Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Blahy
IP: uživatel5033
 Zdarec zajima me jestli by šlo dat válec ze ČZ 125 na pionýra. A jak dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 15:39
Datum: 21. ledna 2009 15:39
Jméno: standa
IP: uživatel5032
 asi si nikdy valec ze 125 nevidel co   neblazni.....je moc a moc duvodu proc to nejde takze je tu ani nebudu vyjmenovavat a proste se smir s tim ze to nejde....
Datum: 21. ledna 2009 15:05
 Nejdřív zkus přemejšlet než něco napíšeš...Čz 125 má úplně jinej objem a zdvih...takže logicky nešlo...
Datum: 21. ledna 2009 14:53
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
Datum: 21. ledna 2009 14:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na co ti tam bude jen valec?
Datum: 21. ledna 2009 14:47
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 zdarec nevite jak mam spojit primarni retez na fichtlu kdyz tam budu davat 9z kolecko a potrebuju ho zkratit spojku sem nikde nenasel
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 16:36
 nýtovací spojkou, mám ji a drží jak přibitá... teda doslova
Datum: 21. ledna 2009 16:36
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to je sada s 11z. kolečkem a spojka na primár tam vůbec není! jak jsem se tak tady porozhlížel, tak si myslim že ji SESA stáhnul z prodeje... (tu nýtovací spojku na primár)
Datum: 21. ledna 2009 15:48
 Kup si celou sadu:http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2179.html
Datum: 21. ledna 2009 14:02
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
 Zdarec hosi jak je to s tou vlozkou s babettyvzdyt babetta ma mensi zdvih o proti pionyru to davaj na toho dika jinoiojnici aby skratili zdvih?Predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 18:05
 Hurá, konečně vím jak to funguje !
Datum: 21. ledna 2009 18:05
Jméno: standa
IP: uživatel5032
Datum: 21. ledna 2009 15:07
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 ojnice ,ze na to nema zadny vliv.A pokud das 3 cm(vymysl) ojnici tak ti to urcite nezvedne tak jako orig
Datum: 21. ledna 2009 14:55
Datum: 21. ledna 2009 14:32
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 JJ,zdenekk má pravdu!Na zdih má vliv jak je ojniční čep daleko od středu ojnice!
Datum: 21. ledna 2009 13:32
 prozradim ti jedno tajemství.....délka ojnice nemá na zdvih žáden vliv.....ale pššš......nikomu to neříkej
Datum: 21. ledna 2009 13:28
Jméno: bob
IP: uživatel1927
 Nazdar bikeři. Kolik kilometru měřila vaše nejdelši cesta na fichtlovi ? Ja som ujel 110 km od prahy az do pisku jen s 5 minutovou prestavkou u benzinky. A za tyden sem to jel spatky. Bez poruchy .... fík je best machina
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 10:34
Jméno: Luke
IP: uživatel628
Datum: 23. ledna 2009 10:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to vam to tak zere benzin?? porad jen tankujete!! ja jezdim se strachem ze se to posere skoro pokazdy jen taktak dojedu tech 36 km jezdim tu trasu porad
Datum: 21. ledna 2009 19:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak to je super. ja nejdal 60 km
Datum: 21. ledna 2009 19:03
Jméno: Standa
IP: uživatel5032
 Strejda jezdil na Péráku do Nemecka k mori a ten motor jezdim jeste dneska a furt de jak zvon....
Datum: 21. ledna 2009 16:47
Jméno: Rix
IP: uživatel291
 můj otec jezdil za babičko u z pardubic na slap a fík to vydržel
Datum: 21. ledna 2009 16:34
 Ja na fichtlovi(jawa 23) jel z Ustí nad Labem do Prahy za babkou!! ,takže sem najel asi 150 km,misty jsem musel i polnackami,protože nemam papíry  A už nikdy takle nepojedu!!! (no ale mustang uplně dopohody furt stejným tempem,,třikrát jsem takoval)
Datum: 21. ledna 2009 14:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sam ani moc ne, gdyz nebyly papiry tak se ani moc daleko nedalo ale tech 50km za jednu jizdu nebyl takovej problem, 2x objet meto a bylo...jinak tata lital z Ostravy do D(r)ačic coz je kolem 400km kazdej tejden a ta 21 drzi do dneska...takovej nezmar...v lete planuju tu samou trasu...
