Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar,nevíte někdo jekej difůzor by měl bejt na fíku upravenej na70ccm s klapkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 22:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale prevrtas...jen to chce jinou vlozku, zvrousit valec...ale to prece znate
Datum: 04. února 2009 22:59
 tak ten programek sem kdysi mel ale uz ho bohužel nemam a fika na 70ccm nepřevrtáš
Datum: 04. února 2009 19:23
 Jenže ten z jawa 50 je prej na velký h..no!
Datum: 04. února 2009 19:10
Datum: 04. února 2009 16:47
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 Stando jak se menuje ten programek ?
Datum: 04. února 2009 16:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5180
 To asi zalezi na tobe,zalezi jak si otevrel valec a jestli to chces na kross nebo na silnici....Ja ti akorat muzu rict,ze dle jednoho programku z netu bys mel mit 20 az 22mm pokud chces aby to slo 9000 otacek ....pokud je valec bez uprav,tak by mohl stacit 19mm karburator.......ale tohle sou jen moje spekulace
Datum: 04. února 2009 7:30
Jméno: gjgj
IP: uživatel4713
 cus hodi nevite jaky je rozdil mezi 250kyvackou a 250 panelkou dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 16:37
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 na panelce je už sání na válci, kdežto kejvačka měla sání na karterech
Datum: 04. února 2009 16:37
 jenom doplnim ABC: kejvacka se rika kvuli zadni kyvne vidlici ktera byla u jawy poprvé pouzita prave na kyvacce,jinak panelka mela jeste jine sedlo(tzv lavici misto kejvackovske kytary),novějčí mívaly hranatou nadrz,je tam vice rozdilu,ale ted si nevzpomenu
Datum: 04. února 2009 7:09
 Především v motoru. Jawa 250 Panelka byla vyrobená později po kývačce a má o něco vyšš výkon motoru a teké jiní kroutící moment. Někteří tvrdí že na ježdění je rozhodně lepčí Panelka (lepší tak, výkon a celkové chování motoru), ale zase prý je Kývačka "nesmrtelný stroj". Prý motor vydrží hodně dlouho bez nutnosti větších zásahů. Jinak panelce se začalo říkat podle panelu, který kryje řídítka. u Kývačka přesně nevím proč ta přezdívka. Jinak pokud tě něco o Kývačkách a Panelkách zajímáná, tak tady máš hezký článek o Kývačce:http://www.montyjawa.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=27 a zde o Panelce: http://www.montyjawa.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemid=27
Datum: 03. února 2009 23:17
Jméno: xD
IP: uživatel2336
 zdarec draci, je pravda ze trisky maji n te dure nejake zavitky kteryma se ta smes rozprašuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 18:13
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 já jich čistím ocelovým kartáčem pořád ,a jezdí to parádně
Datum: 09. února 2009 18:13
 Jo jinak by se ti to zakuckalo a zdechlo kdyby ty trisky nerosprašovaly.
Datum: 04. února 2009 18:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5180
Datum: 04. února 2009 7:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jenze on tim ocelovym kartacem do toho rypal a v minulem prispevku se pak divil ze mu to blbe jede...rek bych ze ty trysky budou mit ten otvor uz zniceny a z vlastni zkusenosti vim ze to bud prave jede tak nejak nevyrovnane nebo to vic zere (v lepsim pripade) nebo to nakonec nejede vubec (ale to je extrem)...
Datum: 03. února 2009 23:54
 Souhlasím se Stevem až na to zahození trysek....! Pokud si je prošťoural drátkem neděje se nic....(ty mluvíš skoro o obrábění.....  )
Datum: 03. února 2009 22:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak smes se rozprasuje nekolikrat na ceste...tryskou je nasatej benal, castecne se rozprasi, pak se roztristi na miniaturni kapicky jak vyleze kanalkem do difuseru a jak ho strhne vzduch, muze se roztristit o nerovnosti v prepoustecich kanalkach jak to jednou poznamenal frikulin (ne v lestenych, tam se spis srazi gdyz je opravdu solidne vylesten) a nakonec jeste v hlave pri kompresi...cim vyssi komprese, tim se lip smes promicha...a to zes ty trysky cistil dratkama z kartace je jasny zes je odrovnal, je muzes zahodit prakticky...rika se to vsude - necistit dratem ci jinym ostrym!...ale chybama se clovek uci, nigdo neni neomylny, i me se to stalo  ...
Datum: 03. února 2009 22:47
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 jo a je stalčena ve válci a tam se zapálí.
Datum: 03. února 2009 20:09
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 rozprašuje se, ale ne triskama, nýbrž benzín nasává podtlak zpusobený velkou rychlostí proudícího vzduchu přes difuzor. a jak se do toho vzuchu dostane vznikde prašná směs, který je dále nasávána podlakem ve válci do přepouštáku a tam je stlačena a následně zapálena.
Datum: 03. února 2009 20:08
Jméno: xD
IP: uživatel2336
 ok díky  rypal sem do těch dir v tryskách ocel. kartáčem , a nejede mi to  nevim jestli je to přesně tím, ale nedrží mi volnoběh a nejede nalpno
Datum: 03. února 2009 20:07
 Neni. směs se tozprašuje u aut, a to myslim že jen u nafťáků... ale možná i u benzíňáků... ale rozprašuje se do válce respektive do hlavy... ale u fíka ne...
Datum: 03. února 2009 20:04
 Cuz SESO mohl by jsi to prosimte osefovat ohledne tech banu? Sem tam obcas sem nabehne nakej 13ti letej mentalek machruje,mysli si kdovi co?! př. Jméno:nigga IP:5087 Na jinym pokecu by nemel sanci.... nejde o to banovat kazdyho kdo spitne sprosty slovo ale o ty kteri tady ze sebe delaj dementky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 7:07
Jméno: hh
IP: uživatel5179
 hehe grovestreet nejsi z Frýdku? vim že tam maj ten samej problem...
Datum: 04. února 2009 7:07
 ja to rikam cenzura,, mazat takove prizpevky,,, a prat si aby si ten dotycny radsi oblibil houpaciho kone nez tu dospelacky machrovat
Datum: 04. února 2009 6:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sikovnej si vzycky cestu najde a treba pro proxy servery co maj bud prozatimni Ip (jelikoz se secky cisla pro Ip uz vycerpaly tak se dava vzdy nejaka tem co se prihlasi do site takze muzete mit po prihlaseni pres tuto sluzbu vzdy jinou adresu) nebo jak uz Standa rikal u Ip anonymizeru, programu a strankam jim podobnych tak tam se meni automaticky vzdy po urcity dobe nebo dokonce ji muze menit sam poskytovatel vaseho pripojeni (obdrzujete Ip adresy, jeden z duvodu je treba zas kvuli vycerpanosti Ip adres)...takze pod banem zustava jen staticka Ip adresa ale to se da zase rychle vyresit pres proxy atd atd to bych tu byl do rana...ale ted nastava otazka - gdyz Ip nema valnou sanci uspet nebo je to pro sirsi okruh, jak zamezit vstupu?
Datum: 03. února 2009 22:43
 Ok ale chtelo by to proste nejak poresit aby takovy lidi tady nemeli co delat kdyz se neumej chovat... ja nvm jak vas ale tohle me dokaze vytocit
Datum: 03. února 2009 20:38
Jméno: Standa
IP: uživatel5178
Datum: 03. února 2009 20:20
 Ja jsem proti banům, protože náš poskytovatel má stejnou IP pro celý město... Takže už se mi stalo že sem nemoh na nějaký fora kvuli tomu že sem dostal ban, přitom sem tam nikdy nebyl... Nebo stahování to stejný, i hry... mam bany jinejch  Třeba nejsem sám kdo má stejný problém, je to nepříjemný
Datum: 03. února 2009 20:07
 Ahoj. prominte,že se furt ptám,ale dávám do kupy panelku  Tak muže mi někdo poradit na co se zapojují světla a klakson -- (ne spínač  ) Akorád vim,že se to pak uzemní do kostry. Snažil jsem se to nějak vyčíst ze schema,ale z toho jsem ještě víc zmatenej A nerad bych to celí skratoval.    . Napište mi všechno co nejpodrobněji, přesně + - atd. Prosím jen slušné a solidní odpovědi,a od toho kdo tomu dobře rozumí. Velmi děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 20:35
 Ja bych tě nikdy nehtěl zesměšnovat!! Jsem rád ,že mi někdo poradí
Datum: 03. února 2009 20:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5178
 nechci abys mi pak zesmesnoval a rejpal do me jak jozef605 ,ale to schema ze sportky je pro blbce  jen strcis dratek do danyho kontaktu a utahnes sroubkem....cisla umis,dratky mas,vic nepotrebujes v nejhorsim si pamatuj,ze hlavni svetla vzdy jdou z 58 a zadek a parkovacka z 56 a brzdovka z 30 od baterky ....zbylej kontakt kazdy zarovky ukostris...logicky...u hlavniho svetla logicky ukostris plechvou objimku zarovky.....
Datum: 03. února 2009 20:28
 Snad to nějak rozluštim,ja jsem takovej antitalent
Datum: 03. února 2009 20:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5178
 ted sem na to koukal....ono to schema na sesa moto pro 559 je strasne neprehledny.... otevri si schema pro 590 sportku....to je stejny jenom je tam min kontrolek a ten bošak neni na klic.......
Datum: 03. února 2009 20:06
 Jednoduše  Odkud vede ten drátek co pak jde do spínače a dale na světlo?? a pak to samí ale na klakson. Jednoduše na co to mam napojit
Datum: 03. února 2009 19:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5178
 napis mi sem jednoduse a strucne co resis a cemu nerozumis....ja se v tech schematech docela vyznam
Datum: 03. února 2009 19:30
 chci se zeptat jak vipadaju papire na jawu 250 panelku posli foto na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 19:11
 čau zítra jedu nakupovat součástky do motoru a nechám si udělat tu novou ojnicu s tim válečkovitým ložiskem k pístnímu čepu.ale ona se ta klikovka musí nějak vyvažovat to mě udělají oni nebo si to musím udělat sám?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 19:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5178
 tak tam kde ti ji budou repasovat tak tam ti ji vycentrujou.....vyvazovat ti ji urcite nebudou
Datum: 03. února 2009 19:34
Jméno: xD
IP: uživatel2336
 zdarec draci, je pravda ze trisky maji n te dure nejake zavitky kteryma se ta smes rozprašuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 22:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ano to je tou tryskou...blbe si to udelal...
Datum: 03. února 2009 22:43
Jméno: xD
IP: uživatel2336
 no bo ja sem do těch ďur rval ocelový kartáč. možná sem to nejak natáhl a ted mi to nejede  volnoběh nedrží jen na sitiči a v jízdě vynechává
Datum: 03. února 2009 19:50
 nee ono se to rozprašuje tím malým průměrem a tlakem
Datum: 03. února 2009 19:33
Jméno: xD
IP: uživatel2336
 myslel sem to tak že v tom otvoru je nějaka miniaturni pičovinka kterou nevidime okem a tak se to rozprašuje ta směs
Datum: 03. února 2009 19:30
 ty jsi blázen... minutu mi trvalo, než jsem pochopil tvůj dotaz... nechápal jsem, co mají společnýho závity, rozprašování a třísky.. to mě opravdu dostalo... směs rozprašuje díra v té trysce... ně závit, ve které je zašroubovaná ta tryska.. jo takhle ty myslíš, že v té díře v trysce je závit?? no tak ty si fakt blázen  není
Datum: 03. února 2009 19:26
 Zdravím mám menší problém koupil jsem novou startovací pružinu a ted nevím jak to tam patří.Dával jsem to tam ale bud se páka vrací na druhou stranu,nebo startovací segment vubec nezabírá do zubů.prosím poradte mi děkuji je to fechtl děkuji moc už předem za vaše rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 22:52
 Musíš tu hřídel po nasunutí do otvoru karteru pootočit dopředu před ten doraz, tím docílíš toho, že segment se bude otáčet dopředu, tedy bude zabírat a po puštění se vrátí zpět a zastaví se o ten doraz v horní poloze. Před pootáčením té hřídele dopředu ji usíš mít trochu povysunutou,aby se se dotaz přes ten doraz v karteru.
Datum: 05. února 2009 22:52
 Já udělám všechno jak má byt dám pružinu do kartru zaháknu konec pružiny za segment,segment dám do kolíkůa hřídel zasunu do díry kam patří.A nejde mi vracení ani segment nezabírá do ozubení.A nevím co s tim poradte děkuji
Datum: 04. února 2009 21:37
 No ten zahnutej konec zahakneš za startovací segment, a ten količek v tej hřídeli drží ten segment ve svý poloze.
Datum: 04. února 2009 21:16
 chci se zeptat to ten druhý konec pružiny mám zaháknout o ten startovací segment?A na konci hřídeli je takový kolik skrz tu hřídel tam jde nasadit ten startovcí segmnet že jo
?a pořád mi to nejde poradte mi předem děkuji za vaše rady
Datum: 04. února 2009 20:16
 Pružina přijde zobáčkem ke start. hřídeli o kterou se zachytí. a tím druhým koncem, který je rovný do karteru. Pokud ti zabíra špatně, zřejmě si špatně vsadil hřídel do karteru. Myslím, že je potřeba ji trochu povytáhnout, pak mírně pootočit dopředu a zastrčit ji zpět do karteru. Pružina se tím napne a ty nastavíš segment tak, aby při šlápnutí zabral za kolečko a při puštění se vrátil zpět. V tom karteru je totiž doraz. a Standadně je segment za ním takže lze s pákou hýbat dozadu místo dopředu. Ten se musí "překonat" a to tak že ji povytáhneš natočíš dopředu a a zastrčíš zpět, tím se dostaneš před ten doraz a mělo by jít šlapat dopředu s tím, že se po navrácení zastaví o ten doraz a zůstne v poloze, kdy je páka nahoře. Nejsem si alejistý, takže se na to radši podívej a kdyžtak to zkus.
Datum: 03. února 2009 23:26
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar hosi jak vam drzi volnobeh parezackej karbec ? ten nejde nijak seridit ze ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 12:26
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ja jich mam 6 funkcnich a z toho drzej jenom 2 volnobeh
Datum: 05. února 2009 12:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5180
 mam doma 550 i 555 se starym 14 jikovem,oba serizeny a oba drzej volnobeh i bez pritazenyho lanka....
Datum: 04. února 2009 13:50
 já mám 555.. a normal když ti to přijde málo.. tak doštěluješ na lanku...
Datum: 04. února 2009 11:29
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 dobře seštelovanej drží sám nebo to de na lanku
Datum: 03. února 2009 18:27
 Zdarec nema mekdo schema elektronickeho zapalovani na Jawa-CZ prosim poslete mi ho nekdy na email:Smak2@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 18:06
Jméno: Dawe
IP: uživatel680
 aho jchci se pochlubit měl sem mustanga 4 kvalt ale od jawy
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 23:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to nebyly prototypy ale dokonce seriova vyroba...skoda ze to uz dal nedelali nebo ze nerozjeli Mistrala, to byl na svuj dobu opravdovy evropsky vrchol...
Datum: 03. února 2009 23:50
 Co vím já tak Pionýr se 4 stupňvou převodovkou se dělal jsem prototypově a jen typ pařez 550. Jiné pionýry se se 4 stuňovou převodvokou nedělali. Existuje ale dobový návod, jak tam dát 4st. převodovku z Čz, takže je možné, že v době, kdy se dalo sehnat vše i kartery, si ho někdo nechal na zakázku vyrobit (myslím jako upravit kartery a dle návod u dostavět). Ale že by Jawa toto dělala...
Datum: 03. února 2009 23:31
Jméno: bob
IP: uživatel1927
 delam si prdel
Datum: 03. února 2009 22:47
Jméno: bob
IP: uživatel1927
Datum: 03. února 2009 22:47
 3 kvalty do předu a jedna zpátečka:o)))
Datum: 03. února 2009 22:45
Jméno: bob
IP: uživatel1927
 tu 4q 550tku mužu potvrdit ... viděl sem ji na vlastni oči v jedne soukrome sbirce..... a na netu sem videl fotky.... ale o mustafovi 4q nic nevim
Datum: 03. února 2009 22:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak tez bych hodil slovo do pranice...seriove se 4Q dokonce i vyrabely! jelikoz Jawa nemela (nebo mela ale nedelala to kvalitne, prvne musela uzpusobit vyrobni program) na to stroje tak davala prvni zakazky 550 (1. generace) na zakazku mensim firmam...sice to bylo obcas fiasko pac plechy skoro vubec nedolehaly a byly tam vubec nedostatecnosti ale slo...a mezi jednu zakazku patrila taky vyroba motoru 4Q...takze az se setkate s parezem co ma 4 kvalt tak se nedivte, takovejch se vyrobilo asi 1000 a nekery do dneska jezdej...ale to je tak jedina seriova vyroba techto motoru, tezko bych to videl na mustafovi, tam sou jenom dve moznosti - bud tendlec motor z tej 550, pak od nekoho gdo to dela, vetsinou je to vybornej strojar co umi...a nebo kecas
Datum: 03. února 2009 22:25
 Proč mám pocit že žádná fotka nepříjde..  protože určitě neni vyfocenej....  Jaká smůla....
Datum: 03. února 2009 18:24
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 co tam dělá to slovíčko "měl"? tys ho snad prodal?
Datum: 03. února 2009 18:18
 No to nebyl 4 kvalt ale nevadí....  Pošli tu fotku ať se máme o čem bavit....! A kdes k němu přišel a kam se poděl....! Vývozák do Anglie je Golden sport ten 4 kvalty neměl...  A Jawa nikdy neudělal 4Q do pionýra....(mám to ověřený přímo v Jawě...  )
Datum: 03. února 2009 18:18
Jméno: Dawe
IP: uživatel680
 vyvozní typ do anglie
Datum: 03. února 2009 18:17
Jméno: Dawe
IP: uživatel680
 vyvozní typ do anglie
Datum: 03. února 2009 18:16
Jméno: Dawe
IP: uživatel680
 jjjj
Datum: 03. února 2009 18:15
 Jedna věc je blbost...  Jawa to nikdy nedělala....! Dělala se to vždy jen soukromě ale dá se říct že sériově...!
Datum: 03. února 2009 18:15
 moment.. mustang a od Jawy? to je dívný  ,,, ja tak už to chápu.. myslíš mustang PŘIMO z vyroby 4q?
Datum: 03. února 2009 18:14
 Pošli na mail foto...
Datum: 03. února 2009 18:12
Jméno: Dawe
IP: uživatel680
 tak to fakt ne
Datum: 03. února 2009 18:08
Jméno: Willi
IP: uživatel4540
 Cajk...
Datum: 03. února 2009 18:07
Jméno: jaroslavF
IP: uživatel4805
 nazdar mam fika ktery mi nejede kdyz pridam trochu plynu jen na volnobeh tryski ciste
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 18:05
 Predstih.odtrh.vyfuk.sundat hlavu vycistit.seridit karbec
Datum: 03. února 2009 18:05
 Caw Seso,za jak dlouho mi příjde věc kterou si zde koupím.Thx za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 6:37
 no,já jsem si zde chtěl koupit setrvák na babettu a zde stojí 110,-+100 dobírka a sehnal jsem ho dříve a stál mě jen 40,-.
Trocha větší rozdíl xD
Datum: 05. února 2009 6:37
Jméno: standa
IP: uživatel5183
Datum: 04. února 2009 17:11
 Máte to tu moc drahý...
Datum: 04. února 2009 14:54
 kdyz objednas do 8 dnes tak to mas do patku doma,, ale jak objednas pozdeji,,ta kto mas doma pristi sstredu!! jak kdy zalezi co zrovna delam a cemu se venuji ale standarten do 4 dnu doma
Datum: 03. února 2009 18:14
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 No,já jsem objednal dnes ráno a budu to mít do čtvrtku.
Datum: 03. února 2009 17:27
 Zdravím draci, nevíte prosím někdo, jak bych si mohl odzkoušet funkčnost (jestli hází jiskru a tak) motoru, aniž bych měl spínačku? Chtěl bych s tím co nejdríve vyjet, ale nevím si s tím moc rady.. Baterku mám kloudnou, indukčku taky.. Mám motor Jawa 175/356 v rámu a rád bych to nějak zapojil jen tak 'nakrátko', jestli to je vůbec možné, pokud ano, poraďte mi prosím jak? Všem strašně moc díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 20:00
 Jo, ukostřený mám (+).. v brzký době to zkusím podle vás zapojit! Vážně moc díky chlapi - já bych se v tý elektrice jinak ztratil..
Datum: 03. února 2009 20:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5178
 tohle sme s koleckem navrhli pro zapalovani s krabicovym rele a procpro to prekreslil http://www.ay.xf.cz/1.jpg ....jinak pokud mas klasicke rele,tak tady mas schema http://uloz.to/1263603/ciza.gif .....jinak pokud chces jen natocit motor,aniz by dobijel,tak 1 ze zapalovani na 1 na inducce a 15 z inducky na + na baterce a - baterky na kostru..
Datum: 03. února 2009 19:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo nějak sem se zamyslel nad schematem a nedopsal sem že z jedničky na dynamu to vect do jedničky na ind. cívce
Datum: 03. února 2009 18:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no nevim co máš ukostřený....nejspíš +ne?? takže myslim, že by to mělo makat že -baterky vedeš do 51 na dynamu, z 1 na dynamu a 15 mam takovej pocit, že musíš táhnout zpátky do 61 na dynamu, protože myslim že když to jenom ukostříš že to házet nebude......každopadně to zkus nejdřím na kostru a když nic, tak do 61
Datum: 03. února 2009 18:04
 Tak to ja uz nevim....
Datum: 03. února 2009 17:56
Jméno: Luděk
IP: uživatel5173
 Ale to se musí ještě nějak zapojit přes baterku, ne? Díky za odpověď..
Datum: 03. února 2009 17:44
 No kdyz sem nemel ja spinacku (driv) tak sem mel draty napevno navedeny jen na civku takze ti staci jeden kladnej pol vytahnout ze zapalka (pokud mas kostru - ) dat ho na inducku a z inducky (z toho 2. polu co ti zbyva) to ukostrit. Chcipnout jedine rozpojenim kabelu, sundani fajfky nebo cekat az ti dojde benzin  snad sem to napsal dobre
Datum: 03. února 2009 17:19
 Ahoj. Která z indukčních cívek jak tu má sesa je dobrá na jawa 250 panelku??? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 18:19
Jméno: nigga
IP: uživatel5087
 chces pres drsku?? ja ti ten xicht rozkopu do me se nikdo srat nebude! ok napisu ti na ten tvuj priteplenej mejl kdyz se bojis banu
Datum: 03. února 2009 18:19
Jméno: VAJGL88
IP: uživatel4428
 Myslím že ta cívka je celkem jedno hlavně aby byla 6V  a negre ty ses asi negr i v realu co?
Datum: 03. února 2009 18:15
 No ja se nehadam ja mu jen rikam aby tady psal aspon slusne... kazdej umi pouzit ty prizdisraci zmrde atd (sry)
Datum: 03. února 2009 18:14
 Hoší vynechte si ty hádky. Ja se jen ptal na cívku a vy se tu hádáte!!!
Datum: 03. února 2009 18:11
 Hele kdyz mas tak silny slova to znamena ze ses uplna macka ... jestli chces neco resit tak si di jinam nebo mi napis mejl... domluvime se
Datum: 03. února 2009 18:10
Jméno: nigga
IP: uživatel5087
 ja se kvuli nakymu vyjebanci klidnit nebudu!! a na me si sesa jentak nepride mam invisible browsing  taky ze uz sem si parkrat musel ip zmenit takze nasrat picooo! chci ban poser se
Datum: 03. února 2009 18:07
 No pokud vim neni (obzvlast na tyto stranky) problem udelat zabanovani urciteho IP takze bych ti doporucoval aby ses klidnil...
Datum: 03. února 2009 18:03
 No pokud vim neni (obzvlast na tyto stranky) problem udelat zabanovani urciteho IP takze bych ti doporucoval aby ses klidnil...
Datum: 03. února 2009 18:00
Jméno: negr
IP: uživatel5087
 nebo co  somalce
Datum: 03. února 2009 17:34
 Negr: Uz tu par takovejch pripadu jako ty bylo ale bud tahli jinam nebo se naucili psat normalne,bez nadavek a priblblejch kecu ktery jim tekly od pusy takze toho nech...
Datum: 03. února 2009 17:22
Datum: 03. února 2009 17:18
Jméno: negr
IP: uživatel5087
 kkte dyt sem mu psal 6V na panelku! tak zalez
Datum: 03. února 2009 17:16
 Coto tady placas ty negre? neptal se na simala ale na inducku (zase deti). To martin.popo : To mas v podstate jedno ale dal bych 6V
Datum: 03. února 2009 17:15
Jméno: negr
IP: uživatel5087
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_966.html myslim ze 6V staci
Datum: 03. února 2009 16:56
 Mam,ale na thle tema mi spíš piš na e-mail,ale tet jsem se ptal na tu cívki
Datum: 03. února 2009 16:46
Jméno: negr
IP: uživatel5087
 ty ho uz nemas?
Datum: 03. února 2009 16:42
 Kde si vzal že mam simsona?
Datum: 03. února 2009 16:36
Jméno: negr
IP: uživatel5087
 prodas mi tvyho simsona?
Datum: 03. února 2009 16:34
 Čao,jak mám u mustanga připevnit u světla tu mřížku okolo?...jednou sem to odšrouboval ale nevím jak to dát zpět  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 19:26
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Aha,vím jde to blbě,ale jde.Určitě máš u toho takové hranaté tenké plíšky se závitem,ne???No a nasadíš parabolu do toho raměčku,jak to tam dáš tak určitě poznáš,jak to máš vytočit.Strčíš šroub do díry,která je v tom rámečku a musíš na ten šroub chytit ten plišek.Jde to blbě,já vím.Jinak to popsat neumím.
Datum: 03. února 2009 19:26
Datum: 03. února 2009 19:18
Datum: 03. února 2009 18:54
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jakou mřížku,nemyslíš náhodou chromovaný rámeček,kolem paraboly....???
Datum: 03. února 2009 17:42
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 14. února 2009 14:05
 Ja
Datum: 14. února 2009 14:05
Jméno: bob
IP: uživatel1927
 ja ne
Datum: 03. února 2009 22:50
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:17
Jméno: MOOYL
IP: uživatel1913
 No poptávka možná je ...ale nevypadá to tak :_D
Datum: 07. února 2009 20:17
Jméno: x
IP: uživatel1072
 Profíci se prejevili  .... Věřte tomu nebo ne ale takhle to ve skutečnosti má vypadat a funguje to... cena je sice vysoká ale vzhledem k poptávce po stadionech a náhradních dílech na ně je bohužel reálná
Datum: 07. února 2009 19:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5180
Datum: 04. února 2009 7:43
 V tom pripade si asi taky nafackuju ale i tak za takovej kram tolik penez? sice orig je orig ale prece nemuze verit ze si to nekdo koupi.... BTW: to moc velkou jiskru nehazi co?
Datum: 03. února 2009 22:44
Jméno: Standa
IP: uživatel5178
 replika te zapalovaci civky stoji 690,-
Datum: 03. února 2009 20:01
 beru na vědomí.. Já znám jen fichtla.. Jdu si kleknout do rohu na hrách a budu o tom přemýšlet
Datum: 03. února 2009 19:31
 smějete se tak maximálně svojí hlouposti.......to zapalko je skutečně originál a pokud je funkční tak, je cena celkem reálná.
Datum: 03. února 2009 19:17
 no to nevím, mě se neptej  ale beztak se mi zdá ten kábl nějakej krátkej.. a jak by potom vznikala jiskra? temu nerozumím.. nechte mě být já se bojím!
Datum: 03. února 2009 18:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 no moment, vždyť stadiony a jawety neměly původně indukční cívku ne? nebo se pletu?
Datum: 03. února 2009 17:55
 no a ty to tak máš asi taky zapojený co?  prosimtě takovou kokotinu jsem nikdy v životě neviděl... sory seso za to slovo...
Datum: 03. února 2009 16:24
Jméno: ovca
IP: uživatel1201
 hoši ale dyŤ nová je taky drahá jak cip.. samozdřejmě bych si takovou nekooupil,ptz je stará a nikdy nevvíš,ale jako to je normal za poloviční cenune?
Datum: 03. února 2009 16:05
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Jeste tam meli napsat ze to zdvihne vykon alespon na 10kw
Datum: 03. února 2009 16:03
Posl.aktualizace: 07. února 2009 21:09
Jméno: nocojaviem
IP: uživatel5214
 To zapojenie som mal aj spravene sice som tam nemal ziaden regulator ale kedze som jazdil zo stale zapnutymi svetlami nebolo h otreba. Jedina vyhoda tohot zapalovania bolo ze som mohol doinstalovat aj smerovkly a truba konecne trubila iny rozdiel som nezbadal pionier siel stale rovnako.
Datum: 07. února 2009 21:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 V tom schematu jsou ,,země,, Ok...
Datum: 04. února 2009 9:42
Jméno: Beran
IP: uživatel1886
 Když neuzemníš cívky, tak by to mělo fungovat na stopero.
Datum: 03. února 2009 16:12
|



|