slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1944  1945  1946  1947  1948  1949  1950  1951  1952  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
co si myslíte o vyfuku hikone 201 a 207 máte s nima nejaky skusenosti je davat na fichtla pocitejme s tim ze ten fichtl ma trosku vetsi kanaly a menší zásah do difuzoru strejda dikinsn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: Plechy      IP: uživatel2324    
Zdarec lidi hele potřebuju od vás pomoc (help) dostal jsem válec a kanali jsou zvěčovany a total poškrábaný potrebuju pomoct jak to nejpohodlněji vyleštit díky moc za pomoc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 8:47
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4834    
sak dajto na vybrus.
 
 
Datum: 27. prosince 2008 8:47
 
 
 
 
Jméno: Plechy      IP: uživatel2324    
a co ty úhly to tim akorát víc poškrábu!
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
vrtačka na vrtak smotek hadru namatlanej silichromem a zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Čau draci,měl bych dotaz,který nejspíš nejlíp zodpoví Standa.Jaké jsou čísla originálních barev co se dávaly na jawa 555?Protože koupil jsem si jawu 555 a budu renovovat a chci renovovat do originálu.Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 9:29
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
viděl sem 555 v bledě modrý, to je něco, řeknete si červená ,"jako já vím že to jr origoš atd," ale prostě je to úplně jiný a řekl bych že i hezčí. to samí sem viděl u péráka, jasně, sou červený, je to pěkný, ale viděl sem bledě modrýho a smekal sem jako bylo to fakt hezký!
 
 
Datum: 27. prosince 2008 9:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4839    
vic ti nereknu ...kazdopadne ty stary s hlinikovym uchytem riditek byli snad jen cerveny 8850(RAL 3003/3004) a zcela vyjimecne cerny...pak dalsi barvy jako svetle modra atd....koukni jakej ta 555 ma spodní lak az ji budes obrušovat....
 
 
Datum: 26. prosince 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vojta:víš proč dávaj skoro všichni jawy do červena?Protože je to origo barva a jawě sluší nejvíc
 
 
Datum: 26. prosince 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: wawakk      IP: uživatel748    
jj v černej je to špica sám ho tak mám
 
 
Datum: 26. prosince 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
já bych jí dal do černé, nebo do světle modré, to mi připadá daleko hezčí, červenýho ho má skoro každej
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ty cisla nevi snad ani standa,vono ale ani ve vyrobe to asi nebylo presny cislo,co sem slysel tak se to tam prej strikalo vsim moznym,nejlepsi bude kdyz vezmes nakej dil,vylestis na nem poradne lak a vodneses to do nakejch barvy-laky a voni ti to namichaji
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
dobrý, že:http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/244745-bibina.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
lukáši, ty si mi nabízel nějaký díly, tak se tě ptám jestli tam máš nějakej pojízdnej motor
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Toto tak 100l na 100km.To víš Americká síla.:-)
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapi to musim mít!!! ale kolik žere?
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A jak se ta podkova zajištuje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Bud se vyrobí větší a pak se napruží a vloží do kartru společně s klikou a nebo se ke kartru zakolíkuje!
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec mám dotaz,kam jse přesně dává podkova do klikové skříně?Jeto mezi setrvačníky?Nebo mezi setrvačníky a kartery? Předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 22:59
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4855    
Lolku koukni se pořádně na klikovku.Pak si přečti odpověď Honzy.
 
 
Datum: 27. prosince 2008 22:59
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
Horste asi si to nevidel nikdy ty .Dávaá se to mei setrvačníky.
 
 
Datum: 27. prosince 2008 15:40
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4849    
Honzo asi jsi to nikdy neviděl.Jak se protočí asi ojnice?
 
 
Datum: 27. prosince 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
JJ dává se mezisetrvačníky kliky.
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:03
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim.Dá se někde sehnat jehličkový ložisko na pístní čep do Jawy 175/356???Průměr píst.čepu je 15mm.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno to se budes muset asi poptat u prodejcu lozisek,jestli to ale chces primo vymenit za futro tak to nepude,material v oku ojnice neni delanej na jehlickovy lozisko
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: babetťák      IP: uživatel1073    
zdravim seso nomoch bys sehnat neakej slusnej ladak na babetu 210 pls??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4839    
myslim si ze idealni by byl na piaggio ciao nebo bravo...to takova italska babeta... hikone a ladakum na simsona bych se vyhnul...maj uplne jiny parametry nez jsou vhodne na babetu...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku,,, nechtej to po me,,, staci ten co ma na sifoa,,,, jen to potrebuje redukci na kolenu bac babca ma mensi a pak mozna odrziznout kryt koncovka a zmencit ji,,, aby ti ten tlak vsechen neutelk
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:19
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych tam asik navalil ten co tady má sesa origo na sifona.. jenom musíš vytočit na soustruhu redukci.. babeťácké kolínko je užší a taky by to kolínko asik chtělo zkrátit.. ale hikone bych nedával
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: babetťák      IP: uživatel1073    
bohuzel jo
 
 
Datum: 26. prosince 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
se podiv na http://www.hikone.cz , jeslti to znáš tak sorry
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:43
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel1635    
Zdravím, mám na vás dotaz. Vlastním pionýra 21, který má 20W zapalování a já bych ho chtěl předělat na 30W. Bude stačit vyměnit jen ty světelné cívky a přízpůsobyt elektriku nebo je toho víc? Díky za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel1635    
Chong a Standa: díky za opravdu přínosné odpovědi, až bude čas a chuť, tak se do toho pustím a budu doufat, že to všechno bude fungovat tak jak má :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4839    
rotory sou stejny....mam jich doma asi 10 a kazdej jinej:-D takze sou vsechny stejny:-D neboj vse bude pasovat...ale bacha na tu civku o cem psal chong...at si nerafnes vinuti deklem....ja mam fichtla 21 z roku 71 a uz ma obloucek v karteru i ve viku,takze 72 musi mit taky...!
 
 
Datum: 26. prosince 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Budou pasovat, se statorem potíže nebudou... V současnosti doma nemám rotor 20W verze, ale pamatuju si že byl rozdíl mezi zalitím magnetů vůči zámku vačky.. Standa mě kdysi přesvědčil že to zalejvali a vyráželi zámek jak je to v Jawě napadlo, ale já kdysi nabyl dojmu že to souvisí s jinou pozicí zapalovacího pólu, tak aby byl nabuzenej zapalovací pól na maximum, než dojde k odtrhu kladívka... Bohužel, tím že ten slabší stator nemám doma, tak si to nemůžu dodatečně prozkoumat, ale očekávej, že by mohli být potíže v tomhle. Celý stator nekupuj, kup jen ty dvě cívky (póly). V nejhorším, kdyby zapalování zlobilo, zkus si někde půjčit silnější verzi rotoru (začíná dvojčíslím 20, namísto 05).
 
 
Datum: 26. prosince 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel1635    
Ještě bych se chtěl zeptat, mám si koupit jen ty 2 cívky nebo celý ten stator? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_481.html
 
 
Datum: 26. prosince 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel1635    
to Chong: pionýr je z roku 1972, tak snad mi tam ty cívky budou pasovat...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Zažil jsem potíž s tím, že horní pravá cívka se prorazila vinutím na spojkové víko, takže jsem pak bruskou odbrousil drážku z vnitřku víka,,, novější kartery na to myslí a víko má malinké vybrání uvnitř a nálitek na víku z vnějšku...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel1635    
Díky za odpovědi, zkusím teda vyměnit jen ty cívky a přizpůsobyt elektriku a uvidím...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4839    
prohodis jen stator a predelas svetla dle schematu na 30W ....zadny magneto menit nemusis...pokud neni slaby:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ne,podle me nemusis menit magnet,proud vyrabi civky a pod nim se otaci magnet se zeleznym jadrem.takze nejspis nemusis davat jinej magnet
 
 
Datum: 26. prosince 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
mě se to vešlo do origo karterů...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:53
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kartery:-D 30W kartery maj vystumek pro tu myslim svetelnou civku nevim jestly to das do tejch starejch
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
musíš vyměnit i magnet
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec ...Jen takovej dotaz.... kolik vám jezděj vaše fichtlyyy??? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten posledni je do krosu
 
 
Datum: 26. prosince 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No upravena 21 mi jede kolem 95km.Zavodni 555 mi lezi na ponku takze nevim a zavodni dachl taky navim nemam tacho a prece to nebudu trapit na silnici
 
 
Datum: 26. prosince 2008 22:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4839    
jawa 550 hodne:-D 555 asi 60 a 21 asi 75 ...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 22:11
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a je tam origo karbec 555
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mě moje 555 jede 70.. 13 zub kolečko a laděný výfuk origo na sifona... nyní mám objednané nové přední kolečko na řetěz.. a možná že bude časem větší tryska.. ale tomu moc nevěřím.. je v tom origo píst.. kruhy.. šecko.. a jede to jak svině.. jo a v kanálech jsou uuuuplně hrubéé odlitky :-D uvidím kolik to pojede s větším kolečkem
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
jo chtělo by to přidat :-D :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
*frikuline :-D:-D::-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
co tam máš za úpravy frikuoline??
 
 
Datum: 26. prosince 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
107km/h....:-D Už sem s tim skoro trapnej co...? Už by to chtělo přidat...:-(
 
 
Datum: 26. prosince 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak na mym fichtlovi 65km/h. s 12/55 z. Jak za studena, tak za tepla...prostě jede 65 a víc nic...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
na jawě 20 z mírného kopce 80 km/h s 13ti zubem a s větrem v zádech:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ne na seriovej tahak to by tam bylo mysto 40 50m/h mam digitalni a ozkousený ukazuje presne seriový taho ukazuje mynimalne o 5km/h vic spis o 10km/h mam to ozkousene
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babetta 70km/h a ty moje zavodni motory hh je to naladove ale za jedna na 13zub 40km/h =11100ot/min
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já na svim mustangoj jel po rovince max 75km/h ale to sem na tom ležel a měl se vítr v zádech :-D ale jinak normálně tech 60-65km/h...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: babetťák      IP: uživatel1073    
Moje babeta jede teda kdyz se zahreje 55km/h a merili mi to autem a je po generalce cerstve zajeta
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja se svim mustangem jedu MAX 60Km/h,,ale to jen prvních 10 minut,jak se to zahřeje,tak jesdim kolem 50 Km/h
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
za studena mě to vylítne strašně rychle na kolem těch 65km/h , po zahřátí se rafičce moc nechce od spodu ale na těch 60km/h se dostane , jinak nejčastějc jezdím 50km/h , zas to tolik nežere a mám ju tam hnedka a bez přemlouvání.
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Na poslednich zavodech v Sendrazicich sem po polnich cestach ujel za 3h 160km...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:48
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já s jawa 21sport 75km/h na 555max.60 babetta 40 fichtl cross nevím nemám tacho na 175 90km/h a na jednom fichtli co mám jeden deda u nás ve vesnici sem jel 75 po polňačce kdby sem jel po ceste tak 80 valí ten deda ho má od novoty a má najeto 567km asi ho koupím je to jawa20
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
mustang se starým motorem z krabice s 11z po rovině max 60km/h víc z něj nevymáčknu
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Před Go jsem na mustangu dal 65 km/h a po GO ještě nevím,protože jsem na něm najel celkové asi 1 km.
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
kdyz mi jezdil este normalne tak porovine 65 vic ani tuk pak uz zacal vynechavat tak asi bylo neco spatne sestelovany dneska mi toci vic ale zase nema vykon protoze ho mam po GO tak zajizdim
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Zdar,nevíte někdo jestli by mustang jel s karburátorem na jawu175a kolik by to přidalo výkonu(pokud by to nákej přidalo)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
3,5-3,5+tvoje sílaX tak si to spočítej :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
A kolik by to přidalo výkonu(pokud by to nákej přidalo)?
 
 
Datum: 26. prosince 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4839    
je to moc...zavodni silnicni specialy jezdej na 22mm....rikam tech 20mm OK ...vic ne...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
I kdyby to bylo na fakt hodně potuněnýho fichtla?
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4839    
to je moc siroky...uz by se to prehlcovalo....skousel sem karbec z peraka a je to fakt spatny....a hlavne je potreba i rozsirit saci kanal a udelat sirsi saci koleno....co bych doporucil je z jawa-cz 150 ...prumer 20mm ...ten bude OK...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci prasknul me hliníkovej kryt pod motorem tam jak je stojánek u mustanga tak tam čim mam to zadelat poradte mi prosím nevím si rady nechci to vymenovat stím by byly problemy a sylikon ten do vysokých stumních uš jsem tam dával u furt my teče olej a čím mam tu púrasklinu zadelat? dyky za odpoved zatím zdar draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4841    
no lepidla jsou dobré,ale lepší to bude vyměnit,pozor na souosost otvorů na ložiska,nebo zavařit.Rozpůlíš,vyrovnáš,dovnitř dáš chladítko a zavaříš.Elektroda 05 5294,E-AL99
 
 
Datum: 26. prosince 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to je tak kdyz nekdo neda doty mezery uchytku na stojanej na pero musis tam davat allspon nakou podlozku jinak znicis dalsi kartery nebo to tak nemas utahovat
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině vyměnit karter. Kamarád to měl taky prasklí, a zkoušely jsme spoustu věcí. Epoxid po chvíly protékal. Zkusily jsme i montážní pěnu ( Mezi stojánek, karter ( v těch místech ) a pár dní drželo, ae zase to teklo... Jediná možnost je to vyměnit... Jednou to vyměníš, a nemusíš každej den dolejvat olej.
 
 
Datum: 26. prosince 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
proste rozebrat a vymenit karter
 
 
Datum: 26. prosince 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyz to je tezky...lepidlum bych neveril newis co ti to udela i olejem, to asi moc drzet nebude bez puleni...no a svareni je tez zaludnost, on se ten hlinik rad krouti...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: tibor      IP: uživatel4837    
Existuje dvoj zložkové lepidlo.... alebo potom to dať zavariť do nejakého závodu
 
 
Datum: 26. prosince 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
to nezalepíš já jsem to měl taky neljepčí je vymenit karter i když to bude vařit tak bude muset ven tak ho vimen a máš po problému
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skus este koupit to dvojzlozkove epoxidove lepidlo patex, http://www.pattex.cz/produkty/pattex-repair-express.html neni to ani drahe stoji to okolo100 korun a da se to sehnat aj v tescu tak to najprv mozes skusit s tym
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:27
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Nechat to zavařit někým, kdo umí(a má na to věcy) svařovat hliník...mě svařily válec na Kawě KX80, kterej je dost namáhanej, a drželo to krásně...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Zdarec,z jakýho materiálu je nejlepší vyrobit podkovu do klikovky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:10
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4841    
Záleží kdo to bude obrábět zkus materiál 42 4330
 
 
Datum: 26. prosince 2008 23:10
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja ji mam udelanou z hliniku a super ja si myslim ze dural je moc velka paradicka
 
 
Datum: 26. prosince 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
Superdural by byl eště lepší ...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemusí to bejt ani dural....stačí klasickej hliník....!
 
 
Datum: 26. prosince 2008 17:36
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysoustruz to z duralu s malim pridavkem pak ji napruzis a vlozis mezi kartery
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jinak at uprava je stara uz za socializmu, neco na zpusob podkov se montovalo do motokar a samozrejme i do pio...muj stryc to mival na mustafovi coby jeste nactiletej a pry to litallo s tim krasne...tak ono ani nic jineho se prakticky v tech letech a s mizernou dilnou delat nedalo...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 13:32
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Je to na webu Jawa50.Ale já tomu taky moc nevěřim.
 
 
Datum: 26. prosince 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale zas na druhou stranu gdyz to negdo tvrdi tak to ma odzkouseny...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak todlec sem slysel taky a moc bych tomu neveril...to je na nejakym webu zejo?
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:58
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Já sem čet nekde že to de i ze silonu,ale měl jsem strach jestli vydrží vysoký teploty proto se ptam!
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nejlepsi dural (je to slitina prevazne z hliniku a navic je z toho celej motor od fichtla, casove narocne pac pry pomerne blbe se to dela) a jinak podle toho co se vali v dilne (z ocele naprd, zelezo je lepsi ale prece jen se to vahou nevyrovna duralu)...pouzivali se i jine materialy ale to bylo vetsinou omezeno vyberem materialu...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Myslim podkovu,co se dává mezi setrvačníky kliky!
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:49
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel1337    
A jak to kalíš.Máš pec??Výš číslo matríálu??Výš teplotu na jakou se kalí??Víš ,jestli se kalí do vody nebo do oleje??Co když praskne?? Co se stane s klikou a z motorem?? KO !!!!!
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:24
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel1337    
Tady se podivej na výkres. http://www.paulivshony.wbs.cz/upravy.html
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:22
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este neco,ja s kovama nemam problem,zakalit ocel de jak prd:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:19
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja prave nevim co je ta podkova:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel1337    
Materiál dural nebo hliník, ale ten se hůř obrábí.Ocel se obrábí ještě húře, je těžká a s kalením je trošku problém.Dural je¨tomto případě nejlepší.
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepe:byl jsi rychlejsi,ale kdyz nevim vo co de,tak jen hadam z jakyho matrosu:-)
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jakou podkovu myslis,ale urco by bylo nejlepsi to udelat ze zakaleny ocele
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel1337    
dural
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:08
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4834    
nazdar hosi,bude mi pasovat z panelky valec z pistem na kyvackovi motor?2veci ma zaujimaju ze ci ten valec sedne na kyvackovi motor na ti stifti,a potom ze ci sedne pist na ojnicu,diki moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 8:34
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4834    
ne ja nepotrebujem ja mam dobry kyvackovi valec a us sem nato dosel aj ja vcera,lebo ket dam dole valec na kyvacke tak karbotor ostane dole namontoani ,takze musim cely motor vymenit.
 
 
Datum: 27. prosince 2008 8:34
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já mam jeden na kyvačku trochu zarezlí tak na výbrus jestli chceš napiš maila
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:41
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus se podivat na panelkovej motor a na kejvackovej a musis to vydet panelka ma celej litinovej valec az dolu kejva ma z pulky valce kartery
 
 
Datum: 26. prosince 2008 11:00
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
pasovat nebude ani náhodou, není to jenom šteftama a průměrem pístního čepu, štefty jsou jinak, kejva je má asymetricky
 
 
Datum: 26. prosince 2008 9:51
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
Cau Draci nevite jsetli se da nekde koupit nejaka kniha co se tyce konstrukci dvoutaktnich motoru?Jestli vubec nekdo neco takovyhleho vydal? :-)Díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel4835    
to martin: neni zac..
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel4835    
to martin: neni zac..
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
to maro50: diky moc
 
 
Datum: 26. prosince 2008 11:56
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel4835    
mas to tu: http://jawagallery.net/?page=clanky/prirucky je to dolu...je to od Koubeka..
 
 
Datum: 26. prosince 2008 9:38
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec...Kde bych mohl sehnat "laditelnou trysku"?...nebo...někdo mi řikal že se dá vyrobit doma....kdyby jo..tak jak??...díkessss odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to by musela mít štelovatelnou velikost a takovou trysku jsem teda ještě neviděl... ale jestli ji někde seženeš tak napiš, rád se podívám jak je řešená
 
 
Datum: 26. prosince 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
laditelnou trysku? jkao dávají se trysky s větším průměrem.. ale ty jsou zkrátka různé.. ale laditelnou? to nevím
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci este jeden dotaz nevyte proc fichtl po GO je tak liny? trojka to vubec nebere jen vyjmecne a jednu chvili to tahlo vyborne a tetka zase vubec jezdim na dvojku je tam nova ojnicni sada krouzky pist loziska gufera jeto tema krouzkama?? valec neni po vybrusu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4841    
Dobrá prasárna.To je GO ala JZD,reklamuj to
 
 
Datum: 26. prosince 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4839    
sem ti rek ze mas dat valec na vybrus!!! jednoduse ty krouzky uz si sedli a maj vule jak hovado..predpokladam ze to dost cinka a tahne to jen nez se to ohreje.... jednoduse udelej to co si mel udelat uz predtim...vybrus!
 
 
Datum: 26. prosince 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nevím.. kdoví.. snad špatný benzín.. nevím
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:19
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nechal jsem to udelat u opravare motorek a pistni cep v pistu moc nedrzel tak dal novej a je to v pr.. a valec moc najeto nemel tak ho nechal
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:21
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tez sem menil jenom pist a krouzky pac sterej to uz mel za sebou a valec na vybrus nepotreboval...byl linej, pak se rozjel, pak zas trochu zlenvel a po 200km a vic uz ozil a je to splaseny...nemuzu si to vynachvalit pac mi dali jeste vetsi pist nez byl puvodni pro 0. vybrus takze mam ve valci nultej vyburs a pist o par setin mm vetsi (neco jako byly pist A,B,C), chvilu to chce nez si to sene ale ty krouzky proste budou cinkat az do novyho vybrusu, poctej s tim, Standa ma pravdu, oni se jen tak nesednou kor do vylitaneho valce...takze zajizdej a po case uvidis...zalezi v jakym stavu mas zbytek motoru, jak se povedla GO a jak na tom je ten valec to je dulezity...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a ty si dával nový píst a nedělal jsi výbrus?? nějaké divné? ti tam tak sedl? ale jako taky sem se stkal s fichtlem kterému se po go nechtělo.. jako jel pořád.. ale byl líný.. strašně :-D ale měnit píst a nedělat výbrus.. tak to nevím
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
standa pisu ze je po GO nak mi nepis ad tamnovej pist .... kdyz to je novy mato najeto asi 100 km bylo to liny pak to zaclo tahat pekne a pak to zase zlenivelo
 
 
Datum: 26. prosince 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3711    
tak dej jeste valec na vybrus+ futro,pist,cep,krouzky a zajed to ....uz je vylitanej....
 
 
Datum: 26. prosince 2008 0:42
 
 
 
 
Jméno: uchyl :D      E-mail:      IP: uživatel1913    
To je normální...musíš počkat než si ten píst "sedne" ...
 
 
Datum: 25. prosince 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel2924    
zdarec, jak se to prosimvas dela s prihlasenim motorky kdyz je TP psane na zemreleho? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 12:38
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no bez plné moci to nepude... jaknemáš plnou moc tak si s těma papírama můlžeš tak.. víš co:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:38
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
My sme kupovali Jawu 250 po zesnulim...známej jí dostal z dědictví, takže nám dal plnou moc, a my sme si jí přihlásili...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 10:07
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Nebo by taky šlo dojít si na úřad a vzít si tam formulář na plnou moc k převodu motorového vozidla nebo tak nějak se to jmenuje doma to za toho zesnulého vyplnit a potom jenom na úřadě říct že už ste to měli dávno vyplnění jenom ste to tam nikdy neodnesli a potom se to klasicky za toho zesnulého odhlásí a ty si to přihlásíš
 
 
Datum: 26. prosince 2008 9:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3711    
pokud je to v rodine tak OK,pokud ne tak KO....
 
 
Datum: 26. prosince 2008 0:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
cau draci to stoji zato: http://www.youtube.com/watch?v=9gHE6QlxaJc snad vam to pujde kdyz tak napiste jestli vam to jde!! dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 15:47
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vy z toho deláte vědu to ste ješte nestartovali motor z mf70 na ponku to je jinej rachot jinak mator z fichtla startovat ve svěráku to se delá běžne
 
 
Datum: 26. prosince 2008 15:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to ti takhle jedu jednou na kamosovy dvacitce po poli, skok, rana a obrovskej randal no myslel sem ze negdo za mnou nakopl pul litra a on jen upad vyfuk...kraval je to jinak strasnej, na dvorku se to jeste rozliha takze nasi sousedi byli radi gdyz sem se nauciil utesnovat vyfuk...ono i jenom s tim kolenem to dela kraval az to hezky neni a neutesnenej motor je pomalu to samy...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej chlapi xD my sme startovali motor z 555 na podlaze xD... vede byla židle, na ní nadrátkovaná nádž a indučka... bez vyfuku samozrejme... a roztocil se xD... jen sem držel to ocelovy lanko v ruce a tahal za nej... jenze kuli kravalu se to nedalo vydrzet xD (jednou sem to nakopl omylem bez vyfku, kdyz byl v uzavrene garazi u náš pes :-( chudák málem se zbláznil)
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
povedeny:-D...my sme s klukama gdysy delali neco podobnyho, po slozeni motoru se dycky zkousel jestli to jde aby se to nemuselo davat do stroje a pak kvuli nejaky blbosti zas vytahovat, clovek by nerekl jakej to dela hlukovou clonu ze neni slyset pomalu vlastniho slova:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak to je mazec :-) :-) ja tam preventivne dal malo benzinu jen do karburatoru
 
 
Datum: 26. prosince 2008 11:58
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4836    
mam obe ruce....vetsi prdel je kdyz se ten motor splasi a ze sveraku ti utece a pak se toci na zemi jako káča:-D:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 9:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
stando to mas este ruku? :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2008 9:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando ty jsi dobrej alchymista :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3711    
vy ste z toho vyvaleny,jak kdyz ste nikdy nestartovali motor ve sveraku...pokud je motor ok tak musi chytit...ja mival jeste za tram povesenou 0.5L petku s benzinem...vsechny motory po rozebrani a slozeni sem startoval ve sveraku:-D Uz ste skouseli startovat 175 ve sveraku:-D:-D to je rachot:-D:-D a kdyz kopne:-D:-D au:-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 0:26
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
tj mě se to líbí taky to zítra zkusím na druhým motoru :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2008 0:04
 
 
 
 
Jméno: mxaxrxox      IP: uživatel4829    
je to borec ten chlapec..:-D
 
 
Datum: 25. prosince 2008 23:40
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
masakr...kvalitka no :-D:-D
 
 
Datum: 25. prosince 2008 23:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jo toje moje :-) ale jezdil chvili dobre pak to nekde vyfluslo tesneni pak jsem to nechal z GO a je pokoj ale je to naky liny snovejma krouzkama
 
 
Datum: 25. prosince 2008 23:22
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je tvoje fikusi??:-D
 
 
Datum: 25. prosince 2008 23:18
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
jo tywe hovado :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2008 23:15
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je borec..:-D :-D
 
 
Datum: 25. prosince 2008 23:14
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chci se zeptat... když chci 1. výbrus a bude mi to dělat kámoš kolik si tak řekne když nebude svině a kolik by to stalo u odbornika??. Předem děkuju všem drakum i dračicim za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no 250 kč.. jako výbrus samotný.. +připočítat píst, kruhy
 
 
Datum: 26. prosince 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Vojto a kde si ten vábrus dělal? Taky hledám nějákou firmu, kam bych to poslal...
 
 
Datum: 26. prosince 2008 10:58
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
já mám výbrus za 250 s komplet vším
 
 
Datum: 26. prosince 2008 9:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno videl sem ze nekdo chce za vybrus na fichtla i 600kc,ja nechaval fichtla za 330 a cizu 175 za 500,vono taky de o to kdo to dela,ja to davam k chlapovi co dela motory uz asi 45 let,takze praxi ma velkou:-)
 
 
Datum: 25. prosince 2008 23:46
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
u nas v kraji chtej vsude 600 Kc i scelou sadou takze vybrus pocitam do 400
 
 
Datum: 25. prosince 2008 23:21
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
mě stál na yamahu aj na fichtla pouze výbrus 400 kč
 
 
Datum: 25. prosince 2008 23:16
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
600Kč za výbrus na fichtla?Mě stál výbrus u 125/355 650Kč a u 175ccm 750Kč
 
 
Datum: 25. prosince 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je tesky,zalezi jestli ti da i pistni sadu k tomu,ja davam fichtla na vybrus za 330kc komplet,a je to kvalitni prace,nekdo zase dava za fichtla i 600kc
 
 
Datum: 25. prosince 2008 22:59
 
<  1944  1945  1946  1947  1948  1949  1950  1951  1952  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 22:29:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu