slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1906  1907  1908  1909  1910  1911  1912  1913  1914  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu se zeptat jaký význam má, když se píst zkrátí o dva milimetry??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, když se píst zkrátí o 2mm, tak bude asi zkrácenej. Význam vidím třeba v menší hmotnosti pístu. Nejspíš se ti změní výplach válce, změní k horšímu. Je pravděpodobné, že by se mohl píst propálit, já píst zkracuju o jinou hodnotu a s propalováním problém nemám. Snažím se ti maximálně poradil, ale je opravdu hloupé žes nenapsal ve kterém místě ten píst chceš zkracovat. Pokud bys píst zkrátil jinde (cca o 11mm), tak by ses dostal na tkz. otevřený rozvod (souvisí s p-V diagramem) používalo se to občas u těch nejvíc nabroušenejch motorů u motokár.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Smysl to má pokud je to opodstatněný.....2mm sou ale už docela dost....!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:30
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
bud kratší o 2 mm :-D, no a sací kanál se dřív otevře a pozděj zavře.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Zdarec,mohl by mi někdo prosím napsat postup výpletu kola na fichtla...Strávil jsem u toho 3 hodiny a zkoušel ruzne kombinace,ale vždy se to někde zaseklo.Potřebuju prostě ktere špice 1 a ktere pak atd.Díky xD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Ja vim jak maji ty špice byt uspořadane,ale nevim v jakem pořadi,vždy se tam nokonec nějak nepropletou.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: hiry      E-mail:      IP: uživatel977    
vem si stare kolo od fichtla a lihový fix a podle toho stareho to vypleŤ
 
 
Datum: 27. ledna 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: zedek      IP: uživatel4805    
nazdar nevite proc mi simson nejde do plnyho plynu jen do trictvrte a kdyz dam plnej trochu seto dusi a trisky jsou uplne cisty odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
ja vam rikam ze je to syticovej syndrom:-D proste jezdi na ctvrt sytice a nebo udelej GO motoru:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
ja si myslim ze mas vyslapanej motor nebo v zapalovani neco v neporatku
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
sytičovej syndrom:-D to znam:-D napred skus poradne vycistit karburator,zvednout hladinu a seridit a kdyz to nepomuze tak uz mas vylítanej motor....
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:11
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
*fichtla=fichtl
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
Neposlouchej je .... já se v simsonech nevyznám ..ale myslim si že ti to někde fouká ...nebo mi tohle dělalo když se mi fichtla přechlastával ..
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
hoši presne tak,ja simsony nenavidim a zrovna si tata privezl simsona ale vmem fichtlařskem hangaru neni JE V KULNĚĚĚ
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
presne tak nelez sem ze simsonem a nejspis ti to nekde nasava vzduch nebo zasr.. filtr vzduchovej
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel4917    
tady se resej fichtli tak to sem netahej!!a vim co stim mas!MAS TO ROZBITY!!!!!!!!
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
protože je to pomsta z nemecka zvaná Simson,tzv. výrobní vada:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
cau draci hledal jsem jak a kolik snizit hlavu ale moc jsem otom nenasel zajima me o kolik to mam snizit abych mohl davat porad special a melo to vetsi vykon?? a nacem? slobyto na freze? hlavne aby neodesli rychlejc loziska mam to jen tak lechce vzit?? v setinach? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 8:26
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2929    
hlava je moc citliva vjec a ked chce nekdo neco robit, tak by mnel otem najprv neco vjedet, a to ze sa tu nekdo bavi nad nevjedomostu je jeho vjec, mna len udivuje ze sa tu ptate furt nato iste, uz nekolik krat to tu frikulin a mnoho inych rikali, kazdy si upravuje jak chce, ked to nechcete od frikulina pomaly za pakatel tak skousejte alebo robte uz urobene,.... nevim nad cim furt polemizujete
 
 
Datum: 28. ledna 2009 8:26
 
 
 
 
Jméno: J@wer      IP: uživatel3402    
5,5ml mluvi samo za sobe ne? to uz staci dopocitat o kolik se ma snizit
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel5097    
On je frikulín akorát tak náčelník VELKÁ HUBA
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já frikulínovi rozumím naprosto normálně. Nechápu že mu někdo nerozumí. Taky se mi líbí jak o hlavách raděj lidi který o tom nemají ani tucha, celkem se vždy pobavím. Já hlavu u fichtla dokážu snížit úplně v pohodě, zejména vzhledem k tomu jakej tady panuje názor na snižování.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
on jak mluvi v ty ladičský hatmatilce tak mu obcas neni rozumnet:-D ale prispevky pise tak,aby,kdyz vis o cem se mluvi,abys pochopil....kdyz nevis ktera bije,tak se ti zda ze mele blbosti:-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: Roxy      IP: uživatel5019    
Mě se zase liby frikulíne jak pokaždý říkáš něco jinýho tuhle si tady tvrdil že to snižuješ o 2mm aby se začlo něco dít a teď zase že se nedá říct o kolik!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono to nejde říct o kolik....! v setinách se s tim ani nezabejvej na feéze to jde pokud máš otočenej stůl a motor jede na 95 naturál s 5,5 ml hlavou úplně v pohodě....! Líbí se mi jak tu o hlavách raděj lidi co o ní nic nevědí....!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel5019    
Většinou se snižuje aspoň o 2 milimetri aby to mělo nějakej výkon ale musíš tam lejt aspoň 99tku když tam budeš lejt special tak ta úprava nemá moc cenu a ložiska musíš koupit nějaký hodně kvalitní jinak ti brzo vodejdou
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci nevíte někdo jestli by šla dát startovací páka z fichtla na dvoupákovou 250 ? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ne pac 250 má tisíchran a pionýr tam má klínek a drážku
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Ahoj lidi. Chci se zeptat jakej daváte poměr oleje s benzínem na dvěapuly panelky?? Ja dávam 1:50 ,ale prej někdy zaleží na kvalitě oleje? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja do panelky driv 1:33 pak sem ji dost dlouho hnal a pridrel sem ji ted davam 1:25 muzu ji honit jak chci a porad cajk pozor je to papirova motorka aby si nekdo nemyslel ze sem to nekde pridrel v lese pri crossu
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
Davam do Péráka 1:33 lepsiho leje.....no problem
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel5049    
Panelka je z výroby stavěná na 1:25 ale když tam po dekarbonizaci dáš něco kvalitnějšího tak strop poměru nepřekračovat 1:40 nebo o něco nižší.Neznamená to tedy že použitím jiným olejem je přípustné trojnásobně překračovat nižší mazání.Hrozí zadření a destrukce motoru.Uvědomte si všichni co máte takové nápady jaké konstrukce jsou tito 50 let staré motory (většina má na ojnici pouzdra).
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tak kolik mám dávat, nějak mezi 1:20 až 1:40 ??
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží hlavně na motory. Pro panelku tak 1:20 až 1:40 podle kvality oleje.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel5049    
Fikusi dávej do pioníra 1:80 nebo 1:100 nebo tam nedávej žádný olej.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
Ja davam schell . Ale nevim jestli mam davat 1:50 nebo víc oleje :-(
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
a jakej davas olej?? ja tetka do pionyra davam castrol na zajizdeni ho davam az moc ale jinak mam v planu davat 1:50 a mozna i min
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Jarda filec      E-mail:      IP: uživatel5089    
zdar drací, poraďte mi co mám udělat, když dám kousek plynu a táhne a dam plnej tak skáče dik za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Zdar borci chtěl bych vědet když bych chtěl aby mi fichtl líp svítil tak jestli by stačilo dat jenom silnější světelný cívky nebo jestli musim měnit celý zapalování? Zapalko mam 20W a tak když jedu v noci tak musim jezdit jenom na dálkový protože ty tlumený to neni vidět vůbec že by tam něco svítilo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Díky za vyčerpávající odpověď (i za internetový odkaz). Vidím, že je to trochu složitější než jsem si myslel, ale možná až se budu nudit, tak se do toho pustím (zatím to předělám na to 30W zápalko). To sériové a paralelní zapojení vím jak vypadá, ale nemohl jsem si vzpomenout, jak to tam je zapojené u toho 30W zápalka... :-) Jo a jsem zvědavej jak dopadne ta verze se 4mi póly ;-)
 
 
Datum: 29. ledna 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Já to nakonec řešil ještě složitěji, protože jsem dostal zálusk na nevyužitou energii zapalovacího pólu. Takže jsem sloučil pro světlo všechny póly, nejen ty dva světelné ale i pól zapalovací. Kvůli tomu vzniklo následně i zapalování CDI, které je energeticky méně náročné než induktivní a náhradil jsem kvůli dalším úsporám zadní světlo LED soustavou. Řešení najdeš na http://www.mujweb.cz/www/elektronic článek zapalovaní CDI a k tomu regulace a odkaz z regulace na LED světlo. Jinak si nepleť paralelně a seriově... 30W póly jsou totiž seriově, zatímco mé řešení využívá paralelního spojení pólů. Jinak ten pól do pozice malého se nevejde bez ubroušení bočních pertinaxových okrajů (je tam málo místa vůči skříni) a i tak hrozí riziko přimáčknutí vinutí pólu a následný zkrat vůči kostře. Já osobně to řešil navinutím nového pólu. Zvolil jsem 250závitů CuL o průměru 0,5mm, ale 300závitů by bylo bývalo lepší... V tuto chvíli je v přípravách verze se 4mi póly (dělá se mi nová klec) s plánovaným přechodem na bezkontaktní snímání (v tomhle případě i nutnost) a halogenovou žárovku 12V 40/45W patice P45t. Nyní ve verzi se třemi póly mi svítí jasným světlem 25W žárovka už na volnoběh (!). Nevýhodou přechodu na stejnosměrný rozvod byla nutnost pořízení stejnosměrného klaksonu. Originál na SS rozvodech nefunguje.
 
 
Datum: 29. ledna 2009 7:42
 
 
 
 
Jméno: Kony      E-mail:      IP: uživatel5099    
Ahoj Chongu, musím říct, že tvé řešení mě dost zaujalo. Tím bych měl na tebe několik otázek. Ten pól 05-6132 je ten velký světelný co je ve 20W zápalku a nahradím tím ten malý světelný pól? Dál bych se chtěl zeptat, co se musí upravit, aby se tam ten pól vlezl a po usměrnění graetzovým můstkem se póly spojí stejně, jako u 30W zápalka (tzn. paralelně)? Jinak si myslím, že magnet mám dost silný, protože mi např. svíčka háže jiskru i když má kontakty od sebe těch 0,7 mm (origo nastavená svíčka z výroby) a ještě bych měl prosbu, pokud máš více informací k tomuto zapojení (schéma a fotky), tak mi můžeš klidně napsat na email... Předem díky za odpověď ;-)
 
 
Datum: 28. ledna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To Kony. Pokud není původní parabola slepá, dá se poměrně úspěšně rozleštit. V opačném případe nachromovat, nebo nechat postříbřit (historické paraboly bývaly stříbřené, poznají se že žloutnou). Obojí je však docela drahé, tak já bych zvolil spíš burzy a inzeráty na nalezení ucházející paraboly. Co se týká pólů tak pro mě bylo zajímavým zjištěním při měřeních různých druhů pólů, že nejvýkonnější pól je pól typu 05-6132 (tedy světelný pól 20W verze), za ním je zapalovací pól a pak teprve ony slavné 30W póly, ale ty jinak než v páru v podstatě uspokojivě nefungují, takže se do testu samostatných pólů příliš nehodily. Protože soudruzi z Jawy nedisponovali takovým vynálezem jako je usměrňovací dioda (tedy alespoň v době vzniku pionýra), tak ty si můžeš pomoci tím, že do pozice ,,slabého,, pólu dáš pól 05-6132 (trochu upravený bo tam není na něj místo a dáš majzla, aby jsi nezkratoval vinutí proti kostře). Poté samostatně každý z pólů usměrníš graetzovým můstkem (nejlépe shottkyho diodami kvůli menšímu úbytku napětí na PN přechodu diody) a za graetzem je spojíš v jeden rozvod. Pro tuto úpravu je třeba oddělit přiletovaný drátek z kostry pólu, aby se mohl do vstupu graetze poslat... Tyhle úpravy mají však smysl, pokud megnety rotoru nejsou slabé! Je možné že po téhle úpravě se ti bez regulace bude pálit vlákno 25W žárovky jako mě :-)
 
 
Datum: 28. ledna 2009 7:05
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Ono 20W zápalko opravdu moc nesvítí. Já mám taky 20W zápalko a budu ho předělávat na 30W, protože v noci se nedá skoro jezdit jak málo to svítí. Jinak se tě chci Chongu zeptat, ta parabola (zrcadlo) se dá koupit nová? Nikde jsem ji zatím neviděl a nová by se mi shodila nebo dá se to nějak pokovit (nachromovat)?
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No nemůžu se zbavit dojmu že tu na nás tak trochu Michal21 machýrkuje.. protože co já vím, tak póly babetí nejsou zaměnitelné s póly pionýřími a to už jen proto že že rotor babety má jiný průměr.. že? :-) Ale k tvému problému, Tvůj rotor má slabé magnety a proto se naidukuje malý výkon. Tvé řešení použít ,,silnější,, póly je správný, ale silnější póly také znamenají více závitů a tím se dostane cívka pólu mimo magnetické siločáry magnetu a tímpádem se její účinnost nezlepšuje. Takže Tvar pólu musí zhruba odpovídat jeden druhému. Proto schůdnější řešení je pátrat po burzách a shánět a shánět, dokud nenarazíš na rotor se silnými magnety... Pak ti to začne svítit a v horším případě i vlákna pálit... Jo a taky si prohlédni parabolu jestli není její zrcadlo již ,,slepé,, :-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Ne mam tam tu 6V/15W a nesvití a je to uplně to samí jako když sem tam zkoušel tu 6V/25W, žádnej rozdíl mezi těma žárovkama jak to svítí neni
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
a nemáš moc silnou žárovku???? má být 6V/15W
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Ještě doplnění pro Patrika: Musim totiž jezdit jenom na dalkový protože když dam tlumený tak rovnom mužu světla vypnout. a proto musim jezdit na dálkový i když jede něco proti mě a to ještě musim jet na plnej kotel nebo občas podřadit aby to pořádně rozzářilo
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Jo docela super si to pochopil Patriku(ironie). Já to vim že když jedu v noci tak že mám jezdit na dálkový a když jede něco proti tak dát tlumený ale ono de o to že ty dálkový skoro vůbec nesvítěj a tlumený už vůbec. A rád bych to nechal abych měl pořád jenom díly co patřej na pionýry ale takový aby to líp svítilo. Tak prosím poradte jestli stači třeba dat jenom nový cívky světelný nebo jestli se na pionýry dělaj i nějaký silnější a nebo dat nový silnější zapalko
 
 
Datum: 26. ledna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vtipné patriku :-D ja to resil babetovyma civkama a dopredu na tlumene jednu led diodu a jeden halogen jak jsou ty halogenve baterky v lidlu to meli za 300 a odesla v ni baterka tak jsem z ni vytahl zarovku a jebnul jsem ji misto te dvouvlaknovky
 
 
Datum: 26. ledna 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
ono v noci máě svítit dálkovýma, n apotkávací přepínáš když jede na proti tebe nějaké vozidlo, abys si řidiče neoslni.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,nevíte kde bych moch sehnat odlitek vložky aby tam nebyly okýnka kanálů a nemusela se nijak upravovat jenom podle sebe vybrosit okýnka kanálů a kolik by mi tak stála? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel5097    
frikulíne nech těch rad.Už jsem napsal,seš náčelník velká huba.Nemáš ani tušení že materiál je 42 2432 a litý do kokily.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.wmoto.ic.cz/ myslim že tady svůj problém vyřešíš.... Odlitek vložky jako takovej ti moc nikdo neudělá protože by se musela lejt odstředivým liím a stejně by se musela na soustruhu opracovat...!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
sežen si šedou litinu a soustruh litina stijí asi tak 300kč
 
 
Datum: 26. ledna 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: fichtlmen      E-mail:      IP: uživatel4158    
cau draci , hele nevi nekdo kde se da koupit karbec bikg 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAm ho ne už nemaj...:-D Kamarád mi po nich pátrá v Německu....ale je to složitý....sou drahý....!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
koukni na moto-prodejne
 
 
Datum: 26. ledna 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
čau nevíte za kolik se dá sehnat nejlevnější výbrus ,? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: hiry      E-mail:      IP: uživatel977    
40-60kč
 
 
Datum: 26. ledna 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
v krnově 350
 
 
Datum: 26. ledna 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
V Českých Budějovicích za 250 Kč výměným způsoben s dodáním pístu a kroužků v ceně.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
samotny vybrus za 50kč, ale nevim jestli to ještě dělá.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v rakovniku 330 komplet a kvalitne
 
 
Datum: 26. ledna 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
v domazlicich 400
 
 
Datum: 26. ledna 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute všici mam dotaz myslíte že se my vejde na čz175/477 drapák o rozmerech 110/100/18 de my hlavne o tu šířku ?díky moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1828    
Mel by se tam vejit ,ale raci bych tam dal 19 rafek ,ja mam stejnej problem pneu mam na 19 rafek ,ale nema 19 rafek :-D a taky si myslim ze to bude blbe vypadat kdyz das dopredu takovej drapak a taky si myslim ze ti to nepojede tak jak s tim ušším plaste :-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: Mirek      E-mail:      IP: uživatel5085    
Zdarec můj kamarád má simsona s51/1 a potřebuje poradit a já to taky nevim.Potřebuju se zeptat jestli někdo neví jestli má tento simson relé?Můžete odpovídat i na email.Děkuji za odpověď! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: dfg      IP: uživatel4649    
jestli myslíš jako na stabilizaci tak je to elba
 
 
Datum: 26. ledna 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
ano má....stoji par stovek....maj ho v moto-prodejna ....tady nic na simsona nesezenes....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
Pánové brácha dneska sehnal pravy nefalsovany m2t...hezkej tmavej olejíček a to se podrzte,oni sou v tom aditiva jak v TSF...:-D:-D:-Dnekouri,nekarbonuje a ma chranit loziska na klice....no teda psaly to tam....takze na zkousku je v parezu a uvidim co to s nim udela...(bracha na nem jezdi denne do prace)....tenhle olej sem jezdil jako malej cucak a uz dobre 5 let sem ho nikde nevidel....to je ten olej M2T o kterym sem vzdycky mluvil....pravej...nerecyklovanej!!! bez šmantů a sajrajtu....akorat ty aditiva tam driv nebyli.... :-D:-D Ten svetlej to neni olej.....to je ,jak rika kolecko,nejlevnejsi brusná pasta:-D:-D Fakt sem mile prekvapenej....Jinak stale plati ze do moji 21 M2T nesmí:-D:-Dprozatim:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A navic tomu hadamm tro(oooooooooo)sku vic nez ty rozumi:-D
 
 
Datum: 21. října 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
tak zrovna frikulin blazen neni....
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel5049    
Stando jak mám asi přesvědčit ti blázny,kteří takhle laborují s poměrem mazání do pioníra (1:50-1:70 a výš),vždyť je škoda s neznalosti zadřít motor.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hosi ja kdyz nemam olej po ruce a beru benal do kozla z auta tak tam leju i motorak do auta lita to i na PP90
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
proc z raketoplánu??? to si trochu prestrelil ne..raktoplany litaj na stlacenej Vodik,ne? Radku jsi ale strasnej provokatér....sem presne vedel...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel5094    
Frikuline dej si tam olej z raketoplánu 1:2000 a nekomentuj
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tfuj M2T......
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:37
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel5049    
Má to na láhvy žluté obrázky moped,trabi,pila,sekačka a 4 stupnice poměru.Láhev je stejná jako tsf.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
mě stál tuším 57kč litr, leju to do do série nasračku vylítanýho ficthla, jediný co můžu říct, že se to nekouslo, nic jinýho fakt nevim :-DD
 
 
Datum: 26. ledna 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj pánové, píšu sem po menší pauze, ale na krámek sem nezanevřel. stando, prosimtě kolik takhle stojí? až tenhle olej otestuješ hloubějš, dej vědět. jinak já tam leju po výbrusu klasiku hekra-m2t :/. najeto můžu mít tak do 100km. myslíš, že tam můžu začít lejt tenhle kdyžtak?
 
 
Datum: 26. ledna 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm používal jsem ho do nedávna cca 8 let (do výbrusu) a vše v klidu... Možná, že nebude až taková chyba v oleji...
 
 
Datum: 26. ledna 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: dachlmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to shit, ja křiká FK dobrej akorát na řetěz...
 
 
Datum: 26. ledna 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5082    
no to je on....tak povidej adasi at vim co mi ceká:-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
standa: myslíš skoro černej hustej, poloprůhledná flaška, žlutý nápis M2T výrobce motoroil?
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
no máme doma plnou syntetiku do RM...cross power a ten ma taky psano az 1:100.....hele ja se skocim podivat,jestli bracha tu lahvicku nevyhodil....ale byla to takova ta hubena vysoká s cervenym odtrhavacim vickem ....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Nevíš jaký je to výrobce_Já dneska koupil valvoline durablend scooter 2T a bylo mi řečeno do pionýra s bronzovým futrem ještě sem se na to speciálně ptal 1:50. Jinak u tohoto oleje je napsámo u vybraných motorů až 1:100.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den chci se zeptaj, jestli je možné zvíšit výkom až na 10 koní...na internetu jsem četl že se takto dá motor z pionýra zlepšit. Osobně si myslím, že je to blbost. Legitimní výkon je okolo 3,5 koně a proto se mi zdá toto až moc velký zvýšení výkonu...ale přesto prosím o blížší info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepší je když to má celkem dobrý výkon a ají to celkem vydrží:-)
 
 
Datum: 26. ledna 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5082    
ale je to vsechno o penezich a tvoji sikovnosti ... pokud to chces na bezny jezdeni,tak to nemá cenu....hlavne plati jedna vec....cim vyssi vykon tim nizsi zivotost....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
kdyby si zcasti okopiroval valec z 2T silnic o objemu 50ccm tak urcite dobrej zaklad...a jak se rika +30% vykonu prida dobre udelanej vejfuk.....vzdyt TK moto dela sadu na 6.5 kone....kdyz na to posadis lepsi vetsi karbec a udelas spravne vejfuk tak tech 8 koni tam musis mit.....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to víš že dá ale potřeboval bys jako sponzora NASA nebo neco takového pac ty upravy nejsou zrovna zadara
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
:-D ale malokdo to umí:-) a vetsinou to uz neni fichtl....teda motor z fichtla:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: Pecan      IP: uživatel1226    
Cus chlapi chci se zeptat kdyz mam na mustangoj priohlí vidlice a nepruzi to a sou vycachtany sli by este zrenovovat nebo to chce noví dikec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To srovnáš,ale už to nebude mít takovou pevnost.Zvlášť u fichtláckejch vidlic,který nejsou moc pevný ani fung nový
 
 
Datum: 26. ledna 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Hele půjčil jsem fichtla babě a ta napálila do pergoly.Tím pádem vidlice dost ohnutý. Takže jsem vyndal kolo,vyrobil si z rovné pásoviny pravítko, spodní část vidlic obalil tlustou vrstvou hadrů a přez ně jsem větším kladivem podle pravítka vrátil vidlice do původního stavu.Dnes by nikdo nepoznal, že byli ohnutý. Při trošce šikovnosti a trpělivosti to srovnat jde.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: Pecan      IP: uživatel1226    
nojo ale vihodit no ale strasne spatne se schanej novi a sli by tam i ze simsona??
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
pokud sou ohly,tak vyhodit...pokud mas jen vymlaceny futra,tak je vymen....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Cau vsichni... kdybych koupil novej pist (jawa 50-21) a prehodil pistni krouzky z toho staryho (najel sem na nich asi 50Km) na ten novej pist asi bych musel zajizdet co? ja jen ze na nem je lehce skrabnuty (uz sem to tak koupil) ale jezdi paradne tak ze by mohl jezdit treba o kapicku lip.... valec je hladkej .... Asi nepude bez zajizdeni co? pac ten pist bude mit beztak jinej rozmer... slo by ze bych presne (na setiny) zmeril stavajici pist zasel do mototechny nebo kdyby byl Sesa ochotny a mel pist (+- 0.01 - 0.02) stejny? Ja ze nechci zajizdet a takhle by se mi to vubec nevyplatilo.... diky moc za rady ikdyz budou nejspis (pro me) negativni ... :-) dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Jawer      IP: uživatel3402    
krouzek za 30kc uz te nezabije ne?
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: franta123      IP: uživatel3228    
Zdravim to chces rict zes ty krouzky po 50km zajel???kde je ten píst skrablej?jesi z boku tk to neva tesnost zajistují krouzky jesi na strane u hlavy tak bych to asi neresil.bud kup celou sadu pist+krouzky nebo na to ser.a zajetí pocítej tk aspon 200km as zacne porádne táhnout.hlavne mu nedupej na krk proti kopci.a zajisti vetsi mazani kvalitnim olejem.hodne zdaru pic
 
 
Datum: 27. ledna 2009 9:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
nevymejslej takovyhle,s odpustenim,kraviny....proste kup pist i krouzky....porad to vase zajíždění..:-D...das tam na prvnich 100km vic oleje a prvni pulhodinu ho nebudes drzet pod krkem...nic lepsiho udelat nemuzes.....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké máte zkušenosti s těmahle ložiskama vydrží dlouho?díky za rady http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1191.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
SKF jsou docela dobrý ložiska hlavě dřív byly vyhlášený ale dneska jsou skoro na stejný úrovni se ZKL nebo ZVL.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Snad to nejlepší co se dá koupit :-) a myslim ze ti to vetsina lidi co ho ma v motoru potvrdi....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel3068    
Nazdar chlapci, nejede mi fichtl, hazi jiskru, benzin teče, ale ne a ne naskočit. Je to jawa 21, předstih mam 1.4 mm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: standais      IP: uživatel3091    
zkus dat předstih 4mm. ale řekl že to v tom nebude. spíš se mrkni na nastavení směsi. když si pustíš benzín a necháš ho natýct do plovákovky(bez přeplavování) nech to tak minutu (nebo prostě než nateče) pak benzín vypni a odšroubuj víčko plovákovky. plovák potop a horní okraj plováku by měl být zároven s hladinou. když máš hladinu vyšší tak plíšek ventilu přiohni kousek dolu a když naopak zas nízkou tak plisek kousek nahoru. musi se to odzkouset. kdyz mas takle nastavenou smes tak svicka by mela cihlovou barvu(když ti ten motor bezi)jakmile je uplne cerna tak je smes bohata.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: FICHTLAŘ      IP: uživatel4805    
jo a doufam ze mas dotahly vsechny sroubky v zapalovani
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Ja nvm mozna si to uz zkousel ale pokud ne tak na roztlaceni chytne?
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: vlastimil      IP: uživatel4573    
zdar borci vim ze to sem nepatri ale mam takovej dotaz co by ste si koupily babetu210 nebo jawa pionyr dik za odpovedi cus. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel4271    
Omyl každý den do školy :-) no pokud to počasí dovolí
 
 
Datum: 27. ledna 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel4271    
Pionýr o trochu víc spapá, ale zase jede rychleji. Ciao je jednorychlostní je fakt že žere málo, má malou stoupavost a je pomalejší než babetta 210. Dostupnost náhradních dílů je nejlepší na babettu pak na pionýra a na ciao to už je problém. Mám babettu 210 a jsem s ní maximálně spokojený. Nikdy mně nikdy nikde nenechala a to s ní jezdím každý týden 11km do školy a minimálně jednou týdně 25km od baráku. Taky jsem minulý rok zvažoval co koupit jestli babettu 210 nebo simson nebo pionýr a ciao mám doma zatím nepojízdné
 
 
Datum: 27. ledna 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýra už mám takže ted chcu koupit 210:-)
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
kdyz jedu na 3 piva za kamaradama do vedlejsi vsi tak jedu na fichtlu....kdyz jedu na zabavu a predpokladam pady do skarpy po ceste domu tak jedu na takovy moji babete:-D:-D Takze ja sem pro oba stroje:-) Ale kdyz uz babetu...tak italsky Ciao...jede vic jak ta nase a zere 1.5 litru....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
záleží na co to chceš jestli např. na ryby a do hospody stačí babeta, ale jestli s tim chceš jezdit třeba do školy nebo do práce tak bych zvolil spíš fichtla
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Babeta je mozna o trosicku vic spolehlivejsi ale zlatej pionyr....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: randals      IP: uživatel4573    
to je jasny ze Babeta 210
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:27
 
<  1906  1907  1908  1909  1910  1911  1912  1913  1914  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 0:49:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu