Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarte hoši, mám dotaz: Ojnice na 555 je uložena na klice v ložisku nebo nějakym bronzovim pouzdru??? dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 17:04
Jméno: pajik
IP: uživatel3826
 j je tam myslim 11 válečků měnil sem to nedavno ...
Datum: 11. ledna 2009 17:04
Jméno: Paja
IP: uživatel1386
 Jasně že v ložisku, v pouzdře to má myslim jenom Jawa 100 robot
Datum: 11. ledna 2009 15:52
 V ložisku....!
Datum: 11. ledna 2009 14:45
 zdar, nevíte nějaké technické údaje na cagivu elefant 125 myslím tím max.rych., výkon atd., dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 0:16
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Nasel sem od toho jeste krabicku: Wiseco pist pro Yamahu TZR125 87-92... cislo 679M05600
Datum: 12. ledna 2009 0:16
 Pan Pulic:
Mam tuto motorku ale chybí mě píst ... jaky jste tam dal píst resp. z jaké motorky ? Moc by mě to zajímalo ...
Datum: 11. ledna 2009 20:18
 Pan Pulic:
Mam tuto motorku ale chybí mě píst ... jaky jste tam dal píst resp. z jaké motorky ? Moc by mě to zajímalo ...
Datum: 11. ledna 2009 20:02
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 No jak se to veme, mel sem ji v 16m v ty dobe sem tomu moc nehovel a ti predemnou lili do nadrzky pro oilmaster M2T, ja tam zacal lit Castroll TTS a po mesici se karbon uvolnil a ja zadrel... Oprava neco kolem 6000. Pist byl problem sehnat, nakonec tam pasoval snad z Yamaha TZR (ted si nejsem 100% jisty). Nastesi klika s ojnici dopadla dobre. Pak sem ji mel asi 2 roky a uz bez problemu... Jen sem lil olej a benzin. Spotreba byla kolem tech 5litru... Jela celekm pekne. Ale na tyhle stary Italky je to s dilama celkem problem. Dlouho cekas a dealer pro CR nic moc.
Datum: 11. ledna 2009 17:05
 a byl si s ní spokojen????
Datum: 11. ledna 2009 15:24
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Tu sem kdysi mel...11Kw, vodou chlazena, 6kvaltu, oilmaster... Max. rychlost kole 120km/h. Ta moje byla z 87. roku.
Datum: 11. ledna 2009 15:16
 to sice jo, ale jede jak sviňa
Datum: 11. ledna 2009 14:48
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 11. ledna 2009 14:44
Jméno: Standa
IP: uživatel4966
 Je to stará mačeta  tak od ni necekej zazraky
Datum: 11. ledna 2009 14:33
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 zdarec ...nevíte někdy kde bych sehnal jednokroužek píst na fichtla na 1. výbrus?...jestli sem se díval dobře tak ho tu sesa nemá ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 16:54
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 http://www.kompletanew.tkmoto.cz/www/index.htm
tam si dej pionýr - úpravy a tuning
Datum: 11. ledna 2009 16:54
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 ma aj nejaku stranku, alebo posila to aj na dobirku?,
Datum: 11. ledna 2009 16:42
 Brusírna válců Třebechovice pod Orebem pan Bašek. Kdybych si měl vybrat píst do kterého vložím svoji duši tak to bude do pístu od něj....
Datum: 11. ledna 2009 13:34
 Zdar potreboval bych se zeptat jestli by tendhle plast mohl jezdit i normalne po silnici jestli by řikali neco policajti jestli se to smí nebo nesmí tehle vzorek používat. Zatim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 19:26
 na silnici budeš mít malou přilnavost a rychle je sjedeš
Datum: 11. ledna 2009 19:26
Jméno: Kryštof
IP: uživatel4968
 já je mám taky na silnici se to nemuže tak klopit ,ale jinak dobrý a na sněhu výborný mám je na 80 garreli.
Datum: 11. ledna 2009 16:29
 na silnici bude rychle ubejvat
Datum: 11. ledna 2009 15:31
 mam ho taky tak drží sice jak přibitý ale to jen za sucha a musis si davat vic pozor na zadní mrzdu, s timhle to de do smyku hned.... jen se hodně rychle ojede... prostě je to spíš na pole
Datum: 11. ledna 2009 13:59
 No ja to mam na pionyru co mam na chate a tam uz mi dvakrad stavily a nic nemeli ze tam mam enduro plast.A normalne tam jezdim i po asfaltu a drzi jako pribitej !!!
Datum: 11. ledna 2009 11:38
Jméno: moly
IP: uživatel1913
Datum: 11. ledna 2009 10:47
 Ale asi se muže,,ale na silnici si s tim rozbiješ hubu
Datum: 11. ledna 2009 10:45
Datum: 11. ledna 2009 10:44
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 nezapoměl si něco ..?
Datum: 11. ledna 2009 10:44
Jméno: Paja
IP: uživatel1386
 Zdravim všechny, prosim poradte nekdo: když připojim lanko na spojku k tej páčce co to vypíná, samovolně to s tou páčkou pohne a spojka se vypne a pak to nejde nastartovat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 15:50
Jméno: Paja
IP: uživatel1386
 už sem to vyřešil, bylo moc napnutý, pošteloval sem to šroubkem na řídítkách
Datum: 11. ledna 2009 15:50
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 a když to lanko nemáš zapojený tak to de nastartovat?
Datum: 11. ledna 2009 14:20
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 hele za pokus nic nedáš půlit kulitomu nemusíš oddělej levé víko motoru a uvidíš jesi sou korky na lamele sjetý
Datum: 11. ledna 2009 14:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ja wim ale ty ses porad neozyval tak sem to musel pripomenout
Datum: 11. ledna 2009 14:01
 Steve: to je moje hláška
Datum: 11. ledna 2009 13:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 kouzelny sroubek na prave strane  ...ale estli to dela i po serizeni (coz je prakticky vylouceno leda ze by byly lamely uz po smrti tak v servisni knizce se nedoporucuje vypinat spojku pred nastartovanim jinak prokluzuje nejakou chvili)
Datum: 11. ledna 2009 12:33
 sroubkem v deklu
Datum: 11. ledna 2009 12:24
 Musí se to seštelovat.
Datum: 11. ledna 2009 10:47
Jméno: Venca.Z
IP: uživatel4799
 Ahoj chtel bych se jenom zeptat ma nove udelanej motor a hned kdyz ho nastartuju vyzere mi to hned karbec skousel jsem vicistik kouhoutek karbec a porád nic vzdycky to vyzere kdyz chci jet tak musim pořád karburátor preplavovat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 12:37
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Kdyby byl seklej plovák tak by se karbec prěplavoval automaticky porád a néže by tam benál chyběl...Máš nízkou hladinu,Moc brzo ti to uzavírá přívod paliva...Odšroubuj víčko od plovákové komory a o kousek vyhni ten plíšek co ti otvírá a zavíra přívod paliva do plovákové komory...
Datum: 11. ledna 2009 12:37
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 nebo seklej plovak
Datum: 11. ledna 2009 10:20
Jméno: blazenn
IP: uživatel4965
 aak potom neco z plavakem mala hladina alebo neco , prefukaj ten ventil co je v tem cukatku.
Datum: 11. ledna 2009 0:12
 Máš nízkou hladinu benzínu v plovákové komoře! Přihýbánín jazýčku co jde na ventilek zjednej nápravu, ale opatrně! Jarda
Datum: 11. ledna 2009 0:08
 zkouška
Datum: 11. ledna 2009 0:04
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 jako myslíš ...že když nastartuješ fichtlA ..tak hned sežere všechen benzín z karbecu?
Datum: 10. ledna 2009 23:59
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Lechce nerozumim tvýmu dotazu..
Datum: 10. ledna 2009 23:57
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 19:09
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 No ide secko problem su vzdycky len a len v penezoch, a to lesteni je fakt iba takovy tuning naoko, naky vyznam to ma ale nadeje na nejake znatelne zviseni vykonu bich temu nedaval,
Datum: 11. ledna 2009 19:09
 Jardo......asi teda sem dokázal nemožný když sem naladil motor s dvouma přefukama. Tyhle kecy mám opravdu rád že něco nejde a že to chce 3-5 kanálů jinak že to nemá smysl a že to neni pro kluka ale pro machra...! Ty vole....opravdu...! A říct o sobě že mám VELKÉ zkušenosti s laděním 2T to už chce taky trochu odvahy...předveď se...nalaď fichtla když máš zkušenosti pak si to povíme....! ale že to prostě nejde....takovejch do večera najdu....ale ty který to uměj....těch je málo....! Rady tipu Matěj to je sice moc hezký ale k ničemu no......leštit jo....ale v kalhotech vo***
Datum: 11. ledna 2009 15:00
 a jéje zase to leštění......
Datum: 11. ledna 2009 12:59
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 JJ prěsně tak: Vyleštit kanály včetně klikové komory, Stočit kliku a vyvažovací díry v klice vyplnit korkem, řádně vyčistit a utěsnit výfuk, přímé sání, vycentrovat kola, A samo sebou GO motoru...To vše má vliv na jízdní vlastnosti a výkon motoru
Datum: 11. ledna 2009 12:49
 Mám velké zkušenosti s úpravama dvoutaktů, ale zrovna pionýr je na to téměř imunní. Je to dáno zastaralou koncepcí. Je potřeba, aby šel naladit výfuk, ale to s dvouma přefukama prostě nejde, chtělo by to 3-5!!! a to už je pro velké machry a né pro kluka! J.
Datum: 11. ledna 2009 0:23
 Udelaj poradne valec nasmeruj jinam prepoustaky a trochu otevri sani a vejfuk pak si stoc nebo nech stocit kliku uprav spalovaci prostor a pat jestli je to do krosu dej deviti zube kolecko a jestli ne tak jedenacti zube pretriskuj karb a litej co vsechno vycistit ani nepisu to je samozdrejmost
Datum: 10. ledna 2009 20:14
 Stočit kliku a podkova se vylučuje....  Pokud myslíš podkovu jako takovou...
Datum: 10. ledna 2009 19:58
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Snížit hlavu,vyleštit kanálky, ale nezvětšovat pak by byl potřeba větší karbec, stočit kliku,podkovu a to je asi vše.
Datum: 10. ledna 2009 19:50
 Zdarec hoši.Už jste někdy vyděly uhliky dynama trojůhelníkového průřezu??Já je mam na Jawa-Čz 125/355.Vypadá to jako kdybyste ten čtvercovej uhlik na průřezu úhlopříčkou přeřízly.Pak vzniknou dva uhliky trojůhelníkovýho průřezu.Už jste to někdy vyděly?Mě se to zdá dosti divný
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 13:36
 Tak sem na to čuměl jak puk.Je to zajímavý.Až koupim novýá tak je vyměnim
Datum: 11. ledna 2009 13:36
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 dej tam ty co tam maj bejt...Tohle je naprostá kravina a dosti (prasárna)!!!
Datum: 11. ledna 2009 12:51
 nekdo se chtel odlisit
Datum: 10. ledna 2009 22:38
 třeba měl někdo jen jeden, a tak z něj udělal dva
Datum: 10. ledna 2009 21:57
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Čau borci ,mám dotaz ohledně pomocneho sacího kanálu kdybych udělal tento kanálek do vložky válce tak by jeho spodní hrana byla ve stejné výšce jako je spodní hrana přepouštěcích kanálu?a jeho horní hrana by byla taky ve stejné výsce horni hrany přepouštěcích kanálů?potom by stačilo jenom vyfrezovat do hlinikového válce takový tunýlek od hlavního sacího kanálu k tomu pomocnému sacímu kanalu ?Za jakekoliv rady děkuju.Koukal jsem na různé fotky válcu ale vdycky jsem našel špatnou fotku ze které nešslo skoro nic poznat  .kolika kanál jde nejvíce udělat u Fíkovskýho válce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 17:16
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 FK, presne to ma moje DT 80 z 82. roku...
Datum: 11. ledna 2009 17:16
 Aha....takhle to myslel.....  No jo FK to má v malíku mi blbý tomu rozumět nemůžeme....
Datum: 11. ledna 2009 11:06
 Lolek to popsal dost zajímavě. Ono by to tak mohlo fungovat, a dokonce jsou nezvratné důkazy, že to již funguje mnoho let,
ale má to jednu malou vadu. Jeho pomocný sací kanál, dále ho nazývá tunýlkem
(tento výraz jsem ještě neslyšel, nabízí se souvislost - tunýlek = tunit motor)
je ve skutečnosti zadní přefuk. Takže by musel použít klapku,
pak by z toho vznikl tříkanál, v podstatě to samé co udělala Yamaha před 30-ceti lety.
Datum: 11. ledna 2009 10:59
 Já si myslim že je to víc než nesrozumitelné....
Datum: 10. ledna 2009 22:44
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 chlape, jedna rada, zajdi na jawa-50, postahuj skripta, precitaj si uz robene upravy, steho pochopis zaklad, potom ked budes vjedet aspon trochen co vlastne chces docilit tak diskutuj, ale inac to budes robit zbytecne
Datum: 10. ledna 2009 22:37
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 frikuline tak si to precti znova myslim ze je to vic nez dost srozumitelne.Lukawe555 dlouho se v upravach nepohybuji ale mam pocit že to bude nějaký způsob prepousteni smesi nebo pohyb smesi ve valci.Misto toho abys mi to rekl tak tady machrujes to je teda umeni
Datum: 10. ledna 2009 22:22
 Hlavně vůbec se nepochopil z toho popisu co chceš dělat....
Datum: 10. ledna 2009 21:11
 lolku ty víš o úpravách opravdu hodne!! kdyš ani nevíš co je to simetrák  ty seš správnej laďič
Datum: 10. ledna 2009 20:57
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 simetraku?
Datum: 10. ledna 2009 19:31
 vejde se tam klidne 20prefuku ale nebude to mit vyznam co vim tak i do simetraku delaly 6 prepoustecich
Datum: 10. ledna 2009 19:30
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Jake jsou vyhody srdickovych kanálu?
Datum: 10. ledna 2009 19:22
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 tk to netusim stim nemam skusenosti,ale co sem kde vydel tk vic nez petikanal as sestikanal se nedela.pouzij valec z 555 ma srdickovy kanaly
Datum: 10. ledna 2009 19:16
 cus machři.... co zpusobuje ohnutá vidlička v autometu řazeni, nebo spíž tak jak poznám, že je ohnutá???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 16:42
 ->syselow vidliča neni v automatu ->standa ohnutá vidliča většinou opravdu neni... je z ta tvrdýho materialu že se spíš zlomí (já jí měl zlomenou ) ->všem vysaujou ti kvalty... to že ti nezapadaj vůbec bejvá povolenej automa
Datum: 11. ledna 2009 16:42
Jméno: Standa
IP: uživatel4959
 ohnutá vidlička je taková fáma....jo ze ma automat v hajzlu zuby,to je normalni...ze pero co kvalty(zoubky)drzi,je slaby...to je taky normalni....ale ohla vidlicka je fáma... samozrejmne spatnej automat se projevuje vypadavanim kvaltu....
Datum: 10. ledna 2009 19:33
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Stalo se my totez proste ti vypadavaj rychlosti a nebo ani nezaradis
Datum: 10. ledna 2009 19:13
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 no ..prostě řazení nebude dělat to co má
Datum: 10. ledna 2009 18:41
Jméno: syselow
IP: uživatel4772
 nepujdou, jako že se na ně netrefím???
Datum: 10. ledna 2009 18:40
 spíš že ti budou ryhlosti vypadávat a špatně řadit některé rychlostní stupně
Datum: 10. ledna 2009 18:40
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 No ... takže ... "sekne" se ti řadička ...  a nepůjdou rychlosti
Datum: 10. ledna 2009 18:38
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar kolik cca váží motor z čz 250/455 a kolik asi z 175/450( nebo nějaké jí podobné.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 17:41
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Ten motor by měl mít označení 175/356 ten druhej spletl jsem se.
Datum: 10. ledna 2009 17:41
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 Čau draci ,nemáte někdo doma prebytečný 19kolo??? aby bylo kompletni a nejlip okres jizni morava (doufam že to nikdo nesmaže!!!)
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 20:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mno až ted sem si přečet že je to jižní morava....... ale napiš 244328267
Datum: 10. ledna 2009 20:03
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 tak ho čenžnem??? dej icq
Datum: 10. ledna 2009 18:21
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 tak ho čenžnem??? dej icq
Datum: 10. ledna 2009 18:21
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 tu bych zas mel ja
Datum: 10. ledna 2009 17:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a na co? já mam z čz 175 ale potřeboval bych za to čenžnout 16(tu zase schánim já  )
Datum: 10. ledna 2009 17:36
 čau seso, chtěl sem se zeptat: jeden čas (může to být tak rok možná rok a půl zpátky) jsi tady prodával drapák který byl trochu jiný než klasický od Mitasu. dal by se ještě sehnat? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 7:04
 jo moho napis mail a dej mi 3 tejdny
Datum: 11. ledna 2009 7:04
Jméno: Standa
IP: uživatel4959
 sorry no  sem nevedel.... u me tohle neni normalni drapak... jinak mitas prodova i snormalnim krosovym vzorkem ,ale cena tak 1000,-
Datum: 10. ledna 2009 19:37
 ríkam že jiný než od mitasu. tenhle mám ale sháním něco co nemá tak vysoký vzorek ale pořád by to byl drapák
Datum: 10. ledna 2009 17:20
Jméno: Standa
IP: uživatel4959
Datum: 10. ledna 2009 17:03
 zdarec Seso,mam dotaz.Dokazal bys sehnat gumovy obaly na hlinikovy packy na spojku a predni brzdu na fichtla jak byva na 05 nebo na 20??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 15:08
 jj
Datum: 11. ledna 2009 15:08
 fiha tak to ne,,vem to ze starych kombynackach
Datum: 11. ledna 2009 7:04
 přimrzají ti k páčkám prsty?
Datum: 10. ledna 2009 17:21
Jméno: Standa
IP: uživatel4959
 to sou gumy z kombinacek
Datum: 10. ledna 2009 16:55
Jméno: bbb
IP: uživatel1337
 Cau . chtel bych na fichtla co mam na fichtl cupy vyfuk hikone ale nevim jakej typ . poradte. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 19:58
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 umna to rozhodne placebo nebilo  , jelo to odst lepsi, blaznily sme a odpisaly 1cku  .... mosel sem rozebrat motor, asi zalezi jak sa to makne ale rozhodne zadny zazrak to neni,
Datum: 10. ledna 2009 19:58
Jméno: Standa
IP: uživatel4959
 ja ten vyfuk uz mel.... to ze to jede vic je takovej,jak neketri rikaji,placebo efekt
Datum: 10. ledna 2009 19:39
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 no k tymto vyfukom mam vlastny nazor, ja sem si kupil 204 ece cez leto , spravil sem ine koleno, a vydelal ten filtr ze sklenej vaty bo co to je a supel ho tam , oproti seriaku to jelo odost lepsi, ale potom sa mi secko povolilo (vyfuk system  ) lebo sem sa oto nestaral a jelo to zas naprd, ale u pincku je to tak ze kazdy stroj jede inac, ja to vidim tak ono vyfuk je skoro zadarmo tak proc to neskusit, az na ty hodne pokrutene tvare bych sa teho zas tak nebal, konecny vysledek posudis potom sam, treba zapojit len fantaziu... a ked budes mnet cas moznosti a veomosti tak to mozes uplne predelat ale podla mna za ty lowka je to celkem dobry zaklad ...
Datum: 10. ledna 2009 19:25
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Kup 201 nebo 207 sou nejlepsi a jinak o tom tahu jak rika staník si myslim ze je to blbost
Datum: 10. ledna 2009 18:42
Jméno: Standa
IP: uživatel4959
 sry...chtel sem to formulovat jako ze to strati zatah odspodu kterej mas pri seriovym vejfuku....
Datum: 10. ledna 2009 17:07
Jméno: Standa
IP: uživatel4959
 Myslim ze nejlepsi by mohl byt 201....samozrejmne je potreba ho upravit dle potreby jako kazdy hikone ....tak jak ho koupis bejva k nicemu...jen to ma jinej zvuk a strati to zatah odspoda jako pri normalnim vyfuku....
Datum: 10. ledna 2009 17:05
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Zdravim ladici,mel bych dotas...chci 60ccm valec ne tu polskou sracku 55,4ccm 60tka je asi vrtani 41,5mm tak kdyz prevrtam valec z pareza sezenu k tomu pist a krouzky???Chci tam dat 90tku karbec a upravyt kanaly aby to pobralo tu 60ccm.Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 13:31
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 JJ to me taky napadlo,jenze chci si to vse,nebo alespon co nejvic pujde udelat sam.Proto shanim co nejvic informaci.
Datum: 11. ledna 2009 13:31
 Já mám pionýra válec 70 ccm, převrtaný z 555, píst Simson. Jede to jak zvon, ale úprava je velmi náročná a nelze jí dělat na koleně. J.
Datum: 11. ledna 2009 0:34
Jméno: standa
IP: uživatel4959
 pokud do toho chces naprat 10 000,- tak by bylo lepsi se domluvit s nekym kdo to dela jako na zakazku....kdyz uz to ma stat ranec,atk at se dostavi efekt...urcite se ti nekdo ozve...
Datum: 10. ledna 2009 19:45
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 A co pist?babinu nebo neco jineho?baba ma cep 14 fik 14.1 takze by tam slo dat pist s krouzky z baby a cep z fika upravit?
Datum: 10. ledna 2009 17:56
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 A co kanaly?vlozka z babyny ma stejny kanaly?pujde to slícovat?
O peníze tu nejde...sem pripravenej do toho nacpat i desítku,jen aby to za to stalo a rozhodne ne na ukor spolehlivosti.
O cas taky nejde...dlouhe zimni vecery.ale spis o plan,pac nez se do neceho takovyho pustim chci se informovat a vse si promyslet.diky za pomoc!
Datum: 10. ledna 2009 17:51
Jméno: Standa
IP: uživatel4959
 dej tam upravenou vlozku z babety...sesa ji tu má...neni problem vrtání 41.5 ...jen chce potom protahnout obal valece na sirsi prumer...
Datum: 10. ledna 2009 16:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sezenes parez valec (ale ted newim estli se nedavaly valce z 555) nebo si sezenes litinu a udelas si novou vlozku o vetsim prumeru + podridis tomu i valec...to je ale tak narocny ze nezkusenenej i s dobre vybavenou dilnou to tezko udela...takze sezen ten valec, dej to nekomu gdo ti to prevrta na ten prumer a bud ti da i krouzky a pist (mam za to ze se davaly ze simsona) a nebo to koupis v mototechne...jinak je to financne narocne pocitej s tim ze to zabere i dost casu a nervu...
Datum: 10. ledna 2009 16:06
Jméno: cucak
IP: uživatel4174
 prosim vas o radu alebo spis co ttemu je.bil sem jezdit vsetko v pohode.as ket sem jel dom mi skapala motorka .a nechce mi tam it hodit 3,4 mozeto to bit tym ze to bilo prehryty .jawa 250 panelka
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 0:02
Jméno: cucak
IP: uživatel4963
 no dejols sem vubec lebo mi to skapalo ket sem jel na 2 .pak sem to chtel nechat vistidnut a zapomjel sem vipnut klucek tak sem to dotlacil.a zajicdy mi tam nejde hodit ani zmysta
Datum: 11. ledna 2009 0:02
 to ze ju prehrejes nema nic spolocne s tym ze ti tam neide hodit 3,4.a to ti neide hodit ked je nastartovana?jednoduchoju nastartuj a skus hodit a ak neide nastartovat tak ju daj na stojan aby si mal zadne koleso v lufte toc nim s rukou a skus hodit rychlost a uvidis.
Datum: 10. ledna 2009 17:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz to nechas vychladnout tak pak uvidis estlis to bylo prehraty...to ti tam nejde za jizdy nebo ani z mista?a jak dojela?
Datum: 10. ledna 2009 16:03
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Zdr. všici...Mám dotaz nedávno jsem viděl jedno video a tam má jedna číza dost podobnej zvuk jak ostrá kroska...tak nevíte jak by se toho dalo docílit? mám vejfuk dělanej po domácku založenej na stejnym principu jak krosky...Je dobrej na ten to jede špicově ale ten zvuk to prostě neni ono...Myslíte zě to můzě být tloušťkou stěny výfuku? že čim tenčí tim víc se rozchvěje...Dík za odpovědi a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 18:39
 Zkrátka čím menší průměr tím ostřejší zvuk!§!
Datum: 10. ledna 2009 18:39
 Hele nevím to jistě,ale myslím že na ostrý zvuk má vliv taková ta kncová trubička před tlumičem.Podle mě ovlivňuje zvuk její délka a průměr.To ovšem ale ovlivňuje i konečné otáčky motoru.Takže s moc malým průměrem bys mohl motor víc škrtit a utavit ho tzv.zevnitř!Na druhou stranu bude víc točit!
Datum: 10. ledna 2009 18:37
Datum: 10. ledna 2009 18:18
 Ladí se všechno....
Datum: 10. ledna 2009 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel4958
 treba to nebylo výfukem ale motorem  Ladej se fichtly,ladej se i čízy
Datum: 10. ledna 2009 15:05
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 15:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Vždyť jsem ti to posílal už 9.1 ....
Datum: 11. ledna 2009 15:51
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Zdarec ...nedávno mi někdo řikal že vložká se dá z válce vyndat (resp. vytlačit)heverem? je t pravda?..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 15:22
 O pomědění si četl správně...taky si hliník před lisováním orovnává a tak...to je totiž rozdíl mezi laděním a "laděním" ....někdo vyndá vložku udělá do ni 15 děr napere ji zpátky a myslí si že udělal díru do světa...  Nene....vyndat ano...zpátky se musí přemýšlet.....  Nehledě na to že lepší je vyndat vložku a naprat tam úplně jinou....
Datum: 10. ledna 2009 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel4958
 me by jenom zajimalo,kdyz ji takle nasilim vytlacis,tak jestli nedojde k nejaky deformaci hlinikovyho obalu....a jak potom zajistis aby tam nebyli potom nejaky odchlyply zony kde by si treba mohly profukovat kanaly mezi sebou....cetl jsem o nejakym pomedeni,ale to pak zase ta vlozka bude jeste sirsi nez predtym....kazdopadne frikulinuv hever zni asi nesnadneji po rozriznuti valce
Datum: 10. ledna 2009 15:09
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 *tak=ten
Datum: 10. ledna 2009 14:33
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 a mam ještě jeden (lama) dotaz  ...nemáte ten trn někdo vyfocenej?? jak má stejsky na webu tak nákres tak to z něho moc nechápuu
Datum: 10. ledna 2009 14:31
 No a co je hever...??? Když ho použiješ ve správnym rámu tak se z něho lis stane....! Ano Moly řikal sem to já....chvíly se zamysli...! Když například pod stůl který je přišrouben (ponk v dilně) postaví hever do válce strčíš trn a z druhé strany dáš trubku o větší průměru než je vložka a budeš pumpovat tak si elegantně i bez lisu vyndáš vložku....!
Datum: 10. ledna 2009 14:22
 heveru??jsi si jistý, co říkáš respektive píšeš???, nemyslíš náhodou lis
Datum: 10. ledna 2009 14:19
|



|