Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau, mám dotaz
Jak je to když jsem sehnal pionýra s TP a SPZ. Technická je už bohužel propadlá asi 10let.A navíc je to napsané na původního majitele
Musí s tim jít na technickou původní majitel?
Přihlásí mi to?
Jak se to má s pojistkou?
Jak se to má s přepisem na mne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2014 19:14
 tak určitě napište kupní smlouvu, nejlíp s datumem dne kdy založíš zelenou kartu a máš po starostech, soused pokud neplatil ať má pak klidně kecy, stejně by ho to dohnalo  kolecko: jinak s přepsanym tp se jistě bránit může, jenže to, že je v něm zapsán jako vlastník až od nějakýho data, nedokazuje že nebyl vlastník už předtim, může říct že předtim tam byl vlastník ten soused (vždyt je taky v tp jako minulej majitel), ale vlastnictví potvrzuje výhradně kupní smlouva, (Taky jsi vlastník hned po koupi auta ikdyž je to ještě v tp psaný na bývalého majitele) a najdi si zkušenosti lidí s českou kanceláří pojistitelů  ty nezajímá od koho dostanou zaplacíno, tátovi poslali dopis uplnym omylem (chyba v databázi) a byla v něm složenka, datum splatnosti a zpráva, že pokud nezaplatí, budou to řešit soudní cestou  , jedinou pobočku maj někde v ostravě a táta se tam musel osobně dostavit jejich tvrzení, že neplatil, vyvrátit... naštěstí táta se nespoléhá na cizí lidi a má všechno doma schovaný.. prostě čechostán no... bez papíru bába za okýnkem ani obočí nezvedne
Datum: 07. ledna 2014 19:14
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 ten soused to na tebe musí dát do polopřevodu. k tomu neni potřeba stk ani pojistka, jen tvoje iniciály.... stk uděláš ty na svoje jméno a to bude sloužit i jako evidenčka, takže tu řešit nemusíš. pak jdeš na úřad to dohlásit na sebe a tam už potřebuješ ten tp v polo, pojistku na sebe, papír od stk a peníze asi 300kč.... jak je to s pojistkou? platil ji původní majitel? případně jak dlouho ji neplatil? to je otázka, která má víc odpovědí. hlavně sepsat smlouvu a hned poté si to pojistit na sebe (třeba v den smlouvy, nebo dne kdy to jde do polopřevodu) pak už seš krytej před ČKP, ale zase né ten majitel předchozí! mohli by to po něm chtít a to by mu za to asi nestálo. ale jestli ji neplatil třeba deset let, tak by to nemělo vadit.
Datum: 07. ledna 2014 19:01
 Už je to ten velkej skládací na 3 díly a majitele znám je to soused tak na půl kilometru.
Datum: 07. ledna 2014 18:14
 Kraken: Nebo jim ukážeš přepsaný TP...
Datum: 07. ledna 2014 17:41
 když neni kupní smlouva tak má novej majitel smůlu, když budeš mít kupní smlouvu, tak pokud se pojistka neplatila jí dlužíš od data nákupu na kupní smlouvě, co bylo předtim si čkp vyřídí s předchozím majitelem
Datum: 07. ledna 2014 17:22
 Přesně tak...
Datum: 07. ledna 2014 16:53
 To je nějaká kravina né. Nebudu přece platit pojistku zpětně za dobu, kdy ještě motorka nebyla moje  .
Datum: 07. ledna 2014 16:43
 wejkoc: Proč by doplácel pojistku? Nesmysl...
Datum: 07. ledna 2014 16:41
 A doufej že tam byla placená pojistka jinak budeš doplácet za celou dobu od kdy nebyla placená. To stejný sem měl i já když sem shánel svího pinčla a nastěstí semnou jel známe a tak ně na to upozornil jinak bych to debyl koupil a byl bych v riti
Datum: 07. ledna 2014 16:29
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 znáš toho majitele co je v psanej v tp? viděl jsi ten tp? jakej je to typ? knížečka, nebo sešit, či skládací?
Datum: 07. ledna 2014 16:26
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 on nemusi delat vubec nic vse si muzes udelat sam jen kvuli prepisu musis mit od nej plnou moc
Datum: 07. ledna 2014 16:25
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 15:12
Jméno: pepa
IP: uživatel16033
 pokut do kopce nešlapeš nemá cenu řešit tydle karbeci montovali protože jikov přestali vyrábět
Datum: 11. ledna 2014 15:12
 nech to jak to je..
Datum: 09. ledna 2014 11:05
 tak proto karburátor  čím se dá nejlíp zvednout víkon po celkovým GO? nebo je lepší to nechat origoš? Pořád nad tím přemýšlím
Datum: 08. ledna 2014 16:01
 to netuším..jede mu to tak normálně..má to tam od výroby. s karbecem moc výkon nezvedneš palivo se v karbecu pouze mísí se vzduchem (karburuje)
Datum: 08. ledna 2014 13:47
 ok díky. A pomohlo to nějak výkonu?? ještě k tomu chystam koupit výfuk Hikone
Datum: 08. ledna 2014 9:05
 joo ten má i kamarád a no problém
Datum: 08. ledna 2014 8:34
 normalne to jezdim,,proste bezproblemovej karbec co se jen tak neucpe  opravdu doporucuji
Datum: 07. ledna 2014 18:44
Jméno: tomas20
IP: uživatel16669
 Poradte mi prosim, jake srouby presne patri na uchyceni revmaplechu u jawa 20, na fotkach jsem videl s pulkulatou hlavou a jednou drazkou M5x10, ale ty snad nejsou nikde k sehnani, myslim, ze srouby na krizovej sroubovak,ktere maj vsude, by tam vypadali blbe. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 18:45
 nebo pokud máš možnost pohrát si se soustruhem... problém bude z povrchovkou..
Datum: 08. ledna 2014 18:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 ano patří tam tyto šroubky a opravdu nejsou k sehnání ani v těch best železářstvích. má je ale etovar sice trošku delší, ale má.. http://etovar.cz/cs/ceske-povalecne-motocykly/1971-sroub-m5-x-18-pulkulata-hlava.html a pokud děláš krutorenovaci, měl bys je tam rozhodně dát, ale jestli děláš jen takovej lepší repas, tak v pohodě bych šel do jinýho typu s drážkou třeba s válcovou hlahvou, nebo klasickej šestihran.. ty na křížák bych nedával, jednak sou hnusný a druhak budeš muset sebou vozit křížák, kterej ne fichtla nepatří. taky celkem záleží co máš za rok výroby, neb u novějších typů už byli snad šestihrany. nebo oběhni pár dědů po pvsi a těch pár šroubečků ti jistě někdo věnuje.
Datum: 07. ledna 2014 11:06
 No a teď mě napadlo ... Mám možnost si nechat udělat 5kanál s klapkou a s altrolemnebo tak nějak karbec 19 mm rnA tak teď nevím jestli tam mám dát jedno kroužkovej píst s chrom pístnním kroužkem a nebo více kroužků.. rnCHtěl bych jezdit fhitl cup taky bych potřeboval aby to "táhlo" jak p**se.. Rozetu dozadu normoš 52 zuub A dopředu 10?  rnDíky.. L
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 15:50
Jméno: Standa
IP: uživatel16677
 No vy ste větší odrazovači jak já  Pokud je to klapkovej 5 kanál,tak předpokládam přepouštění pod klapkou do pátýho kanálu,takže určo píst jednokroužek-aby tam bylo dost prostoru pro přepouštění pístem - určo tam nějaký okno máš mít ,kroužek asi chrom,,,,ale teda je v poho i ten piston ring - to je tvrdší litina,ale u výkonnějšího motoru/válce se stává,že je potřeba čistit pístní drážku,protože ten kroužek je dost macatej a když se začne napýkat,tak začne vydírat válec...ten chrom je volnější,takže tam to není tolik potřeba řešit...
Datum: 08. ledna 2014 15:50
Jméno: pepa
IP: uživatel16676
 hlavně s tídle sekundarem tě i na kratký rovině natře i babeta,,,,,, a myslím že i v kopcích ti ta top speed bude chybet todle je převod na traktor či slalou jízdu po zadním
Datum: 07. ledna 2014 15:39
 Nechci tě nijak urážet, ale nezlob se s tvými znalostmi se obávám, že vícekanál prostě ani nenaladíš. To znamená, že ti takový válec nijak nepomůže a jen vyhodíš peníze.
Když už chceš začít s laděním motoru začni něčím jednodušším. V první řadě nauč pořádně jezdit svůj seriový motor aby jsi zjistil jak co funguje, pak si pořiď nějakou jednodušší úpravu a teprve když se ti tohle podaří naladit tak aby to skutečně jelo, tak začni s vícekanálovými válci. Jak se říká, nezkoušej dělat maturitu když jsi ještě nebyl ve školce.
Datum: 07. ledna 2014 14:13
Jméno: stbag 23
IP: uživatel14518
Datum: 07. ledna 2014 13:11
 kolik že to vážíš?  mám o 3 kila víc než ty a sem o 10 let starší  ... udělěj neco s váhou, vymen ložiska v kolech, udelej brzdy, kup novou řetězovku, udělej GO motoru, a pak se budeš divit jak ten pionýr jede když je dobře udělaný
Datum: 06. ledna 2014 22:20
Jméno: Klacin
IP: uživatel16674
 A co ? Neříkám že to vážně potřebuju ale jako že mám to oskoušené a jel jsem na tom a je to o něčem jiném:')
Okay neříkám ostrej 2 kanál by stačil ale při mých 13 letech a 77 kg to má celkem problém
Datum: 06. ledna 2014 22:14
 jawa46: to máš tak.. děti vidí i stejskyho na webu válec plný děr a hned všichni potřebjou 5ti kanál
Datum: 06. ledna 2014 22:11
 nemáš ani páru o čem mluvíš..
Datum: 06. ledna 2014 22:09
Jméno: martin
IP: uživatel15043
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 11:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Zetky jsou háklivý na hadr v sání hlavně
Datum: 08. ledna 2014 11:12
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zetky sou na sání háklivý, sežeň jinej airbox a nebudeš muset nic řešit.
Datum: 08. ledna 2014 1:02
Datum: 07. ledna 2014 0:41
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 zdar draci mam dotaz zadni tlumice jawa 23 mate nejakej pripravek na rozebirani a skladani zadnich tlumicu zacaly tect, rozebrat sly ae nahovno skladani bych si chtel ulehcit, daj se nekde sehnat ty kozeny manzety?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2014 10:58
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 ja mel jen zbrousenej klic abych se s nim dostal mezi pruzinu nic vic jinak tu kuzi jsem taky vysek a zatim mi to drzi 3 roky a pohoda a to s nim najezdim hodne
Datum: 07. ledna 2014 10:58
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 okrouzek ne ta kuze vypada jak podlozka. asi to vyseknu z kuze beztak to je tlumic jen aby se nereklo, spis nejakej ten prpiravek na rozebirani a skladani neco sem uz trochu vymyslel ae za napady budu rad
Datum: 06. ledna 2014 22:33
 nešli by tam nejak dostat silikonové Okroužky?
Datum: 06. ledna 2014 22:21
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 taky to teď řešim... ty manžety jsem zatím nikde nesehnal, jedině zkusit upravit z pumpičky, problém je že jsou větší (myslim že válec tlumiče má cca 17-18mm, ted nevim přesně a co jsem našel, tak jsou klasika 22mm)... pak je jedině vyrazit z kusu kůže, ale nevim.... životnost je ale údajně v každym případně mizerná... přemýšlím o nějaký syntetický náhradě, ještě uvidim...
Datum: 06. ledna 2014 22:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 zdary chci se zepta jak neporusene vytahnout pouzdro ojnice dekuji stahovak ani lis nemam
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2014 15:14
 nevidím v tom smysl vždyt nový stojí 70Kč, ale jinak bys to mohl dát do svěráku, nahřát a pak vyklepat nějakou tyčkou nebo čímkoliv, ale nezaručuju že ho třeba nepomačkáš, nezkoušel sem to
Datum: 07. ledna 2014 15:14
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Tak to bude v háji i pouzdro ...
Datum: 06. ledna 2014 22:30
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 klika je v haji ale uplne
Datum: 06. ledna 2014 21:41
 Proč ho chceš vytáhnout když tam drží, tudíž je v pořádku
Datum: 06. ledna 2014 21:16
 Ahoj všeci jen se chci zeptat.. jak zjistím jaký mám průměr na válci?( vrtání..)rnKdysi jsem měl origo.. ale byl jsem u jednoho kutila ten mi to vyměnil-.- X( A tak teď nevím.. Dal mi tam tří písták ale dal tam jenom dva pístní kroužky a chctěl bych vědět jestli to je v pohodě nebo vyměnit za tuningový jednokroužek odlehčený.. A nevím si rady s tím vrtáním.. Jak to změřit šuplerou( Posuvkou) ?? Prosím moc o radu.. díky předem L.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 21:20
 Jo změř to posuvkou a jestly je to pio motor bez uprav tak tam dej normálně 2 kroužkovej píst
Datum: 06. ledna 2014 21:20
 změř to posuvkou
Datum: 06. ledna 2014 21:17
Jméno: Marťas
IP: uživatel16456
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 20:51
Jméno: lk
IP: uživatel16245
Datum: 06. ledna 2014 20:51
Jméno: Erik
IP: uživatel10034
 čau, nevíte kolik se davá oleje do předních vidlic na Jawě 350/634. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 18:27
Jméno: pepa
IP: uživatel16679
 myslím 120 ml měř přesně,,,,,ovlivnuje to funkci perování ,,,
Datum: 08. ledna 2014 18:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Určitě to bude vědět uživ. příručka, jen nebýt líný...
Datum: 06. ledna 2014 19:02
Jméno: kerbycz
IP: uživatel14442
 Zdravím chci si udělat řidičák AM mám 14 tento rok mě bude 15 de udělat řidičák do předu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 8:58
 To záleží na jakou...jestli má do 45km/h tak je to na Amko...do autoškoly asi už zajdi, řekni jim kdy máš narozky, dej si přihlášku a oni ti zavolaji včas dopředu...aspoň u nás to takhle funguje...
Datum: 11. ledna 2014 8:58
Jméno: kerbycz
IP: uživatel14442
 na 50tku
Datum: 10. ledna 2014 17:43
 na jakou motorku si chceš ten řidičák dělat?
Datum: 06. ledna 2014 20:15
Jméno: Martin
IP: uživatel16495
 Někdo mi říkal, že výuku můžeš o 6 měsíců dřív a po dovršní 15ti let jen uděláš testy a jízdy a máš to
Datum: 06. ledna 2014 18:54
 Výcvik lze započít 18 měsíců předem...závěrečky ale musíš udělat až po dovršení věku...takže tak 3-4 měsíce před narozkama jdi do autoškoly...
Datum: 06. ledna 2014 18:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdar seso, můžu se zeptat na původ jednokroužkových pístů?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2014 18:44
 madarsko,, berta to neni,, tohledela dasli vyrobce v madarsku, kvalita je super,, tychle pisti jezdy hlavne zavodnici
Datum: 07. ledna 2014 18:44
Jméno: tomas20
IP: uživatel16669
 Dobry den, muzete mi prosim nekdo poradit, na jaky tlak se maji spravne pumpovat kola u jawa 20? Pokud uz tady takovy dotaz je, tak se omlouvam. DekujirnrnA jeste se chci zeptat, jestli nekdo nevi, kde se daji koupit srouby s pulkulatou hlavou a drazkou M5x10, snad vsude maj s hlavou jen na krizovej sroubovak. Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 19:06
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 já to foukám podle trochyho
Datum: 06. ledna 2014 19:06
 já to taky foukám podle sebe
Datum: 06. ledna 2014 18:38
 přesně tak stando, mě to neuskakuje a víc už to naklopit nejde, musel bych zkrátit stupačky
Datum: 06. ledna 2014 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel16672
 Já do těch silničních gum dávam +/- 2,5atm... Ale když dam 3atm,tak to jede líp,ale má to tendenci odskakovat v zatáčkách... Co se píše v manuálu nevim,tak sem ani nechtěl přizpívat... Od mala to foukam tak,aby to bylo nafouklý,nebylo to měkký ani extra tvrdý...tak asi tak...nehledal bych nějaké pevné hodnoty...asi jako s předstihem...tak aby to dobře jelo...
Datum: 06. ledna 2014 17:04
 já osobně silniční pio foukám na 3,5 atm... mě ta třecí plocha stačí
Datum: 06. ledna 2014 16:45
 stáhni si příručku k jawa 50 tam je vše napsaný(najdeš ji skoro všude na netu), jinak to je přední 1,5 atp a zadní 1,9 atp když jezdíš sám ve dvouch to je 1,9 v předu a 2,3 vzadu
Datum: 06. ledna 2014 14:45
Datum: 06. ledna 2014 10:38
 draci jaky je nazor na ceskou kvalitu retezu Favorit,,, je sice cesky ale ty refernce jsou katastrofalni, proto hci v kramku poslat favorit do sipku,,,, co rikate na tohoto vyrobce,, http://www.retezy-vam.com/cs/produkty-vyroba-retezu/valeckove-retezy.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 22:12
 V terénu na závodním stroji vydrží cirka 8 závodů což je asi mojí 3/4 sezony, pak K.O Docela bych ocenil změnu i za příplatek
Datum: 06. ledna 2014 22:12
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Co se týče motocrossu tak tam jsme s cenou uplne jinde běžně 1500 řetěz a CŽ jsou celkem dobrý řetězy konkurenčně schopný s japoncema, mluvím z vlasní skušenosti ale co se týče řetězu od sesy tak ten sem mel na fíkovy a byl jsem s ním spokojen nalítáno x km.
Datum: 06. ledna 2014 22:08
 co se týče motokrosu hodně lidí nedá dopustit na ČZ řetězy...
Datum: 06. ledna 2014 20:13
 tohle me presvecilo https://www.facebook.com/photo.php?fbid=540121239367325&set=a.540121076034008.1073741832.513769878669128&type=1&theater suchac jezdi retez made in usa https://www.facebook.com/photo.php?fbid=622115454501236&set=a.622114267834688.1073741886.513769878669128&type=1&theater
Datum: 06. ledna 2014 19:16
 jako takhle jsem stím řetězem nikdy problém neměl  na závodním motoru jsem ho lechce přidřel ale furt to pracuje...
Datum: 06. ledna 2014 19:00
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 favorita fakuj k radsti všech... nevim o nikom kdo by s nim byl spokojen, snad jen kámoš co ho dal na fichtla před rokem a má ho furt v cajku, ale to bude tim že na něm najel 100km a mé předpovědi že bude neštastnej jistě uvěří.
Datum: 06. ledna 2014 18:59
 najde se nikdo kdo bude branit favorit,, pac proavam levnejsi retez od slovaku,, a rekl bych ze je kvalitneji,,takze chi fakovat faorita at se stim vyfoti
Datum: 06. ledna 2014 18:40
 jinak pro rejpaly bylo nový primární kolečko i lamely
Datum: 06. ledna 2014 18:23
 favorit je máslo na jaře sem koupil novej ne tady na krámku ale stejnej a to sem ho tam měl cca 3 tisíce a byl na vyhození..
Datum: 06. ledna 2014 18:21
Jméno: pak
IP: uživatel16670
 A jak to bude s cenou? Řekl bych, že kvalita bude stejná..
Datum: 06. ledna 2014 11:25
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Polský válec:
zdravím, jak lze poznat Polský válec oproti origu? Mám tady víc válců... Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 17:47
 prostě je aušusovej
Datum: 06. ledna 2014 17:47
 stačí se podívat na fotky
Datum: 06. ledna 2014 14:48
Jméno: standa
IP: uživatel16671
 Malý obdélníkový sací kanál,malý čtvercový výfukový kanál,macatá žebra a válec je proti origo drsnej - z hrubý formy a vzadu má seseklý žebra a nekončej ploše jako origo...no poznáš ho hned....
Datum: 06. ledna 2014 13:54
Posl.aktualizace: 05. ledna 2014 20:22
 super kvalita
Datum: 05. ledna 2014 20:22
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 zdravím sešo nemáš náhodou na skladě pružinu zadního tlumiče na jawetu 551 tady jsem koukal a máš tu pouze na stadiona a ta je moc dlouhá
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 18:08
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 tak ona je stejná jako je tady ta na stadiona ale je kratší měří pouze 11,5 - 12 cm
Datum: 06. ledna 2014 18:08
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 pošli mi na mail fotku jak přesně vypadá, něco bych doma možná našel kadleclk@seznam.cz
Datum: 06. ledna 2014 14:29
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kdyby sis vzpoměl dřív , byly 2 kyvky i s pružinama u nás v kovošrotu
Datum: 05. ledna 2014 22:33
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 tak to je průser teda to nevím kde ji seženu
Datum: 05. ledna 2014 20:42
 uz je finito,doprodane
Datum: 05. ledna 2014 19:57
Jméno: adam
IP: uživatel16668
 Zdar draci.
Nevíte někdo jak se upravuje výfuk na mustanga ale ten starší tip
(Doutník)
Viděl jsem ze ho vykuchaj a vyvrtaj koncovku a do ti navaří trubičku
Mělo by to být jako laděný výfuk ale je pořád stejný
Děkuji za vaše odpovědi .
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 20:21
Jméno: adam
IP: uživatel16673
 Ok dík za radu
Datum: 06. ledna 2014 20:21
Jméno: standa
IP: uživatel16672
 To je popis k ničemu...a ani ničemu nepomůže...to ti nikdo nevyvěští jakej vejfuk ti pojede...tak zkus a uvidíš... Dává se do vykuchanýho prázdnýho vejfuku kužel s trubkou a podle toho jak to jede zkrátíš/prodloužíš vejfukový koleno a nebo kužel převaříš víc dopředu/dozadu a eventuelně zkrátíš/prodloužíš výletovku ... To že je vejfuk odladěnej poznáš tak,že motor pojede v celym rozsahu dobře a tu hlavní šponu si naladíš kam budeš potřebovat... Jinak moje rada - ten motor nezní nijak extrovně,že by potřeboval laděnej vejfuk....dej vypálenej vejfuk z mustanga,ten funguje až do 8500ot/min a neřešíš nic....a budeš spokojenej...
Datum: 06. ledna 2014 19:39
Jméno: adam
IP: uživatel16673
 Výbrus je 39.25
Datum: 06. ledna 2014 17:06
Jméno: adam
IP: uživatel16673
 Mám v motoru výbrus 39, 23 (rozšířený sací a výfukový kanály), jednokroužkový píst, chrom.kroužek.rn9 zubé kolečko na klice, a feredo spojku.rnJinak je motor originálrnKarburator .....2917 (originál)rnSportovní molitanovy filtr
Datum: 06. ledna 2014 17:05
 Na tvou odpověď "Na origo akorát mám zvětšené kanály a 9 na klice" je také jednoduchá odpověď, nějak to uprav. Co si myslíš, že ti asi někdo odpoví?? Výfuk se ladí podle konkrétního motoru. Aby ti mohl někdo poradit aspoň z čeho máš vycházet, musíš taky ty podat odpovídající informace. Tady skutečně nikdo nemá křišťálovou kouli.
Datum: 06. ledna 2014 12:03
Jméno: adam
IP: uživatel16668
 Proč
Datum: 06. ledna 2014 8:42
 no s tim co máš na výfuk ani nesahej
Datum: 05. ledna 2014 20:20
Jméno: adam
IP: uživatel16668
 Na origo akorát mám zvětšené kanály a 9 na klice
Datum: 05. ledna 2014 19:45
 Na jakej motor to máš origo nebo spec?
Datum: 05. ledna 2014 19:22
 Zdravím, chtěl bych se zaptat jaké je obecně lepší spojka, tří-pružinová nebo pěti-pružinová?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 22:22
Jméno: fudži
IP: uživatel11667
 Čim víc pružin tim víc adibas!
Datum: 06. ledna 2014 22:22
 Pokud se bavíme o fichtlech, tak ta novější je lepší...
Datum: 05. ledna 2014 18:37
Jméno: Martin
IP: uživatel16495
 Čau kluci, budu dělat takovou "generálku" dvacítky, komplet udělanej motor, nějaký díly lak apod. ale k věci. Zajímalo by mě, jestli s tím válcem tady od vás, který má průměr jako 8. výbrus + s výfukem od hikonu a s tím replikovaným (popř. origo ale s novými vnitřnostmi) karburátorem, jestli bych se mohl dostat na spotřebu okolo 2-3 litrů na sto. Jo vím, že u pionýra bych se moc na spotřebu dívat neměl ale chci z něj udělat moto na každodenní ježdění. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 13:10
Jméno: standa
IP: uživatel16671
 Je to její sestřička v j21 60ccm very light tuned... Samozřejmně je to spotřeba v režimu klidné jízdy... Pokud to budeš drtit furt 8000rpm tak se pod 5 nedostaneš nikdy  a proto je i Hikone totální blbost...
Datum: 06. ledna 2014 13:10
 Zdar Stando, ta úsporka je ale dělaná z 05kovýho válce jestli se nepletu
Datum: 06. ledna 2014 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel16671
Datum: 06. ledna 2014 12:01
 Já si na ten polskej válec nestěžuju měl jsem ho celej rok a v pohodě doladil jsem si to a pohoda, ale na dobře vyladěnou originálku samozřejmě nemá
Datum: 05. ledna 2014 22:03
 ten válec nedoporučuju má velký nepřesnosti lepší a i levnější je dát origo válec na výbrus výfuk hikone ti nic nepřidá maximálně tak spotřebu... jinak jak tady mluvíš že se chceš dostat na spotřebu kolem 2-3 litrů tak perfektně seřízenej a zajetej motor ti víc žrát nikdy nebude ..za mě nech všechno tak jak to bylo z fabriky jen GO nic víc, seřid zapalování karburátor nafoukej kola dej do nich nový ložiska namazej řetěz a budeš spokojenej..
Datum: 05. ledna 2014 21:16
|



|