Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 zdar...nevíte o někom kdo by byl schopnej kvalitně vyrobit rychlou převodovku do pio ? dík moc za každou radu a kontakt
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2014 13:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 a cena ? cca ?
Datum: 08. února 2014 13:33
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 U tohoto pána by měly ležet nějaké 17/21 materiál 16420 s prodlouženým drážkováním,proti vypadávání dvojky(nemá neutrál mezi 2 a 3)Já to jedu a v pohodě.Nechal jsem si to tam dělat.
Jan Závadský
Kovoobrábění-ozubení
Nezamyslova 164
Nezamyslice 79826
tel.604705939
Datum: 14. ledna 2014 12:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Záleží na motoru, ale na závody je většinou lepší 18/20 ale přesně záleží v jakém rozmezí otáček pracuje tvůj motor, pokud máš spektrum použitelných otáček dostatečně široké, můžeš dát samozřejmě 17/21
Datum: 14. ledna 2014 8:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nevim, jaky mas upravy, kolik tocis, jaky mas prubeh a jake jezdis zavody. Ta 18/20 je pro motoru, co jedou jen v uzkym pasmu otacek. 1-ka je hoodne dlouha.
Datum: 13. ledna 2014 15:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 a kterou spíš doporučuješ ?...potřeboval bych spíš taky do speciála na závody a přemejšlel jsem o tý 17/21
Datum: 13. ledna 2014 13:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/683576-rychla-prevodovka.html Mám od něj 18/20 do speciála i 17/21 do cesťáka a super práce...
Datum: 12. ledna 2014 23:55
 Ahoj draci, mám dotaz, jak se to dělá když mám pionýra bez papírů a seženu papíry ze stejného modelu. Stačí jen vyměnit štítek a dát si žádost o výmaz motoru. Nikdy jsem to nedělal tak nevím. Pionýra jsem zdědil, ale bez papírů. Děkuji za info. Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 11:37
Jméno: pepa
IP: uživatel16697
 počkej 05 skončila výrobu nekdy v roce 68 asi z roku 80 by to mohl být mustoš či modernizace...jinak ti papíry tam dát pudou osobne bych přerazil i číslo motoru ptž při přepisu me 110r sem s tim měl trošku patalie ....ale je to podle kraje
Datum: 13. ledna 2014 11:37
 Ahoj, je to stejný typ 05 s revma plechy, jediný rozdíl je, že ten co jsem zdědil je výroba 1980 a u toho co přemýšlím o koupi je 65. Co jsem zjistil akorát, že jsou jiné plechy trošičku. Jen je to na aukru a tak záleží také na ceně, zase se mi nechce kupovat stroj s papíry za zbytečně moc. Děkuji za odpovědi
Datum: 13. ledna 2014 11:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16696
 pokud máš 21 20 23 a seženeš eště starou knížecku tak typ se píše až do nových ve starých je to brano jako jeden typ....05 by snad šlo dát jakoby 20 byt sou to trošku jine stroje....pokud máš 555 550 je to prušvih
Datum: 13. ledna 2014 10:29
 Zdravim. Ano, v podstatě je to tak, jak píšeš.
Datum: 12. ledna 2014 23:26
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, čím by mohlo být střílení do karburátoru u čz 250/455? Střílí to občas asi tak jednou za 50 metrů, potom začne motorka zdechat, po cupování motor zas běží. Někdy zdechne úplně, předstih ok, když se chytne tak jede dobře. pravděpodobně to bude něco s karburátorem? A taky se nedá jet jinak než se zataženým kovovým filtrem na karbutárou, pokud ho otevřu motor ani neblafne a je suchá svíčka, jak to zavřu chytá hned. Karburátor tam je 2924 SBD 12 b. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 9:39
 měl jsem to samé a byl to ucpaný karbec. pořádně ho profoukni kompresorem. pořádnej tlak a né nejaké lochtátko
Datum: 13. ledna 2014 9:39
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jestli ti to jede se zavřeným filtrem tak je to jasný - chudá směs takže je bud ucpanej karbec nebo se ti nezvedá jehla současně se šoupátkem nebo to někde saje falešnej vzduch
Datum: 12. ledna 2014 20:55
Jméno: pepa
IP: uživatel16694
 to je motr po go? jinak to střílení me vede k předstihu či vynechava zaplko a ten zbytek špatný stav motoru
Datum: 12. ledna 2014 20:30
Jméno: sjena
IP: uživatel16693
 cus draci nevite poradit kde sehnat nadrz na mustanga? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 15:25
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/30840001/Prodam-nadrz-na-Jawa-23-mustanga.php
Datum: 13. ledna 2014 15:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vim, jednu mám doma... ale vyrezlou jako..
Datum: 12. ledna 2014 21:07
Jméno: f
IP: uživatel15423
 bazos, hyperinzerce, motoinzerce, aukro, oltimeranonce..
Datum: 12. ledna 2014 20:13
 Čau. Inzeráty - iveteran, eurooldtimers. motoinzerce, motorkari atd atd. Případně burzy.
Datum: 12. ledna 2014 19:17
Jméno: Tedy
IP: uživatel9772
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 18:37
Jméno: Joe
IP: uživatel16168
 čus hoši, neměl by tady někdo el. schéma na babettu 215 (jednorychlostní 210) která nemá indukčku a má tu krabičku, do který se rovnou zapojí jiskrovod ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 22:38
Jméno: Joe
IP: uživatel16168
 dík čégo
Datum: 12. ledna 2014 22:38
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 http://rm9948ml.rajce.idnes.cz/Nova_slozka/#el._215.jpg
Datum: 12. ledna 2014 18:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 22:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 vďaka za info
Datum: 12. ledna 2014 22:13
Jméno: Milan
IP: uživatel15889
 Ja mám tento MCN a som spokojný,
Datum: 12. ledna 2014 21:17
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 17:10
Jméno: ...
IP: uživatel16308
 Ahoj, nemůžu sundat těsnění mezi válcem a kolínkem karbce (Jawa 20) . Lepilo se to něčím? nějké fígle? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 6:42
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Před mnoho lety jsem odělával stará těsnění pomocí vlažné vody a červené brzdové kapaliny. Kapátkem pokapat a nechat vpít a opakovat. Opatrně zeškrabávat, pak opatrně jemným smírkem jemě přebrousit.
Normální lidi to nelepily.
Datum: 14. ledna 2014 6:42
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 Ty stary tesneni se na ten valec proste prilepi sami nejlip kup novy a mas klid
Datum: 12. ledna 2014 18:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 skus z nožom a popripade vyšrubuj a štifty lepšie sa to potom vyberá je docela možné že tam niekto pred tebou fľusol nejaké lepidlo
Datum: 12. ledna 2014 17:24
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 ahoj, prosím vás, nevěděli b yjste nekdo, kde sehnat píst na jawa dandy 50? prumer 38, jednokroužek (standartní..) nemužu ho sehnat  , diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 23:11
Jméno: Honza
IP: uživatel16611
 Almet
Datum: 13. ledna 2014 23:11
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Vadilo by něčemu když budu mít na 3 kruhu 2 kroužky tuning chrom a jeden pouze tuning ? Důvod mám 2x 39,00 x 1,5mm ale na sklade už nejsou
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 15:06
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Já jsem neřekl že budu dávat na 3kruh 2 kroužky ale jestly tam můžou být 2 chrom jeden ten obyč. tuning. Jo a kanálky jsme zvetsoval podle výkresu a i brousil lapoval superfinišoval diamantovou pastou a navíc jsme si i berfektně slícoval kanalny na ostrých hranách jsem udělal radius a vybrousil jsme si sací hrdlo
Datum: 14. ledna 2014 15:06
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Pánové vy tady řešíte jestli je někdo takové nebo makové. Uvědomte si jednu věc. Jestli se někdo na něco ptá, tak se mu snažte odpovědět k té věci. Tragoši vem to trochu selským rozumem proč bys dával na píst pro 3 kroužky jen 2. Vycházej trochu z kontrukce. Na 3kroužkové 3 kruhy na 2 dva kruhy. Mám doma knihy konstrukce dvoudobých a čtyřdobých motocyklových motorů vydané zhruba od 30let do 60let a tam popisují jak hledaly zvýšení výkonu. Je tam popisován i to na co se ptáš. Ale oni nepoužívaly chrom. kroužky. Tady jde oto jestli ti nebude vydírat válec. Jestli tyto kroužky budou více stírat tak to přidřeš, rnválec bude suchý. V 70letech jsme taky leštily kanálky, snižovaly hlavy a hledaly, měnily rozety atd., aby to jelo rychleji. Ale su zvědavé na reakce od ostatních. Čau
Datum: 14. ledna 2014 7:28
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Jo a děkuju dwein a f za odpověd
Datum: 13. ledna 2014 15:48
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Já nechci nikoho urážet ale mě to prostě přišlo jako by se do mě navážel, a neřeším píčoviny ale prostě se ptám jestly by to bylo možné, od čeho je asi fichtl pokec ?
Datum: 13. ledna 2014 15:47
 tragos: Takhle urážíš lidi i když se s nima bavíš někde na ulici?  Nebo takhle machruješ jenom na internetu, kde Ti nikdo hned nemůže dát jednu výchovnou za ucho?
Datum: 12. ledna 2014 23:21
 jenže logiko toho na co se ptáš je uplná píčovina.. když neni něco na skladě tak počkej než to bude nebo kup něco jiné
Datum: 12. ledna 2014 22:56
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Protože když se chci na něco zeptat tak misto odpovědi ano nebo ne tady posloucham neaky debily co nemají co na práci a musí si rýpnout
Datum: 12. ledna 2014 22:24
 tragosi proč se porád chováš a vyjadřuješ jak nějaký krypl ze zvláštní školy?
Datum: 12. ledna 2014 21:12
Jméno: Standa
IP: uživatel11084
 Tak ode mě nech pozdravovat sací kanál .... on ti to vysvětlí
Datum: 12. ledna 2014 19:39
 tragos: Tobě tu někdo nadává?
Datum: 12. ledna 2014 19:16
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Mustang23 odpověd
Demente 3krouřkovej píst je na kroužky který mají tlouštku 1,5mm a z toho je 0,5 stazena hrana tudiz trení je 1mm a dvoukroužkáč má obyčejné kroužky tloušku 2mm bez sražené hrany takže tření dvoukroužkáče je 4mm a 3kroužkáče 3mm.
Datum: 12. ledna 2014 18:58
Jméno: pepa
IP: uživatel16692
 ps nemah origo kruhy na víšku víc jak 1,5mm ????nebude moc velká vule v drážce??? vždyt tuningove jednokroužky maj užší kruh něš serie práve kvuli třeni musel bych jít do dílny ale nemá origoš kroužek 2,5mm?
Datum: 12. ledna 2014 17:43
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Měl jsem fichtla s tříkroužkáčem s chrom. kroužkama a hřálo se to dost, prvních 100km záběhu jsem zastavoval každých pět kilometrů..
Datum: 12. ledna 2014 15:53
 Mělo by to fungovat  jednou v nouzi jsem odjel celej závod s jedním kroužkem na origo dvoukroužkáči.. strašně to vadlo
Datum: 12. ledna 2014 12:44
Jméno: mustnag 23
IP: uživatel15205
 k čemu 3 krouzkovej pist ? k čemu na nej cpat tyhle nesmysly ? uplne tim prevracit podstatu všeho  . Premyslej , ty tuningovi krouzky maj vetsi tlak na stenu valce a ty tam nascpec 3
Datum: 12. ledna 2014 12:19
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 řekl bych že to ničemu vadit nemůže
Datum: 12. ledna 2014 12:15
Jméno: lgkp
IP: uživatel13407
 nazdar mam dotaz ja wě 250 panelce mi pořád vyskakuje 3 kvalt,vyměnil sem celý vnitřek z druhého motoru i řadící automat zaměnoval sem mezi 2 motorama kartry ae pořád jen 3 vyskakuje,nevím právě jestli se tam mají dávat podložky pod hřídele
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 16:26
Jméno: Travis
IP: uživatel16294
 tu máš můj e-mail Barumm200@centrum.cz napiš my tam
Datum: 14. ledna 2014 16:26
Jméno: lgkp
IP: uživatel13407
 na kterou stranu se dávají podložky
Datum: 13. ledna 2014 22:21
Jméno: Travis
IP: uživatel16294
 But máš ohlé hřídele nebo vidličky.Ano pod hřídele patří tyto vymezovací podložky.
Datum: 12. ledna 2014 19:31
Jméno: thor
IP: uživatel16690
 Zdravím Pánové. Jedna technická. Zkoušel někdo z Vás posadit kyvku babetty 210 na ložiska a ne na gumové pouzdra? Stavím si babettu uplně od základu. Díky za tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 17:44
 Pokud takové ložisko seženeš, tak jaký by měl být efekt?
Datum: 28. ledna 2014 17:44
Jméno: jc3
IP: uživatel16664
 Ahoj, jaký je rozdíl mezi výfukovými koleny pro 05,20,21,23? Nemám jasno, co kam patří, možností je spousta (koleno s falcem nebo bez, stupačkový kříž vs. revmaplechy, koleno pro doutníkový tlumič vs. novější seřízlý tlumič). Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 17:50
Jméno: pepa
IP: uživatel16692
 na 21 musí být být koleno stejne jak na mustanga ma ten jiný kříž ale pokud to někdo rovna anebo potunil dá se to ..
Datum: 12. ledna 2014 17:50
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 spíš je třeba si uvědomit proč tam vlastně ten falc je... pak všem dojde že by měl býti, a originál možná i je, na každém koleni, bez rozdílu typu.
Datum: 12. ledna 2014 12:07
Jméno: lgkp
IP: uživatel13407
 bez falce mají 05,20,21,s falcem má jen mustang ,to s falcem je trochu ohly nahoru,protože můstang má vygik vždycky výš
Datum: 12. ledna 2014 11:55
Jméno: pepa
IP: uživatel16689
 jsou 2 typy kolen výfuk vodorovně pro regmaplechy a výfuk trošku nahoru pro stupačky....to označení s falcem bez je jen zdejší a sam nvm kam kktere patri....
Datum: 12. ledna 2014 10:19
Jméno: jirka
IP: uživatel15835
 Ahoj, zajímalo by mě, jaké jsou výhody a nevýhody karburátoru DellOrto na pincka oproti originálu. A jaká je spotřeba. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 0:38
 Co myslíte, je lepší do motoru pionýra nalít olej PP80 nebo PP90 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:02
Datum: 12. ledna 2014 10:02
 no já tam mám nalitý ten PP80 a budu ho měnit až bude trošku tepleji. Motor má na tento olej ujeto 3000km. /(Chorvatsko a zpět). Tak bych ho chtěl odměnit novým olejem a přemýšlím jestli nebude lepší ten PP90
Mimochodem krakene jsem včera navařil to prodloužení rámu
Datum: 11. ledna 2014 22:06
 osobně bych řek že je to uplně jedno  já mám pp80 minerál od castrolu
Datum: 11. ledna 2014 22:01
Jméno: lolek
IP: uživatel15390
 Ahoj mam moznost koupit od kamose babetu 210 s kartickou za 1500kc v uplne rozlozenem stavu ale chtelo by to repas kliky,nevyplati se koupit cela nova? co myslite je ta cena dobra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:14
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 cena je dobrá-já jednu mám za 1800,-všse původní..............nová klika moc nestojí ale ta stará jestli má nevydřené čepy tak po opravě zpátky-------
Datum: 12. ledna 2014 10:14
 já bych byl s cenou spokojený. já ji chci taky za 1500,-Kč
Datum: 11. ledna 2014 22:03
 ahoj draci, měl jsem vždy rozety se dvěma ložiskama, tady od sesy jsem pořídil jednoložiskovou a k ní i čep, koupil jsem ložisko 60042rs, dal jsem ho tam, zajistil segrovkou a zjistil jsem že je od segrovky asi 1 milimetr daleko, zakže zaprví z rozety nedostatečně kouká čep a zadruhý ložisko má samozřejmě na lehký poklep možnost šoupat se dovnitř a ven, proto se chci zeptat, patří pod ložisko ještě nějaká podložka nebo to taiwanci blbě okoukali? jak řikám jednoložiskovou rozetu mám v ruce poprvé  dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 12:22
 http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=84527&act=moto-denik-detail&ddid=44682 tak, je to přesný, jestli se to vymačká vám řeknu až se to vymačká  snad ne
Datum: 12. ledna 2014 12:22
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 nejsem si zcela jistej, ale myslim že u jednoložiska je ještě taková pružná plechová podložka právě pod tim ložiskem.
Datum: 12. ledna 2014 12:15
 zachvíli sem dám fotky, už jsem to pospravil, osobně bych řek že dvě ložiska jsou opravdu předimenzovaný, na slimákovi bylo taky jedno a měl s nim nalítáno 40 tisíc, novou rozetu jsem koupil protože se mi líbil pozink a nechtěl jsem měnit věnec  , rozhodně netvrdim že ložisko navíc vadí  , kdyby tu sesa měl na výběr tak vemu dvouložiskovou  proti zbytečně bytelnejm věcem nic nemám
Datum: 12. ledna 2014 11:21
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 no to je ta druho výroba......stejně s 2mi ložisky byla lepší---
Datum: 12. ledna 2014 10:19
 ted jsem vylez z garáže, ložisko jsem v nové rozetě opřel o ségrovku a začal měřit vztahy, vůči koncům kolíků, vůči cudlíkům pro pohon náhonu tachometru, konec čepu vůči věnci a porovnával s dvouložiskovou rozetou, vše je v pořádku, to znamená že tam dám z druhé strany rozpěrku o tlouštce přesně 1mm, schválně zkus seso do nějaký rozety na skladu dát ložisko jestli tam budeš mít buď z jedný nebo z druhý strany mezírku, možná jsem měl smůlu na kus, ovšem kdybych spoléhal že je to ok tak bych pěkně dok**** náhon tachometru, jestli to bude seso i na dalších tak to k ní napiš  neni to nic hroznýho ale nevšimnout si toho tak...
Datum: 11. ledna 2014 23:33
Jméno: Eda
IP: uživatel16629
 Draci! Prosím pomozte! Já už normálně nevim. Mám Jawu pionýra 21 sport a za studena né a né naskočit. Hladina v plovákovákovce je dobrá, předstih je taky udělaný, benal je, skoušel jsem motor protočit, ale nenaskočí tak jak by měl naskočí asi 20 min šlapáni na start páku jenže to se bojím ze se něco zrobí v převodovce. Ale roztlačit jde. PS: Dělali jsme GO motoru a udelali jsme novou elektriku vše je dobře zapojeno světla svítí ale nenaskočí. Prosím pomozte mi už jsem asi zkoušel vše. Už jsem s toho zoufalý
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:23
Jméno: Eda
IP: uživatel16629
 Svíčka je mokrá zkoušel jsem N15C i 17 karboš čistý odstih je ale nastartuje jen na roztlačení když to je horky ten motor tak startne suprově
Datum: 12. ledna 2014 10:23
Jméno: Panel
IP: uživatel15063
 A co svíčka koukal jsi na ní ? Když to třeba 5x prošlápneš je mokrá nebo suchá? Taky se mi to stávalo u 20 a stočilo jen vyčistit karbec a pak šla na první. Nebo zkus ještě jinou svíčku dát jestli tam máš Brisk N15C zkus tam dát 17.
Datum: 12. ledna 2014 10:16
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/769874-50-21.html podle mě dost dobrý na cenu. když vezmu jenom ty ráfky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 19:41
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 mě ta cena nepřijde nikterak výhodná , ani neprodělá , ani nevydělá.Jen se mu tak zhruba vrátí to , co do toho dal.
Datum: 12. ledna 2014 19:41
|



|