slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1905  1906  1907  1908  1909  1910  1911  1912  1913  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hueber      IP: uživatel4226    
Čau draci když chci jezdit spíš v krosu mám si dát karbec s většim průřezem difuzoru nebo ne? Někde sem čet že když dám větší tak mi pude hůř do votáček, ale zvíší se výkon je to pravda? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
ondro 17 mm j eaj v origo karbu.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
Ondreji asi jako kdyz das na 20 karbec z 21 ....:-D:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: ondrej      E-mail:      IP: uživatel368    
sem tam zkousel bing 17,a jedina dobra vec je ten sytic,jinak na to ser
 
 
Datum: 28. ledna 2009 9:32
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedine v kombinaci s klapkou jinak te to na nic
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
22 je moc. a neni to průrež, al eje to průmer. sežen si karb s difákem 19 mm a nějak to tam napasuj, ale pokud uděláš jen tohle, tak nečekej zázraky.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: hueber      IP: uživatel4226    
tak kdybych tam dal měl pruřez 22 tak by to moc znát asi nebilo co ?
 
 
Datum: 27. ledna 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
co zvetsuje vykon a zmensuje spotrebu benzinz je kvalitni olej co se dava 1:50 ja pouzivam castrol a na nej to lita pekne a ktomu special
 
 
Datum: 27. ledna 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
záleží o kolik vetší bude difuzor, pak difuzoru musíš přispůsobyt koleno a sací kanál.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
ahoj draci potřeuju radu. Dneska jsem jezdil na panelce. Jezdil jsem 2hodiny normal v pohodě,ale pak jsem zastavil a chtěl jsem si snížit volnoběh,tak tim pootočil o trochu,,a hned tam byl krásný volnoběh. Ale potom jsem trošičku,opravdu malinko přidal plyn a najednou to šlo do velkých otáček a drželo to tak asi 3 vteřin a pak se to pomalu snižovalo,,tak jsem dal za volnoběh zpatky jak to bylo puvodně,,ale dělá mi to furt. A když jsem to rozjel a jel jsem,tak mi to dělalo taky. štěstí,že jsem nebyl daleko od domu. (když jsem přidal,tak se zvíšily otáčky,normal a pak to začlo zvišovat,ale slišel jsem jen motor a výfuky jen parkrat prdli,,a pak se to pomaličku snižovalo) Nevíte prosím ,,co se s tim stalo :-( ?? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele jestli to parkujes nekde venku tak to lanko by mohlo bejt primzzli ze se ti tam dostala voda nebo si ho scvaknul brejlema no uvidis
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Má to nějaký vliv ???
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Taky potom trochu,,ale pak jsem to zas dal spátky.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nekroutil si náhodou bohatostí směsy..:? :-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tak to zkusim,,vrhnu se na to zítra. Pkud to nepomuže,tak ještě napíšu. Děkuju
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No tak jako zkusil bych to.Za to nic nedáš
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tak co mám udělat ,,vyměnit lanko a vyčistit??
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Přidřený lanko,bordel kolem šoupátka v karbeci
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: petmalec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj,potřeboval bych stahovák alternátoru(rotoru) na Stadiona,na netu jsem našel jenom stahovák bezkontaktu a magnetka,je to stejný rozměr?Nebo kde bych sehnal jakýkoliv šroub rozměru 22/1.5 s jemným závitem?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud mas nakyho znamiho soustruznika tak by to nemel bejt problem
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Seso nešlo by někde nechat vyrobit odkapovou misku na karburátor JIKOV 2915 PS.Bylo by ni kolik stojí ale hlavně abych ji sehnal díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fiha popremyslim,,ale asi nee
 
 
Datum: 27. ledna 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: čz 175/487      IP: uživatel1828    
ČAU draci jak se da rozdelat predni vidlice u čz 175/487.0 nebo jawy 350/634 ,abych mohl dat misto tech prednich krytu manety? To se povolijou jenom ty dva šrouby a ony ty vidle vyjedou samy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysroubujes ty dva srouby u brejli nejlip kdyz do ty skuliny jak je to rozrizli trochu natuknes majzlik aby se to roztahlo(de to lip vyndat)a pak ty srouby nahore jak sou u tachometru na ty 175 myslim na tim hlinikovim nevim jak se tomu nadava
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel5071    
zdar, no jenom povolis ty dva srouby co jsou na brejlich a vytahnes je, to je cely...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: J20      IP: uživatel4183    
Zdarec, víte někdo kolikati Wattové zapalování je na Jawě 20? nevim jake zarovky si mam koupit aby to neshořelo. Je tam to puvodni zapalovani zadne zmeny sem nedelal. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Protože klece 20W a 30W se liší pouze nápisama, lze je zaměnit a proto 100% nejlepší bude když se podíváš na póly. Pokud je tam osazený jeden výrazně menší pól než ostatní, tak se jedná o 20W verzi zapojení. Pokud jsou všechny póly víceméně stejně veliké, jedná se buď o bastatrdní zapojení, nebo verzi 30W :-). Ta 30W verze s epo zná podle toho že dva póly (světelné) spojuje navzájem drát (jsou zapojené do serie)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
hele tezko rict...20 se delala snad 20.let a prvni meli 20W na svetla(15+5) a myslim ze od 75 delali 30W(25+5) ....pokud je original tak jedine podle toho roku no...a nebo se proste podivej do zapalovani...je to napsany na statoru...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava:ne vyražené ale prostě to tam máš napsaný
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak no, podívej se z boku na tom držáku těch cívek je to vyražené
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak záleží natom jaký máš zapalování ... já sobně tam dávám 25W žárovku dopředu protože mám 30W zapalování ... ale jsou typy kde je ještě 20 W zapalování a tak tam se dává jen 15W žárovka.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: patrikk      IP: uživatel4864    
muzu mustanga na sebe prihlasit když mam jenom maly technicak-co to stojí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jestli mysliš malej techničák jako tu knížečku s razítkama a známkama tak k těm se nic jinýho nedávalo, takže jo, ale jestli máš jen kartičku tak ne. to bys musel mít velkej TP (papír)
 
 
Datum: 28. ledna 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za komunistů se k nim velké ani nedávaly
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
musis mit velkej technicak malej tak nepotrebujes ale chtej ho taky
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: patriik      IP: uživatel4864    
kdy si chci udělat technickou na pionyrovy tak to něco stojí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: 300      IP: uživatel1927    
300
 
 
Datum: 02. února 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
tak ne asi, platí se za všechno.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: Dannys      IP: uživatel4900    
no tak to koukam ze docela zdrazili ja ji naposled platil neco kolem 150 ale to je uz zas nak 4 roky takze letos taky
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,ja platil tusim ze 300kc
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel1669    
jakej máte názor? je 2t lepší než 4t čet sem že 2t je vostřejší. jaký výhody a nevíhody tyhle motory mají? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
Fishracing to podal asi uplne nejlip...jako 4T ve 125 je utrpeni a 2T te zase sezere spotrebou.....
 
 
Datum: 28. ledna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někomu chutnaj víc jabka někomu hrušky...jestli chápeš...
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel4649    
tady jde o to co je lepší jestli jabka nebo hrušky
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víš co to jsou šišaté jablka? :-D HRUŠKY :-D:-D:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 8:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5098    
to je zase diskuze:-D jabka nebo hrusky?:-D:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 0:45
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel4649    
já uvažuju o mz 125 sm
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: birel      IP: uživatel4768    
grovestreet ®:to si děláš srandu s tím zvukem ne?!zlaté 2T
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co jsem slyšel od majitelů těhlech sekaček 125 2T, tak to začíná táhnout od 7 tisíc až do nějakých 14ti :-) 2T krosky bejvaj do 125 myslim, a jezděj zásadně ve vysokejch otáčkách.... Není nad krásnej zvuk 4T
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
tak nevim no....kdyz porovnam MITO a 125 CBR tak bych nerek ze to MITO ma zatah odspoda......a brachovy RM....no to taky teda zadnej extra zatah odspoda nema...nechci vam do toho kecat....a kdyz zminimetakovou 513 tak to uz je uplne nekde jinde....
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
monty 4takt má zátah od spodu dvoutakt musíš prospojčit ale 4 takt musí dohnat obsahem proto jezděj 125-2takt s 250-4takt
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dvoutakt je má věší zátah od spodu, proto se používá na krosky
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
4t- těžký, plynulý, výměny ventilů a rozvoďáku, menší spotřeba...2t- lehčí, ostřější, dá se víc točit, větší spotřeba, ostřejší zvuk, je potřeba kvalitní olej (stejně jako u 4t)...je to na tobě
 
 
Datum: 27. ledna 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
to zalezi ciste na tobe....4T nepretocis...ma plynulej prubeh vykonu a hovno zere...no ale sou ty 4T lýný no.....2T se dá ruzne poupravovat ze mu az zdvojnasobis vykon a neni problem jet 160-170 ...na nakitovanym MITU i 200,prubeh vykonu je strasnej...napred nic a potom vsechno ....a spotreba no....strasná...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíte, že by mělo cenu tento karburátor namontovat do fichtla...http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1506.html....chci si udělat výbrus na 41 a píst s jedním pístním kroužkem a ještě ho zbrousi ...něčím to přeci musím nakopnout... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani to nezkoušej, nemá to cenu(určitě to nepojede) optimální bych viděl s difuzorem 19-21mm
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
Skousel sem 24 Jikova a uz to bylo moc......nakonec se to rozjelo,ale hrůza......takze 26 asi nepojede vubec..
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo namontuješ, ale bud to nepojede vůbec, nebu to pojede málo.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Celkově i stavbou je tenhle karbec nesmysl dát na fichtla....:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Na zavodech sem se setkal maximalne s 21mm...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 3:42
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Tenhle karbec ma 26mm difuzor, a to je silna kava i na hodne upravene stroje...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 3:41
 
 
 
 
Jméno: rosi      IP: uživatel995    
zdar.mám problém,chci sundat rotor na jawě21.šroubuju tam ten šroub M8mičku a až dojde na konec tak nevim jak zamezit tomu aby se mi neotáčel ten rotor při tom,když to chci stáhnout odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to dělam tak, že sundám válec a píst, do oka ojnice dám pístní čep vezmu kus hranolku a zapřu mezi kartery a ten čep a povolim bez problemu a nic by se nemělo zkurvit.
 
 
Datum: 29. ledna 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
co ja vym tak na rotoru u fichtla je snad M6 a ne M8
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5098    
vy ste ale inzenyri:-D:-D i ta nejjednodussi vec potrebuje trochu premejslet:-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
dotahni to co to de a bouchni do toho kladivem melo by to upatnout hlavne ten sroub nezohejbej vem naky vetsi kladivo a rovne dotoho bouchni do sroubu
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus jeste jednu vec, je to teda strasna prasecina:-D, ale taky nouzovy reseni, sundej hlavu, dej pist do dolni uvrate, dej do valce nejakej predmet, drevo, plast, cokoliv mekciho nez ocel, namontuj hlavu zpatky, a pist se ti nehne, tudis se ti to nebude protacet, ja to tak jednou musel udelat, pac ten rotor fakt sel blbe dolu, tak to zkus :-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: rosi      IP: uživatel995    
no jo to by všechno šlo,ale já už mám motor na stole bez primarniho kolečka skoro už aj rozpulenej ale ten rotor mě tam jebe
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
Vemu si do ruky hadr,chytnu to vsi silou a cuknu.....
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Metoda kousku dřeva neni úplně prasácká...! Já tam teda dám tyčku mědi....! Jinak o jde chytit rukou a utáhnout co máš sílu a pak vezmeš kladivko....ťuk do šroubu a zapalko odskočí....:-) Nebojte se kladiva...:-) Je to jend stroj....:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel1553    
Já to dělám vzduchovu utahovačku a ani držet to nemusim
 
 
Datum: 27. ledna 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Jestli máš ii rozdělanou spojku ,,,tak já sem to dělal takovou prasáckou metodou ...do toho prim. řetězu sem nacpal kus dřeva aby se to netočila a rotor se nehnul :-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to vzdycky chytnu rukou a de to,nebo zarad kvalt a zamez otaceni kola
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel5076    
čus draci můžete miněkdo napsat jaky sou vyhody a nevihody babetty 207 a 210 napište coje lepší odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel5076    
asi pudu do 210
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
210.. je to dobra masina!!! Mame ji doma na papirech.. a klasa.. nezereto a dovezo:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
210 je dobrá
 
 
Datum: 27. ledna 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel4271    
Přesně tak 210 je geniální stroj
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný 210 je perfektni
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak už od pohledu vidíš že babeta 207 má starší design.třeba to světlo a tak .. no babeta 207 má maximálku 35 km/h maximální stoupavost 15 % nemá tachometr .. a babeta 210 jede o maličko víc má větší výkon 2 rychlosti maximálka 40 +- 5 Km/h maximální stoupavst 25% , má podsvícenej tachometr a dá se natom jezdit i ve dvou v nouzi když nemáte oba 120 kilo tak to uveze bez problémů ...
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
nu obe jsou dobre, ale 210 je líp zpřevodovaná a má dve rychlosti
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar prosím o kolik km h to pojede rychlejc když jsem měl 13 zub a jede to těch 70 a se 14 zubem to pojede kolik? prosim odhadněte to kolik km h mě to přidá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5098    
81 km/h pri 15z kolecku na 7000 otacek mi prijde malo:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pouze přepisujete kolonku počet zubů sek. kolečka
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jeden zub je podle programu v excelu, na pionýru přesně 6 km/h, tady je http://www.nahraj.cz/content/dw/ac34edd0-f866-4108-9d24-ca5f793b6bfb
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co zub to cca baj oko 10 km/h
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
*z kopca* ;;;;;
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
ale samozdřejmě se to dostane do tej maximálky za delší čas.Ale z opca to poznáš :-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
75-80km/h
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vetší sekundár není všechno, ten motor to taky musí rozdýchat, pokud ti špatne tahne tak ti pojede klidně i pomaleji.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
nwm..tywe tipuju tak 10-15 km..mozná mín...
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Laďa      IP: uživatel5091    
Nazdar,po přechozím příspěvku kde jste mi celkem poradily bych se chtěl zeptat zda nemáte někdo tu odkapávací misku na mustanga za pár kaček.=)třeba někomu přebývá=) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: Laďa      IP: uživatel5091    
Hiry a kolik by jsi za ni chtěl?
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus, taky mám, nejak bysme se určitě dohodnuly ;-) a kdyžtak http://www.fog.euweb.cz tam mám náky věci na prodej a mám i jiný věci stačí se zeptat...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: hiry      E-mail:      IP: uživatel977    
mam klidně se domluvíme
 
 
Datum: 27. ledna 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: rosi      IP: uživatel995    
to je zbytečnost to tam vubec nemusi byt ;-)
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
zdar drakovéé...mám dotázek kerej sem sice moc nepatri ale nwm kam jinam ho napsat...na skodovce 120 mi vyzkakuje zpatecka...kdyz se tam da dobre tak vyzkoci az se dostane do tahu, ale ona tam moc casto dobre nechce...nejde tam za malych otacek ani za velkych...nic...nwm co stim...tak pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: nbb      IP: uživatel4742    
zdar tak kdyz budes poustet spojku tak si drz tu sajtlu ja sem to tak delal a v poho sem tam zuby chrcely
 
 
Datum: 28. ledna 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
jj je to šuta na pole nu,ale zajel sem sní k dílně předkem ke zdi nu a je to z kopce nnoa ted s tim nemuzu vyjet...:-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
skus vypustit brzdovku a znova a poradne to odvzdusnit.....
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zahoď skříň a zajet si na vrakáč pro jinou....! třeba budeš mít kliku....pokud to neni závodní převodovka o kterou je třeba stát (jinej stálej převod nebo poskládaný kvalty....) nemá smysl ji v dnešní době generálkovat.....! Jinak vyskakující zpátečka....když řadíš zpátečku řadíš mezi kola ještě jedno kolo a tim otočíš smysl otáčení...proto musíš stát. Co se tam děje...? těžko říct....! Beztak to máš něakou škodovku na pole co...?:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4703    
tu nwm ale na http://skoda.panda.cz/forum/ by ti pomoct mohli :-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtěl bych si koupit píst jedno kroužkovej a výbrus na 41 ale nevím jak to je s ojniční sadou protože normálně mají písty 10mm čep ale tento píst má 14 musel bych teda vyměnit tuto sasu za jinou??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: standais      IP: uživatel3091    
10 pistni čep měli jen 550, 555 a první 05. poslední 05, 20, 21, 23 a 23A měli prumer 14, takže jestli nemas pareza nebo arabka tak muzes bejt v klidu nic menit nemusis
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co myslíš....? :-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: Mautinka      E-mail:      IP: uživatel3477    
ahojky draci!!Hej co si myslíte o nastávající krizi??kdy bude nejvýhodnější kupovat motorky??Zasáhne vubec krize 2009 ceny motorek?díky za reakce =0) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
Krize vseobecne zasahuje vsechny odvetvi....logicky i dovoz....znam spoustu prodejcu,ktery vam daj 1/3 slevy kdyz jim date castku hned..... ted je ten spravnej cas nakupovat:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
je to blbý to tady řesšit...ale pro Dr.fik:mas naprostou pravdu...a pekne si to napsal...
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapi neřešte tady politiku, dojedem na to všichni takže to nemá cenu rozebírat
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Krize zasáhne cenu ropy.Takže pokud si budeš kupovat dováženou motorku tak to její cenu ovlivní.Tyhle politici jsou jedna VELKÁ sebranga grázlů.Maj 200 000 měsíčně a furt jim to připadá málo.Lítaj si vládním vrtulníkem na soukromí dovolený,jezděj vládníma autama a nemusej platit palivo.A hovno tam dělaj,jenom si válej šunky,občas jedou na služební cestu.Pochopitelně někam k moři.A nám,obyčejnejm lidem všechno berou,zdražujou.Dřív 18 letý kluci začínaly jezdit ve 120.Dneska budeme kvůli posranejm politikům začínat v octávkách a vyšších třídách.Že to znečišťuje ovzduší?Jenom keci jak dostat z lidí prachy.Sou jiný,a mnohem důležitější věci o který by se měli starat.Třeba aby bylo zdravotnictví ZDARMA.A né za poplatky.Furt chtěj aby lidi jezdily opatrně na silnicích.Ale copak to jde?To nejsou silnice.To připomíná tankodrom.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel3708    
cau vim ze to sem nepatři ale nechtel by někdo dily na pionyra na 21?mamtoho hoddne a je mi to lito hodit do šrotu za simbolickou cenu tel.7317899733 a email ochovanec@seznam.cz tak kdybyste neco chteli tak se ozbvete seso promin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
odkud jsi a co je symbolická cena? u nas na vsi je symbolicka cena basa piv a nebo zaplaceni utraty v hospode za sobotu....
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: robb      IP: uživatel4917    
cus prosimvas ma snizeni hlavy znetelnej vliv na vykon diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to točí do těch 10tisíc tak stačí futro.Většinou,ale když snížíš hlavu tak je to problém uchladit...Zvláš´t pokud jezdíš kross...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádná živostnost motoru se nesníží pokud je to provedeno s citem a motor už po smrti dávno neni....! Jasný je že vyhrkanou jebku nemůžeš přiklopit kompresí. Pokud uděláš GO kliky a dáš nahoru jehly a na kliku kvalitní ložiska máš klid....!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hlavně se sníží životnost motoru
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvýší to krouták motoru,ale samotný snížení hlavy ne,musíš si nechtat k tomu upravit i spalovací prostor hlavy.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel5090    
Kluci kto ma tady simaka vim ze to sem nepatri ale pomozte predsa aj to je moto potrebujem poladit prevody nemuzu jim dojit na chut mam novou hridel a prevody jdou tezko a to se ladi takovym sroubem kto ma simsona a vyzna se v tom ze se v nem hrabe a ne ze ho iba pouziva tak vi o cem je rec skuste mi poradit jak to presne postelovat presne o kolik otacek a pod dik moc totiz delal sem Go motora jer to tesni mozno to chce rozhybat asi aj proto ale ty prevody dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 20:24
 
<  1905  1906  1907  1908  1909  1910  1911  1912  1913  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 4:53:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu