Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdar,bude fungovat karburátor když mu zmenšim difůzor a zároven dam menší trisku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 16:00
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Použil jsem totiž karburátor2924tř a zmenšil jsem to na 20.
Datum: 31. prosince 2008 16:00
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zmenšil jsem ho vysoustruženým kroužkem a zmenšit ho chci proto že ho chci dát na fichtla a z takovým velkým by se přehlcoval!
Datum: 31. prosince 2008 15:56
Jméno: Vena
IP: uživatel4884
 jak mu chceš zmenšit difuzor? proč? pojede líp v nízkých ale nevytočíš ho...
Datum: 31. prosince 2008 15:49
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 zdarec lidi mam takovy problem s babetou a to ze mi nevypinaji spojky tj. ze mi kdyz zastavim motor zhasne a neco rachta v motoru ale to asi bude ta pricina co myslite cim by to mohlo byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 17:25
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 myslím že to budou startovací čelisti, nebo vypadla pružinka
Datum: 01. ledna 2009 17:25
 http://www.aukro.cz/item518853688_prsicka_na_pareza.html#gallery tady jsou ty prsíčka na pařezaj jak tu někdo sháněl
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel4885
 jsou stejná
Datum: 31. prosince 2008 16:40
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zajímalo by mě jestli je nějaký rozdíl mezi prsíčkama na jawa 550 s pravostranným karburátorem a na jawa 555?
Datum: 31. prosince 2008 13:44
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Čau draci,neznáte někdo nejlépe z Opavy levného lakyrníka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 16:30
 ale origoš je origoš
Datum: 31. prosince 2008 16:30
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
 Já sice nejsem z opavy ale nechaval jsem si delat barvu na pionyra mel jsem to s opiskovanim a pak barva a ta byla vypalovaci nebylo to original lakirnictvi ale vypada to celkem dobre a daval jsem za to 500
Datum: 31. prosince 2008 15:47
 ej na Svobodě je nějakej lakyrník, dělal tatovi bizona, je to pěkný a na fichtlasem se ptal, vychází to kolem 4tis., ale oon to měl otryskane v tryskáču, potom základní, a pakdvě vrstvy barvy obyč
Datum: 31. prosince 2008 14:06
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 A nechával si někdo z vás dělat lak na jawě 555?Na kolik vás to vyšlo?
Datum: 31. prosince 2008 13:55
 jj dik. a este nevite jak to zapojit v zapalovini?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 12:18
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 Už jste to tu určitě řešili ale je lepší dvoj nebo troj kroužkovej píst a jaky to má význam... je to tak že dvoj jede rychleji a tří jede silněji??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 17:43
 debaty o počtu kroužků už opravdu nemaj úroveň....
Datum: 01. ledna 2009 17:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jak na co...
Datum: 01. ledna 2009 16:51
Jméno: jawas
IP: uživatel368
 nejlepsi je trojkrouzek sice ma vetsi treni ale veci tesnost
Datum: 31. prosince 2008 22:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zestrucnene si to rekl spravne...
Datum: 31. prosince 2008 12:24
 draci prosim vas asi je to blbej dotaz, ale mě došel silikon a všude je zavřeno. pod víko stačí když to těsnění namočim do oleje?? aby nabobtnalo, nebo holt musim shanět silikon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 21:40
 vazelína je nejlepší.. namž kartr, kryt a mezi to hoď těsnění.. a pohodka
Datum: 31. prosince 2008 21:40
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ja jen namazu tesneni olejem a stahnu k sobe. Nic vic, jestli nemas krivy dosedaci plochy karteru, tak to bohate staci...
Datum: 31. prosince 2008 13:25
Jméno: Tomas15
IP: uživatel4612
 Cau, uplne staci kdyz to namazes vazelinou, ja tesneni porad mazu vazelinou, silikon jsem tam jeste nikdy nezkousel  tak se mej
Datum: 31. prosince 2008 12:26
 nee odešla
Datum: 31. prosince 2008 11:36
Jméno: Horst
IP: uživatel4883
 A máš doma pistolku s lepicí tyčinkou ?
Datum: 31. prosince 2008 11:15
 Do oleje ho nemáčej,to ti nepomůže.Namaž ho vazelínou.Pak to nepoteče
Datum: 31. prosince 2008 11:06
 no tohle nei možný
Datum: 31. prosince 2008 10:46
 sry mě se to nějak poslalo dvakrat
Datum: 31. prosince 2008 10:46
 sry mě se to nějak poslalo dvakrat
Datum: 31. prosince 2008 10:43
 draci prosim vas asi je to blbej dotaz, ale mě došel silikon a všude je zavřeno. pod víko stačí když to těsnění namočim do oleje?? aby nabobtnalo, nebo holt musim shanět silikon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel4885
 ja davam pouze tesneni mezi pulky na hermetik,zbytek nasucho.... mam vyzkousene,ze neni dobre davat mezi pulky tesneni nasucho....malokdy to spravne tesni
Datum: 31. prosince 2008 16:53
 Proč bys ho jako namáčel....?  Jestli máš papírový těsnění tak ho tam na sucho prdni a jeď...
Datum: 31. prosince 2008 16:18
 ahoj. mam dotaz. videl jsem ze na motokrosovych dvestepadesetkach vod jawy maj treba 2 svicky jak je to mozne? da se to udelat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 17:38
 tak kecam ted jsem se na to ptal taty a rikal ze to palilo stridve ale prej to vsichni rusily ze to nedelalo dobre.......
Datum: 31. prosince 2008 17:38
 *tata
Datum: 31. prosince 2008 17:32
 to bylo pro sichr tat driv delal mechanika na mootkrosu tam me to rikal ale moc se to neosvecilo prej to kdyby jedna svicka vyflusna prestala jit tak aby tam byla druha
Datum: 31. prosince 2008 17:31
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Patrik ma pravdu. A zapojeny to bylo temer stejne. Jen se fajfka dala na 2. svicku.
Datum: 31. prosince 2008 13:22
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 měly to jawa 250 libeňák. měl dvě svíčky, kdyby jedn apřestala pálit, tak přehodí fajku a jede dál.
Datum: 31. prosince 2008 13:00
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 no co sem o tech zavodnich cetl tak prej meli zdvojeny zapalovaci okruhy, kdyby se neco na jednom podelalo tak se prepnulo na druhej
Datum: 31. prosince 2008 12:33
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 drive se to delalo na soutezni motokrosove jawy,specialne urcene pro motokros. Melo to lepsi kompresi,smes se zapalovala soucasne z obou stran ve valci a melo to vetsi vykon. Myslim ze okolo 20 k. Jsou to dobre motory ale ted uz se to da tezko sehnat.
Datum: 31. prosince 2008 11:30
 tady nevim ale delali to starejch aut aby to mělo větší jistotu že to nechcípne. u motorek nevim, třeba kvuli rychlejšímu spalování při vyššich otáčkách. to je jen tip. ja o nevim.
Datum: 31. prosince 2008 10:49
 Zdary, u 175 směřuje píst tim vyraženym nápisem k výfuku? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 12:33
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Přesně tak jak říká kolecko ® když to dáš opačně urveš ho výfukový kanál
Datum: 07. ledna 2009 12:33
 Díky moc.
Datum: 31. prosince 2008 10:04
 tak si najdi zamek pistniho krouzku v 1.drazce od shora,a tim zamkem to musi smerovat k sacimu kanalu(ke karbeci)
Datum: 31. prosince 2008 9:54
 Kdyby tam byla tak bych se neptal.
Datum: 31. prosince 2008 9:49
 Malej problem je že tam žadná šipka nikde neni.
Datum: 31. prosince 2008 9:48
Jméno: kokos/t/
IP: uživatel3800
 sipka na pistu ma vzdy smerovat do vyfuku
Datum: 31. prosince 2008 8:51
 Čau mam na vas prosbu nevíte o nejakym obchode s dílama na čz 175/477 pač nemužu sehnat ty dystanční podložky jak sou u kol díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 7:27
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 ja se toho ujmu lidi( vsichni,kdo chcete a muzete/i ty seso/) vysvetlete tento vyraz nebo co to je -\\r\\n?.dekujeme at je zas chvili pokoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 18:11
 nevim o cem je tento prisppevek,,kdy ma rad slengsce po 21 stoleti necht si je dela,,,,,,, svoboda slova,,,neeee
Datum: 31. prosince 2008 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel4885
 tak z html si pamatuju ze /r znamena break a to je jako konec a /n je novej radek....spousta z vas tu ma webovky,ale html a php umi tak 5% z vás
Datum: 31. prosince 2008 16:57
Jméno: caue
IP: uživatel1420
 aaa
a
a
jen to zkoušim
Datum: 31. prosince 2008 15:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 navic to nedelaj lidi ale tady ta diskuze to tak generule, wim z vlastni zkusenosti...a jak znamo, do teto diskuze date tezko novej radek aniz by byl radek pred tim dopsanej do konce...
Datum: 31. prosince 2008 12:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 helec panove mam mozne reseni: neni to nahodou gdyz da negdo enter na dalsi radek, on to neodradkuje a objevi se tam tady to \r\n?
Datum: 31. prosince 2008 12:27
 je divný že to používá každý třetí ale když se někdo zeptá co to je tak najednou kikdo nevi... a já to chcu sakra vědět
Datum: 31. prosince 2008 11:41
 zdar prosím jaký je nejlepší benzín do pionýra já tam dávám už kolik let speciál tak jaký je nejlepší natural? nebo super?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 20:50
 Nechci se hadat ale ten leteckej benzin (vim ze se prodava napr. do aut na dalkovy ovladani... ma to spalovaci motor) a zajimal me pomer mazani... to prece neni mozny aby to na to jelo... jestli to bylo cisty tak to uz vubec
Datum: 01. ledna 2009 20:50
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 Jezdil sem 12hodinovej závod na mojí 21, motor běžel v kuse skoro 13hodin a měl sem tam naturál95 + Mogul Ts 1:33 nebo eště lepší je Mogul TSF Najel sem 600km a vyhrál sem!
Datum: 01. ledna 2009 16:04
 v prodejně s modelářskými potřebami, jestli si myslíš, že to není pravda, tak nevěř, je to pravda za to bych se nechal i ukřižovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 31. prosince 2008 20:56
 To Vojta: myslim ze nas zase krmis ale co nekdo to sezere a nekdo ne  krom toho by me zajimalo kde 10 lety dite vezme kerosin
Datum: 31. prosince 2008 18:48
 natural nebo special,to je jedno,natural hur hori,special dobre,fichtl potrebuje 85 oktanu,ivc nema smysl,tak spis davej special.super=special
Datum: 31. prosince 2008 15:10
Jméno: Rixiki
IP: uživatel291
 kuva to sou ti lidi vychcaný ale tušim že to mohla bejt prd*l
Datum: 31. prosince 2008 10:36
 jak sem prodával fichtla, tak sem tam nalil letecký benzín, a oni se na to přijeli podívat dva na jawačz 175 a ten jeden se na tom svezl, a potichu tomu druhýmu řikal "kuva berto, to jede lip jak ta tvoja 175" sranda jak cip
Datum: 31. prosince 2008 10:03
Jméno: Rixiki
IP: uživatel291
 nelepší na tohle je special ten motor je na něj dělanej
Datum: 31. prosince 2008 8:49
Jméno: kuk
IP: uživatel4545
 ja tam davam 95
Datum: 31. prosince 2008 0:20
 jestly jezdys dlouho special tak ho tam lej dal na natural se vic prerejva a neni pravidlo víc ochtanu=vetsi vykon..
Datum: 30. prosince 2008 23:15
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 to mas jedno.. na fichtla to nema vliv
Datum: 30. prosince 2008 23:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 Cau draci mrknete na to docela dobry jsou tam cepicky i na stadaka
http://www.aukro.cz/item518501011_jawa_cepicky_s_logem_moto.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 23:23
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 tak to jsi rekl presne
Datum: 30. prosince 2008 23:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pekny ale problem je v tom estli to pak negdo necajzne (z vlastni zkusenosti cestou z hospody gdyz prijelo moc nobl auto tak cepecky vetsinou prehlednout nesly a navic se to dobre vymontovava i s nejakou tou stamprdli v tele...)
Datum: 30. prosince 2008 22:39
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 16:42
 to tvrzení sem někde čet ale uš nevim kde,vzpomněl sem si na něj tak sem ho tam napsal.a detaily doladim aš bude čas,ale udělat bych to chtěl
Datum: 31. prosince 2008 16:42
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 jawaracing50: tohle tvrzení je hrozně starý, akorát že se to říkalo o ČZ...
Datum: 31. prosince 2008 12:17
Jméno: standa
IP: uživatel4882
 gratuluju,to je o hodne lepsi  Jeste barevne doladit detaily jako plechove uchyty svetla a kryty zadnich tlumicu,sehnat puvodni cerne samolepky na bandu a je jak z tovarny....
Datum: 31. prosince 2008 2:37
Datum: 30. prosince 2008 23:20
 čau draci, chtěl bych si pořídit čz 125/476 předělanou na 175, máte někdo zkušenosti jaký jsou, hlavně ze stránky spolehlivosti? Jak startuje a takový hlavní věci. Nechtěl bych nic tlačícího  Díky za každou radu, štastnej novej rok
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 22:56
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 většinou uhlíky ale to je investice pár korun. nebo tam hod vape a máž nepřemožitelnej stroj
Datum: 30. prosince 2008 22:56
 Tak díky, pár lidí mi už řikalo že jsou to spolehlivý stroje, tak sem si to chtěl ověřit  a to dobíjení, je to častej problém? v čem je chyba? Díky, chtěl bych vědět co nejdřív než to koupim, jestli vůbec
Datum: 30. prosince 2008 21:34
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 já mam čz 175/477 psaný to je jako přestavba na 125/476-1. Zkušenosti mam dobrý až teda vobčas to dobíjení jinka super stroj vřele doporučuju
Datum: 30. prosince 2008 21:12
 mno tak takhle,ja mam cz 180/487.4,ale je to po technicky strance uplne stejny jako starsi typy,muzu rict ze je spolehliva,jeste me nikdy nenechala.startuju temer vzdy na prvni naslapnuti,akorat obcas zazlobi dobijeni,jinak super stroj
Datum: 30. prosince 2008 20:51
 cus draci chtel bych se zeptat jak mam ukostrit relatkem? baterku ukostruji plusem ale nekdo rikal ze musim ukostrit relatkem plus tak jestli nekdo vi tak dekuji za navrhy
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 20:46
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Tak jo.. schéma zapojení dynama k plechovému regleru máš tady http://mujweb.cz/www/elektronic/rego.gif zbytek si zapoj podle sebe... akumulátor nemusíš mít odpojovanej spínačkou, protože regler má odpojovací relé, takže se nemusíš bát že se bude přes dynamo vybíjet. Dokonce je mazané odpojovací relé vyndat a namísto něj dát usměrňovací diodu.. ušetříš tím cca 5W. PS znal jsem lidi co chodili 4 roky do školy spát, takže info že jsi 3 roky někam chodil automaticky neznamená že ti to něco dalo  . Když říkáš že umíš číst schemata a zároveň v druhé větě řekneš že tomu nerozumíš, tak mi přijde že si trochu protiřečíš... každopádně mám furt podezření že vůbec netušíš že původní dynamo mělo svůj vlastní regler a předpokládám že ho máš stále namontovanej na statoru nic zůého netuše  . Což ovšem znamená že jakákoli úprava plechovým reglerem je na hov...
Datum: 31. prosince 2008 20:46
Jméno: standa
IP: uživatel4885
 tady ten link .....http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_10/schema/schema4/obr.gif
Datum: 31. prosince 2008 18:29
Jméno: standa
IP: uživatel4885
 tady mas schema podle kteryho by to melo bejt zapojeny...http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/schema/schema2/obr.gif..svetla a blbosti si odmysli  a tady na tom schematu mas krasne popsany jak jde rele na vinutí a na uhliky....
Datum: 31. prosince 2008 18:28
 hele ja schema cist umit jsem chodil 3 roky do skoly takze tohle me tam naucili ja spis nechapu jak to mam udelat ty to pises asi spravne ale ja nevim jak to mam udelat a nemohl by jsi me to predelat ty prosim? snad v malovani umis ne? pls udelej to pro me
Datum: 31. prosince 2008 17:33
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Ne tak jak to máš je to blbě a není to tak jak jsem ti psal... vývody 61 a 51 jsou vývody původního relátka, takže když ho máš vykuchaný, tak jsi ho vykuchal i s s vývody 61 a 51... tudíž tam takové vývody už NEMÁŠ! A kostra rega placháče je jeho plechovej obal! není tedy vyvedenej vývod, ale musíš spojit vodivě obal rega s kostrou motorky! (šroubkem) Hele vzdej to a odnes to někomu kdo tomu rozumí a umí lépe číst schemata než ty... já to vzdávám...
Datum: 31. prosince 2008 17:29
Datum: 31. prosince 2008 11:11
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 OK, takže předpokládám že původní regulační relé, které výrobce montoval přímo na tělo dynama je odmontované... že ano? Takže pokud tomu tak je tak propoj (teď bude řeč o té plechové krabičce) vývod D s výkonovým vinutím a vývod M s budícím vinutím. Vývod B je určenej k připojení na baterku. V tvém případě supluje vývod č. 51 ze schematu. Vývod M odpovídá vývodu 61 ze schematu... zbytek zapoj jak máš ve schematu... 1A je kladívko...
Datum: 30. prosince 2008 23:37
Jméno: Michal
IP: uživatel4881
 Jo presne to rele tam mam ja bych chtel vyresit dobijeni do jawy 250
Datum: 30. prosince 2008 23:17
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Pomůžu ti, ale odpověz mi na základní otázku... jaké máš regulační relé? Protože pokud máš relé v plechové krabičce, tak ti to schema co uvádíš je na dvě veci.... Abych ti mohl poradit, musím se zorientovat co vlastně řešíš...
Datum: 30. prosince 2008 21:59
 podle toho schematu jak jsem napsal int. adresu tak k tomu bych chtel pripojit rele
Datum: 30. prosince 2008 21:44
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Chápu to tak že máš vypraparované původní relé z těla dynama a chceš zapojit to relé co se dávalo samostatně mimo tělo motoru?
Datum: 30. prosince 2008 21:41
 http://ay.xf.cz/1.jpg
Datum: 30. prosince 2008 20:32
 ja v tom umim cist mam schema ale nejni tam relatko tak nevim jak to zapojit jen to rele htp://ay.xf.cz/1.jpg a chtel bych vedet jak to mam zapojit
Datum: 30. prosince 2008 20:31
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jestli nevíš co kam vede, tak si stáhni z netu zapojení elektroinstalace a zapoj to podle toho. Ale jestli v tom neumíš číst, tak to my za tebe nevyřešíme... já taky nedělám zubařinu jen proto že tomu nerozumím, tak tyhle věci nechávám lidem co mají o tom šajn.. zkuz pak tedy najít někoho kdo ti to sám spáchá...
Datum: 30. prosince 2008 20:28
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Tvůj dotaz je malinko nepřesnej, no valstně je nepřesnej pořádně, protože meotorka má kostru jen jednu.. leda by se jednalo o katamaran, ten má trupy dva  . Ale k dotazu.. asi takhle... nevim co na relátku (ne polovodičovém, tam to může být všelijak) řešíš... prostě ho přišroubuj ke kostře a zapoj vývody M a D, případně také bývají označovány 51 a 61 k dynamu jak má být a baterku si zapoj ke kostře dle libosti.. fakt je to jedno, protože pak stačí na pár vteřin stisknout odpojovací kotvu relátka rukou a nabudíš tím budící vinutí dynama aby měl magnetické póly jak potřebuješ tak že už to pak nemusíš řešit. Jen bacha, je potřeba na to mít dobře nabitou baterku...
Datum: 30. prosince 2008 20:26
 nojo ale to jsi mi moc nepomohl ja nevim jak to relatko zapjit ma 3 vyvody a ktery kam jde? dekuji
Datum: 30. prosince 2008 20:00
 Pokud máš baterku ukostřenou +,tak musíš i relátko ukostřit +.Pokud je baterka - tak relátko musí bejt taky -.Baterka i relé musejí být nabuzeny na stejnou polaritu
Datum: 30. prosince 2008 19:59
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Seso ty jseš fakt superman.Dneska mi prišly náhradní díly a přisly ještě dřív než si psal.Moc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 21:13
 mě taky dneska přišly věci.. což je taky zásluha české pošty.. poslední dobou ji obdivuji =)
Datum: 30. prosince 2008 21:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
  obdivuju ty co delaj pro praci prvni posledni ale nic se nema prahent...smekam Seso
Datum: 30. prosince 2008 20:54
 to je tim ze sem balil i na stedrej den,,, jsem fak voorkolik  priste na to prdim,,a vy si koukejte objednavat dopredu,, nechci mit za 5 let infarkt
Datum: 30. prosince 2008 19:24
Jméno: FLIPMEN
IP: uživatel1553
 Pripojuju se mne taky dosli díky seso !
Datum: 30. prosince 2008 19:19
 čau chcu se zeptat dal jsem nový ložiska ke klikovce a klikovka v nich trošinku háže ale uplně trošinku sotva to de vidět nejsou to ty ložiska špatný ale kupoval jsem je v obchodě nový tak nevim a ještě jak se poznají špatný ložiska u klikovky když jezdím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 12:58
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Normálně ti to bude cinkat jak doma na zvonek  ...Jak jsi poznal že Ti hází klika? když jsi to měl ještě rozpůlený nebo až když jsi to měl složený??? Jestli jsi to měl než jsi to zavřel tak to je naprosto normální to dělá u všech...Pokud už jsi to měl zavrěný tak je to průser... Ale já bych rěk zě jsi to zkoušel ještě než jsi to složil,jináč by jsi se neptal jak se to pozná...
Datum: 08. ledna 2009 12:58
 no špatné ložid¨ska.. to se pozná tak že to tak .. zkrátka hučí
Datum: 30. prosince 2008 21:14
Jméno: Horst
IP: uživatel4879
 To ti poví každý závodník.Začnou ti při určitých otáčkách brnět řídítka záleží na které straně jde ložisko do kopru.Docela dobrá míra házivosti kliky,,sotva to de vidět,,nech ji ,,srovnat,,já ji dělám na 0,05mm.
Datum: 30. prosince 2008 20:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 koukam ze to tu dneska trochu vazne nez jiine dny...ale k dotazu: panove mate negdo zkusenosti s akceleracni pumpou? co na ni tez rikate a na co se to tak muze hodit...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 18:42
|



|