Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: honza
IP: uživatel4590
 Nazdar,chtěl jsem se zeptat jak jde utěsnit (aby nepřetejkal olej)spojková komra od komory s převodama.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 19:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a jeste to gufero: newim gde se da takovy sehnat, zas tolik mista u toho loziska pro gufero neni...
Datum: 12. prosince 2008 19:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak k tomu guferu: normalne ho tam nasadis jako gufero treba na kliku ale ne zas moc...jinak pravda pripada mi to trochu zbytecny, blbe se od oka odmeruje kolik dat oleje na do ty prevodovy casti da se to spocitat kolik presne ale je to takovy divoky nigdy sem s tim nedelal...vim ze se to delava ale muj nazor je to tam nechat, ten prevodovej olej neni zas tak hustej aby tu prevodovku nejak extra brzdil, si kup treba ridsi, kup si ferodo lamely nebo vic pritahni spojku aby tolik neklouzala...tim ferodem nic nezkazis coz se u zacpavani te dirky zrovna rict neda - bud se tam neco navari ale nezkuseny muze ponicit karter nehlede k tomu ze hlinik by se mohl zkroutit, pokud to necim ucpes tak zase zalezi jak to ucpes, stejne se ti ty oleje muzou negde smichat a pak to prakticky ztraci na vlastnostech...je taky blbost namixovat hustej a ridkej olej...ale je to tvuj projekt tak se rozhodni jak na to pujdes
Datum: 12. prosince 2008 19:49
 to musíš vymyslet, poradil bych, ale nepamatuju si kolik je tam na jaký straně místa, ideální by bylo mít gufera z obou stran, ale když to nepůjde tak dej gufero na tu stranu, aby mělo namahanou pružinu tlakem (zkrátka tlak musí být na straně, kde je pružina)
Datum: 12. prosince 2008 19:47
Jméno: honza
IP: uživatel4590
 je to na to abych moch dát do spojky víc a hustší olej a do převodů mín a řidší.A ještě jak mam upevnit to gufero na tu hřídel od spojkovýho koše?
Datum: 12. prosince 2008 19:38
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 aha! a nebude zbytečně moc práce s dalším víčkem, dalším vypoušťákem pro spojku, aby se to nevychrlilo až sundá kryt apod.? ja bych teda osobně hledal spíš nějakej kompromis u oleje....
Datum: 12. prosince 2008 19:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak se mzas popisoval neco jinyho...no dava se to kvuli tomu ze na prevody je potreba mene oleje je to pry pro zavodni ucely ale o nejaky deci min to bych nijak neresil, nechal bych tu diru tam aspon mas jistotu ze to ty prevody bude mazat a nemusis mit dve napousteci diry...
Datum: 12. prosince 2008 19:16
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 pro staton:nejspíš to chce asi proto, aby moch do převodové komory nalejt řidší olej a do spojkové hustší pro větší přítlak spojky.
Datum: 12. prosince 2008 19:15
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zavař tu dírku kde to přetejká, dej gufero na ložisko spojk. koše. A jen tak mimochodem - k čemu to bude jestli to teda není tajný....?
Datum: 12. prosince 2008 19:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 rozpulit, tmel, tesneni (takovej tenkej zelenej papir),slozi, hotovo
Datum: 12. prosince 2008 19:06
 Zdarte,vrta mi jedna otazka hlavou.Znamy si koupil pneumatiku mitas co prodava sesa 2,75-16 a kdyz se rozjede a zabrdzdi,tak mu se normalne pneumatika otaci na rafku,rafek ma orig.,dusu ma novou,uz to napumpoval na 3atmosfery a furt to dela,cim by to mohlo bejt??jen me napadlo,ze si mozna koupil malou dusu,ale pneumatiku,kdyz zatlacite ma tvrdou jako sutr.dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 16:04
Jméno: dachlmen
IP: uživatel631
 ať si koupí haltr co se dává na krosky.......
Datum: 23. prosince 2008 16:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a muj znamej mel na mustafovi rychlomer z kola a ukazovalo mu to neco kolem 150...ale taky tam nemel zadanej spravnej prumer kola
Datum: 13. prosince 2008 15:35
Jméno: Standa
IP: uživatel4732
Datum: 12. prosince 2008 23:32
Jméno: Fojta
IP: uživatel3555
 ne.vse je ok a jen je nova duse s pneumatikou
Datum: 12. prosince 2008 20:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a neni nejak ponicenej rafek?
Datum: 12. prosince 2008 19:21
 čau hoši, pořád mi jedno vrtá hlavou... Jaký je rozdíl mezi kývačkou, panelkou, perákem? Nevim podle čeho to rozlišit  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 12:19
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 a doplním že jsou jiné válce. u kývačky jsou kolena přišroubované okrasnými maticemy a karbec je na karterech. u panelky je válec větší, bez ukrasných matic a karbec je na válci.
Datum: 13. prosince 2008 12:19
 Já akorát zaslech že kývačka a pérák ma jinačí odpružení, nevim jak panelka
Datum: 13. prosince 2008 9:52
Jméno: standa
IP: uživatel4732
 peraka mam a rikam ze je kurva jinej...! hlavne tyhle motory sou pomalochodny a panelky sou spis tocivý...jinak bylo receno...jiny motory,ram,plechy,kasliky atd atd...
Datum: 12. prosince 2008 23:18
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Čau,stačí se podívat na net a vidíš hned.Panelku od kyvačky rozlišíš podle přední masky na světlo a podle tachometru,jinak těch rozdílů je více,ale jmenuji ty hlavní.Jinak pérák je jedinečný,je delší,má jinačí sedadlo,jinačí kastlík na nářadí a spustu dalšího.Zkus se podívat na google,najdi oroginál a uvidíš sám.Tak čau.
Datum: 12. prosince 2008 18:42
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 psal sem to tu snad 100 krát. skus hledat.
Datum: 12. prosince 2008 18:41
Jméno: nn
IP: uživatel1337
 cau do jakejch nejvysich otacek de vytocit seriovej motor z fichtla? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 23:34
Jméno: standa
IP: uživatel4732
Datum: 12. prosince 2008 23:34
Jméno: standa
IP: uživatel4732
Datum: 12. prosince 2008 23:22
Datum: 12. prosince 2008 20:16
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 co ta když přitlačím kladivku na vačku tak to bude víc točit ?  tak to je mazec jestli si neděláte prdel zitra to rač odzkouším
Datum: 12. prosince 2008 20:01
 Ten výpočet neberte vážně to střílim od boku....  Ale cca.....
Datum: 12. prosince 2008 19:56
Datum: 12. prosince 2008 19:55
Datum: 12. prosince 2008 18:53
 to motor : dobrá destruktivní zkouškahttp://shop.sesa-moto.cz/pokec/obr/sm3.gif.Ale daval bych bacha až začnou litat ozubeny kolečka
Datum: 12. prosince 2008 18:52
Jméno: motor
IP: uživatel680
 nevim zapříhni za auto dej za 1 rzjet třeba na 50 a uvidíš bude jich dost ale ten motor můžeš vyhodit
Datum: 12. prosince 2008 18:46
Jméno: standa
IP: uživatel4730
 i víc....skus pritlacit jemne kladivko sroubovakem a dat plnej  uvidis,uslysis
Datum: 12. prosince 2008 16:41
Jméno: patreik
IP: uživatel4196
 máš to v tp. 6500 až 6700. myslim ty s ledvinkou v hlavě.
Datum: 12. prosince 2008 16:35
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 cau hosi prosim vas jhak je možny když promackavam spojku a jednou je mekka a pak za chvilku zase hrozne tvrda cim do to je jinak serizena ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 23:35
Jméno: Standa
IP: uživatel4732
 to bude rukama
Datum: 12. prosince 2008 23:35
 máš rostřepený lanko nebo se ti zasekávaj tyčky a kulička(rezatá,zdeformovaná)
Datum: 12. prosince 2008 18:45
 ahoj pospo tak jak stema valcema a kolenama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 16:46
Jméno: pospa
IP: uživatel1670
 ahoj,tady máš moje icq-243858876.kdyžtak se ozvy.zatím
Datum: 12. prosince 2008 16:46
Jméno: korec
IP: uživatel4728
 cur all nevite kolik vazi klikovka na simsona.sorry ze to sem davam ale myslim si ze ma z vas hodne simsonu tak pro to.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 15:09
Jméno: pasa
IP: uživatel4731
 caw hele klikovka važi neco okolo kila kila a pul ale nevim to presne sem to nemel dlouho rozebrany\r\n
Datum: 12. prosince 2008 15:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 23:24
Jméno: standa
IP: uživatel4732
 jen si tam dej palici z 555 a pekne ji sniz tak na 5-5.5ml objemu kdyz uz chces carovat a ten karbec je fakt stejnej jen ma vetsi trysku a je sirokej 16mm...a hrablej vejfuk....no to je na tobe....spis bych skusil hikone na kratsim kolenu,ale nebude to stylový
Datum: 12. prosince 2008 23:24
 hele a ten z 125 t myslis z čz?? dyt to je ten smaje ak na 555 akorat s vetsim difusorem???  lol
Datum: 12. prosince 2008 17:30
 diky... nabudil jsi mi myšlenku to skusit  hlavu mam z 21 tu uz bych nechtel snizovat  ale to psis az mi to nepojede a pude na vybrus
Datum: 12. prosince 2008 17:29
Jméno: standa
IP: uživatel4730
 joo zapomel sem...ma vyhrabanej vejfuk,vnitrni prepazka je zuzena na necelej 1cm v prumeru,ten sroub nema tu deravou trubicku a ma dva vývody z boku...jeden doleva a jeden doprava ...byla to prej nejaka dobova uprava....trosku je hlucnejsi ale jde pekne odspoda a pak se roztocí jak 21
Datum: 12. prosince 2008 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel4730
Datum: 12. prosince 2008 15:52
 tos rikal stando.. má tam karbec z 21 ne ta 550 a rozsirejen saci kanal.... zeptej se co na tom ma za upravu, at si to taky muzu skusit udelat
Datum: 12. prosince 2008 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel4730
 550,555,05 v zakladu 12z ...posledni serie 05,20,21,23 v zakladu 13z ...jinak je na kazdym co si tam dá...ale je pravda ze ty 05 a 20 s tema 13z nejeli....asi velkej odpor vzduchu--revmaplechy--je to na kazdym co si tam dá...skladuju znamymu u me doma jednoho divokýho pareza,ma trosku hrablej motor a s 14z rozetou jede pres 70...mozna k 80....kdo ví...550 tacho nemá  kamarad ma zas dost slusnou 21,drapaky,11z, jezdi s tim les-pole(je mu skoro 30 a ma to jako odreagovani   ) a leti mu to 60...motor nebyl nikdy pulenej a je to strasnej držák  ja mam na jednom parezu 12z a jede pekne a na 21 mam 13z a taky lita slusne..70-75...rozetka je individualni...podle toho co chces jezdit,jak chces jezdit a jakou silu ma tvuj motor
Datum: 12. prosince 2008 15:03
 Já si myslim že základ měli všichni fíci stejnej ne....12 zubů....a podle potřeby a přání (třeba i přímo v mototechně) se to upravovalo.
Datum: 12. prosince 2008 14:00
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 ja ma tamy byt 12.- 13. zubý
Datum: 12. prosince 2008 7:51
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 hojte mam takovy problem dal jsem do moji 221 novy valec a pist (ty ale byly starsi a jezdily uz v jednom motore ale pohromade tak jak sem je slozil) vse jsem krasne pretesnil (lukoprenem) ale ted motor nema vykon driv do kopce jeste otacky nabiral a ted je ztraci, ale!! predpisove chyta!! i v tomto chladnem pocasi kazde rano co na nem jedu do skoly nikdy nesklame hned na po2 chtne ale ten hrozny vykon!!! nevite nekdo co stym??? (predstih je good, svicka a cistota vyfuku taky) predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 21:52
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 tak lukoprenem to neni, trubickou taky ne, no jinak to poradi krouzku jsem nejspis taky neprohodil bo sem si je oznacil ale kopim new krouzky a uvidi se!! (PS  iky za rady!!!)
Datum: 12. prosince 2008 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel4730
 podivej se kolik maji krouzky vuli v zamku....a jedna podstatna vec...prehodis poradi jen jednoho krouzku a uz to nebude mit kompresi jakou to melo...! proste si to nesedne
Datum: 12. prosince 2008 10:18
 podívej se jestli nemáš zmáčklou trubičku ke vzduchovému filtru málo vzduchu malej výkon.....
Datum: 12. prosince 2008 9:39
Jméno: 221
IP: uživatel4326
 jj diky tak to asi nejspis bude tim lukoprenem sice jsem ho tam moc nedal ale napyplal jsem ho na to papirove tesneni z obou stran
Datum: 12. prosince 2008 9:03
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je pravda je to dost mozny...taky je ale mozny ze to pres negde pod kolinkem u karbcu nasava fales...a nebo se skrivila hlava pri utahovani...jinak diky tomu dobrymu startovani me nic jinyho nenapada, snad jeste pokud si neotocil pist (to by se ale chovalo jinak) pokud by se rad vytacel ale nemel silu tak mas chudou smes nebo ti to nasava fales od nekud ale jinak tedkomc z hlavy uz zadnou jinou pricinu neznam...
Datum: 11. prosince 2008 22:39
 mno jestli je ten valec s pistem ok,tak me napada mimo jiny jestli ti nepretek lukopren do kanalu a nezmensil tim jejich prurez,taky sem se stim jednou natrapil
Datum: 11. prosince 2008 22:17
Jméno: johny
IP: uživatel1394
 čus prečo se nevyrábí i ta druhá podpěra nádrže na jawetu sport , a ještě jestli se někdy budou dělat kryty karburáto na stadiona s22
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 18:44
 draku druha bude pozdeji teda snad za pul roku,,jinak kryt nebude,, pac je to hodne narocne delat
Datum: 13. prosince 2008 18:44
 zdaaar .. tyjo chlapi .. chtel sem si objednat ten 8. vybrus na pionira .. a uz tady neni .. nevyte kdo bych ho mohl sehnat .. moc ho potrebuju do vanoc .. dik .. muj e.mail : j-hrouda@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 13:37
 jo má to i pozitiva, ale je potřeba tady taky zmínit to negativní..... jinak si tu pak dost lidí myslí jak to s 8. výbrusem bude trhat asfalt a vono pak houno.... zkrátka pokud to má vůbec nějakej přínos tak to bude nula prd, skoro nic.
Datum: 13. prosince 2008 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel4732
 a taky nejaky pozitiva  vetsi plocha pistu ktera dela nasavaci podtlak,vetsi komprese,vetsi kompresni pomer(dle programku  ) = vetsi kroutak,neboli lip to jde od spoda  ...nehledej v tom jen to negativni...ale kazdopadne je to jen obycejnej valec kterej je prevrtanej na skoro max 
Datum: 12. prosince 2008 23:52
 stačí trochu přemýšlet......... větší výbrus - větší plocha pístu na kterou působí plyny. ALE - větší píst = těžší píst - vyvážení jde do pr...., kanály ve válci zůstávaj stejný i když musí naplnit větší objem. . . tak co, ještě chceš 8. výbrus?
Datum: 12. prosince 2008 21:23
Jméno: Fojta
IP: uživatel3555
 muzu potvrdit,ma vetsi tah,trosku min rychlost
Datum: 12. prosince 2008 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel4730
Datum: 12. prosince 2008 16:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jehe kup origo ten muzes 7x zadrit a nechat ho vybrousit...na 8. vybrusu muzes jenom jednou a naposled
Datum: 12. prosince 2008 15:48
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 Zbytečnost, akorát tím posereš valec a už nepujde vybrousit když ho zadřeš nebo tak neco ...
Datum: 12. prosince 2008 12:47
Jméno: standa
IP: uživatel4730
 kup si obyc,na co 8.vybrus....?
Datum: 12. prosince 2008 10:20
Jméno: Jay26
IP: uživatel1326
 zdar draci chtel bych si nechat stocit klikovku ale nevim na kolik mm je nejlepsi ji stoctit nemate stin nekdo nejaky zkusenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 22:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 11. prosince 2008 22:32
Datum: 11. prosince 2008 21:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 asi budu kecat ale na kros se stocuje na 80mm a na silnic kolem 60mm...ale wim ze to stoji asi 3litry zalezi jak u koho...
Datum: 11. prosince 2008 20:36
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 10:23
Jméno: standa
IP: uživatel4730
Datum: 12. prosince 2008 10:23
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdar nemáte někdo podrobné foto motoru na jawa 20 nebo 21? Tak aby tam šla vidět převodovka díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 20:58
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
Datum: 11. prosince 2008 20:58
Jméno: maro
IP: uživatel4725
 mas to na jawa-50.cz
Datum: 11. prosince 2008 20:54
Jméno: maro
IP: uživatel4725
 mas to na jawa-50.cz
Datum: 11. prosince 2008 20:53
Jméno: Martin
IP: uživatel4724
 Ahoj mám dotaz nevíte jak mám zapojit na Jawa Mustang 23 blinkry nebo mi pošlete prosim nějake schéma ! děkuju muj email: martin.kavka@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2011 22:57
 zdarek potřeboval bych elektrycké schéma na jawa mustang 23 ale aby na něm bylo vydět jak jdou od civek kabeli diky jirka
Datum: 26. ledna 2011 22:57
Jméno: Venca
IP: uživatel4799
 Ahoj koklego ja mam taky mustafa s blinkrama na to budes potrebovat baterku a tu nak dobijet takze relátko a zapalování musíš usmernit protože dáva srídaví proud a ty potrebujes stejnosmerny takze usmernit ja ma schema tak napis na Email.
Datum: 21. prosince 2008 20:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 úplně stejně jako žárovičku k baterce, jen k tomu přidáš přerušovač...
Datum: 12. prosince 2008 6:50
 zdravíčko 
Mam dotazek..kolik si mam říct za řadící automat na fichtla??...zachovalej..neni zrezlej...rychlosti jdou...vydlička neni ohlá...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 17:08
 ne nespletl sem se  ...a sry že ¨píšu jak prase
Datum: 12. prosince 2008 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel4730
Datum: 12. prosince 2008 16:12
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 ne tak kdyby ses náhodou spletl
Datum: 12. prosince 2008 15:50
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 http://aukro.cz/item504468906_jawa_50_pionyr_cast_razeni.html#gallery , a co toto ?
Datum: 12. prosince 2008 15:50
 sry to stou vydličkou sem si nějak neuvědomul...a ymslíš si že nerozeznám řadičku od řadícího automatu?
Datum: 12. prosince 2008 15:09
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 beztak prodává řadičku a ne řadící automat , rači osobní odbeěr nebo fotku  při koupi
Datum: 12. prosince 2008 14:46
 Já ho poznám taky....ale ono oko neprozradí vždycky všechno....! A taky točim motorem 12 000 a ty síly sou v tý převodovce už někde jinde..  Takže jo zkusil si to na mě ale já mám rád jistotu....a něaký skládání automatů...taky sem to dělal....samozřejmě....ale ta jistota tam neni...!
Datum: 12. prosince 2008 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel4730
Datum: 12. prosince 2008 10:34
 A pozor...  za 250Kč se prodávaj ze slovenska nový když byli (originály....) ale teď nejsou....takže jestli řekneš 300..  Nemám rád kšeftování za účelem obohacení se....jo jasně zaplatim ti ale ne přemrštěnou cenu....!
Datum: 11. prosince 2008 21:36
 Já za dobrej zaplatim....ale za opravdu dobrej...! To znamená že ho zaplatil až minimálně po vizuální kontrole....  Lepší by byla jízdní...! Protože cenu má funkční automat negunkční je šrot..!
Datum: 11. prosince 2008 21:34
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Mě ho jeden typek prodal + spojkovej koš za 100kč a ještě mě ho dovezl na motorce až do naší vsi. Tak asi tak.
Datum: 11. prosince 2008 20:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je neco pro frikulina...
Datum: 11. prosince 2008 19:42
 Panove,mam takovej problem,letos v lete jsem poridil podkovu mezi setrvacniky ,vyroba Az..rek.Je to na JAWA pionyr namontoval jsem to na upravenej motor a spodek otacek dobrej,ale motor nejde vytocit a nema ten spravnej vykon a jde to ven z karburatoru.Je to rozvod pistem a saci kanal se prekriva dostatecne.Uz jsem to trikrat rozdelaval a zase skladal systemem podkova ven a odzkouset a pak podkova zpet a odzkouset a bez te podkovy to jede super a s ni to nejede?????????  Podkovu jsem dal do orginal pionyra a tam funguje bezvadne.Myslim ze je asi moc objemna.Nemate nekdo podobne zkusenosti?Predem diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 17:37
Datum: 12. prosince 2008 17:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jenze on to nedava na serii ale na upravenej motor (zalezi jak moc je upravenej a jak moc tomu rozumi) v prispevku to pise...
Datum: 12. prosince 2008 15:53
 Já se ke klapce stavim značně skepticky.....! Udělat dobře fugující klapkovej motor neni nic jednoduchýcho...myslim teda pro závodní účely...! A takový to posadim klapku na sériáka....mrhání časem talentem a penězma....  Ale to je můj názor....
Datum: 12. prosince 2008 13:45
Datum: 12. prosince 2008 11:40
Datum: 12. prosince 2008 11:37
Jméno: Standa
IP: uživatel4730
 hledal bych problém v bezných zavadach jako je netesnost,blbe serizeni atd...
Datum: 12. prosince 2008 10:29
 Je sice pravda, že pokud se prostor klikovky zmenší přes určitou mez, tak to může mít negativní vliv. Ale silně pochybuju, že to bude případ tvýho fechtla. Každopádně to chování co jsi popsal je zvláštní.
Datum: 11. prosince 2008 21:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud mas upravenej valec tak to neni co resit cili nastupuje klapka...ale pokud je ta vlozka s origo prefuky tak negde bude problem...ani newim co to dela ale tu klapku bych si tam dal bude ti to o dost lip litat a co se tyce toho ze na serii to jede jinak tak do jiste miry je kazdy fichtl jiny cili se neni ani cemu divit...
Datum: 11. prosince 2008 20:40
 Čau,potřebuji poradit,za kolik mám prodat hodně slušné vidlice na pionýra,mají originál lak a jsou v opravdu hodně dobrém stavu?Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 19:23
 frikuline.....máš zájem o řadící automat?
Datum: 11. prosince 2008 19:23
 Jo kdybys nabízel řadící automat o tom by se nechalo mluvit....vidle...ty se nechaj generálkovat...!
Datum: 11. prosince 2008 19:09
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
  zalezi jakej one bude mit kdo zajem ale jejich vsude plno takze budes rad kdyz to nekdo vezme za 50 Kc
Datum: 11. prosince 2008 18:56
 Hojte lidi-mam dva dotazy-1-mam 4 karbecy a kdyz se podivate ro toho jak to saje vzduch tak dole jsou dirky dve jedna normalny a ve druhe je zlatý váleček s dírkou no a u nekterych je dirka mensi a u nekterých vetsí,která je lepsí jako v tom valecku ty dirky jsou rozdilné,a 2 dotaz videl jsem par rozet a mozne ze do nekterych se davaj 2 loziska a do nekterych jen 1 lozisko ? myslim u fika aji karbec ,a kdyby to bylo mozne s tema loziskama tak ta nektera rozeta je na jiny typ ? dikes za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel4730
 napred se delali rozety s jednim loziskem,pak se dvema a od mustangu zase s jednim  Ja osobne jsem zastancem dvou lozisk  karburatory maj ruzne vzdusniky ale ty rozdili jsou jen v desetine mm...spsi je otazkou jestli jsi neporovnaval karbec z 05 a z 21
Datum: 12. prosince 2008 10:38
 jj ty loziska na 20 sem nasel len jedno v rozete a vnutro rozety nato bilo aj tak robene a na 21 sem mnel zase 2 takze asi podla typu ale moze to byt len nahoda
Datum: 11. prosince 2008 19:22
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 s těma rozetama je to možný, nejdřív se to tam dávalo, pak zas nedávalo a pak zas dávalo nebo jak to je.....
Datum: 11. prosince 2008 19:16
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec/pokec-srazy-vyjizdky/id63485.html Tady v tom dotazu, někdo napsal že "neumí vyrazit štítek"...tak jen pro informaci je to tak, že koupíš novej a raznicema (asi 4 nebo 5 mm) vyrazíš čísla sám...V podstatě tam ty čísla mohou být jak chtěj, protože dřív je ve fabrice vyráželi taky ručně...Stačí když budou čitelný, stejně velký, a nesmí to ujet...hlavně ať se to dá přečíst a nemusí to být "strojově"...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 18:21
|



|