slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1883  1884  1885  1886  1887  1888  1889  1890  1891  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus.jak dostanu tlumič z vejfuku na čz 175/477 sundal jsem ten koncovej díl a ted tam mam ten tlumič a v nem je dluhej šroub ??co stim mam delat??díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
nebo skus kontramatku a vytucit i svornik(dlouhy sroub)
 
 
Datum: 13. února 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytahnes ty vlozky tlumice
 
 
Datum: 12. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: kamil      IP: uživatel5223    
hele jak poznám jestly je motor po víbrusu?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 9:49
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
víbrus?...co to je?:-D...sakra naučte se psát aspoň měkký/tvrdý i/y v takovejhlech slovech ..to je strašný :-D
 
 
Datum: 13. února 2009 9:49
 
 
 
 
Jméno: JackNoFree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vpodstae maj oba pravdu.Otazka je, jestli se ptas na to, jestli byl uz valec nekdy vybrusovan, nebo jestli je momentalne po vybrusu!Jestli je po vybrusu poznas bud podle toho, ze pist je funglovka a neni uplne hladkej.Musi byt, jako by poznat, ze ho vzali na soustruhu.Tim hladkym nerikam, ze ten novy neni hladky!A pokud se podivas na stary valec , tak tam budou jakoby sesedliny od toho jak tam pist vzdycky dojede a zustane v nejakem miste.To misto byva to tmavejsi(to misto)novy je pekne cisty od prebrusu.Tohle jsou jen me postrehy s vlastni zkusenosti!!!Snad ti k necemu budou
 
 
Datum: 13. února 2009 7:20
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
nepoznáš musíš sundat hlavu válec a podínat se jestli je novaj píst a vybroušenej válec
 
 
Datum: 12. února 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor a po výbrusu?? to se aj dělá??? já vím jen o výbrusch válců. ten poznáš že když sundáš hlavu a změříš vrtání válce. origo je 38 mm, první výbrus je 38,25mm a tak dál po 0,25 mm.
 
 
Datum: 12. února 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši,sry nepatří to sem ale potřebuju sehnat na 05 vypínač co je v masce na rozsvícení světel a chípnutí.neměl by ho někdo za rozumnou cenu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku pockej jeste uz to tam dam do tejdne
 
 
Datum: 12. února 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci dělat reklamu ale na netu seženeš nové... Nebo si počkej na novinky :-)
 
 
Datum: 12. února 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši ,můžu mazat při záběhu polosintetickým olejem?Mam kliku po GO,nový kluzný ložisko na pístním čepu.Už tady někdo párkrát psal,že neni dobrý mazat plnou sintetikou když je na pístním čepu kluzný ložisko.Můžu polosintetikou?A jakou byste mi popřípadě doporučily?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Domte      E-mail:      IP: uživatel779    
úplně úžasnej polosintetika je VALVOLINE COMPETITION 2T z vlastní zkušenosti. Ani moc nečoudí. U nás v motoshopu ho mají za 210kč a dá se koupit třeba tady: http://www.vltava2000.cz/moto/GoodsDetail.asp?strGoodsID=valv_compet2t nebo tady: http://www.motocentrum-vitkovice.cz/l.php?id=673
 
 
Datum: 16. února 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5282    
Ja ti rikam to co pisou.....ale taky dost zalezi na vyrobci...my pereme do cizy 513 plnou syntetiku a vse OK...ba naopak kdyz dostane jinej olej nez cross power tak se u ni propali pist.... Jednoznacne to bylo receny v tom clanku....proste ty racingovy oleje ne pokud ti to netočí 12 000 jak frikulinovy....a by the way on zrovna o techle olejich mluvil:-)
 
 
Datum: 14. února 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak daleko sem uz nedosel ale z vlastni zkusenosti wim ze polosyntetika pro vysokootackove motory se tez blbe spaluje a dela podobnej bordel jako se tady o nem pise...
 
 
Datum: 13. února 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Stando,podivej se na odkaz,muj pist dopadl uplne stejne jako ten cerne zakarbonovanej pist na obrazku.Jeste oprava,podle toho clanku nejezdim na polosyntetiku ale na syntetiku a bordel v motoru me udelala syntetika hi-tech?????Ja jsem dopadl uplne stejne jak v tom textu popisujou.http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/2t-oleje-a-skutry/
 
 
Datum: 13. února 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Diky Stando za dokonalej vyklad mazani 2t motoru.Samo ze neco o oddelovani kapicek oleje v klice vim,ale ta syntetika me dost prekvapila.Takze se vracim zpet k polosyntetice.Jeste jedna vec,kdyz jsem jel v roce 2007 tt Jinolice u Jicina tak jsem mazal 1/1 Castrol tt 450kc litr a Q8 190kc litr,takze smes syntetiky a polosyntetiky /30 benzinu a bylo to vse v poradku.
 
 
Datum: 13. února 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: babetťák      IP: uživatel1073    
na tenhle olej jezdim asi pul roku a good maze nadherne ale newim jak to vipada ve valci:-) hm tezko rict takhle z hlavy
 
 
Datum: 13. února 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5282    
a co tohle? http://www.olejshop.cz/xVP-shell-advance-sx-2-t-1-litr cena supr..... To JS: Bracha objevil m2t ktery maze a nekouří:-D ale prej je to TSF v lahvicce m2t.... ale to je ten olej m2t kterej pamatuju.....nerecyklovanej:-D:-D ale nechci ho moc chvalit....bracha na to jezdi 2 tejdny a zatim vse ok....ale este se uvidi:-D:-Dabych se neleknul az to otevru:-D:-D
 
 
Datum: 13. února 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dr. fíku, kde to kupuješ? :-D Tohle je normální cena za litr.
 
 
Datum: 13. února 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já sem do teď jezdil na M2T.Ale to už nechci ani vidět.Ten motor potom vypadá.Prostě hrůza,všechno zasraný od nespálenýho oleje.Ale už je taky dost drahej,asi 70Kč/0,5 litru.To si radši připlatim
 
 
Datum: 13. února 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5282    
svym spusobem mas pravdu,ale v nekterejch vecech nemuzu souhlasit....on se olej nespaluje(teda nemel by se)....olej by se mel uvolnit v klikovce a na spodnim dne pistu(tam je nejvetsi teplota)....mineraly sou staveny na vyssi provozni teploty motoru a tak se olej z benzinu uvolnuje predevsim na dne pist a az potom se dostava do kliky,kdezto polosyntetika je takova jina....ta se uvolnuje hlavne v klikove skrini a pak maze zbytek okolo.....v podstate je dobra a oproti mineralum ten motor maze uz chvili po nastartovanim,takze muzes takrka hned jet...mineral ne....dokud se motor neohreje na poradnou teplotu,tak vsechen olej unika se smesi nad pist a je spálen(proto tak modre hulí:-D) a s plnou syntetikou je to podobny...taky se oddeluje az pri vyskojech teplotách(vodou chlazeny motory,oddelene mazani) a díky tomu,jak se umej syntetiky vazat na benzin,tak ti proste slo skoro 100% oleje nad pist a spaloval se....proto ten karbon.....a bud rad zes nezadrel,protoze kdyz sel olej nad pist tak nevim co mazalo kliku a valec :-D .....jako urcite se najdou opet zastanci srackoidoznich oleju co tenhle clanek napadnou,ale ja to nepsal:-D:-D podobnej clanek je kdesi na webu....:-) Ono vzdy neplati lepsi olej lepe maže:-D:-D
 
 
Datum: 13. února 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
No trochu se pridam,ze svejch zkusenosti bych ti doporucil polosintetiku.Krasne se ten olej spaluje,nekarbonuje a bezvadne maze.Jezdim Q8 racing za 190kc.Ale jsou i jiny oleje,treba Motul,Castrol atd.S mineralnima olejema je to podobne,ale hodne karbonujou.Proc to pisu,chtel jsem dat svemu trochu upravenemu motoru,ktery ma ted 9500ot za minutu,kompresy 10,5 ten nejlepsi sinteticky olej.(drive jezdena polosintetika Q8).A olej se mi odvdecil.Po 1,5 motohodin zavodu v Sobeslavi totalne zakarbonovanej cernej pist a hlava valce.Proste se ten olej nespali.A co by udelal v seriovce?Asi to same.Mozna jeste vic cernyho karbonu.Jeste podotknu,ze svicka mela dokonalou barvu,a valec nwmel ani stopu po drazce a schudek ve valci po opotrebeni.Takze mazal dokonale.Alespon me z toho vypliva,ze serii budu jezdit na mineralni nebo polosinteticky olej,urceny pro scootry,ktery se ve valci spali.A tu sintetiku si necham az na opravdoviho zavodaka co ji dokaze spalit.To ale utece jeste hodne casu,penez a nekteri zdatni radci jako frikulin,zdenekk atd me pripostrcej k cili ,udelat compact bez kapky co POFRCI.Sorac,slavim a tak berte moje prani po vinku s rezerou.
 
 
Datum: 13. února 2009 0:18
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel5275    
Souhlas se Stevem, 1:40 po záběhu je horní hranice pro bronzový futro. 1:50 už je na futro málo. Ten Motul za 185,- se sehnat dá jako stáčenej ze sudu
 
 
Datum: 12. února 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
oni nejsou vyrobci fichtla...navic je to obchod pro skutry jak si uz rekl...wim ze se dal pomer snizit z 1:33 na 1:50 u babetty pac tam mas valive lozisko na ojnici misto toho futra...ale opravdu 1:40 a min je nebezpecny pro motor, vic ztatis nez ziskas i pri kvalitnim oleji...samozrejme se da jezdit na 1:40 i delsi dobu ale porucha se ozve az za dloouho...ne ze by tam nebyla, ze by zub nic nenakousl jen to proste neni videt...proc riskovat? 1:50 uz je proste hazard, to jen v krajnich pripadech gdyz tam nalijes zbytek z ty lahvicky a jedes si pro novou do obchodu...
 
 
Datum: 12. února 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
S polosyntetikou není problém já dávám Valvoline derablend scooter 2T 1:40.Při záběhu 1:25-1:30. Kupoval sem ho za 195kč litr. A v tý prodejně skůtrů my říkal že 1:50 i když je tam futro ale radši 1:40. Napiš do vyhledávače valvoline a skočí ti tam stránka kde jsou o tom oleji informace.
 
 
Datum: 12. února 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak ten Motul sem za litr videl i za 185 ale zalezi na koho narazis...syntetika je zbytecna, polosyntetika fakt bohate staci...pri zabehu muzes pokud na to (nebo horsi, nigdy ne lepsi) budes jezdit i po zabehu...zabeh - 1:25, po zabehu 1:33, jako vzdycky...newidim duvod proc snizovat pomer gdyz tim pak vic riskujes a nic ti to neprida, akorat mozna usetris trochu toho oleje...ale zas ruku na srdce - stala by trocha oleje jeste v lahvicce za odrovnani krasne zrenovovany kliky? bronzovy futro po zabehu jedine 1:33, ne vic, ne min...
 
 
Datum: 12. února 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar polosyntetikou mazat můžeš. Je dobré zajíždět na to, na jeký olej budeš potom jezdit a je jedno jestli na minerál nebo syntetiku. Mazat v záběhu 1:30, po záběhu 1:40. Dobrá polosyntetika je MOTUL 510 2T cca 205 kč za 1 L
 
 
Datum: 12. února 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
zdarec ja si s tim hlavu nedelam hned co jsem udelal GO an mustangu se vsim vsudy tak jsem do tho sloupl syntetiku a jezdim uplne bezvadne neim proc by tam ta syntetika nemela bejt mozna melu blbiny ale s tim bych si fakt hlavu nedelal
 
 
Datum: 12. února 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 7:31
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby to bylo o činských tak možná chápu, ale japonský?? :-)
 
 
Datum: 13. února 2009 7:31
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D pravda
 
 
Datum: 12. února 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co mám dělat když je muj mustang zhnilej na trojku??? na dvojku je to moc a na trojku se dusí a spomaluje to že zase musím podředit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Áá POZOR :-D Patrik zase předvedl svůj humor :-D:-D:-D:-D:-D ...nic proti tobě..ale ten tvuj humor...no :-D:-D
 
 
Datum: 13. února 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Zasiflenej vejfuk
 
 
Datum: 12. února 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když hnije tak ho umyj ;-)
 
 
Datum: 12. února 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
a nemuže to byt nahodou indučka?...a nebo vzduchovy filtr.. pokud v nem máš vice než jednu diru tak to utesni a nech tam jednu diru jen... mi to delalo taky tak ten vzduchac.. jak to ty popisuješ...
 
 
Datum: 12. února 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš přehozený kolečka v převodovce na silnou dvojku a musíš to řadit při větších otáčkach!
 
 
Datum: 12. února 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná by chtěl výbrus
 
 
Datum: 12. února 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Ahoj, mám dotaz, jak daleko se má narazit to Pouzdro přední vidlice do vnitř, a to do vnitř příjde jenom jedno, na každou stranu? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud myslíš u fichtla tak jedno je 16cm od podního okraje a druhý je zároveň se spodním okrajem
 
 
Datum: 12. února 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
hh sem se smal. nevim jesi je to on ale drsne.. tu na prvni strane jeden tipek pise ze mu upadl kriz a ma diru v motoru.. no a na motoinzerci se prodava fichtl dneska přidany a ma upadnuty křiž:-D.. to je dobre jesi je to on a nezminil se o diře v motoru... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je fakt k smíchu....!
 
 
Datum: 12. února 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: Rixiki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D:-D no tak to je husty to sem se zasmal zenhle supr lauf :-D:-D prej epoznal terén :-D:-D
 
 
Datum: 12. února 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
to jo no:-D te je hustej:-D http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/257677-50-typ-05.html jak pise ze fichtl nepoznal teren.. a ma pekne pridelanej vejfuk co rikate:-D
 
 
Datum: 12. února 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: vasek.kovarik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, nevíte někdo proč byly stáhnuty karburátory - dell orto 19" difuz. z nabídky? a podařilo se někomu, kdo ten karbec koupil na pionyra uvest do chodu? díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel924    
Nevíte někdo čím může být to že mi mustang s filtrem nechce jet a bez filtru to jede ale stejne se to trosku dusi??? Filtr je nový, hejbal sem s jehlou, čistil sem karbec, měnil sem karbec, měnil sem hladinu v karbci.... ale furt je to na hov... Nevíte někdo co s tím???? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel924    
Kohoutek je čistej a dobre pruchozi,hladinu sem taky steloval jehlu sem zkousel ve vsech polohach ale kdyz mackam sitič ,,cucák,, tak to jede taky trochu lip takze trysku mensi taky ne, ale diky za rady
 
 
Datum: 14. února 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud ti to s filtrem nejede máš moc bohatou směs (hodně benzínu a málo vzduchu). Zkontroluj hladinu v plovákové komoře, výšku jehly v šoupátku, případně dej menší trysku
 
 
Datum: 13. února 2009 8:10
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Ahoj, no to samý sem měl já a taky u mustanga, a udělal se jednoduchou věc a to tu, že sem vyměnil kohoutek v nádži dal sem tam kohoutek z 20-ky a jede jak strhanej, to otočíš plyn a to rve asfalt, takže buď vyměň za jinej nebo jen vyčisti a měl by lítat jak rogalo. Čus.
 
 
Datum: 12. února 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: vlk      IP: uživatel5273    
skus znovu seřidit karbec v knižce sem četl že když se da druhej filtr tak se stane že to drbe tak se ma znovu seřidit karburator
 
 
Datum: 12. února 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
Jde ti tamm asi moc benzinu...dej mensi trysku nbo dej níž jehlu...
 
 
Datum: 12. února 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sem měl taky.filtr sem vyndal vyfoukal vyčistil tu hadici a jelo to,ale kdyš je novej tak nevim
 
 
Datum: 12. února 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
Ahoj, muže mít za nasledek špatně naladěný předstih vyskoký otačky?? Že hned když to nastartuju tak mi tam vyletí velky otáčky. Všechno jsem už těsnil.(myslim panelku) Pokud to neni předstih,tak vubec nevim čim to muže být :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: mmm      IP: uživatel4148    
cuz nemas spatni lanko na plin (muze bejt rztrepeni !!!)
 
 
Datum: 23. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Sundej pryžovou spojku z karburátoru.Prstem zjistíš, co dělá šoupátko s jehlou při ubírání a přidávání plynu. Může být roztřepené lanko,nebo uvolněná jehla, nebo příliš zašroubovaný šroubek volnoběhu. Alespoň vyloučíš tyto závady.
 
 
Datum: 12. února 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
danny už jsem psal dvakrt,že otačky a smes sem ladil,,tim to neni!
 
 
Datum: 12. února 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: danny      E-mail:      IP: uživatel5276    
cawes hele skus u karbecu by z lewe strany mely byt dwa srouby jeden je na smes a druhej na otacky tak si s nima pohraj ale bacha jsou moc cytlivy na otoceni otacej welmi pomalu
 
 
Datum: 12. února 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel4311    
nebo jesi nějak nedře šoupatko nebo jesi není blbě nasazený , jehla ...
 
 
Datum: 12. února 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
bohatost,volnoběh , lanko šoupatko,to mam vše dobře naladěný
 
 
Datum: 12. února 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: vlk      IP: uživatel5273    
je to bud bohatost směsi nebo volnoběh a nebo vysi lanko nebo šoupatko .
 
 
Datum: 12. února 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
gufeo jsem měnil
 
 
Datum: 12. února 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
A co gufera na klice, ty si měnil ?
 
 
Datum: 12. února 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Falešnej vzduch de saje většinou pod mezi karbecem a válcem!
 
 
Datum: 12. února 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
Ale odkat muže jít falešný vzduch? když jsem to všechno přetěsnil
 
 
Datum: 12. února 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: Kllika ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Falešnej vzduch...
 
 
Datum: 12. února 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
to jsem udělal jako první. tím to není.
 
 
Datum: 12. února 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel2079    
pnelka sice vim jenom jak zhruba vypada ale podle mě to musi byt karburatorem bohatost nebo šroubek od volnoběhu nebo neco z lankem na plynu jestli někde nevyskočilo nebo tak neco
 
 
Datum: 12. února 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spatne sestelovanej volnobech je to ten sroub s pruzinou co je na karbci jakoby na krivo
 
 
Datum: 12. února 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel600    
Cau draci.. půjde mi plynové lanko z fika na CZ/250/455? nebo proste na kejvacku? diiky mocc;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 8:13
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepůjde, je kratší
 
 
Datum: 13. února 2009 8:13
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne je kratsi
 
 
Datum: 12. února 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: Mara2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus chtel jsem se zeptat co je prvdy na tom že když nemam zasadni problem s nabouchlim karterem a nechci davat tesneni mezi ne tak staci obe strany pomazat vazelinou a tak jak se v teplote zapcec bude tesnit ? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maro já už nejsem malej kluk co má hubu plnou keců jako ty, já už kde co zažil a skoušel a to co tu tvrdíš ze blbost jak kravina.
 
 
Datum: 12. února 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: mara2      IP: uživatel2669    
no nejvetsi hovadina to neni ptž mne to drži hezky u karteru neni takova tepolta na to aby ji rozehřala jen jsem se chtel zeptat jestli to taky nikdo skousel jinak mne to funguje a vcera jsem rozebral motor a porad tam byla stane se z ni guma tak nekcej když jsi to neskousel
 
 
Datum: 12. února 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol,největší hovadin aco sem slšel.....vazelína se teplotou rozehřeje a rozteče! a když necjceš dávát papír, tak dej tmel!
 
 
Datum: 12. února 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
jestli někdo bydlíte blízko, tak bych koupil tohoto mustanga, vypadá slibně(až na ten vypínač), a má tachoš hranatej, a pás přes nádrž, a je jenom za 500 : http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/257592-21-a-mustang.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
no kamo tak jako i pasku ma přez nadrž.. bych vzal hned bez vahani i kdyby to nejezdilo... ptz je to levnee
 
 
Datum: 12. února 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel600    
hustej přepínač!:-D
 
 
Datum: 12. února 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Je fakt,že ten přepínač bych hned tahal ven,ale jinak je docela slušnej,hlavně ta cena :-D.
 
 
Datum: 12. února 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAR, mám tady takovou zajímavost ,doma jsme našel záruční list na mustanga:-D ,kdyz mi neverite tak se mrknete :-D http://uloz.to/1300901/DSC01565.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: David . K.      IP: uživatel2215    
tak ja mam doma zarucak zase od babetty 207;-)
 
 
Datum: 16. února 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: Dom!no      IP: uživatel779    
Čaues čučim že ho máš ze Znojma :-) Já jsem znojmák.
 
 
Datum: 14. února 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel5270    
Já ho mám doma taky i s fakturou a stál 4370 Kčs.
 
 
Datum: 12. února 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
maraas:-D
 
 
Datum: 12. února 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel4926    
Ahoj. Jde nějakým způsobem otestovat/změřit stav/funkčnost/parametry zapalovací cívky a kondenzátoru? Nemyslím pochopitelně instalací a odskoušením na motorce, ale "laboratorně". odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslí zapalovací cívkou zapalovací pól na statoru, tak na ní stačí přípojit baterku a žárovku, jestli neni přerušená...a nebo pak měřákem.. A jestli myslí indukčku tak 4,5V baterka, + a - na správný kontakty cívky, no a VN kabelem se přiblížit k - pólu baterky (cca na 0,5cm) a přerušovat (odpojovat a připojovat) + pól. měla by skákat jiskra...
 
 
Datum: 14. února 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Jak magnetem?
 
 
Datum: 12. února 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
Cívka Megmetem a kondik primitivne i multifunkcnim merakem normalne vemes treba 4.5v baterku a pripojiís ji na ten drat a na pozdro toho kondiku staci se toho jen dotknou, pak vemes merak zmeris a pokud ti ukaze nejaky volty tak mozna bude ok...
 
 
Datum: 12. února 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel1582    
zdarec, existovala nějaká orig barevná kombinace na pionýra, která neměla prsíčka v bílá barvě...?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: Čarykmokej      IP: uživatel670    
Hele na 05ce sport byla lahvová zelená a černý prsíčka.
 
 
Datum: 14. února 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš, že by vadilo kdybych to stříknul bíle? Chci to mít jako veterána. Já si myslim, že je to jedno:-):-)
 
 
Datum: 12. února 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3940    
No...uplne bila nebyla zadna,ale zaklad byla taková bilá lehce do sediva a nebo se delali takový nažloutlý.....
 
 
Datum: 12. února 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: M.cross      IP: uživatel716    
A kluci este mam dotaz da se este sehnat ta vejirova hlava ? a jestli jo tak za jakou cenu je porad za 1500 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ečtě ten mail....:-D
 
 
Datum: 12. února 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za 1500 jestli ti dá jedou....hmmm...:-) Já je dělám když je mám. Mám jich pár objednanejch, ale bohužel už jsou zadané. Pokud chceš ozvy se mi na mail. Třeba někdo odřekne. Cena je 1150Kč.
 
 
Datum: 12. února 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jo mam ji doma jestli bysmel zajem tak mi napis na icq 467095590
 
 
Datum: 12. února 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs      IP: uživatel5269    
Mám mustanga a jede docela dobře akorát na trojku je strašně zhnilej co stim mám dělat .??\\r\\nNevim jak bych to popsal na dvojku je to už moc a kdyš přeřadim na trojku začne se třeba dusit , ale jak se to rozjede tak pak jede . Nevíte co stím je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Teda naopak..:-D
 
 
Datum: 12. února 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Mrkneš na to, když rozpúlíš motor, 18ti zubý kolečko na první hřídeli, a 20ti zubí na druhý..(má bejt originál)
 
 
Datum: 12. února 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vyfuk mam vyčištěný , řadit taky umím tak mi porať te jak to mám udělat s těmi kolečky , kde se mám na to mrknout
 
 
Datum: 12. února 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Mam ten samej problem... proste 3 je takova max na rovinu ci mirne z kopce... myslim ze je to ucpany vejfuk... hur to tahne... aspon me ty sracky z nej tecou a tak za mesic budu vedet jestli je to tim.. 1 a 2 mi jede na poho....
 
 
Datum: 12. února 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě je to nejspíš tim že jí řadíš v moc malích rychlostech,měla by se řadit takve 40Km/h ale na silnici!A možná máš taky v převodovce přehozený kolečka a na dvojku to táhne ale jede to pomalu,to tu 3 tam dáš leda tak na polní cestě nebo na silnici!
 
 
Datum: 12. února 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: Mildaxl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusil bych výbrus, na každym stroji pomůže něco jiného.
 
 
Datum: 12. února 2009 12:34
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
jestli máš velkej skok mezi 2a 3 a mezi 1a 2 jenom malej tak sou ty ty obrácený kolečka v převodovce
 
 
Datum: 12. února 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
A nebo co trěba výbrus? ale jesi Ti to na 1 a 2 jede dobrě tak je to blbost
 
 
Datum: 12. února 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
nebo máš přehozený převody jako kolečka
 
 
Datum: 12. února 2009 8:49
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, zkus tam hodit menší sekundár...
 
 
Datum: 12. února 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
FOH: dneska uz ne... dnes max tak na srotaku :-D a muzes skladat :-D tzv. udelej si sam... pro samouky :-D
 
 
Datum: 12. února 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: FOH      IP: uživatel4659    
kde kupim tu stavebnici ?
 
 
Datum: 12. února 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to už celkem starší ale krása no:-)
 
 
Datum: 12. února 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to dobre, jen ten stojanek prijde trochu jinam:-)
 
 
Datum: 12. února 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
A se Stadionem nic :-( :-D
 
 
Datum: 12. února 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
prěsně tak je dobrý ale jak říká deda1 už to tu bylo:-D
 
 
Datum: 12. února 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj je dobry ale uz tady bylo tak petkrat
 
 
Datum: 11. února 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
to video nema chybu
 
 
Datum: 11. února 2009 22:07
 
<  1883  1884  1885  1886  1887  1888  1889  1890  1891  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 17:42:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu