slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1955  1956  1957  1958  1959  1960  1961  1962  1963  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
zdar seso koupil jsem tady tohle zapalování http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2068.html a dal jsi mi k tomu návod, ale koukal jsem pak i na jiný návody k tomuhle zapalování a tam píšou že musím brousit ten kolíček na klice jo nebo ne dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
jj dík
 
 
Datum: 19. prosince 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dle mecho jinak ten kolicek mozna bude musettrosku upilovet,,to je ta zarazka na klice ale musi tam byt,,,, nasad vape a uvidis rovnou jestli jde nasadit do konce ten rotor a nebo s zasti dre o ten kolicek,,, tich kolicku bylo vic co se tyka velikosti,, neboj se toho nasad a uvidis,,sesa
 
 
Datum: 19. prosince 2008 8:55
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
tak já to udělam podle toho tvýho návodu ten se mi zdá nejjednoduší jo?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
http://www.montyjawa.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=53&Itemid=1 dole a pak ještě ho maj na vape.cz a tam taky píšou o tom kolíčku
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
KDE SJI VZAL TEN DRUHEJ NAVOD?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JEE
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
to je dobrý já to nák sestavim podle toho návodu co si mi dal je dobrej??
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku nic se nemusi brousti,,tu dalsi navod Zdar draku,,, poslu v pondeli,, u tebe do do konce roku,,dik sesa
 
 
Datum: 18. prosince 2008 17:14
 
 
 
 
Jméno: syselow ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci. Mam dandynu 50 a vypadavaj mi tam qvalty nevite jak nebo kde to poštelovat??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: syselow ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
CZmoto dej mi pls tvoje icq asi ti to popišu lepe přez to. ted jsem to slozil a 1 musim drzet nohu na pace 2,3 neni a4,5 jde v poho
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Pak mě napadá že by by mohla prokluzovat spojka...nebo jestli tam je řadící automat, tak že s nim něco je...fakt netušim...seš si jistej, že sou kolečka v pořádku?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: maryts      IP: uživatel4186    
tak už se nechci zeptat už vim co to je..!!sry
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: maryts      IP: uživatel4186    
hele vim ze to neni k tematu ale chtel sem se zeptat na co je na dandyne to koleko na pravy strane nadrze....???diky
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: syselow ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdy i za jizdy ale s tou spojkou je to mozný.... co to znamená???
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
A vypadávaj ti pokaždé a nebo jenom když pustíš prudce a nebo naopak pomalej spojku?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: syselow ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsem uz udělal 2x a vse bylo v poředku (uvnitř) ale po namontovani to chli jezdilo a pak to zase začlo blbnout
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Podle mě něco s převodovkou, takže rozebrat motor a zkontrolovat převodovku. Můj názor...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:02
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Čau, mám jeden dotaz pro frikulina. Je dobrý dát na Jawu 21, která má těsně po výbrusu sníženou hlavu? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No vidíte a už to víte....! Ale nedělám tady v tom sesovy bordel....napsat mail je to správný řešení....:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sice nejsem frikulin..ale vim že od frikulina stoji snížení hlavy 200 kč
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Frikuline : kolik by stálo snížení hlavy?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Myslíš, že kdyby jsem ti poslal v pondělí hlavu, snížil by jsi mi jí? Něják rozumně bych zaplatil...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jako....já zajíždím závodní motory taky jedině se sníženou hlavou....(ono by mi to jinak nejelo...:-D ) je to spíš o citlivosti při zajíždění. Snížená hlava spíš víc zatěžuje kliku než vyloženě válec...I když taky.,..teplem....!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: Rubicz      IP: uživatel4444    
Čau Draci, mám dotaz. Jaká nádrž, vyjma té originální, by pasovala na Mustanga. Trochu jsem ho překopal, ale ta nádrž mi tam připadá moc velká. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
vypadá na tom docela pěkně obrácená nádrž z 21,ale musí se to drobet upravit
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je zas otazka zadna ti tam pasovat bez upravy minimalne uchytu nebude!!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 14:45
 
 
 
 
Jméno: ČZsen      IP: uživatel1828    
ZDAR!!! jak se navlikaj manžety na přední vydlice (např. na JAWU 350/634 nebo ČZ 175/487) musim rozdelavet celý vydlice a když jo tak jak PLS :-D a kolik tak stoji ty manžetyy :-D:-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to na cize navliknul spodem,odstrojil sem vidle(kolo,blatnik...),pak vidle pomazal cely vazelinou a ty manzety tam nasunul,je to celkem harakiri ale de to
 
 
Datum: 18. prosince 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4771    
vubec netusim cenu manzet na 634,ale bezne se tyhle prachovky prodavaj kolem 100,-/ks ....jinak vidle budes muset rozebrat a slozit,ale pokud jsi zrucnej,tak bys to mohl navliknout spodem,ale je tam dost ruznejch uchytu o ktery bys to moh roztrhnout....takze jestli se na to necejtis,tak radsi rozebrat videl a navliknout! a pak slozit nazpatek:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: to je fuk      IP: uživatel4348    
ahoj draci chtěl sem se zeptat když mam na jawě 350 v pravym válci byl tam strženej závit a je tam vysoustružená redukce z mosazi na větší a chci se zeptat když vyndam svíčku tak je jiskřiště jakoby utopený (asi 2mm)v té redukci nebude to mít nějaký vliv?díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: to je fuk      IP: uživatel4348    
jo tak dík dneska sem tam dal kladivka a užž to chytlo napodruhy hned ale furt se to dusí ale dal sem tam odtrh baj oko tak to musim ještě poladit předstih,a pořádnej odtrh a koupim nový svíčky
 
 
Datum: 19. prosince 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ono to ani nemusí být v hlavě! teda u jawy asi jo, ale ty čínský minibiky mají válec a hlavu v jednom! Já sem na to čuměl jak blb když sem našel návod na snižování válce, je to vlastně snižování hlavy, ale jak je to v jednom kuse, tak se snižuje válec... prostě číňani, mají všechno naopak:-D:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spis v prave hlave ne?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4771    
tak to tu vlozku nekdo pekne sfusoval:-D:-D ...jako utopenou svicku neres,ale nemelo by to tak vypadat...pokud to ale nicemu nevadi tak to reses:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: Jandy      E-mail:      IP: uživatel4446    
Zdarec lidi myslíte si že by můj fichtl (foto: http://img57.imageshack.us/my.php?image=sa402095jk4.jpg ) šel postavit na papíry?? Takhle podle vzhledu nevim, ale olej neteče, motor po menší opravě (gufera na klice) a příjde mu novej lak ta poškrábaná žlutá je humus (chci novou žlutou :-) ). Jenom se ptám příští zimu udělam komplet generálku a chtěl bych ho postavit na papíry (už bude řidičák na auto tak si při tý příležitosti udělam i na 250). Benzin je drahej a když budu jezdit do města za klukama tak by sem jezdil na fikovi přece jenom nespapá tolik jako auto. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: Jandy      IP: uživatel4446    
Jj to už je dole. Ten originá nefungoval kvůli spínači na řídítkách ale už je opravenej takže mam podařenou kačenu
 
 
Datum: 18. prosince 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel2128    
jj vypadá to že to projde ale ten klakson :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: Jandy      IP: uživatel4446    
No ale jestli pude na papíry tak chci aby mi tenhle stroj všichni záviděli. A stando tenhle nebyl z konťáku ale byl garážovanej. Papíry sem k němu měl ale ukradli mi peněženku kde sem je měl a navíc byli odhlášený na furt. No co musim si obstarat nový a pučit si raznice :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:00
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Uplně v pohodě ti projde.Ani tak nezaleži na vzhledu,teda pokud třeba neni něco tak rezaveho že by to odpadlo a to vypada že ne.Máš to podle fota v celkem dobrem stavu.Stači když ti nepoteče olej,budou svitit světla,bzučak bude bzučet a budeš mit dobry vzorek na pneu tak to bude OK.Samozřejmě brzdy apd. ale tam se většinou nema co stat.Stači aby byl plně funkčni a vypadat muže jak chce.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4769    
presne takovýho sem nasel pred 2 lety v kontejneru:-D:-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:49
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
zdarec chci se zeptat jestli neni někdo z prahy 4 na ježdění v okolí prahy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4769    
Já sem z Kladenska,ale jezdim vyjiždky spise na peraku:-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel4704    
Bydlim poblíž ale jezdim na chalupě...
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:43
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
Zdarec chtěl jsem se zeptat koupil jsem si zapalování vape na čz 125/476 jednoválec 6V a vnákých návodech píšou že se musí zkrátit aretační kolík a ty šrouby lepit a někde tohle vůbec nepíšou tak se chci zeptat jestli to mam udělat nebo ne díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 11:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4770    
v nejakych navodech pisou,ze se musi vyndat aretacni kolik na klice a pootocit rotor,protoze nektere motorky maji jinej predstih,nez na kterej je VAPE staveny...je to hezky popsany v clanku o VAPE na montyjawa.cz...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 11:08
 
 
 
 
Jméno: MATES      E-mail:      IP: uživatel1913    
Zdarec.. mam tu dotaz pro frikulina ... hele kdybych ti poslal hlavu (na fichtla) ...snížil bys jí..a poslal z5??..samozřejmě bych zaplatil :-) :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Napiš mi na mail....problém to neni...!
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci napadlo mě esi by třea nepomohlo zvětšit spalovací prostor u fichtla..myslíte že by to jelo líp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já studuju strojárnu v Liberci ty uvozovky u studuju bych mohl napsat taky...! Střední sem měl ale taky strojku....!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Vše už je tu řečeno.Nedělej to pokud nechceš ať to jede mnohem hůř.NE!!!!
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a "studuju" :-D strojárnu. Ale střední mam elektro... :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim odkud jsi, ale tady v Plzni jsme na to taky měli hroznýho vola. :-) Jo a zápočet jsem taky nezískal. :-D Holt v letnim semestru repete.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde vůbec a co studuješ....?
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem pro jistotu neudělal loni ani zápočet....:-D Ale mi na to měli kokota..:-) V letnim repete....:-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:43
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Áno , áno .......teplo, to mi ani nepřipomínej! Z toho jsem neudělal zkoušku. :-( Navíc prostor kliky a laděnej výfuk spolu taky souvisí.... :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tou pístovou rychlostí máš pravdu protože jsem se jak špatně vyjádřil tak pochopil... Jinak objemová účinost je jasná. Tvoje půl pumpička je píst...:-) Když tomu půjdeš naproti změnšeným klikovým prostorem..........atd......:-) Všechno bylo řečeno....! Bohužel do kliky vstupuju dost podstatnej parametr kterej ovlivňuje plnění a to je teplo....:-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co se spodní komprese týče......říká vám něco pojem plnící účinnost. Docela hezky se to dá ilustrovat na pumpičce na kolo. Pokud by jsi stlačoval dejme tomu do poloviny zdvihu ....tak napumpuješ málo. Ale pokud by jsi tu druhou polovinu vyplnil, tak i když budeš zase stlačovat jenom do poloviny, tak napumpuješ daleko víc.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě zase rozum říká, že pístová rychlost je daná zdvihem a otáčkama kliky. Prudčeji hořící směs vytvoří větší tlak na píst a tím vzroste kroutící moment. Moment * úhlová rychlost (otáčky) = výkon . Takže větší moment -> větší výkon při stejných otáčkách, ale rychlost pístu je pořád stejná.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
este dodatek: pri zvyseny kompresi ma motor "tvrdsi" chod...a co plati u podkovy tak vyplnuje prostor v klikovce ale na druhou stranu se zaplneni "hlucheho" mista spis dost precenuje...ale jinak ta podkova je dobra vec a patri to mezi vykonnostni zaklad v motoru...
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to sme chtel hodit slovo do pranice a taky se povedlo pac to tady tvrdil zdenekk...a vubec me by to tez zajmalo...to by logicky mela byt pravda cim vyssi rychlost dostanes ze smesi, tim rychlejc pujde pist zpatky ale tak me napada ze tim prudceji stlaci smes v klikovce tudiz by i mela byt rychleji stlacena komprese v klikovem prostoru...cili jestli sazis na to ze je to prostorem tak je to vlastne pravda protoze proc by se vlastne davala podkova do klikoveho prostoru - aby stoupla spodni komprese...cili mas frikuline pravdu, ty komprese se v klivce nezmeni ale zmeni se jeji rychlost stlaceni a tudiz i rychlejsi vyplach valce gdyz nad tim tak uvazuju coz je vlastne logicky a potrebny jako to funguje i v motoru bez snizene hlavy cili ta hlava na to nema vubec vliv...
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ti prudčeji hoří směs musíš snad logicky dosáhnout vyšší pístový rychlosti ne....? :-) Aspoň to mi řiká selskej rozum...(a pak taky teorie.....:-) )
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mi teda frikulíne vysvětli spojitost pístový rychlosti a kompresního poměru.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen bych teda nesouhlasil s jednou věcí....! Větším kompresním poměrem...horním...a tím i vyšší pístovou rychlostí se nezvyšuje spodní komprese. Ta je závislá (stejně jako horní) na velikosti prostorů. Takže zvýšíš přepouštěcí rychlost to jo...ale směs víc nestlačíš dole- jen prudčeji.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenom bych dodal, že při vysokým kompresním poměru motor ztrácí pružnost a je méně ochotnej se přetáčet.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krásnej refec.....:-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
prave ze se dela pravy opak...cim vyssi komprese tim to nese sve vyhody do urcite chvile, ta nastava prakticky pokud prekrocis hranici kompresniho pomeru pres 1:12, standartni polokulovita hlava ma kompres 1:9,2, ta kulovita jeste min (mam za to ze asi 1:8,6)...vyhody: lepe se splynuje smes, lepe prohoriva, ma tudis vetsi silu, vetsi spodni komprese, uvadi se jeste ze mensi spalovaci prostor nese sebou taky mene usazeneho karbonu...proto je vetsi zajem o polokulovite hlavy pac soudruzi to vedeli proc maj zvysit kompresni pomer...gdyz to jde pres 1:12 a vic (napr. pres 1:16) tak se motor vice zahriva, prehriva (vetsi komprese) a tim vice vadne, vetsi riziko zadreni, z toho tez plyne mensi vyuziti smesi, vetsi zatez na ojnici, klikovku, krouzky, vetsi sklon k detonaci (musi se pouzivat vyssi oktanove palivo, u 1:10 je dobry mit treba 95 natural, gdyz je mensi tak "klepe" tzn. ze predcasne vybuchuje a tim to ohromne trpi a ztraci to dost na vykonu, klepani se da jeste zapricinit napr. moc velkym predstihem, pokud je prechodne da se to vyresit napr. vyssimi otackami gde slabe klepani mizi ale silne to jeste vice podpori, navic to neni finalni reseni ale provizorium...) a dalsi nevyhody to sebou nese cili by se nemelo jit pres urcitou mez a vedet gdy to ma dost ale zas to nepodcenit...tim ze by si to zvetsil tak bys sice ulehcil ojnici ale vykonove by to jelo o dost hur a taky na tom karbonu by to bylo skutecne znat (navic klikovka snasi slusne pomer i 1:10, do 1:12 to jde pres nej uz je to hazard o zivot mnoha dilu v motoru ale to uz sem psal)...
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NE! proc se asi snižujou hlavy co myslis? asi aby se zmenšil spalovací prostor tudis se zvisila spodní komprese!!
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
kolečko byl jsem rychlejší :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,nejelo by to lip,kdyz zvetsis spalovaci prostor tak se zmensi kompresni pomer,takze by to jelo spis hur
 
 
Datum: 17. prosince 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
ne! když ho zvětšíš bude menší komprese, spalovací prostor se zmenšuje snížením hlavy.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kua porad lidi hazej fichtli do zberny a dostanou zato mar korun proc to neprodaj normalne?? jak to mam udelat aby to nedali do zberny ale me?? inzeraty na netu si neprectou! jednine me napada dat treba po kramech inzeraty. dneska jsem zjistil ze vjedny zberne maj tri pionyry a pekny ale chtej za jednoho asi 1000 neli vic a dvy jsou pojizdny =-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tachac hranatej mam ale nefunkcni taky me to stve ale nepotrebujuho
 
 
Datum: 18. prosince 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4771    
nezlobte se na me,ale to je Utopie:-D:-D to nemuze fungovat :-D:-D bys krachnul za prvni pul rok:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
mě napadlo udělat něco jako autobazar s fichtlama (fichtlbazar), klidně bych se toho ujal ale musel bych mít jis¨totu, že mi tam ty lidi budou fichtly vozit a potom je taky někdo koupí... A asi bych to udělal přístupný i přes internet
 
 
Datum: 18. prosince 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4769    
já to u nás vykupuju za cenu srotu a po zprovozneni prodavam dál:-D:-D uz jsem jich takle recykloval nekolik:-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:09
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      E-mail:      IP: uživatel4663    
Nezbívá nic jiného než chodit po zběrnách a skupovat to.Jinak když jsi takový sběratel,nemáš nahodou hranatý tachometr na mustafa?Nutně jej potřebuju.Díky moc.Kdyžtak písni na email.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      E-mail:      IP: uživatel4765    
Zdarec fichtlaři.Mám na vás dotaz,prosím pomozte.Koupil jsem na Mustanga sadu co tu byla za 900 Kč-válec,pístní sada 40,00 ,dále klikovku.Jediné co mi v té části motoru zbylo staré je hlava.Vše jsem složil a píst mi naráží do hlavy.Nevím si s tím vůbec rady,co mám udělat?Nebo co jsem udělal špatně.Dodávám že 40,00 je 60ccm válec.Tak mám sehnat i 60ccm hlavu?Díky všem co napíšou.Pište na :krupa.lukas@centrum.cz nebo na ICQ 243-978-215 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4784    
v tom pripade by meli dostat pres drzku vsichni co tam delali od 60. roku :-D:-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud to co popisuješ nebyla náhoda, tak se jedná o hrubou konstrukční chybu a ten konstruktér měl místo výplaty dostat přes držku.
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4774    
a ja si taky stojim za svym....protoze ty mluvis o voze a ja o koze!!! ti rika ze i fichtl kterej od vyjezdu z fabriky nemel rozebiranej motor mel pist kterej couhal o desetinu ven! a ty tu mluvis o levny vyrobe....
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si stojim za tím, že jsou ty písty zmetkový. Píst co jsem dostal k výbrusu měl pístní čep o 2mm níž než originál. Což v součtu tolerancí udělalo píst v HÚ koukající o cca 0,5mm nad válec. Takže jsem vybral trochu hlavu(bez soustruhu), vršek pístu slícoval pilníkem ke kanálům a bylo hotovo. Ale pro sériovej motor je to zbytečný. Samozřejmě cena je tlačená bezohledně dolů, ale kvalita tomu odpovídá....
 
 
Datum: 18. prosince 2008 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4771    
a nahodou kdyz vetsina pistu je,jak rikas "sprasena z vyroby",neznamena to ze je to v podstate normalni jev:-D:-D ja spise este nezazil pist kterej by nevicuhoval:-D:-D a to uz sem delal mraky fichtlů a nektere dokonce s motorem nikdy nerozebranym a taky o tu desetinu,dve ten pist vycuhovat pres rantl...z toho soudim ze je to normalni:-):-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 14:40
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že píst o nějakou desetinu vyčuhuje NENÍ normální!! To je zpraseným pístem z výroby. A to že o tom nemam šajn a že sem to nikdy neřešil tvrdíš ty. Bohužel už jsem měl to "štěstí", že jsem to řešit musel.
 
 
Datum: 18. prosince 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4770    
je normalni,ze pist o nejakou desetinu vycuhuje z valce a tudiz pokud hlava ma prumer 39mm a pist ma prumer 39.97 tak se to do sebe proste nemuze vejit....sam jsem tenhle problem resil...ono je tezky se tady dohadovat s nekym kdo to nikdy nemusel resit a nema o tom šajn ;-) Proste vemes hlavu a vnitrek rantlu vyberes v hloubce 0.5mm z prumeru 39mm na 40mm a je po problemu....jiny reseni neznam....mam vyzkouseny ze kdyz valec podlozis tak,ze pist prestane narazet,tak to stoji za nic....nejlepsi je posadit to tam na obyc tesneni a trochu vybrat tu hlavu...o zadny snizeni se nejedná...!!! Mam to vyzkouseny!! Jezdim to tak uz pres pul roku a je to OK!!! Kamaradovi sem to delal taky,ale on mel valec vrtani 42mm a to uz byl kurva problem a jeste byl ten valec podbrousenej o 1mm takze pist cumel ven:-D:-D(koupil jsem to tenkrat na burze za 300,-:-D:-D) Tak asi tak no:-D:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 10:54
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď tě nějak nechápu. "predem jasna uprava hlavy"....jak úprava hlavy? Když sedí kanály s pístem, tak neni šance, že by píst mlátil do hlavy.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4769    
kurvy podivam se na kanaly(jak jsi rikal ty)a podle toho bud podlozim valec a nebo necham prevrtat hlavu....pokud valec sedi jak ma a kanaly s pistem souhlasej,tak do toho nebudu sahat....predem jasna uprava hlavy:-):-):-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:16
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdo říká podkládat těsněním? Vystřihnout podložku z plechu, dopilovat na správnej tvar a je to. Jasně, dá se to soustruhem, ale pokud už to jednou ubereš, tak není cesty zpět.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4769    
já to znam....srovnal to soused soustruhem:-D nic nepodkladat tesnenim!!!
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej píst do dolní úvrati a pokud je hrana pístu výš něž spodní okraj výfukovýho kanálu, tak budeš muset podložit válec.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: LukysCZ      IP: uživatel4765    
Mysliš jako že mam vpalit pod hlavu těsněni jo?Hlavy jsem zkoušel ruzne a nesedly.A co se týče upravit tu hlavu tak to by tam prostě sedět snad mělo bez úprav ne?
 
 
Datum: 17. prosince 2008 18:18
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
40mm neni 60ccm sku čenžovat hlavy a kerá sedne tu tam dej nebo napiš od kud ses a já bych ti ji moh skusit stočit na soustruhu nebo pod ni vraž těsnění
 
 
Datum: 17. prosince 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
vysoustruzit palici
 
 
Datum: 17. prosince 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: vancung ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar chtel bych se zeptat za jak dlouho mi pridou veci objednane tohoto kramku diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: pechy      E-mail:      IP: uživatel4786    
dekuju za rychle vyrizeni objednavky privesku a odznaku prislo vse v poradku a rychle super a diky
 
 
Datum: 19. prosince 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Moje řeč.Sesa je nejrychlejší v tomto ohledu.Já sem si objednával ráfek na kejvu a maj tam dodání 14 dnů.By mě zajímalo co tam s tim takovou dobu dělaj
 
 
Datum: 18. prosince 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak to děláš seso, ale musíš mít na poště nějakou protekci či co. Protože v porovnání s jinejma e-shopama to od tebe chodí jednoznačně nedřív. :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku do uterak to mas doma jde o to kdy to objednas,,sesa
 
 
Datum: 17. prosince 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
panstvo gdy se pozna ze je potreba vymena kladivek? a jak dlouho asi vydrzi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 22:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4769    
obcas to chce se kouknout jestli za chodu nejiskri v izolaci na koliku:-D:-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
diky ty me dycky poradis...koupil sem totiz novy kladivko i s kontaktem ze to vymenim ale gdyz to stary ma jeste rezervu tak to necham, trochu zabrousim dosedaci plochu kontaktu a at si tam tuka jeste nejakejch par kilasku...
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Když má ubroušený pertinax, že hrozí že by se kladívko začalo samo opírat o vačku.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/pokec-srazy-vyjizdky/id64205.html?odpovedet=1 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 15:19
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Mohl bych mít celou přední masku,ale je u tachometru prasklé sklo.
 
 
Datum: 18. prosince 2008 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4771    
reknu ti to takle...pokud bude z Roadstera(ten tam nepatri,ale pasuje) tak to bude drahý a pokud to bude original na goldena a tuhle prvni serii,tak bude jeste drazsi...a asi se to bude pekne blbe shanet....doporucuju burzy...a necekej ze ho koupis pod 1000,-:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 14:43
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
A nevíš za kolik se prodává?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 10:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4769    
chlapce ja bych toho chtel..!! a vsechno nejde hned..!! Musis vynalozit taky vlastni iniciativu a nejen cekat jestli se nekdo neozve....
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Čau draci,nevíte kde sehnat tuto nálepku?Jestli to vůbec nálepka je. http://www.i-veteran.cz/inzerce/_foto.php?m=0000120898 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 23:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4769    
nedelali v replice tyhle samolepky nahodou sesa a wiku???
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:12
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Namalovat :-D Já uvažoval o něčem jako tohle: http://www.sweb.cz/sejky/images/logo2a.jpg ...bez toho rámu (nebo by se případně změnil)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
A nevíš kde ji sehnat?
 
 
Datum: 17. prosince 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: WAWAKK      IP: uživatel748    
no noment muj znamej má mustoše a přesně tohle tam má nalepený je to dobová nálepka
 
 
Datum: 17. prosince 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Hm,myslel jsem si to,dík.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel4763    
nie neni to nalepka je to namalovane :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:16
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar jak seřídim předstih na jawě 350/634?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4771    
sroubovakem,suplerou,12 klicem a merkama:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      IP: uživatel1276    
Nejlepší je,když máš úchylkoměr(takovej ten budík s tyčkou,která z něj kouká) a ten přizpůsobíš tak,aby šel našrouboval místo svíček. Normálně seřídíš jako první pravej válec(myslim)-to je horní kladívko a pak levej a to je spodní kladívko. Já měl teda ten úchlkoměr půjčenej,ale je dobrý si sehnat svůj protože třipapuly jsou na seřízení hodně náročný-tak min. před každou sezónou. No a pak už jen potřebuješ spárový měrky a cigaretovej papírek. Najdeš to tady:http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=29 (je to strana 26 a dálší) Když budeš chtít můžeš mi napsat na mail (kdyby náhodou:snickers16@seznam.cz) Mám taky 350 i když 638 a kdybys chtěl mám někde ten papír,ve kterým je to taky popsaný,tak ho můžu ofotit a poslat ti ho. Jawě zdar!
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: tomik      IP: uživatel1326    
zdar draci jaky noze jsou nejlepsi na staceni kliky na sustruhu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono s desetinou je stejná práce s upínáním jako s centimetrem...:-) Takže stejně....:-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: birel      IP: uživatel4768    
ja jsem nechal kliku zmensit na laseru, pak se povrch na sostruhu uz jen zarovnal a dolestil...
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
to sem napsal schválně, aby jinší neznalý nezjištovali proč to chci a k čemu to bude dobré :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
desetina centimetru.... tak to mě totálně rozsekalo :-D :-D :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
frikuline jen pro info, kolik by bereš za snížení hlavy řekněme o 1 desetinu centimetru?
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
ja jsem použil na "ložiska" aspoň to tvrdil mistr
 
 
Datum: 17. prosince 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší by byl opravdu ten CNB ale to se nedoplatíš...to sou tisíce za plátky...! Pak klasický šroubovaný plátek SK (zlátý= nitrid titanu) s tim mám zkušenosti....ale potřebuješ tak 4-5 (cenově začínaj na 200kč bez DPH za kus....:-) ) Pak to jde keramikou....ale ta nenávidí přerušovanej řez. A poslední možnost je nůž s pájenym SK plátkem s označením K taky nemá rád přerušovanej řez a musíš ho cca každou druhou šponu brousit....! A nebo máš nejposlednější možnost...nechat si kliku udělat u mě...:-D:-D:-D (sorry to bylo blbý.....)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kubický nitrid boru
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ostrý:-D slinutý karbidy asi bych řek....
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: trmich      IP: uživatel2248    
zdar lidi, mam dotaz, jak mam dostat jehlickovy lozisko na pistni cep a nasledne do pistu a do ojnice, kdyz neni v kleci. tak jak na to, aby se mi pri nasazovani nerozsypalo?? diky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: trmich      IP: uživatel2248    
tak diky za rady. samozrejme, ze me vazelina napadla, ale myslel sem, jestli neznate nejakej rychlejsi zpusob.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozrejme ze slo:-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: trmich      IP: uživatel2248    
nojo, ale ja nemam ten starej pistni cep... slo by to nahradit nejakou trubkou o stejnym prumeru??
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
říká ti něco slovo vazelína?
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to na cize delal tak ze sem si uriznul kus staryho pistniho cepu aby byl sirokej jako ijnice,pak do oka ojnice dal vrstvu vazeliny,pak ten kousek cepu a mezi oko ojnice a cep sem naskladal ty jehlicky,pak sem na to dal pist,a novym pistnim cepem sem ten pomocnej vytlacil a slo to krasne
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:01
 
<  1955  1956  1957  1958  1959  1960  1961  1962  1963  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 17:47:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu