Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdat takže je jedno jak zapojím indukční cívku?
A nerozlišuje se jestli je to 6V nebo 8 V???
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 21:22
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 na 1 das kabel od kladivek a na 15 das kostru
Datum: 19. ledna 2009 21:22
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja jezdim na obe inducky a jiskra je stejna a na levou stranu inducky pride kostra a na pravou kabel s civky kdyz to zapojis opacne bude davat mali jiskry
Datum: 19. ledna 2009 20:16
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ono je to vcelku jedno, jetli 8 nebo 6 Voltů... já jezdim zatim pořád jenom s 6V a jede furt!
Datum: 19. ledna 2009 20:09
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 Zdary! Kolik vydrží kilometru jednokroužkovej píst na dachlu, třeba desátej výbrus!Zajímají mi odpovědi jen od těch co s tím jezdili a co stim mají skušenosti! Předem děkuji za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 15:27
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 já to chápu, jen jsem si dělal prdel (pochopil?  ), už jsi mi to taky vysvětloval, to já jsem měl prostě potřebu si rejpnout, když jsi mi takhle nahrál  akorát jsem jednou přemýšlel (prostě jsem nemohl usnout no...  ), jestli by nešlo zajet válec pomalu v klidu na sériovce a pak ho dát na závoďáka, druhou stranou věci je, co by udělala převodovka s válcem upravenym na úrovni tvých úprav... ale to by se muselo vyzkoušet, co by to udělalo když by se to 300 - 500 km točilo o 1000ot./min. víc než na co je to stavěný, myslim že maximálně dva válce a měnit převodovku... no, uvidim jak se vyjádříš...
Datum: 20. ledna 2009 15:27
 Stanone myslim že vim kam míříš....na to že má po 100Km zajetej motor a jedu na závod. Ale ono to jinak nejde. Nehledě na to že si nechávám dělat výbrus s mě známou vůlí nehledě na to že jezdim olej na špičkový (světový úrovni) v neposlední řadě tak proto že můj motor nejde zajet "pomalu". A jednokroužek když roztočíš přez 10 000 ot. holt tak dlouho nevydrží. Já to spíš počítám v motohodinách. Za loňskej rok sem najel asi 15 motohodin...ale na 3 válce (v jednom kroužek praskl, jeden sem měnil protože se mi nelíbil...) a spotřeboval sem u toho jednu převodovku (přestřižená předloha) Takže závodní motor (opravdu závodní motor ne motor s vyleštěnejma kanálama a podkovou...) je časovaná bomba....Neni čas se s ničim a nikde mazlit. Musíš mít ale 100% jistotu že to jak to děláš motoru neubližuje. Takže já si myslim že spíš malinko nevíš co to je motor co točí přez 10 000 a jak se k němu chovat. To jinak nejde....! Vem si že pod 7500Ot mu spíš ubližuješ tim že neni dostatečně vypláchlej- jel by si zajíždět motor a točil ho přez 7000...? ASi ne....já musim....  Pochopil...?
Datum: 20. ledna 2009 10:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
 chces dobrou odpoved na dobrej dotaz...? ....kup si tech krouzků aspon 5 na rok pokud dost jezdis....
Datum: 19. ledna 2009 22:52
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 19. ledna 2009 20:02
 Podle chování podle motoru podle oleje...já ho jezdim na motorech co točí cca 10 000 jezdim hodně kvalitní olej a motor absolutně nešetřim....a vydrží mi cca 500-700km...
Datum: 19. ledna 2009 19:33
Jméno: fsdf
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 17:19
Datum: 20. ledna 2009 17:19
Jméno: standa
IP: uživatel5018
Datum: 19. ledna 2009 23:23
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Na ten Amal sem se ptal a nemaj k nemu zadny dalsi trysky, jen ty, co sou ke karbu. JInak nevite, jaky tam jsou, jestli by sly nahradit z Jikova napr.?
Datum: 19. ledna 2009 20:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 brm brm  a vubec nejlepsi je seriovej do jiste miry uprav...
Datum: 19. ledna 2009 19:59
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 v tomhle s tebou souhlasim frikuline
Datum: 19. ledna 2009 19:14
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/1513 osumnáctka stačí
Datum: 19. ledna 2009 18:59
 Protože nenávidim každej den ty samý dotazy od stejně šetřivejch blbců co si myslej že u kompu vyladěj fichtla.....!
Datum: 19. ledna 2009 18:55
Jméno: fsdf
IP: uživatel2971
 http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/products_id/1515 seso promin za reklamu je to 21 jeste tam maj 18 a pise ze 19 budu as nekdy letos
Datum: 19. ledna 2009 18:53
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 pro: mustang23333 kde se dá sehnat ten amal ?...nikde sem ho nenašel
Datum: 19. ledna 2009 18:50
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 19. ledna 2009 18:48
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 huráááá už vim co to to r/n/´=to je když chcete dát (entrem) další řátek ale ten co ste napsali je moc krátkej
Datum: 19. ledna 2009 18:46
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 lol lidi tak co bude o 4 odkazy níž o tomto karbecu mluvil tak nepobírám co řešíš\r\nkup si rací 19 amala,nebo binga21 ty zas vydiš 800kč a mysliš dovijak neušetříš
Datum: 19. ledna 2009 18:43
Jméno: fsdf
IP: uživatel2971
 Bohuzel ne.Neodpovedel na danou otazku.
Datum: 19. ledna 2009 18:38
 Sem ti taky jen odpověděl...
Datum: 19. ledna 2009 18:36
Jméno: fsdf
IP: uživatel2971
 se jen ptam nee
Datum: 19. ledna 2009 18:34
 děte už s timhle dětskym karbcem do prdele....
Datum: 19. ledna 2009 18:32
Jméno: Kony
IP: uživatel1635
 Zdravím, před nedávnem jsem se tu ptal, jestli jde předělat zapalování na pionýrovi z 20W na 30W. To už vím, že to jde celkem bez problémů, ale chci se ještě zeptat jak mají být ty cívky? U 20W je zapalovací cívka dole a světelné nahoře. Jak je to u 30W zápalka? Má být zapalovací nahoře vlevo a světelné cívky nahoře vpravo a dole? Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 chongu uz nekolikrat sem ti rikal,ze to tak neni......
Datum: 20. ledna 2009 11:29
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No to Kony takhle nejde... u 30W verze jsou dvě světelné cívky zapojené v serii. A protože se jejich napětí sčítá, tak musí být ve fázi... a pozice pravá dolní versus pravá horní jsou pozice kde jsou ty póly ve fázi, takže se musí dát tam. Pokud by jsi je však slučoval přes graetzův můstek, tak pak je to jedno... Ale potom nejde použít ty párové póly na 30W verzi... Jsou to totiž dvě 3V!
Datum: 20. ledna 2009 8:23
Jméno: Kony
IP: uživatel1635
 Díky za odpovědi. Já mám tu zapalovací cívku dole, tak ji tam nechám a ty světelný dám nahoru...
Datum: 19. ledna 2009 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 ja ji davam napravo dolu....ty 2 svetelny dobre sedej nahore...vetsinou tam mas i vyklenek v karteru na tu civku...jinak funkcne je to jedno
Datum: 19. ledna 2009 18:12
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 No nevim jak to má bejt správně,ale já kdzž to peházim jak chci tak to funguje stejně!
Datum: 19. ledna 2009 18:05
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 cau draci delam komplet generalku na fíkoj ale chci se zeptat co vse je potreba udelat se samotnym motorem kromě klasiky (svíčky trisky karbec koleno vypaleni vyfuku atd.) predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 22:28
 Taky jsem se usmál  generálka jak má bejt!
Datum: 19. ledna 2009 22:28
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Datum: 19. ledna 2009 19:30
 Líbí se mi napsaný generálka klasika....  svíčky trysky koleno vejfuk...  To je kravina....
Datum: 19. ledna 2009 18:28
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 klika, loziska, gufera, pistni sada, vybrus, poradne vse vycistit a utesnit
Datum: 19. ledna 2009 17:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
 základem je klika,výbrus loziska ...a pak sounalezitosti jako pretesnit motor,novy gufera,spojka...popripade futra v prevodovce a tak...
Datum: 19. ledna 2009 17:50
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 No tak to je:výbrus,píst,pístní kroužky a klikovka!(samozdřejmě všechno nový).
Datum: 19. ledna 2009 17:48
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci když si snížím hlavu na fiku na stupen komprese tak 11 budu tam muset lejt 99 nebo 100 oktanovej benzín?...a jak dlouho by mi ten motor vydžel když bych tam lil tenhle benzín? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 20:58
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Kdysi sem od jednoho typka kupoval 05ku, orezla ze stodoly, udajne nejela aspon 10 let... Benzin tam kupodivu nejaky byl, vycistil sem svicku, vycistil karbec a i na ten stary benzin to chytlo. A ten zapach/vune, co se linul z vyfuku to sem jeste necejtil... Kdovi co tam bylo i za olej, ale ta vune byla zajimava.
Datum: 19. ledna 2009 20:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 cim vetsi tim lepsi ale zas do urcite miry, pak uz to ma stejny ucinek...jinak co se tyce toho spatneho benalu - pokud je stary tak to je vicemene jasny i gdyz fika sem nakopl na 13 roku stary benal a to sel napoprvy, ty dnesni uz tak trvanlivy nejsou, spis to sidej...jinak gdyz bude malooktanovy tak ti to bude klepat jak svin a odnese to hlavne ojnice s klikovkou (gdo jel na fikovi s opravdu velkym predstihem tak to je neco podobnyho) takze se vyplati radejc investovat o par korun vic na litru nez pak nekolik stovek do novych casti motoru...
Datum: 19. ledna 2009 19:56
 ne
Datum: 19. ledna 2009 18:25
Jméno: Jawak
IP: uživatel5019
 No budu tam mit jeste par dalsich drobnych uprav jako treba podkova,zvetseni sacich kanalku,
Difuzor 19mm a Prevrtanej karbec a casem i bezkotaktni zapalovani...tkze nebude vadit kdy tam budu lejt tu 99 jen na zavody a na normal jezdeni 95?
Datum: 19. ledna 2009 18:23
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 můžeš mi říct co benzínem pokurvíš?
Datum: 19. ledna 2009 18:17
 Když budeš mít 11:1 bez dalších úprav lej si tam dál klidně 95 natural..... A ten olej...podle peněz...!
Datum: 19. ledna 2009 18:12
Jméno: Jawak
IP: uživatel5019
 Mi doslo ze tam nebude stacit m2t ale nejakej lepsi  .....a nebude se mi ten motor nejak moc kurvit kdyz tam budu lejt porad tenhle benzin?
Datum: 19. ledna 2009 18:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pomer stejnej a olej vyssi kvality (ne ze te napadne M2T! ne jako agresivne napadne ale napadne do hlavy  ) treba Motul 510 bo jine lepsi treba od Shellu, Stihl do motorovek atd atd...je to jen priklad ale na vyjadreni pouziti hodne dobryho mineralu nebo lepsi polsyntetiky to staci...
Datum: 19. ledna 2009 17:54
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 je šum a fuk jaký benzín tam leješ, hlavně at neni starý!
Datum: 19. ledna 2009 17:53
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 a jak se ten benzín ředí a jakýn olejem?
Datum: 19. ledna 2009 17:43
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
Datum: 19. ledna 2009 17:39
Jméno: J3ND4
IP: uživatel4985
 zdarko hosi potrebuju vedet jestli ma simson a stadion stejnou dylku ojnice......vite to nekdo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 23:26
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 no kdo ví....spis bych rek ze ten simson bude kratsi....stadion je traktorovitej a simson tocivej pri stejnem zakladnim vrtani....zdvih bude stejnej...nerikam ze je stejna delka ojnice!
Datum: 19. ledna 2009 23:26
Jméno: mara
IP: uživatel4988
 no pockat na stadiona se bezne na zavodech dava ojnice ze S-51 ale jestli se zkracuje valec nevim pac me to nikdy netizilo
Datum: 19. ledna 2009 21:14
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ne nemá
Datum: 19. ledna 2009 17:26
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdar,když si chci dát karburátor z minibike na fíka,tak to musim mít klapku,nebo to funguje i normálně na rozvod pístem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 normalka pistem...ale samozrejmne musis vhodne upravit sání a sací kanál...
Datum: 19. ledna 2009 16:58
Jméno: filip
IP: uživatel2467
 dobry den poradte co je lepsi na simsona 60ccm 4kanal nebo 70ccm 2 kanal??? díky\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 10:22
Datum: 20. ledna 2009 10:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale vubec ne my si to muzem dovolit dyt to jim uz od malicka a mam 55 kilo, na svou vejsku silna podvyziva takze bych to zral po vagonech...vlastne 56 po obede  ...samozrejme posolit...
Datum: 19. ledna 2009 19:51
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 19. ledna 2009 19:01
 ale sadlo a cibule je best... hej a co sakra znamena ro \r\n ?
Datum: 19. ledna 2009 17:55
Jméno: ZdenekK ®
IP: uživatel3276
 jóó takovej chleba se sádlem a škvarečky......hmmm.....cibulka taky může být
Datum: 19. ledna 2009 17:53
 no jo tady se řeší občerstvení  zadej do vyhledávače simson forum a hned pod tim je krasnej odkaz
Datum: 19. ledna 2009 17:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
Datum: 19. ledna 2009 17:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 19. ledna 2009 17:32
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 pridavam se ke chlebu se sadlem a cibuli
Datum: 19. ledna 2009 17:27
Jméno: ada
IP: uživatel2467
 ale jaka je adresa toho fora
Datum: 19. ledna 2009 17:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 podle meho nazoru je este lepsi chleba se sadlem a cibuli, ten je bezkonkurencni...pokud wim tak se to tu nazyva Fichtl kramek cili se tu radi ligicky ohledne fuchtlu...
Datum: 19. ledna 2009 16:35
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 ale faktem je ze objem nenahradis....ale musis brat v uvahu dalsi veci...na tu 60/4 nemusis nic upravovat,das jen odlehcenou kliku(a ani to nemusis!) a 60 hlavu....na tu 70/2 se musej vyfrezovat kartery a koupit kliku na S70 ...nevim...nejsem sifonář,ale asi bude lepsi ta sada 60/4 ...kdyz pridas sounalezitosti(prevodovka,karburator,vyfuk) tak ti to pojede o poznani vic nez s tou 70/2....
Datum: 19. ledna 2009 16:19
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Ja si myslim,že je lepší chleba s máslem a šunkou
Datum: 19. ledna 2009 16:11
 A co je lepší....? Chleba s máslem a salámam a nebo chleba s máslem a džemem..?????
Datum: 19. ledna 2009 16:07
 Tohle se řešilo na simson foru, nevim proč si to tam nenajdeš  lidi si povídaj že je lepší 60/4, podle mě udělaj dva kanálky víc než 10ccm, ale má na to vliv hodně dalších věcí, jako celkovej stav motoru, převod, klika, vyfuk, hlavně jak zajedeš.
Datum: 19. ledna 2009 16:07
Jméno: whiskey
IP: uživatel2971
 A jeste jsem se chtel zeptat jestli se vyplati pouzit nejaky karbec na minibike prej delaj nejaky repliky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 15:13
Jméno: whiskey
IP: uživatel2971
 ja tam napisi vzdycky neco jinyho ja to neresim a kolik mam prezdivek urco dost
Datum: 19. ledna 2009 15:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
 Kolik mas jeste jmen pod touhle IP
Datum: 19. ledna 2009 15:03
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
 minibike-shop.cz sekce minibike tuning ....najdi si to ...a samotny klapky maj na scooter-tuning.cz a na scootland.cz staci si vybrat....asi se v tom vyznas,takze volba klapky je na tobe....
Datum: 19. ledna 2009 14:59
Jméno: whiskey
IP: uživatel2971
 posles mi odkaz pls.Diky
Datum: 19. ledna 2009 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 delaj sadu za 800,- karburator prumer 19mm,priruba,filtr ...vypada dost slusne,ale nevim jestli k nemu delas i sadu trysek...jestli se to vyplatí....no na minicrosu fungoval bez ladění..na první nakopnutí....a dle me je ta sada slusná...mas v ni i filtr v hodnote 300,-
Datum: 19. ledna 2009 14:53
Jméno: whiskey
IP: uživatel2971
 zdarec hosi jakou klapku mate odskousenou na pinala poslete pls i odkaz.Predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 16:14
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Promiň ...frikuline...ten tvůj příspěvek měl být vtip?...hahaha
Datum: 19. ledna 2009 16:14
 Já mám vyzkoušenou klapku "C"....ale myslim že když dáš jinou nic se nestane...na klavíru sou myslim skoro všechny klapky stejný...
Datum: 19. ledna 2009 15:50
Jméno: whiskey
IP: uživatel2971
 ja chci pouze klapku domecek si vyrobim
Datum: 19. ledna 2009 14:53
Jméno: standa
IP: uživatel5018
Datum: 19. ledna 2009 14:46
Jméno: bdfsg
IP: uživatel2971
 Zdarec hosi,chci se zeotat v cem spociva uprava protahle 3 u pionyra nekde jsem neco takoveho cetl diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 15:30
 Mno jo no...a to mě brzo čeká...
Datum: 19. ledna 2009 15:30
 výroba výstupní hířdele + výroba předlohového hřídele (to znamená změna výstupního soukolí) spojená s prohozením volných kol na hřídelích...! Dost drahá a složitá úprava a podmínkou je hodně dobrej motor (protože původní jednička prakticky přejde ve dvojku...)
Datum: 19. ledna 2009 12:44
Jméno: dkk
IP: uživatel2971
 Zdarec hosi,zdvih se pocita kdyz je pist v DÚ tak od horni hrany pistu po konec valce?Predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 hodne blbe receno je to vzdalenost okraje valce a spodni hrany vejfukovyho kanalu.....jinak je to rozdíl vzdalenosti pist nahore-pist dole...skus si to zmerit....pokud mas fichtla tak ten ma zdvih 44mm...
Datum: 19. ledna 2009 13:50
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdvih se počítá že se dá píst do DŮ a pak s ním pohneš do HŮ,a vo kolik se hnul dolejšek nebo horejšek a to je zdvih!
Datum: 19. ledna 2009 8:48
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdar jak je zapojena indukční civka ???díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 22:58
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 myslis si ze sem debil? to sou samy frajerinky,ale skutek utek....
Datum: 19. ledna 2009 22:58
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 stando pouz eu pionýra to můžeš otočit!
Datum: 19. ledna 2009 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 ty chces asi slyset ze je to 15 na kostru a 1 na kladivka ....a kdyz to otocis tak se nic nestane
Datum: 19. ledna 2009 13:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jedná se o tzv. autotransformátor, tedy je v jednom bodě spojené primární a sekundární vinutí....
Datum: 19. ledna 2009 7:53
 Zdravím, mám pár lama dotazů ohledně plovoucího kotouče: kolik je min tlouštka? kolik má nový? a tlouštka brzdových destiček? kolik min a kolik nový? kdyžtak dík za zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 23:00
Jméno: standa
IP: uživatel5018
Datum: 19. ledna 2009 23:00
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ty jsi stando strašný prase!   kvůli tobě snad ani nebudu dělat řidičák, se bojim že mě někde sejmeš  To znáte ten vtip jak kluk dělá autoškolu, projede na červenou a instruktor: co je? žák: brácha na červenou nestaví! nic, jedou dál, je tam zelená, žák brzdí jako prase, zastaví a instruktor: co je? vždyť je tam zelená!! žák: se bojim že mě sestřelí brácha....
Datum: 19. ledna 2009 20:07
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
Datum: 19. ledna 2009 16:25
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 19. ledna 2009 16:08
 A proč si je měl v autě....???? A jak to v autě mohlo brzdit...? Já je teda mám vždycky a zásadně pod kolem "na" autě.....! Ale proti gustu.....
Datum: 19. ledna 2009 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel5018
 Ja mel v aute 0.5cm siroky kotouce a desticky sjety na kov a taky to brzdilo....
Datum: 19. ledna 2009 13:51
 Minimální tloušťka je daná odvahou jezdce....
Datum: 19. ledna 2009 13:30
 hodně lama dotaz ona na něj totiž neni odpověď....
Datum: 19. ledna 2009 12:46
 čus za kolik byste tak prodali kostru na fichtla nikde nepoškozenou pant na sedlo atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 15:28
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 No a,, že dávaj v kovošrotě 2,5 za kilo?
Datum: 19. ledna 2009 15:28
 v kovošrotě dávaj teď tušim 2,5 za kilo....!
Datum: 19. ledna 2009 12:56
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 z Kolína ...dám ti celyho fichtla..krom motoru
Datum: 18. ledna 2009 22:20
 jestli je kloudná odkat si?
Datum: 18. ledna 2009 22:14
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 dám ti jí zadarmo ..když si pro ní přijedeš
Datum: 18. ledna 2009 21:58
 max 400
Datum: 18. ledna 2009 21:53
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci když chci vyndat ložiska na klikovce tak je musím nahřát a vyrazit přes med nebo jak se to dělá|?...díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 12:48
 Pokud je vyndáváš a zahazuješ neni třeba nahřejvat....! Prostě polož karter na kus polene a z druhý strany (ani ne přez měď když je zahodíš...) vyraz ložiska....! Nehledejte v tom zase vědu...! Zpátky to jde ještě líp...ložiska na půl dve do mražáku nahřej karter a nepotřebuješ žádnej nástroj jen svoje ruce...a udělá to klap....
Datum: 19. ledna 2009 12:48
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Já to normálně nahřál,jedno vypdlo sam a na druhý sem musel lehce poklepat!
Datum: 19. ledna 2009 8:42
Jméno: mira
IP: uživatel1412
Datum: 18. ledna 2009 23:24
 v opravě dvě chyby ve dvou slovech.......chlape zamysli se nad sebou....
Datum: 18. ledna 2009 22:46
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 prava měd
Datum: 18. ledna 2009 21:34
 bude poznat na síle motoru-nová ložiska u kliky nový pístní čep a bronzové pouzdro ojnice druhý výbrus nový píst a kroužky a svíčka
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 19:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 koukam astronomicke cifry tady litaj
Datum: 19. ledna 2009 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel5018
Datum: 19. ledna 2009 13:13
 Standoooo....vyndej ruku z kalhot....pak píšeš nesmyslně velký čísla....!
Datum: 19. ledna 2009 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel5013
 urcite....pokud to vse udelas spravne tak muzes zvednout vykon tvyho fichtla az na 3.5HP
Datum: 18. ledna 2009 23:22
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 Jo bude,ale až po zajetí výbrusu.Jinakk ze začátku to bude ještě horší.nemusíš se bát že ti utrhne ruce.
Datum: 18. ledna 2009 21:25
 Minimálně
Datum: 18. ledna 2009 20:48
 ne
Datum: 18. ledna 2009 20:45
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 zdr , chci se zeptet jak na stadionu 22 rozdelam zadni tlumice-melo by to jit ale nevim tak abych neco nezkazil. A za druhe jak mam vyndat tlumič vyfuku-oddelal jsem tam sroubek na konci ale nevim jestli to jew original, no ale nejde to ven -jen mi to zapadava dovnitr. pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 20:25
 Zdar kluci,\
rad bych se zeptal technicky zdatnejsich nez sem ja:kdyz dam do hlavy valce svicku de mi to naslapnout strasne ztuha ale kdyz ji vyndam tak je to dobry,diky vsem kteri mi odpovi na e-mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 19:01
 Jo tak dik vsem za odpovedi myslel sem ze to mam nejak podelany
Datum: 19. ledna 2009 19:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Jarku dobra  bud rad ze mas tak dobrou kompresi...jinak si ale nenapsal zprvu jak to maj ostatni kamosi
Datum: 19. ledna 2009 16:22
 Protože je maj ostatní vyběhaný.
Datum: 19. ledna 2009 15:55
 ale to de fakt strasne tezko ... proc to teda ostatnim nejde taky stejne jako me??
Datum: 19. ledna 2009 14:49
Jméno: Standa
IP: uživatel5018
 nezlob se,ale na tohle nejde ani jinak odpovedet....kolik ti je..? 12...? promin,ale na tomhle principu fungujou motory....rika se tomu komprese a je to jeden z hlavnich parametrů motoru....
Datum: 19. ledna 2009 14:36
 No de vydet jak tomu vsichni rozumite normalne bych to asi pochopil---u kamosu kteri maji taky pincky tak to de uplne jednoduse ale u me ne takze nez tady nekdo zacne mudrovat tak si nejdriv zjistete vsechny okolnosti
Datum: 19. ledna 2009 14:31
 Jako tečku bych dodal......jakou asi mohl čekat odpověď na blbou otázku....?
Datum: 19. ledna 2009 12:50
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 tak takhle sem se dlouho nezasmal,..tak ten byl hodne dobre  dobre ty zdenku
Datum: 18. ledna 2009 22:16
Datum: 18. ledna 2009 20:42
 když jí vyndáš a je to dobrý, tak proč jí tam dáváš?
Datum: 18. ledna 2009 20:40
Jméno: lukawe555
IP: uživatel5015
 páč tam vzniká tlak
Datum: 18. ledna 2009 20:35
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Ježiši,to je jasný,když je svíčka je komprese a de stuha a kadž svíčka neni komprese taky neni a de to z lehka!
Datum: 18. ledna 2009 20:34
Datum: 18. ledna 2009 20:27
 Řečeno,že když vyndáš svíčku,tam je tam díra,kterou když hejbeš s pístem jde vzduch,tak to jde lehce  ,ale když tam svíčka je,tak tam tudy vzduch nejde a vzniká tam větší tlak
Datum: 18. ledna 2009 20:26
 když je tam svíčka tak to má kompresi a jde to stuha, to má snad logiku, je vidět že tomu vůbec nerozumíš
Datum: 18. ledna 2009 20:20
|



|