Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: benny
IP: uživatel2971
 Hosi jak ma zpocitat obsah lichobezniku.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 18:51
 I kdybys nevěděl tenhle vzorec můžeš si pomoct rozdělením na obdelník a dva pravoúhlý trojúhelníky...  A pak jedeš S1 + S2 +S3 ale musíš znáš obsa trojúhelníku...ale ten je běžnější...
Datum: 24. listopadu 2008 18:51
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 S=a+c/2*v
Datum: 24. listopadu 2008 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel4624
 Zdar draci. Kolik tak davate za drapaky? Klasika 16/2.75 ...dneska sem byl kupovat kamaradovi na zimni prestavbu a byl sem docela prekvapenej...koupil sem od Mitasu za 570,- jedno ...coz mi prijde jako dost slušný....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 14:22
 550 Thaiwan, jsou to ty drobnější kostky.
Datum: 28. listopadu 2008 14:22
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 Já kupuju jen mitas na fika i na sifona taky tak kolem petikila a jsem spokojenej!!
Datum: 24. listopadu 2008 22:07
 pred chviličkou jsem si obednaval taky drapaky za 585,-/ks od Mitas
Datum: 24. listopadu 2008 19:40
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 U drapáku od Mitasu lítaj špunty, na fichtlovi se ti to určo nestane
Datum: 24. listopadu 2008 17:35
 Myslím,že levnější než za 500,- nekoupíš já kupoval taky mitas za 550,-.
Datum: 24. listopadu 2008 17:33
 Čus hoši.Zajímalo by mě kolik vám asi tak žere mustang,protože se mi zdá,že mi to žere nějak hodně.V papírach mám napsáno 3,5l/100km
při 50 km/h a když jedu 75 km/h tak to žere 4l/100km.Vám taky tak?Majitelé těchto super strojů ať napišou.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 21:20
Jméno: motor
IP: uživatel3980
 no jako mi sme tak nejezdili za 2 taky sme jezdili určite tak za 3až 4 možná i ví cje to úmerný jízde jak mu dáváš
Datum: 25. listopadu 2008 21:20
 Když sme jeli s kámošem na mustangu 6 ti hodinoivku (sériovka se sníženou hlavou a 15 ti zubem...) tak nešel plyn do polohy pod půl a bral 5l/100km. Když jezdim na závodním mustangu ujedu na 2 litry něco málo přez 20km (ale to je přerušovaná jízda....) v plný střelbě....cca 8l/100km. Ta spotřeba 10 litrů co někdo psal dole je nereálná....!
Datum: 25. listopadu 2008 10:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to ej u kazdyho fichtla jiny taky se jinak chova...samozrejme se to da redukovat na nejakou mez ale nigdy nebudou 2 fichtly zrat setejne, jen podobne...jinak kamos mel 5l zrouta na 100km...spotreba strasna, zralo to jak sovetsky tank, taky to teklo z karbce a vubec secko co se do toho nalilo ale ten vykon...80km/h po rovince nebyl problem prakticky ani ve dvou, do kopce to sice min tahlo ale jinak se to tocilo brutalne...omezis to treba GO motoru, bohatosti smesi, samozrejme tryskama, da se to snizit i snizenim hlavy (ale to je rozdil jen malej) a taky jak s tim jezdis, estli ti to tece atd atd...
Datum: 24. listopadu 2008 21:59
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli chces malou spotrebu tak utesni dobre koleno na valec a na vejfuk a vejfuk poradne vycisti a hlavne ho neupravuj!!!i koleno vycisti nejlip de kdyz ho hodis do kamen a pak vyklepes lechce ho pobouchas treba kladivem ale znicis chrom kterej stejne uz nemas  a jehlu na plyn dej klidne co nejniz pokud se nezmensi vykon a prej dela ihladin hodne na vikonu tak nevim ale ja davam hladinu takovou aby nete benzin kdyz je fichtl eba i naklonenej
Datum: 24. listopadu 2008 21:38
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 me zere pionyr vetsinou 2l ale spotreba se mi pohybuje od 1,7-2,5 zalezi jakym stylem jedu kdyz jedu porad tech 50 km tak ty 2l zalezi opravdu jak kdy ale ten vykon mi zlobi tak uvidim na jare tetka to mam po GO ale vtomhle pocasi je to odrzku jezdit posilnici
Datum: 24. listopadu 2008 21:34
 Jen jestli ti někde nechybí šroubek, nebo nemáš někde díru  Ale tak časem spotřeba roste, půl litru je ještě O.K. (kámošovi žere fichtl kolem deseti...sice je to dost, ale žene mu to excelentně, přitom je to úplně normální fichtl - kámoš neumí ani vyměnit žárovku).
Datum: 24. listopadu 2008 17:37
 Já to beru taky před Go,po Go ještě nevím,protože jsem najel s bídou 2 km.Dík Stando za odpověď.
Datum: 24. listopadu 2008 17:23
Jméno: standa
IP: uživatel4624
 Jawa 21,po GO ...spotreba dle terenu,ale da se rict ze normalka je do 3l/100km......pred GO bral 5/100
Datum: 24. listopadu 2008 17:18
Jméno: paul
IP: uživatel3808
 Nazdar,měl bych dotaz ohledně elektriky. Mám ve 175/477 zapalování z fichtla a když to nakopnu tak to strašně vynechává za studena,jak se to pořádně zahřeje tak už v pohodě. Ale nevím co to dělá. Mám podezření na indučku protože takto podobně mě to dělal fichtl se kterého jsem si tu indučku sebral. Myslíte že to může být tou indučkou ? Protože většina říká že indučka to dělá přesně naopak.(za studena v pohodě a za tepla vynechává)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 16:40
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 To mi dělala 477 taky, prostě se musí ohřát...jako každá jiná motorka. Jestli de za tepla normálně, tak bych to neřešil
Datum: 24. listopadu 2008 16:40
Jméno: _?-?-?_
IP: uživatel1828
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 13:22
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 No velice zajímavý. s kámošema jsme měli taky takovej nápad nakonec jsme ho nerealizovali... Ale rozhodně by to šlo...Ale vyžadovalo by to velikou prěsnost...A klika a převodový hřidele by musely být spojené v jednu jinak by to nemělo vůbec žádný vyznám...Pichtl s 2násob výkonem
Datum: 11. ledna 2009 13:22
 Je to blbost, kdyby to udelal jako boxera, tak by to bylo lepsejsi  Prijde mi to jako nakej vtip..
Datum: 28. listopadu 2008 22:49
Jméno: motor
IP: uživatel3980
 taky si myslim ež spojovat převodovky je blbost přeci jeno na tom dost záleží jak to bude vyvážený a jak to bud házet a myslim
že kdyz je jen spojí tak bude házet jako kráva
Datum: 25. listopadu 2008 21:26
 standa -> to mě by taky zajímalo....kdyby byly válce za sebou (to by chtělo větší rám), tak by stačilo pospojovat všechny kliky řetězem (nebo jen ozub.kola) a bylo by to v pohodě.....mě to tak jednou napadlo, ale nevěděl jsem, co s tim pod pístem - místo pro klikovku. Ono myslim že to jeho řešení už by nešlo moc vylepšit. A nebude to náhodou, že by od každý klikovky ved řetěz (či tak něco) o kousek dál, tam by se to spojílo (protože napojovat přímo klikovky je podle mě blbost) a pak už by navazovaly převody a spojka
Datum: 25. listopadu 2008 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel4633
Datum: 25. listopadu 2008 18:48
 vispu -> třeba to nakonec bude 3-válec 150ccm 
Vaclav_50ccm -> třeba IMFsoft.cz
Datum: 25. listopadu 2008 16:54
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
 Taky by me zajimalo jak vyresi zapalovani...Prece jenom tam uz ma 2 valce a jedno fichtlacke zapalko. Vyresila by to jina vacka..
Datum: 25. listopadu 2008 16:42
 frikulín>kdyby dal ten motor na střed tak musí vyřešit sekundární převod, čímž by se celá stavba docela zkomplikovala, navíc na tý fotce je vidět že už tam má sekundární řetěz....
Datum: 25. listopadu 2008 15:45
 vyspu nenapadlo tě že umístění v rámu je jen čístě pro účel vyfocení....?  A nechápu proč tady všíchni řešej spotřebu....  Myslíte si že jeho zajímá kolik to budeš žrát....?  Můj názor je ten že to je divočina o kterou já zájem nemám ale pokud to dokáže a bude mu to fungovat proč ne...! A problémový...? Proč by to mělo být problémový...? Žádnej fichlt správně udělanej neni problémovej...přídeš nacupeš dvakrát prošlápneš bez elektriky zapneš nakopneš a jedeš za babama....
Datum: 25. listopadu 2008 10:22
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 no zajimavý ale ta spotřebička ta bude fajnová
Datum: 25. listopadu 2008 0:31
 když vyřeší spojení klikovek, převodovka bude jedna, spojka taky jedna (otázkou je jestli to spojka a přev. vydrží),a když najde vhodnej sekundární převod (menší rozeta) tak by to mohlo celkem lítat, přecijen to bude 100ccm s přibližně dvojnásobnym výkonem, o tomhle sem taky přemejšlel ale nemam soustruh...ikdyž to umístění motoru v rámu je poněkud nešťastné, motory se spojovali i u závoďáků např. u čz 125 pak vznikla 250...
Datum: 24. listopadu 2008 22:24
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 ikdyby to rozchodil tak to bude určitě hrozně problémové ,ale měl je udělat radši do V
Datum: 24. listopadu 2008 19:21
 No, vypadá to zajímavě  Není ten druhej motor třeba o slabším výkonu? - že by se dal použít jako záložní  Ale myslim že lepší by bylo udělat něco, jako měl Laurin & Klement CCCC - válce za sebou. Docela mě to zaujalo, ale stavět to nebudu - teď mám v hlavě jinačí projekt  Sice asi polovina z toho co mám v plánu nepůjde uskutečnit, ale tak chybama se člověk učí.
Datum: 24. listopadu 2008 17:46
Jméno: standa
IP: uživatel4624
Datum: 24. listopadu 2008 17:38
 No ten motor je dobrej ale možná to nebude mít absolutně žádnej smysl a bude to dvakrát víc žrát a kdovi jestli to rozchodí no nwm asi bych to nechtěl povolí svár a je po motoru.
Datum: 24. listopadu 2008 17:26
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 jestly myslis ten motor tak je to masakr
Datum: 24. listopadu 2008 16:41
Jméno: Kalda
IP: uživatel2971
 zdarec hosi tak mne dneska nasral zase karbec u babety 210 nemohl bych tam dat s nejake 20 nebo 21 pinala byly by s tim nejake potize
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 15:56
Jméno: standa
IP: uživatel4624
 urcite to nejak pujde kdyz bude napad
Datum: 24. listopadu 2008 15:56
Jméno: Petr
IP: uživatel4167
 4au chtěl sem se zeptat jestli někdo má zkušenosti s ježdením na fechtlovi v ZIMĚ JAKO I PO CESTACH ALE I V TERENU TEDA ESTLI TO JDE  DÍKY ZA ODPOVĚDI...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 20:36
Jméno: petr
IP: uživatel4167
 jojo tak dík za odpovedi ale skoda že neexistujou snehove retezi na fechtla to by byla možná prdel jezdit s nema
Datum: 24. listopadu 2008 20:36
 Ted jsem si obednal drapaky dva, 1 za cenu 585,- a mrte se tesim as pincka obuju to bude prdel
Datum: 24. listopadu 2008 19:32
 Ted jsem si obednal drapaky dva, 1 za cenu 585,- a mrte se tesim as pincka obuju to bude prdel
Datum: 24. listopadu 2008 19:26
 Zdarec ja na tom jezdim furt aj kdys snezi hodim hadry na lyzovani a pohodicka ale chce to drapak aspon na predek pac kdys ti ujede prdel tak to mas celkem jedno to ustojis kdys umis jezdit ae kdys ti podstreli predek je to horist
Datum: 24. listopadu 2008 19:00
 ZUdarec ja na tom jezdim furt aj kdys snezi hodim hadry na lyzovani a pohodicka ale chce to drapak aspon na predek pac kdys ti ujede prdel tak to mas celkem jedno to ustojis kdys umis jezdit ae kdys ti podstreli predek je to horist
Datum: 24. listopadu 2008 19:00
Jméno: jawa007
IP: uživatel1883
 je to sranda jezdit ve sněhu ja sem si pořidil velkou rozetu a dam si tam drapak
Datum: 24. listopadu 2008 15:45
Datum: 24. listopadu 2008 15:17
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Mám dotaz, když dám na 21tkun dozadu drapák, bude to pak mít ve sněhu sílu na hrabání?
Datum: 24. listopadu 2008 14:57
Datum: 24. listopadu 2008 14:48
Jméno: __Elka
IP: uživatel4485
 zdar chci se zeptat jakej muze bejt obsah se skupinou A ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 8:24
Jméno: __Elka
IP: uživatel4485
 tak dik to je god
Datum: 25. listopadu 2008 8:24
 souhlasim s Js,obsahem to v zadnym pripade omezeny neni
Datum: 24. listopadu 2008 19:56
 Od osmnácti musí motorka výkon nanejvýš výkon 25kW a poměr výkonu a hmotnosti 0,16 kW/kg. U motorek se side neplatí omezení výkonem.
Datum: 24. listopadu 2008 17:06
Jméno: motor
IP: uživatel3980
 cus to je divný A 18 je taky bez omezení akorát výkonem 25 kw a možná váhou to nevim ale neni to obsahem
Datum: 24. listopadu 2008 16:57
Jméno: __Elka
IP: uživatel4485
 ja budu delat omezeny takze to je jen do 350?
Datum: 24. listopadu 2008 16:37
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Zatim je ta neomezená skupina A od 21 let ale bylo ve vládě jednání že to přendaj až na 24 let( důvod- hodně mrtvejch mladejch motorkářů) ale já se ani nedivim někdo si rovnou koupí náký pětikilo a rozseká se ve druhej zatáčce podle mě by to mělo bejt kdo už ma něco naježděno tak může od 21 a zbytek až od 24
Datum: 24. listopadu 2008 16:22
Jméno: tomR.
IP: uživatel2997
 A ještě jsem zapoměl neomezený skupinu A můžeš mít až od 21let
Datum: 24. listopadu 2008 15:05
Jméno: tom R.
IP: uživatel2997
 A18 je do 350 a A je neomezené
Datum: 24. listopadu 2008 15:03
Jméno: Peli
IP: uživatel4622
 obsahem omezenej nejsi, pouze výkonem do 25kW a dodržet poměr váha/výkon pod 0,16kW/kg, když to je A s omezením
Datum: 24. listopadu 2008 13:37
Jméno: icespoon12
IP: uživatel1216
 hele co si myslite o karbanatku z s22 jak by to mohlo fungovat na fikovi????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel4624
 pasuje,ale je uzsi .....fichtlackej ma prumer 17mm a tenhle ma 12 nebo 14 mm coz je malo ...pojede to,ale nebude to ono...
Datum: 24. listopadu 2008 17:35
 fungovat to asi i bude, ale nečekej od toho zázraky. Originální karb bude v tomhle případě lepší.
Datum: 24. listopadu 2008 12:07
Jméno: vfjr
IP: uživatel4503
 nazdar mistři.Na Babettu 210 karburátor Jikov nebo DELL ORTO? Máte někdo zkušenost jaký je v tom rozdíl? Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 22:10
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 Ale dell orto je taky o drobet slozitejsi nez jikov a taky drazsi
Datum: 24. listopadu 2008 22:10
 dell orto ma lepsi syticovej system ,lepsi starty
Datum: 23. listopadu 2008 19:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jeden primitivni dotaz: jak se maj sestavovat partinax krouzky a kontakty kablu na kontakt? per. desticka, krouzek, desticka, gabl od kondiku, od civky a maticka? nebo tam jeste neco je a jak je to spravne poporade?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 17:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a proc je treba u kyvacek na kontaktu svorkovnice?
Datum: 23. listopadu 2008 17:09
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 18:08
 Děkuju za odpovědi.
Datum: 23. listopadu 2008 18:08
 ten ano,,sesa
Datum: 23. listopadu 2008 17:04
Datum: 23. listopadu 2008 16:53
 na otackomer musis mit na obou konci matici!! a a jaky jinak tachomet 103 ,, 95 ne moc kratky
Datum: 23. listopadu 2008 15:11
Jméno: Snickers16
IP: uživatel1276
 Řekl bych,že nepůjde. Ale stačí sehnat ze Škody Favorit a je lepší než origo.
Dá se perfektně ohnout kamkoliv (je měkčí) a je delší.
Datum: 23. listopadu 2008 15:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ahoň panove dotaz: co je lepsi pro dvoutakt - bezolovnatej benal nebo olovnatej? (ne olovnatej ale s aditivy nahrazujicimi olovo) nebo je to 2T neho jedno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 21:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec...to aditivum jenom ma za ukol chranit nebo i pridava oktany jak to bylo u staryho olova? samozrejme dneska uz tech 95 okt neni problem jako tenkrat a proto se do toho davalo i jako jeden z mnoha duvodu to olovo...
Datum: 24. listopadu 2008 21:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 LPG
Datum: 24. listopadu 2008 20:39
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Vem to co je levnejsi a je to
Datum: 24. listopadu 2008 19:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 newim me lita zas lip na ten natural a to je odzkousene...vubec ten muj fik je nejakej ujetej ale hlavne ze lita a posloucha jak od neho cekam
Datum: 24. listopadu 2008 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel4624
 olovnatej,neolovnatej....ja jezdim se vsim na special ...nevim proc,ale muj fichtl jede na natural nejak divne,dyl se roztaci,spatne chyta....myslel sem driv ze je to tim ze mam vymletej motor,ale on to ten motor dela i po GO...tak proste jezdim na special a je to...neresim
Datum: 24. listopadu 2008 17:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jde o to jestli to benaditum spis nezasira vic nez s normalnim Specialem...a taky jestli je v tom opravdu rozdil i ve vykonu...
Datum: 23. listopadu 2008 17:52
Jméno: Horst
IP: uživatel4621
 Ano ve specialu trochu je ale kolik objem.dílů to nevím,ale fíkovi to s benaditem šmakuje a ještě se nestalo že se ,,přehřál,,
Datum: 23. listopadu 2008 17:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dotaz: ve specialu uz je aditivum na bazi toho olova nebo to se jeste musi pridavat?
Datum: 23. listopadu 2008 17:27
Jméno: Horst
IP: uživatel4621
 Ne dříve se přidávalo do benzinu tetraetylolovo kvůly detonacím a klepání motoru.To víš jsem stará škola.Měl jsem T805 ale natural jí moc nechutnal.
Datum: 23. listopadu 2008 17:14
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 ja davam natural a sem spokojeny. Pry to na nej neni tak zdechle jak na special, jo a davam to bez aditiv
Datum: 23. listopadu 2008 17:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale proc tam davat to aditivum? chrani valec jako u starych 4T motoru sedla ventilu?
Datum: 23. listopadu 2008 17:00
Jméno: Horst
IP: uživatel4621
 Já přidavám do benzinu special trochu benaditu(ad.olova)olej M2T a fík i motorovka chodí jak za mlada.Jinak 30 let staré 2T motory tenkrát na nic jiného neběhaly.Fík má 60 000 km poue 1 výbrus,několik kroužků a gufer
Datum: 23. listopadu 2008 16:55
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 fikusi olovo u fektla nic nemaže je pouze na ventily, takze rači kupuj natural.
Datum: 23. listopadu 2008 16:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 lepsi mas do dvoutaktu olovnatej special prece jenom to vic fichtla promaze a motor vydrzi dele natural je moc suchej
Datum: 23. listopadu 2008 15:51
 benzin s aditivama se dava do starejch 4t,kvuli ochrane ventilovejch sedel,myslim ze do 2t je jedno co nalejes
Datum: 23. listopadu 2008 13:56
 Je to jedno. To aditivum je proti vytloukání ventilových sedel a ty dvoutakt nemá.
Datum: 23. listopadu 2008 13:54
Jméno: makak
IP: uživatel3800
 chlapi videli jste tu vlozku na babetu ten ctyrkanal je narez jen mi nejde do hlavy jak je mozne to vybrousit na prumer 45mm kdyz samotna vlozka ma vnejsi prumer 47.5mm to jako nevadi ze stena bude tlusta asi 1.25mm?co vy na to
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 15:18
 Nářez to možná je ale jinak je to úplně obyčejná babeťícká vložka...  Včetně dlouhejch přefuků. Jinak 45mm do ní nevybrousíš...! Minimální tloušťka stěny je 2,5mm. Takže by musela mít 50mm (což je taky nejvíc co jde do fíka udělat do hliníku....) A i silnější vložka pod tepelnym náporem může povolit....!
Datum: 23. listopadu 2008 15:18
 Zdarec lidi, mam fichtla normal 21 noo a nejaku dobe mne to nejezdilo no tak sem to dal spraqvit znamemu policajtovy a ten to spravil tak ze to vytahlo neco kolem 90 no a jednuc jak sem tak cistil svicku vracal sem ju z5 tak uz pak nejel. Nechal sem ho nejaky cas jen tak stat v dilne, nebyl na neho cas. No a nedavno jsem ho vytahl a napoprve nakopl.HALUZ no akorat ze sem vubec nepridaval plyn a porad to pridavalo samo, tak sme to s kamosem trochu poladily a uz v poho akorat sme to jely vyzkouset a po kazdych cca 250m to chciplo proste samo at ste jely na 1,2 ci 3 no nevim cim to bylo pak sme s tim ujely neakych 5km bez chcipnuti a jedem tak do kopca a zniceho nic v nem neco strelilo a uz sme ho nenakoply. Tak sme ho dotlacily domu a zkousely sme a nehazal jiskru. Tak jsme vymnenily svicku, kabl, faju, dokonce se nasly prachy i na civku(vse nove) a porad nic nevite cim to muze byt?? jinak je tam vse ok snad teda je tö kavlitni stroj. Je to nas rodinny poklad a nerad bych se ho zbavoval.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 15:18
Jméno: senec
IP: uživatel4620
 noo si pis ze me tece benal sem mel porad s benalem problemy nak nechtel tekavat ae od te doby co sem kupil original kohoutek tak tece dobre a porad noo ete sa me to aj prechlastavalo obacas asi sa na to vyseru a hodim to nekam na opravu akorat by to chtelo zacalovat
Datum: 25. listopadu 2008 15:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 muze to byt i treba zanesenym sitkem na kohoutku, zanesenym kohoutkem nebo tim dotykacim ventilkem...todlec mi delalo ale cekam to spis od tej elektriky...odmontuj vicko plovakovky, pst benal a povidej jak moc ti tece gdyz ten ventilek uvolnis (teceli vubec)?
Datum: 23. listopadu 2008 17:29
Jméno: mrma
IP: uživatel3855
 a nemohlo by to byl tim ze tam nejde benzin
nebo teče jen pomalu a vzdycky tam po chvilce nejakej natece, pak chytne, po chvily kdyz klesne hladina tak se tim snizi bohatost smesi a rostou otacky, a nakonec to chcipne
Datum: 23. listopadu 2008 17:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no byla by to skoda...k tomu zbysovani otacek to bude nejaka netesnost v motoru a tak to prisava falesnej vzduch...jinak porad to nehaze jiskru? tak to muze byt predstih, odtrh...a pokud je to negde hryzli tak hledej problem ve valci, muze to byt prisavanim oleje z klikovky (ze vam to jelo dycky chvilu a pak to zdechlo) nebo vym praskl pistni krouzek (a to je nejhorsi) ze vam praskla ojnice...no sundej valec a uvidis...
Datum: 23. listopadu 2008 13:46
 Cau draci mam na vas dotaz nevite nekdo jak presne mam zrenovovat SPZ (značku) aby byla kvalitní a zvhledove výborná!? A jak mam hlavne sehnat ty čísla a pismena na to nebo proste jak je tam kvalitně napsat a čím? Diky moc draci za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel4624
 kup si novou spz a nalakuj ji dle sablony
Datum: 24. listopadu 2008 22:12
 nj tvrdej papir to vyresil
Datum: 23. listopadu 2008 15:24
 nj, jenže mě se ten papír furt propíjel..  a pak bylo to písmo rozpitý...
Datum: 23. listopadu 2008 13:52
 teda  moc složity... já sem si nechal vytisknout na papir tu ty čisla, která tam byla, pak sem to vystřihl.... nejdriv sem ale sundal starou barvu a nastrikal tou bilou...pak sem na to dal ten papir a prestrikal... no znaky jsou ezky... jenže už to nepouzivam... no a tata udelal na tech krajich ten okraj stetcem bo jak... neklepe se mu ruka jak me *rofl*
Datum: 23. listopadu 2008 12:37
 ale z tím vypalováním vopatrně, at se ti to nezkroutí, musíš to pozorotat, a mít to pořát uchyceníé na nějakým drátě, aby si to moh kdikoli rychle vy
vytáhnout.. * vypadá..
Datum: 23. listopadu 2008 12:21
 vypal v kotli starou barvu, pak dukladně to ošmirglujk a vočisti něším, pak si vem bílej sprej jednou nebo dvakrátm to štříkni, aby ti to zase ale neteklo, tak až to bude porádně zaschlí, ven si elektrikářskou pásku (to je ta pružná a měká) pak to celí polep tu značku, aby to prostě všude těsnilo, nech kraje vylezlí, aby si měl černej kraj, pak si vem skalpel, nebo něco hafo votrýho udělej si šablonu na PC nějakým pěkným písmem, přilož, stříkni na pásku, nebo to něcím obkresli, pak si to na ty značce vyřízni, a stříkni to na tu značku, nech zaschnout, sloupni pásku, a je hotovo... kdyby si nepochopil, a chtěl vidět, jak to vipadá, napiš mi na icq 462-457-878.. čus
Datum: 23. listopadu 2008 12:19
Jméno: Stepin
IP: uživatel4024
 vim že to sem nepatři ale kolik prosivam vas stoji řidičak na auto??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 20:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Dačice u Jindrichova Hradce (ten je u Ceskych Budejovic  )
Datum: 24. listopadu 2008 20:39
Jméno: vojta
IP: uživatel3452
 for:steve: odkud jsi??
Datum: 23. listopadu 2008 16:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 u nas 8500 ale proto ze sme takova vetsi dedina a je tu velka konkurence...
Datum: 23. listopadu 2008 13:11
Jméno: senec
IP: uživatel4620
 noo podle toho kde si ho budes delat, muze se pohybovat v rozmezi mezi 8000kč až do nejakych 14000
Datum: 23. listopadu 2008 12:48
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jak kde vetsinou kolem 9500
Datum: 23. listopadu 2008 12:17
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 10:53
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 11:21
 Správně ty starý musíš sundat.Nejlíp to jde když je na chvilku namočíš do horký vody,oni změknou a dou dolu jak po másle.Ty nový taky namočíš do horký vody a jdou taky nasadit jak po másle
Datum: 23. listopadu 2008 11:21
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Origo musíš sundat(odříznout), dělal sem to u KXka, ale je docela boj je tam nasadit...
Datum: 23. listopadu 2008 11:18
 Čus chlapi delam 555 pařez do crossu ale ne takovy ty prasečiny jak sem videl ale nyvim jednu vec jestli se my vejde do ty zadní kyvky drapák o rozmerech 2,75x16 diky moc a hodne štestí na cestách
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 8:21
Jméno: HARDA
IP: uživatel5743
 JA MAM 3 FICHTLY A 3 STADIONY NEDAVNO SEM KOUPIL PEKNOU KROSINU ALE Z NICENOU TAK NA TOM DELAM MAM TAM FAJNOVI DRAPAKY
Datum: 11. dubna 2009 8:21
 Jawamane-za prvé sem 555 mam po dedovi a byla v hroznym stavu byl zazrak že menších opravach jezdila za druhy plechy byli uhnilý a navíc v 11 letech kdy sem začal jezdit sem nemel ani páru o naky renovaci ted je mi 15 a mam krasne zrenovovanýho mustanga a navíc na ty 555 nemam motor z 555 ale z 20 ten origo motor mam v krabici a budu na nem delat go a prosím příšte neurážej typy jako ty znam držku plnou keců a činy žadny
Datum: 23. listopadu 2008 16:28
 ale prd... by me zajimalo kdo by mi spravil ohlej ram na 555... tak to mam proste na blbnuti a druhyho krásnýho o něj hezky pečuju... ten ram na te 555 je tak na vyhozeni.... to radsi vyhazovat nebudu a necham si to na blbnuti... v zatackah mi to pekne hazelo a nemohl jsem se vyhnout dire pac prednim se vyhybam ale zadni, jelikoz neni v ose tak to suplo do diry.... proste ja na to mam pravo  ale esi to má někdo v pohodě tak taky nesouhlasim aby na tom nak blbnul... a navic na nem neblbnu treba v poli... ale treba ted do zimy na zasnezenou cestu  to s tim na silnici hezkyho bych se bal na ttom snehu jezdit, páč bych ho nechtel odrit....
Datum: 23. listopadu 2008 12:33
 ja sem ještě pařeza 555 neviděl pařez je pouze typ 550
Datum: 23. listopadu 2008 12:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel4609
 Nechapu te kdybys nebyl debil tak parez a do lesa ?? hrabe? naj je klasik fichtl a kebyze pareza nechces tak ho prodas za dost slusnu cenu nizkootackovy motor a do lesa na croos panove nechapu vas mam aj ja doma 555 ale takychto pařizku je skoda nenicte je renovujteje nebo prodajte tym kteri je budu renovovat udelej si jawu 21 do lesa a ne parizka ja ti radim len dobre uvidis ked tu budu pisat aj ostatny co maji radi pařiszku tak ti napisu to co ja
Datum: 23. listopadu 2008 11:33
Jméno: deda
IP: uživatel556
 Jo v pohode taky sem ho tam jezdil
Datum: 23. listopadu 2008 10:27
|



|