slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1953  1954  1955  1956  1957  1958  1959  1960  1961  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
čau chongu tak jak to vypadá s tim CDI ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To Standa... taky jsem prošel katalogy a hledal vhodnou halogenku pro přední světlomet a představ si že klasická patice, kterou si matně pamamtuju z předních světlometů škody 100 ... ta patice totiž pasuje do mustangového světlometu a se zelenou objímkou ze škodovky, nebo očesanou plastovou objímkou z mustanga tam regulerne sedí v ohnisku. Dělali se v provedení 6V či 12V na 40W/45W... tedy na čtyřpólové magnet jako dělané :-D. Tak jsem pátral dál a zjistil jsem že tahle žárovka (doporučuju si to najít na webu) se dělá s označením HR2 a to znamená H jako halogen... a tedy v řadě 40/45W a 55/60W což je stále na hranici použitelnosti čtyřpólu se silným rotorem magneta......
 
 
Datum: 20. prosince 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jelo to zatím ve zkušebním provozu baterka chycená k rámu elektrikáčskou páskou, CDI bylo papírové krabičce od šroubků, aby na to nenacákala voda a chycený drátem ke karburaci.. takhle jsem najel pár kilometrů. Sice na nějaké závěry je to brzo, ale vzhledem k ttomu že nic neshořelo, nepřehřívalo ani neodešlo, tak myslím že je to z nejhoršího otestováno. KOnstrukční info k tomu najdeš na http://mujweb.cz/www/elektronic . Zrovna řeším jak to zakrytovat proti vodě a dát tomu štábní kulturu aby to nehyzdilo motorku. Zrovna k tomu páchám i zadní LED světlo (40x červená LED, 2x bílá na SPZ) aby se vzadu ušetřilo ještě cca 4,5W. Jo to čtyřcívkové magneto mě také čeká, ale já to šacuju že bez soustružnických prací to původní upravit nepůjde... Bezkontaktní snímání už mám taky na papíře, ale není čas to otestovat, tak později. Jinak pro Standu info... bezkontakt je vymyšlenej tak, aby se nic na desce CDi nemuselo předělávat. pokud to projde bez potíží, a nebude se muset prodlužovat blokovaání při zážehu tak by se v podstatě jednalo pouze o katalogové zapojení TLE4905 a připevněnej protáhlej magnet na rotoru magneta.
 
 
Datum: 20. prosince 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
chongovy uz to normalne beha...psal tu uz o tom a dokonce daval link....ja to teprve budu skouset...plus budu implantovat 4 civku do statoru:-D aby to ve vysledku davalo prumerne 60W a ve spicce skoro 80W :-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: syselow ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
CZmoto dej mi pls your icq, chci pokecat o te převodovce... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
204-949-500
 
 
Datum: 20. prosince 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Seso,prosím tě,jak se manipuluje s těma nálepkama,konkrétně znak jawa,chtěl jsem to nalepit a místo aby mi to zůstalo na té folii tak to zůstalo na tom papírku.Není na to nějaký fígl?Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel4532    
jednou psali o lepení samolep ve světě motorů v takové té rubrice udělej si sám. Doporučovali tam ten papír zespodu navlhčit, aby všechno zůstalo na přenášecí folii. Od té doby jsem nic nelepil, takže to nemám ověřené, ale za pokus by to snad stálo.
 
 
Datum: 20. prosince 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jj,jde to špatně.Já sem to odloupával špičkou od nože
 
 
Datum: 20. prosince 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pak je zase boj dostat to z folie :-) ale jak řika sesa nehty pomůžou a jde to celkem dobře
 
 
Datum: 20. prosince 2008 16:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene figl zadny musis cistyma rukama nejlepe nechty delat vse aby to zustalo na te folii,,,, a pak lepit i stou folii na jawku,,,
 
 
Datum: 20. prosince 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: Vichac73      IP: uživatel4790    
no tak my poradte neejaky upravy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
S takovym přístupem na to muzes vzit jedine kladivo a poradne to vytunit :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
dobre vemem to od jineho konce....tohle nikam nevede... v jakém stavu más ted stroj?? jakej má výkon,jak je vyjetej,jak chytá,jak jde od spoda,kolik cca jede nejvic(po rovine),kolik zere,jaky jdou zvuky z motoru atd.... mam takovy dojem,ze jsi jako kazdy druhy,ktery ma fichtla pred smrti a mysli si ze ho rozjede nejakym"tuningem" ...ale to je omyl...motor musi napred bezchybne fungovat,nez ho zacnes ladit:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
Chongu tys mu dal :-) ale máš pravdu
 
 
Datum: 20. prosince 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udelej to co ti napsal standa a myslim že bi ti to mohlo jet docela dobře.
 
 
Datum: 20. prosince 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jediná úprava co mě napadá Vicháči, je že by jsis měl upravit cyklus dávkování léků... protože mi přijdeš krajně hysterickej, nebo možná spíš nevychovanej... slůvko ,,prosím,, by také neškodilo :-D. Jo a psát česky taky moc neumíš. Jen pro tvou analfabetičnost... MY je množné číslo , tedy se používá ve spojení např. ,,my všichni,, jakože je vás víc než jeden... MI je jednotné číslo stejného slova a používá se ve spojení např. ,,řekněte mi,, tedy jako že to říct se má jednomu člověku a to zrovna tobě... kapišto?
 
 
Datum: 20. prosince 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: Vichac73      IP: uživatel4790    
a jeste bych se chtel zeptat jak mam zvetsit vykon u mustanga odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 14:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
a jeste bych se doplnil.....samozrejmne sestelovat zapalovani a karburator a vycistit a utesnit ve spojich vejfuk...vyfuk nijak uvnitr neupravovat!!!!
 
 
Datum: 20. prosince 2008 14:49
 
 
 
 
Jméno: Maverick      IP: uživatel3485    
este ta doplnim ,a hlavne predzapal ,a dobry pomer benzinu s olejom , Kto maže ,ten jede :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 13:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
aaaaa zapomel sem dulezitou vec .....hlavne nafouknout kola!!!
 
 
Datum: 20. prosince 2008 11:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
dle stavu....zezacatku hodne pomuze vycentrovat kola,,vse utahnout,namazat a spravne napnout retez a vse spravne namazat...pokud je uz motor vylítanej tak vymenit loziska,ojnici a udelat výbrus...pokud i tohle ti bude málo tak zacni premyslet o nejakých úpravách:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: Vichac73      IP: uživatel4790    
a jeste bych se chtel zeptat jak mam vykon u mustanga odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 13:26
 
 
 
 
Jméno: Maverick      IP: uživatel3485    
Zdarec ,tak mustangov(20,21,23) vykon je 3,5 koňa teda 2,6kw ked ho máš originál
 
 
Datum: 20. prosince 2008 13:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
čau......... heledte hoši došlo na nejhorší a strejc chce uplně odhlásit čz 175(nevim přesnej typ, panelka), tak se ptám, jestli by se už spíš ty papíry nedaly prodat popřípadě za kolik??? já sám bych to teda nechal přihlášený, ale moje to neni:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mno to je přesně mujnázor...... ještě ho zkusim přemluvit.......já mam zatim řiidičák na 125 a jedna 175 na papírech na mě čeká už u dědy, ale on si chce právě nechat motorku, ale papíry odhlásit tak při nejhoršim mu čornu aspon ty papíry.......:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak od nej odkup... je to velka skoda to odhlasovat.. aji kdyby si nemel ridicak tak zaplatit par stovek rocne a nechat ji na papirech si myslim ze je lepsi nez to odhlasovat;-) takoav motorka na papirech ma svoji hodnotu.. skus mu to vymluvit:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 12:49
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Nevíte někdo jaké má vybrání originální hlava na Mustanga?Potřebuju vědět jestli není snížená.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4795    
:-D:-D pulkulovita je mustang:-D a jinak 05 a parezy meli snad kompr pom 6:1:-D
 
 
Datum: 21. prosince 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo jinak je jeste polokulovita a ta ma myslim 8,6:1 a pak jeste parezacka a to ted newim ale mela asi jeste min nez ta polokulovita...
 
 
Datum: 20. prosince 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
9,2:1 je normalni kompres snead na vsech hlavach, ta komprese 9,5:1 je bud zaokrouhleni nebo to byly vyvozni hlavy na mustafy (asi mely na zapade lepsi benal...)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
zdroje říkají ze origo kompresni pomer je 9.2:1 a jine zdroje zase uvádějí kompresní 9.5:1 ....
 
 
Datum: 20. prosince 2008 11:56
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      E-mail:      IP: uživatel1913    
Nevim..ale myslim si že asi originální hlava snížená neni :-D:-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: Vichac73      IP: uživatel4790    
cau draci nevite nikdo jak mam otocit kvalty abych mel misto 1 nahoru tak 1 dolu a ostatni nahoru???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
dej tam parezackou radicku i s osickou
 
 
Datum: 20. prosince 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
otocit motor:-D:-D:-D a nebo otocit radicku:-) jinak to nejde:-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 11:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
podlemě zbytečný sraní (i když já sám to mám protože mi jednou upadla řadička tak sem to o rovnou předělal) .......... musíš otočit řadičku podobně jako to má pařez, čep řadičky dáš místo šroubu uchycení motoru, ale musíš převařit řadící páku nebo to rameno co tahá za táhlo řazení protože jinak bys měl tu řadičku pouze jakoby posunutou a byla by až za motorem........
 
 
Datum: 20. prosince 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: kohut      IP: uživatel4787    
Nazdar , neviete aky je kod jawackej cervenej { bordovej } . Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: Peli      IP: uživatel4789    
čsn 8850, ral 3004
 
 
Datum: 20. prosince 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
ahooj,hele jak a z ceho nejlépe udělt podsvíceni třeb blatníku??dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Podívej se třeba na stránky jawa 50 pionýr.Tam najdeš vše o podsvícení.
 
 
Datum: 20. prosince 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
zdar proč 2taktní motorky nemaj volnobežku jako třeba trabant ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 0:41
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel4698    
a to bys pak nemohl roztlacovat ne pres volnobezku :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2008 0:41
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Protože to technicky není nutné a prodražilo by to jen výrobní náklady, plus zvýšilo pravděpodobnost závady...
 
 
Datum: 20. prosince 2008 10:07
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar.. hele, tohle stačí jen navlíct, a je to? nemusí se to nějak eště vystružovat? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1616.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4792    
a hovno vlasne jetam 320mm toje 32cm :-D:-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4792    
ceho sak tam je MM a ne CM
 
 
Datum: 20. prosince 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
mě spíš zaráží že to má skoro 30cm na výšku a asi 35 cm v průměru! není tam nějaká chyba??
 
 
Datum: 20. prosince 2008 12:26
 
 
 
 
Jméno: kohut      IP: uživatel4787    
Nazdar . Neviete ci maly posledne 20 pioniere 3-kruzkovy piest . Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
nemaly
 
 
Datum: 20. prosince 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: Standais      IP: uživatel3091    
poslední měly dvoukroužkový. tříkroužkový měly jen první serie
 
 
Datum: 20. prosince 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      IP: uživatel2669    
jaka je dobra polo syntetika do 100 diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
M2T neni dobry mineral a podle meho ani olej...s tim bych mazal uz jen futra u dveri...ale jinak STIHL je dobrej, Shell advance 2SX je kolem dvou set, vybornej je MOTUL 510 na bazi polosyntetiky taky kolem 200 (i vic zalezi na prodejci ale pod 200 sem ho snad jeste nevidel) a ¨jeste MOGUL TSF nad 150 Kc...
 
 
Datum: 20. prosince 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
dobrý minerál do 100kč ze M2T
 
 
Datum: 20. prosince 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1412    
kup si motul 800.........550/litr:-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 12:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
kámo tak to asi neni....co vim tak snad nejlevnejsi je ten cervenej stihll a shell advance ....
 
 
Datum: 20. prosince 2008 12:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jen takovou kterou by jsis doma uvařil sám... pod 120kč jsem dlouho žádnou neviděl...
 
 
Datum: 20. prosince 2008 10:09
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
cosi myslíte mám fíka 21 a chcu tam dát blatník z mustanga myslíte že mám dat naněj bílou barvu když mám bílý vidle masku atd. a prostě jak to bylo od jawáků , co myslíte ?? sry že otravuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
predni blatnik jedine v barve zadniho plechu....pokud mas fichtla modryho,spodek prsicek,vidle,rám a masku bílou tak by nebylo hezky davat blatnik do bílí barvy...ja rikam na modro jak má být!!
 
 
Datum: 20. prosince 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
já mám totiž doma světle modrý plechy upe mazec zachovaly a našel sem u nich blatník z mustanga proto se ptám, ale tak když naši tatové to tam tak rádi dávali tak ten blatník v origo barvě je stejnej jak maska atd na fíkovi ne??
 
 
Datum: 20. prosince 2008 12:48
 
 
 
 
Jméno: mjj      IP: uživatel1828    
to mi raci ten blatnik prodej :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 9:22
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě to tam vůbec nesedí :-D 21 je 21
 
 
Datum: 20. prosince 2008 2:08
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To musíš rozhodnout podle sebe :-D...podle toho co se ti líbí
 
 
Datum: 19. prosince 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus heledte pude tenhle blatník na čz 125/453 díky moc http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_975.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
standa to sportka neni to je normalni motorka na 16 kolech panelka
 
 
Datum: 20. prosince 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
to chces tu sportku takle sprasit jo?? neni to skoda....jsou to krasny motorky....
 
 
Datum: 20. prosince 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus To nevim---ale tipuju že pujde...bude asi "univerzální" :-D:-D..třeba budeš něco trošku poupravit :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: eclipe      IP: uživatel1181    
dr fik to us by mne jeblo stim dvoutaktama ale stasne a vesel voanoce a hlavne bohateho SILVESTRA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: LUGA      IP: uživatel2757    
Velé Vánoce a at´ Vám fichtly slouží i po další rok! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 11:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
fikus: motor po GO ti nemuze takle zlobit...! Jedine ze to zase jenom nekdo sfušoval za 500,- a vymenil krouzky:-D:-D Jinak taky vsem preju hezký svátky a bujarého silvestra:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 11:44
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
NJ...fikusi když to neumíš...tak co čekáš :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 21:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
di do pr.. stema plechovkama dneska jsem malem tlacil 15 km zaclo to blbnout a motor je po GO mam obavy ze to je tim ze jsou novy krouzky ve starym valci to uz mi jeden motor delalslo to dootacek a profukovaloto do prevodovky az to kykslo
 
 
Datum: 19. prosince 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky hezký vánoce.A ať to jezdí co možná nejdýl.Hlavně Ať nevymyslej nějakej další skvělej zákon.Třeba že by zakázaly provoz vozidel s dvoutaktním motorem.To bych je tam šel už fakt nakopat
 
 
Datum: 19. prosince 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
přesně tak ... hezky svatky hosi
 
 
Datum: 19. prosince 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
nápodobně.
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a hlavne co nejmin POLDU.. ja uz jsme mesic nesedel na fichtlovi... jelikoz pokazdy kdyz vystrcim hlavu ze vrat.. aniz bych sedel na motorce tak jedou kolem... ta nase vesnice je provarena.. jeste pred pul rokem ani jeden polda.. a najednou.. se to tady hemží:-( hruuuza...:-(
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je to hezky gdyz negdo takhlec zdvorile popreje...jinak taky tak:-)
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to jo no.... aby ses nepořezal!:-D a jinak Luga a ostatní slušní: Nápodobně!!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějakej vostrej ne?:-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: El_nino      IP: uživatel4689    
strc si to do prdele
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj potřebuju pomoc jakou životnost má indukčka,sehnal sem si totiž takovýho šrotovýho fichtla a dávám ho dohromady a furt mi nejiskří svíčka ,kdyš byl asi 5 let venku pouze pod takovym dřevníkem je možný že je ta indukčka v prdeli? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: zednik      E-mail:      IP: uživatel4840    
Čus chlape ja jsem taky daval do kupy takovýho šrota a pravě tak mi blbnul kondnzátor tak tam zkus bouchnout nějakej jinej ja jsem tam hodil provizorko ze šjodovky 120 a jede to !!
 
 
Datum: 26. prosince 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
chongu ale to je zavada,s pravdepodobnisti 1:1000 :-D spise se stava ze ti do ni naprsi a ona pak bud uplne prestane fungovat a nebo probiji uvnitr(na obal)...to probijeni na obal se da vyresit odizolovanim od kostry...treba silonovou vlozkou do objimky,ale je to takové docasne reseni a vzdy nepomuze....taky inducce vadí kdyz ti upadne na zem...to taky býva jeji posledni cesta:-D ackoliv fichtl je stroj neznicitelnej,tak nektere soucastky jsou snadno znicitelne.....kazdopadne pokud nehazi jiskru,tak zacni hledat chybu napred v drátech,zapalovacim polu,kondenzator,proklepla izolace kladivka na koliku atd...pak uz jedine skusit vymenit inducku
 
 
Datum: 20. prosince 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Mě tedy kdysi indučka odešla.. závada jak sviňa... projevilo se to až když se tak po 20km ohřála.... a protože stroj takovéhle štreky jezdil jen málo, tak mi trvalo než vůbec se závada projevila a než jsem objevil příčinu. Bohužel se mi nechtělo věřit že by to indučka mohla být, tak jsem vyměnil úplně všechno na zapalovací soustavě než došlo i na indučku :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
čau z mý zkušenosti indukční cívka moc neotchází kouknul bych hlavně na kladívka a kdyžtak na kabely jestli neni přerušenej nebo nákej zkrat
 
 
Datum: 19. prosince 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
možný je všecko :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo já všechno čistiil karbec trysky nádrž kohoutek i hadičku tam sem dal takový ten čistič vejfuk sem vyploval ale nehází to jiskru tak sem se chtěl zeptat jestli to muže bejt indukčkou
 
 
Datum: 19. prosince 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak po pěti letech ve dřevníku bych teda radši prošel celou elektriku, přívod benzinu.... no prostě bych to celý skouknul!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:22
 
<  1953  1954  1955  1956  1957  1958  1959  1960  1961  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 11:05:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu