Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ZDRAVÍM Dotaz ohledně toho jaká je šíře rozety? šíře pro řetěz?
Předem všem z aodpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 16:51
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci tak jsem konecne prisel na to jak utisit vejfuk a aby to dobre vyplachovalo dneska se name dokonce lidi neotaceli jak je to tichy a je to uplne jednoduchy poradne utesnit koleno kvalci chceto kvalitni tesneni nejlepsi je si vyrobyt z grafitaku pokud mate a pak utesnite koleno k vejfuku ale poradne a pokud mate vejfuk stim sikmim koncem tak jak je ten prvni dil tak vezmete skelnej provazek nebo azbestovej ale nakej silnejsi tak 0,5 cm a velkym sroubovakem lechce kolem dokola natlucete ktomu prvnimu dilu. a nejdriv vejfuk poradne vycistite a hlavne spravne poskladejte a nedelejte tam zadny diry navic!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 21:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 se Standou souhlasim a taky je to rozdil psyhologicky gdyz jedete po ulici a kazdej kouka nebo se smeje co to jede za splaseny trubky...takhlec s utesneynm to se nemalo lidi otoci a usmeje...  byly doby gdy sem po poli lital i bez vyduku, strasny prckolet az na to ze to malo tahalo...
Datum: 09. prosince 2008 21:31
 jako bych to pořád nepsal, když to utěsníš tak to je stejně hlučný jak simson
Datum: 09. prosince 2008 2:07
Jméno: standa
IP: uživatel4712
 nechapu vas lidi...je to tu porad...kazdou chvili se nekdo pta jak zvysit vykon fichtla...v kazde odpovedi je mimochodem "vycistit a utesnit vejfuk" ...ty lidi by to nepsali kdyby to nebyla pravda....vyfuk ma ohromnej podíl na výkonu motoru...
Datum: 08. prosince 2008 21:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 akorat me zajima jestli ten posledni dil ma bejt kolem dokola utesnenej protoze u babetyy ty bylo od vyrobce a u fika jsem o este nevidel? ale utesnil jskyem to a jeto pekne tichouc
Datum: 08. prosince 2008 20:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak se to delava odjakziva...skelnej radsi ne pac to ma maly vlakna kery se vam vryjou do kuze a pak to dokaze poradne bolet je to jak trisky dost dobre to vytanohut nejde dela to jen u urcitejch skelnejch vlaken a tezko budete delat v rukavicich to se neda a mel sem jeden takovej na utesnovani dveri od vysokozarovy pece a po tejdnu nejak zahadne zmizel, asi blafl takze ta azbeztovka je idealni (podle EU by se nemela pouzivat ale kerej chlupatej by se spinil o vyfuk sejo njn EU...)...jinak se to delavalo tak ze se ten spagat namocil do motorovyho oleje, pokud byl tlustej tak se rozdelil na mensi provazky, namotak na kolinko, prirazil se k tomu ten vyfuk a postupne zasouval + sroubovakem nebo nozem se tlacili ty spagaty zpatky do vyfuku...da se to tak pekne utesnit i zvukove je to dost znat zvlaste pokud jedete bez takoveho utesneni tak dokazete prehlusit naproste cele namesti  obvzlaste pri rozjizdeni na krizovatce ste predem pozornosti...diry v koncovce to je jen pro ty co nemaj k tomu cit a newi jak zni poradne utesnenej fichtl, no s tema dirama to taky nema nejaky extra zvuk spis je to jak gdyz se hrouti zelezarstvi...
Datum: 08. prosince 2008 20:01
Jméno: ferike
IP: uživatel4709
 cawte ako sa da nastelovat volnobeh na jawe 555???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 16:22
Jméno: standa
IP: uživatel4708
 kdyz mas dobre serizenej motor a neni vybehanej tak to vetsinou drzi volnobeh samo od sebe i bez stelovani,ale jinak se to da delat tou stelovaci pruchodkou na lanku....
Datum: 08. prosince 2008 16:22
 Ahoj draci ! vím,je to pro fichtly ale ne pro simáce (na simson iglu je šptaná registrace),tet k tématu:
SIMOSON mi sel čím dál tím víc špatne radit z 1 na dvojku a tet to nejde vůbec,chci se zeptat jestli to muze bejt zubama co jsou na to razení (odkaz),nebo ze ta podlozka co má být uvnitr je uz obrousená?(odkaz-modrá barva místo té podložky)),tu podlozku jsem menil mesíc dosadu,protoze byla v prdeli,pak to radilo a tet zas ne. OCENÍM ODPOVĚDI I VAŠE NÁPADY ČÍM TO MUŽE BÝT (dekuju za pochopení že to písu sem) ODKAZ je tu http://motofichtl-roznov.wgz.cz/simson-prevodovka čaw
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 21:50
Jméno: michal
IP: uživatel627
 ne to ne,tam nic být nemá,je podlozka,pak segrovka
Datum: 08. prosince 2008 21:50
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Tak jestli si vyměnil podložku a šlo to, tak ji vyměň znova a třeba to zas půjde a jestli se ti ta podložka obrousí tak tam asi bude chyba při montáži, třeba ti tam něco pod tou podložkou chybí
Datum: 08. prosince 2008 20:24
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 pokud vim tak snad radis vidlickama
Datum: 08. prosince 2008 19:40
 Ty vole dneska mi přišel válec z výbrusu a voni mi tam udělaly o 1mm větší pístní čep než mam díru v ojnici.No já bych je nakopal
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 21:09
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 Honza: neudělali chybu, prostě se dělaj písty na čep 16, čepy 16 a futro se musí vystružit, navíc pochybuju že zakázka byla formulovaná s tím že chce čep 15mm, takže nezmůže nic.
Datum: 08. prosince 2008 21:09
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já bych to reklamoval, jestli udělaly chybu tak ti to musí nahradit.
Datum: 08. prosince 2008 20:45
 Tak sem jim tam volal a 15mm pístní čepy se sériově nevyráběj.Prej mi ho můžou udělat,ale bude to stát neskutečný prachy.Takže budu muset sehnat výstružník
Datum: 08. prosince 2008 17:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 dneska jsem byl pro valec a rekli mi ze nesel vybrousit nechapu proc je to vybrus 0 B a ze to prej neslo uchytit ale toje blbost
Datum: 08. prosince 2008 16:35
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 mě ten čep normálně vyměnili tak to nebylo zas tak hrozný zkus to taky
Datum: 08. prosince 2008 16:05
 Je to hrůza,jenže já nemam výstružník abych ji protáhl
Datum: 08. prosince 2008 16:03
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 neboj nejses sam me se to stalo na 250 taky misto 16 mi dali 18
Datum: 08. prosince 2008 16:00
Jméno: vojta
IP: uživatel3452
 zdar, kolik je paprsků v kole na pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel4708
 36 jako kazda Jawa
Datum: 08. prosince 2008 15:20
Jméno: Mustang
IP: uživatel1226
 Cis hele prosim nevite nahodou co to muze spusobovat:jedu si v pohode na 2 a na jednou slisim takovi rachtani a břinkani tak se vratim a delato i u rozjezdu nevite nahodou cim to muze byt???? prosim poradte diky moc zy odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 19:44
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 newim rekl bych se je to pistem ze triba se ustipl kus pist. krouzku ale kdyz to na volnobech nedela tak jestli to nebude neco s
prevodovkou
Datum: 08. prosince 2008 19:44
Jméno: Mustang
IP: uživatel1226
 no mozna retez mas pravdu no diky skusim preladit a napisu
Datum: 08. prosince 2008 18:26
Jméno: Mustang
IP: uživatel1226
 jojo de to z motoru a stojanem to neni ale to na volnobeh to nedela tak to neurcim presne
Datum: 08. prosince 2008 18:24
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 heheeeee to bude taky mozna ze ti rachta retez o blatnik ...mas mustanga predpokladam
Datum: 08. prosince 2008 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel4708
 praskla ti pruzina od stojanku a stojanek spadl a tahl jsi ho za sebou   trosku to specifikuj...uz vime ze se to zacalo dit z niceho nic,ale to je porad malo...a jde to jako od nekud z motorky,nebo zevnitr z motoru,nebo z valce??? taky napis co jsi kontroloval a co teda muzeme vyloucit....to je asi dotaz jako kdyz reknu ze mi smajda kolo,tak kterej drat mam utahnout...???
Datum: 08. prosince 2008 16:30
 A jde to z motoru nebo odkaď?
Datum: 08. prosince 2008 15:50
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Čus lidi.Nedávno jsem začal dělat generálku fíka řikam si všechny díly odmontuju a zrenovuju a špatný díly kopím novy.Jenom motor jsem chtel nechat celej protože se mi zdálo že jezdí dobře ale tuhle me poprosil kamarad jestly bych mu taky nezprovoznil fichtla ze se jim váli ve stodole a ze by chtel taky jezdit tak jsem mu to zprovoznil to ani nebyla takova prace stacilo vycistit zapalovani a jelo to ale koukal sem jako bych spadl z visne jak nadherne mu to de do otaček tahne to jak prase ve dvou to jelo jak krava a za kazdych podminek to chytne na prvni nakopnuti tak jsem se ted rozhodl ze svího fichtla rozmazlym tak ze pojede jeste lip nez ten jeho jako rikam vam ja se nenecham drtit nejakym amaterem co na tom jel dvakrat.Ale reknu vám ty originál fichtly co dlouho lezely jezdí fakt nejlíp.a jinak jeste druhej kamarad nasel doma pareza ten taky jezdi dobře ale obcas vynechává motor ale to vyřesime az bude čas.JINAK SORRY ZA SLOHOVKU ALE JA JSEM TO MUSEL NAPSAT.OS:fichtl je jako droga a zrovna ted mi dal fotr na nej zarach pekne me to sere sem strasne nervni a nevim jak dlouho to vydrzim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 19:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 taky to pod nima lip profukuje sak to bude videt na pistu az sundas valec, pokud ale bude cistej tak klobouk dolu ty krouzky umej ale pokud ne tak je to jasny - fouka to pod nima a je na case je vymenit...
Datum: 10. prosince 2008 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel4717
 mam doma krouzky siroký ani ne 0.5mm ...jedny mozna 0.3mm a litalo to na ne az na doraz a melokompresi ackoliv meli minimalni tlak na stenu
Datum: 09. prosince 2008 22:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud nejsou vylitany tak to uz sou poradny ulezence  muzou litat dobre ale: gdyz sou sjety tak to vopravdu za moc nestoji, jinak je to vcelku normalni ze se menej asi 2-3x nez uz je valec na vybrus...muj starej 0. vybrus lital na druhy krouzky, 1. dostal negdy pred 20 lety...navic sjety krouzky mas vetsi vuli v zamku, u opravdu sjetejch exponatu pri vyssich otacek hrozi prasknuti...pokud maj svy za sebou nevahal bych je menit...
Datum: 09. prosince 2008 21:37
Jméno: standa
IP: uživatel4712
 steve souhlasim az na ty krouzky...pokud to nezadres tvoji blbosti tak ten motor prezijou....je to zvlastni co  kamaradovi sem sehnal takovýho 40-ti letýho ležáka ze stodoly kteryho sem vycistil promazal a rozhejbal a jede jak hovado...
Datum: 08. prosince 2008 20:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 stary fichtly co se do nich nigdy nesahlo tak litaj jak splaseny trubky a to maj v motoru vselijakej bordel...max. vymenit jednou za par tisic km krouzky a jinak do valce nesahat a on pak lita jak drak...
Datum: 08. prosince 2008 20:03
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 Nazdar draci, mám takovej dotaz ohledně převodových olejů. V létě se mě často přehřívá převodovka a pak to blbne a tak se ptám, kterej olej byste mě doporučili, právě mám v převodovce ten Paramo Gyrol 80W90, díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 23:01
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Jo ja jsem jezdil na PP80 a teď jezdím na Mogul 80...
Datum: 17. prosince 2008 23:01
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 Mohl by mi tu někdo poradit?
Datum: 13. prosince 2008 12:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pouzivej PP90 nebo PP80 jezdim na nej odjakzivy jak vlete tak vzime vterenu posilnico treba 60km a bez problemu prevodovka se vzdicky ohreje ale ne tak ze bych se spalil
Datum: 08. prosince 2008 16:39
Jméno: vendek
IP: uživatel4644
 mám dotaz když mám čz 175 ale má 11 kw nešlo by to nějak udělat abych na to mohl už od 16?nějak to přepsat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 18:56
 Jediná legální možnost je vyměnit motor za 125 a nahlásit to jako přestavdu.
Datum: 08. prosince 2008 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel4708
 neni snazsi koupit jawu(čz) 125 a po STK do ni posadit motor 175  Samozrejmne vymaz cisla motoru z TP  a samozrejmne vybrouseni cisla motoru z karteru
Datum: 08. prosince 2008 15:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 maximálně tužkou v techničáku, ale někde jsem slyšel že to benga neuznávaj...
Datum: 08. prosince 2008 12:40
 ne-e
Datum: 08. prosince 2008 12:35
 prosim odepište na dotaz ohledně snížení kubatury na 125
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 18:03
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 čisla motoru ? nechaž za 50kč vymazat !
Datum: 08. prosince 2008 18:03
Jméno: vendek
IP: uživatel4644
 nebudou sedět čísla
Datum: 08. prosince 2008 17:12
 Moje řeč
Datum: 08. prosince 2008 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel4708
 zbytecne slozitý...moc prace za malo muziky...kup si 125 a praskni do ni motor ze 175
Datum: 08. prosince 2008 15:30
Jméno: Jmgj
IP: uživatel4706
 Cus fechtlari mam takovy blby dotaz prosim poradte mi o kolik si muzu nechat snizit hlavu na 21 ja sem si rijal o 0,8mm prosim poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 9:55
 Zdenkku to je právě to že seš v ČR....  TAdy se něco udává a přitom se myslí něco jinýho....  Samozřejmě že nejdůležitější je skutečná komprese.....
Datum: 09. prosince 2008 9:55
Jméno: Agm
IP: uživatel4706
 Tak jak muzu zvetsit kompresi pls poradte dik
Datum: 08. prosince 2008 17:59
 Nejde ani tak o objem spalovacího prostoru, jako o kompresní tlak. Ovšem změřit ho v domácích podmínkách..... Stejně moc dobře nechápu, proč se kompresní poměr udává z celýho zdvihu a ne z objemu po uzavření výfukovýho kanálu (tak jak to udávají Japonci). Takhle při stejným kompresním poměru můžou být kompresní tlaky naprosto odlišný, ikdyž je objem spalovacího prostoru stejný, v závislosti na výšce výfukovýho kanálu.
Datum: 08. prosince 2008 17:10
Jméno: standa
IP: uživatel4708
 nejde tak ani o kolik mm ji snizis,ale jaky objem bude mit jeji vnitrek(spalovaci prostor)...podle toho se pocita i kompresni pomer  sem to nedavno ruzne dosazoval do programku z http://www.jawa-50.cz a dle ruznych vrtani to vychází zajímavě  ...nevim jak moc jsou vysledky z toho programku pravdivy,ale pri vrtanim 40mm s 5ml spalovakem to vychazi (komprese) 11:1 a s vrtanim 38mm a spalovakem 5ml to dava 10:1 ....je na tobe co s tim motorem chces jezdit...a jak moc ho budes ladit  doporucuju nastudovat literaturu
Datum: 08. prosince 2008 15:43
 Jinak o 0,8mm to je zbytečný se s tim vůbec zabývat...
Datum: 08. prosince 2008 13:06
 Můžeš přesně o tolik o kolik chceš...  Stejně nejdůležitější je antidetonační štěrbina...ruku v ruce s požadovaným objemem....!
Datum: 08. prosince 2008 13:06
 Hojte lidi,poradte jake je nejidealnějči sekundarni kolečko na fika,nejezdim teren spis po ceste ,ale i ten kopec potkam na sve ceste dikes za radu jo a jezdim sam
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 7:16
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 určitě 12. Jezdim taky po cestách a někdy přes kopce...bude ti to víc táhnout a pojede ti to stejně rychle jako s 13, akorát při vyšších otáčkách.(alespoň u série s v-max 65km/h)
Datum: 08. prosince 2008 7:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je u kazdeho fichtla jine nejlepsi je gdyby sis sehnal nejaky sekundarka a zkousel...jinak pokud lita dobre tak 13 zub sam po rovince je dobrej, pokud tahne jak das tak 14 zub ale to se rozluc ze budes jezdit do prikrejch kopcu na trojku a 14z zvladaj jen hodne sikovny serie...12z umi dobre pretacet ale max. to na rovince pri jednom jezdci nema moc velkou a pak se to toci jak prase takze je to vcelku zbytecny...tak odhadem to vidim na ten 13 - 14 zub...ale rikam chce to odzkouset to je nejlepsi volba...
Datum: 07. prosince 2008 21:56
Jméno: Sharky
IP: uživatel4704
 Zdárec když přecházim z minerálu na jinej minerál (M2T->TSF) tak nemusim dekarbonizovat ne? A ještě kdybych náhodou nebyl línej a dělal to stejnak, stačí sundat jen hlavu nebo musim i válec? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 20:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ma to aditiva proti kourivosti a taky na nejaky to cisteni ale jinak to ma mineralni zaklad...od veci to neni procistit to ale nic moc se nestane gdyz to neudelas (vzdy zalezi jen na obetovani se pro toho fichtla, on se pak odvdeci, gdyz ho zanedbas tak od neho taky necekej zazraky), prece jenom je to jen mineral a ne treba polosyntetika, u takovyho Motulu 510 bych se uz docela bal nevyhnat karbon z pohonne jednotky nez tam bude polosyntetickej olej...
Datum: 08. prosince 2008 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel4701
 mel bys to vycistit....nejsem si jistej,ale TSF obsahuje nektery slozky jako polosyntetika(aby to tak nehulilo atd...) a taky je mozny ze to bude rozpoustet karbon...valec sundavat nemusis,ale aspon tu hlavu a pist vycisti...
Datum: 07. prosince 2008 22:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz jdes z mineralu na mineral tak je to v poho nic nemusis ale gdyz uz v tom budes tak neni od veci sundat hlavu a zkouknout co ten starej olej na pachal (obvzlaste toto se vztahuje na tolik proklinane M2T)...sundas a ocistis hlavu, hadrickem projedes trocku valec a maznes to trochu tim novym olejem a ocistis hlavu pistu takze to nemusis vyndavat...taky je dobry dekarbonizovat vyfuk at ten prechod za neco stoji...
Datum: 07. prosince 2008 21:54
 Ahoj.Chtěl bych se pls zeptat jestli nevíte čím může být to že mě fechtl zdechá.Volnoběhem to asi nebude protože když ho nakopnu jak má studený motor tak na volnoběh běží pěkně,ale jak s ním chvilku jedu a pak vyřadím tak po chvilce vždycky zdechne.Poradil by měněkdo???Napadlo mě jestli to nebude tím,že mě do karburátoru teče hodně paliva a tím se přechlastá a zdechne.Protože když ho chcu pak nakopnout tak chytne až na podesáté.Nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 9:12
 Nemáš zacpanej vejfuk?
Datum: 22. ledna 2009 9:12
Jméno: standa
IP: uživatel4701
 asi blbe sestelovany...castecne to muze delat blbej predstih,ale spis to dela (velka)bohatost smesi....ono se to jakoby zahltí pokud ho vcas nevytocis...
Datum: 07. prosince 2008 22:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud mas po vybrusu nebo novy krouzky nebo novej pist tak to je jasny to se ti to nahreje a gdyz za jizdy zmacknes spojku tak to zdechne...taky to muzou delat loziska na klikovce ale to se uz tak casto nestava...este me napada jedna moznost a to ze ti to prisava olej z prevodovky pres klikovku, to pak strasne cudi, smrdi a pri jizde to pak najednou zacne strasne bzdit a bud se to chyti az na jednicce nebo to zdechne uplne...to ze se ti to prechlasta to by mohlo byt slabou jiskrou a tudit nejakou veci v zapalovani nebo proste uz starym rotoru a slabsim zapalovani ale popravde stalo se mi to jen jednou ze by se mi uchlastal a to este sem ho musel hodne nutit aby se uchlastal...pokud uz si nevis rady a tady todlec plky to nejsou tak predstih a odtrh...
Datum: 07. prosince 2008 22:00
Jméno: brisK
IP: uživatel4703
 no tak si myslim že volnoběhem to teda bude pač ten se šteluje až při zahřátém motoru né při studeném to ti potom bude dělat to co ti to dělá a to nakopávání za tepla asi už o moc lepší nebude
Datum: 07. prosince 2008 21:28
 hoj kucí,,čím to je že mě tam často nejde dat 3jka? 1čka a 2jka jdou vhpoho...jo a ještě jeden problém-nemožu povolit kontrolní šroub oleje,,už sem na tom ohnul šrubovák..ja vim že je o blbej dotaz ale couž..rád bych tom dolil ten olej  dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel4701
Datum: 07. prosince 2008 22:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to si takhlec vem siroky sroubovak nejlip pokud ma tvar sestihranu misto klasicke kulate tycky, vem si prislusny klic kerej na t opasuje, opri ten sroubovak do drazky, klicem za to vem a uz se to povoli...gdyz sme u tech povolovatoru tak to WD je dobry ale pokud ho nemas a mas po ruce Coca-Colu tak ta to dokaze taky  jinak zkoukni ten sroub na automatu melo by byt zasroubovany a nebo taky retez, gdyz je moc napnutej tak to taky extra nejde, jinak musis pak pulit a sou to uz opotrebovany zuby + ohla vidlicka bo uz sou v haji hridele...
Datum: 07. prosince 2008 22:04
Jméno: franta
IP: uživatel4167
 tá 3 to budeš met strhle zuby v převodovce asi já sem to mel taky musel jsem dat celu novu ale me tam nesal radit ani jedna rychlost nic a akdyž ti to nejde povolit tak řekni někomu silnemu at to povolí a nebo tam nastríkej WD SPREJ (VÉDÉČKO) TO JE HRUZBÝ SPREJ JAK CIP
Datum: 07. prosince 2008 21:25
 cau draci, hele jak mam prilepit brzdovy oblozeni na stadionu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 9:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Svěř to profesionálům, lepí se to tak že se to následně vypaluje v peci, to doma nezmákneš. A protože jde především o bezpečnost, tak tohle bych doma nezkoušel. Pokud jsi poblíž prahy, tak zkus Štorchovu ulici v Praze (na fotomapě domeček e zelenou střechou s nápisem BP). Tuším ale že mají jen do čtyřech hodin.
Datum: 08. prosince 2008 9:16
 Fakt to sám radši nelep, nebo si na tom ještě nameleš.
Datum: 07. prosince 2008 21:11
 To si sám nenalepíš. S tím musíš někam zajít.
Datum: 07. prosince 2008 20:41
 Čus chlapi heledte kde objednáváte drapáky Mitas na netu nemužu je nikde sehnat díky moc čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 20:24
Jméno: standa
IP: uživatel4701
 nekupuj je na netu. v gumarnach maj na mitasky ted slevu 20% a vychazeji asi na 570,- jedna ...na netu jsou za cca 700,-
Datum: 07. prosince 2008 20:24
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 www.pneumitas.cz
Datum: 07. prosince 2008 20:13
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
 zdravim vseci prosim nevite kolik je lamel ve spojce v jawe 250 559 panelka??? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 20:13
Jméno: FoX
IP: uživatel2703
 Myslím že klasicky 5.
Datum: 07. prosince 2008 20:13
 Seso prosim te jak to vypada s tim bezkontaktnim zapalovanim na pionyra za tech 3100kc?? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 21:29
 draku jsou rezervovany,, ale je mozne ze budou volne ,,tak napis mail pujdes do poradniku,,sesa
Datum: 07. prosince 2008 21:29
|



|