Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 22:30
 jo tam jdou v pohopatice b15 jinak cela sada
Datum: 30. listopadu 2008 22:30
Jméno: michal
IP: uživatel1337
 Zdar, poraďte mi kde mám koupit ňákej levnější drapák na fichtla díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 16:34
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 v nejblizsi gumarne...ja treba kupoval v Barumu na Kladne Mitasku za 570,- jedna ...a nebo za par stovek po inzercich neco pošefovat,ale vetsinou nema vyznam kupovat starsi drapak pokud ho chces kvuli funkci a ne na ozdobu
Datum: 01. prosince 2008 16:34
 Zas tu mame,,,, novou sekci a to BLINKR sady,,,,, udelal sem schvalne sady po 4 ks,, pac pak cena pri takem poctu se da cena ponizit,, jde blinkry co maji v sobe 12V zarovicky a jsou gut kvalita,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 21:26
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 chlapi mam dotaz na me 250 mi nehazi jiskra ale kdyz tam do fajfky prst neda ranu ale kdyz dam do fajfky prsty a jednou rukou se dotykam kostry a vypina a zapinam vypinac -prepinam poohy vypinace tak to ranu dava.a potrebuju elektricke schema na jawu 250 diky !
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 cetl jsem to a nevim co ti na to rici....proste to mas blbe zapojeny,ale to uz asi vis....na sesa-moto a na dalsich x-webech mas schemata podle kterejch to zapojis...pokud ti nektery schemata prijdou slozity tak si je oznac barevne at se vyznas v kabelech....hodne stesti
Datum: 01. prosince 2008 22:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 cau draci jakej mate nazor na tyristor z babety na pionyra myslim ten co je tu na kramku zkousel to nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 9:01
 Samozrejme. ze to funguje, akorat je treba vyrobit jinou elektroniku. To uz se pouzivalo pred 30ti rokama
Datum: 01. prosince 2008 9:01
 Čus heleďte jak je to se shanením nahr.dílu na jawu 175 a jestlije hodne poruchova díky moc za odpovedi mnejte se famfárove
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 20:29
 Já mam čz 175/450 a za letošní sezónu sem měl jen tyto závady: povolil se motor v zadních držákách a povolili se šroubky na plovákový komoře - to se stalo vpodstatě najednou -šrouby dotaženy ještě na cestě a motor utažen doma, a pak mi prasklo spojkový lanko a po chvíly jízdy s poloaoutomatem se rozložil (to sem zjistil až doma) s tim sem dojel 40km domů spojka kupodivu po poštelování fungovala vcelku dobře -doma sem vrátil do poloautomatu vypadlej čep rozklepnul mu konec a dal nový lanko, jo a ještě se mi rozbilo počitadlo najetejch kilometrů a praskla žárovka v předním světle a v brzdovce
Datum: 01. prosince 2008 20:29
 Díly se sháněj poměrně dobře,hlavně musíš vědět kam jít nebo kde hledat.A poruchová si myslim neni.Já osobně mam jawu 125/355 a to je pomalu to samí,a je spolehlivá.Udělal jsem GO motoru a od tý doby leju jen benzin.Zatim má najeto 500Km od výbrusu a bez poruchy.
Datum: 30. listopadu 2008 21:11
 Nazdar, chci se zeptat, jaké se nejčastěji používá zapalování na dachla? bezkontaktní či tyristorové nebo je to to samí... bohužel o tom nemám ani páru  tak mi napadlo tam hodit zapalování z motorové pily, jenom by se musel udělat jiný rotor s jedním "magnetem" uvnitř a zvolit správný obvod rotoru, aby to dobře fungovalo... jestli s takovou to předělávkou máte zkušenost, tak pište.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 17:13
Jméno: Králík
IP: uživatel720
 No jako chlapi, na starej válec a píst mi to do nedávna šíleně blblo a teď jsem vyměnil píst i válec a je to uplně něco jinýho, startuje dobře studenej i teplej, ve vysokých otáčkách nevynechává...
to jako nějak nechápu. Asi koupim nový cívky a kladívko a necham to tak a do budoucna se uvidí co a jak.
Datum: 02. prosince 2008 17:13
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No podle měření 5/6 zrovna ne, ale vydoluju navíc k původnímu výkonu magneta ještě tak 10W. Takže přední si můžu dát v podstatě i 35W, když mi dneska běžně stačí 25W. Jo citlivost je úžasná.. blafne to ať je motor studenej, nebo teplej. S klasikou se mi nedařily teplé starty. Když teďnacupneš prošlápnutím směs do válce a pak zapnu zapalko, tak stačí ťuknout špičkou do startpáky a už to vrčí.
Datum: 02. prosince 2008 8:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No podle měření 5/6 zrovna ne, ale vydoluju navíc k původnímu výkonu magneta ještě tak 10W. Takže přední si můžu dát v podstatě i 35W, když mi dneska běžně stačí 25W. Jo citlivost je úžasná.. blafne to ať je motor studenej, nebo teplej. S klasikou se mi nedařily teplé starty. Když teďnacupneš prošlápnutím směs do válce a pak zapnu zapalko, tak stačí ťuknout špičkou do startpáky a už to vrčí.
Datum: 02. prosince 2008 7:54
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No podle měření 5/6 zrovna ne, ale vydoluju navíc k původnímu výkonu magneta ještě tak 10W. Takže přední si můžu dát v podstatě i 35W, když mi dneska běžně stačí 25W. Jo citlivost je úžasná.. blafne to ať je motor studenej, nebo teplej. S klasikou se mi nedařily teplé starty. Když teďnacupneš prošlápnutím směs do válce a pak zapnu zapalko, tak stačí ťuknout špičkou do startpáky a už to vrčí.
Datum: 02. prosince 2008 7:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a aj si furt rikal odkud ty rejhy v ty vacce sou, nojo tata byl strasnej kanec a o fichtlone se moc nestaral...jinak o tom CDI si mi rikal uz sem to i pochopil tim vlastne vydolujes nejakej 5/6 vykonu zapalovani navic sejo? jinak ta citlivost s tim zapalkem to sem zazil jednou u znameho...
Datum: 01. prosince 2008 21:04
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Steve - klasika chodí OK, jen jsem zaregistroval jednu potíž. Zřejmě z důvodů nepříliš velikého výkonu původního zapalka, je problém se svíčkama, prostě je klasické zapalování citlivé na jakoukoli sebemenší změnu uvnitř svíčky, plus citlivost na tzv. teplotu svíčky. CDI ale nevzniklo proto, aby pouze nahradilo původní zapalování, ale z důvodu vytěžení určitého množství nevyužitého výkonu zapalovacího pólu (viz. web). Když nebudeš mazat plsť vačky, tak se ti ,,upálí,, pertinaxová opěrka kladívka a tím se ti zároveň rozšteluje předstih... Viděl jsem i takové případy, kdy se pertinax upálil natolik, že tělo ramene kladívka vydřelo drážky do vačky
Datum: 01. prosince 2008 20:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec at si gdo chce rika kaldivka sou parada...newim asi sem stara skola a taky nemam ani dily ze zapalka z pily ani chut to nejak menit...jinak ty kladivky vydrzej vic nez dost, otacky presne newim nigdy me to tak rychle netocilo  ale pres 12000 pry stihaj...to frikulin: proc prechazis z osvedcene kvality na to letecky? a ma to nejaky vetsi vyhody oproti CDI? to Chong: taky nebyly nejake extra problemy s kladivkovym zapalovanim a predstih, to uz pomalu zapominam co to je vlastne je gdyz na starym fikovi ho mam nastavenej od minulych prazdnin...jinak co se stane gdyz se vacka mazat nebude? spali se kladivko?
Datum: 01. prosince 2008 20:27
 To Steve. Nene to neni o zkušenostech...taky sem začal tak že sem to namontoval a nevěděl nic...! Dokonce sem jeden z prvních kdo to tak něak měl...(aspoň co vim...) jezdim ho už tři roky. To samý zapalování neřeknu sice jakej mám přesně typ (nevim to) ale jinak se dá použít zapalování jakýkoliv který se tam vejde...! A jakmile máš přetočenej kužel a víš kdy je okamžik jiskry nějakej držáček vymyslíš a uděláš...! Vim že hezkej snímač má pila Grizlly a rotory se nechaj kombinovat....! Jak řikám mám jedno svoje a pár snímačů mám taky. Jelikož to opouštim tak to moc už neřešim...chystám se jen bateriový letecký zapalování s procesorem řízenym předstihem..  Tam už to bude mazec jinej....
Datum: 01. prosince 2008 10:43
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Takže jsou to dě věci.. ,,bezkontakt,, je způsob jakým se snímá poloha kliky při kterém dojde k zážehu, je to vlastně vstupní část před samotným zapalováním a to zapalování pak může být libovolného typu. Že je zapalování tyristorové (také se mu říká kapacitní, nebo CDI) je typ zapalování kdy se energie kumuluje v kondenzátoru a pomocí tyristoru se prudce vybije do indukční cívky. Origo zapalko na pionýru je tzv. indukční zapalování (sice není úplně klasické). Zrovna mám v testování CDI ( http://www.mujweb.cz/www/elektronic/CDI.htm ) a zatím spokojenost a není třeba nic mechanicky upravovat. A k tady zmíněnému kladívku... já tam u CDI zatím kladívko nechal a na bezkontaktním vstupu se zapracuje až najedu pár stovek km, ale nechápu že tady furt někdo píše o problémech s rozlaďováním kladívka. Ladim preventivně předstih jednou ročně v rámci jarní údržby a zároveň přiměřeně mažu plsť vačky a nikdy velikej problém nebyl... takže by mě zajímalo co děláte špatně
Datum: 01. prosince 2008 7:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to frikulin: tobe se to mluvi gdyz mas zkusenosti a nastroje ale co my obycejni smrtelnici?  ... jinak s kamosem sme to delali asi pul roku, finale udelal sam a lita na tom
Datum: 30. listopadu 2008 22:35
 A máš to vyzkoušený? že je to tak jednoduchý? pak už je asi jedno z jaký pily to zapalování je... kdyžtak se ozvi na ICQ: 498-099-426 nebo na mail
Datum: 30. listopadu 2008 20:04
 Ale kulový prosimtě....!!!! Vyndáš zapalko z pily přetočíš kužel na rotoru aby to šlo na kliku fíka pomocí stroboskopu (nejlíp a nejlíp v soustruhu) najdeš okamžik jisrky vyrobíš držážek plesk plesk nasadíš nastavíš a jedeš a už si ho po zbytek životnosti motoru nevšímáš...  A ten tvůj výpočet je kravina....  Úplná....
Datum: 30. listopadu 2008 19:25
Jméno: Králík
IP: uživatel720
 No právě, že bych to chtěl udělat lehce na závody a taky proto, že se mi klasický kladívkový na dachlu pořád rozlaďuje... na to z motorovky bych to viděl tak, že zdvih je 44mm x 2=88mm a z toho odečíst nějakou hodnotu předstihu a ten celkový výsledek by byl obvod rotoru... to je pouze moje teorie, jestli by to tak fungovalo... to ví bůh
Datum: 30. listopadu 2008 19:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 *to mu - tu měl
Datum: 30. listopadu 2008 18:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 bezkontaktni, tyrisove, C.D.I...jo Chong to mu bezvadnej experiment, treba ti neco o tom povi, to ma velkou budoucnost na fikovi...jinak z ty motorovky je to docela makacka, s tim si clovek musi vyhrat a mit na to zkusenosti...jinak na serii je stejne nejlepsi klasicky kladivkovy, gdyz se spravne seridi tak je to fakt bezkonkurencni...
Datum: 30. listopadu 2008 18:46
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Zdarec vleze se dozadu na pinckovi 3,50 guma ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 12:49
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Vleze, ale fík bude podle mě s takovým kolem dost línej takže bych možná dal i větší rozetu.
Datum: 02. prosince 2008 12:49
 mě se tam vlez drapák 3,50-16 uplně fousově, ale bez jakejchkoliv úprav, jenom posunutí kola až nadoraz dozadu...
Datum: 30. listopadu 2008 20:45
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 Chtěl bych se zeptat na váš názor o jawě 90, jeto hodně poruchový, jsou nato drahý díly atd. a jak toje se sháněním téhle motorky, předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 23:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no tak novy dily se daj dokonce tu minuly tyden byl i odkaz na nejakeho pana co to prodava pry sou dokonce tak ve stejny cenovy relaci jak na fika...jinak vrakoviste, burza, aukro, stary nepojizdny atd ale pravda shanej se blbe
Datum: 01. prosince 2008 23:32
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 J90 se zase tak moc nekurvý podle toho jak si to spravíš, poskládáš a sešteluješ kámoš ji má a neměl s ní ještě nějaké vážnější problémy a na to ze je to 90tka tak jezdí suprově, ale nové díly na to už nikde nesezenes.
Datum: 01. prosince 2008 22:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak zaprvy - hnedka v mojem prvem prispevku sem psal ze gdyz se udela oprava poradne tak to drzi ale musi se rozebrat secko jinak to nema cenu a rozpada se jedno s druhym...za druhy - meli sme roadstera s kamosem a to fakt stalo za to stale neco spravovat nez sme to cely rozebrali a pak byl pokoj...jednou to bylo s elektrikou, gdyz se spravila tak praskli pistni krouzky takze vybrus, gdyz to dorazilo a nasadilo se tak se vysypala prevodovka...fakt parada chtel to vyhodit ale rozmluvil sem mu to, byla generalka a od ty doby (1,5 roku) to drzi (jezdi se jen vyjimecne)...za treti - byli sme taky amateri ale kamos mel dobre vybavenou dilnu takze ted uz je to secko v poho...a za ctvrte - at mi nigdo nepovida ze to neni poruchovy stroj...je a vcelku dost, obvzlaste pokud negdo prechazi z pinala na 90 tak se mu to zda jako hodne prace za malo muziky ale za ten pocit te jizdy to fakt stoji...vzdy zalezi jak se to udela...
Datum: 01. prosince 2008 20:16
 Steve> Kolik jsi jich mel/mas? J90 je naprosto spolehlivy stroj. V provedeni s 10,5k jede jak prastena. Vyzaduje ale solidni praci a ne puleni nekde na dvorku vedle piskoviste sekyrou a montpakou..
Datum: 01. prosince 2008 9:10
 heleď bohužel nevim... já mám techničák s ustřihnutym rohem budu to dávat na veteránský...
Hux
Datum: 30. listopadu 2008 20:12
 Hux:nevíš o někom kdo prodává papíry na 90?Kámoš je už dost dlouho shání,ale furt nic.Dík
Datum: 30. listopadu 2008 18:58
 Renovuju Roadstera. To lukasholub: To je pak houby renovace když na to nakoupíš nový díly... renovace je o tom opravit ty starý ne? Co se týče dílů tak téměř vše má pan Staněk v Lounech (zasílá i poštou), dělá kompletní repasy motorů i jiných věcí... zrovna u něj mám svůj. Ceny dílů u něj rozhodně nejsou vysoké! °Více méně stejně srahé jako na pionýra, maximálně lehce dražší! Pravda je, že 90-tky sou extrémně poruchové, to se s pionýrem nedá srovnat, ovšem když máš všecko vyfintěný do mrdy tak se dá říct, že je relativně spolehlivá. Co se týče výkonu tak je to nepopsatelný zážitek! Krouťák to má odspodu jako kráva i dnes to předjede některé současné 125! Jetsli si chceš devadesátku koupit a udělat z ní krosku tak ji ani nekupuj! Jawa 90 je opravdu nádherný stroj, a dnes už to je téměř rarita, chovejte se k nim slušně! 
Hux
Datum: 30. listopadu 2008 18:48
 Já,jsem si chtěl nedávno koupit jawu 90ku,za docela slušný prachy(5500,-),ale rozmyslel jsem ti to,jakmile jsem zjistil ,že díly už na to neseženeš,jedině nějaký starý šmejdy a je to dost poruchové.Já jsem totiž chtěl udělat kompletní renovaci a nejsem z těch co by
díly renovovaly a kupovaly staré,chtěl jsem na to koupit díly nové.A tak se na to asi vykašlu a zůstanu u mého mustanga,na toho
je alespoň spolech.Pořádně to rozvaš.Jinak normál cena 90sátek je okolo 15000,-.Kup si raději jawu 550 pařez.Čau.
