slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1963  1964  1965  1966  1967  1968  1969  1970  1971  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, jen se chci zeptat.. nejdete někdo na motomechanika do brna? http://www.issabrno.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 8:40
 
 
 
 
Jméno: Kubis      IP: uživatel1658    
Do Bruntálu nee....Tam jsem ted na SŠŘ ve třetáků na automechaikovi. No ale jako nechci nijak moc pomlouvat jo..ale v dílnách skoro žádný vybavení...no ale jako jnak škola v pohodě. Jako necham to na tobě...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 8:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4722    
v brne je motomechanik,no:-) lukrativní obor :-) kdybych se mohl spet rozhodnout,tak bych na to sel...ze je tam nejake uceni neresim,to je vsude,aspon te neco naucej:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
204-949-500, dyštak napiš;-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
s.v.i.t.a:koho máš na mysli?Kdyžtak icq-372-371-357
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na ŽDAS ve Žďáře nad Sázavou nejdete nikdo? (třeba obor slaboproud..:-D ) :-D sice tam auto nebo motomechanik není, ale to nevadí..:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
me se tam libi:-D odkud jsi? dej mi icq nebo skype a pokecame:-D ze by konecne fichtlar v mem okoli:-D:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 19:01
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A co takhle automechanik v Neratovicích??
 
 
Datum: 10. prosince 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
A de někdo do Lipnika na stavebku ? Jenom tak pro zajimavost.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
chtel jsem tam jit ale ja se to dozvedel az kdys uz jsem na skolu chodil jinak se to tam pry mota jen okolo elektriky....
 
 
Datum: 10. prosince 2008 18:37
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
s.v.i.t.a: no motomechanik tam neni:-D, můžu se tě zeptat, jaký to tam je? náročnost učení, atd...?
 
 
Datum: 10. prosince 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Já chci jít do Vítkova u Opavy a nebo do Bruntálu.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
v Pelhrimove je motomechanik?ze tam chodim na skolu a nic nevim:-D:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
ee, já chci jít Český Budějovice, Písek nebo Pelhřimov, podle toho kde mě vemou...
 
 
Datum: 10. prosince 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
Myslíte že ovlivní alespon trochu vykon motoru to že origo karbec trochu probrousim tak o 1 mm v prumeru vnitrku difuzoru dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to sou stranky firesneka? sem si furt rikal kereho tipana to muze byt...jinak seriovy karbec se gdysy davno upravoval takto: newim jak to bylo s tryskou ale asi zustavala stejna max. se davala ta 72 ale jinak se rozsiril vzdusnik, ty diry u plovakovky co usti k tryskam a samozrejme difuser...jinak to bylo tak secko...
 
 
Datum: 11. prosince 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4722    
precti si návod treba na strankach firesneka...vrtá se na 18.5mm...plus uprava kanalku,plovakovky,trysek,soupatka :-):-) ...je to hodne prace za malo muziky...dela se to na na zavody seriových fichtlu :-) Jinak lepsi flaknout karbec z cz 150 :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: garfield      IP: uživatel4510    
urcite to vliv ma!pokud budes mit upraveny valec tak to cenu ma!
 
 
Datum: 10. prosince 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vliv to mít může, pokud to totiž posereš tak to pojede ještě hůř. Případně zničíš karburátor. Na Stadion Cupu mají jako karbec povolenej nejvýš z pionýra, takže tam to má smysl, protože neni jiná cesta.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdar co je lepší na jawa 20? Menší nebo větší kompresi nebo jaký je mezitím rozdíl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady nějaké počteníčko.Snad to pochopíš.:-) http://www.jawa-50.cz/clanek/teorie-upravy-tuning-kompresni-pomer.html
 
 
Datum: 10. prosince 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Davide......mohl by sis o tom něco přečíst a neoběžovat takovejhlema otázka...! Přečti si něco o kompresním poměru a o kompresy ve válci....! Myslim že když to pochopíš sám budeš v tom mít jasno...!
 
 
Datum: 10. prosince 2008 15:01
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Mohl by mě někdo vysvětlit když se řekne že to má větší komresi?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě pokud máš motor po výbrusu, tak do zajetí by měla komprese narůst na určitou hodnotu. Potom v provozu už jenom opotřebením klesá. Jak rychle, to závisí na tom, jak se s motorem zachází, jak byl zajetej a taky na kvalitě meteriálů.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že má vyšší tlak ve válci....měří se to kompres mírou....! Fichtl by měl mít aspoň okolo 8 ATM
 
 
Datum: 10. prosince 2008 14:43
 
 
 
 
Jméno: HAFÁK      IP: uživatel3269    
Zdar potřebuju potáhnout sedlo a tak by mě zajímalo jak se menují takový ty stříbrný cvočky co mají na bocích vykouslí ty zoubky a kde se dají sehnat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja jsem si to nechal udelat za 300 Kc v origo stejnej material stejna barva a vypadato jak origo udelal mi to jeden soukromnik naziva se to čalounictvi a ty spony na to ma taky
 
 
Datum: 10. prosince 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O co se takhle podívat tady? :-) http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1647.html
 
 
Datum: 10. prosince 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mám pár dotazů. Je lepší prvně nalakovat vidlice a pak vyměnit futra a pružiny nebo naopak? a dá se doma nějako vyleštit motor aby vypadal přibližně jako tady http://www.jawa-pionyr.estranky.cz/fotoalbum/moje-jawy/..www.jawa-pionyr.estranky.cz../original/194 ? jak mám sundat štítek bez poškození a pak zpátky o přidělat nejtkama ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 8:21
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
caue20 - tady je na mě email.
 
 
Datum: 11. prosince 2008 8:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4722    
vylestit hadrovejma kotoucema a pastou...silichrom je tak na vycisteni trochu orezlejch vejfuků a řidítek,jinak je k nicemu:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukasholub dej mě na tebe icq nebo email
 
 
Datum: 10. prosince 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj tak dík
 
 
Datum: 10. prosince 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Jo,a nikomu nic nevnucuju,jenom jsem mu poradil to co jsem sám zkoušel a bylo to k něčemu.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele,já ti klidně můžu poslat foto,leštil jsem už dva motory a úspěšně(vypadá to jak chrom).Důvěřuj,ale prověřuj,nevěř jiným,když si to sám nevyskoušel.Čau.(Jinak tu tuhou pastu zelenou jsem taky zkoušel a lepší varianta se mi zdá ten silichrom,ale záleží na vás jakou variantu si zvolíte).
 
 
Datum: 10. prosince 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
hůř si mu poradit nemohl leštit silichromem je i podle odborniku http://www.chromtechnik.cz uplna kravina a je to za trest silichrom to jakoby pekne umyje ale neudela zrcadlo to ti rekne kazdej schopnej clovek kup si normalni tuhou pastu byva treba zelena koupis ji v zelezarstvi za 100 kč nebo nejak tak ... cau :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já už jsem renovoval 2x a vždycky jsem tam ty pružiny nechal a futra taky a měnil jsem je až po opískování a nalakování.Jinak ten motor vyleštíš jednoduše a pokud ho nebudeš chtít mít úplně jak chrom tak tě to ani nebude moc stát,kup silichrom(cca 40,-) a pořádně to leští místo po místečku,upozorňuji,že aby jsi dosáhl takových výsledků jak je na obrázku tak tomu musíš věnovat dost času.Přeji hodně úspěchu.Čau.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau hoši,docela často tady vidím dotazy jako např.:jaká je origo.barva blatníků na mustanga,atd.Tady je odkaz na web kde vám zodpoví jakýkoli dotaz ohledně původních barev atd. http://www.barvy.cz/poradna.php?idsekce=55&strana=8&akce=opensekce Mimochodem jsem se chtěl ještě zeptat,jestli by někdo z vás neměl doma kryt katlíku na mustanga a hranatý tachometr?Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4722    
dneska jsem ve skole zjistil ze bila RAL je 9010
 
 
Datum: 10. prosince 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4720    
http://www.barvy.cz/poradna.php?idsekce=55&strana=8&akce=opensekce ....dotaz vám zodpoví,to je pravda:-D:-D ale jawackou bilou CSN 1000 v RAL tam nevedi a ze jawacka cervena je CSN 8850 a RAL 3004(3) to ti reknu taky:-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: jakub007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čauvec lidi mate nějaky dobry tipi na upravy aby mi to líp vyplachovalo a líp nasávalo a nevracelo se mi část benzínu a nezahlcovalo se to dikec mocccccc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 9:32
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel4606    
zdeněk: jasně, je to tak, šoupátko plive taky. Měl jsem období že mi plivala ze sání mrtě i klapka, ale to bylo seřízením.
 
 
Datum: 11. prosince 2008 9:32
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jsem o tom trochu popřemejšlel a došel jsem k tomu, že pokud by se u rotačního šoupátka použilo hodně agresivní časování tak by to mohlo v nízkejch otáčkách taky plivat ze sání. Takže tak.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to ej pravda co pise zdenekk pac je to uz konstrukce dano u 2T motoru...viz jawa-50.cz...jinak slysel sem ze Bing 21 se dobre ladi...
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud chceš aby se ti část směsi nevracela zpátky, tak je řešením buď klapka nebo rotační šoupátko. Při sání řízeným pístem se část směsi VŽDY vrací.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej karburátor je třeba dell orto(19-21).Koupíš ho třeba na scootlandu.Nebo se dost jezděj bingy,mikuni...
 
 
Datum: 10. prosince 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě pak malou kliku....:-) Ta je na výplach jasná..:-) Ale to taky neni nic levnýho....! Ale dělám je...:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau,jestli zháníš ty klapky sání,tak tady jsou,ale není to zrovna levná záležitost. http://www.motokramek.cz/dily-klapky%20-sani-piagio/
 
 
Datum: 10. prosince 2008 11:14
 
 
 
 
Jméno: jakub007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
podkovu už mam a klapkuvy sání zháním
 
 
Datum: 10. prosince 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: jakub007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
fishracing neviš o nejakym dobrym karbecu dik moc
 
 
Datum: 10. prosince 2008 10:20
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podkova,karbec,klapka.Nevim co jinýho ti říct.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 10:10
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel4716    
nevite o nějakym napadu na dobry chlazení dost se mi to přehřívá a nevim jak to chladit dikec moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Pořádně si podraj se zapalováním.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Hatak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ano vyčisti si žebrování
 
 
Datum: 10. prosince 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj, jestli nemáš moc chudou směs.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 13:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4720    
dokonale vycistit hlavu a válec a serídit motor....pak se to nemuze prehrejvat...!!
 
 
Datum: 10. prosince 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel4716    
jak mam nejlip vyladit predstih aby to fakt valilo ve vyších votáčkách odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4722    
a frikuline jses si jistej ze to neni 1.6021897535mm pred HU ???? :-D:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
XXXDDD to sem nepochopil ale dobry zvuky ti to dela lampáne, respekt! :-D :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: lampán      IP: uživatel982    
na ja to je recht kdyz mam treba predstih 1,9 tak to bude kvičet a nebo kdyz tam bude 1,6 ja chci aby to blo jak traktak hogli hogli hogli
 
 
Datum: 10. prosince 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando to neřeš...:-D Dej tam 1,6 víc s tim neuděláš....:-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4720    
napred se zeptam jestli ho vubec umis seridit?
 
 
Datum: 10. prosince 2008 10:24
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel4716    
ja myslel tim vlastnim palivem nějakou dobrou smes co tahne a pekáč to zvládne.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hrachová polívka a kysaný zelí.......to potáhne a možná i protáhne :-D :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
ja bych to videl na bioethanol absinth a líh jinak kečup a nebo kremžska horčice 8)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Mohl by mě někdo vysvětlit když se řekne že to má větší komresy?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdar když mám rozpůlený motor na jawa 20 a očistěné ty ozubené kolečka a hřídele tak se maže vazelínou nebo olejem když to budu dávat zpět do hromady?díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel6170    
všechny ložiska namaž převodovim olejem.
 
 
Datum: 22. května 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Uplně zybtečna otazka.Motor je v olejové lázni jestli sis nevčim.TAkže motor pěkně složíš a tim velkym šroubem na levem víku naliješ cca 0,75 l převodoveho oleje.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
:-D a proc ne? dycky sem to tak delal...jinak newim jak futra ale gufera urcite maznout...a vubec proc by to nemohlo byt v oleji? nemuze to uskodit gdyz to jinak je namoceny v olejovy lazni...a gdyz uz to chtel mazat tak at si to mazne a je to:-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
tp jo no kdyby byli z molitanu tak nereknu
 
 
Datum: 10. prosince 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převodovku slož klidně na sucho....proč bys to máčel a skládal kola napatlaný olejem....! Pak tam samozřejmě olej najel než to nastartuješ..! Jediný co teda namazat....(a ani to neni podmínka...) tak sou futra....ale jen prostě kápnout olej..! něaký máčení přez noc....k čemu...? Aby hřídele nasály olej...? Prosim vás....
 
 
Datum: 10. prosince 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
vazelinu bych na to nedaval videl sem ze to negdo tak dela ale podle me by se to tam nemelo davat sak v prevodovce taky nemas normalne vazelinu...dej kolecka na hridele a ponor to na noc do prevodovyho oleje...delal sem to dycky bud sem je ponoril nebo namazal hridele tim olejem a nigdy nebyl problemy nebo o zadnem newim...
 
 
Datum: 09. prosince 2008 22:24
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar,mam Jawu 125/355.Jak mi to pojede když do ní dám karbec z 250????DÍKYYY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4717    
kdyz protahnes sací kanal tak by to mohlo jet líp,ale necekej zazraky...na 125 je stejnej karbec jako na 175 akorat s mensi tryskou a na 175 je o 2mm uzsi karbec nez na 250 ,takze kdyz to dobre vyladis tak by to mohlo behat trosku lip,ale necekej zadnej extrem...prirovnal bych to asi jako kdyz das na 05 karbec z 20 :-):-)
 
 
Datum: 09. prosince 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: svary      IP: uživatel1077    
ahoj seso to futro na jawu 555 se musi udelat jakym vistruznikem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 7:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno na tohle se pouziva stavitelnej vystruznik aby si to pouzdro upravil presne podle konkretniho cepu,ale taky se muze stat ze to vystruzovat nemusis,ja sem si to koupil na stadaka a bylo to uplne presne:-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 7:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4717    
cep ma prumer 10mm a pouzdro ma prumer o trochu mensi....zbytek si domysli:-)
 
 
Datum: 09. prosince 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
Ahoj seso prosimte nevis tak od oka kolik vazi ta klikovka s ojnici na jednorychlostni i ta na tu dvourychlostni babetu?Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 19:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku ube 1,25 kg,,, na co to potrebujes
 
 
Datum: 09. prosince 2008 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jtg      IP: uživatel4718    
Cus mam dotaz nevite nekdm kdo vyrabi tu kliku na pionyra co je tady v kramku a jestli je uz vyvazena dík za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je vyvzenaa pripravena hned ji soupnou do motoru,, jinam made in TAIWAN kvalita ok
 
 
Datum: 09. prosince 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Kdybych vzal motor ze Stadiona, přidělal ho na rám z fichtla, je šance že by to prošlo jako moped (jestli by to vůbec prošlo) ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4722    
frikuline kurva vidim jestli ma zuby nebo ne :-D:-D jak jde volne radit v ruce tak je na piču :-D:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To sice jo....ale kdo ti dá Stando jistotu že šlape..:-) Bojuju s automatomama jak pes...:-D Ročně tak 2-3 oddělám a docházej...:-D::-DD
 
 
Datum: 10. prosince 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4717    
koupis na kazde burze za 200,- :-D:-D
 
 
Datum: 09. prosince 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: Kundrat      E-mail:      IP: uživatel4269    
prej se tomu snad říká ,,řadící automat'' - jsou v tom zářezy (5 - na každej převod jeden) a jaksi se mi to celý zkroutilo a zaseklo. Ještě že to bylo při startování :-) Narovnat to prej nejde a nikde to nemůžu sehnat (zatim jsem se ptal jen spolužáků apod., až někdo pojede do mototechny, tak řeknu, ať se mi na to zeptá - řidičák budu dělat cca v březnu a spoj ze školy má příjezd ve 4 hodiny a to se mi nehodí). Ve fichtl-krámku jsem to nenašel, tak opravdu asi jedině mototechna :-(
 
 
Datum: 09. prosince 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel4719    
a jakej je to díl?
 
 
Datum: 09. prosince 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: Kundrat      E-mail:      IP: uživatel4269    
O.K., já jen že mám rám z fichtla a motor už několik měsíců v krabici (nikdo nemá díl co potřebuju), tak mě to náhodou napadlo :-D Já pro ten motor zkusim najít lepší využití :-)
 
 
Datum: 09. prosince 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím,ale taky si myslím že zřejmě ne.O to číslo motoru nejde,protože to si necháš vymazat z TP,ale myslím si že níkdo není tak blbej aby nepoznal že v něm není motor z pionýra,ale ze stadiona.A i kdyby jsi už STK měl udělanou,tak by to neprošlo mezi cajtama a platil by jsi jak mourovatý.Takže být tebou tak to raději nezkouším.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem přesvědčený, že určitě ne, protože aby moto prošlo přes tech. kontrolu, tak musí sedět číslo motoru (pokud ho máš evidované) a halvně typ motoru... A motor stadion určitě neni typ z pionýra, takže neprošlo.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel2248    
zdar lidi, chtel bych se zeptat, kdyz si koupim zaruvzdornou barvu, ktera se musi vypalit ve 160 stupnich, a nastrikam tim valec, vypali se to tim, kdyz se valec zahreje nornalnim nastartovanim?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel2248    
no ja si koupil specialni barvu ve streji na valce a vyfukovy potrubi do 800 stupnu.... uvidim co to udela, a pak vam napisu...
 
 
Datum: 10. prosince 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
vypalovačka ve spreji docela drží, o barvě ve spreji se to říct nedá, je dobrá tak akorát na zdi
 
 
Datum: 09. prosince 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci nic říkat ale ty barvy ve spreji stojej za hovno, chce to dvousložkovou barvu + vytvrzovací lak jinak ti to nevydrží moc dlouho. Všechny barvy co nemají tvrdidlo nestojej za nic.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
honzo, nežíkej když nevíš, chladi tto bude uplně normálně.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
To akorát zapečeš motor protože bude blbě chladit.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 16:57
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
jom normálně to nastříkej, nech zaschnout. pak to nastartuj a nech to pořádně zahrát až se ta barva bude viditeln ěroztékat. pak motor vypni a barvu nech zaschnout a je hotovo.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Čau, tak jsem dal dohromad pár dotazů, abych nebyl jako karel a nepsal to po jednom:-D První dotaz: Má ten větší průměr na matce (zadní blatník fichtla) v odkazu nějakej zvláštní důvod, nebo je to čistě pro parádu?http://www.mopedy.com/Images/nahledy/pionyr/P117.jpg Druhý dotaz: Budou mi na technický něco říkat když přikvačim s jawa 20 a v papírech budu mít 23? Třetí dotaz: kudy vedete lanko zadní brzdy a tachometru? Čtvrtý dotaz: Dá se nějak zařídit bez baterie a dobíjení, aby mi aspoň přední světlo svítilo pořád stejně intenzivně (a nebudu jezdit pořád na plnej:-D), mohlo by to jít nějakym regulátorem ne? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ty maticky musi mit gumicku aby na to hladce dosedala sedacka pak budou origo...to zalezi na tech co to kontrolujou pokud narazis na nejakyho flegmatika tak te necha ale jinak kontrolujou casto cislo motoru - to je dulezity a melo by tam byt pokud ho nemas za 50kc vyskrtly...jinak treba v moji knizce sou typy 20,21,23 a myslim ze i 05 ale ani jeden neni zaskrtlej...a to s tema svetlama no dej mene vykonou zarovku ale musis pocitat s tim ze to neni finalni reseni a ze to bude proste praskat...jinak to zalezi na rotoru, jeho magnetech a taky na civkach a gablech...vetsinou se s tim neda delat nic jineho nez vymenit ten rotor pokud sezenes vykonejsi...
 
 
Datum: 09. prosince 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: Kundrat      E-mail:      IP: uživatel4269    
Problém s žárovkama řešim taky (u stadiona - prd to jede, takže to většinou sotva rozehřeje vlákno na žárovce), nakonec jsem došel k nápadu, co by moh fungovat - problém je ale ten, že to skoro určitě neprojde - diody (a jak to bude svítit taky nevim....mě jde hlavně o to, abych vůbec svítil, klidně slabě). Po poradě jsem dospěl k závěru - usměrňovač, kondenzátory (chci diody i do zadního světla a protože je každá jiná, tak se to musí nějak přerozdělit), resistory a samozřejmě diody. Nadělim si to k vánocům a uvidim, jak to bude fungovat - kdyžtak zdokumentuju a dám odkaz ;-) Celková cena je kolem 100kč (původně jsem počítal jinačí zapojení, tak jsem se možná kousnul). Rozhodně by tomu mělo stačit na svícení málo elektriky (takže to posvítí možná i na volnoběh) a minimálně zadní světlo by mělo svítít dost.... kdyby to svítilo fakt dobře, tak budu asi uvažovat i o podsvícení :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 09. prosince 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4717    
za 1.ty matice jsou origo,maji tam byt a jeste se na ne davali takove gumove cepicky a dosedala na to sedacka(s funkcnim pantem:-)) ...za 2.zalezi na TP...pokud mas jeste starou knizecku,v te je napsano pouze Jawa 50 a VIN,pokud uz mas novej TP,tak v tom malym je primo napsano Jawa typ 20..(21 nebo 23)...a je v nem dokonce i barva :-) za 3. Lanko od tacho vedu vzdy tou nejkratsi a zaroven nejprimnejsi cestou...takze po kyvce,nad motorem,prostredni dirou v prsickach spodem do masky....lanko do zd brzdy jsem vzdy skracoval jinak se tam valelo a prekazelo a zacinalo zadrhavat. potom je to jasny..udelas si jen takové esíčko a opet prikurtovat ke kyvce...zadne reseni kudy...za 4.:to je tak pro chonga,ale ja myslim ze to pujde tezko...mozna dat slabsi zarovky ktere by na max svitili uz od strednich otacek a cele to nejak zregulovat,ale neni to jednoduchy bez baterky:-)
 
 
Datum: 09. prosince 2008 16:32
 
<  1963  1964  1965  1966  1967  1968  1969  1970  1971  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 11:07:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu