slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1916  1917  1918  1919  1920  1921  1922  1923  1924  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdat takže je jedno jak zapojím indukční cívku? A nerozlišuje se jestli je to 6V nebo 8 V??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
na 1 das kabel od kladivek a na 15 das kostru:-)
 
 
Datum: 19. ledna 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja jezdim na obe inducky a jiskra je stejna a na levou stranu inducky pride kostra a na pravou kabel s civky kdyz to zapojis opacne bude davat mali jiskry
 
 
Datum: 19. ledna 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ono je to vcelku jedno, jetli 8 nebo 6 Voltů... já jezdim zatim pořád jenom s 6V a jede furt!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Kozička      IP: uživatel1194    
Zdary! Kolik vydrží kilometru jednokroužkovej píst na dachlu, třeba desátej výbrus!Zajímají mi odpovědi jen od těch co s tím jezdili a co stim mají skušenosti! Předem děkuji za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
já to chápu, jen jsem si dělal prdel (pochopil?:-D), už jsi mi to taky vysvětloval, to já jsem měl prostě potřebu si rejpnout, když jsi mi takhle nahrál:-D akorát jsem jednou přemýšlel (prostě jsem nemohl usnout no...:-D), jestli by nešlo zajet válec pomalu v klidu na sériovce a pak ho dát na závoďáka, druhou stranou věci je, co by udělala převodovka s válcem upravenym na úrovni tvých úprav... ale to by se muselo vyzkoušet, co by to udělalo když by se to 300 - 500 km točilo o 1000ot./min. víc než na co je to stavěný, myslim že maximálně dva válce a měnit převodovku... no, uvidim jak se vyjádříš...:-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stanone myslim že vim kam míříš....na to že má po 100Km zajetej motor a jedu na závod. Ale ono to jinak nejde. Nehledě na to že si nechávám dělat výbrus s mě známou vůlí nehledě na to že jezdim olej na špičkový (světový úrovni) v neposlední řadě tak proto že můj motor nejde zajet "pomalu". A jednokroužek když roztočíš přez 10 000 ot. holt tak dlouho nevydrží. Já to spíš počítám v motohodinách. Za loňskej rok sem najel asi 15 motohodin...ale na 3 válce (v jednom kroužek praskl, jeden sem měnil protože se mi nelíbil...) a spotřeboval sem u toho jednu převodovku (přestřižená předloha) Takže závodní motor (opravdu závodní motor ne motor s vyleštěnejma kanálama a podkovou...) je časovaná bomba....Neni čas se s ničim a nikde mazlit. Musíš mít ale 100% jistotu že to jak to děláš motoru neubližuje. Takže já si myslim že spíš malinko nevíš co to je motor co točí přez 10 000 a jak se k němu chovat. To jinak nejde....! Vem si že pod 7500Ot mu spíš ubližuješ tim že neni dostatečně vypláchlej- jel by si zajíždět motor a točil ho přez 7000...? ASi ne....já musim....:-) Pochopil...?
 
 
Datum: 20. ledna 2009 10:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5018    
chces dobrou odpoved na dobrej dotaz...? ....kup si tech krouzků aspon 5 na rok pokud dost jezdis....
 
 
Datum: 19. ledna 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
jenomže ten tvůj motor a to tvoje zabíhání válce frikulíne...:-D no, radši budu zticha, třeba od tebe ještě někdy něco budu potřebovat:-D:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle chování podle motoru podle oleje...já ho jezdim na motorech co točí cca 10 000 jezdim hodně kvalitní olej a motor absolutně nešetřim....a vydrží mi cca 500-700km...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: fsdf      IP: uživatel2971    
Zdarec,chci se zeptat co si o tom myslite popripade jake mate zkusenosti http://www.minibike-shop.cz/tuningovy-karburator-19-mm-p-160.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: didi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
kurva ja si vsechny ty tvoje nicky zacnu zapisovat abych se v tom potom vyznal:-D:-D co chces slyset....jak vsichni rikaj je supr,jdi do nej...! jak vidis nikdo o ten karbec nestoji....vsichni jedou znacku...za prvy protoze ta znacka je vyskousena lety a za druhy protoze na tu znacku s jistotou sezenes sadu trysek,kterou potrebovat budes....tenhle karbec sem tu kdysi predstavil ja,mel jsem ho v ruce,davali sme ho na tuněnej minicross a protoze mi zarazila jeho nizká cena..... na motoinzerci je Bing z MZ za 300,- tak po nem skoc:-D na me je velkej,ja ho nechci:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Na ten Amal sem se ptal a nemaj k nemu zadny dalsi trysky, jen ty, co sou ke karbu. JInak nevite, jaky tam jsou, jestli by sly nahradit z Jikova napr.?
 
 
Datum: 19. ledna 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
brm brm:-D a vubec nejlepsi je seriovej do jiste miry uprav...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
v tomhle s tebou souhlasim frikuline
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/1513 osumnáctka stačí
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože nenávidim každej den ty samý dotazy od stejně šetřivejch blbců co si myslej že u kompu vyladěj fichtla.....!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: fsdf      IP: uživatel2971    
http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/products_id/1515 seso promin za reklamu je to 21 jeste tam maj 18 a pise ze 19 budu as nekdy letos
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
pro: mustang23333 kde se dá sehnat ten amal ?...nikde sem ho nenašel
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
pro:fsdf takovýhle odpovědi má frikulin v oblibě :-) :-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
huráááá už vim co to to r/n/´=to je když chcete dát (entrem) další řátek ale ten co ste napsali je moc krátkej
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
lol lidi tak co bude o 4 odkazy níž o tomto karbecu mluvil tak nepobírám co řešíš\r\nkup si rací 19 amala,nebo binga21 ty zas vydiš 800kč a mysliš dovijak neušetříš
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: fsdf      IP: uživatel2971    
Bohuzel ne.Neodpovedel na danou otazku.
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sem ti taky jen odpověděl...:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: fsdf      IP: uživatel2971    
se jen ptam nee
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děte už s timhle dětskym karbcem do prdele....:-)
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel1635    
Zdravím, před nedávnem jsem se tu ptal, jestli jde předělat zapalování na pionýrovi z 20W na 30W. To už vím, že to jde celkem bez problémů, ale chci se ještě zeptat jak mají být ty cívky? U 20W je zapalovací cívka dole a světelné nahoře. Jak je to u 30W zápalka? Má být zapalovací nahoře vlevo a světelné cívky nahoře vpravo a dole? Díky za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
chongu uz nekolikrat sem ti rikal,ze to tak neni......
 
 
Datum: 20. ledna 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No to Kony takhle nejde... u 30W verze jsou dvě světelné cívky zapojené v serii. A protože se jejich napětí sčítá, tak musí být ve fázi... a pozice pravá dolní versus pravá horní jsou pozice kde jsou ty póly ve fázi, takže se musí dát tam. Pokud by jsi je však slučoval přes graetzův můstek, tak pak je to jedno... Ale potom nejde použít ty párové póly na 30W verzi... Jsou to totiž dvě 3V!
 
 
Datum: 20. ledna 2009 8:23
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel1635    
Díky za odpovědi. Já mám tu zapalovací cívku dole, tak ji tam nechám a ty světelný dám nahoru...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
ja ji davam napravo dolu....ty 2 svetelny dobre sedej nahore...vetsinou tam mas i vyklenek v karteru na tu civku...jinak funkcne je to jedno:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
No nevim jak to má bejt správně,ale já kdzž to peházim jak chci tak to funguje stejně!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: volej      IP: uživatel4421    
cau draci delam komplet generalku na fíkoj ale chci se zeptat co vse je potreba udelat se samotnym motorem kromě klasiky (svíčky trisky karbec koleno vypaleni vyfuku atd.) predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem se usmál :-D generálka jak má bejt!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
:-D přesně to mě taky pobavilo :-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Líbí se mi napsaný generálka klasika....:-D svíčky trysky koleno vejfuk...:-D To je kravina....:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel4985    
klika, loziska, gufera, pistni sada, vybrus, poradne vse vycistit a utesnit
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5018    
základem je klika,výbrus loziska ...a pak sounalezitosti jako pretesnit motor,novy gufera,spojka...popripade futra v prevodovce a tak...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
No tak to je:výbrus,píst,pístní kroužky a klikovka!(samozdřejmě všechno nový).
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci když si snížím hlavu na fiku na stupen komprese tak 11 budu tam muset lejt 99 nebo 100 oktanovej benzín?...a jak dlouho by mi ten motor vydžel když bych tam lil tenhle benzín? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Kdysi sem od jednoho typka kupoval 05ku, orezla ze stodoly, udajne nejela aspon 10 let... Benzin tam kupodivu nejaky byl, vycistil sem svicku, vycistil karbec a i na ten stary benzin to chytlo. A ten zapach/vune, co se linul z vyfuku to sem jeste necejtil... Kdovi co tam bylo i za olej, ale ta vune byla zajimava.
 
 
Datum: 19. ledna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
cim vetsi tim lepsi ale zas do urcite miry, pak uz to ma stejny ucinek...jinak co se tyce toho spatneho benalu - pokud je stary tak to je vicemene jasny i gdyz fika sem nakopl na 13 roku stary benal a to sel napoprvy, ty dnesni uz tak trvanlivy nejsou, spis to sidej...jinak gdyz bude malooktanovy tak ti to bude klepat jak svin a odnese to hlavne ojnice s klikovkou (gdo jel na fikovi s opravdu velkym predstihem tak to je neco podobnyho) takze se vyplati radejc investovat o par korun vic na litru nez pak nekolik stovek do novych casti motoru...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel5019    
No budu tam mit jeste par dalsich drobnych uprav jako treba podkova,zvetseni sacich kanalku, Difuzor 19mm a Prevrtanej karbec a casem i bezkotaktni zapalovani...tkze nebude vadit kdy tam budu lejt tu 99 jen na zavody a na normal jezdeni 95?
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
můžeš mi říct co benzínem pokurvíš?
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když budeš mít 11:1 bez dalších úprav lej si tam dál klidně 95 natural..... A ten olej...podle peněz...!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel5019    
Mi doslo ze tam nebude stacit m2t ale nejakej lepsi:-D.....a nebude se mi ten motor nejak moc kurvit kdyz tam budu lejt porad tenhle benzin?
 
 
Datum: 19. ledna 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pomer stejnej a olej vyssi kvality (ne ze te napadne M2T! ne jako agresivne napadne ale napadne do hlavy:-D) treba Motul 510 bo jine lepsi treba od Shellu, Stihl do motorovek atd atd...je to jen priklad ale na vyjadreni pouziti hodne dobryho mineralu nebo lepsi polsyntetiky to staci...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
je šum a fuk jaký benzín tam leješ, hlavně at neni starý!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
a jak se ten benzín ředí a jakýn olejem?
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5018    
to by potom ta uprava mela minimalni vyznam kdybys tam pral 95 natural:-D:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: J3ND4      IP: uživatel4985    
zdarko hosi potrebuju vedet jestli ma simson a stadion stejnou dylku ojnice......vite to nekdo?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 23:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
no kdo ví....spis bych rek ze ten simson bude kratsi....stadion je traktorovitej a simson tocivej pri stejnem zakladnim vrtani....zdvih bude stejnej...nerikam ze je stejna delka ojnice!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 23:26
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel4988    
no pockat na stadiona se bezne na zavodech dava ojnice ze S-51 ale jestli se zkracuje valec nevim pac me to nikdy netizilo
 
 
Datum: 19. ledna 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
ne nemá
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Zdar,když si chci dát karburátor z minibike na fíka,tak to musim mít klapku,nebo to funguje i normálně na rozvod pístem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
normalka pistem...ale samozrejmne musis vhodne upravit sání a sací kanál...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel2467    
dobry den poradte co je lepsi na simsona 60ccm 4kanal nebo 70ccm 2 kanal??? díky\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krásná diskuze.....:-D:-D:-D:-D Tak se mi to líbí....:-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale vubec ne my si to muzem dovolit dyt to jim uz od malicka a mam 55 kilo, na svou vejsku silna podvyziva takze bych to zral po vagonech...vlastne 56 po obede:-D...samozrejme posolit...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
já bych na ten se sádlem a cibulí prosil ještě trochu soli:-D:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale sadlo a cibule je best... hej a co sakra znamena ro \r\n ?
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK ®      IP: uživatel3276    
jóó takovej chleba se sádlem a škvarečky......hmmm.....cibulka taky může být :-)
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo tady se řeší občerstvení :-D zadej do vyhledávače simson forum a hned pod tim je krasnej odkaz
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5018    
ja bych to s tim sadlem a cibuli neprehanel.... kluci budete tlustý..!a budete prdět..!:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a hele pan je gurman:-):-D;-)
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel4985    
pridavam se ke chlebu se sadlem a cibuli
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel2467    
ale jaka je adresa toho fora
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
podle meho nazoru je este lepsi chleba se sadlem a cibuli, ten je bezkonkurencni...pokud wim tak se to tu nazyva Fichtl kramek cili se tu radi ligicky ohledne fuchtlu...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
ale faktem je ze objem nenahradis....ale musis brat v uvahu dalsi veci...na tu 60/4 nemusis nic upravovat,das jen odlehcenou kliku(a ani to nemusis!) a 60 hlavu....na tu 70/2 se musej vyfrezovat kartery a koupit kliku na S70 ...nevim...nejsem sifonář,ale asi bude lepsi ta sada 60/4 ...kdyz pridas sounalezitosti(prevodovka,karburator,vyfuk) tak ti to pojede o poznani vic nez s tou 70/2....
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Ja si myslim,že je lepší chleba s máslem a šunkou
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co je lepší....? Chleba s máslem a salámam a nebo chleba s máslem a džemem..?????
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle se řešilo na simson foru, nevim proč si to tam nenajdeš :-) lidi si povídaj že je lepší 60/4, podle mě udělaj dva kanálky víc než 10ccm, ale má na to vliv hodně dalších věcí, jako celkovej stav motoru, převod, klika, vyfuk, hlavně jak zajedeš.
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: whiskey      IP: uživatel2971    
A jeste jsem se chtel zeptat jestli se vyplati pouzit nejaky karbec na minibike prej delaj nejaky repliky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: whiskey      IP: uživatel2971    
ja tam napisi vzdycky neco jinyho ja to neresim a kolik mam prezdivek urco dost
 
 
Datum: 19. ledna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5018    
Kolik mas jeste jmen pod touhle IP:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5018    
minibike-shop.cz sekce minibike tuning ....najdi si to ...a samotny klapky maj na scooter-tuning.cz a na scootland.cz staci si vybrat....asi se v tom vyznas,takze volba klapky je na tobe....
 
 
Datum: 19. ledna 2009 14:59
 
 
 
 
Jméno: whiskey      IP: uživatel2971    
posles mi odkaz pls.Diky
 
 
Datum: 19. ledna 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
delaj sadu za 800,- karburator prumer 19mm,priruba,filtr ...vypada dost slusne,ale nevim jestli k nemu delas i sadu trysek...jestli se to vyplatí....no na minicrosu fungoval bez ladění..na první nakopnutí....a dle me je ta sada slusná...mas v ni i filtr v hodnote 300,-
 
 
Datum: 19. ledna 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: whiskey      IP: uživatel2971    
zdarec hosi jakou klapku mate odskousenou na pinala poslete pls i odkaz.Predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Promiň ...frikuline...ten tvůj příspěvek měl být vtip?...hahaha
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám vyzkoušenou klapku "C"....ale myslim že když dáš jinou nic se nestane...na klavíru sou myslim skoro všechny klapky stejný...:-)
 
 
Datum: 19. ledna 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: whiskey      IP: uživatel2971    
ja chci pouze klapku domecek si vyrobim
 
 
Datum: 19. ledna 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
 
 
Datum: 19. ledna 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: bdfsg      IP: uživatel2971    
Zdarec hosi,chci se zeotat v cem spociva uprava protahle 3 u pionyra nekde jsem neco takoveho cetl diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno jo no...a to mě brzo čeká...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výroba výstupní hířdele + výroba předlohového hřídele (to znamená změna výstupního soukolí) spojená s prohozením volných kol na hřídelích...! Dost drahá a složitá úprava a podmínkou je hodně dobrej motor (protože původní jednička prakticky přejde ve dvojku...)
 
 
Datum: 19. ledna 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: dkk      IP: uživatel2971    
Zdarec hosi,zdvih se pocita kdyz je pist v DÚ tak od horni hrany pistu po konec valce?Predem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
hodne blbe receno je to vzdalenost okraje valce a spodni hrany vejfukovyho kanalu.....jinak je to rozdíl vzdalenosti pist nahore-pist dole...skus si to zmerit....pokud mas fichtla tak ten ma zdvih 44mm...
 
 
Datum: 19. ledna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Zdvih se počítá že se dá píst do DŮ a pak s ním pohneš do HŮ,a vo kolik se hnul dolejšek nebo horejšek a to je zdvih!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdar jak je zapojena indukční civka ???díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
myslis si ze sem debil? to sou samy frajerinky,ale skutek utek....
 
 
Datum: 19. ledna 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
stando pouz eu pionýra to můžeš otočit!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
ty chces asi slyset ze je to 15 na kostru a 1 na kladivka ....a kdyz to otocis tak se nic nestane:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jedná se o tzv. autotransformátor, tedy je v jednom bodě spojené primární a sekundární vinutí.... :-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 7:53
 
 
 
 
Jméno: vbzdenc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám pár lama dotazů ohledně plovoucího kotouče: kolik je min tlouštka? kolik má nový? a tlouštka brzdových destiček? kolik min a kolik nový? kdyžtak dík za zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
asi tak,ale od ty doby co mi v praze masírovali za cervenou tak jezdim jen do oranžový:-D:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ty jsi stando strašný prase!:-D:-D kvůli tobě snad ani nebudu dělat řidičák, se bojim že mě někde sejmeš:-D To znáte ten vtip jak kluk dělá autoškolu, projede na červenou a instruktor: co je? žák: brácha na červenou nestaví! nic, jedou dál, je tam zelená, žák brzdí jako prase, zastaví a instruktor: co je? vždyť je tam zelená!! žák: se bojim že mě sestřelí brácha....
 
 
Datum: 19. ledna 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5018    
pískalo to jako kráva ale jak ty kotouce byli zvlneny tak to trochu brzdilo ...ale kdo mel drzet v ruce ten volant:-D:-D Jako co se týče jezdeni autam tak ja zase nemam pud sebezachovy kdyz mi to chytne....s tema kotoucema sem jezdil asi pul roku a dobrzdovat na dalnici ze 150 na 110 kvuli nejakymu pitomcovi bylo beznou zalezitosti....holt rachot...teda pískot....a vibrace:-D:-D Nesmite z toho bejt posrany....jako malej kluk sem jezdil na fichtlu bez spojky a bez brzd a nikdy sem se nerozbil....a nezapominejte v aute na rucni brzdu....ta te dostane z kazdyho pruseru:-D:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ono to brzdilo díky tomu že byly v autě:-D kdyby byly u kola, tak by standa asi psal z nemocnice, jestli jezdí vyššíma rychlostma:-D:-D Ale že to při brždění docela pískalo co, stando?:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proč si je měl v autě....???? A jak to v autě mohlo brzdit...? Já je teda mám vždycky a zásadně pod kolem "na" autě.....! Ale proti gustu.....:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
Ja mel v aute 0.5cm siroky kotouce a desticky sjety na kov a taky to brzdilo....:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Minimální tloušťka je daná odvahou jezdce....
 
 
Datum: 19. ledna 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hodně lama dotaz ona na něj totiž neni odpověď....:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus za kolik byste tak prodali kostru na fichtla nikde nepoškozenou pant na sedlo atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
No a,, že dávaj v kovošrotě 2,5 za kilo?:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v kovošrotě dávaj teď tušim 2,5 za kilo....!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
z Kolína ...dám ti celyho fichtla..krom motoru :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je kloudná odkat si?
 
 
Datum: 18. ledna 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
dám ti jí zadarmo ..když si pro ní přijedeš
 
 
Datum: 18. ledna 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
max 400
 
 
Datum: 18. ledna 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci když chci vyndat ložiska na klikovce tak je musím nahřát a vyrazit přes med nebo jak se to dělá|?...díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je vyndáváš a zahazuješ neni třeba nahřejvat....! Prostě polož karter na kus polene a z druhý strany (ani ne přez měď když je zahodíš...) vyraz ložiska....! Nehledejte v tom zase vědu...! Zpátky to jde ještě líp...ložiska na půl dve do mražáku nahřej karter a nepotřebuješ žádnej nástroj jen svoje ruce...a udělá to klap....:-)
 
 
Datum: 19. ledna 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Já to normálně nahřál,jedno vypdlo sam a na druhý sem musel lehce poklepat!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 8:42
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1412    
chlapi chlapi vy jste asi nechodili do skoly co?:-D:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v opravě dvě chyby ve dvou slovech.......chlape zamysli se nad sebou.... :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
prava měd
 
 
Datum: 18. ledna 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
bude poznat na síle motoru-nová ložiska u kliky nový pístní čep a bronzové pouzdro ojnice druhý výbrus nový píst a kroužky a svíčka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
koukam astronomicke cifry tady litaj:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5018    
ja si myslim ze muj fichtl má 3.5 koně:-) jak ty vase to nevim:-D:-D EVo 5 ma zatim 0 HP tak nerej....:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standoooo....vyndej ruku z kalhot....pak píšeš nesmyslně velký čísla....!
 
 
Datum: 19. ledna 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5013    
urcite....pokud to vse udelas spravne tak muzes zvednout vykon tvyho fichtla az na 3.5HP
 
 
Datum: 18. ledna 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
Jo bude,ale až po zajetí výbrusu.Jinakk ze začátku to bude ještě horší.nemusíš se bát že ti utrhne ruce.
 
 
Datum: 18. ledna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Minimálně
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
zdr , chci se zeptet jak na stadionu 22 rozdelam zadni tlumice-melo by to jit ale nevim tak abych neco nezkazil. A za druhe jak mam vyndat tlumič vyfuku-oddelal jsem tam sroubek na konci ale nevim jestli to jew original, no ale nejde to ven -jen mi to zapadava dovnitr. pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel4806    
Zdar kluci,\ rad bych se zeptal technicky zdatnejsich nez sem ja:kdyz dam do hlavy valce svicku de mi to naslapnout strasne ztuha ale kdyz ji vyndam tak je to dobry,diky vsem kteri mi odpovi na e-mail odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel4806    
Jo tak dik vsem za odpovedi myslel sem ze to mam nejak podelany
 
 
Datum: 19. ledna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Jarku dobra:-D bud rad ze mas tak dobrou kompresi...jinak si ale nenapsal zprvu jak to maj ostatni kamosi
 
 
Datum: 19. ledna 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože je maj ostatní vyběhaný.
 
 
Datum: 19. ledna 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel4806    
ale to de fakt strasne tezko ... proc to teda ostatnim nejde taky stejne jako me??
 
 
Datum: 19. ledna 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5018    
nezlob se,ale na tohle nejde ani jinak odpovedet....kolik ti je..? 12...? promin,ale na tomhle principu fungujou motory....rika se tomu komprese a je to jeden z hlavnich parametrů motoru....
 
 
Datum: 19. ledna 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel4806    
No de vydet jak tomu vsichni rozumite normalne bych to asi pochopil---u kamosu kteri maji taky pincky tak to de uplne jednoduse ale u me ne takze nez tady nekdo zacne mudrovat tak si nejdriv zjistete vsechny okolnosti
 
 
Datum: 19. ledna 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako tečku bych dodal......jakou asi mohl čekat odpověď na blbou otázku....? :-)
 
 
Datum: 19. ledna 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel2952    
tak takhle sem se dlouho nezasmal,..tak ten byl hodne dobre:-D dobre ty zdenku:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdenek na to kápnul :-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jí vyndáš a je to dobrý, tak proč jí tam dáváš?
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel5015    
páč tam vzniká tlak
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Ježiši,to je jasný,když je svíčka je komprese a de stuha a kadž svíčka neni komprese taky neni a de to z lehka!
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takle to snad pochopíš :-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řečeno,že když vyndáš svíčku,tam je tam díra,kterou když hejbeš s pístem jde vzduch,tak to jde lehce :-D ,ale když tam svíčka je,tak tam tudy vzduch nejde a vzniká tam větší tlak :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: Hatak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je tam svíčka tak to má kompresi a jde to stuha, to má snad logiku, je vidět že tomu vůbec nerozumíš
 
 
Datum: 18. ledna 2009 20:20
 
<  1916  1917  1918  1919  1920  1921  1922  1923  1924  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 17:38:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu