Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau heledte je velkej problém sehnat vejfuk na čz 175/477 pač mam jenom koleno a ten doutník ne a kdyžtak jestli nevíte kde bych ho mohl sehnat.díky čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 19:35
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 tak shánít eblbě, já sem viděl n a každé burze... na jawamanii v burze taky někdo prodává za 350 kč.
Datum: 30. prosince 2008 19:35
 skus to na motoinzerci.Olda
Datum: 30. prosince 2008 19:30
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 hoši pokud to je stejne jak na 250 tak j amam vyfuky na 250.ale nejsou na renovaci,jsou poškrabane a tak.ohanka.j@seznam.cz napiste.
Datum: 30. prosince 2008 18:21
 Ja už to sháním dlouhou dobu,a nemužu to nikde sehnat.
Datum: 30. prosince 2008 17:48
 Hoši,jsou výfuková kolena na jawě 125/355 stejný jako na jawě 175/356?Mě ty z tý 125/355 nejdou na motor z 356.Sou zahnutý pod jiným úhlem.Co s tim?Mam tu J125/355 a chci do ni dát motor ze 175/356.Ty vejfuky sou poslední co potřebuju.U válce mi to prostě nesedí.A ohybat je nechci,protože když se na jednom motoru něco pokazí tak bych tam hodil ten druhej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 12:42
 Vejfuky jsou stejný,ale kolena mi neseděj
Datum: 31. prosince 2008 12:42
Jméno: standa
IP: uživatel4882
 ja osobne jsem presvedcenej ze jedinej rozdil mezi typem 355 a 356 je vrtáni valce,pist ,klika a hlavni tryska....zbytek je naprosto stejnej,takze i vyfuky....at doutniky tak rybiny....
Datum: 31. prosince 2008 2:41
 draci dotaz... PP je průkaz původu, že jo. myslim nad. bud se pletu já , nebo si to spousta lidí plete s TP. dávaly se vůbec k fíkům průkazy původu?? já myslim že ne. s tim PP TP je taky klidně možný že se ppletu. jen se chci informovat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 20:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 30. prosince 2008 20:53
 co to sakra je \r\n?
Datum: 30. prosince 2008 20:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 o nicem takovy m nevym...nac taky dyt to bylo vyrabeny v Ceskoslovenku a na V byly volny hranice nebo to tam rovnou prodavaly...mozna smerem na Z se dostavaly ale tusim ze to slysim poprvy...
Datum: 30. prosince 2008 17:47
 K fíkovi patří zelená knížečka - píše se v ní , že ti patří , a že na dopravním úřadě o tobě a fíkovi vědí pod touhle značkou ...\r\nKdo ji nemá a nebo mu ji angažovaní úředníci sebrali , dostane klasický TP a OTP.
Datum: 30. prosince 2008 17:45
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 čau draci,co pls presne je "nikasil"
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 18:20
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 U novějších motorek a hlavně motokrosů se to mění místo výbrusu...
Datum: 30. prosince 2008 18:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dneska je to klasika hlavne na 125 se to pouziva hojne...provadi se niklo-křemíkovým karbidovým pokovením cili povrchova uprava valce, ma velmi dlouhou zivotnost, je tvrdy, dava se pak treba po vybrusu...jinak je to docela drahy, negde drazsi i nez novej valec...
Datum: 30. prosince 2008 17:45
 používá se u celohliníkovejch válců a je to sleboučká vrstva ktera se nanáší na pracovní plochu válce mislim že se nanáší stejnym způsobem jako chrom elektrolízou
Datum: 30. prosince 2008 17:14
Jméno: nimi
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 23:18
Jméno: Vojtas
IP: uživatel4912
 máš vzuchovej filtr???? často tohle delá bordel
Datum: 03. ledna 2009 23:18
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 pridreny si myslim ze to nebude.. jelikoz davam 1:25 a ma to najeto 20km... ale hrozne opatrne.... pomalinku ... a krouzky jsou dany spravne.. to vim na 100% spis si myslim ze se tam dostal bordel  uvidim casem treba se to zahladi
Datum: 31. prosince 2008 20:45
Jméno: Tomas15
IP: uživatel4612
 Cest, tak neco podobnyho se stalo me, no podobnyho  me se rozletel novy pist, poskrabalo me to celej valec, ale co...  hele dal jsi tam spravne pistni krouzky? aby ti zapadali do tech zamku?
Datum: 31. prosince 2008 12:23
Jméno: standa
IP: uživatel4882
 ja tohle znam....takle vypadali valce po M2T  Jinak bud to vypada jako malo prebrouseny rejhy a nebo cerstve pridrenej valec....
Datum: 31. prosince 2008 2:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jenze starej valec do nehoz se nigdy nezasahlo (krome vymeny pist. krouzku) je neco docela jineho nez valec po vybrusu...to je velkej rozdil...ale rikam zajed to a pak se uvidi...
Datum: 30. prosince 2008 20:40
Jméno: jawas
IP: uživatel368
 ja bychse na to uplne vysral takovejch rejch tam jeste budes mit a vykon ti to nezmeni podiv se na stary valce a jak jedou jeste lip nez ten tvuj az ho zajedes
Datum: 30. prosince 2008 20:27
 A tak kdyz je to po vybrusu, tak si urcite srazil hrany na kanalech, ne? Pokud ne, tak by to mohl byt duvod..
Datum: 30. prosince 2008 17:33
 no tohle je málo vybroušený válec.. měl hluboké rýhy a někdo ho vybrousil málo.. měl tam být asi ještě jeden výbrus.. ale jkao tohle by nemělo dělat zas takový vliv pokud píst nemá vůli
Datum: 30. prosince 2008 14:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak nemelo by ale gdyz to zajedes tak to trochu zmizi...zalezi jak moc je to hluboky a jaky to bude mit na vykon a pro priste pomalu, nizke otacky, nevytacet zvlaste na zacatku...
Datum: 30. prosince 2008 13:09
 prosim jak mam změřit kolikátej mam výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 20:13
Jméno: Zdenek
IP: uživatel4879
 Každý máte pravdu,ale změříš pouze jaký výbrus byl.5 mm odshora dolů se mění průměr podle opotřebení.Přesně změříš pouze mikrometrem do díry,,subitem,,
Datum: 30. prosince 2008 20:13
Jméno: mrma
IP: uživatel3855
 kolecko ®
byl trochu rychlejsi
Datum: 30. prosince 2008 12:47
 šuplerou zmeříš průměr válce
a pak nekde najdes kolikatej je to vybrus
mam zato ze: 38,00 -0.vybrus ; 38,25 - 1. ; 38,50 - 2. .... proste porad pridavas ctvrtinu milimetru (0,25)
Datum: 30. prosince 2008 12:46
 bud se kouknes na pist co je na nem napsano,nebo vezmes supleru a zmeris vnitrni prumer valce,38.00 je zakladni,38.25 je 1.vybrus a tak dal to de po 0.25mm.
Datum: 30. prosince 2008 12:44
 draci co myslííte... bude se ten poplatek z apřevod platit i u fíků a prostě jaw a cz??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 11:45
 sry ja sem si toho nevšim... šel sem 4 stranky dozadu
Datum: 30. prosince 2008 11:45
 kurnik, kdybys ses podival někam na druhou stránku najdeš to tam snad pětkrát.
Datum: 30. prosince 2008 11:44
 jesti myslis ekologickou dan tak se to tady resi snad kazdej den,NE,MOTOCYKLU SE EKOLOGICKA DAN NETYKA A ZA PREVOD MOTOCYKLU SE PLATI STEJNEJ POPLATEK JAKO SE PLATIL LETOS
Datum: 30. prosince 2008 10:28
 Ahoj prosim vás chtěl bych vědět jakou svíčku mám dát na přední světlo na 250 kývačku vím že tam bá bejt 6V ale kolika Watová jestli 15, 25, nebo 35 díky moc a prosím honem spěcháto
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 2:50
Jméno: standa
IP: uživatel4882
Datum: 31. prosince 2008 2:50
Jméno: standa
IP: uživatel4882
 jasny paka....ale bavite se o kejvacce...respektive o dynamu 45W ...al muzes mit dynamo 55W a v tu chvili je 35W zarovka no problem  ...myslim ze to zapalovani se davalo na panelky a 477..melo to dvoucivkovy rele na statoru....
Datum: 31. prosince 2008 2:50
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Tak abych to osvětlil, rod má svým způsobem pravdu, ale ne zrovna úplně... takže ikdybys měl 55W dynamo, tak vzdu máš 5W, 20W se počítá na indukční zapalování, takže ti zbyde 30W.. tedy pokud dáš dopředu 25W tak máš 5W na dobíjení.. mluvíme však o středních hodnotách provozu otáček motoru, protože na dynamo budeš muset točit nejmíň průměrně 3000otáček aby jsi vůbec těch 55W měl.. pokud by jsi měl dynamo pouze 45W, tak ti dopředu vychází jen 15W.... ale... a v tom je ta potíž, kdysi nebylo povinné za denního světla svítit, takže konstruktéři v PALu či Jawě uvažovali že soustava může být se zápornou energetickou bilancí (tedy dynamo dá méně než chtějí spotřebiče), protože se baterka našťouchla za dne... takže podle papírů tam patří 35W
Datum: 30. prosince 2008 20:06
Jméno: rod tomas
IP: uživatel4876
 řekl bych 6v-25/25w ale podívej se na dobíjení kolik máš watový a spočítej si podle žárovek kolik máš odběr a nech si rezervu
Datum: 30. prosince 2008 12:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 6V 35W/35W v patici Ba20d
Datum: 30. prosince 2008 9:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 svicku?? nechtel si spis zarovku? rek bych ze 35 W min urcite ne ale jestli vic to ti nepovim
Datum: 30. prosince 2008 9:22
 Zdar lidi jak sou tlustý dratky nebo jejich označení u pincku víte abych si nekoupil priliš tluste nebo přiliš slabe delam komplet renovačku kabel tak my prosimvas poradte diky draci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 12:19
Jméno: Tomas15
IP: uživatel4612
 Zdarec, tak jste meli pravdu, jsem nad tim dumal a je to tak, cim tenci tim vetsi odpor a cim tlusci tim mensi odpor. Sem to nejak splet, vetsi odpor je pri vetsi delce.... Tak at vam to jezdi, ikdyz ted v tom mrazu...
Datum: 31. prosince 2008 12:19
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 velkym dratem nic nezkazis,aspon to bude mit mensi odpor
Datum: 31. prosince 2008 12:16
 jenže to, jakej proud tebou projde tak závisí na napětí a odporu takže buď vysoký napětí, nebo nízkej odpor.
Datum: 30. prosince 2008 23:02
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 No myslim si že od původního tématu už se docela odbočilo ale když už tu řešíte co vás snáž zabije tak to na napětí nezáleží ale záleží na proudu jak velkej váma projde. Protože při všelijakých pokusech sem zkoušel i to co se mnou udělá když dostanu 10 000V s malim proudem a jenom to trochu štípne. Ale když sme to otočili že bylo malý napětí ale vysokej proud tak to pokusnou myš hned zabilo
Datum: 30. prosince 2008 22:34
 Jinak to, jestli tě to zabije bude záviset na napětí. Odpor tvýho těla je nějaká určitá hodnota, závislá na vícero faktorech. Takže, větší napětí ->větší proud. Proud krát čas = náboj. No a velikost tebou prošlýho náboje je rozhodující. Myslim že je to 50 mikrocoulombů.......ale jistej už si vůbec nejsem.
Datum: 30. prosince 2008 21:27
 né všechny vodiče jsou z mědi....... viz třeba VN vedení .....to jsou všechno AlFe (hliník-železo).
Datum: 30. prosince 2008 21:15
 né všechny vodiče jsou z mědi....... viz třeba VN vedení .....to jsou všechno AlFe (hliník-železo).
Datum: 30. prosince 2008 21:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tedy misto vykonu prikon...
Datum: 30. prosince 2008 21:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo zapomnel sem na rozhodujici prvek a to material vodice...dik zes to pripomnel...ovsem dneska se ty kabely stejne vyrabi klasicky z medi mam za to cili dobra stredni cesta...
Datum: 30. prosince 2008 21:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Chongu mam na tebe dotaz: negdo tvrdi ze ampery zabiji, negdo zase ze Volty (pac se pocita myslim 24 V jako bezpecny napeti)...ale zase baterka z auta ma 12V a dokaze ublizit pac dokaze vydat ze sebe nekolik A na raz za to treba tuzkova baterka ma 2A (2000mA) a ani nekopne...nemuze byt rozhodujicim prvkem Vykon? (napeti * proud)
Datum: 30. prosince 2008 20:58
 odpor vodiče R=(ró)*(l/S) ..............přičemž, R je odpor vodiče, ró je měrná elektrická rezistivita-konstanta pro materiál, (l) je délka vodiče a (S) je jeho příčný průřez. Výkon který se ztratí je P=R*I*I (Watt, ohm, Ampér). Tohle se učí snad i na základce, né? Jinak se ztrátama (výkonama) ve střídavých obvodech s indukčnostma a kapacitama je to trošku složitější......ale mě se to tady rozepisovat nechce....... cos(fí) ......atd.
Datum: 30. prosince 2008 20:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 startovaci kabely  ...no ale videl sem ty cinsky v akci a ty se pretavily
Datum: 30. prosince 2008 20:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to Chong: tak to sem si neuvedomil pac sem placl a me nic lepsiho nenapadlo...ale co si budem povida, pokud ma dynamo vykon 30W to deleno 6V dostanes 5A (samozrejme by tomuselo jit jednim gablem ke spotrebici atd atd) protoze VYKON = NAPETI * PROUD (V * A pokud se nepletu)...cili nejaky ampery by tam byly a tak gdybys tam dal tenky gable tak se ti to bude hrat...asi sem ted rekl prevazne blbost ale vysledek je taky ze bych tam nedaval nejaky slaboucky kable...
Datum: 30. prosince 2008 20:49
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A ještě bych chtěl vysvětlit jak je to prakticky s tím odporem drátu... musíte si uvědomit že odpor je také spotřebič, tedy cestou k dalšímu spotřebiči, např. žárovce sám o sobě také část energie spotřebovává a o to méně doputuju k té zmíněné žárovce. V případě drátu se mění na teplo, které je však obvykle tak nepatrné že ho ani nepostřehnete.
Datum: 30. prosince 2008 20:17
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Pro Tomas15 ... jsi asi nedával o fyzice ve škole pozor ne?  Co píšeš je přesně naopak  U mě bys za takovej blábol dostal do žákajdy za pět
Datum: 30. prosince 2008 20:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Steve... no VN kabely jsou tlusté ne proto, že by v nich byl bůhvíjak silnej drát, ale že mají tlustou izolaci, aby jiskra neskákala jinde než na jiskřišti svíčky  . Navíc tě ujišťuju že proud tekoucí při tak vysokém napětí je nepatrný v řádu mikroampér... proto pak může být drát kabelu tenký... tedy čím větší proud vodičem potřebuješ vést tím musíš volit silnější, což u VN rozvodů obvykle neplatí.. tedy nebavíme se o VN rozvodech na stožárech v polích
Datum: 30. prosince 2008 20:13
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Protože nepředpokládm že použiješ supravodiče, tak platí pravidlo že i drát je svým spůsobem odpor... a u něho platí, že čím menší průměr, tím větší odpor.. tedy je vždycky lepší, a to zejména na rozvodech o nižším provozním napětí - tedy 6V, že čím tluštčí, tím lepší (nemluvím však o izolaci). Volí se proto vždycky nějakej kompromis... nechtěj proto radu, když top roztaháš startovacíma kabelama, bude to fakt libovka, ale koukat se na to nebude dát... ujišťuju tě že však úbytek napětí bude nepatrný. Myslím úbytek napětí mezi zdrojem energie a spotřebičem
Datum: 30. prosince 2008 20:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 v cim tencich tim vetsi odpor...cili je to naoopak...proc sou kuprikladu teda draty VN tak tlusty gdyby je mohli delat tenci? stejne gdyz renknes ze chces kabely do elektroinstalace tak ti daj ty samy neo podobny...
Datum: 30. prosince 2008 17:37
Jméno: Tomas15
IP: uživatel4612
 Zdarec, hele ja vam nevim..... neni to spis tak cim tenci tim lepsi? U tluscich drátu mate velkej odpor atd. Já bych spis zvolil zlatou stredni cestu.. Mejte se
Datum: 30. prosince 2008 15:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 cim tenci kabel tim vetsi ztraty a teplota, gdyz budou moc tenky tak se ti muzou pretavit...zkoukni nejake fotky a podle toho to strel od oka, cim tlustci tim lepsi a taky se tak snadno nepretrhnou atd atd...
Datum: 30. prosince 2008 13:13
 žádný dráty nebudou příliš tlustý....... silnějším drátem rozhodně nic nezkazíš, spíš naopak......budou na nich menší ztráty.
Datum: 30. prosince 2008 12:00
 Ahoj šikulové!Když posunu jehlu v šoupátku,a tím ovlivnim bohatost směsi,bude dobré nějak doladit předstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 21:41
 Bohatá směs hoří pomaleji, ale na sériovce bych to neřešil.
Datum: 30. prosince 2008 21:41
 Presne tak, bohatost smesi ti nijak predstih neovlivni.
Datum: 30. prosince 2008 15:18
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 Bohatost směsi nemá z předstihem nic co dělat
Datum: 29. prosince 2008 22:44
 čau seso, nemohl by si mi změřit, jak sou dlouhý nový ty pružiny u spojkovýho koše? dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 20:32
 a nebo dobrý, už nic..  jinak dík..
Datum: 30. prosince 2008 20:32
 j, já sem myslel jako jak je přímo širokej ten korek, nějak kolem 3 mm, víš co už myslim?
Datum: 30. prosince 2008 20:31
 lamela siroka 10cm je a pruzina je k mani jen na kyjvu 250 a ta je vetsi 3x 1,5cm
Datum: 30. prosince 2008 19:36
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 23:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to sice bezi ale jistota je jistota...to samy je i s guferama - sou taky mazany jakoby smesi z jedny strany a z druhy olejem z prevodovky a prece jenom gdyz se brit nenamaze a da se do motoru tak se spali...
Datum: 30. prosince 2008 23:13
 Já je na staďáku taky namočíl do oleje,dokonce namontované ve spojkovém koši.Pak jsem ale stejně musel lamely
trošku zabrousit protože byli moc silný a nevypinala mi spojka.
Datum: 30. prosince 2008 22:35
Jméno: Horst
IP: uživatel4880
 30 let tyto motory dělám a nikdy jsem lamely před montáží nemazal.Vždyť běží v oleji.
Datum: 30. prosince 2008 22:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je pravda! samozrejme nic se nesmi prejanet ale pokud hrozi negde treni tak ta kapka oleje se vzdycky tam hodi...
Datum: 30. prosince 2008 17:48
 A pamatuj si: KDO MAŽE TEN JEDE!!!!!!
Datum: 30. prosince 2008 15:22
 Presne tak tim nic nezkazis, ja osobne mazu vecinu veci, samozrejme ne vse olejem ale napr.: grafitkou, vazelínou...určite tim nic nezkazis
Datum: 30. prosince 2008 15:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pamatuj si - olejicek polovicni zamecnicek...mel sem korkove uplne nove, na noc sem je polozil do oleje a rano namontoval...zadny problem...minimalne je aspon maznout...
Datum: 30. prosince 2008 13:12
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 řeknu ti to tak,nechápu lidi co nenamažou před vložením do motoru lamely a tak..to jsou takovíí..
Datum: 30. prosince 2008 7:38
 Čau, když ty lamely trošku mazneš olejem, nebo je do něho třeba na noc položíš, tak se nic nestane. Ja když jsem je dával do motoru, tak jsem je jen lehce máznul olejem, než sem je tam dal a spojka funguje normálně....Každopádně když je necháš třeba přes noc v oleji, tak tím nic nepokazíš...
Datum: 29. prosince 2008 22:30
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 21:12
 Ta prevodovka neni od Marka,za kolik?No asi kolem dvou tisic za kolecko s jistym poctem zubu a kolecko s nabojem s jistym poctem zubu.Je to zakazkova vyroba.Pet kolecek a pet naboju stalo 10000kc.Ale je to na 5 prevodovek  .Ono s tim podle me asi nic jineho delat nejde aby se ta jednicka a dvojka dostaly k trojce.Je k tomu potreba vykres a spocitat modul.
Datum: 30. prosince 2008 21:12
 hele nemoh by si bejt přesnejiší s tou převodovkou kde jak za kolik neni to nahodou ta od marka
Datum: 30. prosince 2008 18:30
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Karburator mam dellorto19mm,ten predod na sekundaru je,budes se smat,11z proti 85z.Mam ale vetsi prumer zadniho kola upravenou predodovku,dlouhou jednicku a dvojku.Takze to musim kompenzovat prevodem  a moje hmotnost tomu taky neprida,bezmala 120kg  .Ted na ty vaze musim zacit pracovat  Do kvetna to chci korigovat alespon na 95.
Datum: 30. prosince 2008 17:59
 a taky sem si všimnul že tam máš krátkej převod 65ku12 bych to typnul
Datum: 30. prosince 2008 17:44
 čoveče na tom vydeu vypada že ti to jede a ta podkova to je fakt divny kdyby si se ji chtel zbavit ja si ji klidne vezmu  a jakej tam máš karb
Datum: 30. prosince 2008 17:39
 Tak jsem ladil dnes znovu,trochu jinej vyfuk a je to zase neco jinyho  .Jeste jedna vec,nedavno jsem psal,ze me motor nejede s podkovou mezi setrvacniky,tak jsem to zkusil znovu,dal tam podkovu a zase to NEJELO.Ted bez podkovy to jede.Pritom vetsi spodni komprese tomu nemuze vadit.Tak jsem z toho JELEN.Tady je video pro ty co maj zajem,samozrejme.http://www.youtube.com/watch?v=6b9wHJwM5Mg
Datum: 30. prosince 2008 17:25
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
 hele seso tak si tam votevři stánek s dílama bude se hodit
Datum: 30. prosince 2008 15:08
 ja tam jedu tedy 4 ceny pro viteze,, jinak nastupuju na dovolenku .-)
Datum: 30. prosince 2008 14:29
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
 no ja tam pojedu se asi jen zučastnit protože muj 3 kanal se trošku pohadal s kroužkama teda trošku dost takže jedu valec kterej má seriovy vstupy kanálků a kanaly sou jenom vyfrezovany aby sedely na blok podle původního válce sací zvětšenaj a vejfuk dovybaven o 2 dodatečny kanalky a s převodem 11 ku 65 je to rychlejiší než seriovej fichtl i na dlouhej trati
Datum: 30. prosince 2008 14:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je pila
Datum: 30. prosince 2008 13:19
Jméno: mrma
IP: uživatel3855
 ja chci ject taky ale jeste musim dat dohromady stroj
Datum: 30. prosince 2008 12:51
 No ja jedu,vcera jsem trosku testoval,ale nejedu zavodit.Pouze se zucastnit.Loni jsem zkousel zavodit a 4krat pad na hubu a jeste tri dni pote jsem nemohl nalezt do auta  .Tady je kousek testovani.http://www.youtube.com/watch?v=-ZUnzQv5CR4
Datum: 30. prosince 2008 10:04
 Pánové jak se to dělá když si koupim motorku jen s velkým TP,když nemam malej TP tak na úřadě jenom vyplnim papír že sem ho nedostal,ale jak se to dělá se SPZ?Předtim s tim musim na STK aby mi to přihlásily na mě.Jak se k tomu stavěj na tý STK??Diď tam musí bejt ne?Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 15:18
 To je jasný že ji dostaneš na STK,ale já nemam SPZ a musim na STK.Tak mi ji asi nedal jen tak do ruky,to je blbost
Datum: 31. prosince 2008 15:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nalepku dostanes na STK! prijedes, zkontrolujou a nalepi (pokud jde o tu cervenou technickou nalepku nebo zelenou za emise...)
Datum: 30. prosince 2008 20:51
 stanon:to si myslim,že ti na STK napíšou jen do velkýho TP platnost a nálepku ti daj až na úřadě s novou SPZ.Ale je to jen můj názor
Datum: 30. prosince 2008 19:41
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a že by ti tu nálepku nalepili třeba na čelo ne? když jim je jedno jestli máš nebo nemáš SPZ
Datum: 30. prosince 2008 19:14
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Ne spravnej názor má dejv. Nejdřív musíš na STK tam je jim jedno jestli to má SPZ nebo ne. Potom to pojištění a potom hezky přihlásit
Datum: 30. prosince 2008 18:28
 Právě že ne,bez STK mi to nepřihlásej
Datum: 30. prosince 2008 18:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prve prihlasis, SPZ a pak muzes na STK (je to posledni kontrola nez muzes na silnic)
Datum: 30. prosince 2008 13:16
 Tak jo,já jen myslel že když nemam SPZ tak mi neudělaj STK
Datum: 30. prosince 2008 9:29
Jméno: dejv
IP: uživatel3552
 No takže první si musíš zajít na STK bez toho tě na úřadě vyhoděj.. po STK by bylo dobrý si vyřídit pojištění a pak teprve zamířit na úřad a tam už to bude rychlý ... a na STK ti stačí jen velkej TP
Datum: 30. prosince 2008 9:21
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 cau draci.. CZ 250/455 po GO... no a ten chlapek co mi to delal ze u techhle typu byl predstih 4mm.. ale ja zase cetl ze ma byt 2,8-3,2... protoze mi strili jako blazen.. a nejde do otacek...a to si myslim ze tohle motor po Go delat nemuze..!! startuje krasne ale.. a nejde do otacek a jak ji trosku pridam tak zacne strilet....! taky myslite ze je to predstihh? nebo mate jiny nazor? diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 20:44
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 Sorry za to I..Cíťo(jinak abych upresnil to I tak vzdy pisu takovi I co mam bliz po ruce  ) predstih jsem si odpoledne udelal.. a je to v poho  uvidime dal..
Datum: 30. prosince 2008 20:44
 Takovi z měkym í jo, borec, ale ty motory v té fabrice byly úplně nové, víš, a ten mohl být po smrti a jěště, kdo ví jak dlouho stál někde zmrzlej, atd.
Počkej kdyžtak seřiď znovu "jestli umíš" a najeď nějaký ty kilásky a uvidíš, kdyžtak potom to okomentujeme.
Datum: 30. prosince 2008 19:29
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 Ale vojto... takovi motor po GO musi trosku slapat nemyslis? mi nerikej ze dkyz takovej motor udelali soudruzi novej.. a nekdo na tom odjizdel z dilny... ze mu to na 4 jelo 40 a uz mu to zacalo cukat? asi ne vid? jinak jsme udelal predstih a srovnalo se to
Datum: 30. prosince 2008 13:00
 nazdar, vy si všichni myslíte, že když je motor po generálce, že pojede jako střela, snad prvně zajet a potom se uvidí to je snad jasný, že ti to nepojede na plný koule
Datum: 30. prosince 2008 11:50
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 tedka jsme koukal na ty 455 a predstih 3,5-3,8... tak to zitra zkusim a uvidim... motor po go.. a delej si to zase sam... ja se z tho pos..
Datum: 29. prosince 2008 20:41
 podle me je to predstih,posteluj a uvidis
Datum: 29. prosince 2008 20:24
Jméno: martin.popo
IP: uživatel4545
 Ahoj
Prosim vás,kolik muže tak stát panelka,,ale bez motoru a třeba v horšim stavu (odřená,zrezlá).
Pak kolik bez motoru a nadrže,a nějakých drobných věcí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 11:35
 1500-2000 me za to prijde moc max700kc spis 500kc
Datum: 30. prosince 2008 11:35
Jméno: motor
IP: uživatel680
 mám rám
Datum: 30. prosince 2008 10:10
 že budu kupovat 250panelku,,ale předělanou !!
A motor je tam original a pěkný,tak chci nějak levně koupit bez motoru,,a pak si to budu celí přez léto renovovat.
Tak kdyby někdo měl doma panelku bez motoru,třeba i bez nadrže,tak dejte vědět.
Datum: 29. prosince 2008 20:11
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 jako newim jak vy ale ja kupuju 175 krosku pekne udelanou bez motoru na kolech uplne se vsim krom ted amotoru za 500
Datum: 29. prosince 2008 20:08
 kolik by si za ni chte davat kdyz je bez motoru a orezla?
Datum: 29. prosince 2008 20:05
 Tak levně??
Datum: 29. prosince 2008 19:38
 mno tak 1500-2000
Datum: 29. prosince 2008 19:36
 Nebo kolik kejvačka bez motoru?(prostě něco,kde bych mohl dat motor za jawa 250 aby to ason trochu vipadalo jak original)
Datum: 29. prosince 2008 19:32
Jméno: Thomass
IP: uživatel2951
 Zdarec lidi mam takovej problem s 210kou nemuzu totiz sehnat 4v civku na kterou by to jelo ale vim urcite ze to je civkou - na civku od kamöse to jede . Ale na kterou sem sehnal v techne a byla taky 4v mi babetta nechce jet , a ta cívka co sem koupil vypada uplne jinak je daleko menší než ta původní . tak newim jestli ta veliukost je rozhodující ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 20:13
 no velikost rozhodující není.. ale fakt nevím čím to.. jako jeslti fakt nejde. a je to 4V.. tak tu indučku vyreklamuj
Datum: 29. prosince 2008 20:13
Jméno: pepan
IP: uživatel2924
 zdarec, z ceho je vyrobeny tesneni pod hlavu valce na jawa-cz 125/355 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 20:13
 Ou,to sem si to zas špatně přečetl.Já psal pod válec.Tak já pod hlavu dávám hermetik
Datum: 29. prosince 2008 20:13
 z cervenyho silikonu ani papiru nebude,tesneni pod hlavu valce je z hlinikovyho plechu
Datum: 29. prosince 2008 19:14
 U mojí 355 je z červenýho silikonu na motory.Jinak to papírový je z nějakýho špešl papíru kterej vydrží tu teplotu.Vim že se daj koupit celý stránky toho papíru a pak si ho můžeš vystřihnout
Datum: 29. prosince 2008 18:46
 Sorry spletl jsem se myslel jsem kolik by stal komplet vejfuk,celý zapalko a pravej kryt motoru na čz 175/477 a kdybyste nekdo neco mel tak se prosím ozvete na email nebo na icq 605-728-763 díky moc a čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 17:57
 tak dneska přídu do železářství. "máte stahovák?" "máme" "a za kolik?" "1100"... sem říkal... seru ne ně... udělal sem si doma vlastní z trubky a tří šroubů. stálo mě to půl hodky práce a ušetřil sem 1100 . 1100 to už fakt přehnali...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 12:22
 tak proč sis ho neudělal rovnou,proč si do toho železářsví vůbec chodil
Datum: 30. prosince 2008 12:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak co bys nechtel je krize  ...jednou sem byl v nasem a povidam ze bych tel tendlec sroub (ukotvuje vacku aby se nepovolovala)...pry bud sestihran nebo na sroubovak (original ma jestihran po obvodu na klic a vevnitr jeste drazku na sroubovak, klasicky soc. srouby), tak ze mi je to jedno...odesel do skladu a prej: nemame...byl sem tam asi s dalsima trema sroubama co v dilne nemam a odpoved byla stejna: nejsou...tak sem si je donesl dom z fabriky
Datum: 29. prosince 2008 17:31
|



|