Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 22:56
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 tam mě jede jak pos.. ale premýšlel jsem o novím pístu nebo aspon kroužkach poslední výbrus byl v 96roce
Datum: 19. prosince 2008 22:56
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 tam mě jede jak pos.. ale premýšlel jsem o novím pístu nebo aspon kroužkach poslední výbrus byl v 96roce
Datum: 19. prosince 2008 22:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vidlema  ...to co pisou ostani...napr. ma 21 po GO lita po rovine 75 a prikry kopce na trojku to zacne ztracet az skoro u vrcholu...pokud to udelas PORADNE tak najdes ty ztracene kone a bude ti litat lip nez novej...pravda kazdej fichtl je jinej nekerej ma vetsi silu, nekerej vic toci ale to se da secko regulovat, gdyz wis co mu muzes dat, koupis mu novy dily a vymenis za ty co to potrebujou, zajedes TRPELIVE vybrus tak pak uvidis co fichtl umi...jinak k tomu zajizdeni - do nejakeho 100. km stejne musis jezdit pomalu, cim vic mu budes davat tim vetsi bude mit jakoby vuli a tim vic se bude tocit ale stalo se mi parkrat ze pak ztratil jakoby silu cili rovinka parada ale na kopec se dusil...podle me je lepsi ho zajet do sily cili trpelive a s ohledem, je to lepsi jet si v pohode na trojku nez tam mit vytocenou dvojku pri pomalu stejny rychlosti navic to lepe tahne do kopcu...pokud chces rychle zajet tak M2T je na to pravy pomocnik  jinak pokud to chces mit zivy tak to vem jednou do nejakyho velkomesta (poku z neho nejsi) a tech svetelnejch krizovatkach jak to budes stale rozjizdet tak to udela svoje, bude to pak hravejsi...
Datum: 15. prosince 2008 22:01
 Frikulíne, tobě tam ty I/Y padají podle toho, co je zrovna blíž na klávesnici, co? Nemyslim to nijak zle, ale vypadá to fakt úděsně.
Datum: 15. prosince 2008 21:45
 Jestli chceš snížit hlavu ozvy se...jinak já to dělám na soustruhu pomocí přípravku...!
Datum: 15. prosince 2008 21:28
 a samorejmne dobre zajet!!
Datum: 15. prosince 2008 21:18
 no krumpacem  jestly chces snizovat hlavu tak to jde na obojim ale na frezku potrebujes otocnej stul a je to pracnejsi na soustruh si musis udelat pripravek na upnuti!! jinak jak zvisit výkon je hodne moznosti ale jak to tady posloucham tak bych ti doporucil to co ostatni GO slicovat kanaly vypalit výfuk, utesnit novej vzuchovej filtr air box taky utesnit aby to salo jen tou trubickou nove loziska do kol vycentrovat nafouknout kola skontrolaovat jestly ti nepribrzdujou brzdy atd a namazat retez kdyz udelas dobre GO tak jede taky slusne
Datum: 15. prosince 2008 21:17
Jméno: ZdenekK_®__*****
IP: uživatel3276
 Dlouhým a pomalým zajížděním po GO z toho motoru udělá akorát línou lemru. Při zajíždění hodně oleje a pokud možno tomu nakládat co snese, ale nezadřít!
Datum: 15. prosince 2008 20:21
 nj tase sem trapnej  dal bych sem smajla cervenajiciho se.... ale v podstate by to slo XD a taky neumim cist...
Datum: 15. prosince 2008 20:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak ze nechas udelat GO motoru a vse sestelujes vycistis budes davat lepsi olej dobenzinu vse ti pude zlechka napr: kola a po GO to budes dlouho zajizdet a vejfuk nechas tak jako od vyrobce a vse utesnis pak to lita na trojku proti kopci hodne zalezi na valci na krouzkach a nazajeti a snizeni hlavy to by mohlo bejt dobry
Datum: 15. prosince 2008 20:11
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 hlado já chci snížit hlavu....výbrus na fréze???
Datum: 15. prosince 2008 19:39
 tak rotační součast ne? na soustruhu... ale esi chceš mužeš i na frézce... já měl dělanej výbrus na frézce
Datum: 15. prosince 2008 19:34
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 Frikulíne když myslíš  , jo a frikulíne na čem mám nechat snížit hlavu??? na soustruhu nebo na fréze? mám možnost obojí.
Datum: 15. prosince 2008 19:16
 dat novy loziska,gufera,vse namazat,dofouknout kola,zhubnout  a pak vybrus
Datum: 15. prosince 2008 19:15
 Já si Patriku myslim že správně je to KNOW HOW....
Datum: 15. prosince 2008 19:04
Jméno: standa
IP: uživatel4749
Datum: 15. prosince 2008 18:20
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ne to opravdu nevíme  , přece si nemyslíš že ti povímě svoje HOW KNOW.
Datum: 15. prosince 2008 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel4749
 hele vsechno namaz a serid a ono to pojede
Datum: 15. prosince 2008 17:45
 Zvíšit výkon nejde. Zvýšit možná....
Datum: 15. prosince 2008 17:39
 chcu tam dat jiny ložisla kdyžtak kroužky
Datum: 15. prosince 2008 17:25
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Tak ho vyčisti a umej a udělej GO a pak můžeš začít ladit.
Datum: 15. prosince 2008 17:12
 jj ale ja uš ho mam upleně rozdělanýho
Datum: 15. prosince 2008 17:02
 Normálně......krumpáčem....!
Datum: 15. prosince 2008 17:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tech moznosti je hodne muj navod zni mej vsechno cisty a v poradku a obejdes se bez uprav casto dobrej starej origo motor jede lip nez upravenej
Datum: 15. prosince 2008 16:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tak takova otazka tu dlouho nebyla
Datum: 15. prosince 2008 16:56
Jméno: Jay
IP: uživatel1326
 zdar draci nechal jsem si stocit kliku a videl sem ze se do ni jeste vrtaj diry nevite jakym vrtakem to udelat a do jaky hloubky vrtat nemate nekdo nejakej navod nebo vykres pls moc by mi to pomohlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2008 20:09
Jméno: jawas
IP: uživatel368
 s tim vyvazovanim klikovky bych to moc neprehanel ja daval novou ojnici tak sem starou klikovku rozlisoval kladivama proti sobe a dal sem ji dohromady ve sveraku staci aby se volne tocila v kartrech delal sem to na fichtlu a na 250 penalce a obeji jede jako novy
Datum: 16. prosince 2008 20:09
Jméno: standa
IP: uživatel4749
Datum: 15. prosince 2008 23:01
Datum: 15. prosince 2008 22:30
 stanon tim samozřejmě myslel to Y. Vždyť to bije do očí. 8-)
Datum: 15. prosince 2008 21:38
 Stanone, teď nechápu na co narážíš...?  Že menší průměr klikovky (samozřejmě s výplněmi...ani to neřikám jak je to jasný) zlepšuje spodní kompresní poměr....?  To je pravda....že sem to napsal zkráceně kompresy. No jestli si to nepochopil promiň. Jestli je špatně y/i to nevim....  A nebo sem nepochopil já tvoji poznámku....!
Datum: 15. prosince 2008 21:26
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 kompresy?? no, nikdo nejsme neomylný.....
Datum: 15. prosince 2008 20:32
 Hlavně sem ji vyvážil...jinak to od vrtání je pár nepodstatnejch gramů v rotaci....ale ve vyvážení to dělá dost..! Odlehčení dělá stočení na průměru...! A taky spodní kompresyto dělá..!
