slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1961  1962  1963  1964  1965  1966  1967  1968  1969  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4590    
Nazdar,chtěl jsem se zeptat jak jde utěsnit (aby nepřetejkal olej)spojková komra od komory s převodama. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a jeste to gufero: newim gde se da takovy sehnat, zas tolik mista u toho loziska pro gufero neni...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak k tomu guferu: normalne ho tam nasadis jako gufero treba na kliku ale ne zas moc...jinak pravda pripada mi to trochu zbytecny, blbe se od oka odmeruje kolik dat oleje na do ty prevodovy casti da se to spocitat kolik presne ale je to takovy divoky nigdy sem s tim nedelal...vim ze se to delava ale muj nazor je to tam nechat, ten prevodovej olej neni zas tak hustej aby tu prevodovku nejak extra brzdil, si kup treba ridsi, kup si ferodo lamely nebo vic pritahni spojku aby tolik neklouzala...tim ferodem nic nezkazis coz se u zacpavani te dirky zrovna rict neda - bud se tam neco navari ale nezkuseny muze ponicit karter nehlede k tomu ze hlinik by se mohl zkroutit, pokud to necim ucpes tak zase zalezi jak to ucpes, stejne se ti ty oleje muzou negde smichat a pak to prakticky ztraci na vlastnostech...je taky blbost namixovat hustej a ridkej olej...ale je to tvuj projekt tak se rozhodni jak na to pujdes:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to musíš vymyslet, poradil bych, ale nepamatuju si kolik je tam na jaký straně místa, ideální by bylo mít gufera z obou stran, ale když to nepůjde tak dej gufero na tu stranu, aby mělo namahanou pružinu tlakem (zkrátka tlak musí být na straně, kde je pružina)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4590    
je to na to abych moch dát do spojky víc a hustší olej a do převodů mín a řidší.A ještě jak mam upevnit to gufero na tu hřídel od spojkovýho koše?
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
aha! a nebude zbytečně moc práce s dalším víčkem, dalším vypoušťákem pro spojku, aby se to nevychrlilo až sundá kryt apod.? ja bych teda osobně hledal spíš nějakej kompromis u oleje....
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak se mzas popisoval neco jinyho...no dava se to kvuli tomu ze na prevody je potreba mene oleje je to pry pro zavodni ucely ale o nejaky deci min to bych nijak neresil, nechal bych tu diru tam aspon mas jistotu ze to ty prevody bude mazat a nemusis mit dve napousteci diry...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
pro staton:nejspíš to chce asi proto, aby moch do převodové komory nalejt řidší olej a do spojkové hustší pro větší přítlak spojky.
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
zavař tu dírku kde to přetejká, dej gufero na ložisko spojk. koše. A jen tak mimochodem - k čemu to bude jestli to teda není tajný....?
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
rozpulit, tmel, tesneni (takovej tenkej zelenej papir),slozi, hotovo:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte,vrta mi jedna otazka hlavou.Znamy si koupil pneumatiku mitas co prodava sesa 2,75-16 a kdyz se rozjede a zabrdzdi,tak mu se normalne pneumatika otaci na rafku,rafek ma orig.,dusu ma novou,uz to napumpoval na 3atmosfery a furt to dela,cim by to mohlo bejt??jen me napadlo,ze si mozna koupil malou dusu,ale pneumatiku,kdyz zatlacite ma tvrdou jako sutr.dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: dachlmen      IP: uživatel631    
ať si koupí haltr co se dává na krosky.......
 
 
Datum: 23. prosince 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a muj znamej mel na mustafovi rychlomer z kola a ukazovalo mu to neco kolem 150...ale taky tam nemel zadanej spravnej prumer kola:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4732    
to bude zase nejaka hovadina:-D:-D ale znamy ma znamyho a jeho znamej rikal ze jeho znamymu to jede 120:-D:-D to uz tu bylo :-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:32
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel3555    
ne.vse je ok a jen je nova duse s pneumatikou
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a neni nejak ponicenej rafek?
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hoši, pořád mi jedno vrtá hlavou... Jaký je rozdíl mezi kývačkou, panelkou, perákem? Nevim podle čeho to rozlišit :-) díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 12:19
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
a doplním že jsou jiné válce. u kývačky jsou kolena přišroubované okrasnými maticemy a karbec je na karterech. u panelky je válec větší, bez ukrasných matic a karbec je na válci.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:19
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Já akorát zaslech že kývačka a pérák ma jinačí odpružení, nevim jak panelka
 
 
Datum: 13. prosince 2008 9:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
peraka mam a rikam ze je kurva jinej...! hlavne tyhle motory sou pomalochodny a panelky sou spis tocivý...jinak bylo receno...jiny motory,ram,plechy,kasliky atd atd...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:18
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Čau,stačí se podívat na net a vidíš hned.Panelku od kyvačky rozlišíš podle přední masky na světlo a podle tachometru,jinak těch rozdílů je více,ale jmenuji ty hlavní.Jinak pérák je jedinečný,je delší,má jinačí sedadlo,jinačí kastlík na nářadí a spustu dalšího.Zkus se podívat na google,najdi oroginál a uvidíš sám.Tak čau.
 
 
Datum: 12. prosince 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
psal sem to tu snad 100 krát. skus hledat.
 
 
Datum: 12. prosince 2008 18:41
 
 
 
 
Jméno: nn      IP: uživatel1337    
cau do jakejch nejvysich otacek de vytocit seriovej motor z fichtla? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 23:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
:-D:-D:-D hovno volnobeh...jak sem nalitej tak kecam blbosti :-D:-D myslel jsem na neutral :-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
jen rikam ze jsem to skousel,protoze jsem to cetl v clanku ze sveta motoru a fungovalo to...bez pritlaku to proste vylezlo na jisty otacky a dal to neslo...pritlacil jsem to a roztocilo se to kurevsky nahoru :-D:-D ale rikam ze na volnobeh...!! nevim jak se to bude chovat pri provozu:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:22
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já bych spíš řek, že to bude mít za výsledek akorát to, že se bude kladívko rychlejc vracet, jako by tam byla silnější pružina ne? a asi se tim teda podle mě zlepší funkčnost zápalka, ale už vidim jak všichni fichtlaři jezděj s jednou rukou v zápalku a tlačej kladívko:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
co ta když přitlačím kladivku na vačku tak to bude víc točit ? :-) tak to je mazec jestli si neděláte prdel zitra to rač odzkouším
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten výpočet neberte vážně to střílim od boku....:-D Ale cca.....
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč....? :-D:-D:-D Na jedničku 50 jezdim....:-D To neni moc přez 11 000....:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to http:// ..... tam nepatří :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to motor : dobrá destruktivní zkouškahttp://shop.sesa-moto.cz/pokec/obr/sm3.gif.Ale daval bych bacha až začnou litat ozubeny kolečka :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 18:52
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
nevim zapříhni za auto dej za 1 rzjet třeba na 50 a uvidíš bude jich dost ale ten motor můžeš vyhodit
 
 
Datum: 12. prosince 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
i víc....skus pritlacit jemne kladivko sroubovakem a dat plnej :-) uvidis,uslysis:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 16:41
 
 
 
 
Jméno: patreik      IP: uživatel4196    
máš to v tp. 6500 až 6700. myslim ty s ledvinkou v hlavě.
 
 
Datum: 12. prosince 2008 16:35
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      IP: uživatel2669    
cau hosi prosim vas jhak je možny když promackavam spojku a jednou je mekka a pak za chvilku zase hrozne tvrda cim do to je jinak serizena ok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4732    
to bude rukama
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš rostřepený lanko nebo se ti zasekávaj tyčky a kulička(rezatá,zdeformovaná)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: Pavel Winter      E-mail:      IP: uživatel4721    
ahoj pospo tak jak stema valcema a kolenama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: pospa      IP: uživatel1670    
ahoj,tady máš moje icq-243858876.kdyžtak se ozvy.zatím
 
 
Datum: 12. prosince 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: korec      IP: uživatel4728    
cur all nevite kolik vazi klikovka na simsona.sorry ze to sem davam ale myslim si ze ma z vas hodne simsonu tak pro to.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: pasa      IP: uživatel4731    
caw hele klikovka važi neco okolo kila kila a pul ale nevim to presne sem to nemel dlouho rozebrany\r\n
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
panstvo dotaz: tady Sesa pise ze se toto sekundarko davalo na parezy ale me to nejak nesedi nebyvalo tam nahodou asi 12zuby? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2031.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
jen si tam dej palici z 555 a pekne ji sniz tak na 5-5.5ml objemu kdyz uz chces carovat a ten karbec je fakt stejnej jen ma vetsi trysku a je sirokej 16mm...a hrablej vejfuk....no to je na tobe....spis bych skusil hikone na kratsim kolenu,ale nebude to stylový:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele a ten z 125 t myslis z čz?? dyt to je ten smaje ak na 555 akorat s vetsim difusorem??? :-D lol
 
 
Datum: 12. prosince 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky... nabudil jsi mi myšlenku to skusit :-D hlavu mam z 21 tu uz bych nechtel snizovat :-) ale to psis az mi to nepojede a pude na vybrus :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
joo zapomel sem...ma vyhrabanej vejfuk,vnitrni prepazka je zuzena na necelej 1cm v prumeru,ten sroub nema tu deravou trubicku a ma dva vývody z boku...jeden doleva a jeden doprava ...byla to prej nejaka dobova uprava....trosku je hlucnejsi ale jde pekne odspoda a pak se roztocí jak 21 :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
predelavany saci koleno,karbec z 125 T a trosku hrablej kanal...samozrejmne valec z 555 a snizena hlava...to je vsechno...zadnej extrem...pred lety mu to provedl znamej kdyz delal GO.....karbec mel doma jenom z 125,saci koleno zohybany tak ho rozparal a rozsiril a dorovnal kanal aby sedeli prumery....hlava mela v hajzlu dosedaci plochu tak ji chtel jen zarovnat a nakonec ji stocil kdyz uz to mel uply v soustruhu:-D...14z sem tam dal ja protoze na 13z to jelo jako krava a ten motor se pretacel :-D proste to jede...ma silu jak bejk a kope :-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:52
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tos rikal stando.. má tam karbec z 21 ne ta 550 a rozsirejen saci kanal.... zeptej se co na tom ma za upravu, at si to taky muzu skusit udelat :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
550,555,05 v zakladu 12z ...posledni serie 05,20,21,23 v zakladu 13z ...jinak je na kazdym co si tam dá...ale je pravda ze ty 05 a 20 s tema 13z nejeli....asi velkej odpor vzduchu--revmaplechy--je to na kazdym co si tam dá...skladuju znamymu u me doma jednoho divokýho pareza,ma trosku hrablej motor a s 14z rozetou jede pres 70...mozna k 80....kdo ví...550 tacho nemá:-D kamarad ma zas dost slusnou 21,drapaky,11z, jezdi s tim les-pole(je mu skoro 30 a ma to jako odreagovani :-D:-D) a leti mu to 60...motor nebyl nikdy pulenej a je to strasnej držák:-) ja mam na jednom parezu 12z a jede pekne a na 21 mam 13z a taky lita slusne..70-75...rozetka je individualni...podle toho co chces jezdit,jak chces jezdit a jakou silu ma tvuj motor:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslim že základ měli všichni fíci stejnej ne....12 zubů....a podle potřeby a přání (třeba i přímo v mototechně) se to upravovalo.
 
 
Datum: 12. prosince 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
ja ma tamy byt 12.- 13. zubý
 
 
Datum: 12. prosince 2008 7:51
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
hojte mam takovy problem dal jsem do moji 221 novy valec a pist (ty ale byly starsi a jezdily uz v jednom motore ale pohromade tak jak sem je slozil) vse jsem krasne pretesnil (lukoprenem) ale ted motor nema vykon driv do kopce jeste otacky nabiral a ted je ztraci, ale!! predpisove chyta!! i v tomto chladnem pocasi kazde rano co na nem jedu do skoly nikdy nesklame hned na po2 chtne ale ten hrozny vykon!!! nevite nekdo co stym??? (predstih je good, svicka a cistota vyfuku taky) predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
tak lukoprenem to neni, trubickou taky ne, no jinak to poradi krouzku jsem nejspis taky neprohodil bo sem si je oznacil ale kopim new krouzky a uvidi se!! (PS:-Diky za rady!!!)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
podivej se kolik maji krouzky vuli v zamku....a jedna podstatna vec...prehodis poradi jen jednoho krouzku a uz to nebude mit kompresi jakou to melo...! proste si to nesedne:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: sladak      E-mail:      IP: uživatel4729    
podívej se jestli nemáš zmáčklou trubičku ke vzduchovému filtru málo vzduchu malej výkon.....
 
 
Datum: 12. prosince 2008 9:39
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel4326    
jj diky tak to asi nejspis bude tim lukoprenem sice jsem ho tam moc nedal ale napyplal jsem ho na to papirove tesneni z obou stran
 
 
Datum: 12. prosince 2008 9:03
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to je pravda je to dost mozny...taky je ale mozny ze to pres negde pod kolinkem u karbcu nasava fales...a nebo se skrivila hlava pri utahovani...jinak diky tomu dobrymu startovani me nic jinyho nenapada, snad jeste pokud si neotocil pist (to by se ale chovalo jinak) pokud by se rad vytacel ale nemel silu tak mas chudou smes nebo ti to nasava fales od nekud ale jinak tedkomc z hlavy uz zadnou jinou pricinu neznam...
 
 
Datum: 11. prosince 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno jestli je ten valec s pistem ok,tak me napada mimo jiny jestli ti nepretek lukopren do kanalu a nezmensil tim jejich prurez,taky sem se stim jednou natrapil:-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel1394    
čus prečo se nevyrábí i ta druhá podpěra nádrže na jawetu sport , a ještě jestli se někdy budou dělat kryty karburáto na stadiona s22 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku druha bude pozdeji teda snad za pul roku,,jinak kryt nebude,, pac je to hodne narocne delat
 
 
Datum: 13. prosince 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: shorty      E-mail:      IP: uživatel4726    
zdaaar .. tyjo chlapi .. chtel sem si objednat ten 8. vybrus na pionira .. a uz tady neni .. nevyte kdo bych ho mohl sehnat .. moc ho potrebuju do vanoc .. dik .. muj e.mail : j-hrouda@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo má to i pozitiva, ale je potřeba tady taky zmínit to negativní..... jinak si tu pak dost lidí myslí jak to s 8. výbrusem bude trhat asfalt a vono pak houno.... zkrátka pokud to má vůbec nějakej přínos tak to bude nula prd, skoro nic.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
a taky nejaky pozitiva:-) vetsi plocha pistu ktera dela nasavaci podtlak,vetsi komprese,vetsi kompresni pomer(dle programku:-)) = vetsi kroutak,neboli lip to jde od spoda:-) ...nehledej v tom jen to negativni...ale kazdopadne je to jen obycejnej valec kterej je prevrtanej na skoro max:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:52
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí trochu přemýšlet......... větší výbrus - větší plocha pístu na kterou působí plyny. ALE - větší píst = těžší píst - vyvážení jde do pr...., kanály ve válci zůstávaj stejný i když musí naplnit větší objem. . . tak co, ještě chceš 8. výbrus?
 
 
Datum: 12. prosince 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel3555    
muzu potvrdit,ma vetsi tah,trosku min rychlost
 
 
Datum: 12. prosince 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
mozná dvakrat,ale uz je to sazka do loterie:-D:-D taky jsem si to tenkrat koupul...tu sadu...a zpetne rikam ze zadnej tuning to neni...jede to stejne akorat to ma vetsi kompresi...vybehanej mi jel 80 a po GO jede 70...to bude tema trema krouzkama:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 16:02
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jehe kup origo ten muzes 7x zadrit a nechat ho vybrousit...na 8. vybrusu muzes jenom jednou a naposled:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:48
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
Zbytečnost, akorát tím posereš valec a už nepujde vybrousit když ho zadřeš nebo tak neco ...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
kup si obyc,na co 8.vybrus....?
 
 
Datum: 12. prosince 2008 10:20
 
 
 
 
Jméno: Jay26      IP: uživatel1326    
zdar draci chtel bych si nechat stocit klikovku ale nevim na kolik mm je nejlepsi ji stoctit nemate stin nekdo nejaky zkusenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
:-Dno jo nemam na cisla pamet...duklezity je ale ze se to dela a ze to funguje:-D
 
 
Datum: 11. prosince 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To kecáš hodně no....:-D:-D:-D Na kros doporučuju 90mm na silnici 85 (při použití opravdu závodního pístu se může až na 80-vše se odvíjí od vyvážení) Kliky dělám jestli chceš ozvy se mi na mail....!
 
 
Datum: 11. prosince 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
asi budu kecat ale na kros se stocuje na 80mm a na silnic kolem 60mm...ale wim ze to stoji asi 3litry zalezi jak u koho...
 
 
Datum: 11. prosince 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci prijdou vam tyhle riditka + maska neoriginalni..( myslim to tak ze tam maji byt jina riditka a maska) dik za rady:-) http://www.zkouknito.cz/velky-obrazek-nebo-fotka.f?m=45fcc56be7.jpg&fId=63 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
je to panelka cz ...jinak pokud se jedna o panelku tak je vse origo...ale jako u vsech cz motocyklu staci ten vrchni panel vymenit i s riditkama a je z toho zase kejvacka :-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdar nemáte někdo podrobné foto motoru na jawa 20 nebo 21? Tak aby tam šla vidět převodovka díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 20:58
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
 
 
Datum: 11. prosince 2008 20:58
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel4725    
mas to na jawa-50.cz
 
 
Datum: 11. prosince 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel4725    
mas to na jawa-50.cz
 
 
Datum: 11. prosince 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Ahoj mám dotaz nevíte jak mám zapojit na Jawa Mustang 23 blinkry nebo mi pošlete prosim nějake schéma ! děkuju muj email: martin.kavka@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: JIRKA      E-mail:      IP: uživatel11056    
zdarek potřeboval bych elektrycké schéma na jawa mustang 23 ale aby na něm bylo vydět jak jdou od civek kabeli diky jirka
 
 
Datum: 26. ledna 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel4799    
Ahoj koklego ja mam taky mustafa s blinkrama na to budes potrebovat baterku a tu nak dobijet takze relátko a zapalování musíš usmernit protože dáva srídaví proud a ty potrebujes stejnosmerny takze usmernit ja ma schema tak napis na Email.
 
 
Datum: 21. prosince 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
úplně stejně jako žárovičku k baterce, jen k tomu přidáš přerušovač...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 6:50
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravíčko :-) Mam dotazek..kolik si mam říct za řadící automat na fichtla??...zachovalej..neni zrezlej...rychlosti jdou...vydlička neni ohlá... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ne nespletl sem se:-D...a sry že ¨píšu jak prase :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
mrcin: ten automat z aukra je na prvni pohled KO...ma totalne omlety zuby...to nevyresi ani silnejsi pero :-D:-D takovej nebrat:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
ne tak kdyby ses náhodou spletl :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
http://aukro.cz/item504468906_jawa_50_pionyr_cast_razeni.html#gallery , a co toto ?
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sry to stou vydličkou sem si nějak neuvědomul...a ymslíš si že nerozeznám řadičku od řadícího automatu?:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
beztak prodává řadičku a ne řadící automat , rači osobní odbeěr nebo fotku :-) při koupi
 
 
Datum: 12. prosince 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ho poznám taky....ale ono oko neprozradí vždycky všechno....! A taky točim motorem 12 000 a ty síly sou v tý převodovce už někde jinde..:-) Takže jo zkusil si to na mě ale já mám rád jistotu....a něaký skládání automatů...taky sem to dělal....samozřejmě....ale ta jistota tam neni...!
 
 
Datum: 12. prosince 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
hezkej popis...zachovalej,neni zrezlej,rychlosti jdou...nechapu proc pises ze vidlicka neni ohla kdyz vidlicka nema nic spolecnyho s automatem :-D:-Dvidlickou automat hejbe:-):-) takovejch nezrezlejch zachovalejch,co radeji mam doma asi pět,ale nefunguje ani jeden:-D:-D Vzdycky kdyz je nouze tak treba ze 3 postavim jeden funkcní:-D:-D taky sem jich mival 15:-D:-Dale uz je to vyvrakovaný...automat je nejlepsi kupovat nekde,kde si ho muzes prohlidnout a oskouset...ja treba dobrej automat poznam:-) nevim jak ty frikuline:-D:-D:-D a obcas jde ten automat opravit:-) nemusi se hned vyhazovat:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A pozor...:-D za 250Kč se prodávaj ze slovenska nový když byli (originály....) ale teď nejsou....takže jestli řekneš 300..:-) Nemám rád kšeftování za účelem obohacení se....jo jasně zaplatim ti ale ne přemrštěnou cenu....!
 
 
Datum: 11. prosince 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já za dobrej zaplatim....ale za opravdu dobrej...! To znamená že ho zaplatil až minimálně po vizuální kontrole....:-) Lepší by byla jízdní...! Protože cenu má funkční automat negunkční je šrot..!
 
 
Datum: 11. prosince 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Mě ho jeden typek prodal + spojkovej koš za 100kč a ještě mě ho dovezl na motorce až do naší vsi. Tak asi tak.
 
 
Datum: 11. prosince 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to je neco pro frikulina...:-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      E-mail:      IP: uživatel4569    
Panove,mam takovej problem,letos v lete jsem poridil podkovu mezi setrvacniky ,vyroba Az..rek.Je to na JAWA pionyr namontoval jsem to na upravenej motor a spodek otacek dobrej,ale motor nejde vytocit a nema ten spravnej vykon a jde to ven z karburatoru.Je to rozvod pistem a saci kanal se prekriva dostatecne.Uz jsem to trikrat rozdelaval a zase skladal systemem podkova ven a odzkouset a pak podkova zpet a odzkouset a bez te podkovy to jede super a s ni to nejede?????????:-(Podkovu jsem dal do orginal pionyra a tam funguje bezvadne.Myslim ze je asi moc objemna.Nemate nekdo podobne zkusenosti?Predem diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to moc dlouhý mě se to nechtělo číst.....:-D:-D:-D Jinak pojem moc objemná podkova je hloupost....! Podkova do sériový kliky je takový lehký přilepšení....rozhodně to nemůže bejt na škodu....:-) Tam je problém jinde....
 
 
Datum: 12. prosince 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jenze on to nedava na serii ale na upravenej motor (zalezi jak moc je upravenej a jak moc tomu rozumi) v prispevku to pise...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já se ke klapce stavim značně skepticky.....! Udělat dobře fugující klapkovej motor neni nic jednoduchýcho...myslim teda pro závodní účely...! A takový to posadim klapku na sériáka....mrhání časem talentem a penězma....:-) Ale to je můj názor....
 
 
Datum: 12. prosince 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulin: se divim, že zrovna ty nevíš, že klapka spraví všechno... i zadřenej motor :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně dej tam klapku...urve to asfalt....:-D Všichni si to představujou jak Hurvínek válku....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4730    
hledal bych problém v bezných zavadach jako je netesnost,blbe serizeni atd...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 10:29
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je sice pravda, že pokud se prostor klikovky zmenší přes určitou mez, tak to může mít negativní vliv. Ale silně pochybuju, že to bude případ tvýho fechtla. Každopádně to chování co jsi popsal je zvláštní.
 
 
Datum: 11. prosince 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud mas upravenej valec tak to neni co resit cili nastupuje klapka...ale pokud je ta vlozka s origo prefuky tak negde bude problem...ani newim co to dela ale tu klapku bych si tam dal bude ti to o dost lip litat a co se tyce toho ze na serii to jede jinak tak do jiste miry je kazdy fichtl jiny cili se neni ani cemu divit...:-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau,potřebuji poradit,za kolik mám prodat hodně slušné vidlice na pionýra,mají originál lak a jsou v opravdu hodně dobrém stavu?Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
frikuline.....máš zájem o řadící automat?:-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo kdybys nabízel řadící automat o tom by se nechalo mluvit....vidle...ty se nechaj generálkovat...!
 
 
Datum: 11. prosince 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
:-) zalezi jakej one bude mit kdo zajem ale jejich vsude plno takze budes rad kdyz to nekdo vezme za 50 Kc
 
 
Datum: 11. prosince 2008 18:56
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel4659    
Hojte lidi-mam dva dotazy-1-mam 4 karbecy a kdyz se podivate ro toho jak to saje vzduch tak dole jsou dirky dve jedna normalny a ve druhe je zlatý váleček s dírkou no a u nekterych je dirka mensi a u nekterých vetsí,která je lepsí jako v tom valecku ty dirky jsou rozdilné,a 2 dotaz videl jsem par rozet a mozne ze do nekterych se davaj 2 loziska a do nekterych jen 1 lozisko ? myslim u fika aji karbec ,a kdyby to bylo mozne s tema loziskama tak ta nektera rozeta je na jiny typ ? dikes za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
napred se delali rozety s jednim loziskem,pak se dvema a od mustangu zase s jednim:-) Ja osobne jsem zastancem dvou lozisk:-) karburatory maj ruzne vzdusniky ale ty rozdili jsou jen v desetine mm...spsi je otazkou jestli jsi neporovnaval karbec z 05 a z 21 :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ty loziska na 20 sem nasel len jedno v rozete a vnutro rozety nato bilo aj tak robene a na 21 sem mnel zase 2 takze asi podla typu ale moze to byt len nahoda :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
s těma rozetama je to možný, nejdřív se to tam dávalo, pak zas nedávalo a pak zas dávalo nebo jak to je.....
 
 
Datum: 11. prosince 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/pokec-srazy-vyjizdky/id63485.html Tady v tom dotazu, někdo napsal že "neumí vyrazit štítek"...tak jen pro informaci je to tak, že koupíš novej a raznicema (asi 4 nebo 5 mm) vyrazíš čísla sám...V podstatě tam ty čísla mohou být jak chtěj, protože dřív je ve fabrice vyráželi taky ručně...Stačí když budou čitelný, stejně velký, a nesmí to ujet...hlavně ať se to dá přečíst a nemusí to být "strojově"... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 18:21
 
<  1961  1962  1963  1964  1965  1966  1967  1968  1969  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 13:21:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu