Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 19:13
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Čau draci mám problém se svojí kývačkou, nastartuju a když to chci zdechnout vytáhnu klíček a jede dál, vypnu okruh přes baterku a jede to dál. Brácha má ten samý problém ale jak odpojí baterku tak to zdechne. Nevíte náhodou čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 23:10
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Buď chyba v elektrice (dynamo uživí zapalko i při odpojené baterce), nebo otřep na těsnění způsobující zamozápaly, ze zážehového motoru se vlastně pak stane vznětový  Tu druhou varintu zjistíš, když vytáhneš fajfku ze svíčky a motor si bude bublat dál... ale bacha, při vytahování lze lehce dostat nakopáno vysokým napětím
Datum: 11. ledna 2014 23:10
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 ne musí se to startovat s klíčkem
Datum: 11. ledna 2014 19:50
 Ahoj. Podle mě je chyba v zapojení. Jde to nakopnout i bez klíčku?
Datum: 11. ledna 2014 19:30
 Nazdar draci. Renovoval jsem pionýra a mám problém s předníma vidlema. Vyměnil jsem silonová futra, protáhnul výstružníkem, nasadil zpátky a zjistil jsem, že při zatížení se propadnou dost dolů. Za jízdy, když trefím větší dolík, tak mi přidrhne plášť o blatník. Může to být unavenejma pružinama? Nebo mám krátký pružiny? Použil jsem ty co tam byly původně. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 13:09
 kluzáky jdou v pouzdrech s mírným odporem. Když jsou vidlice spadlý dolů a postavím pionýra na stojánek, tak kluzáky vyjedou do normální polohy samy od sebe. Ale když to shodím ze stojánku a sednu si na to, tak se zamáčknou tak, že mezi běhounem pláště a blatníkem je cca 2cm vůle
Datum: 12. ledna 2014 13:09
 A jak lehkou jdou kluzáky v pozdrech? jestli je máš na těsno a k tomu starý vyměklý péra tak to jde až na doraz.
Datum: 12. ledna 2014 12:48
 Drhne to běhounem o vršek. Do renovace jsem vrazil 15000,- Kč, takže 60,- Kč za pružiny bych fakt neřešil. Jen mě zaráží, že to předtím nedělalo a použil jsem ty samý pružiny
Datum: 12. ledna 2014 11:06
 jestli to předtím nedělalo tak to pružinama nebude
Datum: 11. ledna 2014 17:52
 Jo, no záleží kde to drhne.. ale tak přece když už něco takovýho dělám tak těch 60Kč za 2 pružiny dám a je pokoj
Datum: 11. ledna 2014 16:37
 Ahoj. Ten plášť drhne bokem o vnitřní bok blatníku, nebo přímo běhounem o horní část blatníku?
Datum: 11. ledna 2014 12:44
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel16687
 Zdravím Vás, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte proč mi u mé Jawa 20 každý rok odchází svíčky. Vždy po zimě nelze nakoupnout a je slabá jiskra, ale když svíčku vyměním tak hned jede. Používám svíčky Brisk N15C. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 16:18
 JAWA_ceZetak ®: já taky, v autě  , vlastně ne,, i tam maj výměnnej interval, jestli si nenecháš pro korunu vrtat koleno, tak každý jaro vyměň motorce převoďák a svíčku automaticky,, hned tě bude mít radši
Datum: 12. ledna 2014 16:18
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 přesně tak , vždicky seberu nějakou svíčku co je spadlá za skříní a na tu jezdím ještě 2 roky...zkoušel jsi jí na jaře vyčistit?nebo jsi hned dával novou
Datum: 11. ledna 2014 17:03
 co to meleš martine? já mám v motoru svíčku už 10 let a pořád jezdí
Datum: 11. ledna 2014 16:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16688
 take tuším zakletost znaky brisk skus sehnad pal n 7 byt už zaniklá značka je taková blbuvzdorná
Datum: 11. ledna 2014 10:00
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Dachlíci prostě žerou svíčky, jedna za rok ještě jde
Datum: 11. ledna 2014 8:33
 Zdravím draci, potřebuji jen takový info pro ujištění...Je rotor zapalování stejný u Stadiona S22 a Jawetty? Asi jo že- jen se ujišťuji. A ještě prosím- mohl by mi někdo popsat, jak funguje originál vypínač- potažmo přepínač světel práve na S22? Mám jeden takový dost dobity, co byl na stroji a rád bych ho zkusil nějakým způsobem opravit (chybí ten jeden plast na přepínání navrchu a pak je něco potentěno i vevnitř, tak to nemůžu identifikovat, jak fungoval. Jakým pohybem se zapnuly světla (tím bočním přepínačem?) a jak se troubilo? tím přepínačem co měl pružinku- ten ze předu? a tento přpínač se díky té pružince vracel z toho troubení nebo jak? Prosím opravdu nevím jak to zapojit, ani kolik drátů tam bylo, pač podle schématu nepoznám, jak to celý bylo kostřený- podle mě šli bužírkou 4 dráty, ale jak říkám, nevím jak šla kostra.. díky moc za popis.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 23:14
 Super díky moc kolečko. Super popis, ostatně tvoje rady mají vždycky hlavu a patu  .
Datum: 10. ledna 2014 23:14
 Rotory stejný. 4 dráty do přepínače. Na tu boční páčku vedly tři dráty. Jeden od cívky, ten vedl na prostřední kontakt, a na horní a dolní kontakt vedly dráty od potkávacího a dálkového vlákna žárovky. Poslední drát je od bzučáku, akorát si teď nevybavuju kam se ta páčka posouvá...ale přímo tou páčkou se to ukostřuje.
Datum: 10. ledna 2014 23:04
 Zdarec potřebuji pomoct
mám manet 90 a sháním páčku dekompresoru nevíte kde se dá koupit aspoň replika
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 21:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Ahoj draci, jaká má být bohatost směsi nastavená u skůtra ČZ 175/502, někde se uvádí jen 1/4 otáčky, není to málo? Na jakým zářezu zhora má být jehla? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 9:52
Jméno: Agyn
IP: uživatel15827
 Zdar,
měl jsem čz 175-487 a to je skoro stejný motor. plíšek jsem měl na prostředním zářezu a šroubek jsem měl cca jeden a čtvrt otáčky. potom jsem párkrát po jízdě sundal svíčku a buď jsem ještě povolil nebo utahl (maličké kroky) abych docílil optimální směsi (cihlová svíčka)
Datum: 13. ledna 2014 9:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Díky, nicméně neřeší to otázky, na které jsem se já ptal, resp. tento návod mám již několikrát přečtený. Je tam právě 1/4 otáčky, poloha plíšku na jehle radeji ani ne. Příště si to přečti sám a pak si Johnny15 o někom říkej, že je líný.
Datum: 11. ledna 2014 14:27
Datum: 11. ledna 2014 10:57
 bude se delat nova serka nosicu PIO 20/21,, vim je to raketa a mozna se to jeste i prodrazi,, pac pokud je nosic jen komaxitovany a komaxit se odloupne,tak se pak podto dostane rez a ja to na pi, a tak driv nez se bude komaxitovat,tak se nosic pozinkuje na stribrno,,,, nosic se bude delat pro velkou SPZ neboli tacek a SPZ anebo bude i nosic na Klasickou malou SPZ, tento nosic jsi sam veleky sesa navrhnul a sam proveril na 1000km,,a je gut,,jen je to raketa ale tych svaru a ohybuje je proste moc http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nosic_pio_05_20_21_extra_komaxit.html pokud nekdo chce jinou barvu komaxitu, nebo surovej ci strbrny pozink,,tak mi piste s pozadavkama,, pac udelam omezenou serii 30 ks a tim bude zas konecna
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 9:34
 Velkou SPZ
Datum: 12. ledna 2014 9:34
 ok tak to veteranisto budes mit levnejsi  na velkou nebo malou spz?
Datum: 11. ledna 2014 11:57
 Já bych chtěl surový, 1 ks prosím.
Datum: 11. ledna 2014 9:25
Datum: 10. ledna 2014 21:37
Jméno: Erik
IP: uživatel10034
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:30
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 zetore tak jak to je,,,,?????
Datum: 12. ledna 2014 10:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To by mě zajímalo, kde to zetor sháněl a co to bylo zač. Já si je nechal dělat od Waltera a cena byla +- stejná.
Datum: 11. ledna 2014 10:15
 tyhle lamely sou dobrý ale když si je budeš dávat na pionýra tak do nich musíš rozbrusskou vyřezat drážky jako sou u korkových ale tady na ficht krámku je maj moc předražený já kupoval dvě za 246Kč
Datum: 11. ledna 2014 9:09
 tak to tvrde neni,
Datum: 10. ledna 2014 20:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám identické lamely a jsou z gumokorku. Seso, jseš si jistý, že je to opravdu ferodo? Stačí do toho týpnout nehtem, ferodo je tvrdý. Gumokorek je celkem měkký, ale drží a "přenese" větší krout. moment než ferodo.
Datum: 10. ledna 2014 18:56
 ceskej,,, je to ferodoo
Datum: 10. ledna 2014 16:47
Jméno: tomino
IP: uživatel16686
 Zdar borci, mám takovou prosbu, nevíte kde by se dalo sehnat samotne brzdové obložení na jawa čz 501,502. Dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2014 20:43
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Jmenuje se Petr Kenny Burian Tel. 733504934 mail info@ motokenny.cz Brno Maloměřice Slaměníkova. Hodně štěstí
Datum: 17. ledna 2014 20:43
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Skus se spojit s Kenym v Brně Maloměřicích repasuje právě tyto skútry. A je vyhlášené na internetu ho najdeš. On repasoval skůtra aji v USA.
Datum: 17. ledna 2014 20:36
 jo jo přesně tu čz 175/501,502 skutr tzv. prase
Datum: 14. ledna 2014 19:59
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 To myslíš CZ 175/ 501, 502 skůtr,
Datum: 14. ledna 2014 8:17
Jméno: honza
IP: uživatel5103
 zdar, chci se zeptat mám doma dost cívek z pio zápalka potřeboval bych vědět jak rozeznám cívku která je na sětla a která je na jiskru mám jich dost a nějaké mají silný drát a nějaké jsou zas o trochu nišší napadlo mě je změřit ale nevim kolik maj mít díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 13:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 v podstatě ano.
Datum: 10. ledna 2014 13:12
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a když už se to řeší, ty dvě velký světelný cívky u 30W magneta, co jsou zapojený v serii, jsou stejný nebo ne?
Datum: 10. ledna 2014 12:21
 cívky jsou malé a velké... taková maličká je pro napájení zadního světla pro 20W zapalování... a u velké cívky má tak která má slabší drát tak je zapalovací a se silným drátem je světelná
Datum: 09. ledna 2014 21:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 myslim že zapalovací má slabší drát než světelné.
Datum: 09. ledna 2014 19:42
Jméno: Radek
IP: uživatel12656
 Chtel bych se zeptat..videls sem hodne na upravenejch motorech z fechtla karbec ze 175..ma nekdo nejaky zkusenosti ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 14:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jo Stando o tom mi vyprávěj, cena za karburátor je fakt jak když plivneš do pískovny
Datum: 10. ledna 2014 14:25
Jméno: standa
IP: uživatel16685
 To je moc velký. Karbec ze starý 175 je 24mm což je moc a navíc předpotopní konstrukce a karbec z novější 175 je 26mm,ten už je lepší konstrukce,ale ten průměr je úplně nesmysl... Na lehce upravenej motor je ideál 17-18,5mm...na lehčí speciál 19-20mm - na už dost výkonej stroj 21-22mm a špička silničních pio jezdí max 24mm,ale to už se pohybuješ vysoko...a navíc takovej motor vyjde na takový peníze,že investice do pořádnýho karburátoru je kapka v moři a žádnej silniční okruhovej speciál jawa 50 s karbecem Jikov 24-26mm jsem nikdy neviděl... Ty budeš mít na mysli karbec z čízy 125-150C...ten má 18-20mm,což je rozumný,,konstrukce je teda předpotopní,ale v 60.letech na tom jezdili a tak nějak to určitě odladit půjde...jen počítej s investicí do trysek,,, je to na tobě...
Datum: 10. ledna 2014 14:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16683
 na 175 SE myslím montovali jikovi s difuzorem 24 mm ne? jejich vrcholem vývoje je monoblok a otriskování se musí naladit bude to drahý ptž 1 triska stojí 100 a chce to skušenosti a ještě nevím zda nemotáž jabka s hružkam protože karbec ze 150 se pral na pařezy notře upravenej v dnešní době a docela drahych dílech ty upravy zas tak super nejsou mužeš skoušet ale je to dost plýtvání usilím
Datum: 09. ledna 2014 17:10
Jméno: Radek
IP: uživatel12656
 to prave nevim presne.. zajimalo by me z ktery to je..
Datum: 09. ledna 2014 16:55
 Z jaké 175?
Datum: 09. ledna 2014 16:40
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel16681
 Zdravím, jaká svíčka je nejlepší pro Jawu 20? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2014 13:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nejlepší svíčka do fichtla je zapalovací, případně než se člověk zeptá na věc o které se tu mluvilo 1000000x tak třeba zkusit tlačítko hledaní
Datum: 09. ledna 2014 13:15
 klasika brisk N 15C
Datum: 09. ledna 2014 11:01
Jméno: Tomáš
IP: uživatel13219
 Ahoj draci jak se vymenuje kladivko s pertinaxem?rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2014 8:27
 ja zasadne vemu male klesticky a pri sepnutem kladivku se kouknu zda dosedavaci plocha je celoplosna,,kdyz jde kladivko jen na hranu,,tak klestickyma tomu pomuzu aby kladivko padlo na kontak celou plochou,,to pak v opacnem pripade kladivko spis ohori rychleji za mene casu
Datum: 09. ledna 2014 8:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 důležitý při montáži je kladívko správně odizolovat!
Datum: 09. ledna 2014 8:14
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Vytočíš matičku, sundáš drátky a podložky a kladívko vytáhneš z čepu směrem k sobě. Nic zvláštního.
Datum: 09. ledna 2014 6:09
 Zdarec borci, řeším tady problém, Co by jste mi doporučili? Mám 8 výbrus válce, a mám na nim najetých cca 2000km, zhruba po 30 km se mi zahřívá a přestává táhnout a začíná něco klepat někde od válce, na krátký vzdálenosti jede parádně, ale po výbrusu jsem delší trasy radši vzdal.... rnBylo mi řečeno, že by tam mohla být malá antidetonační štěrbina, a nebo upravit hlavu, skušenosti s tímto nemám, tak bych byl rád za odbornější popis, jak to upravit. Dík Slava
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2014 22:16
 Zřejmě ti naráží píst do hlavy. Pro 8. výbrus potřebuješ upravit hlavu z průměru 39mm (původních) na 40mm.
Datum: 09. ledna 2014 22:16
Jméno: Fany
IP: uživatel16678
 Zdar draci, mám dotaz ohledně pneu na mustanga.. Dělám speciál na závody a tak vybírám pneu. Myslíte že tyto postačí nebo je to jen takzvanej ''dovoz'' (čína). Děkuju za opověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 18:17
Jméno: Fany
IP: uživatel16678
 No stavím to podle aktuálních pravidel Jawa RS. Ale jelikož se přesunul Venkovský šampionát na dromy tak budu doufat, že zůstane alespoň závod TT Třtěnice. Protože nemám finance jezdit po republice. Proč se ptáš ?
Datum: 11. ledna 2014 18:17
 Co se přesně chystáš jezdit?
Datum: 11. ledna 2014 14:21
 ajo silnice, to je jiná  jj ty ContiGO mají poměrně měkkou směs, jezdíval jsem je na 487 držely parádně
Datum: 09. ledna 2014 18:32
Jméno: Fany
IP: uživatel16678
 Jo přesně mezi nima se rozhoduju. Asi zkusím ty continental. Dík za radu
Datum: 08. ledna 2014 21:22
 3,00 je zbytečnost... na předek i zadek bych volil klidně jen 2,5... Continental ContiGo! se hodně jezdí...
Datum: 08. ledna 2014 21:17
Jméno: Fany
IP: uživatel16678
 no bude, ale stavím silniční speciál bez přidání dalších přepouštěcích kanálů do válce.. takže výkon se bude snad pohybovat kolem 7 koní.. snad..  rám vystužený a můžu 16'' 2,5-3,0
Datum: 08. ledna 2014 19:52
 Jestli to chápu dobře bude to mustang speciál.. no co kostra, velikost ráfků, kyvka atd hlavně síla motoru a převod podle toho já volím pneu. Osobně jezdím na zadku http://www.moto-pneu.cz/2224-Cheng-Shin-C-755-chet.html 3.00-16 řek bych že je to cenově dostupná pneumatika s průměrnou kvalitou
Datum: 08. ledna 2014 19:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Sava není Čína ale Slovinsko. A značka Sava koupil náš Mitas někdy minulý rok... jen pro zajímavost. Na velkých Jawách si je většina lidí chválí.
Datum: 08. ledna 2014 18:21
Jméno: Fany
IP: uživatel16678
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_pneu_sava_pio2.html  zapoměl jsem to tam hodit...
Datum: 08. ledna 2014 17:49
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 ahoj draci nemáte někdo zkušenosti s BMW 320d r.v 2001 mám teď možnost koupit levně od známého a tvrdí mi že po Praze jezdí za 5,8-6.2litru na 100 a moc se mi to nezdá myslím že je to málo nevíte jak je to ve zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 14:28
Jméno: lolek
IP: uživatel16691
 Kamarade,pokud mozno tak se konkretne tomuhle motoru vyhybej velkym obloukem,kamarad to koupil pred par lety a asi po pul roce se mu tp vysypalo takovym zpusobem ze do toho nasypal cca 70 litru a to se k tomu choval slusne! Nehlede na to ze to mel ctvrt roku v dilne u mechanika a ten si s tim poradne nevedel rady,vymenili tam vsemozny veci az to nakonec jelo ale blbe,kamarad ze stredni mu to pak rozebral do sroubku (motor) a zjistil tam navic jeste mikrotrhlinky na klikovce...nakonec to dali dohrpmady a zahadnym zpusobem to jelo uz ,normalne'' zanedlouho to prodal a oddechl si jako nikdy predtim. ja mam konkretne 1.9 tdi v golfovi 4 jezdim s tim denodenne do prace 70km a za tech pet let me to nilde nenechalo a jede to za 5,5l 66kw.........tak se rozmysli spravne....
Datum: 12. ledna 2014 14:28
 tak ty čerpadla se dělaly do roku 2005 když zjistili že podcenily elektroniku čerpadla... pak už jě dělaly dobrý... ale do jakého roku to dělaly do toho Dčka nevím... známej má Dčko už s common railem a říkal že za tech 13 let co to už má od novho tak měnil 3 trisky a vysokotlakou pumpu
Datum: 11. ledna 2014 11:40
 to je klidně možné.dělal jsem 320d, na budíku měla 4,7l.Osobně bych šel do 6válce
Datum: 11. ledna 2014 7:12
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 Asi nevíte jaké roky se do Dečkoveho dvoulitru ty čerpadla bosch VP44 montovaly
Datum: 10. ledna 2014 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel16685
 Je chip a CHIP...my tomu radši říkáme soft...chipy dělaj nalejvači... Ale i tak zajímavý ... Možný to je ... Já mam vcelku slušnej doladěnej soft od pořádnýho GURU a umírá mi až v 5000ot/min a jede to hodně zle  ale naložíno mam tolik,že čekam kdy z toho něco vyletí ...holt holka už má dost odjeto  Ale prostě mi to baví.. Brácha v tom měl 203HP,ale to nebylo ono,to bylo jak číza 513...napřed nic a od 2000ot/min peklo
Datum: 10. ledna 2014 17:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mám srovnání čipnutý 1,9 TDi a sériový e46 320d. Oktávka zatáhne a umře, BMW má ten spodek horší, ale zase táhne do vyšších otáček, má blíž k benzínovým motorům. Osobně je mi BMW projev bližší, ale proti gustu... Spotřebu měla lepší koktávka, ale to bylo možná tím, že to BáWo mě vyloženě bavilo točit.
Datum: 10. ledna 2014 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel16685
 No tak třeba ten rok 2001 je mizernej,ale jinak 320d je perfektní,má to spotřebu jak oktávka a je to asi jedinej comonrail se 100kw kterej 100kw má... Absolutně nesrovnatelný oproti třeba 2.0HDI 100kw co je v utrápenejch francouzích co absolutně nejedou a berou 7... Koncernovej 1,9TDI je 20-ti letej TOP,ten překoná asi jen 1,2TSi...ale to ukáže čas... Ale to bych si nekoupil....hrozně mi baví ten motor 81kw,ale v serii je to nuda,to chce Eko off a soft aspoň 105-110kw...pak je to raketa co si vytře prdel i s tou 320d a o francouzích nemluvim  a furt to žere do 6 litrů  no mě to auto hrozně baví...to bmw sem měl jako alternativu,kdybych nevzal před lety tu mojí škodovku...
Datum: 10. ledna 2014 9:45
 no zrovna 320D rok 2001 bych si nekoupil.. v těchto letech motory ozazovaly vysokotlakýma čerpadlama bosch VP44 které jsou unikání svojí životností, která je pouze kolem 150 až 200tis km... výměna čerpadla pak obnáší asi 70tis za uplně nové a nebo lehce pod 30tis za repasované
Datum: 09. ledna 2014 21:41
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 tak stnada bych řek že srovnával motory vw a bmw... snad je každýmu jasný že ty motory vw jsou ve škůdkách vlastně od filcky a o jejich kvalitě asi neni potřeba diskutovat. bmw, nikdy nebylo zrovna naftovej král na trhu, ale zrovna tenhle 2.0 100kw se jim povedl. v době, tedy 1998, kdy bylo u vw špička právě nesmrtelný 1.9tdi s max výkonem 81kw přišlo právě jako první bmw se systémem comonrail s tímto výkonem. něco málo jsem s timhle mtorem najezdil po praze a spotřebou to bylo opravdu jak se tu píše. no samo že podle hnáty. dneska vim o těchto bmw, který maj v těle to samý jako motory vw a taky jedou furt.
Datum: 09. ledna 2014 19:32
 nijak nehanim bmw, ani nejsem nějakej pošahanec do českýho národa, bmw je supr auto, ale kolikrát mu je bolítskou právě jeho vyšperkovaná technika
Datum: 09. ledna 2014 19:18
 tak ono kam se na to serem je dost mimo,,,, 1.9 tdi je 25 let vyvíjenej motor folksvagnem  , nikdo ho taky nenavrhoval na extra výkony, je to lidovej motor se supr spotřebou a garantuju ti že takovej kvůli dnešním emisím nikdo nevyrobí, jako bonus,,, proč by taky nějaká automobilka vyráběla motor kterej najede 400000 s výměnou uhlíků v altíku a zavařenym vejfukem  , potřebujou se prodávat nový modely a starý vyhazovat, nepiště mi sem v kolika se vám oktáva vys**** nám jich v garáži prošlo na stovky a 80% je vina lidí...
Datum: 09. ledna 2014 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel16682
 Věřim tý spotřebě okolo 6 litrů. BMW má výborný naftový motory jak po stránce výkonu tak po stránce spotřeby...kam se na to serem s jedničkovejma oktávkama...
Datum: 09. ledna 2014 11:47
 vzhledem k roku výroby a tudíž podobně přísnejm emisním normám by to mhlo bejt podobný jako jedničková oktávka 1.9 tdi, najel sem s ní už 10tkm a mimo prahu 4,5-5,5litru a v praze tak 5-5,7, jezdim normálně - ani závodník, ani brzda provozu, já bych tomu věřil
Datum: 08. ledna 2014 22:00
 Cus draci, prosím vás, napište mi někdo seznam ložisek a gufer do mutoru stadion S22. Díky Ondřej
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 11:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nebuď líný!
Datum: 08. ledna 2014 11:11
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-katalogy-nahradnich-dilu.html
Datum: 08. ledna 2014 11:01
Jméno: lgkp
IP: uživatel13407
 nazdar draci chci se zeptat na jawě 23 mi litttá nahoru a dolu ručička tachometru myslíte že bude asy v tachometru ta pruinka unavená nebo je to někde jinde
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 8:32
 No to spíš vypadá že se ti zasekává bovden.Zkontroluj jestli na každém konci ( hlavně u rozety) je dostatečně dotáhlej. Pokud bude problém přetrvávat tak bowden namazat po případě vnitřek (to čtyřhrané lanko) posunout tak aby na každé straně dostatečne vylézalo a tím pádem pak při našroubování zabíralo a otáčelo tím čtyřhranem v tachometru a šnekem u rozety. doufám že si mě pochopil
Datum: 08. ledna 2014 8:32
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus draci dostel jsem motor na MZ 150 ETZ a chci zkusit zda dává jiskru jde to zapojit nějak podobně jako fichtl na "2 dráty " má to kladívka dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2014 21:35
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 dobrá
Datum: 07. ledna 2014 21:35
 potrebujes baterku
Datum: 07. ledna 2014 21:29
|



|