Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 šla by dát po nějakých úpravách 6v cívka ze simsona na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2008 13:36
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 jak by se z toho teda dalo vymáčknout víc proudu?
Datum: 05. prosince 2008 13:36
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 jak by se z toho teda dalo vymáčknout víc proudu?
Datum: 05. prosince 2008 13:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hele, věnuju se tomuhle problému stříadavě od léta a už nějaká koncepce existuje jak vymáčknout z magneta pionýra víc proudu, za účelem zlepšení osvětlení motorky, ale jedná se o zcela zásadní úpravu elektroinstalace. Sice za cenu že budu muset na mustanga umístit akumulátor, ale v současnosti to vypadá na použitelný výkon 40 až 60W, za předpokladu kvalitního rotoru. LED koncové světlo z praktického hlediska u pionýra není uspokojivé řešení, jak získat víc proudu pro přední světlo, aniž snížíš svou bezpečnost (praktická zušenost viz http://jenikovo.misto.cz/_MAIL_/upravy/04.htm). LEDky jsou dost směrové zdroje světla a nahradit 5W zadního výkonu LEDkama je dost ošemetná věc.
Datum: 05. prosince 2008 11:26
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No tedy termín cívka je dost zavádějící, u pionýra se v katalogu u téhle součástky uvádí název ,,pól,,. Hele a k čemu by ti to bylo. Nejde ani tak o elektrické vlastnosti, jako o mechanické, tedy zda tvar plechů pólu uzavírá tvarově siločáry magnetů rotoru a protože nepředpokládám že soudruzi v DDR neopisovali od soudruhů v Jawě a nepoužily magnety (co jsou zalité v rotoru) se stejným tvarem, tak póly ze simsona jsou k ničemu, když nepoužiješ rotor simsoní... takže pokud chceš změnit vlastnosti pólu, jediné schůdné řešení je takový pól převinout k obrazu svému, teyd.. můžeš změnit max. průchozí proud zvětšením průměrů vodiče a maximální naindukované napětí zvýšením počtu závitů.. jenže jedno vylučuje druhé, protože pokud zvolíš větší průměr, zase tam nenarveš tolik závitů, aby se cívka vešla na své místo... takže z mého pohledu má pouze smysl převinout cívku pro zapalování tenčím drátem a získat větší napětí pro nabíjení kondenzátoru CDI zapalování, aby se nemusel používat převodní transformátorek, jinak z technického hlediska se toho vylepšit moc nedá... napiště jestli se mýlím
Datum: 05. prosince 2008 11:11
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 já měl namysli světelnou cívku protože je výkonější abych si moh dobíjet baterku nebo jestli by stačilo zadní světlo ledkový že by to neschlamstlo tolik proudu
Datum: 04. prosince 2008 20:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 normalne kup novou nebo i ta stara se od nekoho se da pouzit pokud neprobiji, jinak v zivote sem s ni nemel problemy podezrival sem ji z jednoho kiksu ale to delal kondik takze civka uz lita 33 let
Datum: 04. prosince 2008 17:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hele Radku řešíš tady kraviny, chápu že se ti nechce vysolit čtyři stovky za novou indučku, ale neříkej mi že když rozhodíš sítě, že ti mezi kámošema nějaká nadbytečná pionýří indučka za pár peněz neobjeví...
Datum: 04. prosince 2008 8:37
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 a kdyby se ta cívka sendala z toho jádra a navlíkla se na jádro z fichtla?
Datum: 03. prosince 2008 16:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no tak neni pravda že maji všechny simsony tyristor......některý maji kladívka...... ale stejně kuli tvaru by nešla..... jinak já jsem jawař, ale simsona v žadnym případě nezatracuju protože i přez to, že jsem zapřísáhlej JAWAŘ tak řikam, že simson je dobrá a cenově dostupná padesátka......
Datum: 03. prosince 2008 16:11
 inu tak to nesla, ma uplne jiny tvar a navic simson ma tyristor takze ta civka nedava 6V ale neco dost pres 150 (ted nevim presne...)
Datum: 03. prosince 2008 13:45
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 já myslel cívku do magneta
Datum: 03. prosince 2008 12:51
 muzes dat inducku z jakyhokoliv auta na svete,zaklad je aby mela 6V!!
Datum: 03. prosince 2008 7:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 parada a ja zas nemam rad Simsony  ...nejvic me dokazou vytocit takovi ti hejzsci (doufam ze to ty nejses) na nich co si mysli ze sou pani sveta a pak gdyz dostanou na prdel od fichtla tak ze to neplati ze je to podraz na ne no a pak takhlec nakrknuti si sezenou fichtla a proste ho dodelaj, vylijou si na nem hnev misto aby si ty simaly napriste sestelovali a nadupaly to mi prirpada dost nepravedlivy ze to stejne odnese zase jenom fik...asi sem stara skola co ma este fichtly za vlastenecky stroj a to uz me nigdo neodnauci...a co se tyce toho simala tak ne ze by byl spatnej ale za moc taky nestoji s porovnanim s fikem...
Datum: 03. prosince 2008 0:15
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 cievočka ako cievočka... ale original je len jeden a nove je predsa nove... malo by to pasovat bez uprau a dokonca by to malo aj ist"!!!
Datum: 02. prosince 2008 22:31
 Měla by tam jít bez problému bez úprav, ale nejlepší je ta původní.
Datum: 02. prosince 2008 22:11
 Steve nemam rád lidi co zavrhujou simsony, ty "kros" úpravy klidně ale originál simsona neurážej to je skvělej spolehlivej stroj  dík
Datum: 02. prosince 2008 21:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ten Simson to je ta kupa neceho cemu se rika dily jez pripomina jen velmi vzdalene a je to obaleny v plastu? to je on? od toho bych si nevzal ani kaminek z gumy...simal jedine do srotu...jinak nejlepsi je stejne klasicka civka na fichtla estli to chces na fika...kup novou a uvidis jak to s ni jde krasne
Datum: 02. prosince 2008 21:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi chtel bych se zeptat jeslti se neda neak upravit koleno na pionirovi vim ze na kolenu toho moc neni ale stejne by me to zajimalo protoze to ma velky vliv na zvuk a vykon diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 21:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak na zvuk staci jedna dira nejlip gdyz to prorezne nebo se to prorazi o kamen na poli  jinak asi nic vyznam to ma akorat gdyz si delas vlastni vyfuk s vratnym vyplachem napr pokud zakoupis Hikone a predelas si to podle sveho tak tam nejaka uprava ma vyznam ale na serii jakykoliv zasah (krome dekarbonizace) ubira na vlastnostech a tudis i na vykonu...asi tak...at napisi jini jake provadeli upravy
Datum: 02. prosince 2008 21:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci da se nekde nechat zesilit magneto na puvodni hodnoty?? uz jsou vetsinou slaby a vnoci neni od svetla skoro nic videt
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 17:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 mam dobry zkusenosti s magnetama z predposledni nebo posledni mustafu (a posledni nesizeny 21) pac negdy po roce 1975 se delaly fakt dobry...ale je to zas na jaky narazis...
Datum: 03. prosince 2008 17:47
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Neptej se tady, zkus se zeptat googlu ve tvaru ,,buzení magnetů,, a tam se pak ptej
Datum: 03. prosince 2008 7:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 teda este mam a za nic bych ho nedal jinak to zmagnetizovani neni tak uciny to je pravda zalezi jak se to provadi...jedine to zkusit estli to tam este na tom aukru je a jinak burzy tam se daj sehnat dobry veci...
Datum: 02. prosince 2008 20:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ted uz takovejch dobrej moc neni ale mam jeden origo co sem mel na fichtlovi a gdyz sem pulil motor tak lezel noc vedle sroubovaku a nejakejch klicu a druhej den byli potvurky secky zmagnetizovany...jinak na aukru mel tedkomc negdo nejakej mazeckej....
Datum: 02. prosince 2008 20:42
 da se to,ale je to pomerne drahy a znamej rikal ze to prej ani nemelo takovej efekt jakej cekal,lepsi bude sehnat na burze jiny rotory a skusit kterej je nejlepsi
Datum: 02. prosince 2008 20:26
 Čau chlapy chtěl bych se zeptat jestli mi pudou přidělat kryty rukojetí na starou jawu díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 19:58
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 zdarec, co myslite, jsou stare svicky pal lepsi nez ty nove brisk? potreboval bych vedet jestli se jeste vyrabeji a prodavaji. Me se zdaji o neco lepsi nez ty nove. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2008 17:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no taky sem mel neco podobnyho...mel sem Brisk n14c a jel sem jednou takhlec odpoledne...vytah sem to, nakopl a po tak 20 metrech jizdy to zaskytalo a zdechlo...prvy sem si myslel ze je to tryskama nebo benalem ale pak sem si vzpomnel ze vezu taky PALku po dedovi...tak sem pockal az to vychladlo, namontoval sem ji tam...napoprvy chytla a to sem jeste nahazoval jen tak rokou abych vedel estli ma kompresi...no sila jak prase takovej nezvyk ze vas to i taha za ruce a musite se drzet riditek...jinak dojel sem ke kamosovy, chvilu to tam stalo pak sme na to nasedli a pri rozjezdu to skublo tak ze kamos pristal prdeli na zemi
Datum: 04. prosince 2008 17:00
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 Tak já se taky přidám koupil sem si novou NGK N7 chvili nic moc ale pak se rozjela fichtl síla jak bejk kopce za 2 nebo 3 to sem ještě neviděl no a tak po 2 měsících intenzivního ježdění se začala dusit a odešla teť mám taky PALKU po tátovi co zbylo na půdě a nemůžu si stěžovat chytá furt, jede furt sou to prostě nejlepší svíčky
Datum: 03. prosince 2008 20:12
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 a jakou konkretni svicku pal doporucujete? 14-8, 14-7 nebo N7
Datum: 03. prosince 2008 15:25
 já už jezdim dva roky bez výměny na starý pal n15 a bez jediné závady
Datum: 03. prosince 2008 11:35
 Dneska je všechno hrozně šizený... Brisk mi taky dost odcházeli, PALku sem chvilku měl a na svůj věk je to paráda, cihlově vypálená  Ale když jsem naposled seřídil předstih a sklepnul správně kontakty na svíčce tak mi chytal fichtl na poprvé ať byl ledovej nebo rozžhavenej.. Ale starý PALky jsou parádní
Datum: 02. prosince 2008 21:52
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 a taky je z kvaliniho materialu, narozdil od těch dnešnch.
Datum: 02. prosince 2008 20:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 souhlas PAL bezkonkurencni! a taky je tu nedostatek cili se to tu pomalu vyvazuje zlatem a je to trosku skoda je davat na fika, stesti ze nejake mam po dedovi a mam jen toho fika  za nic na svete bych je nedal...za studena napoprvy to staci jen tak jemne primacknout a je citit uz komprese nazpet pres paku, jeden slap a uz bubla, za tepla byvali problemy kvuli novymu pistu a krouzkum ted parada jak za studena tak za tepla...jinak mel sem brisk n14c a probijela mi pod izolantem, novy svicky taky moc nevydrzej na starejch strojich to nezvladaj zas tak dobre a taky nejsou pry konstruovany na olej...to vis PALka je bolsevicka kvalita tu jen tak neco nezlomi...
Datum: 02. prosince 2008 20:30
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 PAL 4ever..... když někde nějakou vidím, hned beru.
Datum: 02. prosince 2008 20:10
 oprava: ze prave za tepla to chyta trosku hur a ten predstih dela hodne
Datum: 02. prosince 2008 19:56
 cezeta je cezeta a fichtl je fichtl,ale ja mam brisk n15 je chyta to taky na prvni slapnuti,zalezi jakej mam taky predstih!za studena je mozny ze to o trsku hur,ale ne zas o moc
Datum: 02. prosince 2008 19:50
 jo jsou lepsi, sam mam jednu takovou v čz a chytna na prvni kopanec za jakychkoli podminek... o cemz se mi s briskem mohlo akorat tak nechat zdat...
Datum: 02. prosince 2008 19:47
 chlapc idotaz.. mám 555 (to asi vite  ) no a na ní mám hlavu z 21... co by na to řikali na technické?? odpovědi typu kua dyt je to veterán vrat tam tu puvodni hlavu neberu.. chci na tom jezdit... s ni to jezdí dobře a navíc netulvím ojnici, páč tam je z 21 a navíc má jehlu hore  ... a ještě něco tam je z novějšich pincku... spojka.. a jak hezky funguje.. ae až přestanu jezdit, půjde na vetoša  to vám slibuju alle ted ne.. páč to potom nejezdi  jezdi ale ne tak dobre
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 20:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vubec bych se s tim neparal, on tezko vi co je to za hlavu a pokud je na to odbornik tak nad tim mavne rukou, dyt taky asi na tom za mlada lital tak proc by nepopral ostatnim stejne delaval to samy  jinak to ze vetsi komresi trpi klikovka ale kompres 9.2 je naprosto zanedbatelny vuci treba 12...tam uz to opravdu trpi a do 1:10 je to tak adekvatni...navic v tej dobe bylo oktanove cislo o dost mensi cili se hlavne proto delala tak "mala" komprese...ted jde o to jakou kompresi jeste zvladne klika a ojnice ale do tech 10 bo 11 bych se nebal
Datum: 02. prosince 2008 20:25
 reknou ti naprosto nic, sam jsem byl ted s cz na tehcnicky, a jediny (!) co po me chtelo byly svetla, blinkry, a cislo na ramu...
Datum: 02. prosince 2008 19:45
 Na technický takovýhle věci nezkoumaj. Větší kompresí trpí hlavně klikovka.
Datum: 02. prosince 2008 19:45
 jo a ještě poznamka... technický me čeká v březnu
Datum: 02. prosince 2008 19:35
Jméno: košma
IP: uživatel3800
 nazdar chlapi snad me neukamenuteje za muj dotaz ktery se tohoto vubec netyka ale musim rozhodit site vsude.Zhanim ARO 240 vrak do 5000kc nemusi byt funkcni ale pokud mozno komplet je to na stavbu specialu díííííííííííííííííííííííííííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 19:08
Jméno: binocu
IP: uživatel4666
 zdravim borci mam pionýra a měnil jsem na nem pistni kroužky bohuzel pist je 3kroužkovej a nemuzu ho dostat zpatky na valec uz dlouho jsem to nedelal mohli by jste mi poradit nejakou fintu? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 19:22
 mno napred nasadis krouzky,nasmerujes je vyrezem na zamky v pistu,potom nasadis valec na svorniky a posouvas k pistu,potom musis prvni krouzek sikovne zmacknout prstama(pomuzou ti vyrezy ve vlozce) a nasunes valec na pist,u zbylejch krouzku postupujes podobne,akorat maji jinde zamky
Datum: 02. prosince 2008 19:22
Posl.aktualizace: 04. prosince 2008 14:49
 A ty s tím máš něco do činění? Jinak teď už mě to není k ničemu.
Datum: 04. prosince 2008 14:49
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 k čemu ti to bude když zjistíš co je to za motor? Yamaha 701
Datum: 03. prosince 2008 14:07
Jméno: verus
IP: uživatel4665
 Seso budeš mít Horní pouzdro ojnice na mustanga ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 20:30
 draku bude az za mesic ba dva,,zatim to nikdo nemam k mani,,sesa
Datum: 02. prosince 2008 20:30
 nech si jí někde stočit, je to lepší, hlavně jestli máš starší ojnici
Datum: 02. prosince 2008 18:54
 čus mam prosbu mam mustafa a jako jede celkem pekne jo ale ten vzduchovej filtr kdys ho tam nemam tak to jede hafo ale jak ho tam dam tak se to nejak nechytá do otáček nevíte co stim je??,filtr je čistej!!!dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 17:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je pravda taky je to za par kacek a provizorium prveho kalibru  ja to treba beru deravy z kose a parada takze me to ani nevadi ze po vyjizdce po prasny ceste ji pak musim vymenit...
Datum: 03. prosince 2008 17:34
Jméno: mišiak
IP: uživatel4676
 krepsilonku mam na jawe 250  ale ked jazdim v prachu tak sa to dost rychlo zanesie...
Datum: 03. prosince 2008 15:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak si kup sportovni filtr neni to zas tak drahy do tech 4 stovek se vlezes a ten to nebrzdi nebo zkus osvedcenou klasiku ponozku nebo bezkonkurencni krepsilonku
Datum: 03. prosince 2008 0:17
 zdarec hele mas bud vybrus nebo mas pretryskovanej karbec s vetsima tryskama potom to je normal protoze to chce vic vzduch vubec to neres a jezdi dokud to jezdi tak pic
Datum: 02. prosince 2008 23:35
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 filtr je čisty alebo novy? raz som prepral filter zo skodovky... bol krasny zlty priamo ako novy... akurat, nesiel cezen vzduch...
Datum: 02. prosince 2008 23:27
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 noo bez airboxu to ma celkom paradny zvuk... ale na 250 bez vyfukov to nema...  napadlo ta vymenit ten filter? neviem ako uvas ale tu stoji asi 60 sk a tym padom sa ti zniži aj spotreba a zviši vykon ako keby si tam mal taky ze made in czechoslovakia
Datum: 02. prosince 2008 23:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 co si budem povidat soudruzi to tam davali hlavne kvuli tomu aby se zmirnil hluk (navic se to jmenuje tlumic sani uz to mluvi za vse) a ten airbox to opravdu brzdi...taky je to bez neho vcelku randal...ale ja sem s nim nigdy problem nemel, trubicka zkracena + 3 diry v tom a je to pohoda
Datum: 02. prosince 2008 18:40
 Máš lepší,ten filtr z jedné strany zacpat a z druhé strany dát nějakou trubku(třeba z plastu) a nasadit na karbec a pojede super.Jinak ta krabice na filtr má mít,alespoň dvě díry.Čau.
Datum: 02. prosince 2008 18:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 neni ta krabycka plastova moc utesnena?? jestli to vicko nani mas zadelany izolepou a mas tam pouze tu trubycku tak se obavam ze jeto malo i kdyz vyrobce to tak delal
Datum: 02. prosince 2008 18:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jakou by ste mi doporucili svicku tetka na zimu?? a jakou na leto?? hodnotu a znacku?? pouzivam brisky N 15 C ale moc spokojenej nejsem dlouho nevydrzej a chytak dobre jen do urcity teploty sestudenym motorem suprove chyta ale steplym dost spatne musim roztlacit a nechce dootacek musim vyradit nebo zmacknout spojku a protocit motor je to serizeny a po GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 19:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 palky este naky stary pouzity mam ale fungujou skusim ale nevim jestli na zimu 7 nebo 8 ale prej 7 mensi nemam
Datum: 02. prosince 2008 19:28
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 dneska sem tam byl koupil sem i trubkáč ba svíčju 6 PALek 2 prubojníky a 5 starejch dobrejch klíčů 19-24 a za vvše 140kč!!
Datum: 02. prosince 2008 19:22
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 excalibur army chrudim ale v přelouči maj asi taky
Datum: 02. prosince 2008 19:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 v jakym armyshopu ze sem tak smelej?
Datum: 02. prosince 2008 18:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na stary Palky nedam dopustit PAL Super sou bezkonkurencni ale zas je to vcelku skoda pac tady se tezko shanej...
Datum: 02. prosince 2008 18:40
 já kupuju NGKáčka za 80kč v chrudimy u havla a nebo a armyšopu PALky za 10kč
Datum: 02. prosince 2008 18:01
 Čau, jednou se tady někdo ptal na co je ta druhá dírka v předním světle ( v tom dílu jak v něm sedí žárovka), řekli jste mu, že je to mustangácká ,,obrysovka´´, ale já jsem se podíval na moje světlo z fichtla 20 a tu dírku tam mám taky, docela bych ji tam i rád zapojil tu druhou žarovku ( no, spíš žárovičku), takže se ptám: odkud na ni má védst napájení a jestli se to vůbec vyplatí u 20W zápalka, aby mi pak taky svítila ta velká a zadní... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 19:30
 hem...  no takhle nějak sem to mel ja  proste tata jel na technickou.. cestou se mu to posralo  tak to tam dotlacil.. absolutne jsem z toho nechapal... ten chlap kerej to prováděl prej, jak vám to svítí?? n otak de to... troubí ?? tak samozrejme.. a tachometr funguje?.. jo ale nefunguvola  tak to shodil ze stojanku trocha s tim zaperoval rekl dobry akorat skontroloval cisla a zepta lse nas kde mame prssicka?? no on mel doma taky 555
Datum: 02. prosince 2008 19:30
Datum: 02. prosince 2008 19:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 deda posilal jednu dobu jenom cisla ramu a motoru do servisu a ty mu poslali zpatky nalepku...sulilo se to jak dalo, ted uz je to prisnejsi ale stale se da prolezt s vseliscim...  zalezi na tom gdo to provadi
Datum: 02. prosince 2008 19:01
Datum: 02. prosince 2008 18:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 uplne naprd prakticky vyznam to nema snad jedine s baterkou...a na STK ti nic udelat nemuzou pac to neni standartni vybava fichtla takze nemuzou po tobe chtit co vlastne ten stroj neumi  to leda se zase sesla nejaka hovada co tomu vubec nerozumi a vyzadujou to...
Datum: 02. prosince 2008 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 k podstate dotazu...natahnes to normalne z kabelu od svetelny civky jako klakson. Ale ja ti to chci rozmluvit...sam jsem to zkousel a bylo to k nicemu. Parkovacka na fiku ti je k nicemu,protoze s chciplym motorem ti to svitit nebude,pri jizde bez svetel ti kvuli ty zarovce nebude troubit klakson a se svetlama to bude akorat blbe svitit protoze akorat bude zrat stavu ktera jde do svetel...celkove je to zarovka k nicemu pokud nemas (dobijenou ) baterku...zaslech jsem ze nekde na STK tu parkovacku vyzaduji na chod bez svetel,ale to nevim jestli je pravda....je to na tobe...vyznam to ma nulovej....
Datum: 02. prosince 2008 18:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 a to neschori?? tam musi bejt naka dioda usmernovaci ne?? taky me to zajima jak to ma bejt nesviti jen kuli podviceni tachaku?
Datum: 02. prosince 2008 17:55
Datum: 02. prosince 2008 17:55
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 v patici na ni mas diru a v tom nasazovacim vrsku na to mas i kontakt,ale ja bych to tam nedaval...
Datum: 02. prosince 2008 17:52
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zdar chtel bych predelat fichla na vzadu 19 a vepredu 21 kolo mam tam vidle ze 175 jaky bych potreboval spice nebo jak se to menuje vezpredu mam buben ze 175 a zvadu z fichtla.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 17:42
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 tak uz vim jak se to menuje jsou to paprsky jakou velikost bych potreboval na obě kola? vim pocet ale nwm jaky
Datum: 02. prosince 2008 17:42
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 oprava vzadu a vepredu
Datum: 02. prosince 2008 17:39
Jméno: george
IP: uživatel1834
 jakej má bejt přesnej předstih ad nemusi 100 krát oddělávat hlavu jawa 21 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 21:48
Jméno: robi
IP: uživatel4738
 by oko tak mi to vždy jelo nejlíp, poslouchej motor jak jde do toček
Datum: 13. prosince 2008 21:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak ti pribyde suplera a par cisel  ...to serizovani pres supelru mam jen orientacne a pak to stejne doladuju za chodu ale ten odtrh mam presne pac sem s tim mejval problemy ze mi za tepla vynechavala jiskra a jak sem presne seridil odtrh tak parada...
Datum: 03. prosince 2008 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel4673
 ale taky to budu muset nekdy skusit...sundat hlavu,vzit supleru a merky a "spravne" to seridit  ale neverim tomu ze to pojede lepe nez ted  a nebo aspon schvalne zjistim jaky hodnoty tam mam...predstih mam zhruba sirku sroubovaku od prepazky a odtrh neco pod pul mm...rikam ze nevim  skus si nekdy seridit zapalovani na vybehanym motoru  ja to delal cely mladí a jediny co jsem pouzival byl sroubovak,oko,uchu ...
Datum: 03. prosince 2008 14:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 napad to vubec neni spatnej ba o tom uz sem negde slysel...vecicka je to sikovna treba u me casem taky se ukaze
Datum: 02. prosince 2008 20:20
Jméno: Horst
IP: uživatel4667
 čau fichtlaři .Co takhle zkusit stroboskop.Já už to dělám leta.Na rotoru si uděláš rysku HÚ a pak stupnici předstihu,stačí po 5 do 25 stupních.Já mám Paltest starý JT 180 a tam ti to ukáže samo kolik máš předstih
Datum: 02. prosince 2008 19:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 potvrzuji se Standou umel sem to gdysy krasne a po tak dlouhe prestavce je to tezke se to ucit jinak podle toho se da sestelovat asi fichtl v jakymkoliv stavu at kraska nesmirna nebo i nejhorsi pekac pod sluncem
Datum: 02. prosince 2008 19:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tomu se rika serizovat za chodu to jest za vyssiho volnobehu otacis magnetem tak az to ma ty spravne zvuky, je na to treba vytribeny sluch...jinak ja sem dycky sundal hlavu, gdo je na to linej tak to pak neudela presne(jedine podle serizovani za chodu ale to malogdo umi) a taky ji sundavam abych videl co je tam za spoust a na serizeni odtrhu...pak seridim predstih podle hodnot, nandam hlavu, nakopnu a jeste dolazuju podle toho jak bubla...jinak to je klasicka nemoc ohnute a netesnici hlavy to se musi jemne dotahovat a hlavne krizem...jinak odtrh nejpresneji 0,45 (0,4 plisek lehce a 0,5 tezce protahnout) predstih na 21 a 23 v rozmezi na 1,2 az 1,5 na ostatni typy to tu vypisovat nebudu cili pokud mas fikusi treba mustafa tak to je v poho takovej predstih, jezdim na 1,3 (jawa 21 z roku 1975 cili novodobejsi) a krasna komprese krasnej tah, starty za jedna s hvezdickou...jinak cim mensi tim vetsi sila ale na rychslost min pac nestaciva prohoret a taky zas ne moc pak to nejede, cim vetsi tim lip de do rychlosti ovsem za cenu mensi sily a taky ne moc velkej predstih jinak klepe a neprida to ani vykon ani na zivote ojnici a klikovce...
Datum: 02. prosince 2008 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 to vis,to umej jen ostrileni mazaci
Datum: 02. prosince 2008 19:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 standa  )) pak to podle toho jezdi moch bych to skusit ale tomu neverim zvuk to muze mit peknej ale co to pak bude provadet?!! ale nekdy to asi jen tak skusim
Datum: 02. prosince 2008 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel4664
Datum: 02. prosince 2008 18:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo a hlavu sundavat nemusis akorat zbytecne rozebyras a pak to spatne tesni vyndej svicku a strc tam hloubkomer to co je nasuplere!! a hlavne tu supleru dej rovne bude se dotykat spotku i vrsku zavitumam to oskouseny
Datum: 02. prosince 2008 17:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 davam prectich 1,4-1,5 a vzdycky to jezdilo pekne ale rek bych ze opravdu je malej nevim jestli je to u pionyra normalni ale kdyz se rozjizdim proti kopce tak se nechce na dvojku rozkutalet a kdyz jsem rozjetej tak to utahne bez problemu tak skusim vetsi tak 2 mm a odtrch dej 0,4 stm prectihem 1,5 mi to chodi dost dootacek a nema moc vikon jen studenej tak musim skoumat cim to je
Datum: 02. prosince 2008 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 presnej...?? no preci uplne nejpresnejsi je ten,na kterej to nejlip jede
Datum: 02. prosince 2008 17:15
 najdi si takovy misto,ze i kdyz meris ze zhora a pist neni rovny,ze to bude ukazovat jak ma
Datum: 02. prosince 2008 16:51
 Zdarte,vidim,ze je na denim poradku ladit predstih a odtrh.Radim vam,kupte si novou nebo zarucene v pohode startovaci civku a mate pokoj.Ja s tim predstihem a ladenim s tou vadnou civkou mam taky necco za sebou.Tak stastny a uspesny ladeni
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel4664
Datum: 02. prosince 2008 17:17
 Čau hoši,tak tohle je jeden z mích mustangů.Prošel slušnou GO.Je s TP a SPZ.Ale nechávám si mustanga jenom jednoho,tak tohodle bych chtěl prodat.Kolik si myslíte,že si mám za něj říct?Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 0:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to treba u nejakeho kamose uskladni nez se najde misto...taky sem to tak delal, misto se jeste nenaslo tak je to u neho
Datum: 03. prosince 2008 0:21
 No,jasně,že mi ho bude líto,ale nemám na něj místo.Mám ještě jednoho mustaga,taky po celkové renovaci,ale do něj jsem dal víc asi okolo 10000,- a toho bych nikdy neprodal.A taky mi zbylo hodně dílů z těch dvou renovací.Tak na něj nemám místo a musí bohužel z domu.Díky za názory a tipy.
Datum: 02. prosince 2008 18:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 krasnej kus...no 5 klacku a pokud neni zajem tak ddolu az na 4 klacky min rozhodne ne...ale aby te to jenodu nemrzelo ze si ho prodal, orece jenom je to zachovalej kousek a bude ti ho lito...
Datum: 02. prosince 2008 18:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 zalezi kdo tu GO delal predpokladam ze ten motor beha pekne a vse funguje a jestli mas novou ojnicni sadu a loziska z guferama tak bych to videl tak na 4000 mozna 5000 ale jestli tolik nekdo da to nevim ale pod 3500 bych nesel ani nahodou
Datum: 02. prosince 2008 18:02
Jméno: monax
IP: uživatel467
 Pravda vypada hodne pekne!!!ja bych to videl tak od 3000-4000kc chosééé za 1000.si asi z levnyho kraje
Datum: 02. prosince 2008 17:49
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já bych to viděl tak na 4000 vypadá slušně a docela dobrej lak.
Datum: 02. prosince 2008 17:31
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 skus ho hodit tak za 5000 když to ma aj papiry,pak trochu slevňuj.a kdybys to neprodal tak za 3500 mám na to kupce klidně.napiš kdyžtak na mail.
Datum: 02. prosince 2008 15:15
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 za 1000 ho koupim,kdyžtak mi napiš na email,dik
Datum: 02. prosince 2008 15:13
 http://img.bazos.cz/motorky/obr/1/2715788.jpg
Datum: 02. prosince 2008 15:03
 Zdravim. Potřebuju poradit mám fichtala 05. Startuje tak jak má, jen je to jako by se zasekávalo lanko od plynu. Když jedu třeba na dvoujku na plnej kotel a pustim plyn tak ještě asi 2 vteřiny táhne pořád stejně a pak začnou otáčky pomalu klesat. Jiskra je pravidelná i pěkně táhne, ale s tímto se nedá jezdit. Dával jsem jiný plynový lanko, ale to také nepomohlo. Jo a ten rychlopal když ho mám otočenej až dolu a pustim ho tak se vrací hodně ryche až ke konci(tam to prudce narazí) tak myslim, že v tom asi chyba nebude. Myslim, že bude spíš chyba ve volnoběžné trysce, ale nechce se mě jí zase kupovat protože si nejsem jistej. Jo a karbec jsem čistil už 2x. Tak prosím poraďte. Děkuju. Vydra Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 17:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no gdyz profukuju hlavni tak hnedka to samy udelam i s tou volnobeznou (co gdyby byla pricpana gdyz uz v tom sem tak at to lita a ta volnobezna ma vliv taky na akceleraci) jinak to samy se treb rika i o plovaku ze ma mensi duznu a tak se zasekava na stary jehle ale tento problem sem taky nemel gdyz sem koupil novej ale to zalezi na jaekho vyrobce proste narazis...btw mam ten pocit ze i ty poctivy veci se zacnou zanedlouho flakat a tak bude jedno od koho si to koupis doma stejne to budes muset prizpusobit...
Datum: 03. prosince 2008 17:40
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 a v ziadnom pripade neobrusuj supatko... budes mat chudobnu zmes... a je taktiez mozne ze mas rozstrapkane lanko... to zistis jednoducho vymontujes a potiahnes ak pojde tažšie mas to jasne ak nie, taktiez mas jasne...
Datum: 02. prosince 2008 22:39
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 myslis ze to bude v tryske? tak ju vyber prefukni a zamontuj(načo novu...) ak nepomoze tak bud mas naprd pruzinku čo sa mne este nestalo alebo mas proste vyhonene supatko... ja som kupil asi za 100sk fungl nove supatko a nemam stym problem... a dufam ze ani v dohladnej dobe nebudem mať... \r\nlen tak medzi nami... volnobezna triska je na volnobeh... keby bola pripchana tak ti motor nedrzi volnobeh
Datum: 02. prosince 2008 22:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no bude to pruzina na soupatku...je uz stara, vyzdimana a pomalu se vraci...overit se to da tim ze sundas filtr, zatahnes za rychlopal a pustis a pokud se ti soupe vrati dolu az za ty dve sekundy nebo proste v jinou dobu nez ten rychlopal tak to je tim...vymen tu pruzinu a mas to
Datum: 02. prosince 2008 18:53
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jestli máš plyn typu kolejky tak tam může být moc vazelíny a hustá . Utři vazku hadrem od benzínu a dej jí tam jen maličko nebo je dobrej řetězovej olej já ho tam dávám protože mi to taky dělalo.Jestli máš starou mulapětku s hliníkovým filtrem tak může být máčlí k rámu u hliníkový části filtru jak je staženej páskou.Nebo je ještě možnost jak je zadní část rukojeti plynu tak tam sou dva červíky tak zkus je povolit .Jeden to drží k řidítkům a jeden když sem dotahnul tak to šlo ztuha a nevracelo se to nebo je v prdeli lanko.
Datum: 02. prosince 2008 17:43
 To jsem myslel také, trochu se tam křížílo u karbecu, ale když jsem to srovnal tak na to nemělo žádnrj ůčinek. Je pravda, že kdyš sundám karbec a napnu to lanko tak to ne ještě snáž, ale myslím že v tom chyba nebude. Děkuju.
Datum: 02. prosince 2008 16:24
 čau, možná je to tím, že máš srolovaný lanko, nebo někde přiskříplý
Datum: 02. prosince 2008 16:13
 To právě asi ne. jako ten rychlopal se vraci bez problomu. lahko jsem naložil do oleje tak uvidim co to udělá. A ještě myslítě mam zkusit maliko to šoupatkou zbrousit
brusnou pastou?
Datum: 02. prosince 2008 15:54
 mozna chyba v rukojetu,nebo pokud mas novy soupatko,tak oni ho ty oslove delaji o par setin vetsi a uz to dre.ja jsem si koupil novy karburator a par desitek kilaku plyn zustaval pri razeni na volnobeh trosku nahore.ted uz to nedela,uz je to zajety
Datum: 02. prosince 2008 15:51
 a nevazne ti soupatko v karburatoru?
Datum: 02. prosince 2008 15:19
 Zdravim....mám pijonýra...za studena je to OK když se ohřeje tak mu strašně stoupaj otáčky a pomalu klesaj...co stím ??....doufám že to chápete jak to myslím nevím jak jinak bych to popsal
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 17:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to mišiak: ze nemel nigdy tesneni pod valcem? tak ten zelenej papir je tam teda navic...mozna si myslel pod hlavou, tam se daval jen na 550 a 555 vys uz ne...
Datum: 03. prosince 2008 17:41
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 a este niečo pionier nema a ani nikdy nemal tesnenie pod valcom...
Datum: 02. prosince 2008 22:42
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 zeby sviečkou zo skodovky?? vsak sviečka ako sviečka hlavne ze to ide... vsakze... ak tam nemas N7 tak sa nečuduj
Datum: 02. prosince 2008 22:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 falsenej vzuch vicemene to bude pres tu hlavu
Datum: 02. prosince 2008 18:53
 jo,bude to mozna tim,blbe ti doseda valec na tesnici plochu a jak se to zahreje tak se zvetsi vule a saje to tudy fales,takze sezen svornik,tesneni a mas to spraveny
Datum: 02. prosince 2008 14:22
 nojo asi to bude opravdu ten vzduch....jednou sem mi ulimola při dotahování hlavy ta tyčka...musel jsem rychle odběhnout a pak sem jí zapoměl vyměnit takže to bude možná tím ne ?
Datum: 02. prosince 2008 14:19
 hele podle priznaku je to falesnej vzduch nebo hodne chuda smes,taky mi to delalo kdysi na stadakovy a bylo to tesneni pod valcem,za studena byl ok ale jak se vohral tak pomalu padal z votacek a na volnobeh to tocilo taky dost
Datum: 02. prosince 2008 14:14
 no to asi ne si myslil dělá to je když je ohřátej tak prvních 5-10 minut je to v pohodě
Datum: 02. prosince 2008 14:11
 ze by falesnej vzduch?asi naky tesneni,nebo karbec
Datum: 02. prosince 2008 14:09
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar měl bych dotaz mám doma jawu 250/455 upravenou do crossu(ne mojí vinou) má velkou rozetu cca 56 zubů a 19 kola.
Mě je 15 let mám 65 kg a 183cm myslíte že se taková moto dá zvládnout při mé váze a věku jo a chcu jezdit tady po okolí po polích
a loukách.Jo a motor už taky není nejnovější.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 17:52
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Dík všem za odpovědi.
Datum: 02. prosince 2008 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 je to o mentalite a schopnostech...o vaze a vysce to az tolik neni...ja jezdil ve 13 na 175/356 a v 16 na GPZ500 a muj bracha zase v 8letech na fichtlu a v 15 jezdil na 513 číze motokros nebo jenom tak projizdel masiny z dilny ...treba ER6 nebo treba starou ZX 9R....nekomu muze bejt klidne 16 a nemusi zvladat ani babetu....je to o TOBE,ne o te motorce...!
Datum: 02. prosince 2008 16:49
Jméno: motor
IP: uživatel3980
 přidávám se k názorum ostatních úplná kravina  i malí deti zvládaj motorky s daleko vetšim výkonem než má ta jawa jestli už si nekdy jel na moto tak si to skus a uvidíš jestli jí zvládneš já myslim že jo akorát te třeba budou bolet ruce
Datum: 02. prosince 2008 16:36
Jméno: Paul
IP: uživatel3808
 Takový trochu debilní dotaz  To není o tom jestli na to sedneš a hned to zvládáš to je o zkušenostech
Datum: 02. prosince 2008 15:35
Datum: 02. prosince 2008 12:52
|



|