Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: matacz
IP: uživatel1989
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 13:11
Jméno: matacz
IP: uživatel1989
 jj dík
Datum: 19. prosince 2008 13:11
 jo dle mecho jinak ten kolicek mozna bude musettrosku upilovet,,to je ta zarazka na klice ale musi tam byt,,,, nasad vape a uvidis rovnou jestli jde nasadit do konce ten rotor a nebo s zasti dre o ten kolicek,,, tich kolicku bylo vic co se tyka velikosti,, neboj se toho nasad a uvidis,,sesa
Datum: 19. prosince 2008 8:55
Jméno: matacz
IP: uživatel1989
 tak já to udělam podle toho tvýho návodu ten se mi zdá nejjednoduší jo?
Datum: 18. prosince 2008 20:48
Jméno: matacz
IP: uživatel1989
 http://www.montyjawa.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=53&Itemid=1
dole a pak ještě ho maj na vape.cz a tam taky píšou o tom kolíčku
Datum: 18. prosince 2008 20:31
 KDE SJI VZAL TEN DRUHEJ NAVOD?
Datum: 18. prosince 2008 20:23
 JEE
Datum: 18. prosince 2008 20:23
Jméno: matacz
IP: uživatel1989
 to je dobrý já to nák sestavim podle toho návodu co si mi dal je dobrej??
Datum: 18. prosince 2008 19:54
 draku nic se nemusi brousti,,tu dalsi navod Zdar draku,,, poslu v pondeli,, u tebe do do konce roku,,dik sesa
Datum: 18. prosince 2008 17:14
 Zdar draci. Mam dandynu 50 a vypadavaj mi tam qvalty nevite jak nebo kde to poštelovat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 19:31
 CZmoto dej mi pls tvoje icq asi ti to popišu lepe přez to. ted jsem to slozil a 1 musim drzet nohu na pace 2,3 neni a4,5 jde v poho
Datum: 18. prosince 2008 19:31
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Pak mě napadá že by by mohla prokluzovat spojka...nebo jestli tam je řadící automat, tak že s nim něco je...fakt netušim...seš si jistej, že sou kolečka v pořádku?
Datum: 18. prosince 2008 17:10
Jméno: maryts
IP: uživatel4186
 tak už se nechci zeptat už vim co to je..!!sry
Datum: 18. prosince 2008 16:46
Jméno: maryts
IP: uživatel4186
 hele vim ze to neni k tematu ale chtel sem se zeptat na co je na dandyne to koleko na pravy strane nadrze....???diky
Datum: 18. prosince 2008 16:45
 někdy i za jizdy ale s tou spojkou je to mozný.... co to znamená???
Datum: 18. prosince 2008 16:13
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 A vypadávaj ti pokaždé a nebo jenom když pustíš prudce a nebo naopak pomalej spojku?
Datum: 18. prosince 2008 16:06
 to jsem uz udělal 2x a vse bylo v poředku (uvnitř) ale po namontovani to chli jezdilo a pak to zase začlo blbnout
Datum: 18. prosince 2008 16:04
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Podle mě něco s převodovkou, takže rozebrat motor a zkontrolovat převodovku. Můj názor...
Datum: 18. prosince 2008 16:02
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Čau, mám jeden dotaz pro frikulina. Je dobrý dát na Jawu 21, která má těsně po výbrusu sníženou hlavu? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 18:42
 No vidíte a už to víte....! Ale nedělám tady v tom sesovy bordel....napsat mail je to správný řešení....
Datum: 18. prosince 2008 18:42
 sice nejsem frikulin..ale vim že od frikulina stoji snížení hlavy 200 kč
Datum: 18. prosince 2008 16:24
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Frikuline : kolik by stálo snížení hlavy?
Datum: 18. prosince 2008 16:07
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Myslíš, že kdyby jsem ti poslal v pondělí hlavu, snížil by jsi mi jí? Něják rozumně bych zaplatil...
Datum: 18. prosince 2008 15:49
 Tak jako....já zajíždím závodní motory taky jedině se sníženou hlavou....(ono by mi to jinak nejelo...  ) je to spíš o citlivosti při zajíždění. Snížená hlava spíš víc zatěžuje kliku než vyloženě válec...I když taky.,..teplem....!
Datum: 18. prosince 2008 15:39
Jméno: Rubicz
IP: uživatel4444
 Čau Draci, mám dotaz. Jaká nádrž, vyjma té originální, by pasovala na Mustanga. Trochu jsem ho překopal, ale ta nádrž mi tam připadá moc velká.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 16:39
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 vypadá na tom docela pěkně obrácená nádrž z 21,ale musí se to drobet upravit
Datum: 18. prosince 2008 16:39
 to je zas otazka zadna ti tam pasovat bez upravy minimalne uchytu nebude!!
Datum: 18. prosince 2008 14:45
Jméno: ČZsen
IP: uživatel1828
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 15:10
 ja to na cize navliknul spodem,odstrojil sem vidle(kolo,blatnik...),pak vidle pomazal cely vazelinou a ty manzety tam nasunul,je to celkem harakiri ale de to
Datum: 18. prosince 2008 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel4771
 vubec netusim cenu manzet na 634,ale bezne se tyhle prachovky prodavaj kolem 100,-/ks ....jinak vidle budes muset rozebrat a slozit,ale pokud jsi zrucnej,tak bys to mohl navliknout spodem,ale je tam dost ruznejch uchytu o ktery bys to moh roztrhnout....takze jestli se na to necejtis,tak radsi rozebrat videl a navliknout! a pak slozit nazpatek
Datum: 18. prosince 2008 14:31
Jméno: to je fuk
IP: uživatel4348
 ahoj draci chtěl sem se zeptat když mam na jawě 350 v pravym válci byl tam strženej závit a je tam vysoustružená redukce z mosazi na větší a chci se zeptat když vyndam svíčku tak je jiskřiště jakoby utopený (asi 2mm)v té redukci nebude to mít nějaký vliv?díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 13:13
Jméno: to je fuk
IP: uživatel4348
 jo tak dík dneska sem tam dal kladivka a užž to chytlo napodruhy hned ale furt se to dusí ale dal sem tam odtrh baj oko tak to musim ještě poladit předstih,a pořádnej odtrh a koupim nový svíčky
Datum: 19. prosince 2008 13:13
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 18. prosince 2008 20:29
 spis v prave hlave ne?
Datum: 18. prosince 2008 14:46
Jméno: standa
IP: uživatel4771
Datum: 18. prosince 2008 14:35
 Zdarec lidi myslíte si že by můj fichtl (foto: http://img57.imageshack.us/my.php?image=sa402095jk4.jpg ) šel postavit na papíry?? Takhle podle vzhledu nevim, ale olej neteče, motor po menší opravě (gufera na klice) a příjde mu novej lak ta poškrábaná žlutá je humus (chci novou žlutou  ). Jenom se ptám příští zimu udělam komplet generálku a chtěl bych ho postavit na papíry (už bude řidičák na auto tak si při tý příležitosti udělam i na 250). Benzin je drahej a když budu jezdit do města za klukama tak by sem jezdil na fikovi přece jenom nespapá tolik jako auto.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 17:50
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 Jj to už je dole. Ten originá nefungoval kvůli spínači na řídítkách ale už je opravenej takže mam podařenou kačenu
Datum: 18. prosince 2008 17:50
Jméno: mustaf
IP: uživatel2128
 jj vypadá to že to projde ale ten klakson
Datum: 18. prosince 2008 15:50
Jméno: Jandy
IP: uživatel4446
 No ale jestli pude na papíry tak chci aby mi tenhle stroj všichni záviděli. A stando tenhle nebyl z konťáku ale byl garážovanej. Papíry sem k němu měl ale ukradli mi peněženku kde sem je měl a navíc byli odhlášený na furt. No co musim si obstarat nový a pučit si raznice
Datum: 17. prosince 2008 23:00
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Uplně v pohodě ti projde.Ani tak nezaleži na vzhledu,teda pokud třeba neni něco tak rezaveho že by to odpadlo a to vypada že ne.Máš to podle fota v celkem dobrem stavu.Stači když ti nepoteče olej,budou svitit světla,bzučak bude bzučet a budeš mit dobry vzorek na pneu tak to bude OK.Samozřejmě brzdy apd. ale tam se většinou nema co stat.Stači aby byl plně funkčni a vypadat muže jak chce.
Datum: 17. prosince 2008 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel4769
Datum: 17. prosince 2008 22:49
Jméno: matacz
IP: uživatel1989
 zdarec chci se zeptat jestli neni někdo z prahy 4 na ježdění v okolí prahy
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 22:50
Jméno: standa
IP: uživatel4769
 Já sem z Kladenska,ale jezdim vyjiždky spise na peraku
Datum: 17. prosince 2008 22:50
Jméno: Sharky
IP: uživatel4704
 Bydlim poblíž ale jezdim na chalupě...
Datum: 17. prosince 2008 22:43
Jméno: matacz
IP: uživatel1989
 Zdarec chtěl jsem se zeptat koupil jsem si zapalování vape na čz 125/476 jednoválec 6V a vnákých návodech píšou že se musí zkrátit aretační kolík a ty šrouby lepit a někde tohle vůbec nepíšou tak se chci zeptat jestli to mam udělat nebo ne díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 11:08
Jméno: standa
IP: uživatel4770
 v nejakych navodech pisou,ze se musi vyndat aretacni kolik na klice a pootocit rotor,protoze nektere motorky maji jinej predstih,nez na kterej je VAPE staveny...je to hezky popsany v clanku o VAPE na montyjawa.cz...
Datum: 18. prosince 2008 11:08
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 20:52
 Napiš mi na mail....problém to neni...!
Datum: 17. prosince 2008 20:52
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci napadlo mě esi by třea nepomohlo zvětšit spalovací prostor u fichtla..myslíte že by to jelo líp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 15:33
 Já studuju strojárnu v Liberci ty uvozovky u studuju bych mohl napsat taky...! Střední sem měl ale taky strojku....!
Datum: 18. prosince 2008 15:33
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Vše už je tu řečeno.Nedělej to pokud nechceš ať to jede mnohem hůř.NE!!!!
Datum: 17. prosince 2008 22:57
 No a "studuju"  strojárnu. Ale střední mam elektro...
Datum: 17. prosince 2008 22:56
 Nevim odkud jsi, ale tady v Plzni jsme na to taky měli hroznýho vola.  Jo a zápočet jsem taky nezískal.  Holt v letnim semestru repete.
Datum: 17. prosince 2008 22:50
 Kde vůbec a co studuješ....?
Datum: 17. prosince 2008 22:45
 Já sem pro jistotu neudělal loni ani zápočet....  Ale mi na to měli kokota..  V letnim repete....
Datum: 17. prosince 2008 22:43
 Áno , áno .......teplo, to mi ani nepřipomínej! Z toho jsem neudělal zkoušku.  Navíc prostor kliky a laděnej výfuk spolu taky souvisí....
Datum: 17. prosince 2008 22:31
 S tou pístovou rychlostí máš pravdu protože jsem se jak špatně vyjádřil tak pochopil... Jinak objemová účinost je jasná. Tvoje půl pumpička je píst...  Když tomu půjdeš naproti změnšeným klikovým prostorem..........atd......  Všechno bylo řečeno....! Bohužel do kliky vstupuju dost podstatnej parametr kterej ovlivňuje plnění a to je teplo....
Datum: 17. prosince 2008 22:16
 a co se spodní komprese týče......říká vám něco pojem plnící účinnost. Docela hezky se to dá ilustrovat na pumpičce na kolo. Pokud by jsi stlačoval dejme tomu do poloviny zdvihu ....tak napumpuješ málo. Ale pokud by jsi tu druhou polovinu vyplnil, tak i když budeš zase stlačovat jenom do poloviny, tak napumpuješ daleko víc.
Datum: 17. prosince 2008 22:10
 mě zase rozum říká, že pístová rychlost je daná zdvihem a otáčkama kliky. Prudčeji hořící směs vytvoří větší tlak na píst a tím vzroste kroutící moment. Moment * úhlová rychlost (otáčky) = výkon . Takže větší moment -> větší výkon při stejných otáčkách, ale rychlost pístu je pořád stejná.
Datum: 17. prosince 2008 22:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este dodatek: pri zvyseny kompresi ma motor "tvrdsi" chod...a co plati u podkovy tak vyplnuje prostor v klikovce ale na druhou stranu se zaplneni "hlucheho" mista spis dost precenuje...ale jinak ta podkova je dobra vec a patri to mezi vykonnostni zaklad v motoru...
Datum: 17. prosince 2008 21:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to sme chtel hodit slovo do pranice a taky se povedlo pac to tady tvrdil zdenekk...a vubec me by to tez zajmalo...to by logicky mela byt pravda cim vyssi rychlost dostanes ze smesi, tim rychlejc pujde pist zpatky ale tak me napada ze tim prudceji stlaci smes v klikovce tudiz by i mela byt rychleji stlacena komprese v klikovem prostoru...cili jestli sazis na to ze je to prostorem tak je to vlastne pravda protoze proc by se vlastne davala podkova do klikoveho prostoru - aby stoupla spodni komprese...cili mas frikuline pravdu, ty komprese se v klivce nezmeni ale zmeni se jeji rychlost stlaceni a tudiz i rychlejsi vyplach valce gdyz nad tim tak uvazuju coz je vlastne logicky a potrebny jako to funguje i v motoru bez snizene hlavy cili ta hlava na to nema vubec vliv...
Datum: 17. prosince 2008 21:46
 Když ti prudčeji hoří směs musíš snad logicky dosáhnout vyšší pístový rychlosti ne....?  Aspoň to mi řiká selskej rozum...(a pak taky teorie.....  )
Datum: 17. prosince 2008 21:33
 to mi teda frikulíne vysvětli spojitost pístový rychlosti a kompresního poměru.
Datum: 17. prosince 2008 21:22
 Jen bych teda nesouhlasil s jednou věcí....! Větším kompresním poměrem...horním...a tím i vyšší pístovou rychlostí se nezvyšuje spodní komprese. Ta je závislá (stejně jako horní) na velikosti prostorů. Takže zvýšíš přepouštěcí rychlost to jo...ale směs víc nestlačíš dole- jen prudčeji.
Datum: 17. prosince 2008 21:12
 jenom bych dodal, že při vysokým kompresním poměru motor ztrácí pružnost a je méně ochotnej se přetáčet.
Datum: 17. prosince 2008 21:05
 Krásnej refec.....
Datum: 17. prosince 2008 21:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prave ze se dela pravy opak...cim vyssi komprese tim to nese sve vyhody do urcite chvile, ta nastava prakticky pokud prekrocis hranici kompresniho pomeru pres 1:12, standartni polokulovita hlava ma kompres 1:9,2, ta kulovita jeste min (mam za to ze asi 1:8,6)...vyhody: lepe se splynuje smes, lepe prohoriva, ma tudis vetsi silu, vetsi spodni komprese, uvadi se jeste ze mensi spalovaci prostor nese sebou taky mene usazeneho karbonu...proto je vetsi zajem o polokulovite hlavy pac soudruzi to vedeli proc maj zvysit kompresni pomer...gdyz to jde pres 1:12 a vic (napr. pres 1:16) tak se motor vice zahriva, prehriva (vetsi komprese) a tim vice vadne, vetsi riziko zadreni, z toho tez plyne mensi vyuziti smesi, vetsi zatez na ojnici, klikovku, krouzky, vetsi sklon k detonaci (musi se pouzivat vyssi oktanove palivo, u 1:10 je dobry mit treba 95 natural, gdyz je mensi tak "klepe" tzn. ze predcasne vybuchuje a tim to ohromne trpi a ztraci to dost na vykonu, klepani se da jeste zapricinit napr. moc velkym predstihem, pokud je prechodne da se to vyresit napr. vyssimi otackami gde slabe klepani mizi ale silne to jeste vice podpori, navic to neni finalni reseni ale provizorium...) a dalsi nevyhody to sebou nese cili by se nemelo jit pres urcitou mez a vedet gdy to ma dost ale zas to nepodcenit...tim ze by si to zvetsil tak bys sice ulehcil ojnici ale vykonove by to jelo o dost hur a taky na tom karbonu by to bylo skutecne znat (navic klikovka snasi slusne pomer i 1:10, do 1:12 to jde pres nej uz je to hazard o zivot mnoha dilu v motoru ale to uz sem psal)...
Datum: 17. prosince 2008 20:54
 NE! proc se asi snižujou hlavy co myslis? asi aby se zmenšil spalovací prostor tudis se zvisila spodní komprese!!
Datum: 17. prosince 2008 20:38
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 kolečko byl jsem rychlejší
Datum: 17. prosince 2008 20:11
 ne,nejelo by to lip,kdyz zvetsis spalovaci prostor tak se zmensi kompresni pomer,takze by to jelo spis hur
Datum: 17. prosince 2008 19:58
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ne! když ho zvětšíš bude menší komprese, spalovací prostor se zmenšuje snížením hlavy.
Datum: 17. prosince 2008 19:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kua porad lidi hazej fichtli do zberny a dostanou zato mar korun proc to neprodaj normalne?? jak to mam udelat aby to nedali do zberny ale me?? inzeraty na netu si neprectou! jednine me napada dat treba po kramech inzeraty. dneska jsem zjistil ze vjedny zberne maj tri pionyry a pekny ale chtej za jednoho asi 1000 neli vic a dvy jsou pojizdny =-(
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 15:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tachac hranatej mam ale nefunkcni taky me to stve ale nepotrebujuho
Datum: 18. prosince 2008 15:29
Jméno: standa
IP: uživatel4771
Datum: 18. prosince 2008 14:37
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 mě napadlo udělat něco jako autobazar s fichtlama (fichtlbazar), klidně bych se toho ujal ale musel bych mít jis¨totu, že mi tam ty lidi budou fichtly vozit a potom je taky někdo koupí... A asi bych to udělal přístupný i přes internet
Datum: 18. prosince 2008 12:39
Jméno: standa
IP: uživatel4769
Datum: 17. prosince 2008 23:09
 Nezbívá nic jiného než chodit po zběrnách a skupovat to.Jinak když jsi takový sběratel,nemáš nahodou hranatý tachometr na mustafa?Nutně jej potřebuju.Díky moc.Kdyžtak písni na email.
Datum: 17. prosince 2008 19:57
 Zdarec fichtlaři.Mám na vás dotaz,prosím pomozte.Koupil jsem na Mustanga sadu co tu byla za 900 Kč-válec,pístní sada 40,00 ,dále klikovku.Jediné co mi v té části motoru zbylo staré je hlava.Vše jsem složil a píst mi naráží do hlavy.Nevím si s tím vůbec rady,co mám udělat?Nebo co jsem udělal špatně.Dodávám že 40,00 je 60ccm válec.Tak mám sehnat i 60ccm hlavu?Díky všem co napíšou.Pište na :krupa.lukas@centrum.cz nebo na ICQ 243-978-215
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 10:50
Jméno: standa
IP: uživatel4784
Datum: 19. prosince 2008 10:50
 Pokud to co popisuješ nebyla náhoda, tak se jedná o hrubou konstrukční chybu a ten konstruktér měl místo výplaty dostat přes držku.
Datum: 18. prosince 2008 22:00
Jméno: standa
IP: uživatel4774
 a ja si taky stojim za svym....protoze ty mluvis o voze a ja o koze!!! ti rika ze i fichtl kterej od vyjezdu z fabriky nemel rozebiranej motor mel pist kterej couhal o desetinu ven! a ty tu mluvis o levny vyrobe....
Datum: 18. prosince 2008 21:52
 já si stojim za tím, že jsou ty písty zmetkový. Píst co jsem dostal k výbrusu měl pístní čep o 2mm níž než originál. Což v součtu tolerancí udělalo píst v HÚ koukající o cca 0,5mm nad válec. Takže jsem vybral trochu hlavu(bez soustruhu), vršek pístu slícoval pilníkem ke kanálům a bylo hotovo. Ale pro sériovej motor je to zbytečný. Samozřejmě cena je tlačená bezohledně dolů, ale kvalita tomu odpovídá....
Datum: 18. prosince 2008 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel4771
Datum: 18. prosince 2008 14:40
 Že píst o nějakou desetinu vyčuhuje NENÍ normální!! To je zpraseným pístem z výroby. A to že o tom nemam šajn a že sem to nikdy neřešil tvrdíš ty. Bohužel už jsem měl to "štěstí", že jsem to řešit musel.
Datum: 18. prosince 2008 12:50
Jméno: standa
IP: uživatel4770
Datum: 18. prosince 2008 10:54
 teď tě nějak nechápu. "predem jasna uprava hlavy"....jak úprava hlavy? Když sedí kanály s pístem, tak neni šance, že by píst mlátil do hlavy.
Datum: 17. prosince 2008 23:39
Jméno: standa
IP: uživatel4769
Datum: 17. prosince 2008 23:16
 a kdo říká podkládat těsněním? Vystřihnout podložku z plechu, dopilovat na správnej tvar a je to. Jasně, dá se to soustruhem, ale pokud už to jednou ubereš, tak není cesty zpět.
Datum: 17. prosince 2008 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel4769
 já to znam....srovnal to soused soustruhem  nic nepodkladat tesnenim!!!
Datum: 17. prosince 2008 22:57
 dej píst do dolní úvrati a pokud je hrana pístu výš něž spodní okraj výfukovýho kanálu, tak budeš muset podložit válec.
Datum: 17. prosince 2008 18:45
Jméno: LukysCZ
IP: uživatel4765
 Mysliš jako že mam vpalit pod hlavu těsněni jo?Hlavy jsem zkoušel ruzne a nesedly.A co se týče upravit tu hlavu tak to by tam prostě sedět snad mělo bez úprav ne?
Datum: 17. prosince 2008 18:18
 40mm neni 60ccm sku čenžovat hlavy a kerá sedne tu tam dej nebo napiš od kud ses a já bych ti ji moh skusit stočit na soustruhu nebo pod ni vraž těsnění
Datum: 17. prosince 2008 18:04
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 vysoustruzit palici
Datum: 17. prosince 2008 18:03
 nazdar chtel bych se zeptat za jak dlouho mi pridou veci objednane tohoto kramku diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 20:36
 dekuju za rychle vyrizeni objednavky privesku a odznaku prislo vse v poradku a rychle super a diky
Datum: 19. prosince 2008 20:36
 Moje řeč.Sesa je nejrychlejší v tomto ohledu.Já sem si objednával ráfek na kejvu a maj tam dodání 14 dnů.By mě zajímalo co tam s tim takovou dobu dělaj
Datum: 18. prosince 2008 11:02
 nevim jak to děláš seso, ale musíš mít na poště nějakou protekci či co. Protože v porovnání s jinejma e-shopama to od tebe chodí jednoznačně nedřív.
Datum: 17. prosince 2008 21:15
 draku do uterak to mas doma jde o to kdy to objednas,,sesa
Datum: 17. prosince 2008 19:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panstvo gdy se pozna ze je potreba vymena kladivek? a jak dlouho asi vydrzi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 22:58
Jméno: standa
IP: uživatel4769
Datum: 17. prosince 2008 22:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 diky ty me dycky poradis...koupil sem totiz novy kladivko i s kontaktem ze to vymenim ale gdyz to stary ma jeste rezervu tak to necham, trochu zabrousim dosedaci plochu kontaktu a at si tam tuka jeste nejakejch par kilasku...
Datum: 17. prosince 2008 20:38
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Když má ubroušený pertinax, že hrozí že by se kladívko začalo samo opírat o vačku.
Datum: 17. prosince 2008 20:11
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec/pokec-srazy-vyjizdky/id64205.html?odpovedet=1
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 15:19
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Mohl bych mít celou přední masku,ale je u tachometru prasklé sklo.
Datum: 18. prosince 2008 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel4771
 reknu ti to takle...pokud bude z Roadstera(ten tam nepatri,ale pasuje) tak to bude drahý a pokud to bude original na goldena a tuhle prvni serii,tak bude jeste drazsi...a asi se to bude pekne blbe shanet....doporucuju burzy...a necekej ze ho koupis pod 1000,-
Datum: 18. prosince 2008 14:43
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 A nevíš za kolik se prodává?
Datum: 18. prosince 2008 10:32
Jméno: standa
IP: uživatel4769
 chlapce ja bych toho chtel..!! a vsechno nejde hned..!! Musis vynalozit taky vlastni iniciativu a nejen cekat jestli se nekdo neozve....
Datum: 17. prosince 2008 23:11
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 23:12
Jméno: standa
IP: uživatel4769
 nedelali v replice tyhle samolepky nahodou sesa a wiku???
Datum: 17. prosince 2008 23:12
Datum: 17. prosince 2008 20:12
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 A nevíš kde ji sehnat?
Datum: 17. prosince 2008 19:54
Jméno: WAWAKK
IP: uživatel748
 no noment muj znamej má mustoše a přesně tohle tam má nalepený je to dobová nálepka
Datum: 17. prosince 2008 19:35
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Hm,myslel jsem si to,dík.
Datum: 17. prosince 2008 17:23
Jméno: maro
IP: uživatel4763
 nie neni to nalepka je to namalovane
Datum: 17. prosince 2008 17:16
 zdar jak seřídim předstih na jawě 350/634?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 14:44
Jméno: standa
IP: uživatel4771
 sroubovakem,suplerou,12 klicem a merkama
Datum: 18. prosince 2008 14:44
Jméno: Snickers16
IP: uživatel1276
 Nejlepší je,když máš úchylkoměr(takovej ten budík s tyčkou,která z něj kouká) a ten přizpůsobíš tak,aby šel našrouboval místo svíček. Normálně seřídíš jako první pravej válec(myslim)-to je horní kladívko a pak levej a to je spodní kladívko. Já měl teda ten úchlkoměr půjčenej,ale je dobrý si sehnat svůj protože třipapuly jsou na seřízení hodně náročný-tak min. před každou sezónou. No a pak už jen potřebuješ spárový měrky a cigaretovej papírek. Najdeš to tady:http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=29 (je to strana 26 a dálší) Když budeš chtít můžeš mi napsat na mail (kdyby náhodou:snickers16@seznam.cz) Mám taky 350 i když 638 a kdybys chtěl mám někde ten papír,ve kterým je to taky popsaný,tak ho můžu ofotit a poslat ti ho. Jawě zdar!
Datum: 17. prosince 2008 17:33
Jméno: tomik
IP: uživatel1326
 zdar draci jaky noze jsou nejlepsi na staceni kliky na sustruhu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 22:45
 Ono s desetinou je stejná práce s upínáním jako s centimetrem...  Takže stejně....
Datum: 17. prosince 2008 22:45
Jméno: birel
IP: uživatel4768
 ja jsem nechal kliku zmensit na laseru, pak se povrch na sostruhu uz jen zarovnal a dolestil...
Datum: 17. prosince 2008 21:04
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 to sem napsal schválně, aby jinší neznalý nezjištovali proč to chci a k čemu to bude dobré
Datum: 17. prosince 2008 20:13
Datum: 17. prosince 2008 20:03
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 frikuline jen pro info, kolik by bereš za snížení hlavy řekněme o 1 desetinu centimetru?
Datum: 17. prosince 2008 20:00
Jméno: mara
IP: uživatel426
 ja jsem použil na "ložiska" aspoň to tvrdil mistr
Datum: 17. prosince 2008 18:33
Datum: 17. prosince 2008 18:21
 kubický nitrid boru
Datum: 17. prosince 2008 17:35
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ostrý  slinutý karbidy asi bych řek....
Datum: 17. prosince 2008 17:26
Jméno: trmich
IP: uživatel2248
 zdar lidi, mam dotaz, jak mam dostat jehlickovy lozisko na pistni cep a nasledne do pistu a do ojnice, kdyz neni v kleci. tak jak na to, aby se mi pri nasazovani nerozsypalo?? diky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 17:12
Jméno: trmich
IP: uživatel2248
 tak diky za rady. samozrejme, ze me vazelina napadla, ale myslel sem, jestli neznate nejakej rychlejsi zpusob.
Datum: 17. prosince 2008 17:12
 samozrejme ze slo
Datum: 17. prosince 2008 17:09
Jméno: trmich
IP: uživatel2248
 nojo, ale ja nemam ten starej pistni cep... slo by to nahradit nejakou trubkou o stejnym prumeru??
Datum: 17. prosince 2008 17:05
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 říká ti něco slovo vazelína?
Datum: 17. prosince 2008 17:05
 ja to na cize delal tak ze sem si uriznul kus staryho pistniho cepu aby byl sirokej jako ijnice,pak do oka ojnice dal vrstvu vazeliny,pak ten kousek cepu a mezi oko ojnice a cep sem naskladal ty jehlicky,pak sem na to dal pist,a novym pistnim cepem sem ten pomocnej vytlacil a slo to krasne
Datum: 17. prosince 2008 17:01
|



|