Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 co si myslíte o vyfuku hikone 201 a 207 máte s nima nejaky skusenosti je davat na fichtla pocitejme s tim ze ten fichtl ma trosku vetsi kanaly a menší zásah do difuzoru strejda dikinsn
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:44
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 Zdarec lidi hele potřebuju od vás pomoc (help) dostal jsem válec a kanali jsou zvěčovany a total poškrábaný potrebuju pomoct jak to nejpohodlněji vyleštit díky moc za pomoc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 8:47
Jméno: blazenn
IP: uživatel4834
 sak dajto na vybrus.
Datum: 27. prosince 2008 8:47
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 a co ty úhly to tim akorát víc poškrábu!
Datum: 26. prosince 2008 19:50
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 vrtačka na vrtak smotek hadru namatlanej silichromem a zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........
Datum: 26. prosince 2008 19:41
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Čau draci,měl bych dotaz,který nejspíš nejlíp zodpoví Standa.Jaké jsou čísla originálních barev co se dávaly na jawa 555?Protože koupil jsem si jawu 555 a budu renovovat a chci renovovat do originálu.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 9:29
 viděl sem 555 v bledě modrý, to je něco, řeknete si červená ,"jako já vím že to jr origoš atd," ale prostě je to úplně jiný a řekl bych že i hezčí. to samí sem viděl u péráka, jasně, sou červený, je to pěkný, ale viděl sem bledě modrýho a smekal sem jako bylo to fakt hezký!
Datum: 27. prosince 2008 9:29
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 vic ti nereknu ...kazdopadne ty stary s hlinikovym uchytem riditek byli snad jen cerveny 8850(RAL 3003/3004) a zcela vyjimecne cerny...pak dalsi barvy jako svetle modra atd....koukni jakej ta 555 ma spodní lak az ji budes obrušovat....
Datum: 26. prosince 2008 22:03
 vojta:víš proč dávaj skoro všichni jawy do červena?Protože je to origo barva a jawě sluší nejvíc
Datum: 26. prosince 2008 21:22
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
 jj v černej je to špica sám ho tak mám
Datum: 26. prosince 2008 20:06
 já bych jí dal do černé, nebo do světle modré, to mi připadá daleko hezčí, červenýho ho má skoro každej
Datum: 26. prosince 2008 19:50
 hele ty cisla nevi snad ani standa,vono ale ani ve vyrobe to asi nebylo presny cislo,co sem slysel tak se to tam prej strikalo vsim moznym,nejlepsi bude kdyz vezmes nakej dil,vylestis na nem poradne lak a vodneses to do nakejch barvy-laky a voni ti to namichaji
Datum: 26. prosince 2008 19:50
 dobrý, že:http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/244745-bibina.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:52
 lukáši, ty si mi nabízel nějaký díly, tak se tě ptám jestli tam máš nějakej pojízdnej motor
Datum: 26. prosince 2008 19:52
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Toto tak 100l na 100km.To víš Americká síla.
Datum: 26. prosince 2008 19:39
 chlapi to musim mít!!! ale kolik žere?
Datum: 26. prosince 2008 19:38
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:24
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Bud se vyrobí větší a pak se napruží a vloží do kartru společně s klikou a nebo se ke kartru zakolíkuje!
Datum: 26. prosince 2008 19:24
 Zdarec mám dotaz,kam jse přesně dává podkova do klikové skříně?Jeto mezi setrvačníky?Nebo mezi setrvačníky a kartery?
Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 22:59
Jméno: Horst
IP: uživatel4855
 Lolku koukni se pořádně na klikovku.Pak si přečti odpověď Honzy.
Datum: 27. prosince 2008 22:59
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Horste asi si to nevidel nikdy ty .Dávaá se to mei setrvačníky.
Datum: 27. prosince 2008 15:40
Jméno: Horst
IP: uživatel4849
 Honzo asi jsi to nikdy neviděl.Jak se protočí asi ojnice?
Datum: 27. prosince 2008 14:13
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 JJ dává se mezisetrvačníky kliky.
Datum: 26. prosince 2008 19:03
 Zdravim.Dá se někde sehnat jehličkový ložisko na pístní čep do Jawy 175/356???Průměr píst.čepu je 15mm.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:29
 mno to se budes muset asi poptat u prodejcu lozisek,jestli to ale chces primo vymenit za futro tak to nepude,material v oku ojnice neni delanej na jehlickovy lozisko
Datum: 26. prosince 2008 19:29
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 zdravim seso nomoch bys sehnat neakej slusnej ladak na babetu 210 pls???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 myslim si ze idealni by byl na piaggio ciao nebo bravo...to takova italska babeta... hikone a ladakum na simsona bych se vyhnul...maj uplne jiny parametry nez jsou vhodne na babetu...
Datum: 26. prosince 2008 18:22
 draku,,, nechtej to po me,,, staci ten co ma na sifoa,,,, jen to potrebuje redukci na kolenu bac babca ma mensi a pak mozna odrziznout kryt koncovka a zmencit ji,,, aby ti ten tlak vsechen neutelk
Datum: 26. prosince 2008 18:19
 já bych tam asik navalil ten co tady má sesa origo na sifona.. jenom musíš vytočit na soustruhu redukci.. babeťácké kolínko je užší a taky by to kolínko asik chtělo zkrátit.. ale hikone bych nedával
Datum: 26. prosince 2008 18:12
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 bohuzel jo
Datum: 26. prosince 2008 17:10
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
Datum: 26. prosince 2008 16:43
Jméno: Kony
IP: uživatel1635
 Zdravím, mám na vás dotaz. Vlastním pionýra 21, který má 20W zapalování a já bych ho chtěl předělat na 30W. Bude stačit vyměnit jen ty světelné cívky a přízpůsobyt elektriku nebo je toho víc? Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 22:39
Jméno: Kony
IP: uživatel1635
 Chong a Standa: díky za opravdu přínosné odpovědi, až bude čas a chuť, tak se do toho pustím a budu doufat, že to všechno bude fungovat tak jak má
Datum: 26. prosince 2008 22:39
Jméno: Standa
IP: uživatel4839
 rotory sou stejny....mam jich doma asi 10 a kazdej jinej  takze sou vsechny stejny  neboj vse bude pasovat...ale bacha na tu civku o cem psal chong...at si nerafnes vinuti deklem....ja mam fichtla 21 z roku 71 a uz ma obloucek v karteru i ve viku,takze 72 musi mit taky...!
Datum: 26. prosince 2008 22:10
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Budou pasovat, se statorem potíže nebudou... V současnosti doma nemám rotor 20W verze, ale pamatuju si že byl rozdíl mezi zalitím magnetů vůči zámku vačky.. Standa mě kdysi přesvědčil že to zalejvali a vyráželi zámek jak je to v Jawě napadlo, ale já kdysi nabyl dojmu že to souvisí s jinou pozicí zapalovacího pólu, tak aby byl nabuzenej zapalovací pól na maximum, než dojde k odtrhu kladívka... Bohužel, tím že ten slabší stator nemám doma, tak si to nemůžu dodatečně prozkoumat, ale očekávej, že by mohli být potíže v tomhle. Celý stator nekupuj, kup jen ty dvě cívky (póly). V nejhorším, kdyby zapalování zlobilo, zkus si někde půjčit silnější verzi rotoru (začíná dvojčíslím 20, namísto 05).
Datum: 26. prosince 2008 21:42
Jméno: Kony
IP: uživatel1635
Datum: 26. prosince 2008 20:46
Jméno: Kony
IP: uživatel1635
 to Chong: pionýr je z roku 1972, tak snad mi tam ty cívky budou pasovat...
Datum: 26. prosince 2008 20:23
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Zažil jsem potíž s tím, že horní pravá cívka se prorazila vinutím na spojkové víko, takže jsem pak bruskou odbrousil drážku z vnitřku víka,,, novější kartery na to myslí a víko má malinké vybrání uvnitř a nálitek na víku z vnějšku...
Datum: 26. prosince 2008 19:14
Jméno: Kony
IP: uživatel1635
 Díky za odpovědi, zkusím teda vyměnit jen ty cívky a přizpůsobyt elektriku a uvidím...
Datum: 26. prosince 2008 18:46
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 prohodis jen stator a predelas svetla dle schematu na 30W ....zadny magneto menit nemusis...pokud neni slaby
Datum: 26. prosince 2008 18:23
 ne ne,podle me nemusis menit magnet,proud vyrabi civky a pod nim se otaci magnet se zeleznym jadrem.takze nejspis nemusis davat jinej magnet
Datum: 26. prosince 2008 17:00
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 mě se to vešlo do origo karterů...
Datum: 26. prosince 2008 16:53
 a kartery  30W kartery maj vystumek pro tu myslim svetelnou civku nevim jestly to das do tejch starejch
Datum: 26. prosince 2008 16:23
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 musíš vyměnit i magnet
Datum: 26. prosince 2008 16:07
 Zdarec ...Jen takovej dotaz.... kolik vám jezděj vaše fichtlyyy???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 22:33
 Ten posledni je do krosu
Datum: 26. prosince 2008 22:33
 No upravena 21 mi jede kolem 95km.Zavodni 555 mi lezi na ponku takze nevim a zavodni dachl taky navim nemam tacho a prece to nebudu trapit na silnici
Datum: 26. prosince 2008 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 jawa 550 hodne  555 asi 60 a 21 asi 75 ...
Datum: 26. prosince 2008 22:11
 jo a je tam origo karbec 555
Datum: 26. prosince 2008 18:17
 no mě moje 555 jede 70.. 13 zub kolečko a laděný výfuk origo na sifona... nyní mám objednané nové přední kolečko na řetěz.. a možná že bude časem větší tryska.. ale tomu moc nevěřím.. je v tom origo píst.. kruhy.. šecko.. a jede to jak svině.. jo a v kanálech jsou uuuuplně hrubéé odlitky  uvidím kolik to pojede s větším kolečkem
Datum: 26. prosince 2008 18:16
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
Datum: 26. prosince 2008 17:51
Datum: 26. prosince 2008 17:48
 co tam máš za úpravy frikuoline??
Datum: 26. prosince 2008 17:48
 107km/h....  Už sem s tim skoro trapnej co...? Už by to chtělo přidat...
Datum: 26. prosince 2008 17:30
 Tak na mym fichtlovi 65km/h. s 12/55 z. Jak za studena, tak za tepla...prostě jede 65 a víc nic...
Datum: 26. prosince 2008 17:19
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 na jawě 20 z mírného kopce 80 km/h s 13ti zubem a s větrem v zádech
Datum: 26. prosince 2008 16:59
 a ne na seriovej tahak to by tam bylo mysto 40 50m/h mam digitalni a ozkousený ukazuje presne seriový taho ukazuje mynimalne o 5km/h vic spis o 10km/h mam to ozkousene
Datum: 26. prosince 2008 16:32
 babetta 70km/h a ty moje zavodni motory hh je to naladove ale za jedna na 13zub 40km/h =11100ot/min
Datum: 26. prosince 2008 16:30
 já na svim mustangoj jel po rovince max 75km/h ale to sem na tom ležel a měl se vítr v zádech  ale jinak normálně tech 60-65km/h...
Datum: 26. prosince 2008 16:23
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 Moje babeta jede teda kdyz se zahreje 55km/h a merili mi to autem a je po generalce cerstve zajeta
Datum: 26. prosince 2008 16:21
 Ja se svim mustangem jedu MAX 60Km/h,,ale to jen prvních 10 minut,jak se to zahřeje,tak jesdim kolem 50 Km/h
Datum: 26. prosince 2008 16:10
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 za studena mě to vylítne strašně rychle na kolem těch 65km/h , po zahřátí se rafičce moc nechce od spodu ale na těch 60km/h se dostane , jinak nejčastějc jezdím 50km/h , zas to tolik nežere a mám ju tam hnedka a bez přemlouvání.
Datum: 26. prosince 2008 15:54
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Na poslednich zavodech v Sendrazicich sem po polnich cestach ujel za 3h 160km...
Datum: 26. prosince 2008 15:48
 já s jawa 21sport 75km/h na 555max.60 babetta 40 fichtl cross nevím nemám tacho na 175 90km/h a na jednom fichtli co mám jeden deda u nás ve vesnici sem jel 75 po polňačce kdby sem jel po ceste tak 80 valí ten deda ho má od novoty a má najeto 567km asi ho koupím je to jawa20
Datum: 26. prosince 2008 15:39
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 mustang se starým motorem z krabice s 11z po rovině max 60km/h víc z něj nevymáčknu
Datum: 26. prosince 2008 15:29
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Před Go jsem na mustangu dal 65 km/h a po GO ještě nevím,protože jsem na něm najel celkové asi 1 km.
Datum: 26. prosince 2008 15:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyz mi jezdil este normalne tak porovine 65 vic ani tuk pak uz zacal vynechavat tak asi bylo neco spatne sestelovany dneska mi toci vic ale zase nema vykon protoze ho mam po GO tak zajizdim
Datum: 26. prosince 2008 15:02
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdar,nevíte někdo jestli by mustang jel s karburátorem na jawu175a kolik by to přidalo výkonu(pokud by to nákej přidalo)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:40
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 3,5-3,5+tvoje sílaX tak si to spočítej
Datum: 26. prosince 2008 19:40
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 A kolik by to přidalo výkonu(pokud by to nákej přidalo)?
Datum: 26. prosince 2008 19:08
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 je to moc...zavodni silnicni specialy jezdej na 22mm....rikam tech 20mm OK ...vic ne...
Datum: 26. prosince 2008 18:26
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 I kdyby to bylo na fakt hodně potuněnýho fichtla?
Datum: 26. prosince 2008 16:05
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 to je moc siroky...uz by se to prehlcovalo....skousel sem karbec z peraka a je to fakt spatny....a hlavne je potreba i rozsirit saci kanal a udelat sirsi saci koleno....co bych doporucil je z jawa-cz 150 ...prumer 20mm ...ten bude OK...
Datum: 26. prosince 2008 15:49
 Zdar draci prasknul me hliníkovej kryt pod motorem tam jak je stojánek u mustanga tak tam čim mam to zadelat poradte mi prosím nevím si rady nechci to vymenovat stím by byly problemy a sylikon ten do vysokých stumních uš jsem tam dával u furt my teče olej a čím mam tu púrasklinu zadelat? dyky za odpoved zatím zdar draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:03
Jméno: Horst
IP: uživatel4841
 no lepidla jsou dobré,ale lepší to bude vyměnit,pozor na souosost otvorů na ložiska,nebo zavařit.Rozpůlíš,vyrovnáš,dovnitř dáš chladítko a zavaříš.Elektroda 05 5294,E-AL99
Datum: 26. prosince 2008 23:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je tak kdyz nekdo neda doty mezery uchytku na stojanej na pero musis tam davat allspon nakou podlozku jinak znicis dalsi kartery nebo to tak nemas utahovat
Datum: 26. prosince 2008 15:18
 Jedině vyměnit karter. Kamarád to měl taky prasklí, a zkoušely jsme spoustu věcí. Epoxid po chvíly protékal. Zkusily jsme i montážní pěnu ( Mezi stojánek, karter ( v těch místech ) a pár dní drželo, ae zase to teklo... Jediná možnost je to vyměnit... Jednou to vyměníš, a nemusíš každej den dolejvat olej.
Datum: 26. prosince 2008 14:37
Jméno: motor
IP: uživatel680
 proste rozebrat a vymenit karter
Datum: 26. prosince 2008 14:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz to je tezky...lepidlum bych neveril newis co ti to udela i olejem, to asi moc drzet nebude bez puleni...no a svareni je tez zaludnost, on se ten hlinik rad krouti...
Datum: 26. prosince 2008 13:37
Jméno: tibor
IP: uživatel4837
 Existuje dvoj zložkové lepidlo.... alebo potom to dať zavariť do nejakého závodu
Datum: 26. prosince 2008 13:10
Jméno: motor
IP: uživatel680
 to nezalepíš já jsem to měl taky neljepčí je vymenit karter i když to bude vařit tak bude muset ven tak ho vimen a máš po problému
Datum: 26. prosince 2008 12:42
Datum: 26. prosince 2008 12:27
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Nechat to zavařit někým, kdo umí(a má na to věcy) svařovat hliník...mě svařily válec na Kawě KX80, kterej je dost namáhanej, a drželo to krásně...
Datum: 26. prosince 2008 12:00
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdarec,z jakýho materiálu je nejlepší vyrobit podkovu do klikovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:10
Jméno: Horst
IP: uživatel4841
 Záleží kdo to bude obrábět zkus materiál 42 4330
Datum: 26. prosince 2008 23:10
 Ja ji mam udelanou z hliniku a super ja si myslim ze dural je moc velka paradicka
Datum: 26. prosince 2008 22:23
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 Superdural by byl eště lepší ...
Datum: 26. prosince 2008 18:47
 Nemusí to bejt ani dural....stačí klasickej hliník....!
Datum: 26. prosince 2008 17:36
 vysoustruz to z duralu s malim pridavkem pak ji napruzis a vlozis mezi kartery
Datum: 26. prosince 2008 16:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak at uprava je stara uz za socializmu, neco na zpusob podkov se montovalo do motokar a samozrejme i do pio...muj stryc to mival na mustafovi coby jeste nactiletej a pry to litallo s tim krasne...tak ono ani nic jineho se prakticky v tech letech a s mizernou dilnou delat nedalo...
Datum: 26. prosince 2008 13:32
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Je to na webu Jawa50.Ale já tomu taky moc nevěřim.
Datum: 26. prosince 2008 13:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale zas na druhou stranu gdyz to negdo tvrdi tak to ma odzkouseny...
Datum: 26. prosince 2008 12:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak todlec sem slysel taky a moc bych tomu neveril...to je na nejakym webu zejo?
Datum: 26. prosince 2008 12:58
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Já sem čet nekde že to de i ze silonu,ale měl jsem strach jestli vydrží vysoký teploty proto se ptam!
Datum: 26. prosince 2008 12:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nejlepsi dural (je to slitina prevazne z hliniku a navic je z toho celej motor od fichtla, casove narocne pac pry pomerne blbe se to dela) a jinak podle toho co se vali v dilne (z ocele naprd, zelezo je lepsi ale prece jen se to vahou nevyrovna duralu)...pouzivali se i jine materialy ale to bylo vetsinou omezeno vyberem materialu...
Datum: 26. prosince 2008 12:50
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Myslim podkovu,co se dává mezi setrvačníky kliky!
Datum: 26. prosince 2008 12:49
Jméno: pepek
IP: uživatel1337
 A jak to kalíš.Máš pec??Výš číslo matríálu??Výš teplotu na jakou se kalí??Víš ,jestli se kalí do vody nebo do oleje??Co když praskne?? Co se stane s klikou a z motorem?? KO !!!!!
Datum: 26. prosince 2008 12:24
Jméno: pepek
IP: uživatel1337
Datum: 26. prosince 2008 12:22
 este neco,ja s kovama nemam problem,zakalit ocel de jak prd
Datum: 26. prosince 2008 12:19
 ja prave nevim co je ta podkova
Datum: 26. prosince 2008 12:18
Jméno: pepek
IP: uživatel1337
 Materiál dural nebo hliník, ale ten se hůř obrábí.Ocel se obrábí ještě húře, je těžká a s kalením je trošku problém.Dural je¨tomto případě nejlepší.
Datum: 26. prosince 2008 12:15
 pepe:byl jsi rychlejsi,ale kdyz nevim vo co de,tak jen hadam z jakyho matrosu
Datum: 26. prosince 2008 12:10
 nevim jakou podkovu myslis,ale urco by bylo nejlepsi to udelat ze zakaleny ocele
Datum: 26. prosince 2008 12:10
Jméno: pepek
IP: uživatel1337
 dural
Datum: 26. prosince 2008 12:08
Jméno: blazenn
IP: uživatel4834
 nazdar hosi,bude mi pasovat z panelky valec z pistem na kyvackovi motor?2veci ma zaujimaju ze ci ten valec sedne na kyvackovi motor na ti stifti,a potom ze ci sedne pist na ojnicu,diki moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 8:34
Jméno: blazenn
IP: uživatel4834
 ne ja nepotrebujem ja mam dobry kyvackovi valec a us sem nato dosel aj ja vcera,lebo ket dam dole valec na kyvacke tak karbotor ostane dole namontoani ,takze musim cely motor vymenit.
Datum: 27. prosince 2008 8:34
 já mam jeden na kyvačku trochu zarezlí tak na výbrus jestli chceš napiš maila
Datum: 26. prosince 2008 15:41
 skus se podivat na panelkovej motor a na kejvackovej a musis to vydet panelka ma celej litinovej valec az dolu kejva ma z pulky valce kartery
Datum: 26. prosince 2008 11:00
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 pasovat nebude ani náhodou, není to jenom šteftama a průměrem pístního čepu, štefty jsou jinak, kejva je má asymetricky
Datum: 26. prosince 2008 9:51
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 Cau Draci nevite jsetli se da nekde koupit nejaka kniha co se tyce konstrukci dvoutaktnich motoru?Jestli vubec nekdo neco takovyhleho vydal?  Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 12:00
Jméno: maro50
IP: uživatel4835
 to martin: neni zac..
Datum: 26. prosince 2008 12:00
Jméno: maro50
IP: uživatel4835
 to martin: neni zac..
Datum: 26. prosince 2008 12:00
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 to maro50: diky moc
Datum: 26. prosince 2008 11:56
Jméno: maro50
IP: uživatel4835
Datum: 26. prosince 2008 9:38
 Zdarec...Kde bych mohl sehnat "laditelnou trysku"?...nebo...někdo mi řikal že se dá vyrobit doma....kdyby jo..tak jak??...díkessss
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 16:15
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to by musela mít štelovatelnou velikost a takovou trysku jsem teda ještě neviděl... ale jestli ji někde seženeš tak napiš, rád se podívám jak je řešená
Datum: 26. prosince 2008 16:15
 laditelnou trysku? jkao dávají se trysky s větším průměrem.. ale ty jsou zkrátka různé.. ale laditelnou? to nevím
Datum: 26. prosince 2008 12:35
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci este jeden dotaz nevyte proc fichtl po GO je tak liny? trojka to vubec nebere jen vyjmecne a jednu chvili to tahlo vyborne a tetka zase vubec jezdim na dvojku je tam nova ojnicni sada krouzky pist loziska gufera jeto tema krouzkama?? valec neni po vybrusu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:35
Jméno: Horst
IP: uživatel4841
 Dobrá prasárna.To je GO ala JZD,reklamuj to
Datum: 26. prosince 2008 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 sem ti rek ze mas dat valec na vybrus!!! jednoduse ty krouzky uz si sedli a maj vule jak hovado..predpokladam ze to dost cinka a tahne to jen nez se to ohreje.... jednoduse udelej to co si mel udelat uz predtim...vybrus!
Datum: 26. prosince 2008 22:17
 no nevím.. kdoví.. snad špatný benzín.. nevím
Datum: 26. prosince 2008 18:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nechal jsem to udelat u opravare motorek a pistni cep v pistu moc nedrzel tak dal novej a je to v pr.. a valec moc najeto nemel tak ho nechal
Datum: 26. prosince 2008 15:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tez sem menil jenom pist a krouzky pac sterej to uz mel za sebou a valec na vybrus nepotreboval...byl linej, pak se rozjel, pak zas trochu zlenvel a po 200km a vic uz ozil a je to splaseny...nemuzu si to vynachvalit pac mi dali jeste vetsi pist nez byl puvodni pro 0. vybrus takze mam ve valci nultej vyburs a pist o par setin mm vetsi (neco jako byly pist A,B,C), chvilu to chce nez si to sene ale ty krouzky proste budou cinkat az do novyho vybrusu, poctej s tim, Standa ma pravdu, oni se jen tak nesednou kor do vylitaneho valce...takze zajizdej a po case uvidis...zalezi v jakym stavu mas zbytek motoru, jak se povedla GO a jak na tom je ten valec to je dulezity...
Datum: 26. prosince 2008 12:43
 no a ty si dával nový píst a nedělal jsi výbrus?? nějaké divné? ti tam tak sedl? ale jako taky sem se stkal s fichtlem kterému se po go nechtělo.. jako jel pořád.. ale byl líný.. strašně  ale měnit píst a nedělat výbrus.. tak to nevím
Datum: 26. prosince 2008 12:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 standa pisu ze je po GO nak mi nepis ad tamnovej pist .... kdyz to je novy mato najeto asi 100 km bylo to liny pak to zaclo tahat pekne a pak to zase zlenivelo
Datum: 26. prosince 2008 11:54
Jméno: standa
IP: uživatel3711
 tak dej jeste valec na vybrus+ futro,pist,cep,krouzky a zajed to ....uz je vylitanej....
Datum: 26. prosince 2008 0:42
 To je normální...musíš počkat než si ten píst "sedne" ...
Datum: 25. prosince 2008 23:28
Jméno: pepan
IP: uživatel2924
 zdarec, jak se to prosimvas dela s prihlasenim motorky kdyz je TP psane na zemreleho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 12:38
 no bez plné moci to nepude... jaknemáš plnou moc tak si s těma papírama můlžeš tak.. víš co
Datum: 26. prosince 2008 12:38
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 My sme kupovali Jawu 250 po zesnulim...známej jí dostal z dědictví, takže nám dal plnou moc, a my sme si jí přihlásili...
Datum: 26. prosince 2008 10:07
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Nebo by taky šlo dojít si na úřad a vzít si tam formulář na plnou moc k převodu motorového vozidla nebo tak nějak se to jmenuje doma to za toho zesnulého vyplnit a potom jenom na úřadě říct že už ste to měli dávno vyplnění jenom ste to tam nikdy neodnesli a potom se to klasicky za toho zesnulého odhlásí a ty si to přihlásíš
Datum: 26. prosince 2008 9:23
Jméno: standa
IP: uživatel3711
 pokud je to v rodine tak OK,pokud ne tak KO....
Datum: 26. prosince 2008 0:43
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 15:47
 vy z toho deláte vědu to ste ješte nestartovali motor z mf70 na ponku to je jinej rachot jinak mator z fichtla startovat ve svěráku to se delá běžne
Datum: 26. prosince 2008 15:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to ti takhle jedu jednou na kamosovy dvacitce po poli, skok, rana a obrovskej randal no myslel sem ze negdo za mnou nakopl pul litra a on jen upad vyfuk...kraval je to jinak strasnej, na dvorku se to jeste rozliha takze nasi sousedi byli radi gdyz sem se nauciil utesnovat vyfuk...ono i jenom s tim kolenem to dela kraval az to hezky neni a neutesnenej motor je pomalu to samy...
Datum: 26. prosince 2008 13:20
 hej chlapi xD my sme startovali motor z 555 na podlaze xD... vede byla židle, na ní nadrátkovaná nádž a indučka... bez vyfuku samozrejme... a roztocil se xD... jen sem držel to ocelovy lanko v ruce a tahal za nej... jenze kuli kravalu se to nedalo vydrzet xD (jednou sem to nakopl omylem bez vyfku, kdyz byl v uzavrene garazi u náš pes  chudák málem se zbláznil)
Datum: 26. prosince 2008 12:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 povedeny  ...my sme s klukama gdysy delali neco podobnyho, po slozeni motoru se dycky zkousel jestli to jde aby se to nemuselo davat do stroje a pak kvuli nejaky blbosti zas vytahovat, clovek by nerekl jakej to dela hlukovou clonu ze neni slyset pomalu vlastniho slova
Datum: 26. prosince 2008 12:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak to je mazec  ja tam preventivne dal malo benzinu jen do karburatoru
Datum: 26. prosince 2008 11:58
Jméno: Standa
IP: uživatel4836
Datum: 26. prosince 2008 9:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stando to mas este ruku?
Datum: 26. prosince 2008 9:37
 stando ty jsi dobrej alchymista
Datum: 26. prosince 2008 9:04
Jméno: standa
IP: uživatel3711
Datum: 26. prosince 2008 0:26
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 tj mě se to líbí taky to zítra zkusím na druhým motoru
Datum: 26. prosince 2008 0:04
Jméno: mxaxrxox
IP: uživatel4829
 je to borec ten chlapec..
Datum: 25. prosince 2008 23:40
Datum: 25. prosince 2008 23:25
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo toje moje  ale jezdil chvili dobre pak to nekde vyfluslo tesneni pak jsem to nechal z GO a je pokoj ale je to naky liny snovejma krouzkama
Datum: 25. prosince 2008 23:22
 to je tvoje fikusi??
Datum: 25. prosince 2008 23:18
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 jo tywe hovado
Datum: 25. prosince 2008 23:15
Datum: 25. prosince 2008 23:14
 chci se zeptat... když chci 1. výbrus a bude mi to dělat kámoš kolik si tak řekne když nebude svině a kolik by to stalo u odbornika??. Předem děkuju všem drakum i dračicim za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 18:20
 no 250 kč.. jako výbrus samotný.. +připočítat píst, kruhy
Datum: 26. prosince 2008 18:20
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Vojto a kde si ten vábrus dělal? Taky hledám nějákou firmu, kam bych to poslal...
Datum: 26. prosince 2008 10:58
 já mám výbrus za 250 s komplet vším
Datum: 26. prosince 2008 9:30
 mno videl sem ze nekdo chce za vybrus na fichtla i 600kc,ja nechaval fichtla za 330 a cizu 175 za 500,vono taky de o to kdo to dela,ja to davam k chlapovi co dela motory uz asi 45 let,takze praxi ma velkou
Datum: 25. prosince 2008 23:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 u nas v kraji chtej vsude 600 Kc i scelou sadou takze vybrus pocitam do 400
Datum: 25. prosince 2008 23:21
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 mě stál na yamahu aj na fichtla pouze výbrus 400 kč
Datum: 25. prosince 2008 23:16
 600Kč za výbrus na fichtla?Mě stál výbrus u 125/355 650Kč a u 175ccm 750Kč
Datum: 25. prosince 2008 23:05
 tak to je tesky,zalezi jestli ti da i pistni sadu k tomu,ja davam fichtla na vybrus za 330kc komplet,a je to kvalitni prace,nekdo zase dava za fichtla i 600kc
Datum: 25. prosince 2008 22:59
|



|