slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1925  1926  1927  1928  1929  1930  1931  1932  1933  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Garf      E-mail:      IP: uživatel659    
Zdarte hoši, mám dotaz: Ojnice na 555 je uložena na klice v ložisku nebo nějakym bronzovim pouzdru??? dík za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: pajik      IP: uživatel3826    
j je tam myslim 11 válečků měnil sem to nedavno ...
 
 
Datum: 11. ledna 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Paja      IP: uživatel1386    
Jasně že v ložisku, v pouzdře to má myslim jenom Jawa 100 robot
 
 
Datum: 11. ledna 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V ložisku....!
 
 
Datum: 11. ledna 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
zdar, nevíte nějaké technické údaje na cagivu elefant 125 myslím tím max.rych., výkon atd., dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 0:16
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Nasel sem od toho jeste krabicku: Wiseco pist pro Yamahu TZR125 87-92... cislo 679M05600
 
 
Datum: 12. ledna 2009 0:16
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pan Pulic: Mam tuto motorku ale chybí mě píst ... jaky jste tam dal píst resp. z jaké motorky ? Moc by mě to zajímalo ...
 
 
Datum: 11. ledna 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pan Pulic: Mam tuto motorku ale chybí mě píst ... jaky jste tam dal píst resp. z jaké motorky ? Moc by mě to zajímalo ...
 
 
Datum: 11. ledna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
No jak se to veme, mel sem ji v 16m v ty dobe sem tomu moc nehovel a ti predemnou lili do nadrzky pro oilmaster M2T, ja tam zacal lit Castroll TTS a po mesici se karbon uvolnil a ja zadrel... Oprava neco kolem 6000. Pist byl problem sehnat, nakonec tam pasoval snad z Yamaha TZR (ted si nejsem 100% jisty). Nastesi klika s ojnici dopadla dobre. Pak sem ji mel asi 2 roky a uz bez problemu... Jen sem lil olej a benzin. Spotreba byla kolem tech 5litru... Jela celekm pekne. Ale na tyhle stary Italky je to s dilama celkem problem. Dlouho cekas a dealer pro CR nic moc.
 
 
Datum: 11. ledna 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
a byl si s ní spokojen????
 
 
Datum: 11. ledna 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Tu sem kdysi mel...11Kw, vodou chlazena, 6kvaltu, oilmaster... Max. rychlost kole 120km/h. Ta moje byla z 87. roku.
 
 
Datum: 11. ledna 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
to sice jo, ale jede jak sviňa :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
no lol ...prej mačeta :-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 11. ledna 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4966    
Je to stará mačeta:-D tak od ni necekej zazraky:-D
 
 
Datum: 11. ledna 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
zdarec ...nevíte někdy kde bych sehnal jednokroužek píst na fichtla na 1. výbrus?...jestli sem se díval dobře tak ho tu sesa nemá ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
http://www.kompletanew.tkmoto.cz/www/index.htm tam si dej pionýr - úpravy a tuning
 
 
Datum: 11. ledna 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
ma aj nejaku stranku, alebo posila to aj na dobirku?,
 
 
Datum: 11. ledna 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brusírna válců Třebechovice pod Orebem pan Bašek. Kdybych si měl vybrat píst do kterého vložím svoji duši tak to bude do pístu od něj....:-)
 
 
Datum: 11. ledna 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar potreboval bych se zeptat jestli by tendhle plast mohl jezdit i normalne po silnici jestli by řikali neco policajti jestli se to smí nebo nesmí tehle vzorek používat. Zatim diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na silnici budeš mít malou přilnavost a rychle je sjedeš
 
 
Datum: 11. ledna 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      IP: uživatel4968    
já je mám taky na silnici se to nemuže tak klopit ,ale jinak dobrý a na sněhu výborný mám je na 80 garreli.
 
 
Datum: 11. ledna 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na silnici bude rychle ubejvat
 
 
Datum: 11. ledna 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam ho taky tak drží sice jak přibitý ale to jen za sucha a musis si davat vic pozor na zadní mrzdu, s timhle to de do smyku hned.... jen se hodně rychle ojede... prostě je to spíš na pole
 
 
Datum: 11. ledna 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ja to mam na pionyru co mam na chate a tam uz mi dvakrad stavily a nic nemeli ze tam mam enduro plast.A normalne tam jezdim i po asfaltu a drzi jako pribitej !!!
 
 
Datum: 11. ledna 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
To nevim .. ale jako ...s drapákama na silnici..? :-D:-D
 
 
Datum: 11. ledna 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale asi se muže,,ale na silnici si s tim rozbiješ hubu :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to tenhle vzorek http://pneumitas.cz/produkty_detail.php?id=78&tree= mužese použivat bežne v provozu?
 
 
Datum: 11. ledna 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
nezapoměl si něco ..?:-)
 
 
Datum: 11. ledna 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: Paja      IP: uživatel1386    
Zdravim všechny, prosim poradte nekdo: když připojim lanko na spojku k tej páčce co to vypíná, samovolně to s tou páčkou pohne a spojka se vypne a pak to nejde nastartovat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: Paja      IP: uživatel1386    
už sem to vyřešil, bylo moc napnutý, pošteloval sem to šroubkem na řídítkách
 
 
Datum: 11. ledna 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
a když to lanko nemáš zapojený tak to de nastartovat?
 
 
Datum: 11. ledna 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
hele za pokus nic nedáš půlit kulitomu nemusíš oddělej levé víko motoru a uvidíš jesi sou korky na lamele sjetý
 
 
Datum: 11. ledna 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ja wim ale ty ses porad neozyval tak sem to musel pripomenout:-D
 
 
Datum: 11. ledna 2009 14:01
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve: to je moje hláška:-D
 
 
Datum: 11. ledna 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
kouzelny sroubek na prave strane:-D...ale estli to dela i po serizeni (coz je prakticky vylouceno leda ze by byly lamely uz po smrti tak v servisni knizce se nedoporucuje vypinat spojku pred nastartovanim jinak prokluzuje nejakou chvili)
 
 
Datum: 11. ledna 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sroubkem v deklu
 
 
Datum: 11. ledna 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musí se to seštelovat.
 
 
Datum: 11. ledna 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: Venca.Z      IP: uživatel4799    
Ahoj chtel bych se jenom zeptat ma nove udelanej motor a hned kdyz ho nastartuju vyzere mi to hned karbec skousel jsem vicistik kouhoutek karbec a porád nic vzdycky to vyzere kdyz chci jet tak musim pořád karburátor preplavovat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Kdyby byl seklej plovák tak by se karbec prěplavoval automaticky porád a néže by tam benál chyběl...Máš nízkou hladinu,Moc brzo ti to uzavírá přívod paliva...Odšroubuj víčko od plovákové komory a o kousek vyhni ten plíšek co ti otvírá a zavíra přívod paliva do plovákové komory...
 
 
Datum: 11. ledna 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: David . K.      IP: uživatel2215    
nebo seklej plovak
 
 
Datum: 11. ledna 2009 10:20
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4965    
aak potom neco z plavakem mala hladina alebo neco , prefukaj ten ventil co je v tem cukatku.
 
 
Datum: 11. ledna 2009 0:12
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel4964    
Máš nízkou hladinu benzínu v plovákové komoře! Přihýbánín jazýčku co jde na ventilek zjednej nápravu, ale opatrně! Jarda
 
 
Datum: 11. ledna 2009 0:08
 
 
 
 
Jméno: jarda      E-mail:      IP: uživatel4964    
zkouška
 
 
Datum: 11. ledna 2009 0:04
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
jako myslíš ...že když nastartuješ fichtlA ..tak hned sežere všechen benzín z karbecu?
 
 
Datum: 10. ledna 2009 23:59
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Lechce nerozumim tvýmu dotazu..:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
ahoj ...mam dotazek ...jaký úpravy by se dali udělat na seriovym fíku ...?..aby prostě ty úpravy nebyly vidět :-D myslim tim třeba sníženou hlavu...1kroužek píst ..atd atd ...to atd. mi doufám řeknete vy :-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
No ide secko problem su vzdycky len a len v penezoch, a to lesteni je fakt iba takovy tuning naoko, naky vyznam to ma ale nadeje na nejake znatelne zviseni vykonu bich temu nedaval,
 
 
Datum: 11. ledna 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jardo......asi teda sem dokázal nemožný když sem naladil motor s dvouma přefukama. Tyhle kecy mám opravdu rád že něco nejde a že to chce 3-5 kanálů jinak že to nemá smysl a že to neni pro kluka ale pro machra...! Ty vole....opravdu...! A říct o sobě že mám VELKÉ zkušenosti s laděním 2T to už chce taky trochu odvahy...předveď se...nalaď fichtla když máš zkušenosti pak si to povíme....! ale že to prostě nejde....takovejch do večera najdu....ale ty který to uměj....těch je málo....! Rady tipu Matěj to je sice moc hezký ale k ničemu no......leštit jo....ale v kalhotech vo***
 
 
Datum: 11. ledna 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jéje zase to leštění......
 
 
Datum: 11. ledna 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
JJ prěsně tak: Vyleštit kanály včetně klikové komory, Stočit kliku a vyvažovací díry v klice vyplnit korkem, řádně vyčistit a utěsnit výfuk, přímé sání, vycentrovat kola, A samo sebou GO motoru...To vše má vliv na jízdní vlastnosti a výkon motoru
 
 
Datum: 11. ledna 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel4964    
Mám velké zkušenosti s úpravama dvoutaktů, ale zrovna pionýr je na to téměř imunní. Je to dáno zastaralou koncepcí. Je potřeba, aby šel naladit výfuk, ale to s dvouma přefukama prostě nejde, chtělo by to 3-5!!! a to už je pro velké machry a né pro kluka! J.
 
 
Datum: 11. ledna 2009 0:23
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udelaj poradne valec nasmeruj jinam prepoustaky a trochu otevri sani a vejfuk pak si stoc nebo nech stocit kliku uprav spalovaci prostor a pat jestli je to do krosu dej deviti zube kolecko a jestli ne tak jedenacti zube pretriskuj karb a litej co vsechno vycistit ani nepisu to je samozdrejmost
 
 
Datum: 10. ledna 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stočit kliku a podkova se vylučuje....:-) Pokud myslíš podkovu jako takovou...:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Snížit hlavu,vyleštit kanálky, ale nezvětšovat pak by byl potřeba větší karbec, stočit kliku,podkovu a to je asi vše.
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši.Už jste někdy vyděly uhliky dynama trojůhelníkového průřezu??Já je mam na Jawa-Čz 125/355.Vypadá to jako kdybyste ten čtvercovej uhlik na průřezu úhlopříčkou přeřízly.Pak vzniknou dva uhliky trojůhelníkovýho průřezu.Už jste to někdy vyděly?Mě se to zdá dosti divný odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak sem na to čuměl jak puk.Je to zajímavý.Až koupim novýá tak je vyměnim
 
 
Datum: 11. ledna 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
dej tam ty co tam maj bejt...Tohle je naprostá kravina a dosti (prasárna)!!!
 
 
Datum: 11. ledna 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekdo se chtel odlisit:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
třeba měl někdo jen jeden, a tak z něj udělal dva :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
Čau borci ,mám dotaz ohledně pomocneho sacího kanálu kdybych udělal tento kanálek do vložky válce tak by jeho spodní hrana byla ve stejné výšce jako je spodní hrana přepouštěcích kanálu?a jeho horní hrana by byla taky ve stejné výsce horni hrany přepouštěcích kanálů?potom by stačilo jenom vyfrezovat do hlinikového válce takový tunýlek od hlavního sacího kanálu k tomu pomocnému sacímu kanalu ?Za jakekoliv rady děkuju.Koukal jsem na různé fotky válcu ale vdycky jsem našel špatnou fotku ze které nešslo skoro nic poznat:-).kolika kanál jde nejvíce udělat u Fíkovskýho válce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
FK, presne to ma moje DT 80 z 82. roku...
 
 
Datum: 11. ledna 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha....takhle to myslel.....:-D No jo FK to má v malíku mi blbý tomu rozumět nemůžeme....:-)
 
 
Datum: 11. ledna 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lolek to popsal dost zajímavě. Ono by to tak mohlo fungovat, a dokonce jsou nezvratné důkazy, že to již funguje mnoho let, ale má to jednu malou vadu. Jeho pomocný sací kanál, dále ho nazývá tunýlkem (tento výraz jsem ještě neslyšel, nabízí se souvislost - tunýlek = tunit motor) je ve skutečnosti zadní přefuk. Takže by musel použít klapku, pak by z toho vznikl tříkanál, v podstatě to samé co udělala Yamaha před 30-ceti lety.
 
 
Datum: 11. ledna 2009 10:59
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslim že je to víc než nesrozumitelné....:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
chlape, jedna rada, zajdi na jawa-50, postahuj skripta, precitaj si uz robene upravy, steho pochopis zaklad, potom ked budes vjedet aspon trochen co vlastne chces docilit tak diskutuj, ale inac to budes robit zbytecne :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
frikuline tak si to precti znova myslim ze je to vic nez dost srozumitelne.Lukawe555 dlouho se v upravach nepohybuji ale mam pocit že to bude nějaký způsob prepousteni smesi nebo pohyb smesi ve valci.Misto toho abys mi to rekl tak tady machrujes to je teda umeni :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně vůbec se nepochopil z toho popisu co chceš dělat....:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
lolku ty víš o úpravách opravdu hodne!! kdyš ani nevíš co je to simetrák:-D ty seš správnej laďič
 
 
Datum: 10. ledna 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
simetraku?
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vejde se tam klidne 20prefuku ale nebude to mit vyznam co vim tak i do simetraku delaly 6 prepoustecich
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
Jake jsou vyhody srdickovych kanálu?
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
tk to netusim stim nemam skusenosti,ale co sem kde vydel tk vic nez petikanal as sestikanal se nedela.pouzij valec z 555 ma srdickovy kanaly
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: syselow      E-mail:      IP: uživatel4772    
cus machři.... co zpusobuje ohnutá vidlička v autometu řazeni, nebo spíž tak jak poznám, že je ohnutá??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
->syselow vidliča neni v automatu ->standa ohnutá vidliča většinou opravdu neni... je z ta tvrdýho materialu že se spíš zlomí (já jí měl zlomenou ) ->všem vysaujou ti kvalty... to že ti nezapadaj vůbec bejvá povolenej automa
 
 
Datum: 11. ledna 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4959    
ohnutá vidlička je taková fáma....jo ze ma automat v hajzlu zuby,to je normalni...ze pero co kvalty(zoubky)drzi,je slaby...to je taky normalni....ale ohla vidlicka je fáma... samozrejmne spatnej automat se projevuje vypadavanim kvaltu....
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Stalo se my totez proste ti vypadavaj rychlosti a nebo ani nezaradis
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
no ..prostě řazení nebude dělat to co má :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: syselow      IP: uživatel4772    
nepujdou, jako že se na ně netrefím???
 
 
Datum: 10. ledna 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš že ti budou ryhlosti vypadávat a špatně řadit některé rychlostní stupně
 
 
Datum: 10. ledna 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
No ... takže ... "sekne" se ti řadička ... :-) a nepůjdou rychlosti :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Zdar kolik cca váží motor z čz 250/455 a kolik asi z 175/450( nebo nějaké jí podobné. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Ten motor by měl mít označení 175/356 ten druhej spletl jsem se.
 
 
Datum: 10. ledna 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1828    
Čau draci ,nemáte někdo doma prebytečný 19kolo??? aby bylo kompletni a nejlip okres jizni morava (doufam že to nikdo nesmaže!!!) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mno až ted sem si přečet že je to jižní morava....... ale napiš 244328267
 
 
Datum: 10. ledna 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1828    
tak ho čenžnem??? dej icq
 
 
Datum: 10. ledna 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1828    
tak ho čenžnem??? dej icq
 
 
Datum: 10. ledna 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1828    
tu bych zas mel ja :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a na co? já mam z čz 175 ale potřeboval bych za to čenžnout 16(tu zase schánim já:-D)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau seso, chtěl sem se zeptat: jeden čas (může to být tak rok možná rok a půl zpátky) jsi tady prodával drapák který byl trochu jiný než klasický od Mitasu. dal by se ještě sehnat? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 7:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo moho napis mail a dej mi 3 tejdny
 
 
Datum: 11. ledna 2009 7:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4959    
sorry no:-D sem nevedel.... u me tohle neni normalni drapak... jinak mitas prodova i snormalnim krosovym vzorkem ,ale cena tak 1000,-
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ríkam že jiný než od mitasu. tenhle mám ale sháním něco co nemá tak vysoký vzorek ale pořád by to byl drapák
 
 
Datum: 10. ledna 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4959    
Nemyslis tento enduro drapak?? http://pneumitas.cz/produkty.php?tree=45&stav= je dobrej....vejde se dopredu do fichtlackejch vidli i s blatnikem a nikde nedre....
 
 
Datum: 10. ledna 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec Seso,mam dotaz.Dokazal bys sehnat gumovy obaly na hlinikovy packy na spojku a predni brzdu na fichtla jak byva na 05 nebo na 20?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fiha tak to ne,,vem to ze starych kombynackach
 
 
Datum: 11. ledna 2009 7:04
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přimrzají ti k páčkám prsty?:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4959    
to sou gumy z kombinacek:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: bbb      IP: uživatel1337    
Cau . chtel bych na fichtla co mam na fichtl cupy vyfuk hikone ale nevim jakej typ . poradte. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
umna to rozhodne placebo nebilo :-D, jelo to odst lepsi, blaznily sme a odpisaly 1cku :-D.... mosel sem rozebrat motor, asi zalezi jak sa to makne ale rozhodne zadny zazrak to neni,
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4959    
ja ten vyfuk uz mel.... to ze to jede vic je takovej,jak neketri rikaji,placebo efekt:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
no k tymto vyfukom mam vlastny nazor, ja sem si kupil 204 ece cez leto , spravil sem ine koleno, a vydelal ten filtr ze sklenej vaty bo co to je a supel ho tam , oproti seriaku to jelo odost lepsi, ale potom sa mi secko povolilo (vyfuk system :-D) lebo sem sa oto nestaral a jelo to zas naprd, ale u pincku je to tak ze kazdy stroj jede inac, ja to vidim tak ono vyfuk je skoro zadarmo tak proc to neskusit, az na ty hodne pokrutene tvare bych sa teho zas tak nebal, konecny vysledek posudis potom sam, treba zapojit len fantaziu... a ked budes mnet cas moznosti a veomosti tak to mozes uplne predelat ale podla mna za ty lowka je to celkem dobry zaklad ...:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
Kup 201 nebo 207 sou nejlepsi a jinak o tom tahu jak rika staník si myslim ze je to blbost
 
 
Datum: 10. ledna 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4959    
sry...chtel sem to formulovat jako ze to strati zatah odspodu kterej mas pri seriovym vejfuku....
 
 
Datum: 10. ledna 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4959    
Myslim ze nejlepsi by mohl byt 201....samozrejmne je potreba ho upravit dle potreby jako kazdy hikone ....tak jak ho koupis bejva k nicemu...jen to ma jinej zvuk a strati to zatah odspoda jako pri normalnim vyfuku....
 
 
Datum: 10. ledna 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Zdravim ladici,mel bych dotas...chci 60ccm valec ne tu polskou sracku 55,4ccm 60tka je asi vrtani 41,5mm tak kdyz prevrtam valec z pareza sezenu k tomu pist a krouzky???Chci tam dat 90tku karbec a upravyt kanaly aby to pobralo tu 60ccm.Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
JJ to me taky napadlo,jenze chci si to vse,nebo alespon co nejvic pujde udelat sam.Proto shanim co nejvic informaci.
 
 
Datum: 11. ledna 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel4964    
Já mám pionýra válec 70 ccm, převrtaný z 555, píst Simson. Jede to jak zvon, ale úprava je velmi náročná a nelze jí dělat na koleně. J.
 
 
Datum: 11. ledna 2009 0:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4959    
pokud do toho chces naprat 10 000,- tak by bylo lepsi se domluvit s nekym kdo to dela jako na zakazku....kdyz uz to ma stat ranec,atk at se dostavi efekt...urcite se ti nekdo ozve...:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
A co pist?babinu nebo neco jineho?baba ma cep 14 fik 14.1 takze by tam slo dat pist s krouzky z baby a cep z fika upravit?
 
 
Datum: 10. ledna 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
A co kanaly?vlozka z babyny ma stejny kanaly?pujde to slícovat? O peníze tu nejde...sem pripravenej do toho nacpat i desítku,jen aby to za to stalo a rozhodne ne na ukor spolehlivosti. O cas taky nejde...dlouhe zimni vecery.ale spis o plan,pac nez se do neceho takovyho pustim chci se informovat a vse si promyslet.diky za pomoc!
 
 
Datum: 10. ledna 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4959    
dej tam upravenou vlozku z babety...sesa ji tu má...neni problem vrtání 41.5 ...jen chce potom protahnout obal valece na sirsi prumer...
 
 
Datum: 10. ledna 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
sezenes parez valec (ale ted newim estli se nedavaly valce z 555) nebo si sezenes litinu a udelas si novou vlozku o vetsim prumeru + podridis tomu i valec...to je ale tak narocny ze nezkusenenej i s dobre vybavenou dilnou to tezko udela...takze sezen ten valec, dej to nekomu gdo ti to prevrta na ten prumer a bud ti da i krouzky a pist (mam za to ze se davaly ze simsona) a nebo to koupis v mototechne...jinak je to financne narocne pocitej s tim ze to zabere i dost casu a nervu...
 
 
Datum: 10. ledna 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel4174    
prosim vas o radu alebo spis co ttemu je.bil sem jezdit vsetko v pohode.as ket sem jel dom mi skapala motorka .a nechce mi tam it hodit 3,4 mozeto to bit tym ze to bilo prehryty .jawa 250 panelka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 0:02
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel4963    
no dejols sem vubec lebo mi to skapalo ket sem jel na 2 .pak sem to chtel nechat vistidnut a zapomjel sem vipnut klucek tak sem to dotlacil.a zajicdy mi tam nejde hodit ani zmysta
 
 
Datum: 11. ledna 2009 0:02
 
 
 
 
Jméno: 590racer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ze ju prehrejes nema nic spolocne s tym ze ti tam neide hodit 3,4.a to ti neide hodit ked je nastartovana?jednoduchoju nastartuj a skus hodit a ak neide nastartovat tak ju daj na stojan aby si mal zadne koleso v lufte toc nim s rukou a skus hodit rychlost a uvidis.
 
 
Datum: 10. ledna 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyz to nechas vychladnout tak pak uvidis estlis to bylo prehraty...to ti tam nejde za jizdy nebo ani z mista?a jak dojela?
 
 
Datum: 10. ledna 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Zdr. všici...Mám dotaz nedávno jsem viděl jedno video a tam má jedna číza dost podobnej zvuk jak ostrá kroska...tak nevíte jak by se toho dalo docílit? mám vejfuk dělanej po domácku založenej na stejnym principu jak krosky...Je dobrej na ten to jede špicově ale ten zvuk to prostě neni ono...Myslíte zě to můzě být tloušťkou stěny výfuku? že čim tenčí tim víc se rozchvěje...Dík za odpovědi a rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkrátka čím menší průměr tím ostřejší zvuk!§!
 
 
Datum: 10. ledna 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele nevím to jistě,ale myslím že na ostrý zvuk má vliv taková ta kncová trubička před tlumičem.Podle mě ovlivňuje zvuk její délka a průměr.To ovšem ale ovlivňuje i konečné otáčky motoru.Takže s moc malým průměrem bys mohl motor víc škrtit a utavit ho tzv.zevnitř!Na druhou stranu bude víc točit!
 
 
Datum: 10. ledna 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já hlavně nechápu proč všichni chtěj po výfuku hlavně dobrej zvuk, výfuk je od toho, aby odváděl splodiny a ne aby hrál jako orchestr, viděl jsem dokonce návod na výrobu ,,laďáku´´ z origo výfuku a úprava spočívala v provrtání konce výfuku:-D:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ladí se všechno....:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4958    
treba to nebylo výfukem ale motorem:-) Ladej se fichtly,ladej se i čízy:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čauchongu, ještě k tomuhle dotazu... http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id67784.html napíšeš mi to teda ne ten mail? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Vždyť jsem ti to posílal už 9.1 ....
 
 
Datum: 11. ledna 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Zdarec ...nedávno mi někdo řikal že vložká se dá z válce vyndat (resp. vytlačit)heverem? je t pravda?.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O pomědění si četl správně...taky si hliník před lisováním orovnává a tak...to je totiž rozdíl mezi laděním a "laděním" ....někdo vyndá vložku udělá do ni 15 děr napere ji zpátky a myslí si že udělal díru do světa...:-) Nene....vyndat ano...zpátky se musí přemýšlet.....:-) Nehledě na to že lepší je vyndat vložku a naprat tam úplně jinou....:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4958    
me by jenom zajimalo,kdyz ji takle nasilim vytlacis,tak jestli nedojde k nejaky deformaci hlinikovyho obalu....a jak potom zajistis aby tam nebyli potom nejaky odchlyply zony kde by si treba mohly profukovat kanaly mezi sebou....cetl jsem o nejakym pomedeni,ale to pak zase ta vlozka bude jeste sirsi nez predtym....kazdopadne frikulinuv hever zni asi nesnadneji po rozriznuti valce:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
*tak=ten :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
a mam ještě jeden (lama) dotaz :-D ...nemáte ten trn někdo vyfocenej?? jak má stejsky na webu tak nákres tak to z něho moc nechápuu :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a co je hever...??? Když ho použiješ ve správnym rámu tak se z něho lis stane....! Ano Moly řikal sem to já....chvíly se zamysli...! Když například pod stůl který je přišrouben (ponk v dilně) postaví hever do válce strčíš trn a z druhé strany dáš trubku o větší průměru než je vložka a budeš pumpovat tak si elegantně i bez lisu vyndáš vložku....!
 
 
Datum: 10. ledna 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
heveru??jsi si jistý, co říkáš respektive píšeš???, nemyslíš náhodou lis
 
 
Datum: 10. ledna 2009 14:19
 
<  1925  1926  1927  1928  1929  1930  1931  1932  1933  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 3:38:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu