Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau lidi chtěl sem se zeptat na váš názor jestly je lepší ( na chalzení) černej válec nebo šedej atd??? bo světlej nebo tmavej
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 17:04
 Hele jak čtu ve skriptech tak dávám....
Datum: 12. ledna 2009 17:04
Jméno: standa
IP: uživatel4557
 adas....ok to s tebou souhlasim...to jo...ale nez se srat s nejakym eloxovanim,to radsi nechat navarit delsi zebra....
Datum: 12. ledna 2009 16:59
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 standa: proto se válec eloxuje, čímž se vytvoří tenká vrstva která nebrání přestupu tepla. Když to někdo nafláká barvou tak je jasný že to bude chladit hůř
Datum: 12. ledna 2009 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel4557
Datum: 12. ledna 2009 16:40
Jméno: Standa
IP: uživatel4557
 Frikulin:Kámo ja vim ze s tou fyzikou mas problemy   ,ale tohleto je Planckuv vyzařovací zakon popripade skombinovany s wienovym posunovacim zakonem   ale to je jedno  Fyzika v praxi vzdy neodpovida teorii....rozhodne sdilim nazor cisteho valce!!!!
Datum: 12. ledna 2009 16:37
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Na netu najdes navod jak eloxovat valec na cernou barvu,ale musis vylysovat vlozku....barva je urcite na picu raci nez barvu zajisti cistotu zeber a aby tesnil.
a hlavne jesi chces neco eloxovat tk to vem rovnou vse..kartery valec i hlavu.
Datum: 12. ledna 2009 16:05
 Kirhofův zákon tepelnéhop záření- Čím je těleso tmavší a matnější (tj. čím snáze pohlcuje dopadající světlo) tím více bude také při vysoké teplotě světlo (resp. tepelné záření) vyzařovat. Myslim že to je dostatečně jasný ne...?
Datum: 12. ledna 2009 15:51
 jj, tohle je přesně můj názor..
Datum: 12. ledna 2009 15:34
 nejdůležitější je, aby byl válec čistej a né třeba zasranej od bahna..... a co se barvy týče muj názor je ten, že dávat na válec jakoukoliv vrstvu barvy je nesmysl (je to jen další bariéra přes kterou to teplo musí projít).... nejlepší je čistej kov.
Datum: 12. ledna 2009 15:18
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 njn taku vodou chlazených to nemá až zas tak velkej význam mrkni spíš na vzduchem chlazený!
Datum: 12. ledna 2009 14:33
 kdyby to bylo lepší, tak budou dávat všude černej ne?
Datum: 12. ledna 2009 14:32
 proč? každá motorka, teda většina, co se koukám na netu, tak maj šedej...
Datum: 12. ledna 2009 14:31
Jméno: matacz
IP: uživatel1989
 černej!
Datum: 12. ledna 2009 14:30
 zdar tak mam takej pocit ze vymřely čezety 175 478 jezdim 5 let po ruznejch srazech a zatim sem potkal jen 2 jednu v praze a další v roce 2006 v sekeřci na sraze.ja sam mam dvě oranž a červenou a jezdim často a docela me mrzí ze nejsou tak videt, ne jednou mě zastavili policajti a ani nechteli papiry jen se vyptavali co to je ze to 20 let nevideli a ze jedu z muzea a na technický taky ze sem blazen at to dam do archivu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2009 0:05
 ja bydlim v taky prdeli jmenem Zakolany 15km od kladna 8km od kralup a ve slanym sem na mašině tak za 20 min přes knovíz neni problem tak sem kdyztak pisni icq a muzem prohodit par slov moje je 414 931 197
Datum: 14. ledna 2009 0:05
Jméno: Standa
IP: uživatel4975
 TO golias ®: Odkud jsi? Kladno to jsem já...respektive okoli...Kladno-Slaný
Datum: 13. ledna 2009 21:58
 je skveli ze sou lidi jako vy co je udrzujou a maj z nich radost jako ja a takovy jako sou na youtubku bych nakop ničit je v poli a hrabat s tim at si nicej mrzáky 150 etz fuj nemam je rad měl sem a už to nechci ani videt nebo fechtli tech je zatim dost ale naše česky stroje se musej šlechtit a ne kurwit .jinak se chystam jit do naky jawy 250 nejlip 353 nebo 559 v puvodnim stavu a dat ji do kupy este ji sehnat nekde v okoli prahy bo kladna a sem vysmatej no ale zima je dlouhá chjo
Datum: 13. ledna 2009 0:30
Jméno: standa
IP: uživatel4557
Datum: 12. ledna 2009 17:21
 Přesně jak píše nimi.Takový policajty bych taky chtěl potkávat.Mě kontrolovali zatim dvakrát.Poprvý to bylo hned z kraje co jsem dostal řidičák.Jeden den sem ho dostal a za dva dny sem dostal pokutu 500Kč protože jsem projížděl zákazem vjezdu(hold sem pospíchal na koncert třech sester a byla tam děsná kolona,tak sem to švihnul do postraní uličky kde je zákaz no a ono tam svině byly.A podruhý mě kontrolovaly s kámošem na fichtlech.Koukaly jestli máme správný a čistý SPZ a pak jsme museli i dejchnout.Byl to docela divnej pocit,a oboum se nám při nasazování náhubku do toho alkohol testru klepali ruce a nemohli jsme se trefit do tý dirky.Ale teď už jezdim skoro podle přespisů(až na ty malý rychlosti na rovným úseku,to mě fakt jebe.Tam na 30km/h jezdim 50km/h někdy i 60km/h)
Datum: 12. ledna 2009 17:12
 golias ja ji taky mam napis mi na icq 204-156-619,muzeme pokecat
Datum: 12. ledna 2009 16:30
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 tak z takovejch policajtu bych mel radost..
Datum: 12. ledna 2009 14:21
Jméno: Franta
IP: uživatel1692
 Zdravim.Můžete mi někdo vysvětlit jak funguje labirint?Já furt nechápu jak to může těsnit,když je to jen hlikovový,nikde žádný gufero ani O-kroužek.Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 21:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a dotaz: je vyhodnejsi ten labyrint nebo to gufero ho prekonalo?
Datum: 12. ledna 2009 21:00
 Jedná se o tvar drážky....tlak unikající mezerou mezi hřídelí a hliníkem labyrintu vnikne do drážky kde rozepnutím ztratí určitou část tlaku poté vnikne do další další a další....Je to trochu kostrbatě řečeno když budeš mít zájem podivám se ti doma do skript...!
Datum: 12. ledna 2009 15:46
 no jak to jednoduše vysvětlit ..... to máš jako s pístníma kroužkama...taky mají v zámku vůli a přesto to těsní ......dynamický těsnění........................teď jen doufam, že jsem to nanapsal jako uplnou kravinu
Datum: 12. ledna 2009 12:55
 čau Chongu. Tak mě napadlo, co si dát na moto nějaký solární články, co by dobíjely baterku, takže aby dávaly kolem těch 6V.. Myslíš, že by to šlo nějak udělat zě by se tam poskládaly, sériově propojily, daly přez nějaký odpor který by propustil třeba max jen 6,5 V a napíchlo by se to na baterku? že třeba kdyby se mi baterka vybyla, tak by mě šla štáva z toho přez tu baterku, takže by se vlastně pořád dobíjela, myslíš, že by to šlo? jo, ještě mi pls pošli ten návod na ten voltmetr z diod na mail tjanu@centrum.cz dík moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2009 15:51
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
 Proč tu motorku rovnou neudělat na elektriku..........................jestli se někdo pokusíte udělat dobíjení solárníma článkama dejte vědět chci se zasmát....
Datum: 15. ledna 2009 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel4975
 ja jsem spise jen takový prevodník vedomostí...takovy menic   obcas si nekde neco prectu a pokud je to zajimavy info,tak se mi vreje do pameti....
Datum: 12. ledna 2009 22:52
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Zase máš ty prsíčka, tam schováš i nákup  . Jojo, nejsem nějakej ortodoxní elektrobijec, takže i já jsem zvědavej na dlouhodobou životnost. Nejvíc se obávám vibrací, dimenzace výkonových částí a odolnost tyristoru. Jinak ale všechno je řešitelné použitím festovnějších součástek  . Taky počítám s tím že by bylo vhodnější zalít celek do silikonu a hliníkové krabičky, aby se tranzistory opřely o dno (v poslení verzi mám SMD tranzistory). Pak by neměli vadit vibrace ani voda...No já ještě do typologie dynam a alternátorů jawek neproniknul. To mě ještě čeká.. tak jsem rád že ty budeš moje studnice vědomostí
Datum: 12. ledna 2009 19:58
Jméno: Standa
IP: uživatel4557
 To chong: Ja jenom doufam,ze to vsechno nekam nacpu aby to nebylo videt....precejenom mam 21 a tam CDI pod sedacku neprisroubujes  tak vercajk stejne nevozim,takze tam se to snad vejde i s baterkou,ale mam spis takovy obavy abych sebou nemusel vozit vejražní stator kdyby to kleklo...elektronice moc neverim,ale to ze v noci uvidim mi laka ze vseho nejvic....a ty starty mi taky zajimaj,jak si rikal...me to teda suprove chyta i se slabou jiskrou,ale to ze mam mensi odtrh na svicce vadi dost roztaceni motoru(mnoholetá mnohonásobná skušenost).....jinak bracha na nem jezdi kazdej den do prace a blafne to teda uz na poprvy,ale vetsinou chcipne a na podruhy uz se chyti chvili štěká a tak po 20 vterinach drzi volnobeh....rekl bych ze je to spusobeny bohatosti smesi...mam odškrcenej vzducháč aby to chytalo i teplý....znas asi vecne omylany problem teplych startů a moc bohaté smesi....jinak co se týče kejvy...ja vim ze jsi koumak a ze vseho bys chtel vymacknout maximum výkonu,ale bylo by jednodussi prekopat 75W dynamo z 478 na 12V...cetl jsem o tom nekde na jawamanii a dostes z toho snad dvojnasobek vykonu oproti 6V soustave....a CDI si na to muzes klidne dat....takze to vychází bilančne lepe nez klasické VAPE 110W...pokud mi jeste jednou klekne dobijeni na peraku tak tohle je pro me jasna volba....republika je plna blbů ktery neumej seridit dobijeni a tak radeji stare zapalovani za pětibábu prodaji a koupi VAPE a pak neni problem koupit na burze za 500-800 funkcni 75W zapalovani a jen k nemu dokoupis doplnky jako je vhodne rele
Datum: 12. ledna 2009 19:41
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To JS - dynamo se budí plným napětím při volnoběhu. Takže jestli dojde k nějakému poklesu výkonu, tak v nižších otáčkách. Jinde bude vliv zanedbatelný. JInak fakt už nevím na co narážíš  . Potíže nevylučuju, bo jsem to ještě nedělal a je to zatím jen převzatá idea. Gro úpravy není jen v regulaci, ale kompletním snížení spotřeby, aby byla soustava alespoň trochu plusová...
Datum: 12. ledna 2009 19:34
 Chongu, málo to je. Původně jsem tě jen chtěl upozornit, že jsi na to zapoměl. Všechno, co jsem tu psal jsem bral, že se dynamo budí plným napětím dynama.
Datum: 12. ledna 2009 18:38
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To JS - pro představu, úbytek na diodě bude cca 0,3V. A o to se zvedne buzení aby se to vykompenzovalo.
Datum: 12. ledna 2009 18:32
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Hele, ale přecijenom.. potíž je v tom, že to vozítko by jezdilo ,,na suchý z nosu,, Kdybys to přepočítal na pionýra, musel by být taky z drátu a ty bys musel vážit jako nemluvně. Prostě efekt hezkej, ale krom tohodle oboru ,,elektohmyzu,, a solárních vozítek to praktické využití nemá. Prostě pokud se budem bavit o proudech potřebných k dobíjení, tak abys došel k slušným výsledkům tak buď bude plocha těch solárů tak veliká že bys to neměl kde vozit, nebo by se na nabíjení muselo využít světla i z doby parkování a ještě by musela být klika na počasí.. přecijenom sluníčko nesvítí celej rok
Datum: 12. ledna 2009 18:26
 Chongu, při stejných otáčkách a stejným buzení bude napětí a proud na dynamu stejný a tou diodou se napětí o trochu sníží a když bude nižší napětí, bude nižší výkon.
Datum: 12. ledna 2009 18:20
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Loukote.. nezlob!
Datum: 12. ledna 2009 18:19
 tak jako já to nechápu, když ten můtůrek to utáhlo, tak že by to neutáhlo dobíjení..  normálně tam měl lanko převod z motůrka na kolo, a tos měl vidět ty fofry co to chytlo, když na to zasvítil  .. a když to posílala nějaká firma na ty školy se zaměřením na elektrikářa co majvobor, tak to zas nemůže bejt tak drahý ne, když to poslaly na tolik škol..
Datum: 12. ledna 2009 18:18
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Loukote.. nezlob!
Datum: 12. ledna 2009 18:13
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Standa - no já už mám dva zdroje na výrobu statoru pro čtyři cívky. Dokonce uvažuju, že kdyby se to vyvedlo dát tuhle verzi magneta do kejvy... pokud to měření potvrdí že z toho těče 60W a víc, tak to tam půjde, protože dynamo nedonutím jet nad 6V. Ale tohle na 12V pojede... Jinak testy toho třícívkáče ukázaly že s tím LED světlem to svítí od volnoběhu stabilním světlem s 25W žárovkama... což vypadá sakra slibně  . Jinak k tomu regu do statoru. U čtyřcívkové verze to tam nebude. Přecijenom je tam dost teplo a to ty kondenzátory rozhodně nebudou mít rády a po čase vyschnou... Je to elegantní, ale nepraktické místo pro kondenzátory smrtící...
Datum: 12. ledna 2009 18:11
 jo, k tomu autíčku na solární pohon. byl sem na škole, a tam měli udělaný z drátů autéčko, na střeše měli solár panel, tak 10 x 15 cm, a zasvítil na to lampičkou, a autíčko mělo překážku a hrabalo se  tak sem si řikal, když to utáhne 6 V motůrek, tak proč by mi to nedobylo baterku, tak sem se jen ptal, jo, mimochodem, jaktože to utáhlo, a baterku by to nedobíjelo?
Datum: 12. ledna 2009 18:10
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Js - Proč? Nějak nerozumím tomu co píšeš, netvrdil jsem že zmenším buzení, nebo něco podobného. Není to můj nápad, ale s autorem souhlasím... jestliže odpojovací relé ,,žralo,, 5W, tak tím že ho zruším, těch 5W zákonitě musím ušetřit... V konstrukci zůstávalo zachované regulační relé bez zásahu do funkčnosti. Ten úbytek je jen na PN přechodu diody, takže když se zvedne výstupní napětí regulované prvním stupněm tak se úbytek kompenzuje a v soustavě bude stejná úroveň udržovaného napětí co byla před úpravou. Proud je stále stejný... jen je ho o trochu víc uspořením z jednoho ,,spotřebiče,, v rámci regulačního relé.
Datum: 12. ledna 2009 18:06
 Chongu, ikdyž to budeš míň regulovat, výkon se tím úbytkem stejně zmenší.
Datum: 12. ledna 2009 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel4557
 Tomáši to víš no...ja mam porad nejaky starosti ve skole,zdenda mel zase nejaky inventury a podobny blbosti,takze v praci toho moc nestih no a tak porad cekam na nej....dela posledni chybejici cast....to hezký placatý půlkolečko na kterym je usmerneni...4 cívky jsem hodil pod ponk...asi radsi usetrim nejakej proud na zadnim svetle jako ty....zacinam uz premejslet o tvym LED svetle....jinak to dobíjení na peraku nebyla prdel a kroutil jsem vsema sroubkama kterejma se kroutit nesmi  mozna tam mam stator 45W a rotor 55W ale nijak to nicemu nevadi,nic nehori,dobiji,sviti,jede,100%spolehlivost...no neresim to...spokojenost...ale rikam sestelovat jednocivkovy rele je umeni....
Datum: 12. ledna 2009 17:29
 Hele chongu! ja tady něco plácnu o solárních článcích ty mě ponížíš a nazveš mě "tranzistorem" klidně si mysli že jsem blbec, když mě neznáš, tak já ti o sobě něco povim \r\npracuju jako specialista slaboproudu v podniku Arcelormittal a zároveň studuju výpočetní techniku a informatiku v ostravě na fakultě Vysoké školy báňské. Já tě považuju za\r\nchytrého kluka a nic proti tobě nemám, ale neurážej lidi jen tak na potkání. Dobře asi sem to trochu nedomysles s těmi články, ale myslíš že mám čas?A když, už jsme u těch\r\nakumulátoru tak máš pravdu těch je spousta druhů, ale nehodí se všachny na motorku a zároveň sem se ptal jakou má baterku  . já jsem počítal s tím že tam bude mít olověný bezúdržbový tak jako mám já. Já jsem zase na střední stavěl vozítko na solární pohon a parametry toho solárního článku co udává GMElektronics jsou totožné s těni mojemi, akorát velikost článku se zmenšila odté doby  a napájeli mě motorek který měl odběr až 500mA. LoukotMAN neříkal, kde tu baterku bude nabíjet! Proč by křemíku měly vadit vybrace? pokud si vygravíruješ nebo vyleptáš desku s plošným spojem, napájíš na ni ty solární panely a navrhneš si uchycení, tak myslím že není co řešit, ale to už jsme zase někde jinde že!\r\nměj se Chongu, zase někdy,čau. Jinak si myslim lidi, že tohle je skvělý e-shop a Sesa je machr co všachno dokáže sehnat.
Datum: 12. ledna 2009 17:28
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Úbytek na diodě znamená malinko doladit relé prvního stupně aby se úbytek kompenzoval... Nebo rego udělat celé polovodičové.
Datum: 12. ledna 2009 17:27
 Chongu, započítáváš i úbytek napětí na diodě?
Datum: 12. ledna 2009 17:22
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Stando jsi prostě kouzelník  ) Měl jsi tam 45W, nebo 55W dynamo? Zkoušel jsi už v praxi CDI? Nějak se se Zdeňkem neozýváte... Podařilo se mi významně zmenšit tišťák.
Datum: 12. ledna 2009 17:03
Jméno: Standa
IP: uživatel4557
Datum: 12. ledna 2009 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel4557
 kdyby ty clanky meli takovej vykon jak si myslite,tak proc asi vyrabime v CZ nejvetsi podil elektřiny hnědouhelnýmy elektrárnami,co   zamyslete se....Chongu ja te taky obdivuju....ja bych na tohle nemel....
Datum: 12. ledna 2009 16:48
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jo, nějak mi vrtalo hlavou Loukote že furt něco řešíš kolem elektriky, máš problémy s dostatečným nabíjením za provozu viď? No mě to na kejvě také čeká a protože mě taky na kejvě čeká sposta chromu, repase motoru a jiné nepříjemně drahé záležitosti, tak zpočátku také s vapem nepočítám, takže jsem popřemejšlel jak zlepšit energetickou bilanci okruhu na takovém stroji (čouzeta to má obdobně). Takže protože z dynama nelze vymáčknout větší napětí než 6V a ani výkon, tak začnu tím že seženu 55W verzi. Z té dostanu 60W (pěkná a ne moje myšlenka) jen tím že nahradím odpínací relátko rega (druhý stupeň) shottkyho diodou. To relé by mělo žrát 5W a tím že ho vypreparuju získám 5W navíc (shotky pracuje zadarmo)... Zadní světlo i brzdovka půjdou do LED, takže vzadu ušetřím 9,5W (brzdovku zanedbávám, nesvítí furt) bo LED světlo nadimenzuju kompromisně na 0,5W. Další úsporu očekávám v zapalovací soustavě, kde se uvažuje u induktivního zapalování s cca 20W. Když nyvrhnu 6V verzi CDI, která mi v současné době při 12tisících otáčkách žere 8W, tak v běžném provozu na kejvě budu na 5W.. ejhle úspora 15W... Takže 60W - 0,5W (LED světlo) - 5W (CDI) je stejně cca 55W... takže dopředu pak dám halogenku 6V 40/45W a ještě mi něco zbejvá na dobíjení. Každopádně energetická bilance pak bude kladná ! A proto krom úbytku energie během odstávky bych neměl řešit prázný akumulátor a ještě to bude svítit víc než v serii. V současné chvíli proto drobně pracuju na 6V verzi CDI, což ale znamená spáchat to od píky, bo integráče 12V verze nefungují pod 8V. Ale Loukote, tudy vede cesta, pokud nechceš z jakéhokoli důvodu investovat do Vape.
Datum: 12. ledna 2009 16:42
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Poslal jsem to ještě jednou... Loukote tak ti ten mail snad už došel...
Datum: 12. ledna 2009 16:24
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Beránku... když si jednou někde přečteš že se nějaký typ akumulátoru nabíjí desetinou kapacity, tak věz že to neplatí pak paušálně pro všechny.. máš na mysli samozřejmě běžný Nicd... jenže pak existují Lipo, NiFe, olověné, stříbrozinkové a kdovíjaký další... a věř že každý z nich se nabíjí úplně jinak  . A protože předpokládám že když Loukot má ČZ175 že z celé té plejády akumulátorů bude mít právě ten olověný akumulátor v provedení běžném, tak tam samozřejmě také je max.doporučený nabíjecí proud, ale ten stěží překročí jeho dynamo, nebo i třebas Vape.. takže tam omezovat nabíjecí proud není ani zamák potřeba... a to tvoje navrhované přepínání solárních článků a dynama.. já osobně bych použil řešení s diodou od každého zdroje energie, není pak třeba nic přepínat  . Chápu tvé nadšení z objevování elektroniky, ale s nápady vývojově nepřekračující 19.století bych byl skromější... Každej kdo se v elektronice kdy hrabal si musel projít svými utopiemi. Ale buď v klidu i já se jim nevyhnul... a proto ti udějuji právo mě oslovovat ,,polnoční král czest,, ikdyž netuším co to je... Ale k solárním článkům, možná by to mělo nějaký smysl v případě že by se tím měl akumulátor nabíjet v garáži, jenže pořizovací cena dostatečně výkonného panelu se blíží ceně Vape a potom z ryze praktického pohledu bych dal přednost vape a starosti s nabitým akumulátorem lze pak hodit za hlavu navždy... Jinak ten Imax s tak malou plochou se mi zdá fakt mimo mísu... možná tak u oblouku svářečky  . Mám doma poloviční a dává pár mikroampér, hodí se jen pro přenosnoou kalkulačku  . A ikdyby to s těmi proudy byla pravda, aby se nabila, tak by jsi motorku nemohl parkovat v garáži, nebo by jsi v garáži musel udělat střechu z makrolonu, nebo by jsi jí raději parkoval venku na sluníčku?  Také si myslím že vibrace by těm panelům nedělali dobře. Já nevím.. je to podle mě blbost.
Datum: 12. ledna 2009 16:15
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 ty rozměry jsou v milimetrech bacha!!!
Datum: 12. ledna 2009 16:15
 já neim, ale nezdá se mi, že ten článek na kerej sem sem dal vodkaz že by měl 69 a 29 cm, dit se podívejte na tu kapku cínu z porovnáním z tou plochou, to je asi nějaký divný ne? ale kdyby to bylo třeba já neim, 5 x 10, tak já to mám předělaný, takže u mě by to jako bylo kam dát, ale nezdaj se mi ty rozměry u toho no...
Datum: 12. ledna 2009 15:11
 Chongu...já tě obdivuju, za tu trpělivost s jakou tady odpovídáš na tolik nesmyslnejch dotazů. Jinak 40mA z článku je sice hezký ale trochu mimo realitu.... navíc pokud bys vytvořil panel kterej by měl dostatečný parametry, tak kam ho na motorce dáš? to je plocha jako kr***.
Datum: 12. ledna 2009 14:35
 Berane, olověná baterka není tak náchilná na vyšší proudy, aby měla ampéra nějakej význam. 6V na dobíjenáí baterky je málo. Je potřeba alespoň 6,5 V nejlíp 7,2V.
Datum: 12. ledna 2009 14:24
 hele, dit nejsou zas tak malý, "solární článek Imax=40mA Uo=2V 69x26x3mm" píšou I max, to je 40 když bych dal 3, tak to bude už 120 mA a to už je 0,12 A, tak myslíš, že tohle kdyby mi dobíjelo (6 V a 0,12 A), tak že by mi to tu baterku trochu nedobilo?
Datum: 12. ledna 2009 14:24
Jméno: Beran
IP: uživatel1886
 Hele Chongu ty asik neumíš číst a taky ti neříkám polnoční král czest.
Datum: 12. ledna 2009 14:20
Jméno: Beran
IP: uživatel1886
 Jeden solární článek dodává 40 mA při 2V. Takže potřeboval bys 15 solárních článků to by ti dalo maximalně 600mA což je vyhovující, zapojit to musíš vždycky 3 članky do
serie abys získal 6V a pak budeš mít 5 řad článku po třech které spojíš paralelně a připojíš k baterce. Ale musíš počítet s tím, že nemužeš dobíjet baterku najednou články a
dinamem. Protože bys dodával dvakrát větší proud a to by se baterce nelíbilo. Články mužeš mít jako zálohu pro dobíjení baterky připojené přes vypínač a kdyby ti to
přestalo dobíjet tak zapneš články tak pul hodky počkáš aš se baterka trochu nahltí a pak směle dál
Datum: 12. ledna 2009 14:05
 j, dik za vysvětlení  skus mi to poslat pls ještě jednou, nic mi nepřišlo... tjanu@centrum.cz
Datum: 12. ledna 2009 14:01
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Než takovéhle blbiny, tak si kup raději Vape
Datum: 12. ledna 2009 13:38
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 LoukotMane.. tak to jsem se dlouho takhle praštěným nápadem nepobavil  . Upřímně... a platí to i pro rezistorového maniaka Berana... kam by jsi jako ty solární články chtěl dát? Ty miniaturní dávají pouze pá uA (mikroampér), to ta tvoje baterka má daleko větší samovybíjecí proud  a pokud by jsi chtěl něco co už má smyls, tedy to co dává řádově waty, tak to už stojí od tisícovky víc... a to nemluvím o rozměrech, protože to bys musel vozit na zádech  . A Beranovi... každý odpor je zároveň spotřebič, takže když něco odporem srážíš, ŕovnou spotřebováváš z výkonu určitou část, takže pokud by se použil solární článek tak by bylo nevýhodné jej regulovat jinak než pomocí měniče, nábojové pumpy, či jiného sofistikovaného zařízení aby se minimalizovali ztráty... Schema voltmetru, tedy link s popisem jsem ti poslal už 9.1 Loukot!
Datum: 12. ledna 2009 13:37
 jo, jako mě dinamo jako dobíjí někdy když vodpojim baterku, tak to jede i bez ní, ale někdy se zase stane, že když ji vodpojim, tak to ani neblafne, tak bych chtěl tohle jako takový jíštění, aby mi dobíjely vobě věci...
Datum: 12. ledna 2009 13:14
Datum: 12. ledna 2009 13:09
 sory, zapoměl sem říct, že se jedná vo čz 175, baterka, 6V 6Ah
Datum: 12. ledna 2009 13:07
Jméno: Beran
IP: uživatel1886
 Jakou baterku maš na tom pindourovi? Dobíjení je nejlepší přivést ze zapalka přes omezovací odpor a usměrňovací diodu, podle toho jaký má baterka vákon vypočítáš
velikost zatěžovacího odporu. např baterka má 9Ah, takže se nabíjí max. desetinou wýkonu to jest 0.9A, pro větší životnost baterky je lepší nabíjecí proud ještě snížit, takže
nejlíp u té 9Ah bych doporučil nabíjecí proud 0,85A. A taky si myslím, že kdybys chtěl nabíjet baterku přes solární články tak to bys jo jich hodně potrěboval aby ti dávaly prou
0.85A při 6.5V. jinak doufám že ohmuv zákon znáš kdyš se chceš pouštět d
o takovýhle rekonstrukce měj se čau.
Datum: 12. ledna 2009 13:02
 kdyby ste to taky někdo věděli, tak taky vodepiště..
Datum: 12. ledna 2009 10:41
 Zdar lidi mscháním tu gumu na mustanga jak je na nadrži kde bycj mohl sehnat schánim ji dost dlouho a nic nikde není potreboval bych tu samou poradte a dystak my napiste odkaz kde bych ji mohl koupit diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 22:55
Jméno: standa
IP: uživatel4975
 myslim ze pokud ozelis,ze guma nebude mit nahore origo vroubkovani,tak je to obycejnej kus tvrdsi gumy kterej ma na jedny strane vyrez pro uchyceni na zacatku bandy a pod bandou ma diru na M6 sroub....tu spodni cast sem nikdy nevidel origo,vsechny gumy co sem mel v ruce byli dole nastavovany prinejtovanym plechem....
Datum: 12. ledna 2009 22:55
 to neseženeš, raději zkus vyrobit
Datum: 12. ledna 2009 19:03
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Ty,to už asi neseženeš,je to nedostatkové zboží,já mám 3 mustangy a mám tu pásku jenom u jednoho,takže kdyby jste těch pásek měl někdo víc,tak mi napište na email.Dík moc.
Datum: 12. ledna 2009 7:36
 chci se zeptat mam převrtaný valec na 41,0mm to je nejakých 58ccm+- mam sniženou hlavu + par uprav ve valci-3přefuk a mam orginal karbec tudiš by to chtělo převrtat trysky tak se ptam na jaky pruměr shruba a jestli ma převrtat i volnoběžnou trysku. nějak těch 58ccm krmit musím časem bude jiny karbec s větším difuzorem +- 22mm diky za rady trysky odhaduju hlavni 75 a volnoběžnou bych asi taky oněco zvětšil jinak vrtáky na to mam
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 10:05
Jméno: Monty812
IP: uživatel82
 jo určitě dát větší trysku, těch 75 je celkem rozumných ale raděj odzkoušej několik průměrů, která bude lepší a možná by nebylo od věci malinko rozšířit výfukový kanál a dát výfuk s větším průměrem (ale ne o moc)
Datum: 12. ledna 2009 10:05
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 7:26
 Jojo,je to tak.Válec vydržel půl hoďky a pak bylo po něm.Ty kanály byj jen takovej pokus na vložve,která měla 8 výbrus a už byla vyhoněná no a tím pádem pro závody již nevyhovující.Tak sem zkusil tyhle kanály,pak udělal výbrus a docela to i jelo......Ale půl hoďky nejni zrovna moc.......Teď vyvíjim další kanál-třetí přepoušťák a bez klapek!!!!Až budu hotov,na webu bude zase foto a popis http://kordinaz.webgarden.cz/
Datum: 12. ledna 2009 7:26
 Ty vole to je otázka...  Je tam napsano že to vydrželo 30 minut a šlo to do kytek....a ty se ptáš jestli to zvyšuje výkon....hoši to mi ho vyndej....!
Datum: 11. ledna 2009 22:10
 dle mého skromného názoru to je úplně k hov**
Datum: 11. ledna 2009 21:39
 Nazdar draci. Mám takovej problém: Nedávno se mi na Jawě 21 zničil závit u svíčky tak jsem koupil novou hlavu, sice byla na 05, ale namontoval jsem ju. A hned to začalo nějak blbnout, motorka třeba jede na volnoběh ale špatně se rozjíždí, dělá to jako kdyby tam nebyl benzín, jede to jen když se neustále drží převlavovák na karbecu, mohl by mi někdo poradit kde by mohl být problém?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 9:18
Jméno: Maťej
IP: uživatel4930
 Možná nízká hladina (přívodu paliva do plovákové komory)
Datum: 12. ledna 2009 9:18
 A ještě jsem zapomněl říct, že asi tak po 200 metrech otravování apříšerné jízdy to jede normálně, spíše to bude tím karbecem, ne?
Datum: 11. ledna 2009 21:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak 05 ma mensi kompresi cili i mensi vykon ale ze by zas tak rapidni, to ne...jinak budes mit spatne utahnutou hlavu (jedine krizem utahovat a s citem!!!!!!!!!!!!) takze ti to podni fouka a ztraci to vykon, tez ti to muze foukat pod svickou...ale videl bych to zes to blbe utahl (a mozna i zkrivil)
Datum: 11. ledna 2009 21:13
Jméno: tuner
IP: uživatel1265
 zdar draci o kolik je nejlepší znížitt halvu?...a slyšel sem že když se to dělá soustruhem že tam zůstavají viditelné schůdky je to pravda?...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 15:47
Jméno: tuner
IP: uživatel1265
 tak sorry sem to blbě napsal ale steve mě pochopil to jsem měl na mysli
Datum: 12. ledna 2009 15:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 mozna myslel ty miniaturni drazky v ne hlavy na vnitrni strane hlavy...tam sou ale nezasahnou do valce ani do spalovaci komory takze nemaj vlvi na nic...
Datum: 11. ledna 2009 22:26
Datum: 11. ledna 2009 21:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 o kolik? o 1mm...ale zalezi na objemu spalovaciho prostoru a jeho snizeni atd atd...to by ti nejlip rekl frikulin...mam od neho hlavu a vypada to jako fajn prace, jde ted jaky to bude mit jizdni vlastnosti...schudky? mozna vne...ale jinak u nove koupenych hlav je to dost mozny, tem se ten spalovak snad dlabe krumpacem...proste to neni hlava ale spis spalek pod nohu stolu nebo tezitko oproti sterejm socialistickejm hlavam...
Datum: 11. ledna 2009 21:11
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 Čau je tu někdo z Mnichova Hradiště nebo z okolí ? sháním jistýho pana Petra Brdlíka a nikdo ho nezná tak kdyby tady aspoň někdo...dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 21:57
 Bydlim asi 20 km od Hradiště ale asi ho neznám....  Tak nevim proč vůbec píšu....
Datum: 11. ledna 2009 21:57
Jméno: JKB
IP: uživatel1732
 čau mám čz 175/477 řetězové kolo 16z. když tam dám 14z o kolik moc se změní převody mám namysli jestli to vůbec nějak poznam a jestli se to vyplatí aby to taky mělo aspoň průměrnou maximálku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 9:29
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 No jasně zě to bude znát...Když dáš sekendárko (to malý kolečko v pravim karteru) s menčim počtem zubů tak to pojede pomalejc ale bude to mít větší sílu ( místo toho aby jsi jel kopec za 2 tak ho pojedeš za 3 za 4) Do kopců je to dobrý ale jakmile přijde rovina tak je to v prdeli strašně rychle tam dáš všechny kvalty a pak už nemáš co řadit...jako zkusit to můžeš ( za pokus nic nedáš) já ho tam měl taky ale dal jsem ho pryč...Když máš motor ve špičkovim stavu tak to nepotrěbuješ vůbec k ničemu...
Datum: 12. ledna 2009 9:29
 zdravim hoši nemate někdo dílenskou přiručku na dandy 50, nebo apon nevite kde by se dala sehnat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 10:34
Jméno: standa
IP: uživatel4970
Datum: 12. ledna 2009 10:34
 čaute mam prosbu nemáte nekdo řetez na čz 175/477 na prodej?? ja ho shanim všude možne a nikdo ho nemá a nechce se mi kupovat uplne novej díky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 20:13
 Kolik bys dal za starej?
Datum: 11. ledna 2009 20:13
Jméno: didi
IP: uživatel4545
 Radši si kup novej,,neni to zas tak drahý
Datum: 11. ledna 2009 20:06
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 poraďte jaky je rozdil mezi svíčkama n17c a n17yc ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 20:33
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 k tomu propalování dna pístu musela by bejt špatná směs
Datum: 11. ledna 2009 20:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a jen tak ze zvedavosti: jaky okolnosti by to musely byt?
Datum: 11. ledna 2009 20:17
Jméno: standa
IP: uživatel4966
 u beznyho fichtla pist nepropalis!!
Datum: 11. ledna 2009 19:58
 ten propalenej pist bych se nebal poprit  ,musela by to bejt dobra souhra okolnosti aby se to propalilo
Datum: 11. ledna 2009 19:57
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Y = vysunuté jiskřiště = delší závit, údajně propaluje píst, ale většina lidí to vyvrací
Datum: 11. ledna 2009 19:50
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci newíte kdo vyrábí hotové podkovy mezi setrvačníkdy kromě azmarek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2009 17:59
 Zdarec draci.Tak podkovy jsem schopen dodat,ale momentalne vzhledem ke krizi je to velice spatne.Nemam ani podkovy,ani primarni 9-ti zuba kolecka na klikovku.Mimochodem,mam je bezne za 400 kc i se specialni matkou.Plus postovne.Az neco z techto veci bude,najdete na mem webu inzerat.Sledujte proto http://kordinaz.webgarden.cz/kontakt-inz Tam bude vse aktualni.Zdarec a mnoho sily a uspechu ve zvysovani vykonu preje Kordas
Datum: 13. ledna 2009 17:59
Datum: 11. ledna 2009 21:54
 ahoj lidi , udelal jsem na pinovi go motoru , vymenil sem aj ty dve puzdra v prevodovce a motor nejde protocit , myslite ze ty puzdra sem mnel vic vysoustruzit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 18:25
Datum: 11. ledna 2009 18:25
Jméno: standa
IP: uživatel4966
 urcite
Datum: 11. ledna 2009 17:21
Jméno: trmich
IP: uživatel2248
 zdary lidi, nechal sem si udelat novej vybrus a kdyz sem to dneska nakopnul, tak to ve valci dost rachta... myslite ze to casem prestane?? a cim to muze bejt zpusobeny?? A jeste jedna otazka, jak dlouho a jakym zpusobem bych mel ten vybrus zajet?? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel4970
Datum: 12. ledna 2009 12:15
 Ja sem jednou zlomil krouzek... pak sem vymenil oba 2 a kdyz sem to sel projet tak to nekdy az jakoby tukalo ale ted uz jezdi normalne a prestalo to tak po 10Km...
Datum: 11. ledna 2009 18:39
Jméno: Tomas15
IP: uživatel4612
 skus se kouknout jestli nemas sjety pouzdro na ojnici, jak v tom je pistni čep, tim padem by ti ve valci hazel pist na vsechny strany a to by ti mohlo vyvolavat ten tvuj rachot  taky my v tom řachtalo, a bylo to zrovna tim pouzdrem
Datum: 11. ledna 2009 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel4966
 nove výbrus ,stara klika...co bys chtel....zvoní...pujde srát
Datum: 11. ledna 2009 17:15
Jméno: trmich
IP: uživatel2248
 jo, pist mam spravne... ten krouzek me taky napad. a nemuze to bejt treba malejma vulema??
Datum: 11. ledna 2009 17:07
Jméno: trmich
IP: uživatel2248
 jo, pist mam spravne... ten krouzek me taky napad. a nemuze to bejt treba malejma vulema??
Datum: 11. ledna 2009 17:04
Jméno: Pajik
IP: uživatel3826
 podle toho o jakej jde zvuk ale muže to dělat ložisko na klice ... a zajíždí se to podle servisní příručky ... ale neoficiálně to snačí pořádně přimazat a tak těch 500km jezdit do těch 50km/h a bude to ok protože po vybrusu je musí zajet jen válec
Datum: 11. ledna 2009 17:02
 sundej válec a koukni jestli se ti nerozlomil kroužek a jestli máš píst šipkou k vejfuku
Datum: 11. ledna 2009 17:01
 Zdarec lidi , ide zapsat do techničáku u 175 477/01 ,obsah 125 abych na ní mohl jezdit od 16???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 20:08
Jméno: Standa
IP: uživatel4966
 Kup si 125/467 a nakituj si ji treba na 215ccm  ,ale udelat ze 175-125 neni prdel,jedine koupit noty z 125 a prebouchnot stitek...
Datum: 11. ledna 2009 20:08
Datum: 11. ledna 2009 19:04
 Jasně že jo,ale neni to legální.Seženeš si papíry od nějaký podobný ČZ ale od 125ccm.Třeba od Čz 125/476 a jen upravíš údaje podle techničáku.To je číslo motoru,rámu,rok výroby,barva stoje,atd
Datum: 11. ledna 2009 16:50
 jo ale jak si ověříja obsah , to ti budou rozdělávat motor??
Datum: 11. ledna 2009 16:45
 leda na škrtící sadu...
Datum: 11. ledna 2009 16:43
Jméno: matej
IP: uživatel4967
 Zdarec lidi nevíte kde by se dala sehnat starttovacá páka na JAWU DANDY50? Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 16:23
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Datum: 11. ledna 2009 16:23
Jméno: Standa
IP: uživatel4966
 tady v shopu
Datum: 11. ledna 2009 16:20
 Čau hoši, jak se může přehřát převodovka a jaké to má důsledky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 21:53
 Jako stalo se mi že mi jedno futro nenazalo (zavařená mazací drážky...) a zadřel sem převodovku na futru tak že se zastavila a kouřilo se z odvzdušňovací dirky....! Vyměnil sem olej chvilku zajel a sedla si. Ale stejně....futro se zničilo až tak že mi začala vypadávat dvojka a následně sem přetrhl předlohovou hřídel....ale to je jiný téma....  Ale přehřát se může...  Nejdřív to poznáš právě na spojce...!
Datum: 11. ledna 2009 21:53
 ale prd, do klikovky ti maximale bude "foukat" směs benzínu a vzduchu a ta ti určitě nepomůže v přehřívani převodovky
Datum: 11. ledna 2009 21:47
Jméno: Joxa
IP: uživatel4969
 Sem tady četl že když špatně zajedu nové kroužky tak mi to kolem nich bude foukat ke klikovce a tím se bude přehřívat převodovka
Datum: 11. ledna 2009 17:28
 no může se maximálně stát to že se ti přehřeje olej a přestane ti fungovat spojka
Datum: 11. ledna 2009 16:04
|



|