Datum: 21. ledna 2009 14:45
 muj otec na mustangu podnikl cestu frenštát p.R a ratobořice- babiččino udolí pak do tábora a zpátky a pionýr bez poruch dojel akorát se mu povolilo šoupatko u karbce zlatý to stroj špale jak hodinky sam osobně jsem na něm najel něco kolem 17 000Km\\r\\n
Datum: 21. ledna 2009 14:30
Jméno: ysimiP
IP: uživatel982
 od kud si kde bydlis na hluboke ja jsem 10 km odtud domluvime neco
Datum: 21. ledna 2009 13:38
 To já si dělám běžně tak 80 až 100 km vyjížďky. Nejvíc jsem za jeden den najel 200km.
Datum: 21. ledna 2009 12:50
 U Hluboké nad Vltavou-Hněvkovická přehrada.Z Českých Budějovic na Hlubokou pak k Temelínu pak na přehradu a zpátky po druhém břehu lesíkem.Výborná věc na odreagování. : )
Datum: 21. ledna 2009 12:43
 To jezdíš kolem jaký přehrady...?  Nechranice....? Orlík..?  Rozkoš...?
Datum: 21. ledna 2009 12:39
 Já mám svůj oblíbený 50 km okruh kolem přehrady.Ale je to s přestávkou.Se v půlce chodím dívat z přehrady na kapříky,jak si plavou ve vodě.
Datum: 21. ledna 2009 12:38
 A o prdeli protože ta na veteránech bolí....
Datum: 21. ledna 2009 11:36
 Hmmm na fíku sem snad nikdy žádnou douho trasu nedal....ale kamarád jezdí dost....! Třeba trasu Mnichovo Hradiště- hranice Polsko...(přez Trutnov....) si dává odpoledne po obědě jen tak...  A to pozor....neví co to je předstih svíčku s sebou nevozí karburátor tuší že má někde pod prsíčkama....atd...  Sranda kluk...  mimochodem admin http://www.fichtl-klub.cz Na skůtru ČZ jsem já osobně absolvoval 121km v kuse....  (s tim že od půlky cesty sem bojoval s dynamem o každý Watt výkonu....  )
Datum: 21. ledna 2009 11:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5032
Datum: 21. ledna 2009 11:13
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Moje nejdelší co sem ujel za da den měřila tak 10km!Jezdim totiš jenom po polnačkach a to neni moc kam jezdit ,jedině tak možná pořád dokola ale to mě nebaví!  !Jinak do hromady už sem najel hodně!
Datum: 21. ledna 2009 11:01
Jméno: dix
IP: uživatel5031
 zdar chlapy, co se stane když dám do motorky s 12v baterkou 6v cívku??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 13:39
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 23. ledna 2009 13:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5032
Datum: 21. ledna 2009 23:23
Jméno: hh
IP: uživatel5030
 tak to moh napsat, a nenadavej pako
Datum: 21. ledna 2009 18:09
Jméno: jirka
IP: uživatel5031
 hmm, ty kretene on myslel indukčku
Datum: 21. ledna 2009 17:39
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Tak to vůbec neskoušej!  To by se ti hned propálila!
Datum: 21. ledna 2009 11:04
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jestli je tvůj šicí stroj na 12V, 110V, 220V nebo 6V tak je to stejně jedno, protože v galanterii se vede jen deden druh cívek s nitěma... Asi budeš muset upřesnit pojmy, které si zřejmě pleteš s dojmy....  Fakt nevím na co se ptáš
Datum: 21. ledna 2009 11:02
Jméno: adam
IP: uživatel4659
 Hojte ,sesa tu nabizi gufera do fika dvoubřité ,ale davali se jednobřité ne ?nekde jsem slysel ze ty dvoubrite nejsou dobre,ze se tam dostane bordel a dre to nebo jak ,prosim reknete svuj nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 22:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to sice strika ale neni nejak pod tlakem jako treba v klikovce a vubec tam panuji odlisne pomery, v klikovce navic je olej rozprasenej ve vzduchu...ale jak rikam, gdyz ji maznes tak pak se nemusis ceho bat...
Datum: 21. ledna 2009 22:06
 no ale když je motor v chodu, tak bych neřek že je na straně spojky gufero bez oleje, v těch otáčkách tam ten olej stříká na všechny strany
Datum: 21. ledna 2009 19:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 navic je lepsi gdyz sou obe stejne a ne kazdy jiny, to muze pak mit jiny parametry a muzou se navzajem jinak chovat, to je ale v situacich jinych nez normalnich  ...
Datum: 21. ledna 2009 19:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 proto se taky ta hridel klikovky prve potre olejem, nebo se gufero, jak je dobrym zvykem, ponori na noc do oleje...navic ani u spojky to z druhy strany tez moc mazany neni gdyz normalni hladina je pod guferem a to taky diky tomu aby se olej netlacil pres gufero do klikovky...ani maj funkci "hermeticky" ty dva prostory oddlelit a je jasny ze pokud na to bude jeste tlacit olej tak ho stejne pak pusti...navic ta hridelka se stejne musi minimalne maznout jinak se to spali hned po startu...
Datum: 21. ledna 2009 19:45
 Já používám dvoubřité pouze na kliku ze strany spojky, k zapalování bych ho nedával, protože by se mělo mazat a u zapalování je to možné jenom z jedné strany a ten druhý břit vlastně jde nasucho a tím pádem se spálí
Datum: 21. ledna 2009 16:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tyto prazky sem mel cest s obema guferama, jak jednobritym tak i dvojbritym...stoji stejne a ve vysledku je to dvoubrite lepsi, jde o to ze gdyz jedes brit neco prefikne tak je tam este jeden jinak bordel se ti mezi ne jen tak nedostane...doporucuju dvoubrite
Datum: 21. ledna 2009 14:40
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Já sem si taky koupil a žádnej problém!
Datum: 21. ledna 2009 8:31
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 ja si je taky tady kupoval mam je uz rok a porad drzi
Datum: 21. ledna 2009 7:53
 čau, mám dvoubřitové gufera a jsem plně spokojen, zatim žádný problém
Datum: 21. ledna 2009 7:26
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 11:59
 T o bych bral,ale mě do 80km/h nestačí!
Datum: 22. ledna 2009 11:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 secko co si udelas sam je pak lepsi...prakticky...proti gustu...
Datum: 21. ledna 2009 20:07
 lepší je udělat si nejaké doma, podle sebe
Datum: 21. ledna 2009 16:37
 Je to pěkný,,ale neni lehký to tam dát!
Datum: 21. ledna 2009 14:50
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Čau borci,chtěl bych se zeptat jestli si někdo z vás nehcal upravit válec u azmarka jak to jede?Jezdím cross závody tak bych to potřeboval na cross. Popřípadně jestli někdo má úpravu od TKMOTO jak to šlape od nich. Nebo najít výhodnou koupi mezi CENA-VÝKON.Díky za odpovědi!!! Ať vám to lítá!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 12:04
 Stejně jako TK moto některý jedou některý ne....  Ono člověk když jen malinko nakoukne do kanálů zjistí že tam jde všechno zničit velice rychle...! Jinak Moly má pravdu zabývám se válci ale spíš pro sebe...! Tak jako se zabývám vším ostatním....Ale do tý doby dokud budu závodit- proč bych si stavěl konkurenci...?  Nehledě na to že na válce nemám přez školu motorku práci přítelkyni rodinu atd ani čas takže nemám ani zájem se to učit....takže zvládámk to tak pro sebe a kanály ani nedělám já...
Datum: 21. ledna 2009 12:04
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 šel bych spíš k TK moto, ta markova práce ja taková divná, některý jedou, některý ne
Datum: 21. ledna 2009 9:42
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 Úúpravy válce dělá jen pro sebe (tak mi to řikal)
Datum: 20. ledna 2009 22:52
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 pokud vím tak friklín nedělá upravy válců a jěště k tomu na zakázku ale nevím třeba se mýlím
Datum: 20. ledna 2009 22:20
Jméno: adam
IP: uživatel4659
 A co tak Frikulin
Datum: 20. ledna 2009 22:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 Cau Seso me by jen zajimalo jestli je 6V nebo 12V na zarovce na obrazku je napsano 12V\r\nhttp://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2128.html\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 17:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 Dík pochopil sem.
Datum: 21. ledna 2009 17:12
 co ja napsano to dostanes,, ja nikdy pouziju steny obrezk k souvisijícím,, sesa
Datum: 21. ledna 2009 14:41
 Sakra,je tam napsáno 6V-60/55W
Datum: 21. ledna 2009 14:26
 Na tý žárovce je sice napsáno 12V,ale to může bejt pro to,že 6V i 12V jsou stejný,a tak se sesovy nechtělo fotit každou zvlášť když sou stejný,tak vyfotil jen tu 12V a použil ten obrázek i u tý 6V.Jinak v tom nadpisu je napsáno 6V-55/60W
Datum: 21. ledna 2009 14:25
Jméno: Standa
IP: uživatel5032
 A co vam rika ilustracni foto panove??
Datum: 21. ledna 2009 10:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no ja newim na tej zarovce je napsano 12V
Datum: 20. ledna 2009 22:07
 Tak ta je 6V
Datum: 20. ledna 2009 21:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 *klikyhaky
Datum: 20. ledna 2009 21:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
Datum: 20. ledna 2009 21:25
Jméno: MTB
IP: uživatel4226
 Čau draci nemáte někdo paprskovitou hlavu válce na prodej? pište na e-mail 6lop@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 11:07
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 pro frikulina ..  já jen že sem nikdy neslyšel že by jí někdo tak řikal ..ale to je jedno  ..a pro fuj: ????co to píšeš za kraviny?
Datum: 21. ledna 2009 11:07
 Ať si ji řiká kdo chce jak chce....vějířová paprskovitá hvězda sluníčko už sem slyšel takovejch názvů....Co je jako na paprskovitý...?  Jinak dělám je když je mám teď čekám na zásilku 10 ti kusů (a ty jsou rozebrány) až je budu mít budu se rozhodovat jestli vůbec budu dělat další...s tou slévarnou jsou děsný problémy..!!!!
Datum: 21. ledna 2009 10:57
Jméno: fuj
IP: uživatel1927
 prej vějířovou to je LOOOL ,a ne paprskovita !!!!
Datum: 21. ledna 2009 10:45
 na azmarka jsem slyšel jen negativní ohlasy + drahota jako blazen
Datum: 20. ledna 2009 21:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak je paprskovita i hvezdicovita, rika se ji tak obema nazvy, frikulin je dela, azmarek taky (ale jak dobbry newim byly tu gdysy pomluvy atd. to vis asi zavideli nebo mu to fakt nejelo) jinak to dela spousta dalsich, tito dva makaci sou asi nejznamnejsi firmy
Datum: 20. ledna 2009 21:13
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 Napiš mu na meil : vl.muzak@seznam.cz
Datum: 20. ledna 2009 21:10
Jméno: MTB
IP: uživatel4226
 je to paprskovitá
Datum: 20. ledna 2009 21:04
Jméno: MTB
IP: uživatel4226
 Jakej frikulin??
Datum: 20. ledna 2009 21:04
Jméno: MTB
IP: uživatel4226
 je to paprskovitá
Datum: 20. ledna 2009 21:03
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 20. ledna 2009 20:57
 Čau draci, mam problém nikdy jsem nerozebíral zapalováni, takže bych chtěl od vás poradit jak to mam provést abych nemusel znova štelovat předstih. Dohromady asi vim že se někde značí ale nevím jak na to! (myslím celé to zapalování). jinač Dííky za odpověď a šťastné jízdy v roce 2009.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel5032
 udelej si kdekoliv proti sobe dva rysky,jednu na statoru -jednu na motor....vse rozeber,udelej co potrebujes,sloz a zapalovani tam posad na ty rysky a utahni...pro kontrolu dej pist do HU a skontroluj jestli mas spravnej odtrh na kladivach jako predtim....
Datum: 21. ledna 2009 15:51
 Hmmmmm a stator tam pak vrátí jak na stejný místo....?  To nejde..prostě jakmile u fíka jednou polovíš stator tak se ti předstih změní....! Rotor s vačkou sice bude na původním místě ale předstih se u pionýra dělá natáčením celého statoru...! To by sis to musel na karteru sakra šikovně označit a to si myslim že je k ničemu...!
Datum: 21. ledna 2009 12:56
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Jestli máš utaženej pořádně ten šroubek co drží kladívka ztak se ti předstich nepovolí!Tak normálně odšroubuj ty šrouby co drží ten překryt zapalování jak na tom sou cívky(nevim jak se to jmenuje  )a pak odšroubuj vačku vem šroub desítku,strč ho tam jak byl šroub na vačku a utahuj dokud to neupadne!Ale pozor pak aýž to sundáš v tom čepu kliky je takovej malej kolíček aby se to zapallování neprotáčelo tak at ho nestratíš!
Datum: 21. ledna 2009 12:21
Jméno: kadel
IP: uživatel5029
 Zdravim koupil jsem svíčku a něják mi to nejede čím to je???http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/250522-svicki-tuning.html zde je odkaz  )))
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 18:55
 Ty jsi to za těch 800,- opravdu koupil???? Jestli jo,tak jsi blázen. To není žádnej tuning,tyhle svíčky jsem u nás koupil asi za 50,- jeden kus. A ještě byly úplně nový. To ses asi nechal pěkně nachytat.
Datum: 21. ledna 2009 18:55
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 miso ...nepochopil/a si že je to provokace?
Datum: 21. ledna 2009 18:19
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 LoL jak může svíčka zvýšit výkon o 2kW matko lidi už neví coby
Datum: 21. ledna 2009 17:53
 skus pročistit karburátor a zkontroluj zda máš všecko zapojeny
Datum: 21. ledna 2009 15:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5032
 Mas spatnou svicku....Musis koupit aspon DENSO za 1500,-
Datum: 21. ledna 2009 10:50
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ah jo , tady sa nekdo nechal nachytat_
Datum: 20. ledna 2009 21:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a to sem myslel ze to koupi nejakej vypatlanec co newi co je svicka...me by jeblo  to snad neni pravda...koukam dneska TUNING svicka je moto dne
Datum: 20. ledna 2009 20:57
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 ty mentole ...to je provokace...!!
Datum: 20. ledna 2009 20:56
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 pokud si to koupil tak si fakt uplne magor za ty prachy koupis 2 fichtly ty debile vypatlanej !
Datum: 20. ledna 2009 20:51
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 20. ledna 2009 20:45
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 14:30
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Taky jsem na to čuměl,škoda,že tam nemá uvedený email,bych mu hned napsal
Datum: 21. ledna 2009 14:30
Jméno: hh
IP: uživatel5030
 spis na 3,5k, a jestli myslis fichtla tak na 3,5k, ne 3,5kW (3,5k = cca 2,6kW)
Datum: 20. ledna 2009 21:03
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
 Sakra zas sem byl pomalejší
Datum: 20. ledna 2009 20:41
 jeste aby to ten vykon nezvysoalo kdyz to bez toho nejede  ale ja bych teda radej napsal ze to zvysuje vykon o 3,5kW
Datum: 20. ledna 2009 20:32
Datum: 20. ledna 2009 20:21
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 Čus ještě k dotazu jawa 90 zapomněl jsem napsat nějakou krosovovou a ne originál jen tak na lítání po poli.za kolik můžu sehnat ?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 12:12
 JJ,90 předělaný na cross sou na nic!
Datum: 22. ledna 2009 12:12
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 250 uz mam je tezka
Datum: 21. ledna 2009 18:22
 Na kros si 90ku nekupuj, motorky, které už někdo pčedělal (zničil) a kros josu okolo 10000,- a hlavně na to nejsou stavěné - problémy se spojkou, pokud se spatně zachází s převodovkou rychle odejde, vidlice (krátké) se při těchlech hovadinách lámou a někdy i rám... Na normální ježdění je dobrá, na kraviny po lesech a polích ti douho nevydří (není na toto stavěná). Dále na ní nejsou moc díly a při tohle blbnutí počítej s tím že náhardních dílů budeš potřebovat dost . ty jnejsou zerovn laciné a těžko se shání. A kupovat zachovalou 90ku a předělat ji na kros, tím pádem ji úplně zničit je to nejhorší, co člověk může udělat. To si rakši kup 250 kývačku, kterých se válí všude spousta, kup nějaký šrot za 3000 a předělej ji na kros. Celkově bude lepší, má lepší rám, vidlice, silnější motor, seženeš na to bezproblému díly a to hlavně do motoru, tak i na rám, co se týká blbin, vydrží více a je levnější na pořízení, navíc se o ní říká že je to "nesmrtelný stroj" hlavně po motorové stránce - myslím tím konkrétně Jawa 250/353
Datum: 21. ledna 2009 14:26
Jméno: neee
IP: uživatel1927
 90ky sou už docela dost drahý, a jak bylo řečeno je jich škoda a nevyplatí se to na pole
Datum: 21. ledna 2009 10:42
Jméno: hh
IP: uživatel5030
 na to je 90ky skoda..
Datum: 20. ledna 2009 21:05
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 zdr , chci se zeptet jak na stadionu 22 rozdelam zadni tlumice-melo by to jit ale nevim tak abych neco nezkazil. A za druhe jak mam vyndat tlumič vyfuku-oddelal jsem tam sroubek na konci ale nevim jestli to jew original, no ale nejde to ven -jen mi to zapadava dovnitr. pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 19:27
 Zdravím. Chtěl bych se zeptat, zda je normální, že při otáčení rotoru na stadionu s11 se v urcitých místech (děje se to přibližně čtyřikrát za jedno uplné otočení rotoru) "zasekává" a já cítím do ruky znatelný odpor. Je toto "dření" normální? Dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 9:31
Jméno: lojza
IP: uživatel5047
 ...?
Datum: 26. ledna 2009 9:31
 Tak na klice to asi nebude, když zmáčknu spojku, tak je to bez problému (točí se bez problému)...
Datum: 22. ledna 2009 13:20
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ložiska na klice sou hin
Datum: 20. ledna 2009 19:29
 Nazdar chlapi, určitě to tu už bylo, ale napadla mi taková podstatná věc... jak snižujete hlavu na pionýru? jenom do nekonečna brousíte a brousíte pastou na ventily nebo to berete na soustruhu? zajimalo by mi, jak to popřípadě upínáte na soustruhu, když za závit pro svíčku to nejde  ještě mi napadlo vzít to na NC frezku, ale to je asi blbost...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 19:58
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 hehe ..tak to nevim..sry
Datum: 20. ledna 2009 19:58
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 to musis mit takovej udělator do univerzalky já to udělal tak že sem vzal 4 kulatiny(asi6mm)vyřiz na konci závit přivařil ja naplochác(tl.asi 4.5mm)našel si střed a navařil na něj rouru (silnostěnou asi d50mm a stěna 4mm)
Datum: 20. ledna 2009 19:23
Jméno: DIDI
IP: uživatel4545
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 21:08
 Skusim to nějak opravit,,a asi si co nejdříve seženu tlumiče z 350
Datum: 20. ledna 2009 21:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no to znam, u nas na polnackach jsou takovy vymoly, no gdyz sem tam letel poprvy tak se si toho nevsim, vidlice najednou nadoraz, kolo sejdrem a gdybych to nesrovnal tak bych uz valel sudy na zemi...ale k veci - ty tlumice musej neco vydrzet, jde o to jak moc se poskodily, az to rozperujes tak byhc zvazoval sehnat nejaky jiny (fichtlari jiste vi co dokazou zaludne podlomene vidlice)
Datum: 20. ledna 2009 20:54
Jméno: DIDI
IP: uživatel4545
 Ja s tim neskáču,,ja v poho jedu po polní cestičce jako vždycky jezdim ,,akorad jedu nějak 80Km/h a najednou kamen 15 cm velkej.to se nedá ubrzdit,,vlítl jsem do toho motorka pul metru nad zemí  ale udržel jsem to a nerozbil si hubu  (ale totalně to odsraly ty tlumiče)
Datum: 20. ledna 2009 20:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sprclo se to tam...takovy prcing sem snad nigdy nemel ale vim ze to dela trubka s tou pruzinou ze ji tam nejak blbe sevre, me to dycky fichtlacky vidlice stihali a to byly vice v poloze nadoraz nez v horni poloze...nesmis s tim tolik skakat ale jemne dopadat...
Datum: 20. ledna 2009 20:08
Jméno: DIDI
IP: uživatel4545
Datum: 20. ledna 2009 19:27
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 jj
mi se stalo na fichtlu taky tohle..tak si to dej na nejakou rampu nebo na neco aby to kolo viselo to přední.tam at ti to nekdo drzi vzadu a vem velky hranol dřeva a jebni po přednim kolu.. a to bude ok pak...
Datum: 20. ledna 2009 19:22
 zdar draci mam na jawe 555 prevrtanej valec na 45mm cize 70ccm a nevim ci originalny ojnice vydrzi tu silu ci sa neohne alebo nezlomi diki moc za odpoved ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 19:49
Jméno: mato-jawa
IP: uživatel5040
 Original je 38mm teda 3,8cm
Datum: 21. ledna 2009 19:49
Jméno: Standa
IP: uživatel5032
Datum: 21. ledna 2009 15:54
Datum: 21. ledna 2009 11:01
 je to necelých 70ccm V=pí*44*r nadruhou což je 69,978ccm s klasickou pařezáckou klikou nevím ale dal bych tam aspon 21 kovou kliku at je jistota a určitě větší karburátor at to pořádně nakrmíš a umažeš a kvalitní olej
Datum: 21. ledna 2009 0:01
Datum: 20. ledna 2009 20:32
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 zdaleka ne stando
Datum: 20. ledna 2009 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel5025
Datum: 20. ledna 2009 19:24
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 asakra sorry asi más recht
Datum: 20. ledna 2009 19:17
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 přesně tak musis to něčim nakrmit a taky bych asi vyměnil lauf poslal bych tam nějakýho arrowa nebo něco podobnýho (hlavně né\r\nhikone)a jinej karbec na 555je tusim 14mmdifuzor tak by to sneslo nějakou aspon 19mm
Datum: 20. ledna 2009 19:16
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 pro mustanga objem = pi * (prumer/2)^2*zdvih ....takze 70ccm
Datum: 20. ledna 2009 19:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 ja si teda myslim,ze tam asi mas kliku z 21 a ta ojnice by to vydrzet mela.....spise bych se staral aby to uzivil a umazal karburator....
Datum: 20. ledna 2009 19:12
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 nechci ti kazit radost ale toto máš len60ccm ojnica by to vydržela ale musis ji zgeneralkovat
Datum: 20. ledna 2009 19:11
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jak tu má sesa ten závěs pružiny stojánku na pionýra typ 05/20 tak na to je asi speciální pružina protože normální tam nepude nevíte někdo jak je to tan chycení díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 18:32
 ten je mezi blokama na jednom sroubu co drzi kriz a na stojanku ta pruzina je na tim prohnutym jak to je jako do pulkruhu
Datum: 20. ledna 2009 18:32
|



|