Datum: 30. listopadu 2008 17:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 takze: Jawa 90 je poruchovy stroj, vic u toho klecis a ladis nez pomalu jezdis ale gdyz to cely rozeberes, cely to seridis a vyladis tak mas od toho na dooooost dlouho dobu pokoj ale opakuji musi se rozebrat neprosto secko jinak jedno spravis a druhy se ti rozesype...co se tyce dilu tak uz to tu nedavno padlo shanej se velmi tezko, novy prakticky nesezenes a co je doprodej starejch zasob tak o tom uz sem taky dlouho neslysel, jinak po bazarech typu Aukro, na smetaku, z vraku starejch 90 atd...jo a sou ty dily drahy zase zalezi jestli v bazaru nebo na tom smetaku...jinak pokud chces jawu 90 tak sem videl nedavno inzerat ze stala 35 000...mrknu se ti po adrese
Datum: 30. listopadu 2008 16:57
 Ahoj, mám další dotaz ohledně rozety. Dneska jsem z ní sundal ozubení a zjistil jsem, že je mírně zkřivená (prostě když s ní otáčím je do osmičky). Vadí to? Nebo, když na ní koupím nové ozububí tak se to srovná? Díky za hojné reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 jak to hází tak to zahod...nema cenu se s tim dal zabejvat nebo to nejak rovnat...!
Datum: 01. prosince 2008 16:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a proc je tedka delaj jen na jednu? bud to staci nebo to sidi tak si vyber...
Datum: 30. listopadu 2008 18:59
 to Steve: A nevadí že bude jen jednoložisková? Asi tenkrát věděli proč tam dali dvě ložiska. Vem si jen to že tam bude o jeden centimetr menší dosedací plocha. A taky se váha jezdce rozložila mezi dvě dosedací plochy, takle se rozloží jen na jednu... Nevím nevím, ale možná že by šla na soustruhu vytočit na dvě.
Datum: 30. listopadu 2008 18:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo tak pardon uz si vlastne rikal ze je to origo...no ale co na tom ze je jen jednoloziskovy? gdyz tam pasuje tak to asi bude dobry
Datum: 30. listopadu 2008 18:29
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale musis uznat ze vypada dobre...jinak je asi nejaka starsi zrenovovana pac novy uz maj jen 6 odlehcovacich der (widel sem jenom s 6, s 8 uz se pry nedelaj) a navic Sesa tu ma rozetu novou za min...jinak rikam porid nejakou treba ze smetaku, nejakou starsi, s vylamanejma zubama ale rovnou, oddelas ten venec, koupis novej (55z tu ma Sesa za 215 Kc), nanytujes popr. tam napatlas nejakou stribrenku na tu rozetu at to taky vypada a mas to
Datum: 30. listopadu 2008 18:28
 to Steve: Nad tím jsem už taky přemýšlel, našel jsem i originál, ale je jen na jedno ložisko a cena 695 Kč je taky dost. http://www.mopedy.com/Images/nahledy/pionyr/P056.jpg
Datum: 30. listopadu 2008 17:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak vadi to pac t orozhodi celou retezovou soustavu...jinak lepsi asi bude sehnat nejakou jinou trebas i starou ale rovnou a na tu koupit novy zoubky a pri teto prilezitosti i novej retez a sekundarko...
Datum: 30. listopadu 2008 16:59
 A jak ? je to fakt jako osmička u kola.
Datum: 30. listopadu 2008 16:58
 Porovnat, nanejtovat, jezdit....
Datum: 30. listopadu 2008 16:54
Jméno: jarda
IP: uživatel12
 Čau seso tu kliku co prodáváš s tím jehlovím ložiskem tak stači ji rovnou dát do pína a můzu jezdit nebo musím jí dát rozlisovat a vyvázit dikas za odpověd....
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 16:43
 Docela zbytečná otázka ne...? Proč by se prodávala klika kterou musíš rozlisovat a vyvážit...  A i to je blbost protože centruje a vyvažuje se ve slisovanym stavu....! Takže sem ti neodpověděl ale myslim že to z toho už pochopíš..
Datum: 30. listopadu 2008 16:43
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Dneska jsem zkoušel na válec (jawa23) namontovat kolínko sání, který sem rozpůlil a asi tak o 6-8mm zkrátil a spojil  Je to jen takovej pokus pro srandu a dopadlo to asi takhle. Motor točí jako blázen, jede to jak pila...ale samo si to přidává plyn a jde to střídavě tak, že to vytočí a chcípne, takže to musim držet pod plynem a pulzovat...ale jelo to slušně, jen to byla takova prasárna...Pak jsem namontoval kolínko na sousedovou jawu 21 a když to nastartoval, dělalo mu to to samý co mě, jenže jemu se připekly kroužky a zadřel to :-/ Kdyby se to povedlo vyštelovat aby ten chod byl pravidelnější a volnoběh stálej, tak bych to tam asi nechal. Zítra se vrátím ke starému dobrému kolínku co tam bylo a bude to ok...a na otáčky zkusím vyzrát jinak. třeba zkusiím poladit předstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel4658
Datum: 01. prosince 2008 16:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 rekl bych ze ti to prisava falesnej vzduch proto ty zvysujici se otacky...jinak si dej na rovnou plochu smirgl papir (nejakej jemnej) a chvilu tou dosedaci plochou jezdi az to bude rovny...pak dej novy teseni, namaz a uz by to prisavat falesnej nemelo
Datum: 30. listopadu 2008 18:24
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 to protoze si si blbe udelal tesnici plochy,to saje falesnej vzduch,a ma to chudou smes tim padem,raci uz nic takovyho nedelej,skoda motoru
Datum: 30. listopadu 2008 17:40
Jméno: help
IP: uživatel796
 holla fichtlaři,potreboval bychporadit,co mám udělat, dneska jsem si utahoval spojku a jak jsem to utaoval tak se mě ulomil ten šroubek a druhy kus zustal ve vnitř nvm jak ho mám vydelat prosím poradte co mám udelat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 12:36
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 A nebo to vyhoď
Datum: 08. ledna 2009 12:36
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Sundej pravý kryt zapalování.U přepážky je konec tyčky,která drží páčku spojky.Odstraň zajišťovací podložku a ze strany od startovací páky tyčku vytáhni.Dostaneš se k zalomenému šroubu z druhé strany a možná půjde kleštěmi ven
Datum: 01. prosince 2008 12:35
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 muzes to zkusit odvrtat, opatrne, ale nevim jestli to pujde
Datum: 30. listopadu 2008 17:53
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, mám jawu 125/355 a dělám GO motoru.Na klice je jedno ložisko kuličkový a druhý válečkový tak chci vědět jestli to tak je schválně,a jestli to válečkový je lepší.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 16:44
Jméno: xman
IP: uživatel4653
 Kluci a labyrind co? nezapominejte ale ne tam maj byt gulickovy
Datum: 30. listopadu 2008 16:44
 Zdar,taky sem nedávno dělal GO motoru na jawě 125/355 a byly tam všechny tři ložiska na klice kuličkový.Vlastně v celý převodovce byly kuličkový.
Datum: 30. listopadu 2008 15:26
 Zdravim Vas pani Mam zrenovovanu JAWA 550 len mam taky problem Ked mam kryt od zapalovania dole motorka nastartuje na prve nakopnutie. Ked tam dam ten kryt motorka zhasne. NIkde sa neopiera kryt tak ze by dochadzalo nejako ju skratu. Vnutro krytu som odizoloval a nejde Poradte mi prosim vas Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 19:01
 no, pořádně se podivej! taky mi to parkrát dělalo, že když sem tam dal víko, tak to chcipalo a necyhtalo... jestli třeba nemáš očka od cívky a od kondíku moc jakoby vybočeny smerem k víku... a nebo jak to tam dáš, tak někde skřipneš káble a nejede to..
Datum: 30. listopadu 2008 19:01
 zdar, co myslíte, pasoval by tenhle ráfek na jawu 20/05???, dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 urcite..! ale ...! je zbytecne drahej a jak je to s kvalitou nevim....sesa tu ma na objednavku sice drazsi,ale kvalitni....pokud chces ty levne tak i za 700,- koupis...
Datum: 01. prosince 2008 17:01
 http://www.montyjawa.cz/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=37&Itemid=26
Datum: 30. listopadu 2008 13:57
Jméno: Hero
IP: uživatel796
 zdravim,ptreboval bych radu,nevite nekdo jak se vydelava ta spodni packa kde je spojka na prave strane potrebuju ju vydelat aj s tou tyčkou(2,5cm)jak jsem to utahoval tak se to zlomilo a nvm jak to mam vytanout poradte nekdo zatim dikyza odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 14:33
Jméno: Hero
IP: uživatel796
 neexistije nejaky obrazkovy navod??právě ona mě praskla v tom a nejde ven aj s tou matkou
Datum: 30. listopadu 2008 14:33
Jméno: Hero
IP: uživatel796
 a jak se ta osička sundává??
Datum: 30. listopadu 2008 14:26
 Dost blbě...  Mezi přepážkou k zapalování a domkem ložiska ta osička vylejzá ven a tam v tom malym prostoru je na osičku nasazená ségrovka....! Tu musíš sundat a pak vystrkat a třeba klešťěma vytáhnout osičku...vypadne ti páčka...! Je to práce na vyliž*rdel...
Datum: 30. listopadu 2008 14:20
 zdarec krosary kde by sem moh najít nejaký dobrý drapák na netu myslim stránku kde vy kupujete drapáky na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 18:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no ale ze ty drapaky uz dneska stoji, to je jak gdyby v tom byla cena rafku a vypletu...
Datum: 30. listopadu 2008 18:34
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 http://pneumitas.cz/ , tady sou fajnový
Datum: 30. listopadu 2008 17:46
 http://www.barum-pneu.cz/detail/17364/pneumatiky-motocyklove/mitas-e-06-2-0-r16/?sid=d7970a4c9a3e97bc63cc8b50c827b36d tady máš jeden a tenhle samej si kupoval kámoš v tej prodejně barum jakorát né přez net za 650 kč
Datum: 30. listopadu 2008 14:34
Jméno: Jan
IP: uživatel1818
 zdravim musí být na technické spínač na brzdové světlo ? Popřípadě na co si mám dávat bacha co po mě budou chtít děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 0:05
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Já sem přijel na technickou tak jenom chtěl aby sem mu ukázal jestli to svítí tak sem to nakopnul ale ono to nesvítilo tak sem ještě vyměnil žárovky takže to nakonec svítilo potom si kontroloval číslo motoru, rámu(to je štítek) a jestli to souhlasí s technicakem tak na motoru to sedělo ale štítek sem vůbec neměl tak mi řek že mi technickou dá ale že po pár dnech abych zašel na policajty a nahlásil že mi ho ve městě někdo urazil tak to jenom napíšou do protokolu a mám pokoj. Takže jezdit můžu a když mě náhodou zastavěj policajti tak kontrolujou jenom jestli souhlasej ty čísla tak jim řeknu že štítek sem nahlásil tak ještě zkouknou motor a jedu dál občas kouknou i na světla a když náhodou nesvítěj tak řeknu že mi upadnul drátek a je to v cajku
Datum: 01. prosince 2008 0:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 an co ten spinac? origo fichtl ho nema tak nac ho tam davat? este by te kvuli tomu mohli vyhodit ze tam nema co delat...samozrejme sem mluvil o fichtlovi
Datum: 30. listopadu 2008 18:41
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 stav pneumatik, kryt na retez bez toho ti to neprojde, svetla a cisla motoru a ramu
Datum: 30. listopadu 2008 17:59
Jméno: Jan
IP: uživatel1818
 a co ten spínač ???
Datum: 30. listopadu 2008 17:38
Jméno: brisK
IP: uživatel4486
 u mě to ani nechtěl vidět enom se podival jestli sedi čisla dal mi nalepku a ať jedu
Datum: 30. listopadu 2008 17:23
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
Datum: 30. listopadu 2008 12:44
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Panove rad bych znal vas nazor na predstih zazehu.Jak to tady procitam tak dost veci co se tady pise je pravda.Jde o klasicke zapalovani na pionyra.Jezdim predstih 1,75mm a motor toci na trojku 8500 otacek.Nasel jsem ale na netu nejaky diagramy s predstihem zazehu a tam me vychazi jako nejlepsi predstih 1,95mm????????Ten predstih jsem taky jezdil,ale kamaradi rikaji,ze me driv odejde ojnice??????Kolega z prace jezdi predstih 1,2mm,ale tomu toci motor 10000otacek.Takze rad bych znal vas nazor.Nejhorsi pro me je to ze to jede na oba predsihy a asi na to nemam ten spravnej cit kterej zvolit.Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 15:54
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Bez obav Chongu,je sice pravda,ze jsem prvni digi. tachometr odepsal asi za dve hodiny provozu,pac jsem tam mel neodrusenou svicku a fajfku,to priznavam  .Ale porizovaci cena je dobra zaklad nejakejch 350 kacek,ale na mereni to vliv nemelo  .Jeste jedna vec,nikde jsem tady nepsal,ze to je seriovy motor.Je delanej na vetsi zivotnost nez ty vysokootackovy specialy ,a valec je upravena 05-ka.Takze ho pouziju treba na zavodech Fichtlmania 24hodinovka v Nove Pace.
Datum: 01. prosince 2008 15:54
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ok Mildecz - chválim, ale vzhledem k tomu že tvoje reakce je jediná empiricky podložená, myslím že většina chlapců ,,otáčkoměrů,, měří ušima  . PS doufám že ti to nesnímá i rušení
Datum: 01. prosince 2008 7:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 merim podle sluchu cili estli se toci hodne nebo malo  jinak se daj koupit otackomery na scootry i digitalni, napoji se to vlastne na svicku jako tesnici krouzek a on podle vyboju meri otacky...jiny zpusob si tedka nedokazu vybavit
Datum: 30. listopadu 2008 18:31
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Otacky nemerim,pouze mam digitalni tachometr na kolo a pres zmerenou rychlost se pres prevody dostanu az na kliku  Priklad zadni kolo ma obvod 172cm,dalsi prevod je sekundar,tedy 13z a 55z,pak prevodovka,trojka primej zaber,dvojka je prevod asi 1,48 a jednicka 2,7.Pak je primar prevod,to je asi 2,43 a ses na otackach na klice.Coz dela u normalniho pincka rychlost 65,3km/h pri 6500 otackach za minutu.Jelikoz ja se dostanu na rychlost 85km/h tak tocim tech 8500ot.S prevodem 12z/55z na rozete to jede 77km/h.Takze to zmerene otackometrem nemam,ale spocitany to mam.
Datum: 30. listopadu 2008 18:03
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Padají tady otáčky, pro mou zvědavost.. čímpak ty otáčky měříte?
Datum: 30. listopadu 2008 15:34
 Hlavně je hloupost řešit 2 desetiny na předstihu....! Nehledě na to že tebe ani nemusí zajímat nominálně kolik předstih je stačí ti nastavit správnej a to nejlíp nestavíš citem víš kolik chceš točit tak to odhadneš..! Ale jedně věc je taková že 8500 je na sériovku dost....  Jinak nejlepší je antiblbovej předstih 1,7. Mě motor kterej točí 10 500 běhá na cca 2mm předstihu. Motor co točí 12 500 o fous míň (ale mám zapalko z motorový pily a to trochu ladí předstih...) Diagrami a grafy sou krásná věc...  Ale všemu se věřit taky nedá....!
Datum: 30. listopadu 2008 13:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz das moc velkej tak to bude klepat, gdyz malej tak ti to zas nepojede...taky zalezi na ty pu jestli 550,555,05,20,21 nebo 23...a taky kazdej fichtl je jinej...cim vetsi predstih tak vic bude tocit ale mensi sila, cim mensi tak vetsi sila ale zase nebude stacit prohorivat smes takze min toci...na 21 a mustafovi je pry nejlepsi predstih 1,25mm...ale zalezi vse na fichtlovi...
Datum: 30. listopadu 2008 13:12
 no ono to je kus od kusu ..každej motor je jakoby individualni a každej jede lip s jinym předstihem ,nevim čim to je ale je to tak.Ja mam dva pionyry a každej jede lip s jinym předstihem.třeba jeden mam na 1,5 a druhej asi 1,9...
Datum: 30. listopadu 2008 12:33
|



|