Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim psal jsem tu pred nedavnem o cz 175 co mi nechce dobijet > http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id61360.html?odpovedet=1 < zatim jsem s tim nic nedelal, jen jsem dal kontrolku dobijeni, a ta i pri plne vytocenym motoru malinko sviti (fakt malo, ale videt to je) - bez svetel zhasne jak ma... a bavil jsem se o tom jeste s kamosem a rikal ze mam ocistit kontakry na relatku a kouknout na uhliky ze pak by to melo byt v poho, co myslite?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel4673
 vubec nechapu proc vsichni resi spatny dobijeni koupenim VAPE...neni tezky to seridit...
Datum: 03. prosince 2008 12:11
 mno jsem z vesnice a jezdim pomerne dalky po zapadlych silnicich... jinak to ze to shori jsem se nedocetl, ac to je vcelku podstatna vec  no spis to vidim tak ze si po vanocich posetrim na vape...
Datum: 02. prosince 2008 19:42
 Tak jestli máš 35W žárovku tak se nediv ( nečet sem tvůj původní dotaz) když dáš 25W a nově pokovenou parabolu tak to svítí celkem dobře...a jestli bydlíš ve většim městě tak budeš muset stejně co chvíly dobíjet baterku protože to při zapnutejch blinkrech a stání na semaforech to pojede jen z baterky a když nepojedeš někam dál tak se nestihne dobít.....
Datum: 02. prosince 2008 19:14
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 a cetl jsi ze kdyz das silnejsi rotor nez stator tak to muze shoret  mam osvedcenou zarovku 25/25W ve predu a 5W vzadu a se svetlama to dobiji asi 1A ...v plnejch otackach skoro 2A...vse OK...no problem
Datum: 02. prosince 2008 18:29
 kdyz z ty kontrolky sundam ten barevnej vrsek tak vidim ze zarovicka trochu sviti... jinak skusim tam teda dat zarovku 15/15 z mustanga ... a kdesi jsme cetl ze vykon dynama zavisi na rotoru, pokud je to pravda, z jakyho stroje mam teda sehnat rotor?
Datum: 02. prosince 2008 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 beru to teda podle skusenosti s mym perakem...taky sem se s tim sral jakou dobu a nevychazeli mi pocty...porad mi tam chybelo 10W a pak mi doslo ze ono samotny zapalovani a dobijeni bere dost samo o sobe...
Datum: 02. prosince 2008 17:41
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 pocitej se mnou...dynamo ma 45W,cca 10W jde na zapalovani...zbyva 35W...aby se dobijela baterka tak musis odebirat min nez je max dynama....tzn max 40W... aby aspon 5W dobijelo tak muzes mit max zarovky 25W vepredu a 5W vzadu...a pocitej cos psal ty: 35W predni,5W zadni,2x15W blinkry(zanedbame odber prerusovace) ,15W brzdovka + 10W odber zapalovani...pokud zanedbame blinkry a brzdovku tak jsi stale 5W v minusu  ...obcas zabrzdis,obcas blikas...no aby ti to spravne fungovalo tak bys potreboval aspon to 55W dynamo s dvoucivkovym rele ale to taky bude sotva stihat
Datum: 02. prosince 2008 17:28
Jméno: Vyspu
IP: uživatel4662
 A všímáš si toho i ve dne? Já se jednou taky lek že mi to se světlama nedibijí než sem si uvědomil že je v parabole okýnko na podsvětlení tachometru....spíš to proměř jaký dává napětí při různejch otáčkách než s tim začneš vůbec něco dělat...
Datum: 02. prosince 2008 14:53
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 13:16
Datum: 02. prosince 2008 13:16
 a kde sa to da objednat???
Datum: 02. prosince 2008 13:06
 To co vidíš je profesionální zakázková výroba...  To se koupit běžně nedá....
Datum: 02. prosince 2008 12:44
 čau draci,tak už sem se hecnul že na svuj 2kanál dam klapku.A protože je to muj první pokus s membránovým sánim nechce se mi moc utrácet.Takže moji favoriti jsou:
1.http://scooter-tuning.vltava2000.cz/store/goodsdetail.asp?strGoodsID=MF35.16604&lngDepartmentID=0
2.http://www.scootland.cz/zbozi/rms-membranovy-blok-standard-minarelli-hor/
řekl bych že jsou rozměrově totožný akorát jedna 2listy druhá 4...
Tak by mě zajímalo kterou by ste mi doporučili popřípadě zda nevíte o něčem vhodnějšim.
Je to na upravenej 2kanál...Spasovávaný přefuky širší vejfukovej i sací obr komprese a karbec dell orto 19.
Taky by mě zajímalo jak blízko jí přiblížit k pístu.Jelikož chci aby sací kanál zustal ve vložce rozměrově nezměněnej.Zajímá mě všechno co víte o membránovym sání ptam se proto že nemam love na nějaký experimenty.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 17:11
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 skusit to muzes a napis jak to dopadlo...mam v planu neco podobnyho....jinak levny vecicky na takovyhle pokusy se daj sehnat na nejakejch strankach s dilama na minibike....link uz nemam,ale snad to najdes....scooter-tuning a scootland je drahej jak prase...
Datum: 02. prosince 2008 17:11
 Myslim že jsi dospěl ke správný otázce: "Má to vůbec cenu dělat na takovej motor?".
Datum: 02. prosince 2008 16:44
 díky,tu klapku vozí docela dost lidí na fichtlu...Tak to chci taky zkusit a proto že si nejsem jistej tak to dělam na tenhle motor.Jinak mam ještě jinej 4kanál,ale to už je jiný kafe do toho se mi nějaký neodborný zásahy dělat nechce.Ale zas na druhou stranu i ten 2kanál bude závodní motor.Asi vemu tu RMS za 350...Ale ještě jedna věc by mě zajímala...Má to vůbec cenu dělat na takovej motor?Klapka se většinou dělá v kombinaci s 3přepouštěcim kanálem a to se mi nechce.Ten 2kanál jede fakt pěkně tak abych to nakonec nějakou zk******* klapkou ještě neuškrtil...Díky moc
Datum: 02. prosince 2008 15:17
 fishracing ® : zkus pochopit co je napsáno mezi řádky ...
Pokud požaduješ ´´aby sací kanál zustal ve vložce rozměrově nezměněnej´´ tak úplně bez obav můžeš použít klapku za 350Kč,
která bude tvůj POŽADAVEK v pohodě splňovat, dokonce svou kvalitou i značně převyšovat !!
Datum: 02. prosince 2008 14:32
Datum: 02. prosince 2008 13:03
 Když nemáš love tak se na to vyser...protože to nikdy nic pořádnýho nedokážeš...
Datum: 02. prosince 2008 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 ve vyberu ti odborne neporadim,ale ja bych bral tu levnejsi...RMS je docela solidni vyrobce...dela vsechno mozny na skutry atd....jinak by the way jeste nedavno ta klapka od RMS stala pres 500,- a tak pred pul rokem asi 750,- a dneska 350,-....ty ceny jdou dolu,to cumim
Datum: 02. prosince 2008 11:21
Datum: 02. prosince 2008 8:09
 zdar vsichni mám na vás prozbu schánim na jawu 550pařes kříž stupaček a nemohu sehnat.nemáte někdo doma koupím,už nevím kde mám hledat moc dík kdo nabídnete zatim .stačí sms ozvus se.775313201.mějtese.a dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 16:43
Jméno: motor
IP: uživatel3980
 o víkendu se podivám  a dám ti vedet
Datum: 02. prosince 2008 16:43
 Zdarec seso prosimte nevadi kdyz by tohle relé ,,http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1298.html,, behalo na dynamu o vykonu 6V 50w dik moc ja jen jestli to vydrzi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 22:41
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 to je rele na dynamo 6V/45W
Datum: 01. prosince 2008 22:41
 zdarec chtěl bych se zeptat jestli by na pionýra do předního světla šla sehnat 6ti voltová žarovka, která svítí modře díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 17:04
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 fakt?? a nevíš aspoň jak se to jmenovalo?
Datum: 02. prosince 2008 17:04
 Tohle policii stačit jako důvod asi nebude  Někde se prodávali takový návleky na žárovičky, ale už nevim kde
Datum: 02. prosince 2008 16:03
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 pro chong:  ne zadnou ocni vadu nemam   ale ta modra vypada proste lip a je to takový lehký Tuning
Datum: 02. prosince 2008 14:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 A ty máš nějakou oční vadu, že ti běžné celospektrální světlo nevyhovuje?  Podle mě se zdravým zrakem je v noci vidět víc s klasickou žárovkou, než modrou
Datum: 02. prosince 2008 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 v 6-ti voltech asi ne,ale prepocitej si to pres vykon na 12V a urcite neco sezenes,ale urcite to bude mit jinou patici
Datum: 01. prosince 2008 22:43
 zdar draci moc prosim poradte. nevadi kdyz by tohle relé ,,http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1298.html,, behalo na dynamu o vykonu 6V 50w dik moc ja jen jestli to vydrzi moc moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 22:44
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 jak psal sesa...melo by ale nikdo nevi jak dlouho....ale 5w neni zas takovej rozdil...
Datum: 01. prosince 2008 22:44
 Zdar, mohl by jste mi někdo dat odkaz na schema s abterií na fíka?? ale aby se ta baterie za jízdy dobíjela děkuji mockrat
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 15:00
 Dikes moc, zkusim to jak řikal Standa, pak napíšu jak to dopadlo
Datum: 02. prosince 2008 15:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Není ,,jednoduché zapojení,,. Energii musíš někde nejprve získat, nebo uspořit, aby jsi i při denním svícení mohl efektivně akumulátor nabíjet. Takže pokud má magneto výkon 30W (to výkonnější) a ty máš vepředu 25W a vzadu 5W, tak ať počítám jak počítám, nevidím přebytek, byť jediný watt který by se dal poslat na úschovu do akumulátoru... A to se bavíme o průměrném provozu, který odpovídá nejméně středním otáčkám motoru, při průměrném provozu na nižší otáčky (tzv. šolíchání) ani těch 30W tam nemáš. Proto jednoduché řešení neexistuje. Přesto ale není problém neřešitelný, vyžaduje však takovou přestavbu, že pokud o elektronice nevíš zhola nic, nebo nemáš kámoše, který je bastlíř, tak se na to raději vykašli... Nebo můžeš zapojit akumulátor stejně jako na exportní mustangy, ale to je řešení co si pamatuju jen podpůrných spotřebičů, a to neřešilo přední světlo. A i tak mi tam chybí regulace nabíjení, protože bez ní existuje riziko zničení akumulátoru dlouhodobým přebíjením... a to nemluvím o sulfataci vlivem dlouhodého vybití akumulátoru...
Datum: 02. prosince 2008 9:25
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 nejjednodussi...ok....najdi si schema na cz 150 c a zabuduj do nej zapalovani z fika 30W s tim ze pri svetlech nechas 5W na dobijeni ...tzn odebirat 25W max 28W aby aspon neco malo dobijelo....zalezi dost na sile magneta....
Datum: 01. prosince 2008 23:06
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Jn to by ste mohly , nějáký jednoduchý schematko. Tota otazku tu už byl 50x ale nidky nebyla pořádná odpověď . Takže taky moc díky za něho.
Datum: 01. prosince 2008 22:31
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 hojte mam takovy problem dal jsem do moji 221 novy valec a pist (ty ale byly starsi a jezdily uz v jednom motore ale pohromade tak jak sem je slozil) vse jsem krasne pretesnil (lukoprenem) ale ted motor nema vykon driv do kopce jeste otacky nabiral a ted je ztraci, ale!! predpisove chyta!! i v tomto chladnem pocasi kazde rano co na nem jedu do skoly nikdy nesklame hned na po2 chtne ale ten hrozny vykon!!! nevite nekdo co stym??? (predstih je good, svicka a cistota vyfuku taky) \r\n\r\npredem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 15:23
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 no jo ale ja mam jiskru silnou jako krava, predstih 1,5mm a ten valec je jako novy (bez jakehokoliv schodku v horni uvrati)
Datum: 02. prosince 2008 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel4658
Datum: 01. prosince 2008 22:48
 chongu dotaz... je reálné nabíjet telefon z fichtlackyho zapalovani??  by se celkem siklo bez nabijecky na cele den hmm zapojim do fichtla a nabijim
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2008 8:41
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Klid, byl jsem to já, jen jsem se přihlásil doma a ne v práci
Datum: 04. prosince 2008 8:41
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
 Joo a mimo téma..uzivatel s IP 4394..to se zas nekdo hraje na Chonga..Hochu muj, neznamena ze kdyz si das tu samou prezdivku jako on, ze mas i ty sami vedomosti...
Datum: 03. prosince 2008 17:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Teď už si nejsem tak jistej, ale kdysi jsem s tím chtěl dělat jízdy jako Erik, bo znám jednoho maníka z té party ccs.spartaky.cz . A proto jsem o tomhle co ty Hlado uvažoval a fakt je že kdybych jel takovou štreku co oni, tak by mi to mobil jistě mobil dobíjelo  , takhle je to jen v hlavě pro strýčka příhodu.
Datum: 02. prosince 2008 16:37
 tož ja bycj jej nabijel pri jizde.... jel bych treba nekde po rovince na trojku, tam by sse drzely staly otacky no a nez bych prijel do dalsiho mista, tak to mam nabity... samozrejme je to nesymsl pokud se nekam hodlam na jeden den, tak si mobil pres noc nabiji... no ale treba takej erik (dalkovej cestovatel s fikem  ) kdyz by nenarazil na kemp byl by v haji
Datum: 02. prosince 2008 16:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 jee až nyní jsem si všiml odpovědi pana 221... Hele jdeš na to moc vědecky, ale to bude tím na jaké škole jseš (předpokládám fildu). Nevím proč do toho pleteš frekvenci, když se dobíjí stejnosměrným napětím... Proč by měl být problém s napětím a transformovat ho na 230V? Nevidím jediný důvod. Podle mě je nejvhodnější spínaný stabilizátor v zapojení STEP-DOWN např MC34063 (MC33063) nebo LM2576. A složité mi to tedy nepřipadá... Jo, pravdu díš s kolísáním, ale z mého pohledu je užitečnější když se bude mobil nabíjet střídavě podle poklesu napětí půl cesty, než vůbec. Ty třeba nedáváš doma mobil do nabíječky jen na chvilku ikdyž to dle tvé logiky nemá smysl?
Datum: 02. prosince 2008 10:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ještě dovětek, já osobně bych na vstup dal diakovo-tyristorovou ochranu proti přepětí (přepaluje úmyslně pojistku) na vstupu před stabilizátorem, pro případ že by chcípla přední žárovka.
Datum: 02. prosince 2008 9:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Šlo a velmi jednoduše... usměrnit, vyhladit, stabilizovat a za stabilizátor diodu, aby netekl proud nazpět. Když si totiž všimneš parametrů nabíječek, tak zjistíš že obvykle se jedná o prachsprostý stabilizátor na napětí 3,6V a pár mA (teď ho nemám s sebou tak se nemůžu podívat).
Datum: 02. prosince 2008 8:59
 Proc by to memelo jit? Nebylo by to slozity zapojeni.
Datum: 02. prosince 2008 6:57
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 kdyz to usmernis a zregulujes tak nevidim duvod proc by to neslo...
Datum: 01. prosince 2008 22:49
 Fichtl ma snad stejnosmerne ne? a ne stridave.... ale kdyztak me omluvte treba se pletu
Datum: 01. prosince 2008 22:26
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 A ty si myslis ze by se ti to vyplatilo. Kdyby si to uz dokazal udelat tak stejne je to kravina protoze nez by si ten telefon nabil tak by se spotreboval nádrž benzínu a kdyby si pri tom nekam jel tak by se ti to zase nemohlo dobíjet protoze by tam bylo malo proudu
Datum: 01. prosince 2008 22:06
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 jo jo taky sem mel takove napady (i by se to dalo uskutecnit vzhledem k tomu na jak skole jsem) ale je to tak slozize ze to vic byt ani nemuze
1. fichtl ma kolisane napeti (to by si musel regulovat)
2. fichtl ma stridave napeti (to by si musel usmernit)
3. fichl ma 6V (akze by si to musel ztransformovat bud na 230V !!ale!! 50Hz a fichtl takovy kmitocet nema nebo na 12V a to je jeste slozitejsi,
navic pri transformovani mas velky ubytek napeti ktery musis nekde dohnat (neni kde(teda je ale hodne, hodne slozite)))
z techto duvodu jsem od tohoto upusti (ja sem chtel mit na fichtlu zasuvky 230V a kdyz ne to tak alespon 12V ale je to tak slozite ze bych se na to mohl...
Datum: 01. prosince 2008 21:57
 Nejsem Chong ale odpovim...  Blbost to je...
Datum: 01. prosince 2008 21:50
 hojte byl by tu někdo kdo by mohl nabídnout motor na 23 po kompletni GO na cene se dohodnem dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 22:51
 neni problem,dej 3000,- a do tydne je u tebe...ozvi se na mail pokud mas zajem
Datum: 01. prosince 2008 22:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 opradim ti lip: bez na srotak nebo kup nejaky starsi rozvrakovany, secko sprav, kup mu nove dily je-li treba, perfektne zarovnej, utesni, serid...a bude litat jako za malda...jinak takovej ma i vyhodu ze se pak da na nem delat nejake upravy a tolik te to neboli gdyz se neco pokazi nez gdyz koupis zadraho nejakej po GO...jako mladi sme takhlec slozili gdejakej motor a nutno podotknout ze na to ze byly ze srotaku tak litali jak nadrzeny serie...
Datum: 01. prosince 2008 21:47
 Ahoj všichni,po ujetí asi 4 km se mi motor přímo vaří a potom chcípne  Nevíte čím by to mohlo být?Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 23:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 po smrti asi este neni tez mi to delavalo, par kilometru jel, pak se zavaril, tak 10 minut nez vychadl a pak zas dalsich par kilaku...jinak z valce se kourilo kor gdyz sem jezdival v desti...saje to falesnej vzuch, musis to projit...
Datum: 01. prosince 2008 23:26
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 blbe serizeny....a nebo uz je ten motor po smrti
Datum: 01. prosince 2008 22:52
Datum: 01. prosince 2008 22:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to vypada jak gdyby se ti to varilo...no bud to zenes na takovy otacky za to nestiha chladit (mala pravdepodobnost) nebo ti tam de chuda smes cili se to o dost vic hreje a proto ti to zdechne...to mi delalo tez, projdi karbec, serid, hlavne zkoukni tesneni mezi karbcem, kolinkem, valcem, vymen za novy, utahni popr. pokud to i pres to nebude tesnit tak zabrousit kolinko do roviny, pak se mrknout na gufera (hlavne na to pod zapalkem) to vyhodis magneto a az ho tam budes davat zpatky tak hnedka sestelujes predstih a odtrh, tim by to taky mohlo byt zcasti, pak jeste tesneni mezi klikovkou a valce ale to vic utahnes a je pokoj nebo ti netesni kartery...asi tak
Datum: 01. prosince 2008 21:43
 Hojte ,potreboval bych poradit jaky je rozdil mezi 05 motorem a 23 motorem,,vim ze hlava ,válec, bo potrebuju tyto dva od sebe rozlisit mam je a nevim ktery je ktery a aji jaky je rozdil v zapalku
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 21:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 takez hlava: 05 pulkulovita spalovaci plocha, mensi komprese, 20-23 spalovaci vnitrek s takovym vycnelkem, tzv. ledvinkou diky niz je vyssi komprese (hlavy muzes libovolne prohazovat na to 21 hlavu to lip jezdi, to vis komprese), valec u stary 50 ma mensi prefuky u 21 valce je vetsi jinak newim jakej je tam rozdil, motor je pokud vim jiny v loziskach a tim padem i guferama, klikou (21 ma ty setrvacniky s 1 dirou a jinak masivnejsi, 05 ma s trema dirama dokonce to ma myslim i 20) pak jina prevodovka mam za to ze slabsi zuby a slabsi vidlicka razeni pac u 05 je klasicky nemoc vylamovani zubu, pak samozrejme dekly na zapalovani, u zapalka je to u 05 ze rpedstih se ladi na takovy maly desticce na kery je kladivko a ma takovej kryt pres magnety, u 21 se predstih ladi pootacenim celeho magneta, magneto ma odkryte ty magnety, no je proste jine...jinak uz me z hlavy uz tak nejak nic nenapada
Datum: 01. prosince 2008 21:11
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 válce: http://www.adas.chytrak.cz/rozdil.htm ,u hlav má 05 tvar kulovitej a 21 tvar spalovacího prostoru ledvinkovitej, kartery má 05 užší, jsou slabší převody, menší ložiska na klice atd. atd.
Datum: 01. prosince 2008 21:03
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 no tak, zapalovni je takove jak u 550, 555 hlava nema ledvinku, spojkovy dekl je jako u 550, 555 a take olej se leje jako u 550, 555
jiny karbec (uplne (ma hlinikovy filtr...)) a naslo by se aj dalsi ale ted si nevspomenu
Datum: 01. prosince 2008 21:01
 Zdar , kde se daj sehnat nějaký ty levný ráfky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 22:55
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 google,seznam atd...staci zadat "rafek 16/2.75" a v liste zmackout zboží
Datum: 01. prosince 2008 22:55
 čau draci, mám na vás dotaz... sundal sem si filtr z karbce na 555.. obvykle to kolem nej bývá oroseny když je pod nulou tak zmrzly  no ale neska sem jel, chtel sem pridat a ruplo mi lanko... no a jak sem se dival jak pojedu dom, tak sem si všiml, že na otvoru do karburatoru byla námraza... no ale venku bylo cca plus 7 stupnu nad nulou... o kolik se sníží teplota karburatoru?? jestli se vubec sniži...ale pokaždý, když chytnu na kolínki, nebo karbec, tak je hodne studenej... pozn dom sem dojel tim, ze sem tahal ocelovy lanko, kery sem mel privazany na ruce, nastesti jen 4 km dom
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 23:29
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ted v zime je to znat dost, tak je to studenejsi vzhledem k prodeni vzdcuchu v karbci ktere ma dost vysokou rychlost navic je tam kapalina (rozpraseny benal) takze v zime to muze i se orosit...a cim studenejsi smes tak tim prakticicky lepe...
Datum: 01. prosince 2008 23:29
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 clovece to se mi u motokary kdysi stavalo taky,ale nevim cim to bylo...kdykoliv jsem do ni strcil,tak 5m,tak jela,jela blbe ale furt,myslim si ze je to blbe serizeny....
Datum: 01. prosince 2008 22:57
 Nazdar Draci,pasoval by plavak z 250 do pioniera jawa 555 ??? diki za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 20:07
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Jojo Stando, máš pravdu, u panelek dělaly o pár milimetrů větší...
Datum: 01. prosince 2008 20:07
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 ale bacha...! jen z peráků a kývacek(125,175,250,350)....panelka ma jiny ....!
Datum: 01. prosince 2008 16:45
 Diki moc za odpove dto mne potesilo
Datum: 01. prosince 2008 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 Ano,je stejný...
Datum: 01. prosince 2008 16:29
 Prosím vás nevite kde se dají sehnat nahr dily na jawa 175 typ 356 díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 neco tady v shopu,neco na montyjawa,neco delaj slovaci a zbytek jedine po inzercich a burzách... osobne doporucuji burzy...!!
Datum: 01. prosince 2008 16:32
Jméno: Argon
IP: uživatel2034
 Dobrý den!
Chtěl jsem se zeptat v čem je problém, když mi u mustanga nejde zařadit dvojka? Prostě jako by tam nebyla  jedna jde krásně, dva jako by nebyla a hned tam skočí trojka)
Poradíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 co je to za blbost?? bud jezdis jenom 1,2 nebo 2,3 a proste ten krajni kvalt ti tam nejde,nebo ti chybi dorazovej sroubek v automatu a nebo si blbe poskladal radici automat ze nezasekava po kvaltech a proste tu dvojku to preskoci a nebo uz jedine nemas na koleckach od 2 zadny zuby,ale to se mi fakt nechce verit... at muzem nektere veci vyloucit,tak napis jestli mas v automatu dorazovej sroubek anebo jestli jsi nerozebiral automat??? pak budem moudrejsi
Datum: 01. prosince 2008 16:39
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
 A jestese chci zeptat ceho se hlavne tyka poruchovost a co jsou tam za problemy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 muj tata to mel....pry mu furt odchazelo rotacni soupe...a obcas jsem zaslech ze lidi co s tim jezdej kross tak nadavaj na prevodovku...! ale kdyz to jede tak to stoji za to.!
Datum: 01. prosince 2008 16:46
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
 zdarec hosi prosimvas kolik by stali vetransky papiry na jawa 90 a kam vsude bych musel jezdit a zarizovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 20:20
Jméno: lukas
IP: uživatel2175
 zdarvim mam doma doklady na jawu 90tak jestli je chcete tak napiste.
Datum: 23. června 2009 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 budes muset jit na mistni veteranskej klub a pozadat o testaci,dal uz ti reknou co a jak...o originalnim stavu a nebo renovaci do puvodniho stavu nemusim doufam vypravet....!!.....u nas vychazi klubova+krajska testace +novy znacky za 3500,-
Datum: 01. prosince 2008 16:42
|



|