Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kohout
IP: uživatel19280
 Zdravím, mám problém se seřízením směsi na Mustangu.. Tryska 68, jehla na spodním zářezu, hladina seřízená, všechno čisté, sání je originál, filtr nový, benzín dotíká dobře, zkoušeno i s druhým karburátorem.. Problém je v tom že mi nejde seřídit směs. I na 3. zéřezu je tak chudá, že po nějaké době co jedu na plný plyn ve vyšších otáčkách slyším jak se motor přidírá a ztrácí výkon. Svíčka je skoro bílá. Jinak jede dobře, ale volnoběh je po zahřátí vysokej, takže mě napadlo že by to moholo sát falešnej vzduch, jenže nemá kde.. Všechny těsnění nový, mezi karterama, silikon a papír, včera jsem testoval těsnost, motor jsem vyndal a ke klikovce nalil naftu. Během cca 4 hodin z hladiny téměř nic neubylo, takže mezi karterama ani guferama to nesaje.. Už jsem z toho docela zoufalej. Sice jede pěkně když je jehla na spodním zářezu, to se ani nepřidírá a svíčka je hezky hnědá, ale nemám dobrý pocit z toho že to nefunguje tak jak má.. Nedokážu si představit co by to dělalo kdybych tu jehlu měl na druhým zářezu jak má být  bych ani nevyjel ze dvora a už bych měl zadřeno. Díky za rady chlapi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2017 18:14
Jméno: Kohout
IP: uživatel19280
 Tak nevím, karbec jsem nastavil že je hladina asi milimetr nad plovákem, zkoušel jsem i druhej plovák a furt stejný  trysku 72 jsem zkusil a jediný co se spravilo je ten vysokej volnoběh, teď už drží stejnej jak zastudena tak i ohřátej.
Datum: 07. listopadu 2017 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel19282
 VT = volnoběžná , HT = hlavní tryska. Ani ne že by ten plovák byl jinej,ale neni obouchanej  zvedni o fous hladinu a bude to dobrý...
Datum: 06. listopadu 2017 7:41
Jméno: Kohout
IP: uživatel19280
 Co to je VT 40 a HT 70?  Jinak dík, zítra zkusím. Díru ve víku filtrboxu nemám ani jednu a to ten dekl je origo, jsem na to nedávno docela čuměl  jinak s tím plovákem myslíš že je ten novej je o něco nižší? Zkusim ho změřit
Datum: 05. listopadu 2017 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel19281
 O fous drcni plíškem na hladinu nahoru (k víčku) a bude to dobrý. Ani ne milimetr stačí. Na filtrboxu mužeš přidat jednu záslepku. Bude to ok. Když ne,tak drcni podruhé. A pak už se to bude ulejvat  Jinak lze VT 40 a HT 70 ale to je divný,seriovka trpí spíš na nechtěný ulití vysokou hladinou... nemáš náhodou novej plovák?
Datum: 05. listopadu 2017 18:02
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 Zdravím,potřebuji radu ohledně mopedu Stadion S11.\r\nDostal se mi do ruky s tím,že jej pán chce zrenovovat a trochu jsem se zasekl na motoru. Babettu a pionýra bych asi poskládal i kdyby mne v noci vzbudili,ale tady jsem trochu v koncích...\r\nCo jak patří asi vím,ale nelíbí se mi tam ta oska šlapátek. Je na ní ozubené kolo,které je těsně nalepené na karteru a v mém případě o něj bohužel už před rozděláním dřelo. Je tam nějaká pojistka s drátkem,ale přijde mi,že tam něco chybí. To ozubené kolo se totiž pohybuje cca. 2mm tam a zpátky.Když to tam zkusím naskládat tak i podle ostatních komponentů by mělo být dál od karterů,jelikož ta další ozubená kola co mají zapadat do sebe(mechanismus brzdy?) nezapadají,jsou asi o ty dva mm od sebe.\r\nTakže teď řeším,jestli tam nechybí nějaká distanční podložka apod. ,nebo je něco vychozené. V osce je navíc drážka v které je podle mne naprasená nějaká podložka,o které si myslím,že tam být ani nemá,nebo aspoň ne tak...\r\nNemá někdo nějaký nákres s detailem,popřípadě fotku. Stačil by i nějaký stručný slovní popis. \r\nPředem díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2017 21:42
 úplně přesně ti neporadím, já moc nezkoumal co tam je a co tam nemá být, ale vím jedno, na radu ostatních jsem vůli té hřídele vymezil podložkami až pod klikama šlapek, čím menší ta vůle tím i rychlejší reakce na brzdu
Datum: 06. listopadu 2017 21:42
Jméno: michal
IP: uživatel19276
 striekanie jawky 21-stiekali ste niekto sprejom a akym????
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2017 22:24
Jméno: .
IP: uživatel18943
 Uz se tu ptas aso podesaty! A odpoved jsi nekolikrat dostal. Sprej stoji za prd a je to nouzovka, vyprdni se na to. To uz to radsi vezmi stetcem.
Datum: 11. listopadu 2017 22:24
Jméno: Tomáš Musil
IP: uživatel16106
 Zdravím , mám problém s biosložkou v benzínu - jako ostatním se vyděluje při delší nečinnosti v plovákové komoře jakýsi žlutozelený sliz - ona biosložka v benzínu , která se tam - pro mne přidává z nepochopitelných důvodů. Ti kteří mají sekačky - ať dvoutakty nebo čtyřtakty si mohou jenom zoufat. Jisto nadějí , která ovšem zase vytáhne něco peněz z našich šratoflí jsou jistá aditiva . Uvádím alespň dva : VIF Super Benzin Aditiv v balení 500 ml a druhý vynález : B&S Fuel FIT .
Ten první - má již na obalu uvedeno , že odstraňuje vysráženou biosložku ( zelenožlutou příšeru) .
Kdo máte s těmito udělátky nějakou zkušenost - myslím hlavně odstranění toho žlutého svinstva a odstanění nutnosti čištění karburátoru - zejména trysek nic netušícího jarního motorkáře - dejte vědět.
Díky TOM
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2017 18:20
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdarec já taky tankuju na benzině a žádnej problém, na zimu fichtla i pilu a sekačku dám do tepla baráku a na jaře vytáhnu a v pohodě nakopnu. Taky mám v práci ten čistič od Retechu a funguje slusně jak píše Standa.
Datum: 01. listopadu 2017 18:20
Jméno: standa
IP: uživatel19278
 A když se k samotnýmu tématu biosložek vrátim,tak musim uznat že je to pěknej sajrajt v tom benzinu a obecně dost pozlobí i vstřikovače paliva. Měl jsem benzinovýho golfa a ten měl teda namotáno na motoru mraky,ale jel. Furt se mi nezdál chod motoru za studena,starty,akcelerace,spotřeba (klapka dobrá,lambda a ostatní čidla ok). V práci máme nějakej přípravek Fuel cleaner (asi od Retech). Tak jsem ho na dvě nádrže dal. Už po půl bandě to přestalo kuckat a líp startovat. Po dvou bandách šel motor zas jak ßvícary a spotřeba šla dolu o cca 1L a dynamika auta byla o mnoho lepší. Ty vstřiky museli bejt zarostlý neskutečně. Takovej poměr sajrajtů v palivech máme snad jen v CZ. V novejch dieslech to likviduje elektronický vstřiky. Zarostlý turba. Když přivezeš auto ze západní evropy tak muže mít namotaný dvě kila a vše je relativně čistý. U nás máš po dvou stech třikrát čištěný a jednou repasovaný turbo. O střikách nemluvim. A kdo na tom profituje nejvíc? A teď ta řepka bude už úplně všude...
Datum: 01. listopadu 2017 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel19277
 Do benzínu nedávam nic a kupodivu se mi tam nic výrazného nesráží. Tankuju na benzině. V péráku jsem měl benzín i přes rok. Nezkoumal jsem jestli je něco usazenýho v karbecu,vše funguje,motorky chytaj,motorovka taky.... nesmíte tankovat u vietnamců
Datum: 01. listopadu 2017 13:43
Jméno: Mara
IP: uživatel18840
 Zdravím,já používám VIF Super Benzin Aditiv,jak dvoutakt,tak čtyřtakt.Jsem hodně spokojený.Žádnou zelenožlutou příšeru nemám.Trysky se mě taky nezalepují.
Datum: 01. listopadu 2017 11:49
Jméno: michal
IP: uživatel19273
 caf chceme nanovo nastriekat mojho dabla akryl bol naprd cele sa to drolilo pouzil som akryl zaklad sprej+vrch 2krat+lak bezbarvy tiez to nebolo odolne benzinu chcem to urobit v domacich podmienkach sprejmi robili ste to takto niekto syntetikou????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2017 17:24
Jméno: michal
IP: uživatel19276
 ok a ak strikate kompresorom tak ake farby resp zaklad a vrch ?moze byt 2 zlozkova polyuretanka ako zaklad a aj vrch?
Datum: 02. listopadu 2017 17:24
Jméno: standa
IP: uživatel19278
 Upřímě ti řeknu,že už bych to raději udělal poctivě štětcem,hezky pomalu,každou stranu zadního plechu extra aby se to hezky slilo a nestejkalo to,hezky na plocho,klidně bych to dělal dva dny. Výsledek bude fajn a furt x krát lepší jak sprej. Pokud to samozřejmně odflákneš a humpolácky to natřeš velkym zatvrdlym štětcem a neředěnou hustou barvou tak to budeš mít za hodinu hotový a bude to vypadat šíleně. Už jsem měl po někom pio a ten si právě dal práci,udělal to hezky čistě,natřel to a bylo to hezký a tahy štětcem byly vidět minimálně. Výsledek sprejem je zoufalej.
Datum: 02. listopadu 2017 8:12
Jméno: jirka
IP: uživatel19011
 variant je mnoho: a) sehnat lepší plechařinu b) nátěr Hammeritem, u kladívkové varianty můžeš použít i štětec a dá se to nanášet i přímo na rez!  c) epoxidová nebo syntetická barva válečkem d) nechat otryskat + komaxit...
Datum: 01. listopadu 2017 23:32
Jméno: michal
IP: uživatel19276
 ok chcem poradit od viacerych ked striekaly ako a cym ...co nitrokombinacny sprej ten je odolny chemikaliam???2k spreje su drahe-2 zlozkove teda/ chcel by som si to nastriekat sam no nemame kompresor ani pistol tak preto spreje a davat to niekomu to bude asi tiez cez
Datum: 01. listopadu 2017 14:29
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 barva, o která píšu jako o akrylátu není žádnej sprej ani barva pro dekorativní účely... jde o dvousloškovej lak s dost dobrou mechanickou i chemickou odolností... jen tomu odpovídá i cena... syntetika je taková low cost varianta... jde jen o to, co přesně ty chceš a kolik času a peněz do toho chceš investovat... každopádně i ta obyč syntetika fouklá pistolí bude 100x lepší než sprej...
Datum: 31. října 2017 20:39
Jméno: michal
IP: uživatel19276
 neviem mal som natom akryl sprej no odolny benzinu nebol leskle to bolo pekne no lahko sa do drolilo odolne to vobec nebolo mozno to bolo tym ze som nepouzil plnic neviem-co odporucite okrem toho akrylu ...tu syntetiku ci ine a postup dakujem
Datum: 31. října 2017 19:41
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 jinak k těm barvám, záleží co má splnovat pořadovanej výsledek.... osobně jsem prostě zastáncem akrylátu, když už si s tím člověk dá tolik práce... ten lak vypadá podstatně jinak a hlavně odolnost je úplně někde jinde ... (porovnání mám, mám motorky jak v syntetice tak v akrylu)
Datum: 30. října 2017 21:13
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 na spreje se rovnou vykašli... i s bauhausovým kompresorem a pistolí za tři stovky bude výsledek úplně někde jinde... Jinak můj doporučenej postup (resp. mnou použíanej) je opravit plechařinu, pak písek /někdy je nutná po písku znovu drobná oprava/ pak to zaprášit antikorozním základem (není úplně nutnej, ale já to dělám kvůli času, běžně totiž kituju motorku třeba i dva měsíce) pak si pohraju s kytováním, na to plnič, komplet přebrousit a finiš...
Datum: 30. října 2017 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel19274
 Ne aceton = nitro = C. Ale nebylo to moc hezký a za pár let to zašlo. Co se týče přípravy pod lak tak u toho spreje nevim. Já napřed opravil rám a vybrousil sváry atd,pak jsme dali dvě vrstvy plniče,ty jsem vybrousil šmirglama c.500 pak c.1000 a nakonec za mokra c.2000 no a přes to dvě vrstvy syntetiky. První ráno druhá odpoledne. Ale to se bavíme o klasický práci. Netušim jakej je plnič ve spreji atd...
Datum: 30. října 2017 17:28
Jméno: michal
IP: uživatel19273
 a aky je postup?streknut zaklad zatmelit jamy prebrusit vsetko potom plnic prebrusit vsetko a potom lak nechat chvilu preschnut do 20min naniest vrchny transparent????????poradte
Datum: 30. října 2017 15:50
Jméno: michal
IP: uživatel19273
 stando-acetonova cize synteticka???
Datum: 30. října 2017 9:46
Jméno: standa
IP: uživatel19274
 Acetonová barva ve spreji nereagovala s benzinem. Tim jsem měl nastříkanou bandu na minifichtlu a cajk.
Datum: 29. října 2017 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel19274
 Se sprejem nemám dobrou zkušenost. To prostě nefunguje. Sprej je dobrej na šišky na adventní věnec. Prostě kompresor a pistoli. Napřed klasickej plnič,vybrousit,vyhladit. Barvu klidně syntetiku. Mam pio stříkaný syntetikou a je to moc pěkný. Neni to dokonalý jako akrylem,ale pěkný to je. Zatim je to odolný všemu  A za ty prachy
Datum: 29. října 2017 18:24
Jméno: bzucak
IP: uživatel16049
 dobry den pujde normlane prihlasit motorka z dovozem z madarsak ? dosal sem k tomu maly technicak (velky ne) a jeste vypis z Jawy tynec, ze se ten model vyraběl , na STK mi udelaj dovozove STK a daj na bile znacky? nebo jakym spusobe pribiha do DOVOZOVE STK ? děkujiu předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2017 17:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Řešil jsem dovoz ČZ z Polska. Psal jsem do Strakonic, poslal jim VIN apod. a oni mi udělali výpis z technických údajů (ten můžou dodat i na STK z Dekry, ale chtějí za asi litra). S tím výpisem a polským TP jsem došel na STK, udělali mi dovozovou kontrolu. A šel jsem na úřad obce s rořenou způsobností. Dodal ten výpis technických údajů, polsky techničák, zelenou kartu od ručení a oni vydali nový český TP na moje jméno a dostal jsem značku.
Datum: 31. října 2017 17:50
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Jednoduchá otázka, těžká odpověď. Postup v ideálním případě je, že vezmeš doklady k motorce, dojdeš na STK, kde ti udělají dovozovou STK. Pak dojdeš na úřad, kde ti vydají nový TP. Doklady musí být odhlášeny (dost možná odhlášeny přímo k vývozu jako v ČR), v ČR se vyžaduje poněkud více technických údajů než jinde - možná bude nutné doplnění a pak je tu otázka homologace - zda se to v ČR oficiálně prodávalo nebo zda to má evropskou homologaci. Nevím, zda nechtějí i nějakou kupní smlouvu. Poptej se na svém úřadě, pak dojdi na STK a uvidíš. Auta i motorku mi vždy přihlašoval prodávající, mívají prošlapané cestičky a je to bez potíží a případných zádrhelů...
Datum: 30. října 2017 16:16
Jméno: MZetz
IP: uživatel13743
 zdar scháním šikovnýho frézaře co by mi byl schopnej vyfrézovat šoupátko do karbecu výkres zašlu na email práci a materiál samozdřejmě zaplatím
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2017 18:15
Jméno: kondor
IP: uživatel19269
 Ahoj,chlapáci.Sehnal jsem si Jawku 20/05 ale mám problém se spojkou,respektive s nastavením.V deklu chyběla kulička a po dodání to stále nemohu nastavit aby se mi spojky vypínala.Z bloku na mě kouká tyčka na konci s vybráním na kuličku a v deklu je otvor s kuličkou.Víc tam není,ale pořád to nechce chodit.Poradí ěkdo kde dělám chybu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2017 20:33
Jméno: kondor
IP: uživatel19272
 Paráda,už to maká jak má.Díky moc,Stando !!!!
Datum: 27. října 2017 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel19271
 Ne to je v poho. Občas sem chodí i trotlové,proto jsem ti tam raději napsal,že než to začneš štelovat tak je potřeba dekl na motoru utahnout  ono tady nikdy nevíš .... Sesa chce,aby sme to tolerovali a nezabejvali se tim  Každej nějak začínal ...
Datum: 26. října 2017 21:43
Jméno: kondor
IP: uživatel19272
 Už mi to taky docvaklo,teď vypadám jako trotl.Ale každopádně díky za cenné rady,o víkendu na to kouknu a uvidíme.
Datum: 26. října 2017 16:31
Jméno: standa
IP: uživatel19271
Datum: 26. října 2017 10:26
Jméno: Kondor
IP: uživatel19269
 Stando,díky.Tohle je pro mě novinka,mám jen klasiku fichtla a tam je to trochu jinak.Tím povolením myslíš zašroubovat nebo vyšroubovat??
Datum: 25. října 2017 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel19270
 Tyčka by měla trčet z bloku cca 1cm. Kulička v deklu. Utahni dekl. Povol úplně bowden na štelovacim šroubu co je zespod deklu (příp u páčky na řidítkách). Šroub uprostřed deklu utahni tak,aby se skoro dotýkal tyčky,ale nesmí už tahnout,tak to stačí. Vymez nazpět vůli na bowdenu a je to.
Datum: 25. října 2017 18:50
 Zdravím draku. Nevím čím to je, ale nemohu se dostat k tobě na stránky, pořád mi tam padají tachometry. Všechno zadávám dobře, a stejně se stránka udrží pár sekund a zase naskočí tacháče. Je to moje chyba ? Díky za zprávu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2017 9:09
 fuha draku,, to je kix u me a ja ho nedokazu odstranit,, jestl ito je vyhledavacem danou verzi,, stale jsme na to neprisel, kazdopadne VSE JE DOLE,STACI SJED DOLU LEBO TO POZADI VYSKOCI HNED NAHORU A DILY ZUSTANOU DOLE
Datum: 25. října 2017 9:09
Jméno: michal
IP: uživatel19264
 inak mozem sa pochvalit led prednym a doporucit/asi len tym bez tp/led kupena na aliexprese 6vled ba20d mam jawa 50/21 kladivkove zap 15+5w najazdene na ziarovke cca 300km a stale svieti a lepsie ako obycajna
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2017 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel19270
 Chtělo by to ještě přídavný světlo na přední blatnik  a nebo pořádnej xenon
Datum: 25. října 2017 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel19270
 Dík za tip. Pořídim někdy trochu silnější a ozkoušim na vape. Svítim 12V/35W + něco vzadu a je to krapet lepší jak 6V/25W která mi navíc praskala,ale na bezpečný ježdění za tmy se mi to furt zdá málo. Tak na přejezd hospoda / domu. A to už to svítí jak nikdy. Pio má holt blbou parabolu i sklo...
Datum: 25. října 2017 18:58
Jméno: michal
IP: uživatel19264
 zdar strhol sa mi zavit na hlave jawa 50/21 ako to napravit?viem ze predavaju na nemenovanej stranke s dielmy pre jawy opravnu vlozku sviecky len ako nato???dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2017 11:01
Jméno: standa
IP: uživatel19266
 No tak to je jiná situace,tady v CZ se prodávala opravná vložka za 100-150 což je ranec za takovou kravinu a hlava se dá koupit za 200-250 ... pokud máš zdroj na opravný vložky pod jedno E tak jich chci deset
Datum: 23. října 2017 11:01
Jméno: michal
IP: uživatel19264
 ta vlozka na tej stranke stoji 0.80e a hlava valca 8.50 ale ajtak som chcel kupit novu hlavu ,aspon mam konecne dovod xixi ale mozno aj tu staru by som sa pokusil opravit dik za radu
Datum: 22. října 2017 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel19263
 Ano koupí se závitová vložka. Do hlavy se musí vytočit větší závit a do něj našroubovat vložku. Tu je dobrý tam zajistit nějakym lepidlem na závity a nebo dole trochu roztemovat. Při ceně závitový vložky bych spíše volil rovnou novou hlavu,někdy se dá koupit i za 200,- z vlastní zkušenosti bych doporučil sehnat jinou origo hlavu
Datum: 22. října 2017 14:01
Jméno: Martin
IP: uživatel10988
 Zdar, chci se zeptat. Mám problém u tatrana motor mi žere převodak. Motor jsem dával na červený silikon,kartery byli zabroušeny na skle. Bych se chtěl zeptat jak zkusit netěsnost v klikovým ústrojí. Prostě kudy to žere převodový olej. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2017 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel19263
 Pokud motor nekape tak bude těsnit i na klice. Šel bych spíš po poškozenym a nebo špatně namontovanym guferu. Klika byla ok? Seděla dobře v ložiskách? Neměla projetej rantl od starýho tvrdýho gufera?
Datum: 21. října 2017 16:53
 umí tu někdo snížit hlavu tak abych využil potenciál 95oktanovýho benzínu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2017 6:46
 Zdar. Ten milimetr seriovka snese. Ozvi se mi jestli máš zájem,k soustružnikovi pojedu koncem příštího týdne,necham to udělat. Další termín v nedohlednu. Cena je 300,- Hlava lépe česká nedomrvená.
Datum: 20. října 2017 6:46
 Ahoj, zle použít start.páku ze simsona na MJ Dandy 50? popřípadě, nemáte někdo na toto moto nějaké díly na prodej? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2017 16:42
Jméno: Erik
IP: uživatel16886
 Pasovala dobre, jenom pri startovani musi bejt stojan dole jinak paka do nej narazi, origo paka je vyhla do boku
Datum: 02. listopadu 2017 16:42
 tak jak paka pasolva? mela by tyt uplne v poho
Datum: 31. října 2017 9:43
Jméno: JAWA
IP: uživatel19260
 Zdravím chtěl bych se zeptat jestli jde nějak znovu přihlásit motocykl s TP který byl z důvodu polopřevodu zrušen. Předem děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2017 18:11
Jméno: HJ
IP: uživatel19265
 No myslim si že to byl taky důvod odstavit především starý škopky co neměly papíry v cajku protože potřebujou prodat nový šitky
Datum: 22. října 2017 18:11
Jméno: jirka
IP: uživatel19011
 Na bílé značky nelze, pouze na zelené veteránské...
Datum: 16. října 2017 21:29
Jméno: Mirek
IP: uživatel19259
 Zdar Draci mám velký problém jaký je průměr Brzdového Bubnu u Stadionu a vnitřní díra? kola sou 23x2,25 gugloval sem mělo by to být 100 ale nejsem si jist?a Bubínek brzdy má přesah nebo jde položit volně do bubnu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2017 18:26
 Ahoj draci. Nevíte někdo, kde by se dal sehnat gumový lem v profilu U, 3 x 7 mm, je to na starou helmu? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2017 11:00
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar Draci. Tak jsem se jen tak koukal na bazoš a je tam jeden inzerát kterej zaručeně vyhrává první místo. Pionýr 21 bez papíru za 28000.kč.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2017 2:33
Jméno: jirka
IP: uživatel19011
 Inzerát už jsem na Bazoši nenašel... Rozhoduje stav. Pokud to byl málo jetý původní kus, pak je ta cena asi i v pořádku a jestli ne, pak je to ochranná cenovka  Pořádná renovace stojí peníze a čas. Renovovaný stroj se stejně časem přesune do škatulky nepůvodní lak nebo v horším případě napadeno kutilem, ale původní stav je původní stav - ať to znamená cokoliv  Léta měl (nejen) fichtl sotva cenu suroviny, válelo se to všude, lidi se s tím ani do Kovošrotu tahat nechtěli. Teď holt nastává opačný extrém a nemá cenu nad tím moc laborovat, prostě to tak je. Já za to ty peníze nedám a věřím, že časem bublina splaskne nebo se to přesune jinam...
Datum: 09. října 2017 2:33
Datum: 08. října 2017 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel19258
 Počkej až tam dam za 10 mýho rozpelešenýho pařeza  když vidim jaký stavy se prodávaj a za kolik  a lidi to kupujou ... jak jsem ti už dnes řikal,děláme si to sami ... jak s tim zkurvenym máslem ... ještě že máme zásobu,počkáme až to po vánocích spadne zas na dvě tři pětky a lidi pustí ta hysterie ... a zase si to děláme sami ... kdyby ze dne na den poskočila nafta o 100% tak se bude národ bouřit,protestovat a demonstrovat a hledat vinika...
Datum: 07. října 2017 20:44
Jméno: 638 jawa
IP: uživatel16049
Posl.aktualizace: 10. října 2017 21:49
Datum: 10. října 2017 21:49
Jméno: 638 jawa
IP: uživatel16049
 prej vape sz17
Datum: 07. října 2017 14:22
Jméno: 638 jawa
IP: uživatel16049
 tak ktere tam patri ?
Datum: 07. října 2017 14:09
 neda pac klika na 638 ma jiny cep nez panelka,,,a hlavne 638 ma vetsi prostor na altik,tak vzdy vape na 638
Datum: 07. října 2017 2:05
Jméno: vitafiser
IP: uživatel19168
 zdarec,chci se zeptat jestli už jste někdo vyndaval emulzní trubici z karburátoru na simsona.potřeboval bych ho převrtat.má s tím někdo zkušenost.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2017 10:45
Jméno: vitafiser
IP: uživatel19168
 no kdyby to bylo pro mě tak to asi neřešim.já ho zkusim jenom přetryskovat a uvidíme
Datum: 01. října 2017 10:45
Jméno: standa
IP: uživatel19256
 U simsona bohužel zkušenost nemám. U pio se karbec ohřeje a komínek se vyklepne či vyškubne háčkem. Vyplatí se u simsona upravovat karbec když je tolik jiných možností? Prodávaj se relativně levný 19mm karburátory i s přírubou,který se "jen" přišroubujou a natryskujou. A trysky jsou,jehly jsou,emulzní trubice,filtry tam pasujou ....
Datum: 30. září 2017 8:28
|



|