Datum: 15. prosince 2008 20:20
Jméno: Fogi
IP: uživatel4746
 Hele a kdyz si to vyvrtal tak si tim dosahl ze ta klika bude i lehci tim padem otacky nahoru
Datum: 15. prosince 2008 20:01
 Jestli si to někde viděl tak si to viděl z mých ruk....  Protože sem to dělal já. A ty díry se vrtaj podle váhy pístu protože jsou určený pro vyvážení. Na kolik sis nechal stočit kliku....? Jinak neni problém....udělám ti to....! Ozvy se na mail.....
Datum: 15. prosince 2008 16:42
 Čau draci,měl bych dotaz ohledně te pumpičky co byla originál u mustanga přidělaná k rámu.V jaké barvě se ty pumpičky dělali,jestli se to bralo podle barvy plechů mustanga a nebo byly vždy černé?Protože jsem na netu jsem našel dobové foto a tam je černá a já ji mám doma,je v originál barvě a je modrá.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 21:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no to je otazka na kerou ti odpovi akorat tak pametnik...ale jinak mam modrou 21 a pokud wim tak byla cerna a asi to byly i secky ostatni...
Datum: 15. prosince 2008 21:54
 Pořád černá protože rám byl taky pořád černý...
Datum: 15. prosince 2008 16:42
 čau.. hele, tak že si koupim tyhle lamele http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1112.html ale já to mám předělaný do krosu, a je to z víc ČZet, nebo JAW  válec je z jiný 175 než motor, a motor byl v dílně a tak neim co je z čeho.. tak neim, z jakýho typu je ten motor, a tím pádem neim, co tam dát za lamely.. na kostře mám 356, ale co je motor  .. netušim.. tak myslíte, že mi tam ty lamely budou pasovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel4749
 rekl bych ze tvuj motor je z 175/356 a valec z 175/450/5/3..? to bych neresil...mohl sis vsimnout ze ty lamely v odkazu sou na 175 od 356 az po 477 hranatou,takze to znamena ze sou stejny!!!
Datum: 15. prosince 2008 18:17
 nj, a až to voddělám, tak co tam uvidím? v jakým místě to najdu?
Datum: 15. prosince 2008 17:05
 to je tak tezky oddelat karter a kouknou se? stejne to budes predelacvat ne? bych se teda na to koukl bylo vic druhu se zuby u vnitr i se zuby z venci a mozna jeste nejaky ..
Datum: 15. prosince 2008 14:37
 ale každopádně je to z nějaký ČZty, co má kulatej motor, a né hranatej..
Datum: 15. prosince 2008 14:16
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Tak,jedině vypustit olej a zkouknout to.
Datum: 15. prosince 2008 14:15
 Pánové,shánim výstružník 16mm.Stačí mi klidně i někdo kdo mi to jen protáhne.Jsem z Brandýsa nad Labem.Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 12:04
 zdarec..  v čem je lepší nebo horší ferodo lamela než korková? co dýl vydrží? jaký to má chyby nebo výhody? měl bych to na 175 cross. a ta ferodo je z čeho vyrobená? ještě sem to v ruce nikdy nedržel, tak vůbec neim.. jen vod pohlede na fotce... díkec... a co by ste di koupily vy? čus..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 19:53
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 Jak už sem tu psal mam ferodo na mustoši a sou to dva dny co sem se s kámošem vsadil o to kdo dřív spálí lamely. Samo že kámoš ten měl korek a já sem chtěl zkusit co vydrží ferodo nakonec to dopadlo tak že sem lamely jemě ohobloval (jízda do kopce ve 2 a na půl rozeplou spojku) asi tak na 1/2 tloušťky feroda ale neni to spálený a to sme dělali na tom prasárny, jenom sem musel vyměnit olej ten byl vyšťavenej. A neodsuzujte mě za mojí blbost aspoň máte přibližnou představu co vydrží ferodo. A k materiálu sem zjistil to že to sou rozemleté a do forem lisované rostliny s nějakýma látkama proti vznícení a nějakým pojidlem aby se to nerozsypalo při záběru a materiál ferodo má atest pro používání na závodních autech (WRC,WTCC,LeMans ale F1 ne) na brzdový destičky. To je taky důvod proč si koupit Ferodo spojku asi jediná nevýhoda je otrošku vyšší cena která se vrátí životností. A stím že se nemaj používat na silnější motory je pravda při krouťáku (myslim) že vyššim jak 6Nm začne prokluzovat proto se používá spíš na brzdy. Uff omlouvám se za zdlouhavý komentář aspoň máte nějaké informace. Njn tyto informace mam od našeho učitele na odborném výcviku dělam obor automechanik. Už končim mějte se všichni fichtlaři
Datum: 17. prosince 2008 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 korkovy lamely + nova mezilamela nebo bez ozvejkanejch zubu + PP80 (90) je pomalu na vecny casy pokud se umis rozjizdet a pokud tomu do kopce nepomahas pres spojku...tez sem slysel ze ferodo nespalis a urcite vic vydrzi a neni to zas tak velkej rozdil, tech par kacek...drzi vyborne ale korek si muzes vymenit gdyz ho sjedes gdezto ferodo jako samostatny spalicky jako korkovy sem este nevidel...pri dnesnich cenach uz je pravda ze to prakticky nema cenu vymenovat a kupovat rovnou cely lamely (2 lamely a mezilamela + primarni retez s 5 pruzinama me vysly na nejakejch 300kc...) taky sem z levnyho kraje a je problem obcas s dilama...ale pokud se rozhodujes mezi korkama a ferodem tak ferodo je jasna volba...  este poznamka: nemely by se pouzivat na moc predymenzovany motory co maj konu jak vetsi stado
Datum: 15. prosince 2008 21:53
 Mám je taky....funguje to...! Je ale pravda že korek s dobrym olejem taky problém nemá....!
Datum: 15. prosince 2008 15:41
 jasně..  díkec
Datum: 15. prosince 2008 14:07
Jméno: David
IP: uživatel4748
 Jsou fakt dobrý jsou totiž tvrdší než korkovy a vydrží o dost víc jsou takřka na furt. Mám je ve fichtlovi a vřele doporučuji.
Datum: 15. prosince 2008 13:55
 a z jakýho sou materiálu? slyšel sem, že to je něco jako brzdový pakny, ale neim tak jak? co se s toho eště vyrábí?
Datum: 15. prosince 2008 13:50
 Myslim že tady někdo psal že ferodo nespálíš, ale nevim co je na tom pravdy
Datum: 15. prosince 2008 13:15
 Já ji měl na fichtlovy a musim říct že sou fakt dobrý.Nejsou měkký jako korkovýVydrží mnohem dýl
Datum: 15. prosince 2008 8:36
Jméno: Fogi
IP: uživatel4746
 Cawte fekalisti  mam dotaz muzu dat Spojkove lamely ferodo na serii motor?A kdyz udelam komplet novou spojku(Pruzinky,ty ferodo lamely mezilamelu..)Pujde to nejak poznat v terenu s 10z sekundarkem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 20:34
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 15. prosince 2008 20:34
Jméno: Fogi
IP: uživatel4746
 Takze kdyz to vymenim nebude problem a kdyz udelam komplet novou spojku bude to mit nejaky vyznam v terenu spolu s 10z sekundarkem??
Datum: 15. prosince 2008 19:52
Jméno: standa
IP: uživatel4741
 no problem
Datum: 14. prosince 2008 22:41
 čaute draci....mám takový problém-když to nastartuju tak se to normalně rozjede ale pak jak chcu jet rychleji tak to nemá výkon jede to tak cca 10km/h na první stupeň o dvojce už ani nemluvím  ...no prostě to nějak nechce jet.......díky za pomoc
ZDAR VŠEM DRAKÚM A DRAČICÍM
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 21:13
Jméno: Jakub
IP: uživatel4805
 rozdelej valec podivej se na pist možna bude spalenej na krajich tak ho vy měn mě se to taky tak stalo
Datum: 21. prosince 2008 21:13
Jméno: mišiak
IP: uživatel4804
 vymen valec... ja mam jeden valec bez vybrusu nevybehany ale proste to snim nejde jednotka plny ledva to ide
Datum: 21. prosince 2008 18:05
 to znam když sem koupil fichtla tak to bilo to sami.. udelej si vybrus a určite ti to pojede lip...
Datum: 15. prosince 2008 21:12
 napis přesně co to dělá.. toto by mohl být carburator nebo predstih... proste napis presne co to dela....
Datum: 14. prosince 2008 21:52
 zdar chlapy shanim doklady na cagiva 125 tamanaco diky.nabidnete blackrrose@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 23:07
Jméno: standa
IP: uživatel4749
Datum: 15. prosince 2008 23:07
 Toto je fichtl pokec.Tak proč sem cpeš takovou popelnici
Datum: 15. prosince 2008 8:37
 Zdarec co si myslite ze je lepsi tryska 68 nebo 70 a ted vidim na kramku je i 72
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 20:20
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nech tam origo a udelas nejlip hele vsechno delam origo jak ma bejt tetka jsem nechal udelat GO motoru za 3000 Kc a zajizdim a tahna fakt pekne na trojku proti kopci bez problemu kdyz se mu zrovna chce a ty co delaj furt naky upravy tak jim to vubec nejede nebo hrozne ramus jak krava a fichtl nikde proto mam vse origo  dovi jak jezdil novej fichtl zajetej ten musel litat jak stihacka
Datum: 15. prosince 2008 20:20
 Nejde obecně o tryskách říct jakou velikost použít....! Já třeba na závoďáku měnim trysky deně podle aktuálního počasí...a nebo alespoň hejbu jehlou...! Jednou je přetáčivej moc (to už vim že bude svíce bílá) a podruhý se nedotočí....jde o to to vychytat a koupit jednu a nosit ji jak svátost a namontovat ji...zbytečný....musíš mít sadu a hledat...! A neni to o tom namontovat projet 500 metrů a říct ty vole to de...! Motor musí bejt plně ohřátej jinak nepoznáš nic....!
Datum: 15. prosince 2008 15:44
Jméno: standa
IP: uživatel4741
Datum: 14. prosince 2008 22:42
 Hele draku, lepsi je veci nez mensi, pac 2t kdyz ma chudou smes tak se pridira, ale pokud je to na pionyra, tak ten snese v seriovem provedeni i 81..Ale chce to trysku podle toho jak se to necha tocit, a podle barvy svicky(i na zihlove cervenou se necha zadrit) takze raci takovou cernejsi..
Datum: 14. prosince 2008 21:06
 Zdravim, co myslíte že je lepší kolejka nebo rychlopal slysel jsem že na rozjezd je lepší kolejka.Díky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 11:58
Jméno: asd
IP: uživatel1913
 www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/kola-rafky/
Datum: 03. ledna 2009 11:58
Jméno: df
IP: uživatel1913
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/kola-rafky/
Datum: 03. ledna 2009 11:57
Jméno: mišiak
IP: uživatel4804
 na 05 pekači mam kolejku jedine ze ju treba občas premazat a na 250 mam rychlopal z ktoreho niekedy vyskoči lanko ja osobne mam račej "šupatko"
Datum: 21. prosince 2008 18:08
Datum: 14. prosince 2008 21:22
 Prd, rychlopal je nej, este de o to na jakou masinu..Ale treba co se tyce kolejky a plnyho plynu s rychlym razenim tak kolejka jasne na prd! Proste rychlopal!
Datum: 14. prosince 2008 21:09
Datum: 14. prosince 2008 20:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 na normalni jezdeni bych rek ze kolejka ale bohuzel ji nemam ta naparezoj se mi prisundavani rossypala a nakonec jsem to celi prodal stim rychlopalem nemam cit nahrbolech stim cukam a snadno se motor dusi trosku plynu prudce a v kopci je to problem musi bejt motor v cajku jinak rychlopal je na H..
Datum: 14. prosince 2008 20:47
Jméno: josef605
IP: uživatel2969
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 21:13
 Prymityvni! Normalne si kup 05kovy(parezacky) lanko a prostrc konec bez valecku tim sroubkem s dirou a v tom hejbacim takovym cervikem stahnout..Jinak doporucuju na konec lanka k pacce dat sroubek na stelovani z jinyho, pac na tom viku se to tim sroubkem steluje blbe..
Datum: 14. prosince 2008 21:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 uplne jednoduse kup nova lanko a ten zbytek co tam zustal ve vyku vyndej a ma tam bejt sroubek kterej drzi konec lanka tak ten povolis a das novy lanko
Datum: 14. prosince 2008 20:10
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec/pokec-srazy-vyjizdky/id63863.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel4741
Datum: 14. prosince 2008 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel4741
Datum: 14. prosince 2008 22:34
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Nazdar,poradtě mi někdo čim je nejlepší vytlouct vložku z válce,když už mam šestej výbrus a ta vložka je hodně slabá a tak mam strach aby se mi nerozlomila!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 17:08
Datum: 15. prosince 2008 17:08
Jméno: Hux
IP: uživatel829
 I to se dá spravit...
Datum: 14. prosince 2008 20:15
Jméno: adam
IP: uživatel4659
 Pochopil bys jak by ti nesla ven vlozka -valec byl nanic zebra poulamane
Datum: 14. prosince 2008 19:06
 NECHAPU jak nekdo rozdelava motor majzlikem..  a proc vyhazuje valce do zberu nerikej ze byl i ten hlnik v p**ely?
Datum: 14. prosince 2008 18:53
 vytlouc? to nevim bud si udelej stahovak nebo si neh vysoutruzit trz z plneho materialu s osazenim na prumer 45 a ten dej zmrazit a valec ořej plynovým horakem tak na 250st a pak tam vloz ten trn a ona bud vypadne nebo ji pomuzes kladivem ze klepnes do otho trnu osazený je proto abys do toho mohl klepnout! a jeste to musis podlozit ten valec  nejakou trubkou aby se ti tam ta vlozva vlezna az poleze ven...
Datum: 14. prosince 2008 18:50
Jméno: adam
IP: uživatel4659
 co to je zas za blbost ,vzdyt muzes mit i 8 vybrus a cim vetsi vybrus tim lepsi obsah ne o moc ale zvetsuje se ti to kazdym vybrusem,a tak na sucho se to nevyklepavá,bud je na to stahuvák coz nevim,ale vím ze se to nahrive a pak kladivkem a spalkem to vyklepnes.ja osobne mel valec taky na nic a jen sem si to chtel vyskusat bo jsem ho daval do sberu a mlatil jsem do toh za studena a ani prd ,vzal jsem majzlik  a po boku rozesekal valec a pak to teprve lezlo ,(protoze ve sberu by mi to nevzal jako hlinik
Datum: 14. prosince 2008 18:49
 Hojte draci uz jsem to tu psal ,ale neodepsali jste ,tak se pokousim znova mate nekdo uplne nový radicí automat ,,nebo kde ho sezenu, seso bude to do budoucna v prodeji na fichtl kramku? dikes za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 13:40
 to se neplanuje aspon co vim nikdo to nezacne delat
Datum: 15. prosince 2008 13:40
Jméno: Standa
IP: uživatel4741
Datum: 14. prosince 2008 22:38
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 podivej se po zbernach maj skoro vkazdy zberne nakej motor tak to znej vykuchys vym o jedny zberne tam meli dva motory ale u jednoho lozisko na klice vysipany a ten druhej foukal a mel ulomenej zub na kolecku jinak redici automaty jsou dobry a vdruhy zberne maj taky motor tet uz teda asi ne uz to asi vyvezli byli tam veci na fichtla jenze jsem to nemel jak odvizd a plechy jsem nemoch vytahnout
Datum: 14. prosince 2008 19:14
 automat je problem jestly mam tak nedam  jinak mam jednu prevodovku ozkousenou a tu montuju do kazdeho "zavodniho" motoru protoze to nemacenu experimentovat jinak tady u nas v moottechne ho maj stoji myslim ze 800kc
Datum: 14. prosince 2008 18:55
 Hojte lidi taky dotaz,v cem mam vyvarit valec aby se svitil a nebyl spinavy ,zkousel jsem to v prasku ale misto aby se svtil cely mi ztmavl dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 19:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mas namysli ten hlinik?? to nelesti stejne to stmavne casem to bys musel lestit po kazdy jizde ale vycictit to od oleje muzes petrolejem a stetcem cistim tim i motory na fika treba kartery vezmu stetec petrolej poradne to razmatlam a pak oplachnu proudem vody a pokud este to zustane trochu spinavy tak znova
Datum: 14. prosince 2008 19:28
 neh ho opiskovat ale je to drahe a bude matnej ninak si stim musis vyhrad ja kdyz cistim valec tak me to zabere vjecinou cele 2dny nejhorsi prace na motoru cistit
Datum: 14. prosince 2008 18:58
 chlapci dotaz... jak se dá připevnit mobil nebo nějaká kamera na řidítka fichtla, nebo na helmu? sem to skoušel s izolepou, ale bal sem se  díky
PS: už se těším na letní projížďky!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 21:30
 hem  druhyho jezdce na 555 taky dobrý  ale jo šel by tam... jako ten spolujezdec.... jinak me nevadi kdy budu mit mobil spinave
Datum: 14. prosince 2008 21:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 taky jsem na tim natacenim premejslel ale vjednom je to blby prilepit izolepou nic jinyho me nenapada ale zaseres si fotak takze jsem se nato vykaslal.nebo ho privazat kriditkam to by slo ale poradne nebo spadne a rozflaka se
Datum: 14. prosince 2008 20:14
 Ten ubírá výkon
Datum: 14. prosince 2008 19:39
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak pouzij spolujezce
Datum: 14. prosince 2008 19:21
 z te by to nejspis asi vypadlo... no skusím kamarádku izolepu  na fest doráhnout... a bude po probůému
Datum: 14. prosince 2008 19:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak s tou plechovou krabičkou, to sem jen tak plácnul, nevim třeba by to ani nešlo prootože ja s natačenim zkušenosti nemam(muj telefon-AIKON 3410-totiž zatim točit neumí  )
Datum: 14. prosince 2008 18:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hele ale jinak to nebylo nic proti tobě Hlado, ale ja si to prostě nemohl odepřít...... tak co já vim, například si navohybáš jakoby krabičku z plechu, tu přiděláš na řidítka a do ní dáš telefon a točíš..... nebo co já vim, jde jenom o to, chvíli nad tim přemejšlet a něco vyzkoušet.........
Datum: 14. prosince 2008 18:55
 to lk: tak když tě to rozesmívá, tak proč si sem nenapsal, jak to upevnit??? a navíc, když nemám žádnej držák!
Datum: 14. prosince 2008 17:52
Datum: 14. prosince 2008 17:34
 to vipada dcela dobre ale nevim jestly by se udrzel treba v 100km/h na riditkach
Datum: 14. prosince 2008 17:31
 http://www.aukro.cz/item506052277_novinka_gorillapod_flexibilni_ministativ.html
Datum: 14. prosince 2008 17:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nemužu si pomoct, ale takovéhle příspěvky mě nehorazně rozesmívaj......... to je něco jako jak si mam utřít prdel? zkoušel jsem to čtvrtkou, ale bál sem se.....
Datum: 14. prosince 2008 17:00
 si udelej drzak ne? skoor na kazdem fotaku a kamere mas ze spoda zavit kam se da prideloat stativ tak si udelej drzak na riditka a tim sroubem to pritahni(ale myslim ze to neni zakladni stoupani je to nejaky jemný ale nejsem si jistej..)
Datum: 14. prosince 2008 16:34
 Zdar draci! Kchtel bych do Cz 487(175ccm) dat motor 250/350, pude mi tam??? Dik za odpovedi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 14:42
 Tak jo, a nebo ne? Spis hranatej..
Datum: 15. prosince 2008 14:42
Jméno: mmjj
IP: uživatel1828
Datum: 15. prosince 2008 14:33
 Diky draci. Sel by i z jaway 350?
Datum: 15. prosince 2008 14:28
Jméno: stejsky
IP: uživatel4747
 487 má shodný rám, jako ČZ 250,350/471,472
Datum: 15. prosince 2008 8:46
 vsechno jde ale musi se chtyt
Datum: 14. prosince 2008 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel4741
 urcite se bude muset udelat neco s uchytama,ale jinak tam pujde....my meli v ramu 356 motor 477 a holt sme prevarili uchyty a bylo to...
Datum: 14. prosince 2008 16:47
 Jaky know know?? Me zajima, jestli to tam dostanu bez uprav,popripade s jak velkyma? Na legalitu kaslu
Datum: 14. prosince 2008 16:19
Jméno: standa
IP: uživatel4741
 vsechno jde kdyz je know how...ale legalni to moc nebude...
Datum: 14. prosince 2008 14:55
 Pro jawaracing50 - ty by jsi měl zájem o ten rám s koly na jawa 555?Jinak jo ta Čermna nad orlicí je blízko Letohradu.Napiš mi na email.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 13:51
 uz jsem ti napsal
Datum: 14. prosince 2008 13:51
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi zná někdo odkaz nebo dokáže někdo stručně popsat jak seřídit zapalování u Stadiona ? už sem ho podle jednoho návodu seřizoval ale nic benzín do válcce saje ale nechytá svíčka jiskru hází. díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 19:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 prectich nech dle prirucky!! pokud je svicka mokra a jiskru to hazi tak skus jinou svicku jestli mas novou tak i ta muze bejt spatna uz jsem na takovy narazil a dej si tam obicejnou svicku brisk N 14C a zjakyho duvodu to prestalo jezdit zniceho nic nebo to bylo rozebrany??
Datum: 14. prosince 2008 19:26
 uplne jednoduse na zkousku serid predstih dej 2mm pred horni uvrati na cigaretovej papirek a musi to ejt jestly pojede tak to pak serid podle tech hodnot v prirucce
Datum: 14. prosince 2008 13:54
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 No karbec je v pohodě kndik nwm nwm ten tak dobře nevypada každopádně skusím ještě jednou to zápalko seřídit ale jak říkám na svíčce je vidět benzín takže ve válci je ale asi je špatný předstih no zkusím ještě jednou to seřídit a pak uvidím.
Datum: 14. prosince 2008 13:11
 jo promin spatne sem si to precet,mno jestli je videt i jiskra v zapalku tak to muze bejt proslehnutej kondik,jinak jestli si si jistej ze je zapalko dobre nastaveny tak se mrkni na karbec
Datum: 14. prosince 2008 13:06
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 nene svíčka hází jiskru až moc  i v zapalování je vidět jak chodí jiskra ale prostě nechce to chytnout
Datum: 14. prosince 2008 12:58
 to ze ti to nehazi jiskru tak nejspis nebude serizenim zapalka ale nakym spatnym kontaktem nebo skratem,taky muze bejt v tahu svicka,fajfka,nebo zapalovaci civka a taky indukcka pokud je to predelavany
Datum: 14. prosince 2008 12:56
|



|