slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1960  1961  1962  1963  1964  1965  1966  1967  1968  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj někde jsem slyšel, že se k pionýrům dávalo nějaké nářadí. Prý bylo v nějakém pouzdru. Je to pravda? Pokud jo, nemáte někdo jeho fotku nechal bych si vyrobit kopii. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
mam ho stale, me se akorat trha, jinak je to takovy jakoby kus platku asi PVC no to kazdej zna a gdo ne tak si to domysli...ale foto by bylo az na jare...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
icq 371264645
 
 
Datum: 13. prosince 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to standa: Dal bys mi prosím na sebe mail? potřeboval bych se tě na něco zeptat. Neva?
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
ja ho mel....bylo takovy modro bili..takovy pouzdro...ale casem ztvrdlo a rozpadlo se a vyhodil jsem to...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:13
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau,tady je takový malý dodatek k tomu rozhovoru o tom,že pionýry jsou dražší a dražší. http://cesky-bazar.cz/motorky/inzerat/1111/23-mustang.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak parezy a 555 sou tak trochu negde jinde, 05 je malo tak sou taky obcas trochu jina kategorie ale 20, 21 a mustafy sou klasicka trida fichtlu cili maj vetsinou (meli) i klascikou nizkou cenu...za levno se tez profava od starsich lidi kery se toho chtej zbavit, od tech co jim to nedovoli bud cas, misto, nebo rodinne duvody a pravda jak si psal i ti co o tom moc nevedi...tady nejlevnejsi fik je kolem 500 a je to jeden za litr vcelku zachovala 20 co ma papiry...to je pomalu za cenu tech papiru jenom:-Dmozna se tu jeste prodava ale byla tu...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a 555 taky neni buhvi jak levna a bezto ji najdete na netu za 1000 sic vypadajíc horzne ale po oprave stojí peknou sumičku :-) ale najdou se i blazni kterí se nezajimaj o fika a chteji se toho zbait a neznaj cenu a tak i celkem dobryo prodaj zamalej peniz
 
 
Datum: 13. prosince 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Stando : myslíš toho bílého?To není on.Mám ještě jednoho a toho bych za 3000,- určitě neprodal.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zda se mi to nebo to ma jinej vejfuk? takze origo to nebude...ale jinak to ma asi zrenovovany jak pise, chtelo by to za ty prachy projet...k tem stadionum - maj cenu proto, ze uz jich tolik neni a prece jenom je to muzejni typ, stejne jako fuchtl ale ten bude jeste nejaky generace jezdit...k tem cenam: + jde secko nahoru tak proc by nesla i cena dilu, prace a tudiz i fichtlu, gdyz je to udelany na jednicku tak proc ne... - pripadaj mi dost premrsteny ceny u takovych tech radoby predelavek na kros, to je nejen kyc ale to snizuje cenu (nezvysuje!) a taky to vetsinou za moc nestoji, ovsem za dobre zrenovovanyho a vyblejskanyho fichtla a taky i zas dobre natuneneho bo po vzhledove strance sladeneho a vysperkovaneho fichtla bych se nebal dat takovy velky prachy byt je to drahe a jen "padesatka"...ale taky je to uz kus a dela to velkej dojem...stejne nejlip vypadaj zrenovovany fichtly...jinak cena taky se odviji od toho gdo to dela (muze si diktovat podminky, taky cim vyssi uroven tak tim vyssi cena) a od ceny dilu - negde sou levny, negde drahy, podle dostupnosti dilu (treba jeden z duvodu proc Jawy 90 tolik stojej), podle vytizenosti renovovatora (tunice, ladice), nasazenim (gdo to dela ve velkym treba ma rozdelany 3 fiky naraz tak ma obycejne mensi ceny nez negdo gdo to jednou rozebere a slozi) atd atd...a samozrejme i fichtl samotny, nekery kusy litaj jak dabel a jejich cena je pomalu nevycislitelna oproti linejm herkam (ale i ty pokud se daj do pucu tak se z nekerych stanou splaseny trubky, z nekterych bohuzel uz jen trubky...)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
lukasi holube tak proc toho svyho mustanga prodavas?? videl jsem ho na motoinzerci:-D:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je vocas ani nevi jak se píše simson prej SPIMPSON
 
 
Datum: 13. prosince 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
No,jasně.Renovace je celkově opravit motorku,tak aby byla jako nova.Dávat vidlice ze simsona,nádrž z 250tky,kola z endura apod. to je prasarna.Já bych klidně koupil pionýra i za 5000,- ,ale jedině pokud vidím,že je opravdu v origo.stavu.Jinak ne.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 16:49
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Jedinú neodfláknútu prácu urobil na tej motorke snáď len pán lakýrnik. Hlavne by si "renovátor" všimnúť že má prehodené teleskopy vo vidlici a že keď použije špotrový filter a lauf zo simála, tak to nemôže nazvať renováciou! Renovácia je o tom že použije originálne diely, prípadne repliky nie toto!
 
 
Datum: 13. prosince 2008 16:38
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Chtěl jsem tim jenom říct,že v dnešní době se pionýry a mustangy buď rozebírají na ND a nebo se renovujou a prodávaj za těžký prachy.Ale já osobně jsem na mém mustangu renovaci dělal,koupil jsem jej za 4000,-,zrenovoval jsem jej za 10000,- a to už jsem na 14000,- ,a kdybych jej prodával tak za ty prachy by to stejně nikdo nekoupil.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
a cemu se divis? stadion S22 vychazi cenove 2x vic nez klasickej pionýr z 70.let ackoliv pochazej ze stejny doby a stadionu je jen o male mnozstvi mene nez fichtlů ...uz je na case ze i fichtly jdou s cenou nahoru...a ze nekdo koupi vrak za 500,- ,za 1000,- koupi TP a za 2000,- to opravi a za 8000,- prodá....a jako co...je to obchod...kdyz se najde kupec,proc ne...neni kazdej,ze se mu chce delat nejaky opravy a chce si proste koupit fíka na kterym bude jezdit a nebude furt neco resit...a abych ti rek pravdu,tak to delam obcas taky...a co jako....vzdy jsem prodal...ale moje ceny nejsou az tak premrstene a vetsinou to prodavam znamym,takze to za ty prachy musi fungovat.....a popripade maj u me servis :-D:-D:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:24
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cca před 5 lety jsem zrenovoval Mustanga z roku 1981 a prodal jsem ho za 12000 kč. Když se to udělá kvalitně tak si za to lidi zaplatí. Teď si renovuji svého Mustanga a zatím jsem jen v dílech za 7000kč, a to mám tak polovinu věcí co plánuji koupit. Takže není se čemu divit...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Co tady prskáš Lukasholube. Každýho věc proč prodává, ale jen proto že je zvykem kupovat vraky po 2000kč tak přeci nebude prodávat pod cenu renovace. Věř že kupce najde, je sposta lidí co se v tom hrabat nechtějí tak vraky za flašku rumu nepotřebují... A navíc tomuhle bych GO motoru věřil, protože většina pseudorenovátorů jsou fušeři a je to vidět na všem.. Takže pokud dal pečlivě do kupy viditelný věci, tak proč by odfláknul motor. Navíc jestli je motor po GO se pozná aniž se rozebere.. stačí se chvilku projet, věř mi rozdíl je velmi markantní :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
no jasně, ale je tu čím dál víc překupníků!
 
 
Datum: 13. prosince 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Já to chápu,že ty prachy do něj dal,ale proč to teda prodává,pochybuji že mu to někdo koupí za ty prachy.Možná by to někdo koupil,ale kdyby to bylo zrenovováno do originál stavu.Já osobně bych si koupil starého vergla ze stodoly za 2000,- a udělal bych si na něm renovaci sám,protože nikdy nevíš jestli to co píše v inzerátu je pravda a přece mu před ním nebudeš rozebírat motor aby ses podíval jestli je po celkové GO. :-) :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
A to si myslíš že když do fichtla dá někdo cca5000, nějakou dobu se s tim sere, a ještě třeba kupní cena cca 1500-2000, tak že ho prodá za 4tisíce, nebo co.To chápu, ale nechápu to, když někdo chce za starýho vergla vytaženýho ze stodoly a chce za něj jtřeba 5tku.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: linkon250      IP: uživatel4735    
mam babettu typ 210 a ked idem na jednicke ide a ked sa hodzí dvojka skapina to az to skape odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 22:19
 
 
 
 
Jméno: Jméno není vyplněné      IP: uživatel4649    
pro cucak: ty si fašista
 
 
Datum: 26. prosince 2008 22:19
 
 
 
 
Jméno: debil      IP: uživatel4649    
vy rasistický vyjebanci má to cenu hádat se o tom kterej národ je "lepší" podle mě to cenu nemá ať si každej myslí co chce ale to že 1 čurák řekne o slovákách že sou to debilové neznamená že hned musíte nadávat všem ne? vyřiďte si to s tim kdo to napsal.a s blbejma kecama že je fichtl babeta nebo jiná jawa sráč nesouhlasím to může napsat jen debil kterej to neumí spravovat a když se to seřídí jak má a udržuje se to v pořádku tak s tim neni žádnej problém já na fichtlovi nalítal 10 000 km a ještě mě nikde nenechal takže si myslím že je to přístupem k tý motorce proč myslíte že dřív jawy vyhrávali na závodech přes poušť protože sou jednoduchý a když se něco vysralo tak to bylo jednoduchý spravit kdežto složitější motorky s všelijakejma vymoženostma když se jim něco posralo tak než to spravili tak jim to trvalo dlouho a nebo to nespravili vůbec
 
 
Datum: 26. prosince 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
linkon250 moje odpověd nemířila na teba ale na Štustáka. Nemohu ti poradit bo jsem tento problém neměl.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel4174    
ty buzerante vyjebany to komu rices ze slovaci su volove ty kokot vyjebany jebal sem ti smrt .cesi su najhorsi narod co poznam .sak vi slovakom nesahate ani po paty.zakat sa virabjala skoda na slovensku bilo dobre jezda dofcilku a ket ju maju cesi su to\r\nsu to obicajne zdrepi ty buzerante co drbes vlastne kokota do skrine
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel4174    
ty buzerante vyjebany to komu rices ze slovaci su volove ty kokot vyjebany jebal sem ti smrt .cesi su najhorsi narod co poznam .sak vi slovakom nesahate ani po paty.zakat sa virabjala skoda na slovensku bilo dobre jezda dofcilku a ket ju maju cesi su to\r\nsu to obicajne zdrepi ty buzerante co drbes vlastne kokota do skrine
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel4174    
ty buzerante vyjebany to komu rices ze slovaci su volove ty kokot vyjebany jebal sem ti smrt .cesi su najhorsi narod co poznam .sak vi slovakom nesahate ani po paty.zakat sa virabjala skoda na slovensku bilo dobre jezda dofcilku a ket ju maju cesi su to\r\nsu to obicajne zdrepi ty buzerante co drbes vlastne kokota do skrine
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel4174    
ty buzerante vyjebany to komu rices ze slovaci su volove ty kokot vyjebany jebal sem ti smrt .cesi su najhorsi narod co poznam .sak vi slovakom nesahate ani po paty.zakat sa virabjala skoda na slovensku bilo dobre jezda dofcilku a ket ju maju cesi su to\r\nsu to obicajne zdrepi ty buzerante co drbes vlastne kokota do skrine
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel4174    
ty buzerante vyjebany to komu rices ze slovaci su volove ty kokot vyjebany jebal sem ti smrt .cesi su najhorsi narod co poznam .sak vi slovakom nesahate ani po paty.zakat sa virabjala skoda na slovensku bilo dobre jezda dofcilku a ket ju maju cesi su to\r\nsu to obicajne zdrepi ty buzerante co drbes vlastne kokota do skrine
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel4174    
ty buzerante vyjebany to komu rices ze slovaci su volove ty kokot vyjebany jebal sem ti smrt .cesi su najhorsi narod co poznam .sak vi slovakom nesahate ani po paty.zakat sa virabjala skoda na slovensku bilo dobre jezda dofcilku a ket ju maju cesi su to\r\nsu to obicajne zdrepi ty buzerante co drbes vlastne kokota do skrine
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel4174    
ty buzerante vyjebany to komu rices ze slovaci su volove ty kokot vyjebany jebal sem ti smrt .cesi su najhorsi narod co poznam .sak vi slovakom nesahate ani po paty.zakat sa virabjala skoda na slovensku bilo dobre jezda dofcilku a ket ju maju cesi su to\r\nsu to obicajne zdrepi ty buzerante co drbes vlastne kokota do skrine
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: linkon250      IP: uživatel4735    
ale dzite do pice vi jebli kokoci sak vam to jebe na hlavu vi ceske kurvi fasisticke Tom R.tebe to jebe kdo ponizuje babetu sak sa pitam co temu je ne? a ty Štusaku ti seš radni kokot ceski cesi nepochopia nikidi na ti vase jeble hlavi
 
 
Datum: 14. prosince 2008 10:54
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Prosímtě uklidni se někdo má rád mopedy a jiné "padesátky" a někdo silnější stroje tak neponižuj babettu pro mne je to skvělý stroj který mne doveze kam potřebuji a hlavně málo "žere"
 
 
Datum: 13. prosince 2008 22:52
 
 
 
 
Jméno: Martin Štusák      E-mail:      IP: uživatel3228    
protoze ses vul tak ti to chcipne, kdyby sis koupil pořadnej stroj třeba ktm nebo yamahu a ne babetu ty demente proste babeta pincek to sou nejhorší stroje ktery jawa udelala a vis proc ? protoze se spojila svama slovákama debilníma, fakt všechno zkurv...te ste volove
 
 
Datum: 13. prosince 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel1337    
Zdar,mám Jawu 90.Jak je ve válci závit na matku která drží vejfuk tak ho mám srtženej.Tak se chci zeptat jestli to pude opravit a kolik by to stálo.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Jo,spravit to určitě pujde,zkus hledat někde na netu.Někde jsmem četl jak to spravit,ale už nevím jak a kde.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
jo jde to
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: david212      IP: uživatel680    
ahoj šlaby na fichtla Hlava válce Simson odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
No ale zase s hlavou ze Simsona dyl trva nez se to ohreje tak dyl muzes jet ale zase dlouho trva nez se to zchladi
 
 
Datum: 13. prosince 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se nedela. brzo to uvaris. ale dělalo se že se to vrtalo na simsonackej pist
 
 
Datum: 13. prosince 2008 17:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
na origo valec nema zadna nahrazka prece...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
mam pocit ze jo ale k cemu blbe by se to chladilo a valec by byl v zakrytu a nechladil se vubec
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel368    
Čau, chci se zeptat někoho kdo dělal GO motoru, na kolik ho to přibližně vyšlo, a co všechno v tej ceně je, a na kolik by mě vyšli gufera a ložiska. Dík za všechny odpovědí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jestli je linej tak to bude chtit nejspis vybrus zalezi jak je hodne opotrebovanej valec. tu GO bych radeji nedelal pak us to neni vetsinou ono radeji vycisti vejfuk a vse dobre utesni a nic na vejfuku neupravuj nech vse origo tak to jezdi nejlip za malou spotrebu
 
 
Datum: 13. prosince 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ma generalka vysla levno pac sem si to delal sam a mel sem dost levny dily: obe loziska na kliku, secky gufera, secky lanka, cela spojka (2x lamely, mezilamela, pruziny), primarni retez, pist, krouzky, kladivko, kontakt, tesneni, novej oil, futro do ojnice atd atd...no kolem litru ale to bylo tez tim ze prevody naprosto v poho, automat jak novej, klika vyborna, ojnice tez...jinak vybrus by to mohl vyresit ten je od 300 do 500Kc i se sadou...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel368    
Já sem přemejšlel o výbrusu, ložískách a guferách...zdá se mi, že je 21tka strašně líná, pomohl by výbrus?
 
 
Datum: 13. prosince 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Já jsem to měl tak levné,protože jsem tomu chlápkovi co ty díly prodává dal ještě nějaké mé díly na výměnu za ty nové do motoru.Jinak by to určitě vyšlo dráž.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 14:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
ja teda delal GO z gruntu,protoze motor toho mel za sebou strasne moc po 36 letech provozu a mel jsem teda stesti,ze jsem vyšmelil skoro novou kliku za 100,- zbytek mi vysel asi na 2500,- ale je pravda ze jsem kupoval novou rozetu za 500,- takze se da rici ze mi to vyslo na 2000,- ale kdybych kupoval i kliku tak by to bylo minimalne 3000,- coz je realna cena....GO za 500,- u me neni GO:-D:-D:-D a co jsem menil? no krome prevodovky,karburatoru,zapalovani a karterů uplne vsechno:-D ...loziska,tesneni,gufera,futra,klika,set vybrus,automat,ozubeni nakopavacky,lamely,primar,sekundár a vsemozne drobnosti okolo...no prace na jedno odpoledne a dalsich 30.let na to nemusim sahnout:-) Díly kupovány zde...!
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
koukni tady u sesy je ma solidni ceny a hlavne skoro vsechno, ty vado 650 skoro celej motor to je hodne solidni ja jsem dal jen za loziska na kliku neco kolem 500 ale tak taky zavodni motor co bych chtel
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:36
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau,záleží co všechno chceš dávat nové,ale mě kompletní GO vyšla zhruba na 650,- a to jsem kupoval ložiska a gufera,píst+kroužky,spojkové lamely,primární řetěz,převodové kolečko a pár drobností do karburátoru.Ale záleží kde to budeš kupovat.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:27
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel1201    
zdar.prodam nadrž 21 plně funglovka,,150kč chcu za ni piste na email:ohanka.j@seznam.cz sry seso,potřebuju to prodat nemaž to pls.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 18:52
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel4659    
uplni tataři oba ,za 1 uplně jiná rubrika ,nevim co to ma co delat s policii a pak na inzerci je jina stranka
 
 
Datum: 14. prosince 2008 18:52
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau,jestli by někdo měl zájem tak já mám nějaké plechy doma,vrchní bříška 2x a přední blatník taky 2x.Vyměním za jiné díly na pionýra a nebo prodám.Pište na email.Díky.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4724    
Ahoj mám jetě jeden dotaz muže mi dobíjet dynamo na mustangu baterku k blinkrum ?? diik za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
a dodám ž efektl má magneto a né dynamo. magneto vyrábý střídavý proud takže musíš udělat minimálně usměrňovače.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Hele pokud si to představuješ jako drtivá většina náctiletých ve smyslu, že přidám jednu součástku a je to.. takto teda takhle udělat nejde. Musí se udělat zcela zásadní zásah do elektroinstalace spojený s výrobou elektronických zařízení... no a pokud jsi ten typ, kteýmu je líto koupit za dvě stovky novej řetěz, tak dál nepátrej a přijmi myšlenku že to nejde...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
za jistých podmínek a úprav ANO:-) inspirovat se muzes schematem na ČZ 150C....tam je pouzit ten nejjednodussi princip dobijeni:-) ale jiste ti sem jeste napise kolega Chong a nabidne ti jeho reseni pomoci nabojove pumpy(regulace-menic) a CDI jednotky na zapalovaní:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapci dotaz... mám 555 a proste jak je výfuk pod motorem, tak je vecne zasranej (jedno od čeho, ale spíš od necistot a silnici) proste bojím se ho nečím umýt, že bych ho poškrabal (je novej z prazdnin) už tak je osoupanej od stojanku a sem tam už jsou milimetrovi dirky od kaminku :-(... proste kdyz je vlhko bo tak a silnice je mokra, tak prijedu dom a vyfuk od vseho moznyho... blatnik mam... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha:-D:-D já neim, já doma pařeza nemám:-D tak jen co si pamatuju vod kámoše..:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on je praveze zasranej zezadu :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedině prodloužit přední blatník nějakou gumovou zástěrkou..:-) ale bude to vypadat blbě, ale bueš mít čistej vejfuk..:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
presne tak...s tim nic neudelas...a bacha na jezdeni v zime...ta sul ten vejfuk(chrom) rozezere:-) Jedine reseni co mi napada,je dej si tam nazpatek na zimu ten starej obouchanej vejfuk a s timhle novym jezdi jen na vyjizdky v suchem pocasi po ciste ceste :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:51
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to je teda problém....co zkusit brnknout do NASA...? :-) Ale rada je jasná....pokud chceš mít super vejfuk na věky tak nejezdi....:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 11:47
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel1780    
čau.hele chci se zeptat.jak zde sesa prodává ten stahovák na kliky za 700kč.je to na určitý typy klikovek nebo je to ňáký univerzální??díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi potreboval bych pomoct poradit. Jednou jsem se vyboural na mustangoj a trochu se víc poškrabal ten prední svetlo ten plast. Jak mam dat do puvodního ten plast ?Není prasklej jen poškrábanej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky týpku
 
 
Datum: 15. prosince 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
nwm hele skus to zakytovat nejakym dobrym kytem a vybrus to ja myslim ze by to ani nebylo poznat kdyby si to pak nejak perfekne nastrikal
 
 
Datum: 13. prosince 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
cau kupoval jsem si čezetu a dal mi k ni 2 válce 1 je prej 125 ale nevim z jakýho typu a na válci je vyrařeno jenom 513 tak nevim. http://uloz.to/1047416/pc130407.jpg je vubec na válci vyraženej typ motorky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 12:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
pokud je na valci vyrazeno 513 tak to neni 125,ale 250...co chces slyset vic...cz 250 maj oznaceni 513,cz 125 maj oznaceni 516 a 380 maj oznaceni 514 ...pak jsou nejaky starsi verze,ale ty motory sou od 70.roku stejný:-D proste ti dal nejake valce navic,ktere jsou ti k nicemu:-D:-D ale aspon ti pripadalo ze tti k moto dava hodne ND:-D:-D casta prodejni taktika:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:44
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
já vim ale z čeho by to teda bylo ?
 
 
Datum: 13. prosince 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
cz 513 je obsah 250ccm....125 ma oznaceni 516:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 10:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
Zdarec. Frikuline dotaz asi nejspis pro tebe:-) Kdysi jsem tu cetl,ze nejjednoduzsi uprava,jak roztocit motor je zkratit pist o jistou hodnotu a hrabnout vyfukovej kanal o jistou hodnotu + snizit hlavu na jistou hodnotu abych nahnal zpet kompresi(hodnoty nebudu udavat aby ste to hned vsichni neskouseli:-D:-D) k veci.......kecal sem s kamaradem v tanecnich a chtel by,abych to u nej skusil a jen bych chtel vedet jestli to ma nejakou budoucnost a popripade s jakejma podminkama??? zaklad je dobrej...motor 100% stav....uz takle sem mu to sesteloval,ze mu to jede jako hovado,ale on by chtel víc:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
tebou jsem se nechal tezce inspirovat a zacal jsem procitat moudré clánky....vim ze 1-2mm skratit pist a otevrit kanaly je takovej basic...delaj se vetsi brutality...ja vim... mozna jsem mel uvest ze ,to co pisu,vim od tebe tady z pokecu...za to se omlouvam...nechci vydavat cizi myslenky za své...fakt sorry...to o te draze uz davno vím...chci pouze rotocit motor...jinak ty ve valci mam pouze seriove prepustaky ale na konci jsou rozdvojené na dve stejná okynka(puvodne valec 05..) ty dve okynka navic jsou proti vyfuku...s normal pistem a s normal karbecem to jezdilo hezky...s jednokrouzkem a karbecem z peraka to bylo neovladatelný,takze hledam nejakou stredni cestu:-) Kazdopadne dik za vse....pres vanoce si s tim trochu pohraju...
 
 
Datum: 14. prosince 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Stando,tu klapku u ctyrkanalu mit nemusis,kdyz pouzijes klapku,tak muzes vyuzit pistu k prepousteni,ale to neni jedina cesta jak ty dva pomocne kanaly napajet,muzes kanaly napojit primo na hlavni prefuky a poslat je do tech spravnejch mist:-),(treba jako to ma babetta),ale ne uplne tak,SORRY,ale nikdo sem nedava plany svejch valcu,jestli rozumis,tady to resit nechci. Draha po kterou tlaci smes na pist je duluzita,ale taky je dulezita vaha jezdce,nekteri TEZCI zavodnici jezdej drahu 30mm,orginal je 29,5,ale muj kompromis je 29mm,nekdo uveze i 28mm.Dulezita je hlava valce a jeji kompresni pomer,jakej tam das pist,jak dlouhej,kolik krouzku,jak vysoko bude prvni krouzek,casovani saciho kanalu,rezonancni vyfuk a jeho PARAMETRY,saci kolinko a jeho delka,hmotnost pistu,odlehcit ojnici,treba stocit kliku,karburator a zapalovani.To vsechno dela zavodni motor.Ty hodnoty co tady nechces zverejnovat jsem tady dal s velkou rezervou ady kdyz to nekdo udela,tak aby tomu motoru moc neublizil a aby to trochu tocilo.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
fishracing ®: to ja vim,ze to neni jednoduchy jak to vypada:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 16:49
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli chceš mít přefuky přes píst tak k tomu klapku mít nemusíš... Do originálních přepouštěcích kanálů bych se určitě nehrabal!U nich je strašně důležitá jejich simetričnost. Rezonanční výfuk je základ,a neměl by na žádnym upravenym motoru chybět. Dělej jak myslíš,ale pamatuj že nic neni tak jednoduchý jak vypadá...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pravda pokud lita dobre tak radsi nechat ale pokud chce od toho vic tak zasah jak do vyfukovyho tak do prefukovyho kanalku (snizeni hlavy tez neco prida na sile)...a k tomu vyfukovymu - moc s tim zkusenosti nemam ale jista cast se z vyfuku vraci pomoci rezonancniho vyfuku, ten se nesmi pozapominat dyt ma pry skoro 1/3 celkovyho vykonu na svedomi...a gdyz se jedna o novy prefuky treba nad pistem tak tam bych to videl jedine s tou klapkou...a asi to budou nejaky zlabky nebo jakoby kanalky ale v tomhlec se nevyznam takze neporadim...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:21
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa:Jsou to dva jak ty řikáš žlábky.A mezi nima běhá zámek pístního kroužku(musí se to překolíkovat když se tahle úprava dělá). Výhodu to má v tom že když jde píst dolu tak je přes okýnka v pístu a tyhle žlábky směs protlačená nad píst což má dobrej vliv na plnění motoru.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:20
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel1115    
standa: To cos napsal v dotazu, takto obecně by se s tím dalo souhlasit, máš celkem pravdu. Jen velmi malé upřesnění. Můžeš (sací i výfukový kanál) zvětšovat a hlavu snižovat jen do okamžiku, dokud přefuky budou stíhat naplnit válec. Tento okamžik nastane celkem brzo. Pak dojde k tomu, že bude výfukový kanál dlouho otevřen a čerstvá směs začne utíkat do výfuku, ve válci zůstane méně směsi a motor ztrácí spodek, protože origo přefuky nestíhaj doplnit tu směs která utekla do zvětšeného výfuku.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to má bejt kross, tak určitě kapku. Klapka ti špičku skoro neovlivní, ale ten motor se pak mnohem líp sbírá z nižších otáček.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
Díky za docela dulezity info...no on ten motor mozna bude zavodní....ale kross....napred udelam jen betaverzi nez sahnu do toho dobryho motoru...zkracovat pist budu urcite...saci kanal uz mam otevrenej...a do toho vejfukace skusim napred sahnout jen tak mm do boku a dopredu ho zatim delat nebudu... zajima mi jeste jedna vec...cumel jsem do plánků od krejbicha a neni mi jasny,jak je resenej prefuk pistem...v pistu sou okynka...chapu! ale jak sou udelany ty kanaly aby se smes pres okynka a kanaly dostala nad pist???? proste sem na to neprisel...jednine ze tam sou jen takovy jakoby dva zlabky,ale to me prijde dost nepravdepodobné....kazdopadne dik:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak...Motor bez spodku a ještě k tomu jenom 3kvalt je špatný...sám mám ten problém na 2kanálu...Jede pěkně,ale spodek né že by byl špatnej on prostě neni...Jestli to nebude na závodní motor tak bych to nechal jak je...Nebo maximálně můžeš dát podkovu a přetryskovat karbec v kombinaci s lepšim filtrem(např.molitan)a stačí to...Já s tim taky něco musim dělat...Už to mám vymyšlený dostane to podkovu a klapku od toho si slibuju lepší plnění(hlavně větší tlaky při přepouštění)a snad i nějakej spodek.Možná né světovej,ale aspoň nějakej protože jak to neprospojčim až nahoru tak se ani nerozjedu.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je to seštelovaný a jede to jak to hovado tak na to nešahej....! Jinak to co píše Jawař o klice to neřeš protože pokud je klika v K stavu vydrží toho neskutečně dost....(moje motory by mohli vyprávět...) Jinak začni pístem....zkrať ho o milimetr a uvidíš...! Otevřít vejfuk....nevim no jak seš zručnej....neni to problém ale pokud s tim nechceš jet na závody je to zbytečný protože motorka ztratí spodek...ale pozor...neskutečně ztratí spodek...!
 
 
Datum: 13. prosince 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to skousel na mojem druhym fiku na blbnuti.. jenze sem vul a pist sem zkrtatil trocha vic :-D tocilo to jak svina, ale v nizkejch to stalo za hovno... asi ze sem to zratil uz moc ... nastesti pist se da koupit znova, kdez to vyf. kanal ee :-D ale ten je dobre udelanej
 
 
Datum: 13. prosince 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
nerikas mi zadnou novinku,ale nebal bych se ze to bude az tak katastrofalni....me spis zajima jestli by to melo nejakej efekt? Ten kdo to tenkrat psal o tom mluvil docela presvedcive a me to zaujalo svou jednoduchostí....
 
 
Datum: 13. prosince 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel1780    
když uděláš ty změny který chceš udělat tak to dlouho nevydrží klikovka
 
 
Datum: 13. prosince 2008 10:43
 
 
 
 
Jméno: josef605      IP: uživatel2969    
hoši co řikáte na mího fíka?asi se vám nebude líbit ten znak dole ,,ŠKODA\\\'\\\' ale dal sem si ho tam jen tak pro prdel a tet kdyš sem to chtěl sundat tak to šlo i s lakem :-D http://uloz.to/1046770/DSC04957.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 22:41
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nestrikal bych ale vylestil...o dost to lip vypada...origo je origo a ten zadny maskovani nesnese...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 22:41
 
 
 
 
Jméno: josef605      IP: uživatel2969    
vejfuk budu stříkat silikonovou stříbrnou barvou,pak udělam technickou,papíry a budu lítat,dík za hodnocení
 
 
Datum: 12. prosince 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
hodnotim: fichtl krasnej, pravda ten znak se tam moc nehodi ale gdyz jde sundat...hyzdi to akorat vyfuk, ten bych vylestil a nablejskal bych vika od motoru...jinak parada, 21 po roce 1975, nejaky veci neorigo ale jinak je to moc hezkej kus...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: ouip      IP: uživatel2729    
zdar nevite nekdo kde se da sehnat podkova do motoru a kolik by stala dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: rj      IP: uživatel4742    
pls napis mi email a dohodnem se ja su k okoli zlina muj email je libor.bednarik@email.cz
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Marek za ťištapadesat.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
mopedy.cz...jinak tady to prodava spousta lidi, jinak tez wiku a asi i azmarek (sorry Seso za reklamy...)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 22:25
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus mpedy.com
 
 
Datum: 12. prosince 2008 21:03
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec... hele, jak sou u 175 šavla, a když se rozdělaj, jako tam v pulce rozšroubujou, a tam se vodělýá taková krytka, tak tam je těsnění, a v takovým kroušku sou ještě 2 těsnění, tak de to toupit někde? neim, esli to tu sesa má... a pak když se to vod sebe uplne vytáhne, jako ta šavla, že se dá napulky, tak tam je takovej pášek plechovej, a jezdí po tý šavli.. tak když to má na něm vůli,. tak se mi hejbou celí vydle, tak de to koupit taky? jak se to menuje? a kolik to asi stojí? dík moc.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 22:52
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. prosince 2008 22:52
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak bronzový, když je železný?
 
 
Datum: 12. prosince 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Takže,tim kroužkem asi myslíš tu matici co drží vidlici a tlumič u sebe.V ní by mělo bejt tešnění.Koupit se už asi nedá,ale já tam dal normální O-koužky.Pak ten plíšek neni plíšek,ale bronzový pouzdro.To si nech udělat u nějakýho soustružníka
 
 
Datum: 12. prosince 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j, všim sem si toho..:-D jo, a je možný, že by to bylo pouzdro?:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel2952    
ty si taky dobrej čestin
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*šavle
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
http://www.youtube.com/watch?v=e1v2PxFDSjs&feature=related cosi otom myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako co chcete......? :-D Tahle diskuse je totálně zbytečná a o ničem....:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to samy co s minulejma - povesit je za koule do pruvanu a pak je vit tim kadivem...penez a vubec tak nejak vseho si nevazi gdo je pozornej tak to tam aji rekli...vypichnout oci a nechat je chodit po lesa at si vrazi do stromů jak oni s fichtlem...to me nakrklo a vytocilo az do rudeho pole...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 22:11
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co si o tom myslim? Že by zasloužili pořádně přes držku.
 
 
Datum: 12. prosince 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sou nějaky kokoti vypatlany
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
jn :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vole máš vole Mrcin.Me vole pravdu vole no, ale vole nemůžeš vole po nich vole chtít vole zázraky vole ne vole? (dobrý co?:-D:-D)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemaj cpát takový dementí videa na internet a když už, tak aspon kvalitní a ne takový kostky zasekaný...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
nj v hlavě vymetený , už podle toho jak ten komentator mluvil !
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Ču..ci,fakt já tam být,tak do toho stromu letí oni.
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co na to říct? z videa vyplývá (a dokonce to i sami nechtěně řekli) že si nevážej peněz, přírody, zkrátka ničeho. asi si myslej že budou hvězdy červeného koberce, když natočí video, který pak hoděj na youtube. no a fichtl jim posloužil jako záminka k tomu se na to youtube umístit..... a asi takhle chlapci: být tam u toho tak vám taky narovnám hlavu tim kladivem!!! maucta!!
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtěl bych se zeptat jak se centruje klika jestli výchylka do stran nebo nahoru a dolu a nebo oboji díks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zůstane....ale neměla by bejt vůči sobě větší než 0,02mm....
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik ''může'' být výchylka do stran a nakoru a dolu? jasný že žádná ale tak tak nějaká tam vžycky zůstane
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Centruje se úúúúplně všechno...:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: milkokros      IP: uživatel4590    
Zdar draci,jak je nejjednodušejší odlehčit kliku?Abych si to moch udělat doma!dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 10:13
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jinak s tim zapálkem z pařeza to neni vůbec pravda, je sice menší, ale zase je skoro celý železný, vážil sem to a ten pařezáckej rotor byl dokonce o pár gramů těžší!!!
 
 
Datum: 13. prosince 2008 10:13
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
hej když se odhlehší klika tak se zmenší její objem a zvetší koprese jo ??? to je náký divný stou kompresý ne??
 
 
Datum: 13. prosince 2008 9:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
ale bude,jen nikdo nevi jak :-D:-D:-D delal sem vetsi praseciny :-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:29
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžeš to zkusit odlehčit flexou ..... ale jezdit už to nebude. :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vono se to spis soustruží aby byla větší spodní komrese
 
 
Datum: 12. prosince 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel3555    
Mozna by mohl dat zapalko z pareza,magneto je lehci,ale nebude to asi ono,to odlehceni jak ma byt
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no frikulíne slinutý karbydy bys do toho dostal ale chce to pořádnou vrtačku já doma mám soustruh a radeco nože s palej ale widiový plátky to skousnou (karbydy = něco jako widium)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez slušnějšího strojařskýho vybavení se nehneš....! Vrtákem se do toho nedostaneš....obrousit na to potřebuješ brusku soustružit soustruh....nejde to....! Prostě pokud chceš kliku musíš na to bejt vybavenej...!
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
jen pro ostatní co budou na tento dotaz odpovídat,tak chci jen říct,že autorem tohoto dotazu je někdo jiný, než milkokros, nejspíše se pravý autor stydí za svoje jméno a jentak mimochodem autor je honza a souhlasim ze statonem chameleon jeden
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejdříve jsi honza a teď zase milkokros? kurňa nejsi ty náhodou chameleon??
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Doma asi nijak.Potřebuješ soustruh,lis a pak se to musí vyvážit a vycentrovat.Takže pokud nemáš takový vybavení,tak je to neprůchodný,ale vim že sou tady borci co ho maj
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: dachlar      IP: uživatel720    
http://www.dachl21.estranky.cz/ Draci zvednete mi navstevnost please, jinak vsem krasnej konec roku 2008, a hodne stastnejch kilometru v nadchazejici sezone ! ! ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: dachlar      IP: uživatel720    
Hoši, ja vim, nemel bych davat na svuj web fotky fichtlu z jinejch webu, ale napriklad sesa umístil na stranky fichtl kramku fotku meho stroje http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_474.html a taky si nestežuju, naopak sem rad, ze ho uvidi vic lidi, a svym zpusobem delam sesovi reklamu na wejfuk, takze nevim co resite :-D :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
chtel bych takle do redbul barev hodit pareza,ale chtelo by to asi nejaky sablony :-(
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4732    
ty stranky sou strasne pomaly,udelej s tim neco,je to strasny....frikuline tvuj je ten redbul mustang? a ty hostesky jo:-D:-D:-D kurva to abych taky zacal jezdit silnici :-D:-D sponzora bych mel,stroj by se taky nejakej postavil a ten zbytek...no to se uvidi :-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:14
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
mas pekny auto!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pripada mi to tak trochu jako reklama...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VČETNĚ MÝHO AUTA A MOJÍ PŘÍTELKYNĚ....??? :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepříde ti blbý dávat do tuning sekce fotky strojů z jinejch webů...?
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:58
 
<  1960  1961  1962  1963  1964  1965  1966  1967  1968  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 20:05:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu