Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 8:40
Jméno: Kubis
IP: uživatel1658
 Do Bruntálu nee....Tam jsem ted na SŠŘ ve třetáků na automechaikovi. No ale jako nechci nijak moc pomlouvat jo..ale v dílnách skoro žádný vybavení...no ale jako jnak škola v pohodě. Jako necham to na tobě...
Datum: 12. prosince 2008 8:40
Jméno: standa
IP: uživatel4722
 v brne je motomechanik,no  lukrativní obor  kdybych se mohl spet rozhodnout,tak bych na to sel...ze je tam nejake uceni neresim,to je vsude,aspon te neco naucej
Datum: 10. prosince 2008 21:59
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 204-949-500, dyštak napiš
Datum: 10. prosince 2008 20:44
 s.v.i.t.a:koho máš na mysli?Kdyžtak icq-372-371-357
Datum: 10. prosince 2008 20:04
 a na ŽDAS ve Žďáře nad Sázavou nejdete nikdo? (třeba obor slaboproud..  )  sice tam auto nebo motomechanik není, ale to nevadí..
Datum: 10. prosince 2008 19:21
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
Datum: 10. prosince 2008 19:01
 A co takhle automechanik v Neratovicích??
Datum: 10. prosince 2008 18:48
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 A de někdo do Lipnika na stavebku ? Jenom tak pro zajimavost.
Datum: 10. prosince 2008 18:42
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 chtel jsem tam jit ale ja se to dozvedel az kdys uz jsem na skolu chodil jinak se to tam pry
mota jen okolo elektriky....
Datum: 10. prosince 2008 18:37
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 s.v.i.t.a: no motomechanik tam neni  , můžu se tě zeptat, jaký to tam je? náročnost učení, atd...?
Datum: 10. prosince 2008 18:06
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Já chci jít do Vítkova u Opavy a nebo do Bruntálu.
Datum: 10. prosince 2008 18:02
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
Datum: 10. prosince 2008 18:00
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 ee, já chci jít Český Budějovice, Písek nebo Pelhřimov, podle toho kde mě vemou...
Datum: 10. prosince 2008 17:19
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Myslíte že ovlivní alespon trochu vykon motoru to že origo karbec trochu probrousim tak o 1 mm v prumeru vnitrku difuzoru dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 19:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to sou stranky firesneka? sem si furt rikal kereho tipana to muze byt...jinak seriovy karbec se gdysy davno upravoval takto: newim jak to bylo s tryskou ale asi zustavala stejna max. se davala ta 72 ale jinak se rozsiril vzdusnik, ty diry u plovakovky co usti k tryskam a samozrejme difuser...jinak to bylo tak secko...
Datum: 11. prosince 2008 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel4722
Datum: 10. prosince 2008 22:18
Jméno: garfield
IP: uživatel4510
 urcite to vliv ma!pokud budes mit upraveny valec tak to cenu ma!
Datum: 10. prosince 2008 19:22
 No vliv to mít může, pokud to totiž posereš tak to pojede ještě hůř. Případně zničíš karburátor. Na Stadion Cupu mají jako karbec povolenej nejvýš z pionýra, takže tam to má smysl, protože neni jiná cesta.
Datum: 10. prosince 2008 17:24
 ne
Datum: 10. prosince 2008 16:46
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdar co je lepší na jawa 20? Menší nebo větší kompresi nebo jaký je mezitím rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 15:04
Datum: 10. prosince 2008 15:04
 Davide......mohl by sis o tom něco přečíst a neoběžovat takovejhlema otázka...! Přečti si něco o kompresním poměru a o kompresy ve válci....! Myslim že když to pochopíš sám budeš v tom mít jasno...!
Datum: 10. prosince 2008 15:01
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Mohl by mě někdo vysvětlit když se řekne že to má větší komresi?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 15:07
 Prostě pokud máš motor po výbrusu, tak do zajetí by měla komprese narůst na určitou hodnotu. Potom v provozu už jenom opotřebením klesá. Jak rychle, to závisí na tom, jak se s motorem zachází, jak byl zajetej a taky na kvalitě meteriálů.
Datum: 10. prosince 2008 15:07
 že má vyšší tlak ve válci....měří se to kompres mírou....! Fichtl by měl mít aspoň okolo 8 ATM
Datum: 10. prosince 2008 14:43
Jméno: HAFÁK
IP: uživatel3269
 Zdar potřebuju potáhnout sedlo a tak by mě zajímalo jak se menují takový ty stříbrný cvočky co mají na bocích vykouslí ty zoubky a kde se dají sehnat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 18:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja jsem si to nechal udelat za 300 Kc v origo stejnej material stejna barva a vypadato jak origo udelal mi to jeden soukromnik naziva se to čalounictvi a ty spony na to ma taky
Datum: 10. prosince 2008 18:12
Datum: 10. prosince 2008 14:13
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 8:21
 caue20 - tady je na mě email.
Datum: 11. prosince 2008 8:21
Jméno: standa
IP: uživatel4722
 vylestit hadrovejma kotoucema a pastou...silichrom je tak na vycisteni trochu orezlejch vejfuků a řidítek,jinak je k nicemu
Datum: 10. prosince 2008 22:20
 lukasholub dej mě na tebe icq nebo email
Datum: 10. prosince 2008 21:58
 jj tak dík
Datum: 10. prosince 2008 16:30
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jo,a nikomu nic nevnucuju,jenom jsem mu poradil to co jsem sám zkoušel a bylo to k něčemu.
Datum: 10. prosince 2008 15:06
 Hele,já ti klidně můžu poslat foto,leštil jsem už dva motory a úspěšně(vypadá to jak chrom).Důvěřuj,ale prověřuj,nevěř jiným,když si to sám nevyskoušel.Čau.(Jinak tu tuhou pastu zelenou jsem taky zkoušel a lepší varianta se mi zdá ten silichrom,ale záleží na vás jakou variantu si zvolíte).
Datum: 10. prosince 2008 14:59
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 hůř si mu poradit nemohl leštit silichromem je i podle odborniku http://www.chromtechnik.cz uplna kravina a je to za trest silichrom to jakoby pekne umyje ale neudela zrcadlo to ti rekne kazdej schopnej clovek kup si normalni tuhou pastu byva treba zelena koupis ji v zelezarstvi za 100 kč nebo nejak tak ... cau
Datum: 10. prosince 2008 14:51
 Já už jsem renovoval 2x a vždycky jsem tam ty pružiny nechal a futra taky a měnil jsem je až po opískování a nalakování.Jinak ten motor vyleštíš jednoduše a pokud ho nebudeš chtít mít úplně jak chrom tak tě to ani nebude moc stát,kup silichrom(cca 40,-) a pořádně to leští místo po místečku,upozorňuji,že aby jsi dosáhl takových výsledků jak je na obrázku tak tomu musíš věnovat dost času.Přeji hodně úspěchu.Čau.
Datum: 10. prosince 2008 13:16
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel4722
 dneska jsem ve skole zjistil ze bila RAL je 9010
Datum: 10. prosince 2008 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel4720
Datum: 10. prosince 2008 12:47
 čauvec lidi mate nějaky dobry tipi na upravy aby mi to líp vyplachovalo a líp nasávalo a nevracelo se mi část benzínu a nezahlcovalo se to dikec mocccccc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 9:32
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 zdeněk: jasně, je to tak, šoupátko plive taky. Měl jsem období že mi plivala ze sání mrtě i klapka, ale to bylo seřízením.
Datum: 11. prosince 2008 9:32
 Ještě jsem o tom trochu popřemejšlel a došel jsem k tomu, že pokud by se u rotačního šoupátka použilo hodně agresivní časování tak by to mohlo v nízkejch otáčkách taky plivat ze sání. Takže tak.
Datum: 10. prosince 2008 20:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to ej pravda co pise zdenekk pac je to uz konstrukce dano u 2T motoru...viz jawa-50.cz...jinak slysel sem ze Bing 21 se dobre ladi...
Datum: 10. prosince 2008 20:10
 Pokud chceš aby se ti část směsi nevracela zpátky, tak je řešením buď klapka nebo rotační šoupátko. Při sání řízeným pístem se část směsi VŽDY vrací.
Datum: 10. prosince 2008 16:31
 Dobrej karburátor je třeba dell orto(19-21).Koupíš ho třeba na scootlandu.Nebo se dost jezděj bingy,mikuni...
Datum: 10. prosince 2008 16:10
 Ještě pak malou kliku....  Ta je na výplach jasná..  Ale to taky neni nic levnýho....! Ale dělám je...
Datum: 10. prosince 2008 13:13
Datum: 10. prosince 2008 11:14
 podkovu už mam a klapkuvy sání zháním
Datum: 10. prosince 2008 10:22
 fishracing neviš o nejakym dobrym karbecu dik moc
Datum: 10. prosince 2008 10:20
 Podkova,karbec,klapka.Nevim co jinýho ti říct.
Datum: 10. prosince 2008 10:10
 nevite o nějakym napadu na dobry chlazení dost se mi to přehřívá a nevim jak to chladit dikec moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 20:49
Jméno: deda
IP: uživatel556
 Pořádně si podraj se zapalováním.
Datum: 10. prosince 2008 20:49
 ano vyčisti si žebrování
Datum: 10. prosince 2008 19:35
 Zkontroluj, jestli nemáš moc chudou směs.
Datum: 10. prosince 2008 13:48
Jméno: standa
IP: uživatel4720
 dokonale vycistit hlavu a válec a serídit motor....pak se to nemuze prehrejvat...!!
Datum: 10. prosince 2008 11:54
 jak mam nejlip vyladit predstih aby to fakt valilo ve vyších votáčkách
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel4722
Datum: 10. prosince 2008 22:05
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
Datum: 10. prosince 2008 17:59
Jméno: lampán
IP: uživatel982
 na ja to je recht kdyz mam treba predstih 1,9 tak to bude kvičet a nebo kdyz tam bude 1,6 ja chci aby to blo jak traktak hogli hogli hogli
Datum: 10. prosince 2008 15:54
 Stando to neřeš...  Dej tam 1,6 víc s tim neuděláš....
Datum: 10. prosince 2008 13:13
Jméno: standa
IP: uživatel4720
 napred se zeptam jestli ho vubec umis seridit?
Datum: 10. prosince 2008 10:24
 ja myslel tim vlastnim palivem nějakou dobrou smes co tahne a pekáč to zvládne....
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 18:18
Datum: 10. prosince 2008 18:18
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 ja bych to videl na bioethanol absinth a líh
jinak kečup a nebo kremžska horčice 8)
Datum: 10. prosince 2008 16:03
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Mohl by mě někdo vysvětlit když se řekne že to má větší komresy?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 22:03
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdar když mám rozpůlený motor na jawa 20 a očistěné ty ozubené kolečka a hřídele tak se maže vazelínou nebo olejem když to budu dávat zpět do hromady?díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 11:24
 všechny ložiska namaž převodovim olejem.
Datum: 22. května 2009 11:24
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Uplně zybtečna otazka.Motor je v olejové lázni jestli sis nevčim.TAkže motor pěkně složíš a tim velkym šroubem na levem víku naliješ cca 0,75 l převodoveho oleje.
Datum: 17. prosince 2008 23:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 10. prosince 2008 20:01
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 tp jo no kdyby byli z molitanu tak nereknu
Datum: 10. prosince 2008 15:56
 Převodovku slož klidně na sucho....proč bys to máčel a skládal kola napatlaný olejem....! Pak tam samozřejmě olej najel než to nastartuješ..! Jediný co teda namazat....(a ani to neni podmínka...) tak sou futra....ale jen prostě kápnout olej..! něaký máčení přez noc....k čemu...? Aby hřídele nasály olej...? Prosim vás....
Datum: 10. prosince 2008 13:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vazelinu bych na to nedaval videl sem ze to negdo tak dela ale podle me by se to tam nemelo davat sak v prevodovce taky nemas normalne vazelinu...dej kolecka na hridele a ponor to na noc do prevodovyho oleje...delal sem to dycky bud sem je ponoril nebo namazal hridele tim olejem a nigdy nebyl problemy nebo o zadnem newim...
Datum: 09. prosince 2008 22:24
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,mam Jawu 125/355.Jak mi to pojede když do ní dám karbec z 250????DÍKYYY
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel4717
Datum: 09. prosince 2008 22:34
Jméno: svary
IP: uživatel1077
 ahoj seso to futro na jawu 555 se musi udelat jakym vistruznikem
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 7:17
 mno na tohle se pouziva stavitelnej vystruznik aby si to pouzdro upravil presne podle konkretniho cepu,ale taky se muze stat ze to vystruzovat nemusis,ja sem si to koupil na stadaka a bylo to uplne presne
Datum: 10. prosince 2008 7:17
Jméno: standa
IP: uživatel4717
 cep ma prumer 10mm a pouzdro ma prumer o trochu mensi....zbytek si domysli
Datum: 09. prosince 2008 22:38
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Ahoj seso prosimte nevis tak od oka kolik vazi ta klikovka s ojnici na jednorychlostni i ta na tu dvourychlostni babetu?Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 19:46
 draku ube 1,25 kg,,, na co to potrebujes
Datum: 09. prosince 2008 19:46
Jméno: Jtg
IP: uživatel4718
 Cus mam dotaz nevite nekdm kdo vyrabi tu kliku na pionyra co je tady v kramku a jestli je uz vyvazena dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 18:49
 je vyvzenaa pripravena hned ji soupnou do motoru,, jinam made in TAIWAN kvalita ok
Datum: 09. prosince 2008 18:49
 Kdybych vzal motor ze Stadiona, přidělal ho na rám z fichtla, je šance že by to prošlo jako moped (jestli by to vůbec prošlo) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 22:07
Jméno: standa
IP: uživatel4722
Datum: 10. prosince 2008 22:07
 To sice jo....ale kdo ti dá Stando jistotu že šlape..  Bojuju s automatomama jak pes...  Ročně tak 2-3 oddělám a docházej...  :  D
Datum: 10. prosince 2008 15:03
Jméno: standa
IP: uživatel4717
Datum: 09. prosince 2008 22:47
 prej se tomu snad říká ,,řadící automat'' - jsou v tom zářezy (5 - na každej převod jeden) a jaksi se mi to celý zkroutilo a zaseklo. Ještě že to bylo při startování  Narovnat to prej nejde a nikde to nemůžu sehnat (zatim jsem se ptal jen spolužáků apod., až někdo pojede do mototechny, tak řeknu, ať se mi na to zeptá - řidičák budu dělat cca v březnu a spoj ze školy má příjezd ve 4 hodiny a to se mi nehodí). Ve fichtl-krámku jsem to nenašel, tak opravdu asi jedině mototechna
Datum: 09. prosince 2008 22:44
Jméno: lukawe555
IP: uživatel4719
 a jakej je to díl?
Datum: 09. prosince 2008 22:30
 O.K., já jen že mám rám z fichtla a motor už několik měsíců v krabici (nikdo nemá díl co potřebuju), tak mě to náhodou napadlo  Já pro ten motor zkusim najít lepší využití
Datum: 09. prosince 2008 19:13
 Nevím,ale taky si myslím že zřejmě ne.O to číslo motoru nejde,protože to si necháš vymazat z TP,ale myslím si že níkdo není tak blbej aby nepoznal že v něm není motor z pionýra,ale ze stadiona.A i kdyby jsi už STK měl udělanou,tak by to neprošlo mezi cajtama a platil by jsi jak mourovatý.Takže být tebou tak to raději nezkouším.
Datum: 09. prosince 2008 19:08
 Tak jsem přesvědčený, že určitě ne, protože aby moto prošlo přes tech. kontrolu, tak musí sedět číslo motoru (pokud ho máš evidované) a halvně typ motoru... A motor stadion určitě neni typ z pionýra, takže neprošlo.
Datum: 09. prosince 2008 18:57
Jméno: MiGeL
IP: uživatel2248
 zdar lidi, chtel bych se zeptat, kdyz si koupim zaruvzdornou barvu, ktera se musi vypalit ve 160 stupnich, a nastrikam tim valec, vypali se to tim, kdyz se valec zahreje nornalnim nastartovanim??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 17:49
Jméno: MiGeL
IP: uživatel2248
 no ja si koupil specialni barvu ve streji na valce a vyfukovy potrubi do 800 stupnu.... uvidim co to udela, a pak vam napisu...
Datum: 10. prosince 2008 17:49
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 vypalovačka ve spreji docela drží, o barvě ve spreji se to říct nedá, je dobrá tak akorát na zdi
Datum: 09. prosince 2008 21:08
 nechci nic říkat ale ty barvy ve spreji stojej za hovno, chce to dvousložkovou barvu + vytvrzovací lak jinak ti to nevydrží moc dlouho. Všechny barvy co nemají tvrdidlo nestojej za nic.
Datum: 09. prosince 2008 20:54
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 honzo, nežíkej když nevíš, chladi tto bude uplně normálně.
Datum: 09. prosince 2008 20:48
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 To akorát zapečeš motor protože bude blbě chladit.
Datum: 09. prosince 2008 16:57
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 jom normálně to nastříkej, nech zaschnout. pak to nastartuj a nech to pořádně zahrát až se ta barva bude viditeln ěroztékat. pak motor vypni a barvu nech zaschnout a je hotovo.
Datum: 09. prosince 2008 15:57
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Čau, tak jsem dal dohromad pár dotazů, abych nebyl jako karel a nepsal to po jednom  První dotaz: Má ten větší průměr na matce (zadní blatník fichtla) v odkazu nějakej zvláštní důvod, nebo je to čistě pro parádu?http://www.mopedy.com/Images/nahledy/pionyr/P117.jpg Druhý dotaz: Budou mi na technický něco říkat když přikvačim s jawa 20 a v papírech budu mít 23? Třetí dotaz: kudy vedete lanko zadní brzdy a tachometru? Čtvrtý dotaz: Dá se nějak zařídit bez baterie a dobíjení, aby mi aspoň přední světlo svítilo pořád stejně intenzivně (a nebudu jezdit pořád na plnej  ), mohlo by to jít nějakym regulátorem ne? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 21:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ty maticky musi mit gumicku aby na to hladce dosedala sedacka pak budou origo...to zalezi na tech co to kontrolujou pokud narazis na nejakyho flegmatika tak te necha ale jinak kontrolujou casto cislo motoru - to je dulezity a melo by tam byt pokud ho nemas za 50kc vyskrtly...jinak treba v moji knizce sou typy 20,21,23 a myslim ze i 05 ale ani jeden neni zaskrtlej...a to s tema svetlama no dej mene vykonou zarovku ale musis pocitat s tim ze to neni finalni reseni a ze to bude proste praskat...jinak to zalezi na rotoru, jeho magnetech a taky na civkach a gablech...vetsinou se s tim neda delat nic jineho nez vymenit ten rotor pokud sezenes vykonejsi...
Datum: 09. prosince 2008 21:46
 Problém s žárovkama řešim taky (u stadiona - prd to jede, takže to většinou sotva rozehřeje vlákno na žárovce), nakonec jsem došel k nápadu, co by moh fungovat - problém je ale ten, že to skoro určitě neprojde - diody (a jak to bude svítit taky nevim....mě jde hlavně o to, abych vůbec svítil, klidně slabě). Po poradě jsem dospěl k závěru - usměrňovač, kondenzátory (chci diody i do zadního světla a protože je každá jiná, tak se to musí nějak přerozdělit), resistory a samozřejmě diody. Nadělim si to k vánocům a uvidim, jak to bude fungovat - kdyžtak zdokumentuju a dám odkaz  Celková cena je kolem 100kč (původně jsem počítal jinačí zapojení, tak jsem se možná kousnul). Rozhodně by tomu mělo stačit na svícení málo elektriky (takže to posvítí možná i na volnoběh) a minimálně zadní světlo by mělo svítít dost.... kdyby to svítilo fakt dobře, tak budu asi uvažovat i o podsvícení
Datum: 09. prosince 2008 18:51
 díky
Datum: 09. prosince 2008 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel4717
 za 1.ty matice jsou origo,maji tam byt a jeste se na ne davali takove gumove cepicky a dosedala na to sedacka(s funkcnim pantem  ) ...za 2.zalezi na TP...pokud mas jeste starou knizecku,v te je napsano pouze Jawa 50 a VIN,pokud uz mas novej TP,tak v tom malym je primo napsano Jawa typ 20..(21 nebo 23)...a je v nem dokonce i barva  za 3. Lanko od tacho vedu vzdy tou nejkratsi a zaroven nejprimnejsi cestou...takze po kyvce,nad motorem,prostredni dirou v prsickach spodem do masky....lanko do zd brzdy jsem vzdy skracoval jinak se tam valelo a prekazelo a zacinalo zadrhavat. potom je to jasny..udelas si jen takové esíčko a opet prikurtovat ke kyvce...zadne reseni kudy...za 4.:to je tak pro chonga,ale ja myslim ze to pujde tezko...mozna dat slabsi zarovky ktere by na max svitili uz od strednich otacek a cele to nejak zregulovat,ale neni to jednoduchy bez baterky
Datum: 09. prosince 2008 16:32
|



|