
IP: uživatel4597
 oprava myslel sem bzučák... píšu hovadiny...
Datum: 19. listopadu 2008 17:20
Jméno: Vyspu
IP: uživatel4597
 Chong>některý ho maj, je připojenej před klakson, do světelnýho okruhu vůbec nezasahuje
Datum: 19. listopadu 2008 17:18
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No mě Mrcine dělá potíž zjistit na co se vlastně ptáš, když si zároveň odpovídáš... čím jiným by to asi bylo žežárovky svítí pokaždé jinak?... věř mi skvranami na slunci to není... Tady Dobeška se ti snaží odpovědět na nejasně specifikovaný dotaz a ty jsi ještě drzej... Takže... se zkus zamyslet... když magneto stojí, tak vyrábí 0V, to si souhlasit budeš, stojí - nevyrábí... pak když se točí na plno, tak elektriku vyrábí a podle jasu žárovky dostává 6V (když je na to napětí vyrobená tak asi tolik) no a deduktivně, když se zamyslíš, ti musí být jasné že mezi otáčkama 0 za minutu a třebas 6000otáčkama se mění napětí v rozsahu 0 až 6V.. tedy dobeška má zcela deduktivně pravdu že napětí se mění s otáčkam... Víc polopaticky to snad ani nejde napsat. PS for Dobeška - pionýr solenoid nemá
Datum: 18. listopadu 2008 21:16
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 no moc díky ale na to sem se neptal
Datum: 18. listopadu 2008 18:03
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Magneto se zvyšujícími otáčkami, zvýší i napětí. Proto je tam selénový usměrňovač,aby neshořely vlákna žárovek.
Datum: 18. listopadu 2008 13:05
 Nazdar draci mam dotaz, ma nekdo skusenosti s baterku na fichtlovy, jako aj tak aby to dobijalo za jizdy, chtel bich to casem nejak zmaknut ale nevim moc o elektrike tak zhanam nekoho kdo uz neco take robil alebo by mi mohel poradit popripade napise vase nazore skusenosti navody atd... diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 20:52
 Ok Stando potesils mna, a co je vsechno treba sehnat?... asi si cez vykend vyptam mail abo icq  a ked budes mnet cas tak bis mi mohel neco poradit... Diky moc...
Datum: 18. listopadu 2008 20:52
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 a opravdu je to pravda ???...
Datum: 18. listopadu 2008 17:59
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 skvelej postreh stando ...
Datum: 18. listopadu 2008 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 jde to,neni to az moc slozity,neni to ani moc financne narocny a vyslednej efekt stoji za to...
Datum: 17. listopadu 2008 22:41
 diky moc musím na ní začít pomalu a se spotřebou benzínu dá se to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 15:35
 Nevím kam na ty spotřeby 10-8 u 350 chodíte, já s ní jezdím kolem 5L na 100km a to ji zas tak nešetřím, obyčejně jezdím kolem 100km/h
Datum: 18. listopadu 2008 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 ja teda s fichtlem po GO jezdim tak 3 na 100 ...a s perakem kterej je pres 50 let starej jezdim za necele 4 na 100 ...kamarad ma 634 po GO,zapalovani VAPE,bezchybnej chod,brutální odpich,100%spolehlivost...vetsinou jezdi v tandemu se svoji pritelkyni a ve dvou jezdej za 10 a sam jezdi za 8 ...bez tuningu a neodbornejch uprav a stelovani ...jeden znamej ma 350/360...spatne mu dobiji a jezdi ji jen pod plnym a bere mu ke 12-ti litrum,ale ta je trosku hráblá
Datum: 17. listopadu 2008 22:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 fichtl a 5L  to slysim po nekolikaty to bude tim ze nektery paka delaj tuning tak ze vykuchaj vejfuk atd... to me pak taky zralo kdyz bratranec dal mensi krouzky a vejfuk uplne vykuchal pak jsem to dal dokupi a jezdim za 1,7- 2,5 jak kdy pokazdy to mam vjinym stavu jinej valec porad neco mi nefunguje tak to porad spravuju takze stalou spotrebu jsem nemel kdy zmerit ale rekord byl 1,7 a to jsem jel porad tech 50 km sem tam dokopce pak zmirnyho stoupani
Datum: 17. listopadu 2008 20:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak je to dvoutakt nediv se ono to muze zrat jak velmi mnoho tak taky dosti malo...i fichtl dokaze 5l/na 100km, 350 dokaze i tech 7-8, zalezi jak je na tom, jak s ni jezdis, jak tesni, tahne atd...
Datum: 17. listopadu 2008 19:27
Jméno: brisK
IP: uživatel4486
 měli sme 350ku (ale už bohužel nwm jaký to byl typ vymýšlat si nebudu) ale byl to děsný žrout - asi na tom už nebyla motorově dobře pač žrala stejně jak Š120 - tal sme ju prodali a je pokoj
Datum: 17. listopadu 2008 17:45
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Já bych těm 10l i věřil, měl sem Kawu KX80, ta si vzala 5,5l na hoďku a půl, takže asi 25-30l na 100km...
Datum: 17. listopadu 2008 17:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak to muze zrat tolik to jezdi najednicku nee?? to zere auto min
Datum: 17. listopadu 2008 17:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 KARLE!!!! pisto do toho samiho co pred tim jak mame vedet pak na co se ptas pokud bude serizena a nebudes ji honit tak myslim ze ty 3,5 -4 l na silnici ale zas jeto motorka silna to neni fichtl ze serere na 100 km 2 l  teda me zere 2 L
Datum: 17. listopadu 2008 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 a typ??? spotreba ?? dle stylu jizdy a typu motorky ...ty stary zrali 5-6 na 100 ....kamarad zase jezdi na 634 za 10 na 100,ale dost ji drží no...se podivej do prirucky a budes vedet aspon orientacne...
Datum: 17. listopadu 2008 17:31
|



|