slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1965  1966  1967  1968  1969  1970  1971  1972  1973  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
ZDRAVÍM Dotaz ohledně toho jaká je šíře rozety? šíře pro řetěz? Předem všem z aodpověd:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 16:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci tak jsem konecne prisel na to jak utisit vejfuk a aby to dobre vyplachovalo dneska se name dokonce lidi neotaceli jak je to tichy a je to uplne jednoduchy poradne utesnit koleno kvalci chceto kvalitni tesneni nejlepsi je si vyrobyt z grafitaku pokud mate a pak utesnite koleno k vejfuku ale poradne a pokud mate vejfuk stim sikmim koncem tak jak je ten prvni dil tak vezmete skelnej provazek nebo azbestovej ale nakej silnejsi tak 0,5 cm a velkym sroubovakem lechce kolem dokola natlucete ktomu prvnimu dilu. a nejdriv vejfuk poradne vycistite a hlavne spravne poskladejte a nedelejte tam zadny diry navic! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
se Standou souhlasim a taky je to rozdil psyhologicky gdyz jedete po ulici a kazdej kouka nebo se smeje co to jede za splaseny trubky...takhlec s utesneynm to se nemalo lidi otoci a usmeje...:-Dbyly doby gdy sem po poli lital i bez vyduku, strasny prckolet az na to ze to malo tahalo...
 
 
Datum: 09. prosince 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako bych to pořád nepsal, když to utěsníš tak to je stejně hlučný jak simson
 
 
Datum: 09. prosince 2008 2:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4712    
nechapu vas lidi...je to tu porad...kazdou chvili se nekdo pta jak zvysit vykon fichtla...v kazde odpovedi je mimochodem "vycistit a utesnit vejfuk" ...ty lidi by to nepsali kdyby to nebyla pravda....vyfuk ma ohromnej podíl na výkonu motoru...
 
 
Datum: 08. prosince 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
akorat me zajima jestli ten posledni dil ma bejt kolem dokola utesnenej protoze u babetyy ty bylo od vyrobce a u fika jsem o este nevidel? ale utesnil jskyem to a jeto pekne tichouc
 
 
Datum: 08. prosince 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak se to delava odjakziva...skelnej radsi ne pac to ma maly vlakna kery se vam vryjou do kuze a pak to dokaze poradne bolet je to jak trisky dost dobre to vytanohut nejde dela to jen u urcitejch skelnejch vlaken a tezko budete delat v rukavicich to se neda a mel sem jeden takovej na utesnovani dveri od vysokozarovy pece a po tejdnu nejak zahadne zmizel, asi blafl takze ta azbeztovka je idealni (podle EU by se nemela pouzivat ale kerej chlupatej by se spinil o vyfuk sejo njn EU...)...jinak se to delavalo tak ze se ten spagat namocil do motorovyho oleje, pokud byl tlustej tak se rozdelil na mensi provazky, namotak na kolinko, prirazil se k tomu ten vyfuk a postupne zasouval + sroubovakem nebo nozem se tlacili ty spagaty zpatky do vyfuku...da se to tak pekne utesnit i zvukove je to dost znat zvlaste pokud jedete bez takoveho utesneni tak dokazete prehlusit naproste cele namesti :-D obvzlaste pri rozjizdeni na krizovatce ste predem pozornosti...diry v koncovce to je jen pro ty co nemaj k tomu cit a newi jak zni poradne utesnenej fichtl, no s tema dirama to taky nema nejaky extra zvuk spis je to jak gdyz se hrouti zelezarstvi...
 
 
Datum: 08. prosince 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: ferike      IP: uživatel4709    
cawte ako sa da nastelovat volnobeh na jawe 555??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4708    
kdyz mas dobre serizenej motor a neni vybehanej tak to vetsinou drzi volnobeh samo od sebe i bez stelovani,ale jinak se to da delat tou stelovaci pruchodkou na lanku....
 
 
Datum: 08. prosince 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel627    
Ahoj draci ! vím,je to pro fichtly ale ne pro simáce (na simson iglu je šptaná registrace),tet k tématu: SIMOSON mi sel čím dál tím víc špatne radit z 1 na dvojku a tet to nejde vůbec,chci se zeptat jestli to muze bejt zubama co jsou na to razení (odkaz),nebo ze ta podlozka co má být uvnitr je uz obrousená?(odkaz-modrá barva místo té podložky)),tu podlozku jsem menil mesíc dosadu,protoze byla v prdeli,pak to radilo a tet zas ne. OCENÍM ODPOVĚDI I VAŠE NÁPADY ČÍM TO MUŽE BÝT (dekuju za pochopení že to písu sem) ODKAZ je tu http://motofichtl-roznov.wgz.cz/simson-prevodovka čaw odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
ne to ne,tam nic být nemá,je podlozka,pak segrovka
 
 
Datum: 08. prosince 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Tak jestli si vyměnil podložku a šlo to, tak ji vyměň znova a třeba to zas půjde a jestli se ti ta podložka obrousí tak tam asi bude chyba při montáži, třeba ti tam něco pod tou podložkou chybí
 
 
Datum: 08. prosince 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
pokud vim tak snad radis vidlickama
 
 
Datum: 08. prosince 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ty vole dneska mi přišel válec z výbrusu a voni mi tam udělaly o 1mm větší pístní čep než mam díru v ojnici.No já bych je nakopal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel4606    
Honza: neudělali chybu, prostě se dělaj písty na čep 16, čepy 16 a futro se musí vystružit, navíc pochybuju že zakázka byla formulovaná s tím že chce čep 15mm, takže nezmůže nic.
 
 
Datum: 08. prosince 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Já bych to reklamoval, jestli udělaly chybu tak ti to musí nahradit.
 
 
Datum: 08. prosince 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak sem jim tam volal a 15mm pístní čepy se sériově nevyráběj.Prej mi ho můžou udělat,ale bude to stát neskutečný prachy.Takže budu muset sehnat výstružník
 
 
Datum: 08. prosince 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
dneska jsem byl pro valec a rekli mi ze nesel vybrousit nechapu proc je to vybrus 0 B a ze to prej neslo uchytit ale toje blbost
 
 
Datum: 08. prosince 2008 16:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
mě ten čep normálně vyměnili tak to nebylo zas tak hrozný zkus to taky
 
 
Datum: 08. prosince 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to hrůza,jenže já nemam výstružník abych ji protáhl
 
 
Datum: 08. prosince 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
neboj nejses sam me se to stalo na 250 taky misto 16 mi dali 18
 
 
Datum: 08. prosince 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel3452    
zdar, kolik je paprsků v kole na pionýra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 15:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4708    
36 jako kazda Jawa
 
 
Datum: 08. prosince 2008 15:20
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel1226    
Cis hele prosim nevite nahodou co to muze spusobovat:jedu si v pohode na 2 a na jednou slisim takovi rachtani a břinkani tak se vratim a delato i u rozjezdu nevite nahodou cim to muze byt???? prosim poradte diky moc zy odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
newim rekl bych se je to pistem ze triba se ustipl kus pist. krouzku ale kdyz to na volnobech nedela tak jestli to nebude neco s prevodovkou
 
 
Datum: 08. prosince 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel1226    
no mozna retez mas pravdu no diky skusim preladit a napisu
 
 
Datum: 08. prosince 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel1226    
jojo de to z motoru a stojanem to neni ale to na volnobeh to nedela tak to neurcim presne
 
 
Datum: 08. prosince 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
heheeeee to bude taky mozna ze ti rachta retez o blatnik ...mas mustanga predpokladam
 
 
Datum: 08. prosince 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4708    
praskla ti pruzina od stojanku a stojanek spadl a tahl jsi ho za sebou:-D:-D trosku to specifikuj...uz vime ze se to zacalo dit z niceho nic,ale to je porad malo...a jde to jako od nekud z motorky,nebo zevnitr z motoru,nebo z valce??? taky napis co jsi kontroloval a co teda muzeme vyloucit....to je asi dotaz jako kdyz reknu ze mi smajda kolo,tak kterej drat mam utahnout...???
 
 
Datum: 08. prosince 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A jde to z motoru nebo odkaď?
 
 
Datum: 08. prosince 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Čus lidi.Nedávno jsem začal dělat generálku fíka řikam si všechny díly odmontuju a zrenovuju a špatný díly kopím novy.Jenom motor jsem chtel nechat celej protože se mi zdálo že jezdí dobře ale tuhle me poprosil kamarad jestly bych mu taky nezprovoznil fichtla ze se jim váli ve stodole a ze by chtel taky jezdit tak jsem mu to zprovoznil to ani nebyla takova prace stacilo vycistit zapalovani a jelo to ale koukal sem jako bych spadl z visne jak nadherne mu to de do otaček tahne to jak prase ve dvou to jelo jak krava a za kazdych podminek to chytne na prvni nakopnuti tak jsem se ted rozhodl ze svího fichtla rozmazlym tak ze pojede jeste lip nez ten jeho jako rikam vam ja se nenecham drtit nejakym amaterem co na tom jel dvakrat.Ale reknu vám ty originál fichtly co dlouho lezely jezdí fakt nejlíp.a jinak jeste druhej kamarad nasel doma pareza ten taky jezdi dobře ale obcas vynechává motor ale to vyřesime az bude čas.JINAK SORRY ZA SLOHOVKU ALE JA JSEM TO MUSEL NAPSAT.OS:fichtl je jako droga a zrovna ted mi dal fotr na nej zarach pekne me to sere sem strasne nervni a nevim jak dlouho to vydrzim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
taky to pod nima lip profukuje sak to bude videt na pistu az sundas valec, pokud ale bude cistej tak klobouk dolu ty krouzky umej ale pokud ne tak je to jasny - fouka to pod nima a je na case je vymenit...
 
 
Datum: 10. prosince 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4717    
mam doma krouzky siroký ani ne 0.5mm ...jedny mozna 0.3mm a litalo to na ne az na doraz a melokompresi ackoliv meli minimalni tlak na stenu :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud nejsou vylitany tak to uz sou poradny ulezence :-D muzou litat dobre ale: gdyz sou sjety tak to vopravdu za moc nestoji, jinak je to vcelku normalni ze se menej asi 2-3x nez uz je valec na vybrus...muj starej 0. vybrus lital na druhy krouzky, 1. dostal negdy pred 20 lety...navic sjety krouzky mas vetsi vuli v zamku, u opravdu sjetejch exponatu pri vyssich otacek hrozi prasknuti...pokud maj svy za sebou nevahal bych je menit...
 
 
Datum: 09. prosince 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4712    
steve souhlasim az na ty krouzky...pokud to nezadres tvoji blbosti tak ten motor prezijou....je to zvlastni co :-) kamaradovi sem sehnal takovýho 40-ti letýho ležáka ze stodoly kteryho sem vycistil promazal a rozhejbal a jede jak hovado...
 
 
Datum: 08. prosince 2008 20:56
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
stary fichtly co se do nich nigdy nesahlo tak litaj jak splaseny trubky a to maj v motoru vselijakej bordel...max. vymenit jednou za par tisic km krouzky a jinak do valce nesahat a on pak lita jak drak...
 
 
Datum: 08. prosince 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: Peca      IP: uživatel3035    
Nazdar draci, mám takovej dotaz ohledně převodových olejů. V létě se mě často přehřívá převodovka a pak to blbne a tak se ptám, kterej olej byste mě doporučili, právě mám v převodovce ten Paramo Gyrol 80W90, díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Jo ja jsem jezdil na PP80 a teď jezdím na Mogul 80...
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: Peca      IP: uživatel3035    
Mohl by mi tu někdo poradit?
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:58
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
pouzivej PP90 nebo PP80 jezdim na nej odjakzivy jak vlete tak vzime vterenu posilnico treba 60km a bez problemu prevodovka se vzdicky ohreje ale ne tak ze bych se spalil
 
 
Datum: 08. prosince 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: vendek      IP: uživatel4644    
mám dotaz když mám čz 175 ale má 11 kw nešlo by to nějak udělat abych na to mohl už od 16?nějak to přepsat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 18:56
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jediná legální možnost je vyměnit motor za 125 a nahlásit to jako přestavdu.
 
 
Datum: 08. prosince 2008 18:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4708    
neni snazsi koupit jawu(čz) 125 a po STK do ni posadit motor 175:-) Samozrejmne vymaz cisla motoru z TP:-) a samozrejmne vybrouseni cisla motoru z karteru :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
maximálně tužkou v techničáku, ale někde jsem slyšel že to benga neuznávaj... :-D
 
 
Datum: 08. prosince 2008 12:40
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne-e
 
 
Datum: 08. prosince 2008 12:35
 
 
 
 
Jméno: vendek007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim odepište na dotaz ohledně snížení kubatury na 125 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
čisla motoru ? nechaž za 50kč vymazat !
 
 
Datum: 08. prosince 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: vendek      IP: uživatel4644    
nebudou sedět čísla
 
 
Datum: 08. prosince 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Moje řeč
 
 
Datum: 08. prosince 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4708    
zbytecne slozitý...moc prace za malo muziky...kup si 125 a praskni do ni motor ze 175 :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: Jmgj      IP: uživatel4706    
Cus fechtlari mam takovy blby dotaz prosim poradte mi o kolik si muzu nechat snizit hlavu na 21 ja sem si rijal o 0,8mm prosim poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdenkku to je právě to že seš v ČR....:-) TAdy se něco udává a přitom se myslí něco jinýho....:-) Samozřejmě že nejdůležitější je skutečná komprese.....:-)
 
 
Datum: 09. prosince 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: Agm      IP: uživatel4706    
Tak jak muzu zvetsit kompresi pls poradte dik
 
 
Datum: 08. prosince 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde ani tak o objem spalovacího prostoru, jako o kompresní tlak. Ovšem změřit ho v domácích podmínkách..... Stejně moc dobře nechápu, proč se kompresní poměr udává z celýho zdvihu a ne z objemu po uzavření výfukovýho kanálu (tak jak to udávají Japonci). Takhle při stejným kompresním poměru můžou být kompresní tlaky naprosto odlišný, ikdyž je objem spalovacího prostoru stejný, v závislosti na výšce výfukovýho kanálu. :-P
 
 
Datum: 08. prosince 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4708    
nejde tak ani o kolik mm ji snizis,ale jaky objem bude mit jeji vnitrek(spalovaci prostor)...podle toho se pocita i kompresni pomer:-) sem to nedavno ruzne dosazoval do programku z http://www.jawa-50.cz a dle ruznych vrtani to vychází zajímavě:-D ...nevim jak moc jsou vysledky z toho programku pravdivy,ale pri vrtanim 40mm s 5ml spalovakem to vychazi (komprese) 11:1 a s vrtanim 38mm a spalovakem 5ml to dava 10:1 ....je na tobe co s tim motorem chces jezdit...a jak moc ho budes ladit:-) doporucuju nastudovat literaturu:-)
 
 
Datum: 08. prosince 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak o 0,8mm to je zbytečný se s tim vůbec zabývat...:-)
 
 
Datum: 08. prosince 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš přesně o tolik o kolik chceš...:-) Stejně nejdůležitější je antidetonační štěrbina...ruku v ruce s požadovaným objemem....!
 
 
Datum: 08. prosince 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel4659    
Hojte lidi,poradte jake je nejidealnějči sekundarni kolečko na fika,nejezdim teren spis po ceste ,ale i ten kopec potkam na sve ceste dikes za radu jo a jezdim sam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 7:16
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
určitě 12. Jezdim taky po cestách a někdy přes kopce...bude ti to víc táhnout a pojede ti to stejně rychle jako s 13, akorát při vyšších otáčkách.(alespoň u série s v-max 65km/h)
 
 
Datum: 08. prosince 2008 7:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to je u kazdeho fichtla jine nejlepsi je gdyby sis sehnal nejaky sekundarka a zkousel...jinak pokud lita dobre tak 13 zub sam po rovince je dobrej, pokud tahne jak das tak 14 zub ale to se rozluc ze budes jezdit do prikrejch kopcu na trojku a 14z zvladaj jen hodne sikovny serie...12z umi dobre pretacet ale max. to na rovince pri jednom jezdci nema moc velkou a pak se to toci jak prase takze je to vcelku zbytecny...tak odhadem to vidim na ten 13 - 14 zub...ale rikam chce to odzkouset to je nejlepsi volba...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 21:56
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel4704    
Zdárec když přecházim z minerálu na jinej minerál (M2T->TSF) tak nemusim dekarbonizovat ne? A ještě kdybych náhodou nebyl línej a dělal to stejnak, stačí sundat jen hlavu nebo musim i válec? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ma to aditiva proti kourivosti a taky na nejaky to cisteni ale jinak to ma mineralni zaklad...od veci to neni procistit to ale nic moc se nestane gdyz to neudelas (vzdy zalezi jen na obetovani se pro toho fichtla, on se pak odvdeci, gdyz ho zanedbas tak od neho taky necekej zazraky), prece jenom je to jen mineral a ne treba polosyntetika, u takovyho Motulu 510 bych se uz docela bal nevyhnat karbon z pohonne jednotky nez tam bude polosyntetickej olej...
 
 
Datum: 08. prosince 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4701    
mel bys to vycistit....nejsem si jistej,ale TSF obsahuje nektery slozky jako polosyntetika(aby to tak nehulilo atd...) a taky je mozny ze to bude rozpoustet karbon...valec sundavat nemusis,ale aspon tu hlavu a pist vycisti...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyz jdes z mineralu na mineral tak je to v poho nic nemusis ale gdyz uz v tom budes tak neni od veci sundat hlavu a zkouknout co ten starej olej na pachal (obvzlaste toto se vztahuje na tolik proklinane M2T)...sundas a ocistis hlavu, hadrickem projedes trocku valec a maznes to trochu tim novym olejem a ocistis hlavu pistu takze to nemusis vyndavat...taky je dobry dekarbonizovat vyfuk at ten prechod za neco stoji...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel4702    
Ahoj.Chtěl bych se pls zeptat jestli nevíte čím může být to že mě fechtl zdechá.Volnoběhem to asi nebude protože když ho nakopnu jak má studený motor tak na volnoběh běží pěkně,ale jak s ním chvilku jedu a pak vyřadím tak po chvilce vždycky zdechne.Poradil by měněkdo???Napadlo mě jestli to nebude tím,že mě do karburátoru teče hodně paliva a tím se přechlastá a zdechne.Protože když ho chcu pak nakopnout tak chytne až na podesáté.Nevíte čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš zacpanej vejfuk?
 
 
Datum: 22. ledna 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4701    
asi blbe sestelovany...castecne to muze delat blbej predstih,ale spis to dela (velka)bohatost smesi....ono se to jakoby zahltí pokud ho vcas nevytocis...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 22:40
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud mas po vybrusu nebo novy krouzky nebo novej pist tak to je jasny to se ti to nahreje a gdyz za jizdy zmacknes spojku tak to zdechne...taky to muzou delat loziska na klikovce ale to se uz tak casto nestava...este me napada jedna moznost a to ze ti to prisava olej z prevodovky pres klikovku, to pak strasne cudi, smrdi a pri jizde to pak najednou zacne strasne bzdit a bud se to chyti az na jednicce nebo to zdechne uplne...to ze se ti to prechlasta to by mohlo byt slabou jiskrou a tudit nejakou veci v zapalovani nebo proste uz starym rotoru a slabsim zapalovani ale popravde stalo se mi to jen jednou ze by se mi uchlastal a to este sem ho musel hodne nutit aby se uchlastal...pokud uz si nevis rady a tady todlec plky to nejsou tak predstih a odtrh...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4703    
no tak si myslim že volnoběhem to teda bude pač ten se šteluje až při zahřátém motoru né při studeném to ti potom bude dělat to co ti to dělá a to nakopávání za tepla asi už o moc lepší nebude :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj kucí,,čím to je že mě tam často nejde dat 3jka? 1čka a 2jka jdou vhpoho...jo a ještě jeden problém-nemožu povolit kontrolní šroub oleje,,už sem na tom ohnul šrubovák..ja vim že je o blbej dotaz ale couž..rád bych tom dolil ten olej :-D dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4701    
co mate furt s tou ohlou vidlickou??? v zivote jsem to nevidel...znam hodne duvodů proc to neradi a nebo radi blbe a nebo ty kvalty vyskakujou,ale ohlou vidlicku to nikdy nebylo:-D:-D to mi prijde jako takový mýtus:-D:-D castejsi je vymletej automat,vytahany futra,omlety hridele a kolecka nebo jen blbá řadička......
 
 
Datum: 07. prosince 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to si takhlec vem siroky sroubovak nejlip pokud ma tvar sestihranu misto klasicke kulate tycky, vem si prislusny klic kerej na t opasuje, opri ten sroubovak do drazky, klicem za to vem a uz se to povoli...gdyz sme u tech povolovatoru tak to WD je dobry ale pokud ho nemas a mas po ruce Coca-Colu tak ta to dokaze taky:-Djinak zkoukni ten sroub na automatu melo by byt zasroubovany a nebo taky retez, gdyz je moc napnutej tak to taky extra nejde, jinak musis pak pulit a sou to uz opotrebovany zuby + ohla vidlicka bo uz sou v haji hridele...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel4167    
tá 3 to budeš met strhle zuby v převodovce asi já sem to mel taky musel jsem dat celu novu ale me tam nesal radit ani jedna rychlost nic a akdyž ti to nejde povolit tak řekni někomu silnemu at to povolí a nebo tam nastríkej WD SPREJ (VÉDÉČKO) TO JE HRUZBÝ SPREJ JAK CIP
 
 
Datum: 07. prosince 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci, hele jak mam prilepit brzdovy oblozeni na stadionu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 9:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Svěř to profesionálům, lepí se to tak že se to následně vypaluje v peci, to doma nezmákneš. A protože jde především o bezpečnost, tak tohle bych doma nezkoušel. Pokud jsi poblíž prahy, tak zkus Štorchovu ulici v Praze (na fotomapě domeček e zelenou střechou s nápisem BP). Tuším ale že mají jen do čtyřech hodin.
 
 
Datum: 08. prosince 2008 9:16
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fakt to sám radši nelep, nebo si na tom ještě nameleš.
 
 
Datum: 07. prosince 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To si sám nenalepíš. S tím musíš někam zajít.
 
 
Datum: 07. prosince 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus chlapi heledte kde objednáváte drapáky Mitas na netu nemužu je nikde sehnat díky moc čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4701    
nekupuj je na netu. v gumarnach maj na mitasky ted slevu 20% a vychazeji asi na 570,- jedna ...na netu jsou za cca 700,-
 
 
Datum: 07. prosince 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
www.pneumitas.cz
 
 
Datum: 07. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
zdravim vseci prosim nevite kolik je lamel ve spojce v jawe 250 559 panelka??? dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: FoX      IP: uživatel2703    
Myslím že klasicky 5.
 
 
Datum: 07. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      E-mail:      IP: uživatel4569    
Seso prosim te jak to vypada s tim bezkontaktnim zapalovanim na pionyra za tech 3100kc?? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku jsou rezervovany,, ale je mozne ze budou volne ,,tak napis mail pujdes do poradniku,,sesa
 
 
Datum: 07. prosince 2008 21:29
 
<  1965  1966  1967  1968  1969  1970  1971  1972  1973  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 10:58:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu