Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 Cau draci... dneska rano jdu nakopnout CZ...a nic.... koukam kontrolka sviti slabe..  tak se podivam na baterku a zni byla kostka ledu  zmrzla mi.. kdyz ji necham rozmrazit .. bude zase v poho?? dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 20:46
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 ajaj  mete pravdu... na digitalu byla jednotka ktera sand byla DCA nebo jak.. tak ja mylslel ze to jsou apery.. tak jsem to na to dal... a bych nabehlo mi 11.. ale kdyz jsme to tede po vasich protesctech skusil na utobaterii tak mi to ukazalo najekejch 25 neceho... byla to proste shoda nahod.. omlouvam se
Datum: 10. ledna 2009 20:46
 Tak sem to myslel...
Datum: 10. ledna 2009 15:24
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 jestli jsi změřil proud tak to je 11A, nevim co by to mohlo bejt za proud, jestl zkratovej, tak to takovej zázrak nejni. 11Ah je kapacita (jednotky ampér krát hodina), pokud je udávaná výrobcem, tak tzv. dvacetihodinová tj. baterka je schopná dávat proud 0,55A po dobu dvaceti hodin bez poklesu napětí článku pod asi 1,75V (to už si napamatuju). Pochybuju že by jsi změřil kapacitu.
Datum: 10. ledna 2009 15:14
 Pokud jen trochu rozumim elektrice tak sice jo změřil si proud baterie když si připojil obvod. Ale na měření baterii sou měřáky který maj třeba spirálu jako odporovej drát a ta při přpojení na baterii udělá zátěž a změří tvrdost ty baterky....! Takže 11Ah sice asi máš....záleží ale až je začneš odebírat...  I když to asi řikám blbě myslim to dobře....věřte mi....
Datum: 10. ledna 2009 14:54
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 digitalem...
Datum: 10. ledna 2009 14:49
 Taky nevim jak si mohl bez zatěže změřit proud....?
Datum: 10. ledna 2009 14:27
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 5,7V je málo, určitě ji alepoň pořádně nabij. Jak jsi změřil 11Ah?
Datum: 10. ledna 2009 14:17
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 tak jsem ji rozmarazil.... premeril.. hodnoty mi to ukazalo 5,7V a 11Ah coz si myslim ze je dobry... a dal jsme ji tam a chytla hnedka... v pohode..  akorat teda enwim jestli ma byt presne na 6V, jestli 5,7 neni uz malo?
Datum: 10. ledna 2009 13:59
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 v autě pokud je vybitá tak taky zmrzne, tobě zmrzla protože byla vybitá, plně nabitá baterka mrzne až někde při -70st., nabitá na 20% mrzne při -17, nasráč vybitá při -11, možná to rozchodí, spíš bych se bál ze jak to zmrzlo tak se desky pokroutily a zkratovaly. Anebo jsi měl blbě namíchanej alektrolyt, ale asi ne
Datum: 10. ledna 2009 13:50
 zkus jí rozehřát a nabít a uvidíš... moc bych nevsázel na to že to pude. ale za skouškui nic nedás...
Datum: 10. ledna 2009 13:03
 Jen se neboj že jim to v autě něak moc prospívá...!
Datum: 10. ledna 2009 13:01
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 no vis co hlidat.. ja jsem to nevedel.... tak jsem si rikal dkyz se nestane nic autum.. tak proc motorce.. ale tedka uz to vim...  CHYBAMA SE CLOVEK UCI!!
Datum: 10. ledna 2009 13:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš si to hlídat no...........ale taky mě to sere že musim z tříkolky každej den vyndavat baterku.......teda když je čas a jezdim
Datum: 10. ledna 2009 12:53
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 ale jak je mozny ze mi zmrzla? v autech je mame v poho... jestli blba smes kyseliny?
Datum: 10. ledna 2009 12:53
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 ty vole... to snad nee
Datum: 10. ledna 2009 12:51
 Mám pocit že když přemrzne elektrolyt je baterka KO...! Proto se taky vyndávaj....! Podle mě ji neoživíš....
Datum: 10. ledna 2009 12:38
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar darci rozpůlil sem motor a šlo to vc pohodě ted sem sundal stator a chtěl sem vyndat klikovku úplně od kartéru a nejde to newíte jak to mám vyndat?...díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 12:14
 Nebo vypíchni gufero pokud je budeš měnit a nahřej to horkovzdušnou pistolí. A pak teprve klepni. A ne zrovna gumou....můžeš přez měď i kladivem ale s citem...! Jen prostě ťukání....! Velkou ránou ničemu nepomůžeš a riskuješ poškození kliky...! Prostě ťuk ťuk...pomaličku....! Ale já bych to nahřál...tim si pomůžeš.....
Datum: 10. ledna 2009 12:14
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Dobře noo  tak mě frikulin zase dostal  ...normálně si jí zespoda chytni a klepni do čepu gumovou palicíííí
Datum: 10. ledna 2009 12:11
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 no to je divný no  ...ale ted nevím jak mám vyndat tu klikovku úplně od jednoho karteru sem jí už odděliil ale od toho druhýho mi to nejde
Datum: 10. ledna 2009 12:09
 No a proč ne....?  Taky sem půlil motor s nasazenym zapalování....  Já sem takovej koumák že když sem si dal obráceně kolečko do převodovky tak sem vyndal ségrovku pod spojkou vytáhl hřídel i s ložiskem otočil kolečko a zase to vrátil...  Sestavení převodovky bez půlení....
Datum: 10. ledna 2009 12:09
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 10. ledna 2009 12:05
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Čau draci,potřeboval bych,kdyby jste mi tady někdo dal fotku prsíček na jawu 555,hledal jsem všude na netu a nemůžu tu fotku nikde sehnat,ale potřebuji aby ty prsička byly oddělené zvlášť z těch pantů.A šly vidět ty panty.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel4958
 a co treba katalog dílů? myslim ze to tam je rozebrany i v celku....
Datum: 10. ledna 2009 15:10
Jméno: leito
IP: uživatel1828
 Zdar myslíte ,že by se vešel motor z 350/632-640 do ramu z čz 175/487 jenom kdyby se převarily uchyty na motor??? A když jo ,tak jak by se měly upravit ty uchyty (jenom trochu uřiznout a udelat do nich novy diry?? DIKY za vyčerpavajicí informace
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 13:01
 my sme měli doma oboje, ale už je to dávno tak si to moc nepamatuju, ale myslim že ne. musel bys ůplně převařit rám, ale nejsem si úplně jistej.
Datum: 10. ledna 2009 13:01
 Zdar,ještě bych chtěl vědět proč se mohou vysypat jehličky z kliky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 19:32
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
Datum: 10. ledna 2009 19:32
 Já bych rád věděl o jaké klice a o jakém ložisku se tu bavíte...  Protože spodní ložisko je jasný...to když je vyběhaný a dojde to do fáze kdy maj jehly takovou vůli že vyskočí je hotovo. Horní ložisko jehlový na pionýru. O tom už sem slyšel různý věci. Já osobně už sem měl dvě tyto ojnice...vlastně ne 3....a se žádnou nebyl problém a to ji extrémně zatěžuju (vysoká komprese vysoké otáčky) Ono taky to neni jen o tom vzít ojnici a nasadit píst chce to trochu zapřemýšlet....  A monty.....bronzový futro je OK...ale pro mě trochu málo. Z toho já sem tahal pístní čepy fialový. A hlavně....chce to BRONZOVÝ FUTRO a ne ty sračky co prodávaj....
Datum: 10. ledna 2009 11:46
 můj názor na kliku s jehlama je vesměs záporný. klasické bronzovce se nemůže nic stát
Datum: 10. ledna 2009 11:38
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 aj mne sa visipali a taky zadreti valec som este nevidel ale kluka bola po smrti
Datum: 10. ledna 2009 10:44
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 TAK TO BY ME DOCELA ZAJIMALO ALE ASI OPOTREBENIM KAMOSOJ SE TO STALO A MEL TOTALNE ZADRENEJ VALEC OD TOHO
Datum: 10. ledna 2009 10:35
Jméno: Jirka
IP: uživatel4956
 Sháním papíry na pincka 550 a nevím kolik bych si tak něl nachistat peněz,prosím o radu kolik se tak dnes pohybují ceny těchto věcí .Díky Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 14:55
Jméno: Standa
IP: uživatel4958
 Frikuline klid...pokud nepotrebujes jezdit na obou parezech najednou,tak existuje vec,jako prebouchlej štitek a prehazovaci SPZ 
Mam doma dva parezy(550,555) a za doby kdy nebyla potreba samolepka STK na znacce,tak jezdili oba na papiry z 21 ... Jinak papiry na 550 pareza....mno....slusnej ranec...
Datum: 10. ledna 2009 14:55
Jméno: Jirka
IP: uživatel4956
 Děkuji za odpověď a aspoň budu vědět v jaké cenové relaci se pohybují Jirka
Datum: 10. ledna 2009 13:54
 Připrav si hlavně pevný nervy....protože je jen tak honem neseženeš....! A když jo tak ve veteránských kuloárech nepočítej s cenou pod 5000 (to je můj typ...) mám doma dva ataky bych papíry rád. Teď už jsem poučenej. Motorku bez papírů už domu nechci. To je jak kdyby sis koupil dům bez střechy ta se taky nechá dodělat- ALE. Když vše dopadne jak má tak budu mít za moji ČZ 125/473 krásnou 555 s papírama. Ale 550 to začíná bejt hodně horký zbožíčko...(repspektive už delší dobu je....)
Datum: 10. ledna 2009 11:39
 Zdar lidi, mám takovej dotaz.Týká se to ohledně povinného ručení, přesně té nové vyhlášky nebo co to je, že neplatiči povinného ručení dostanou nějaké sankce. Jde mi o to, že můj Mustang byl v depozitu, nedávno byl vyzvednut z depozitu, ale na ůřadě mi tvrdili, že musim udělat technickou, zaplatit právě to povinný ručení a že až pak mi ho zapíší do registru. Ale protože mám Mustanga totálně rozebranýho, můžu dělat technickou až tak za 14 dní. Myslíte že se na mě můžou vztahovat ty sankce ohlesně neplacení povinného ručení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel4958
 na poviny ruceni ti staci cislo rámu
Datum: 10. ledna 2009 14:56
Jméno: míra
IP: uživatel4532
 k uzavření pojistky potřebuješ jenom techničák a zajít do pojišťovny, motorka může zůstat v bedýnkách. I bez bonusu tě přijde na nějakých 350,- ročně, za ty prachy by mi ani nestálo za to mlátit se na úřad kvůli depozitu.
Datum: 10. ledna 2009 12:23
Jméno: standa
IP: uživatel4955
 a proc si to povinny ruceni nezaplatis? muzes jezdit klidne na motorce bez TP a platit na ni povinny ruceni....proste to nechapu....ja bych radsi dal ty dve stovky a neresil,ze na nem budu jezdit az nekdy na jare az to slozim....kdyz jdes motorku prepsat,tak nikde neni napsany,ze pojistku musis mit uzavrenou v onen den...
Datum: 10. ledna 2009 2:22
 Bohužel jo, taky mi to teď naskakuje, už mam přes 200...  Měl si to nechat v depozitu to je jedinej azil
Datum: 10. ledna 2009 0:04
Jméno: didi
IP: uživatel4545
 Ahoj. Na jakou stranu musim točit,když chci u čz naladit směs,tak aby tam šlo víc paliva a mín vzduchu.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 22:19
Jméno: didi
IP: uživatel4545
 diky
Datum: 09. ledna 2009 22:19
Jméno: venca
IP: uživatel4954
 je to sroub vzuduchu,tak aby ho tam slo min tak zašroubovat
Datum: 09. ledna 2009 22:15
 Zdar,jaké jsou důvody pro ohnutí ojnice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 14:49
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
Datum: 10. ledna 2009 14:49
 Stando to se pleteš....protože ojnice ani nemůže být z tvrdýho a pevnýho materiálu. Má kalená pouze oka. Dřík ojnice je (musí být) houževnatý.... Jinak důvody pro ohnutí ojnice.... Stačí zalistovat v literatuře. Ojnice jako taková je namáhána převážně tlakem od hořícího paliva ale jistý pan Euller vymyslel konstatu lambda pro takzvaný štíhlostní poměr. To je to když v závisloti na průřezu a délce začne tlak přecházet ve vzpěr (dřík se vychýlý do boku) existují různe varianty. Varianta pionýr je (když to beru ohnutí do boku) jako by byla vetknutá-proto kalená oka aby držela minimální vůli v ložiskách- a na vetknutí platí jeden vztah. Ve chvíly kdy se ti začne např ve futru objevovat vůle a vetknutí přechází v kloub (myšleno všechno obrazně symbolicky pro názornost...) tak platí jiný vztah pro štíhlostní poměr a část kde dojde k ohybu se blíží do houževnaté části. Toto je teorie. Ale v kombinaci s teplotou nešetrným chování atd to může v důsledku vést až k ohnutí ojnice. I u prasklé ojnice muselo nejdřív dojít k ohybu....to že ji pak už jen sypeš z vložky a kliky je tim že po ohnutí nastal kontakt s něčim jinym ale prvopočátek je ohyb......! Jojo.....nemáme to jednoduchý s těma našema pinďourama....
Datum: 10. ledna 2009 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel4955
 no prave....ojnice je z tvrdyho pevnyho materialu....to by spis pukla nez aby se ohla....
Datum: 10. ledna 2009 2:24
 Ojnice se jen tak,neohne (jedině nasilím!)
Datum: 10. ledna 2009 0:33
Jméno: Ondra
IP: uživatel1896
 staci kdyz se ti zadre motor a muzes ji ohnout
Datum: 10. ledna 2009 0:22
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jednoznačnej důvod k ohnutí ojnice je buď defekt, nebo práce defekta...
Datum: 09. ledna 2009 23:53
Jméno: standa
IP: uživatel4955
 cep vyndavat kladivem   co je to zas za blbost  myslim ale ze sama od sebe se neohne....pnutí je v ni velky,ale smerem nahoru dolu....do boku snad ne....
Datum: 09. ledna 2009 22:43
 Můžeš ji ohnout třeba když vyndaváš pístní čep kladivem
Datum: 09. ledna 2009 22:31
Jméno: tancicizelva
IP: uživatel4952
 zdar,nevite nekdo jaku svicku mam sehnat na cz125-516,dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2009 16:41
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 čau ja jezdím normálně na Brisk, ale ted jsem tam dal NGK, ale nestihl jsem to zkusit, protoze napadl sněh
Datum: 14. ledna 2009 16:41
Jméno: standa
IP: uživatel4955
Datum: 09. ledna 2009 22:53
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 zdarec...dotazek ..někdo mi řikal že halluv snímač je dobrá náhrada kladívka?..na fichtlovy..je to pravda??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 16:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jak píše Standa.. není to tak že místo kladívka tam vrazíš Hall a tradaá... kdepak... Hall, nesepne takové proudy co indučkou, nebo pólem tečou. Takže se to musí posílit tranzistorem. Jenomže to pak není dvakrát vhodné zapojení tak jak je v normálním pionýrovi, pak to chce zapojit spíš jak to bývalo v autě a tedy proudem nabíjet indučku a ne pól... Jenže, to zase je třeba alespoň jednocestně usměrnit zapalovací pól... A to se nezmiňuju o samozřejmé věci, jako je usměrnění a alespoň nějaká stabilizace napětí, kterou by jsi Hall živil... Jenže to v tomhle případě nemůžeš vzít ze zapalovacího pólu, takže by se musel usměrnit světelný okruh, ale to by se zase musel usměrnit pomocí můstku, aby jsi o 50% energie nepřišel.. a pak ta stabilizace.. když bys odpojil světla, tak neexistuje moc stabilizátorů, které umějí stabilizovat třeba ze 100V na 5V... Bo kdybys pak zhasnul světla, tak ti shoří Hall a v tu ránu ti zhasne i motor  nebo prasácky to napájet z baterie... Kdyby bylo všechno ideální v životě jednoduché, tak furt máme televizi s nipokonovým kotoučem... Zkrátka, chceš-li něco lepšího, obvykle to nebývá tak jednoduché jak to na první pohled vypadá
Datum: 11. ledna 2009 16:05
Jméno: Standa
IP: uživatel4958
 v prekladu chtel asi chong rict,ze musis mit k te sonde vsechny sounaležitosti(ze ji nelze dat jen misto kladivka a je to  )....a take rikal,ze je hallka lepsi nez optika...optika trpi na znecisteni....hallka je docela odolna...
Datum: 10. ledna 2009 15:00
 Chongu proč neni hall dobrá náhrada....? Kvůli spolehlivosti nebo proč...? Já jen že se ho chystám nemontovat tak abych věděl na co se mám přichystat...
Datum: 10. ledna 2009 11:57
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 okkk dík
Datum: 09. ledna 2009 22:12
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nevím jestli je to dobrá náhrada za kladívko, ale každopádně je to lepší než světelná závora  . V každém případě nejde použít bez větších úprav, protože původní rozvod je střídavý a hall snímač potřebuje stejnosměrný proud
Datum: 09. ledna 2009 22:08
Datum: 09. ledna 2009 20:16
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 já elektrice vubec nerozumim...takže nevim
Datum: 09. ledna 2009 20:01
Jméno: motor
IP: uživatel680
 to asi težko ne
Datum: 09. ledna 2009 19:59
Jméno: kquba7
IP: uživatel3361
 seso ty uz tady nemas tu ojnici s tim jehlovym loziskem na fichtla ??????,
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 23:02
Jméno: kquba7
IP: uživatel3361
 ok dik
Datum: 09. ledna 2009 23:02
 to ted nebude nejaych 14 dni,,
Datum: 09. ledna 2009 19:10
Jméno: didi
IP: uživatel4545
 Ahoj. Jsem sice ocas,ale potřebuju se zeptat kterym šroubkem se ladí směs a kterým volnoběh,,,,???(napištemi ,kterej je víc dole a kterej nahoře)
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 20:45
Jméno: didi
IP: uživatel4545
 DÍKY moc
Datum: 09. ledna 2009 20:45
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 tim uplne spodnim jak je nasikmo se ladi volnobeh
Datum: 09. ledna 2009 20:36
Jméno: didi
IP: uživatel4545
 Ja to nějak od tebe nepobiram,,normalně mi napiš jestli se tim uplně spodnim ladi volnoběh,nebo směs . Díky
Datum: 09. ledna 2009 19:52
 asi myslis na cize?tak je to ten vodorovnej s perkem a pravy strane
Datum: 09. ledna 2009 18:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kydz se sundava valec a zas nandava musi se vymenit tesneni pod valcem?? ja ho menim vzdy ale nechal jsem z GO jeden motor a byl strzenej steft a 2 krat sundaval valec a tesneni nechal stejny a tetka to fouka ale nevim jestli pod valcem nebo karterama
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 14:55
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Normálně tam naser tmel LUKOPREN +300stupňů a bude to dobrý
Datum: 10. ledna 2009 14:55
 Taky nedávám úplně pokaždý nový....
Datum: 10. ledna 2009 12:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 na tmelu neni ale zase se ten papir jakoby prilepi kdyz se sundava tak by se mel spravne roztrhat tim ze je prilepenej jenze on se neroztrhal tak ho tam nechal jenze se uz neprilepi nebo jak to nazvat a pak to takhle nejspis fouka protoze predtim jezdil chvili pekne
Datum: 10. ledna 2009 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel4955
 u karteru pod valcem jsem parkrat zazil ze jeden byl výš než druhý a fukalo to tam....stava se to dost casto,kdyz mas motor slozenej ze dvou ruznejch pulek....chce si to hlidat a popripade srovnat....jinak s tesnenim je to jak rekl birel....
Datum: 09. ledna 2009 22:57
Jméno: birel
IP: uživatel4768
 no pokud není na tmelu a nijak roztrhlé, nebo jinak poškozené není důvod měnit...
Datum: 09. ledna 2009 21:27
 no těsnění vždycky nové
Datum: 09. ledna 2009 20:39
 mno ja bych to tesneni pro sichr vymenil,precejenom to puvodni se muze vymackout trochu jinak,ze?tech par korun te nezabije
Datum: 09. ledna 2009 18:52
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 2:30
Jméno: standa
IP: uživatel4955
 docela frajer...ono neni prdel takle drzet cizu na prdeli s jejim vykonem....ma to holt v pazoure,to je cely...mame ve vsi frajera a ten jezdil na kozlu furt po zadnim a jezdil i na dvojáka....nohy mu visely dolu,tema vyrovnaval a jezdil furt....otocky delal,dokonce jednou za sebou tahnul na lane druhyho kluka s kozlem a jel pritom po zadnim....   Proste je to o tom umet to....jak se zavodama....nikdo nevyhral svuj prvni zavod....ale casem se to naucil jezdit lip nez osatni....
Datum: 10. ledna 2009 2:30
Jméno: blazenn
IP: uživatel4892
 nevim proc bi sis tu jeho nekupil sak dobra masina cosces
Datum: 09. ledna 2009 22:39
 tak už vim, že tu jeho bych si nekoupil
Datum: 09. ledna 2009 19:09
 Ten ji dává dobře na prdel
Datum: 09. ledna 2009 18:54
Jméno: Motohasik
IP: uživatel4951
 Hoj mate nekdo (řeterove kolecko na 8 hranovou hridel pocet zubu : 11) dik piste na motohasik@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 17:32
 Nevím co myslíš 8-hranou hřídelí, ale pokud myslíš řetětové hnací kolečko (sekundární) tak je tak v krámku...
Datum: 09. ledna 2009 17:32
Jméno: Dracek
IP: uživatel4698
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 22:47
Jméno: standa
IP: uživatel4955
 tak tenhle rychlopal sem zvladnul znicit za tejden   koukni po rychlopalech na krossky,ale trochu jina cenova relace....
Datum: 09. ledna 2009 22:47
 Tenhle rychlopal jsem si koupil a víckrát bych to už neudělal. Kvalita fakt tragická. Ale za ty prachy .... se to dalo čekat.
Datum: 09. ledna 2009 20:43
 draku to je na me moc vysoko,, normal rychlopal,,klasika dela se uz 30 let a porad stejne,,,zalezi na lanku jinak ho otoc i o 200
Datum: 09. ledna 2009 19:22
 Zjisti si jakou dráhu vykoná šoupě v karburátoru Přepočítej ji na obloukovou vzdálenost na poloměru po kterym se točí lankem a určit z toho úhel......to je pro chytrý....pro blbý....plnej plyn máš hned....  Podle toho jako máš rychlou ruku....
Datum: 09. ledna 2009 14:32
Jméno: fjjd
IP: uživatel3517
 zdarec hosi ted jsem videl nejakou dandy a mela prachovky a podivam se na jinou a tam ty prachovky nebyly ma dandy ty vidlice stejne nebo ty s temi prachovkami jsou starsi verzi?Predem diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 14:13
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 22:24
Jméno: adam
IP: uživatel4659
 sice uz je to nefunkcni ,ale nemohl jsem si nevšimnout
Datum: 09. ledna 2009 22:24
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 caw mam na ruke mustanga za 1200sk aso je komplet oplati sa?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 19:32
 urcite s pairma hej
Datum: 12. ledna 2009 19:32
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 co ja vim, kamos kupoval uplny strep za 1000 ale mnel k temu hodne nd, nekolik klukovek, dalsi ram, nekompletny motor, ale ked toto co rikas jede a ma to aspon jaky taky lak, tak to neni zas tak spatna kupa, lebo cena fichtlu zacala nejak podezrivo stupat  , ...cim lacnejsi kupujes tak tym vic vjeci je na tem nahovno a mosis to casem ajtak vymenit, ale neni to vzdy pravidlem
Datum: 09. ledna 2009 15:40
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 no jje ale no tak 38euro
Datum: 09. ledna 2009 15:24
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 omg sk ne svk  teda neska mi ide
Datum: 09. ledna 2009 14:53
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 Snad za 40 Euro ne ?  svk uz je minulost....
Datum: 09. ledna 2009 14:52
|



|