Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: liborvitonice
IP: uživatel16661
 zdar chci se zeptat kdo upravuje valce na 21 za jakou cenu. dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 20:52
Jméno: marquee
IP: uživatel16663
 standa dělá fakt dobře
Datum: 04. ledna 2014 20:52
 Mužeš mít špatnou zkušenost,což já znám,to se mi stalo u prvního válce,který mi upravoval někdo,koho nechci jmenovat. Dobře udělaný válec na seriovku jede lépe v celém rozsahu,ale je to kompromis....čím víc jedeš nahoře,tim hůř dole...ale jsou rozumné meze... Sice jsem se zařekl,že s úpravami pomalu končím,ale ten jeden bych ještě udělal. Kdyžtak se ozvi.
Datum: 04. ledna 2014 18:21
Jméno: mustang
IP: uživatel15205
 vyser se na to , bez pravy prevodovky z toho budes akorat nestastnej , ten motor jede pekne
Datum: 04. ledna 2014 14:53
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Záleží kolik chceš investovat.. Standa, Stejsky..
Datum: 04. ledna 2014 14:13
 čau draci, nevíte jestli se liší hlavy válců na kyvačkach 125 a 150?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 16:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16662
 hlavy jine jsou ale 125 s hlavou ze 150 normalně jede..... byt spalovák nesedí optimalně
Datum: 04. ledna 2014 16:14
 čz 125/351 a čz 150/352, vím že ty motory sou stejné až na válce, ktere jsou zaměnitelné, ale nevím jak je to s hlavama ale myslim že musi byt taky jina ne?
Datum: 04. ledna 2014 15:21
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Jaké typy motocyklů přesně myslíš?
Datum: 04. ledna 2014 14:15
 Čus draci, chtěl bych si udělat minibike z pionýra, vyděl jsem že se na to dělají bantamové kola s nábojem kola z pionýra, kde se dají sehnat? Pište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 18:01
 kola z rudlika a bubny z babety + trocha manualní zručnosti
Datum: 06. ledna 2014 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel16658
 logická odpověd je bud v inzerci anebo vyrobit svépomocí.......
Datum: 04. ledna 2014 11:45
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 18:08
 ja fakt super kvalita,,lepsi se v cr nedela ani
Datum: 04. ledna 2014 18:08
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Má velkou snášenlivost co se týče teploty, chemikálií i rychlosti otáčení hřídele v guferu..
Datum: 04. ledna 2014 14:16
 kdybys sis přečetl co ej to za simerinnk tak bys věděl.. je to spešl matroš ideál pro závodná motory...
Datum: 04. ledna 2014 12:55
Jméno: Lada
IP: uživatel16657
 Zdarec draci, co byste mi poradili s babettou? Když jedu do kopce, tak mi prostě přestala řadit jedničku a kopec nevyjedu. Všechny čelisti jsou OK, taky mi je divný, že když dám na místě plnej plyn, tak stačí fakt málo síly, abych jí udržel na místě. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 17:35
Jméno: lada
IP: uživatel16657
 S babettou jezdím hlavně v zimě, mohla by být příčinou toho že je ko volnoběžka to, že když třeba jedu 50 km/h z kopce a sešlápnu prudce zadní brzdu a kolo de do smyku?
Datum: 04. ledna 2014 17:35
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 KO volnoběh
Datum: 04. ledna 2014 15:12
Jméno: lada
IP: uživatel16657
 Dík, ale nechci motorky si sám opravuji už několik let. Početl jsem něco ve starších dotazech a mohla by to být volnoběžka v převodovce, je to možný?
Datum: 04. ledna 2014 12:53
 Odkud jsi? ja bychti to opravil
Datum: 04. ledna 2014 11:23
Jméno: Marťas
IP: uživatel16456
 Čaute DracirnChci se zeptat, nezná někdo nějaký dobrý způsob jak na linkování?? Jakou barvu atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2014 9:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s nalepovacíma zkušenosti nemám, ale zásadně bych je nepoužil... nejlepší je samo nechat to nalinkovat od člověka co to má v ruce, ale za mě doporučuju oblepit kvalitní elektrikářskou izolačkou a za mokra izolační pásku strhnout... někdo ještě doporučuje to před natřenim samotné linky přelakovat bezbarvým lakem, kvůli podtečení, ale není to nutný (resp. záleží na kvalitě izolačky a hustotě barvy)
Datum: 05. ledna 2014 9:13
 Nalepovací jsou nejlepší k poměru, ceny výkon. j to podle mě kat supr věc, ale musí to umět nalepit a vyhrát si s tím. Vydl jsem strašný příšernosti s těmi nalepovacími. Kámoš to lepil a museli jsme to strhat a lepil jsem mu to já a vypadá to taky dobře. Na pionýra ale doporučuji 2mm linky, pac vypadají jako originál, 1,5 jsou moc slabí. Když to lepíš, tak ta linky se ještě natáhne a zuží. A mužeš to předělat kykoliv bez poškození laku. Muj fichtl s nalepovacími linkami 2mm - dělal jsme to prvně a tak to je občas křivé. http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=55176
Datum: 04. ledna 2014 22:33
Jméno: Marťas
IP: uživatel16456
 Máš to super  ale jak široké jsou ty linky a jak dalako je máš od toho kraje blatníku ?
Datum: 04. ledna 2014 17:16
Jméno: hh
IP: uživatel16029
Datum: 04. ledna 2014 12:05
 No Ondro to není moc dobrý :/ někde sem četl že to dělá nějaká paní co to dělala v Jawě musíš trošku projet strejdu googla
Datum: 03. ledna 2014 23:55
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/linky_zl_10x1_5mmx1_5m_pi2.html
Datum: 03. ledna 2014 22:30
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 14:14
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Tipoval bych to 5, 6, 8, 10 ,12..
Datum: 04. ledna 2014 14:14
Jméno: mirk
IP: uživatel16653
 Zdar draci, chci postavit nějaký zdroj napětí nejlíp 12V nebo zárověň i 6V do dílny, na zkoušení, když něco spravuji na mašinách nebo když je potřeba nějaká žárovka nebo něco zkusit, případně bych s tím napájel i gril na 12V...prostě takový univerzál. Nevím kolik by to mělo dávat proudu, stačilo by asi 5A, nevím...zajímá mě jak by to chtělo udělat, aby to bylo trochu na úrovni, trafo, usměrňovač a co dál...? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 0:08
Jméno: combust
IP: uživatel16656
 Jj, souhlasím s tím co píše hh. Akorát jestliže by to mělo nahrazovat autobaterii tak to chce napětí cca 13,5V/6,7V a aspoň těch 5A s možností krátkodobě jít i na víc. Rozhodně bych nebastlil ten impulzák, je jednoduchej (ideál na konst. zátěž) ale účinnost (mimo plnou zátěž) a odezva na změnu zatížení nebude nijak oslnivá a to že je malej a lehkej trochu pozbývá na významu u "stacionárního" zařízení do dílny. Použil bych tráfko 230/12V, 70-100VA (taky podle potřeb toho grilu), můstek (10-20A s chladičem), kondíky (žádný náročný audiozařízení to živit nebude tak bude stačit 10mf). To jsou v podstatě základní obvody těch jednoduchých nabíječek. Pak nějakej jednoduchej nastavitelnej stabilizátor napětí s omezením max. proudu. Omezení proudu nastavit podle regulačního prvku ve stabilizaci (chlazení dimenzovat tak aby to dlouhodobě zvládlo okolo těch 5A). Každopádně na panel dva měřáky U (do 20V), I (do 15A) a přístupnou pojistku 10A (viditelnou a v obvodu před měřáky). Když už by bylo žádoucí minimalizovat ztráty tak by se ten regulátor dal udělat impulzní. Já mám něco podobnýho realizovanýho ze starýho tráfka 220/24 200VA, odmotal jsem pár závitů a doplnil pár těch obvodů co jsem psal výše, reps. mám z toho udělanou nabíječku a "hokuspokus zdroj".
Datum: 04. ledna 2014 0:08
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ujasni si jestli chceš zdroj stabilizovanej nebo ne, pro tebou popsané použití bohatě stačí to trafo a usměrňovač (případně doplněnej nekolika kondenzátorama pro vyhlazení). Jednoznačně doporučim kolečkem zmíněnou autonabiječku, ale musí to bejt ta jednoduchá transformátorová (novější spínaný, případně i řízený mikroprocesorem jsou vhodný akorád na nabijení zdravejch baterek). 5 a 12V se dá snadno vytáhnout i z počítačovýho napájecího zdroje, ale tam je pro větší proudy nutný podobnym výkonem zatížit i druhou větev (např pro odběr 5A z 5V větve připojit ještě cca 20W žárovku na 12V větev), jinak se rozhodí stabilizace a zdroj by mohl vypínat kvůli podpěťový ochraně..
Datum: 03. ledna 2014 22:39
Jméno: f
IP: uživatel15423
Datum: 03. ledna 2014 18:58
Jméno: f
IP: uživatel15423
 No, někomu možná jde o to, že si doma něco bastlí, bavit se tou výrobou, než jít do obchodu a něco koupit.. Asi by to chtělo schéma nějakého jednoduchého DC zdroje. Základem by mohlo být trafo s vývody 7 a 13 V. Z toho by se už něco dalo vytvořit..
Datum: 03. ledna 2014 18:54
 Jestli můžu poradit jiný řešení, tak si kup nabíječku na autobaterie. Stojí to pár stovek a je to 100% funkční, nemusíš nic vymejšlet nebo shánět. Na zkoušení atd jí používam též.
Datum: 03. ledna 2014 18:47
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 Zdar draci čím to může bejt mám 207 (babettu) ale vůbec nejde do otáčekna volnoběh klape třeba 10 min ale jak přidám plyn chcípne (se udusí)zkoušel jsem měnit polohu jehli a nic furt stejný šroubek na bohatost směsi mám dotaženej na max jinak to nejede už vůbec co s tím prosím pomoc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 19:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16654
 nejde ti tam vzduch ..dílensky pomuže vyhodit filtr..dratenku... co výfuk neopoměl si ho vičistit? a neměl by ten šroubek povolenej pravě proto aby ti tam šel vzduch??o kolik přesně musíš vyzkoušej jak to nejlíp potáhne na rozjezdu.....šteloval jsi předstih?
Datum: 03. ledna 2014 19:45
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Možná je zacpaná hlavní tryska, nízká hladina plovákovky nebo ti tam jde málo beznzínu. Ale hledat chybu v jehle, či bohatosti směsi je blbost
Datum: 03. ledna 2014 18:38
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 čus poraďte někdo jaká je nejvhodnější svíčka do fíka ?..dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 12:55
 Ohledně těch samozápalů, včera jsem dojel z města, poslední kilák fichtl vadnul a při vypnutým zapalku ještě cca 2 sekundy blafal .. benzin 95, oil Stihl 1:40, bohatší směs (za tepla nedrží volnoběh) .. možná je to přepínačem v masce, ale nevím .. jinak mě se osvěfčily starý PALky s vysunutým jiskřištěm, motor J555 jezdí krátký trasy, svíčka atd se zasírá ale je tam rok a půl v pohodě ..
Datum: 04. ledna 2014 12:55
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 To že ti šel fík i po vypnutí zapalování není div, ta svíčka musela být pěkně rozžhavená 
Víceelektrodová svíčka je ve fichtlu se seriovým zapalováním spíš horší než lepší. Jde o to, že více elektrodová svíčka umí vytvořit lépe využít energii jiskry ale podmínka je že na to musí být dimenzované zapalování, u fichtla můžeme být rádi za tu jednu jiskřičku
Datum: 04. ledna 2014 7:39
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Marque máš pravdu, byla to PAL 5. Kdybych to nezažil, tak to sem nepíšu, takže nechápu proč si ze mě děláte prdel, fakt nejsem retardovanej 14 letej klouček co se zrovna učí na fichtlu. Byl jsem asi 2 km od domova když fík začal pomalu ale jistě ztrácet tah. Zastavil jsem u krajnice, vypnul zapalování a fík ještě nějakou dobu blafal na volnoběh jen měl jinej zvuk. Volnoběh měl méně otáček než normálně. Svíčka totálně šedá a střední elektroda se roztavila a spojila se s vnější elektrodou. Smějte se jak chcete, dělejte ze mě debila, akorát ukazujete svojí inteligenci.
Datum: 04. ledna 2014 0:18
 A to bych si ještě dovolil silně pochybovat o tom, že to bylo těma dvouma elektrodama...
Datum: 03. ledna 2014 21:26
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 já měl dvou bodovou a fichtl za studena trochu líp startoval jinakl nic
Datum: 03. ledna 2014 21:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a od kdy je PAL 9 Brisk 19???
Datum: 03. ledna 2014 21:11
 já chtěl taky, ale král bramborových lidí mi to nedovolí
Datum: 03. ledna 2014 19:11
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 srabi !! já jezdim zásadně bez svíčky!
Datum: 03. ledna 2014 18:53
Jméno: Mám
IP: uživatel15423
 Mám Bosch B6HS v panelce 250, babettě 210 N14C a v 20ce N15YC... Motorky jezdí krásně ať je teplo nebo zima..
Datum: 03. ledna 2014 18:49
Datum: 03. ledna 2014 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 No to bych chtěl vidět,fichtl kterej má kompresní poměr nula nula prd nemuže mít samozápaly i kdyby tam byla kdovíjak extrateplá svíčka... To je takovej mýtus,kterýmu občas někdo uvěří,ale z fyzikálního hlediska to není možné... Takže nevim jestli si zrovna jel na aceton s naftou a nebo ředidlo,ale jestli ti něco blafalo tak to nebylo určitě svíčkou...
Datum: 03. ledna 2014 18:24
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 pardon byla to PAL 9 takže Brisk 19
Datum: 03. ledna 2014 17:36
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 standa: souhlasím, ale mám zkušenost, že se svíčkou 17 mi to blafalo na volnoběh i po vypnutí zapalování a po chvilce jízdy to vadlo
Datum: 03. ledna 2014 17:33
 dorbou svíčku poznáš až na motorce kde všechno ostatní je top, na pionýrovi, kterej novej jel každej jinak v řádu +-5 km/h je to jedno vyber něco z brisk n14c, brisk n15c, ngk n7, ze zkušenosti těch ngkáček vyměníš víc protože sou náchylnější na uchlastání
Datum: 03. ledna 2014 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 Čtyřbody měla ségra v 306-ce a když jsme do toho začly lejt Etanol tak ukáply... Tak sme tam dali ty nejlevnější jednobodový "sračky" za pár a jak to chodí ... To jen pro představu,že neplatí,čím víc proužků,tím víc adidas
Datum: 03. ledna 2014 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 No nejlepší svíčka je zapalovací do motorů a úplně nejlepší jsou ty co dávaj jiskru....a úplně echt nejvýkonnější svíčky jsou ty,co dávají jiskru,která je plná,silná a pravidelná...třeba značky brisk či pal ... A jestli to bude sedmička,čtrnáctka,sedmnáctka na seriovce v dobrym stavu nepoznáš rozdíl...
Datum: 03. ledna 2014 15:11
 Přesně, Kravina za ty peníze navíc si radši kup benzín
Datum: 03. ledna 2014 14:18
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Ve svíčce výkon nehledej!
Datum: 03. ledna 2014 14:14
 Kravina, zaplatíš za to zbytečně navíc a rozdíl nepoznáš...Kup Brisk za 40kč a uděláš nejlíp...
Datum: 03. ledna 2014 14:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 a nějaká zkušenost se 4bodovou svíčkou ?
Datum: 03. ledna 2014 14:02
 Jestly se ti to nepřehřívá a nepotřebuješ nějakou Echt tak brisk N15 C a jestly se ti to přehřívá tak brisk N14 C
Datum: 03. ledna 2014 13:48
 Zdar draci,mám problém 
Mám Bebetuu 210 a při plným plynu se začne dusit a to jí mám na stojánku. Když na ní chci jet tak sotva jede spíš vůbec. čím to??  děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2014 9:45
 TAk sem vyměnil celej karbec,plovák je taky v pohodě  Ještě mám podezření že by to mohlo být kohoutem co vede z nádrže,ale když to na volnoběh drží a nechcípá tak nevim.
Datum: 07. ledna 2014 9:45
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 nízká hladina v karbecu
Datum: 04. ledna 2014 9:35
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Možná je zacpaná hlavní tryska, nízká hladina plovákovky nebo ti tam jde málo beznzínu. Případně doštelovat bohatost směsi...
Datum: 03. ledna 2014 19:09
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 zdravím, mam dotáz jak je levá strana motoru u mustanga, tak pod víkem dynama je díra která vede do převodovky a je v ní o-krožek, k čemu je? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 22:44
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 nejen řetěz, ale často i samotný magneto..
Datum: 03. ledna 2014 22:44
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Taky to pěkně maže řetěz
Datum: 03. ledna 2014 13:59
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak tak
Datum: 03. ledna 2014 11:48
Jméno: Berdys
IP: uživatel16156
 Tou dírou by měl jit olej do víka a mazat ložisko , ktery je ve víku za simeringem
Datum: 03. ledna 2014 9:34
Jméno: pepa
IP: uživatel16652
 je to mazání ložisek ve víku .... jde tam tudy olej z převodovky ale často to chcije že po par km maš oleje v motoru polovic ...za mě dát nove gufero do víka a skusit.....zda to funguje......
Datum: 03. ledna 2014 9:32
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 když sem motor koupil tak byla zalepena silikonem, jakej to mělo význam?
Datum: 03. ledna 2014 9:22
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 hned nahoře nad dírou pro utažení vika
Datum: 03. ledna 2014 9:21
 pionýr má magneto a né dynamo.. a ta díra je na odvzdušnění převodovky
Datum: 03. ledna 2014 9:20
 Na fichtlu není dynamo. Jinak v kterých místech myslíš?
Datum: 03. ledna 2014 9:02
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 sorry pravá strana...
Datum: 03. ledna 2014 9:01
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 Zdarec borci, co kdybych si dal na pionýra samomazný ložiska na kliku. Pak by nebyla potřeba přidávat olej do benzínu, nebo se pletu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 12:23
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 Jen tam dej ty krytý ložiska a do benzínu žádnej olej,ať má Sesa kšeft
Datum: 03. ledna 2014 12:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Krytý ti v klice časem vytečou...
Datum: 03. ledna 2014 11:07
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 Ano myslel sem ty krytý ložiska. No nedošlo mně, že se musí mazat i válec s ojničním čepem. Díky za radu, než sem stihl udělat kravinu
Datum: 03. ledna 2014 9:14
 Tim pojmem "samomazný" myslíš zapouzdřený ložiska s trvalou náplní? Tak na to zapomeň. Jinak samozřejmě ojniční ložisko, ložisko pístního čepu a válec samotnej se taky musí mazat...
Datum: 03. ledna 2014 8:59
Jméno: Berdys
IP: uživatel16156
 To se teda pleteš , musíš mazat kvuli tření ve valci .
Datum: 03. ledna 2014 8:56
 Čus draci chcel by som vedieť že kedy my pride objednavka ak som ju dal teras objednať? A Sesa nepracuje do 7.1.2014.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 23:01
 KDYZ OBJEDAS TAK MOZNA UZ V PODELI NEBO AZ ZA 8 dni
Datum: 02. ledna 2014 23:01
 Zdar Draci nevie mi niekto poradiť ako presne nastavit predstih ? prosímm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 Asi šroubovákem...
Datum: 03. ledna 2014 12:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jak nejpřesněji? Úchylkoměr+držák, aby měřák byl v ose válce. Žárovka s baterkou připojená na kladívko (odpojit vše ostatní, co by mohlo kostřit), žárovka svítí, najdeš okamžik, kdy ti svítit přestane, to je okamžik přeskoku jiskry a podle úchylkoměru to nastavíš, kde potřebuješ...
Datum: 03. ledna 2014 11:11
Jméno: pepa
IP: uživatel16652
 na druhou sranu si na rovinu přiznejme že to tak přesně být nemusí ....musíš vycházet z myslěnky že jiskra přeskočí když kladívka otvíraj a nastavit to u motrky a fichtla do typu 05 asi tak 3 mm před tim než píst je nahoře ....u 20 fíka jsou to 2 mm tot vše...optimalní nastavení se najde podle toho jak to jede...
Datum: 03. ledna 2014 8:28
 Podle návodu si to zkoušel? Případně co ti na tom návodu není jasné?
Datum: 02. ledna 2014 22:25
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdarec, chci se zeptat, kolik tak stojí písty, kroužky, výbrusy u p.Baška a jaké máte zkušenosti s jeho pístama. Doufám, že to nebude bráno jako reklama, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 12:36
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 číslo mám, ale radši komunikuji přes mail ale dobre zavolám mu a uvidím, jinak dík
Datum: 03. ledna 2014 12:36
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 Dej to do vyhledávače a najdeš telefon a adresu. O mailu nic nevim.
Datum: 03. ledna 2014 12:19
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jinak mail na něho asi nemáte co?
Datum: 03. ledna 2014 12:06
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 dík
Datum: 03. ledna 2014 11:53
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 Líp a levněji jak od Baška to nenajdeš. Výbrus,lehkej jednokroužkovej píst,čep,pojistky,dva kroužky do 600,- i s poštovnym,což je supr cena,,,písty jsou gut,kroužky obyč litina ... Na pístu a kroužku se s nim domluvíš... má snad písty s bočním zámkem i se spodním zámkem a kroužky buďto litina a snad má i jiný... Jinak je to špička co se týče výbrusů a pístů na upravené válce pio... Dokonce udělá i volnější výbrus 5-7 setin ... Což ty budeš potřebovat 5 setin...
Datum: 03. ledna 2014 8:58
Jméno: pepa
IP: uživatel16652
 na cenu se ptej jeho ale kvalirní výbrusy dělal pan padalík ze šartic ....osobně i bartuněk ve voticích nemá chybu ....jinak ceny pokud je to na pioníra přes 600 kč s kruhy a veškerým příslušenstvím nemá cenu dávat ...na motrkun do 1200 kč jediná vijímka jsou zetky 150 125 na ktere jsou drahe písty...tam je cena viší...ale to jmeno sliším poprve
Datum: 03. ledna 2014 8:20
 tak,,, ty vidle, kluzáky koupim nový a co ty silony, když se to tolik opotřebovává, zkoušel jste už někdo dát do každé vidle třeba 3-4? šlo to moc ztuha? bude to na škodu? myslím že kdybych dal až do zádu do vidle dva a na kraj dva, nemělo by to při správném vystružení na tření vadit a pak už to může mít jen plusy ne? co vy na to? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 15:58
 v michli, ale tady na fichtlkrámku sou myslim taky, jinak jo hned jak seženu někoho, kdo má doma kus poctivýho československýho silonu ze silonu tak si je nechám vytočit  , mám za to že ty co tu prodává sesa jsou dobrý, mám je od něj a i na omak to vypadá dobře,,,,,, dám na kraj dvě a dozadu jedno, nový kluzáky přeleštim leštěnkou pod chrom do zrcadlovýho lesku, to jest mé řešení,,,, pokud to zklame v mnou nepřípustném intervalu, koupim si tyč silonu a nechám si to vysoustružit
Datum: 03. ledna 2014 15:58
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 Kde koupíš kluzák? Taky potřebuju...
Datum: 03. ledna 2014 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 Vyser se na tyhle kraviny,když už tak ať ti ty futra někdo vytočí z pravýho silonu a vyser se na tyhle,jsou z PVC a stojej za kulový. A ty z toho silonu tam fakt budeš mít 30let a budou fungovat!
Datum: 03. ledna 2014 15:25
 no kluzák koupim novej, asi to zkusim, v nejhoršim ztratim pár hodin prácě a koupim si za kilo nový silony  s tim zdvihem mi to taky přišla pitomost
Datum: 03. ledna 2014 13:13
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 neomezíš zdvih , jesdnou jsem to udělal když mi bylo asi 16 dal jsem do každé asi 3 silony a stálo to zahovno-zasekávalo se to protože kluzák je po letech nerovnoměrně opotřebovanej
Datum: 03. ledna 2014 11:50
Jméno: pepa
IP: uživatel16652
 proč maš za to že sou silony tk málo odlný??? pokut se pečlivě slícují s kluzákem vydželi i 30 let pro předpoklad jejich funkce je duležitá čistota a mazání tukem na spodky aut který zabranuje korozi která je vidíra.....
víc silonu ti nepomuže omezíš zdvih ...
Datum: 03. ledna 2014 8:13
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 ahooj ma se pouzdro na ojnici protacet neba tam ma byt tesne ze se neprotaci dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 11:23
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 pozdro tam musi sedet pevne a v nem se musi s co nejmensi vuli protacet cep
Datum: 04. ledna 2014 11:23
 Pouzdro je v ojnici uloženo s přesahem. Takže se neprotáčí.
Datum: 02. ledna 2014 22:05
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 22:56
 No já jen že vědět, že bude zveřejněná, tak bych fotil líp
Datum: 02. ledna 2014 22:56
 v meilu preci ne
Datum: 02. ledna 2014 22:47
 zdar draci potřebuju poradit jakou dát barvu do nádržě aby nerezla
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 21:00
 Nebo tak.
Datum: 02. ledna 2014 21:00
Datum: 02. ledna 2014 20:57
 Odrezená nádrž na provozované motorce zpravidla nerezne. Pokud bys to ale chtěl vylít, tak dvousložková epoxidová barva...základ a vrch.
Datum: 02. ledna 2014 19:49
|



|