slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1907  1908  1909  1910  1911  1912  1913  1914  1915  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
pro : lukáše holuba, tady na týhle stránce nějakej o.a. prodává tu masku na ten hranatej tacháč : http://www.wmoto.ic.cz/nahradni-dily-jawa50-parez-pionyr-mustang.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukáš holub už ji prej sehnal :-)
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
Jen takovej technickej aby rec nestala:-D Beztak se tu řeší samy blbosti co je zima:-D:-D Pri normalnim sání do kliky se používá klapka...to je jasna vec:-) Ale ja mam starou italskou babetu a tam je sani do kliky natvrdo bez nejaky klapky:-D:-D Dokud sem ji nezabil tak dost slusne točila a to ma karbec kterej je 1cm sirokej:-D:-D Dokazete k tomu nekdo rict proc u ty mršky ta klapka neni zapotrebi? To je tak asi vsechno.....vsichni se mejte a kdo jeste mate zajem,tak pridejte nejakej FAQ ...je to par stranek nazpatek.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5082    
podstatu veci to nemeni:-D:-D ty nase dlouhy ojnice proste nejedou:-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel5061    
stando oprava babetta neni česká ale slovenská Babetta Kolárovo skur ji mnela ZVL-ka
 
 
Datum: 26. ledna 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
me jenom fascinuje jak je to vsechno reseny....bracha mel driv tu a samou v suprovym stavu i s variatorem a nechapal sem jak takovejhle stroj muze takle ject.....meli sma na ni teda origo piaggio ladak a sání mallossi,ale stejnak to jelo pres 60...a tech 60 tam bylo hned...ne jak líná česká babeta.....zadny prevody nic....a spotreba s tim ladakem do dvou litru na sto....bez ladaku v zakladnim provedeni spotreba 1.5/100 a vmax 55....neskutečný:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
Jo je to Ciao,ale ja mam hodne stary...v cz jich moc neni....ale ty motory sou stejny od 80.roku po soucasnost:-D:-D Fakt rotacni soupe ani nic podobnyho to nemá....ten motor sem uz mel rozebranej....je tam klika se setrvakem typu stadion,ale o poznani mensi:-D Potreboval bych uz repasovat kliku a udelat vybrus,ale ono je to nejaky drahy:-D:-D pist litr:-D krouzky 300:-D:-D o klice zatim nevim....takze zatim jezdi strasne:-D:-D:-D je bez tlaků,ale chytne na metru:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může mít rotační šoupátko jako má například Jawa 90 nebo Trabant.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: neumetel_175      E-mail:      IP: uživatel5084    
hey, a neni ta stará italská bebeta Piagio ciao?? já sem ji taky měl, a hleděl co to jako je.....morurek do dlaně, žádnej olej....jen klikovka........a když sem tak přemejšlel.....nemuže to mít na klice něco jak jawka 90, ae ta to má z boku, tak jak by to bylo ze zadu nwim....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: bobokopecky      IP: uživatel5067    
muzemi nekdo poradit jestli je u 90 jawi na cepu jsou jehli nebo je tam pouzdro medeny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Raziel      IP: uživatel4943    
jsou tam jehly
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
medemý pouzdro tam opravdu neni kdyztak bronzove!! jinak nevim..ale mam tuseni ze jehly!
 
 
Datum: 26. ledna 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci se zeptat, zda jste už někdo pro rychlý záběh motoru vetřely do válce molikot? (když se to udělá, tak jsem čet, že se válec už za 30minut může použít v plném zatížení) A jak ten molikot vlastně funguje, atd...? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
tohle bude sice oftopic,ale je to taky trochu k veci ....rikalo se tu ze pri zajizdeni jde dost o hrany kanálů,který když srazíš,tak velmi zrychlíš záběh.... Jinak o zabehu zavodniho motoru nic nevim,takze vic ti nereknu....ja bych tam dal proste lepsi olej a napred jezdil pomalu a pak skousel pridavat a sledoval bych jak se motor chová....na jednom krouzku nemas tak strasny treni jako na dvou,trech,takze by se to ani nemuselo tolik hřát a ani by se to nemuselo pridrit kdybys mu dal kotel..... snad ti nekdo rekne vic....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: Laďa      IP: uživatel5081    
Nazdar,mám problém s benzínem.Když pustím kohoutkem benzín a nateče mi do karbecu tak mi kape na válec.Málem mi to jednou laplo:-Ddole je dírka ,četl sem že tam má být odkapávací miska.Ale to ten benzín bude takhle odtíkat pořád???akorát ne na válec ale na tu misku???to nechci...stačí když tam našroubuju malý šroubek?.Já jen abych ho tam nedal a neposral tím karbec.Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Ta dirka je tam docela duležitá protože když by si náhodou zapomel přestat cupovat tak by si to ulil ale když je tam ta dirka tak to tim vyteče ven a je to. Ale jestli ti to nějak hodně vytejka i když to necupuješ tak jak už tu radil Willi musiš v plovákovce trošku přihnout ten plišek nahoru
 
 
Datum: 26. ledna 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
NN o tuto diru zcela beztak nejde. Lada mysli asi tu kde se napojuje takovy to kolinko u karbece.. tam je dirka a kdyz to presytis tak tudy kape benzin... otevri plovakovku (na 2 sroubky) a v tom vicku je ventil + osicka a ni plisek ... ten plisek prihni trosku dolu (doufam ze se nepletu a pozor na to osicku aby si neztratil). Ta odkapavaci miska se pridelava zespoda na plovakovku, ja ji tam nemam ale pokud ji doma mas tak ji tam urcite dej...
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
tu misku tam urcite prisroubuj a zkus seridit hladinu plovakove komory, tim pliskem, asi se ti to uchlastava. Hlavne tu dirku z ktere ti to odkapava nijak nezatesnuj. Musi tam byt.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta díra není skrz, je v ní zavit na přišroubování odkapávací misky.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Taky můžeš mít špatný jehlový ventil.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus seřídit hladinu benzínu v plovákové komoře (je tam takový malý plíšek v tej plovákovej komoře, tak ho zkus přihnout)
 
 
Datum: 26. ledna 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,nevíte jestli je pravda že vložka z může mít výbrus až na 70ccm a jestli pasuje válec od pařeza do kartru mustang a nebo se musí vložka od pařeza nalisovat do pláště válce od mustafa,aby to pasovalo.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5082    
No prave ze nemá no.....je to jeden kus litiny...ale to ty urcite víš:-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevěděl jsem že pařezáckej válec má vložku .... já se tu dozvim vždycky takovejch novejch věcí ....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
samozrejmne ze kdyz uz by ses poustel do az tak rozsahle prestavby tak slicovat kanaly by pro tebe nemel byt az takovy problem:-D A ja si teda myslim ze to funguje uplne na jinym principu tahle prestavba vlozky...:-)Myslim ze z parezackyho valce si jakoby akorat vytocis silnejsi vlozku ktera stejne v casti zapustene do motoru bude slaboučká....co jsem tak cetl tak to neni prdel poradne udelat a na nekterejch zavodech to ani neni povoleny.....vetsinou se vrtani valce meri pred zavodem,takze ho nepropašuješ :-D:-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 13:37
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mám dojem, že vložka z pařeza 550,555 může mít výbrus na 60ccm, no a válec z pařeza na kartery asi moc nepasuje, protože má trochu jinak umístěný přepouštěcí kanály a asi i jinej tvar těch přepouštěcích kanálů
 
 
Datum: 26. ledna 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne neni to pravda
 
 
Datum: 26. ledna 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDRAVIM PROSIMVAS NEVITE NEKDO KOLIK JE PRESNE JEHLICEK RESPEKTIVE VALECKU MEZI OJNICÍ A ČEPEM PISTU U ČZ 175 487 MAM TAKEJ POCIT ZE MI JEDEN SPAD K SETRVACNIKU :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: kUBÍK      IP: uživatel1732    
na to bacha já ji takhle zadřel
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
Ahoj, 28ks.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
Tohle přece nemůže být pravda ne?Píše TUNING VRTANI 40 mm a prodává to jako kit 60ccm.Myslím že když je vrtání 40 mm,tak je obsah něco kolem 55 ccm. http://www.aukro.cz/item539613442_tuning_kit_jawa_60ccm_vrtani_40_mm.html#gallery odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5077    
vzdyt je to jedno...nemysli si ze ta 55 ti nejak poleti....
 
 
Datum: 25. ledna 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: sanko1      IP: uživatel4891    
i tady jo?já to tady ještě neviděl.Jen nový s vrtáním 38mm.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5077    
JJ...nejaky polsky obchodnik Tedi60 ...ale jako ackoliv to neni 60ccm tak to je slusna cena,ale koupis to i tady:-)
 
 
Datum: 25. ledna 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci,jaká je největší šíře vejfukovýho kanálu aby nepraskal kroužek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 0:11
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednak podle materiálu ze kterýho je kroužek a pak taky na tvaru kanálu.......je poněkud rozdíl, jestli má kanál tvar obdélníka nebo třeba elipsy ;-)
 
 
Datum: 26. ledna 2009 0:11
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5077    
a kolik u krouzku 1.5mm?
 
 
Datum: 25. ledna 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
podle pouziteho materialu z ktereho je vyroben pistni krouzek pro origo krouzky max 22mm.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: finč      IP: uživatel4510    
zdar jaka je idealni vzdalenost horni a dolni hrany vyfukoveho kanalu kdyz jezdim kross.za odpovedi predem moc dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
myslim ze je to dobre popsany v clankach na jawa-50 ....skus se tam podivat....na dolni hranu sahat nemusis,kanal si muzes trochu rozsirit do strany a o pul milimetru dopredu,ale nedelej to naslepo...napred se alespon podivej na ty clanky a literaturu....jak to udelas moc,tak stratis uplne spodek otacek:-D Kdosi dokonce rikal,ze do krosu na vejfuk nesahat....udelat ladenej vejfuk....myslim ze v krossu spis potrebujes ten spodek nez max.otacky:-)
 
 
Datum: 26. ledna 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši napište sem kolik let je starej váš mustang,ale jenom mustang,muj je totiž 38 a nenašel sem staršího odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: standais      IP: uživatel3091    
jedoho mam 1971 (starší typ) a druhej je 1977 a ten už je novější
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam rocnik 1970
 
 
Datum: 26. ledna 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
Já mel;-) skoda,ze musel zmenit majitele......
 
 
Datum: 26. ledna 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
ja mam mustanga z roku 2008 ....ptz mustang by se měl počítat jako celek takže i s motorem... tak si myslím že nikdo nemá tak starý motor
 
 
Datum: 26. ledna 2009 7:09
 
 
 
 
Jméno: _buben      IP: uživatel770    
ja mam mustanga z roku 1981
 
 
Datum: 25. ledna 2009 23:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5077    
mel sem kdysi z roku 68 jako tu kdosi psal....byl to ten uplne prvni....mel este 3 krouzky...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
já mám mustanga z 79 roku ale jezdí furt parádně
 
 
Datum: 25. ledna 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel3576    
Zdar hej tak ja mam mustanga roku 1970 je to ten nejstarsi tip takze starsi mustangove uz neexistujou aspon myslim
 
 
Datum: 25. ledna 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám ročník 1979 takže 30 let. je to good stroj
 
 
Datum: 25. ledna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Muj má ročník 1982 takže 27 let
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: matacz      IP: uživatel1989    
Zrdavim já jsem měl 40 let starýho z roku 1968
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5080    
moj ma 39 rokov..
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: domino83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim seso. Chtel jsem se zeptat bude nekdy gumovej potah na sedlo s11 dale spojkove oblozeni( ferodo?) pokud se nemylim. A plaste s dusema vse na s11 z vape mam velikou radost budou stale? Dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku potah musu splasit ale je to ranec 12 ci 12 stovek,,plaste a duse nou problem,,zapalko nejaky cas bude ale pak uz asi ne
 
 
Datum: 26. ledna 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci ako mam vyrobit lamely na z pioniera korky uz mam aj v lameliach teraz mam co spravit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
presne tak...dnes uz se najde malo takovejch co si to chcou udelat sami, ono se nani ani cemu divit gdyz obe lamely koupis za pomalu stejny prachy jako vsechny korky...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jde o to jak si je tam dal.. popíšu ti správný postup.. 1. vyloupneš šroubovákem staré korky 2. nové korky si dáš do hrnce s vodou a chvilku je povaříš.. ony trochu změknou 3. pak je tam hned ještě teplé nastrkáš.. co nejrovnoměrnějš... 4. necháš uschnout od vody 5. dáš si smirkový papír na něco plochého a brousíš do rozumné tloušťky a hlavně musí být obě strany stejně tlusté a musí to být absolutně ploché ;-)
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Pospa      IP: uživatel1670    
ahojte ,prosím vás,co má být všechno v povinné výbavě na jawě 350/360?prosím popište mi kdyžtak klíče jaké,kolik,atd,prostě co všechno tam má být.děkuu moc čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: čau      IP: uživatel1927    
čau.... jestli máš jawu 350/360 neměl bys tam navíc motor ? já tuto motorku mám taky ale s motorem s kaliforniana a shanim origo 360
 
 
Datum: 02. února 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
co musíš mít jsou pouze čtyři věci(když neberu doklady): 1)lékárničku 2)po jedný pojistce od každýho druhu 3) po jedný žárovce od každýho druhu vnějšího osvětlení(tzn. že třeba do podsvícení tachometru mít nemusíš) 4) nážedí potřebné k výměně těch žárovek(stačí plochej šroubovák) ............... to je všechnoco bez ohledů musíš mít při každý jízdě po silnici......... nějaký klíče a svíčky a podobný věci jsou hodně dobrý, protože tlačit pár km třeba jen kuli špatný svíčce nasere, ale povinný to NENI!!!
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak jako na vsech motorkach lekarnicka doklady pojistku kazdyho druhu co mas na ty motorce a zarovku od kazdyho druhu a to by bylo vse doporuceny je si brat naky naradi na drobny opravy svicku klic na sv. naradi na zalepeni kola nakej ten sroubovak
 
 
Datum: 25. ledna 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel4659    
Hojte draci , chtěl bych vás poprosit , jestli máte někdo mustanga , tak jestli byste mi mohli změřit délku zadnich pružin a myslim ty odkryté, bo ja mam na něm po poslednim majiteli pružiny z elektronika , tak nevim jestli to nebude problém , je rozebrany ,tak at to pak nevyměnuju , a ktere myslite jsou lepsi , dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel4659    
mysllel jsem cele tlumice omlouvam se
 
 
Datum: 25. ledna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/251792-477-3.html lidi to sem nevedel ze sa delal i tento model odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
já mám export 477/01 se světlem aprilia , ale že by sa dělala serie 477/03????
 
 
Datum: 26. ledna 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: Kastanyi      IP: uživatel4978    
je to klasický export 477 od čz, u nás se taky pár kusů prodalo... snadno si klasickou 477 do takovéto podoby přestavíš, asi jen zadní světlo může být trochu problém sehnat
 
 
Datum: 26. ledna 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5077    
Pekne kecá....neni to jedinej model v CZ ....videl jsem jich uz tak dobre 10 .....jinak dost casto to lidi prestavujou na Trail....
 
 
Datum: 25. ledna 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to malo známí vyvozní typ. Má stejný motor ,ale jen trochu odlišný vzhled
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Fichtlař      IP: uživatel4805    
proc mi fichtl hazi velkou jiskru a nejede ale přechlastany to neni díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
uz sem to spravil a bylo to tim ze nebyla dotahla startovaci civka
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Standa: Tak to uz byla asi ta posledni :-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
to sou kecy ze jiskra musi bejt modra:-D Ale je zcasti pravda ze i kdyz je jiskra modra,ale mala tak to jede..... Jinak nejlepsi jiskra je jiskra velká a na barve uz tolik nesejde...jestli je modra,do bila nebo oranzova.....kdosi dokoncel videl cervenou jiskru:-D:-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 11:22
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
co pamatuju, tak jsem měl na fichtlu indukční cívku na zkoušku z něčeho jinýho - jiskra velká, odkoplo mě to do rohu garáže! Ale směs to nezapálilo, občas to trochu škytlo (cca tak 3 vteřiny na 30 minut tlačení), pak jsem tam šoupnuj jinou cívku a jelo to jako dřív...dokud se mi nesekly zuby v převodovce, ale to už je jinačí příběh.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jiskra musí být hlavně modrá.. a svíčku doporučuju n17c.. jezdí na to hodně věcí.. sekačky.. fichtly.. sifony.. babety.. a šecko jede superně...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
skus jinou svicku nejlepsi kdyz si koupis brisk N15 C a jestli to nepomuze tak ti to mozna nekde fouka jestli to bylo rozebrany muze bejt v pr.. gufero pod zapalkem ale to je nepravdepodobny a nebo spatne nastelovanej prectich zalezi zjakyho duvodu prestal jet
 
 
Datum: 25. ledna 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
čus chcu si koupit na fika kroužky válec jsem naměřil 38,82 měřil jsem to posuvkou tak nevim jakej koupit kroužek?? poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
měřil jsem to uš asi 4 a pořad to vychází stejně a uš sem to měřil 2 posuvkama ale uš začínám přemyšlet o výbrusu
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
treba si to jenom blbe zmeril....taky uz se mi to jednou stalo..... promeroval sem valec digitalkou a nameril sem rozmery 38.61 a 38.66(jeden rozmer je zepredu,jeden zezadu )....tak sem obednal pist 38.75 ....pist prisel driv,nez se valec odeslal na vybrus a ono to tam presne pasovalo jak melo.....a kde se stala chyba? Bud to vsichni blbe zmerili,nebo ta šuplera mela kurevskou odchylku....a to byla digitální! Pokud chces delat vybrus tak se rid tim obvyklym a stale zduraznovanym postupem....jestli to ma vyraznej schůdek,chce vybrus....je to taková 100%indikace.....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
vybrus jasna volba...s tim nic nevymyslis... i gdyz koupis "stejny" krouzky tak to nebude mit po case ani silu...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: rafinek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale píst ma 38,79
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
jj je to 38,82
 
 
Datum: 25. ledna 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když si koupí kroužky na třetí výbrus nepojedeme mu to...! když si koupí na 4. musí je pilovat riziko že to udělá blbě.....příklaním se k variantě že to je blbě změřený....! A nebo je to opravdu z 38,75 tak vyběhaný že to chce výbrus....!
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli si naměřil opravdu tento rozměr, tak jdi rovnou na výbrus 39 a rovnou si kup kroužky nebo i píst
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
kup kroužky na třetí výbrus 38,75-bud neumiš měřit nebo už to máš vylítaný tak by to sneslo výbrus
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přeměř válec znova....:-) A lépe-....:-) Protože to je blbej rozměr....:-) A válce se měřej hodně špatně...!
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: Piliny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chtěl sem se zeptat když natankuju Shell W-power racing a dam to do fichtl... v jakym pomeru mam davat olej a jakej dávat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ložiska na klice by měly bejt taky nějaký lepší ně nějaký japonský jak sem se tady dočetl kerý stojí 35kč:-D :-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
to chce mit poradnou kliku:-D:-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
jede to pěkně.Přibližně dva dny....
 
 
Datum: 25. ledna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
sa ti to rosipe :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Neboj naprosto nic se nestane má to jenom vyšší oktanové číslo tušim W-power má 100okt.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V takovym v jakym seš zvyklej....!
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Piliny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4au chtěl sem se zeptat mam poprvé udělanej výbrus na fichtlovi (3.výbrus) a chtěl sem se zeptat jak nejlíp ho mám zajet... jakej benzím jakej olej kolik toho a jak potom jezdit atd..... moc dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kup pořádnej olej a prvních 500km ho míchej v poměru 1:30 a hlavně jezdi sám a moc to nežen do kopce když to nebude moc tak hned podřad a jezdi tak nanejvýš 50km/h
 
 
Datum: 25. ledna 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau ja jsem se rozhod pro oleje co se davaj 1:50 rozhod jsem se pro castrol 2T tu prvni nadrz dej tak 1:30 a moc to nevytacej a do kopce to netrap pak nakou chvili davej 1:40 a moc to nehon a casem treba po 300 km nebo jak dlouho proste az to bude tahnout pekne tak davej 1:50 min radsi ne mozna by to sneslo mozna ne ja mam jehlovy lozisko na pistnim cepu takze si to muzu dovolit. Hlavne nestridej oleje!! jak vystridas tyhle lepsi oleje tak hrozi ze se to zadre!! a jezdi na special!! je levnejsi a dyl ti vydrzi motor ma adiptiva.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:54
 
<  1907  1908  1909  1910  1911  1912  1913  1914  1915  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 3:38:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu