slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  190  191  192  193  194  195  196  197  198  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: liborvitonice      IP: uživatel16661    
zdar chci se zeptat kdo upravuje valce na 21 za jakou cenu. dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel16663    
standa dělá fakt dobře
 
 
Datum: 04. ledna 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel16659    
Mužeš mít špatnou zkušenost,což já znám,to se mi stalo u prvního válce,který mi upravoval někdo,koho nechci jmenovat. Dobře udělaný válec na seriovku jede lépe v celém rozsahu,ale je to kompromis....čím víc jedeš nahoře,tim hůř dole...ale jsou rozumné meze... Sice jsem se zařekl,že s úpravami pomalu končím,ale ten jeden bych ještě udělal. Kdyžtak se ozvi.
 
 
Datum: 04. ledna 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel15205    
vyser se na to , bez pravy prevodovky z toho budes akorat nestastnej , ten motor jede pekne
 
 
Datum: 04. ledna 2014 14:53
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Záleží kolik chceš investovat.. Standa, Stejsky..
 
 
Datum: 04. ledna 2014 14:13
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, nevíte jestli se liší hlavy válců na kyvačkach 125 a 150? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 16:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16662    
hlavy jine jsou ale 125 s hlavou ze 150 normalně jede..... byt spalovák nesedí optimalně
 
 
Datum: 04. ledna 2014 16:14
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čz 125/351 a čz 150/352, vím že ty motory sou stejné až na válce, ktere jsou zaměnitelné, ale nevím jak je to s hlavama ale myslim že musi byt taky jina ne?
 
 
Datum: 04. ledna 2014 15:21
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Jaké typy motocyklů přesně myslíš?
 
 
Datum: 04. ledna 2014 14:15
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, chtěl bych si udělat minibike z pionýra, vyděl jsem že se na to dělají bantamové kola s nábojem kola z pionýra, kde se dají sehnat? Pište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kola z rudlika a bubny z babety + trocha manualní zručnosti
 
 
Datum: 06. ledna 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16658    
logická odpověd je bud v inzerci anebo vyrobit svépomocí.......
 
 
Datum: 04. ledna 2014 11:45
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Ahoj seso, co to je za gufero že je tak drahý? nějaká velká kvalita? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hnede_gufero_17x30x7_silikon.html Odepiš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 18:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja fakt super kvalita,,lepsi se v cr nedela ani
 
 
Datum: 04. ledna 2014 18:08
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Má velkou snášenlivost co se týče teploty, chemikálií i rychlosti otáčení hřídele v guferu..
 
 
Datum: 04. ledna 2014 14:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys sis přečetl co ej to za simerinnk tak bys věděl.. je to spešl matroš ideál pro závodná motory...
 
 
Datum: 04. ledna 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel16657    
Zdarec draci, co byste mi poradili s babettou? Když jedu do kopce, tak mi prostě přestala řadit jedničku a kopec nevyjedu. Všechny čelisti jsou OK, taky mi je divný, že když dám na místě plnej plyn, tak stačí fakt málo síly, abych jí udržel na místě. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 17:35
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel16657    
S babettou jezdím hlavně v zimě, mohla by být příčinou toho že je ko volnoběžka to, že když třeba jedu 50 km/h z kopce a sešlápnu prudce zadní brzdu a kolo de do smyku?
 
 
Datum: 04. ledna 2014 17:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
KO volnoběh
 
 
Datum: 04. ledna 2014 15:12
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel16657    
Dík, ale nechci motorky si sám opravuji už několik let. Početl jsem něco ve starších dotazech a mohla by to být volnoběžka v převodovce, je to možný?
 
 
Datum: 04. ledna 2014 12:53
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Odkud jsi? ja bychti to opravil
 
 
Datum: 04. ledna 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: Marťas      IP: uživatel16456    
Čaute DracirnChci se zeptat, nezná někdo nějaký dobrý způsob jak na linkování?? Jakou barvu atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2014 9:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
s nalepovacíma zkušenosti nemám, ale zásadně bych je nepoužil... nejlepší je samo nechat to nalinkovat od člověka co to má v ruce, ale za mě doporučuju oblepit kvalitní elektrikářskou izolačkou a za mokra izolační pásku strhnout... někdo ještě doporučuje to před natřenim samotné linky přelakovat bezbarvým lakem, kvůli podtečení, ale není to nutný (resp. záleží na kvalitě izolačky a hustotě barvy)
 
 
Datum: 05. ledna 2014 9:13
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nalepovací jsou nejlepší k poměru, ceny výkon. j to podle mě kat supr věc, ale musí to umět nalepit a vyhrát si s tím. Vydl jsem strašný příšernosti s těmi nalepovacími. Kámoš to lepil a museli jsme to strhat a lepil jsem mu to já a vypadá to taky dobře. Na pionýra ale doporučuji 2mm linky, pac vypadají jako originál, 1,5 jsou moc slabí. Když to lepíš, tak ta linky se ještě natáhne a zuží. A mužeš to předělat kykoliv bez poškození laku. Muj fichtl s nalepovacími linkami 2mm - dělal jsme to prvně a tak to je občas křivé. http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=55176
 
 
Datum: 04. ledna 2014 22:33
 
 
 
 
Jméno: Marťas      IP: uživatel16456    
Máš to super :-) ale jak široké jsou ty linky a jak dalako je máš od toho kraje blatníku ?
 
 
Datum: 04. ledna 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
barva bude asi záležet na barvě linek, já linkoval tak, že sem si budoucí linku olepil malířskou páskou, přetřel barvou a po zavadnutí strnul, výsledek myslim nevypadá špatně.. http://img5.rajce.idnes.cz/d0509/4/4469/4469253_6e9539acbe75722de46bc493c0d1d545/images/P1050328.jpg
 
 
Datum: 04. ledna 2014 12:05
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No Ondro to není moc dobrý :/ někde sem četl že to dělá nějaká paní co to dělala v Jawě musíš trošku projet strejdu googla :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2014 23:55
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/linky_zl_10x1_5mmx1_5m_pi2.html
 
 
Datum: 03. ledna 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel13743    
Čau seso můžu se prosím zeptat jaké jsou velikosti toho nářadí? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html Dík a čau. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 14:14
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Tipoval bych to 5, 6, 8, 10 ,12..
 
 
Datum: 04. ledna 2014 14:14
 
 
 
 
Jméno: mirk      IP: uživatel16653    
Zdar draci, chci postavit nějaký zdroj napětí nejlíp 12V nebo zárověň i 6V do dílny, na zkoušení, když něco spravuji na mašinách nebo když je potřeba nějaká žárovka nebo něco zkusit, případně bych s tím napájel i gril na 12V...prostě takový univerzál. Nevím kolik by to mělo dávat proudu, stačilo by asi 5A, nevím...zajímá mě jak by to chtělo udělat, aby to bylo trochu na úrovni, trafo, usměrňovač a co dál...? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 0:08
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16656    
Jj, souhlasím s tím co píše hh. Akorát jestliže by to mělo nahrazovat autobaterii tak to chce napětí cca 13,5V/6,7V a aspoň těch 5A s možností krátkodobě jít i na víc. Rozhodně bych nebastlil ten impulzák, je jednoduchej (ideál na konst. zátěž) ale účinnost (mimo plnou zátěž) a odezva na změnu zatížení nebude nijak oslnivá a to že je malej a lehkej trochu pozbývá na významu u "stacionárního" zařízení do dílny. Použil bych tráfko 230/12V, 70-100VA (taky podle potřeb toho grilu), můstek (10-20A s chladičem), kondíky (žádný náročný audiozařízení to živit nebude tak bude stačit 10mf). To jsou v podstatě základní obvody těch jednoduchých nabíječek. Pak nějakej jednoduchej nastavitelnej stabilizátor napětí s omezením max. proudu. Omezení proudu nastavit podle regulačního prvku ve stabilizaci (chlazení dimenzovat tak aby to dlouhodobě zvládlo okolo těch 5A). Každopádně na panel dva měřáky U (do 20V), I (do 15A) a přístupnou pojistku 10A (viditelnou a v obvodu před měřáky). Když už by bylo žádoucí minimalizovat ztráty tak by se ten regulátor dal udělat impulzní. Já mám něco podobnýho realizovanýho ze starýho tráfka 220/24 200VA, odmotal jsem pár závitů a doplnil pár těch obvodů co jsem psal výše, reps. mám z toho udělanou nabíječku a "hokuspokus zdroj".
 
 
Datum: 04. ledna 2014 0:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
ujasni si jestli chceš zdroj stabilizovanej nebo ne, pro tebou popsané použití bohatě stačí to trafo a usměrňovač (případně doplněnej nekolika kondenzátorama pro vyhlazení). Jednoznačně doporučim kolečkem zmíněnou autonabiječku, ale musí to bejt ta jednoduchá transformátorová (novější spínaný, případně i řízený mikroprocesorem jsou vhodný akorád na nabijení zdravejch baterek). 5 a 12V se dá snadno vytáhnout i z počítačovýho napájecího zdroje, ale tam je pro větší proudy nutný podobnym výkonem zatížit i druhou větev (např pro odběr 5A z 5V větve připojit ještě cca 20W žárovku na 12V větev), jinak se rozhodí stabilizace a zdroj by mohl vypínat kvůli podpěťový ochraně..
 
 
Datum: 03. ledna 2014 22:39
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Jednoduchý zdroj, pracuje na vyšší frekvenci než zdroje zdroje lineární, výhodou je menší hmotnost, velikost.. http://danyk.cz/impulz3.html
 
 
Datum: 03. ledna 2014 18:58
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
No, někomu možná jde o to, že si doma něco bastlí, bavit se tou výrobou, než jít do obchodu a něco koupit.. Asi by to chtělo schéma nějakého jednoduchého DC zdroje. Základem by mohlo být trafo s vývody 7 a 13 V. Z toho by se už něco dalo vytvořit..
 
 
Datum: 03. ledna 2014 18:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli můžu poradit jiný řešení, tak si kup nabíječku na autobaterie. Stojí to pár stovek a je to 100% funkční, nemusíš nic vymejšlet nebo shánět. Na zkoušení atd jí používam též.
 
 
Datum: 03. ledna 2014 18:47
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
Zdar draci čím to může bejt mám 207 (babettu) ale vůbec nejde do otáčekna volnoběh klape třeba 10 min ale jak přidám plyn chcípne (se udusí)zkoušel jsem měnit polohu jehli a nic furt stejný šroubek na bohatost směsi mám dotaženej na max jinak to nejede už vůbec co s tím prosím pomoc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16654    
nejde ti tam vzduch ..dílensky pomuže vyhodit filtr..dratenku... co výfuk neopoměl si ho vičistit? a neměl by ten šroubek povolenej pravě proto aby ti tam šel vzduch??o kolik přesně musíš vyzkoušej jak to nejlíp potáhne na rozjezdu.....šteloval jsi předstih?
 
 
Datum: 03. ledna 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Možná je zacpaná hlavní tryska, nízká hladina plovákovky nebo ti tam jde málo beznzínu. Ale hledat chybu v jehle, či bohatosti směsi je blbost :-(
 
 
Datum: 03. ledna 2014 18:38
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9887    
čus poraďte někdo jaká je nejvhodnější svíčka do fíka ?..dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ohledně těch samozápalů, včera jsem dojel z města, poslední kilák fichtl vadnul a při vypnutým zapalku ještě cca 2 sekundy blafal .. benzin 95, oil Stihl 1:40, bohatší směs (za tepla nedrží volnoběh) .. možná je to přepínačem v masce, ale nevím .. jinak mě se osvěfčily starý PALky s vysunutým jiskřištěm, motor J555 jezdí krátký trasy, svíčka atd se zasírá ale je tam rok a půl v pohodě ..
 
 
Datum: 04. ledna 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
To že ti šel fík i po vypnutí zapalování není div, ta svíčka musela být pěkně rozžhavená :-) Víceelektrodová svíčka je ve fichtlu se seriovým zapalováním spíš horší než lepší. Jde o to, že více elektrodová svíčka umí vytvořit lépe využít energii jiskry ale podmínka je že na to musí být dimenzované zapalování, u fichtla můžeme být rádi za tu jednu jiskřičku
 
 
Datum: 04. ledna 2014 7:39
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Marque máš pravdu, byla to PAL 5. Kdybych to nezažil, tak to sem nepíšu, takže nechápu proč si ze mě děláte prdel, fakt nejsem retardovanej 14 letej klouček co se zrovna učí na fichtlu. Byl jsem asi 2 km od domova když fík začal pomalu ale jistě ztrácet tah. Zastavil jsem u krajnice, vypnul zapalování a fík ještě nějakou dobu blafal na volnoběh jen měl jinej zvuk. Volnoběh měl méně otáček než normálně. Svíčka totálně šedá a střední elektroda se roztavila a spojila se s vnější elektrodou. Smějte se jak chcete, dělejte ze mě debila, akorát ukazujete svojí inteligenci.
 
 
Datum: 04. ledna 2014 0:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to bych si ještě dovolil silně pochybovat o tom, že to bylo těma dvouma elektrodama...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
já měl dvou bodovou a fichtl za studena trochu líp startoval jinakl nic
 
 
Datum: 03. ledna 2014 21:13
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
a od kdy je PAL 9 Brisk 19??? :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já chtěl taky, ale král bramborových lidí mi to nedovolí :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 19:11
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
srabi !! já jezdim zásadně bez svíčky!
 
 
Datum: 03. ledna 2014 18:53
 
 
 
 
Jméno: Mám      IP: uživatel15423    
Mám Bosch B6HS v panelce 250, babettě 210 N14C a v 20ce N15YC... Motorky jezdí krásně ať je teplo nebo zima..
 
 
Datum: 03. ledna 2014 18:49
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jakejpak mýtus :-D já mám na druhym motoru sníženou a trochu poladěnou hlavu a jezdim na naftu, používám žhavení z 1,9 tdi jedničkový oktávky :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
No to bych chtěl vidět,fichtl kterej má kompresní poměr nula nula prd nemuže mít samozápaly i kdyby tam byla kdovíjak extrateplá svíčka... To je takovej mýtus,kterýmu občas někdo uvěří,ale z fyzikálního hlediska to není možné... Takže nevim jestli si zrovna jel na aceton s naftou a nebo ředidlo,ale jestli ti něco blafalo tak to nebylo určitě svíčkou...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 18:24
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
pardon byla to PAL 9 takže Brisk 19 :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 17:36
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
standa: souhlasím, ale mám zkušenost, že se svíčkou 17 mi to blafalo na volnoběh i po vypnutí zapalování a po chvilce jízdy to vadlo :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 17:33
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dorbou svíčku poznáš až na motorce kde všechno ostatní je top, na pionýrovi, kterej novej jel každej jinak v řádu +-5 km/h je to jedno vyber něco z brisk n14c, brisk n15c, ngk n7, ze zkušenosti těch ngkáček vyměníš víc protože sou náchylnější na uchlastání :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2014 17:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
Čtyřbody měla ségra v 306-ce a když jsme do toho začly lejt Etanol tak ukáply... Tak sme tam dali ty nejlevnější jednobodový "sračky" za pár a jak to chodí ... To jen pro představu,že neplatí,čím víc proužků,tím víc adidas ;-)
 
 
Datum: 03. ledna 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
No nejlepší svíčka je zapalovací do motorů a úplně nejlepší jsou ty co dávaj jiskru....a úplně echt nejvýkonnější svíčky jsou ty,co dávají jiskru,která je plná,silná a pravidelná...třeba značky brisk či pal ... A jestli to bude sedmička,čtrnáctka,sedmnáctka na seriovce v dobrym stavu nepoznáš rozdíl...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně, Kravina za ty peníze navíc si radši kup benzín :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2014 14:18
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Ve svíčce výkon nehledej!
 
 
Datum: 03. ledna 2014 14:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kravina, zaplatíš za to zbytečně navíc a rozdíl nepoznáš...Kup Brisk za 40kč a uděláš nejlíp...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 14:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9887    
a nějaká zkušenost se 4bodovou svíčkou ?
 
 
Datum: 03. ledna 2014 14:02
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestly se ti to nepřehřívá a nepotřebuješ nějakou Echt tak brisk N15 C a jestly se ti to přehřívá tak brisk N14 C
 
 
Datum: 03. ledna 2014 13:48
 
 
 
 
Jméno: Janys156 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,mám problém :-( Mám Bebetuu 210 a při plným plynu se začne dusit a to jí mám na stojánku. Když na ní chci jet tak sotva jede spíš vůbec. čím to?? :-) děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: Janys156 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAk sem vyměnil celej karbec,plovák je taky v pohodě :-( Ještě mám podezření že by to mohlo být kohoutem co vede z nádrže,ale když to na volnoběh drží a nechcípá tak nevim.
 
 
Datum: 07. ledna 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
nízká hladina v karbecu
 
 
Datum: 04. ledna 2014 9:35
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Možná je zacpaná hlavní tryska, nízká hladina plovákovky nebo ti tam jde málo beznzínu. Případně doštelovat bohatost směsi...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 19:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
zdravím, mam dotáz jak je levá strana motoru u mustanga, tak pod víkem dynama je díra která vede do převodovky a je v ní o-krožek, k čemu je? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
nejen řetěz, ale často i samotný magneto..
 
 
Datum: 03. ledna 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Taky to pěkně maže řetěz :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 13:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
tak tak
 
 
Datum: 03. ledna 2014 11:48
 
 
 
 
Jméno: Berdys      IP: uživatel16156    
Tou dírou by měl jit olej do víka a mazat ložisko , ktery je ve víku za simeringem
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16652    
je to mazání ložisek ve víku .... jde tam tudy olej z převodovky ale často to chcije že po par km maš oleje v motoru polovic ...za mě dát nove gufero do víka a skusit.....zda to funguje......
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:32
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
když sem motor koupil tak byla zalepena silikonem, jakej to mělo význam?
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:22
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
hned nahoře nad dírou pro utažení vika
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýr má magneto a né dynamo.. a ta díra je na odvzdušnění převodovky
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na fichtlu není dynamo. Jinak v kterých místech myslíš?
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:02
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
sorry pravá strana...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:01
 
 
 
 
Jméno: Strakos13      IP: uživatel11695    
Zdarec borci, co kdybych si dal na pionýra samomazný ložiska na kliku. Pak by nebyla potřeba přidávat olej do benzínu, nebo se pletu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
Jen tam dej ty krytý ložiska a do benzínu žádnej olej,ať má Sesa kšeft ;-)
 
 
Datum: 03. ledna 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Krytý ti v klice časem vytečou...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 11:07
 
 
 
 
Jméno: Strakos13      IP: uživatel11695    
Ano myslel sem ty krytý ložiska. No nedošlo mně, že se musí mazat i válec s ojničním čepem. Díky za radu, než sem stihl udělat kravinu :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tim pojmem "samomazný" myslíš zapouzdřený ložiska s trvalou náplní? Tak na to zapomeň. Jinak samozřejmě ojniční ložisko, ložisko pístního čepu a válec samotnej se taky musí mazat...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 8:59
 
 
 
 
Jméno: Berdys      IP: uživatel16156    
To se teda pleteš , musíš mazat kvuli tření ve valci .
 
 
Datum: 03. ledna 2014 8:56
 
 
 
 
Jméno: majqo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci chcel by som vedieť že kedy my pride objednavka ak som ju dal teras objednať? A Sesa nepracuje do 7.1.2014. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
KDYZ OBJEDAS TAK MOZNA UZ V PODELI NEBO AZ ZA 8 dni
 
 
Datum: 02. ledna 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: majqo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draci nevie mi niekto poradiť ako presne nastavit predstih ? prosímm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 12:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
Asi šroubovákem...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 12:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jak nejpřesněji? Úchylkoměr+držák, aby měřák byl v ose válce. Žárovka s baterkou připojená na kladívko (odpojit vše ostatní, co by mohlo kostřit), žárovka svítí, najdeš okamžik, kdy ti svítit přestane, to je okamžik přeskoku jiskry a podle úchylkoměru to nastavíš, kde potřebuješ...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 11:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16652    
na druhou sranu si na rovinu přiznejme že to tak přesně být nemusí ....musíš vycházet z myslěnky že jiskra přeskočí když kladívka otvíraj a nastavit to u motrky a fichtla do typu 05 asi tak 3 mm před tim než píst je nahoře ....u 20 fíka jsou to 2 mm tot vše...optimalní nastavení se najde podle toho jak to jede...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 8:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle návodu si to zkoušel? Případně co ti na tom návodu není jasné?
 
 
Datum: 02. ledna 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdarec, chci se zeptat, kolik tak stojí písty, kroužky, výbrusy u p.Baška a jaké máte zkušenosti s jeho pístama. Doufám, že to nebude bráno jako reklama, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 12:36
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
číslo mám, ale radši komunikuji přes mail ale dobre zavolám mu a uvidím, jinak dík
 
 
Datum: 03. ledna 2014 12:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
Dej to do vyhledávače a najdeš telefon a adresu. O mailu nic nevim.
 
 
Datum: 03. ledna 2014 12:19
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jinak mail na něho asi nemáte co?
 
 
Datum: 03. ledna 2014 12:06
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
dík
 
 
Datum: 03. ledna 2014 11:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
Líp a levněji jak od Baška to nenajdeš. Výbrus,lehkej jednokroužkovej píst,čep,pojistky,dva kroužky do 600,- i s poštovnym,což je supr cena,,,písty jsou gut,kroužky obyč litina ... Na pístu a kroužku se s nim domluvíš... má snad písty s bočním zámkem i se spodním zámkem a kroužky buďto litina a snad má i jiný... Jinak je to špička co se týče výbrusů a pístů na upravené válce pio... Dokonce udělá i volnější výbrus 5-7 setin ... Což ty budeš potřebovat 5 setin...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 8:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16652    
na cenu se ptej jeho ale kvalirní výbrusy dělal pan padalík ze šartic ....osobně i bartuněk ve voticích nemá chybu ....jinak ceny pokud je to na pioníra přes 600 kč s kruhy a veškerým příslušenstvím nemá cenu dávat ...na motrkun do 1200 kč jediná vijímka jsou zetky 150 125 na ktere jsou drahe písty...tam je cena viší...ale to jmeno sliším poprve
 
 
Datum: 03. ledna 2014 8:20
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak,,, ty vidle, kluzáky koupim nový a co ty silony, když se to tolik opotřebovává, zkoušel jste už někdo dát do každé vidle třeba 3-4? šlo to moc ztuha? bude to na škodu? myslím že kdybych dal až do zádu do vidle dva a na kraj dva, nemělo by to při správném vystružení na tření vadit a pak už to může mít jen plusy ne? co vy na to? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 15:58
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v michli, ale tady na fichtlkrámku sou myslim taky, jinak jo hned jak seženu někoho, kdo má doma kus poctivýho československýho silonu ze silonu tak si je nechám vytočit :-) , mám za to že ty co tu prodává sesa jsou dobrý, mám je od něj a i na omak to vypadá dobře,,,,,, dám na kraj dvě a dozadu jedno, nový kluzáky přeleštim leštěnkou pod chrom do zrcadlovýho lesku, to jest mé řešení,,,, pokud to zklame v mnou nepřípustném intervalu, koupim si tyč silonu a nechám si to vysoustružit :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2014 15:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
Kde koupíš kluzák? Taky potřebuju...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
Vyser se na tyhle kraviny,když už tak ať ti ty futra někdo vytočí z pravýho silonu a vyser se na tyhle,jsou z PVC a stojej za kulový. A ty z toho silonu tam fakt budeš mít 30let a budou fungovat!
 
 
Datum: 03. ledna 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kluzák koupim novej, asi to zkusim, v nejhoršim ztratim pár hodin prácě a koupim si za kilo nový silony :-) s tim zdvihem mi to taky přišla pitomost
 
 
Datum: 03. ledna 2014 13:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
neomezíš zdvih , jesdnou jsem to udělal když mi bylo asi 16 dal jsem do každé asi 3 silony a stálo to zahovno-zasekávalo se to protože kluzák je po letech nerovnoměrně opotřebovanej
 
 
Datum: 03. ledna 2014 11:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16652    
proč maš za to že sou silony tk málo odlný??? pokut se pečlivě slícují s kluzákem vydželi i 30 let pro předpoklad jejich funkce je duležitá čistota a mazání tukem na spodky aut který zabranuje korozi která je vidíra..... víc silonu ti nepomuže omezíš zdvih ...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 8:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14930    
ahooj ma se pouzdro na ojnici protacet neba tam ma byt tesne ze se neprotaci dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel4946    
pozdro tam musi sedet pevne a v nem se musi s co nejmensi vuli protacet cep
 
 
Datum: 04. ledna 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pouzdro je v ojnici uloženo s přesahem. Takže se neprotáčí.
 
 
Datum: 02. ledna 2014 22:05
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dotaz na sesu: kdepak si našel tuhle fotku? http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=8417 Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já jen že vědět, že bude zveřejněná, tak bych fotil líp :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v meilu preci ne:-)
 
 
Datum: 02. ledna 2014 22:47
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
zdar draci potřebuju poradit jakou dát barvu do nádržě aby nerezla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo tak.
 
 
Datum: 02. ledna 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba zelenou :-D :-D :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2014 20:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odrezená nádrž na provozované motorce zpravidla nerezne. Pokud bys to ale chtěl vylít, tak dvousložková epoxidová barva...základ a vrch.
 
 
Datum: 02. ledna 2014 19:49
 
<  190  191  192  193  194  195  196  197  198  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 10:58:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu